abonnement Unibet Coolblue
pi_170302115


Welkom bij Boer Zoekt vrouw - Seizoen 9!

Op 28 augustus 2016 zijn de boeren voorgesteld en ze zullen in seizoen 2016/20175 weer te zien zijn op Nederland 1 (KRO-NCRV).



Boer Olke:


Boer Herman:


Boer Marc:


Boer Riks:


Boer David:


quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 20:45 schreef de ongemogelijke het volgende:
36 voor Riks
88 voor David
829 voor Marc
206 voor Olke
40 voor Herman


Seizoen 1 (met Hans, Joris, Peter, Piet en Teus)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 2 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, Jochum en Martijn)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 3 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 4 (met Hans, Jos, Peter, Wietse en Wim)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 5 (met Annemarie, Frank, Gijsbert, Marcel en Richard)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 6 (met Aad, Henk, Henrieke, Martin en Willem)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 7: Internationaal (met Aletta, Jan, Johan, Jos en Wim)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 8 (met Bertie, Theo, Jan, Tom en Geert)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 9: Internationaal: (Met Olke, Herman, Marc, Riks en David)
TV / Boer Zoekt Vrouw #211 Rondje rond de boederijen
TV / Boer Zoekt Vrouw #212 Nieuw internationaal seizoen
________________________________________________________________

Officiële Boer zoekt vrouw-site: http://boerzoektvrouw.kro-ncrv.nl/

De FOK! reeks: Topicreeks: Boer Zoekt Vrouw

De BZV-wiki vind je hier.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_170303189
Dat ontmoet de familie is toch wel geweest, maar stelde niet zoveel voor. Bij Olke met dat eten met ouders en zussen en familie, bij Riks zijn kinderen, Bij Herman zijn moeder en zus, bij Mark die boottocht met al zijn "vrienden". Alleen bij David was niemand.
  dinsdag 18 april 2017 @ 12:06:55 #3
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_170303247
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 12:04 schreef bloodymary1 het volgende:
Dat ontmoet de familie is toch wel geweest, maar stelde niet zoveel voor. Bij Olke met dat eten met ouders en zussen en familie, bij Riks zijn kinderen, Bij Herman zijn moeder en zus, bij Mark die boottocht met al zijn "vrienden". Alleen bij David was niemand.
Maar de familie van de vrouwen niet.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_170303362
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 12:04 schreef bloodymary1 het volgende:
Dat ontmoet de familie is toch wel geweest, maar stelde niet zoveel voor. Bij Olke met dat eten met ouders en zussen en familie, bij Riks zijn kinderen, Bij Herman zijn moeder en zus, bij Mark die boottocht met al zijn "vrienden". Alleen bij David was niemand.
Nee die heeft geen vrienden meer na dat ie alles en iedereen heeft opgelicht :o


:Y)
pi_170303375
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 april 2017 12:06 schreef Leandra het volgende:

[..]

Maar de familie van de vrouwen niet.
Ah, oke. Was al vergeten dat dat anders wel was.
pi_170303730
Toch nog steeds een beetje in tweestrijd over de situatie met Olke hoor: Olke oogt als een ontzettend zacht gekookt ei, maar misschien is hij wel een ontzettend jaloers type en claimt hij als het ware Sandra nu? Of speelt Sandra toch een spelletje met hem en zijn Olke's gedachtes terecht over hoe Sandra als een blad aan de boom is veranderd van gevoel?

Ondanks dat ik Riks nooit echt sympathiek heb gevonden, vond ik wel dat hij dit goed deed door eerlijk en oprecht te zijn tegen Marit. Nuchter gebracht en de juiste keuze voor beide denk ik.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_170304105
quote:
15s.gif Op dinsdag 18 april 2017 12:26 schreef Jor_Dii het volgende:
Toch nog steeds een beetje in tweestrijd over de situatie met Olke hoor: Olke oogt als een ontzettend zacht gekookt ei, maar misschien is hij wel een ontzettend jaloers type en claimt hij als het ware Sandra nu? Of speelt Sandra toch een spelletje met hem en zijn Olke's gedachtes terecht over hoe Sandra als een blad aan de boom is veranderd van gevoel?

Ondanks dat ik Riks nooit echt sympathiek heb gevonden, vond ik wel dat hij dit goed deed door eerlijk en oprecht te zijn tegen Marit. Nuchter gebracht en de juiste keuze voor beide denk ik.
Sandra is veranderd. In de aflevering van vorige week probeerde ze het uit te leggen aan Yvon. Dit was voor het terugtrekken van Alberdien.
  dinsdag 18 april 2017 @ 12:43:21 #8
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_170304265
Wat is eigenlijk Sandra haar relatieverleden? Al heel lang alleen?
The love you take is equal to the love you make.
pi_170304267
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 april 2017 12:12 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Nee die heeft geen vrienden meer na dat ie alles en iedereen heeft opgelicht :o


:Y)
Vertel
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_170304881
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 april 2017 12:43 schreef RipCity het volgende:

[..]

Vertel
Running gag.
  dinsdag 18 april 2017 @ 13:35:05 #11
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_170305479
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 23:37 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Je bedoelt Eline ipv Marit. Maar verder klopt het helemaal.
Ja, thnx, ik bedoelde Eline inderdaad!
Geen idee waarom ik het tot 2x toe over Marit had.. :)
Stop the world, I want to get out.
  dinsdag 18 april 2017 @ 13:39:50 #12
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_170305552
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 08:29 schreef Snoopyfrl het volgende:

[..]

Ingrid van boer Johèn schrijft over BzV voor Vrouw:
https://vrouw.nl/artikel/(...)&medium&utm_campaign
Niet wat ik bedoelde, maar wel leuk om te lezen. Een stuk volwassener dan al die afzeiksamenvattingen.

Wat ik bedoelde is hoe bv. Riks zijn ex-vrouw nu naar Riks op tv kijkt en wat een ex van Marc nu bv. over hem vindt.

quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 07:59 schreef Teslynd het volgende:
Ik vraag me af hoe de scripts samengesteld worden. Is dat in overleg, in het verlengde van je persoonlijkheid of hebben zij je persoonlijkheid en teksten/acties voorgeschreven.
Maar eigenlijk maakt dat niet eens zo uit, omdat ze willekeurige fragmenten spannend kunnen samenvoegen.
Hoe ik verwacht dat het gaat is dat de regie evt. samen met de boer wat activiteiten bedenkt (zoals boodschappen doen, want er is geen fuck te doen in Zambia) en dat er dan een cameracrew die kant op gestuurd wordt om wat shots voor te bereiden. De interactie (gesprekken) tussen de boer/kandidaat zal niet gescript zijn, maar ze kunnen ook niet zomaar even besluiten een taxi in te stappen om wat anders te doen. En af en toe moet dan wat overgedaan worden, omdat een take mislukt. Mag je voor de tweede keer super verrast zijn over de hotelkamer, of zo.

Nou goed, ik ben geen expert, maar dit is mijn beeld er van. Verklaart wel gelijk waarom veel momentjes zo houterig zijn. Als je over 15 minuten een 'intieme wandeling' gepland hebt staan waarbij je super'spontaan' even een momentje moet hebben voor de camera.

quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 08:33 schreef Snoopyfrl het volgende:

[..]

Bouboer is Fries voor akkerbouwer ):O
Ja, of misschien moet ze het gewoon bij een kinderboerderij houden :p

quote:
15s.gif Op dinsdag 18 april 2017 12:26 schreef Jor_Dii het volgende:
Toch nog steeds een beetje in tweestrijd over de situatie met Olke hoor: Olke oogt als een ontzettend zacht gekookt ei, maar misschien is hij wel een ontzettend jaloers type en claimt hij als het ware Sandra nu? Of speelt Sandra toch een spelletje met hem en zijn Olke's gedachtes terecht over hoe Sandra als een blad aan de boom is veranderd van gevoel?
Ik denk dat ze allebei een beetje veranderd zijn en dat dat juist averechts werkte.

Olke van de klungelige goedhartige allemansvriend naar een wat opdringerige gefrustreerde man. Sandra van de lolhebbende flirt naar iemand die het toch wel degelijk zag zitten in Texas. De flirt vond het wel leuk om Olke wat te laten beleven, maar toen ze gevoelens kreeg, kreeg ze opeens een ongeduldige gefrustreerde man te zien. En dan voelt Texas toch wel ver van huis opeens.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_170309765
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 13:39 schreef twiFight het volgende:

[..]
Ik denk dat ze allebei een beetje veranderd zijn en dat dat juist averechts werkte.

Olke van de klungelige goedhartige allemansvriend naar een wat opdringerige gefrustreerde man. Sandra van de lolhebbende flirt naar iemand die het toch wel degelijk zag zitten in Texas. De flirt vond het wel leuk om Olke wat te laten beleven, maar toen ze gevoelens kreeg, kreeg ze opeens een ongeduldige gefrustreerde man te zien. En dan voelt Texas toch wel ver van huis opeens.
Kan aan mij liggen, maar ik heb niet gezien dat ze gevoelens kreeg. Ik zag haar flirten en uitdagen maar zag geen passie of warmte bij haar naar Olke toe.
pi_170310541
Heb het stukje van Sandra aan de bar nog eens terug gekeken. Ze zit lekker te beppen met de locals en Olke ziet ze niet aankomen. Olke legt z'n hand in d'r zij en ze schrikt op. Als Olke zegt "dinner is ready" dan zegt ze hem op een hee gespeelde manier na. Ook het hand in hand weglopen van ee bar naar de tafel is erg gemaakt. Hierna spreekt ze Olke nog een keer na geloof ik. Niet echt iets dat vanuit het hart komt.

Misschien staat wel in het contract dat de vrouwen niet meer zelf weg mogen gaan zodra ze de laatste van de drie zijn. Want dan gaat de citytrip niet meer door en is er te weinig beeldmateriaal.
pi_170310952
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 17:30 schreef JanGroen het volgende:
Misschien staat wel in het contract dat de vrouwen niet meer zelf weg mogen gaan zodra ze de laatste van de drie zijn. Want dan gaat de citytrip niet meer door en is er te weinig beeldmateriaal.
Als dat zo is dan is 't voor Sandra idd wel balen, want die leek voor het besluit van Alberdien zelf al erg te twijfelen
  dinsdag 18 april 2017 @ 17:59:49 #16
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_170311232
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 17:00 schreef Snoopyfrl het volgende:

[..]

Kan aan mij liggen, maar ik heb niet gezien dat ze gevoelens kreeg. Ik zag haar flirten en uitdagen maar zag geen passie of warmte bij haar naar Olke toe.
de overwin gevoelens bedoelt ie

Toen olke vroeg wie kan er zsm verhuizen zei zij: ik kan direct hoor !!!
  dinsdag 18 april 2017 @ 18:12:30 #17
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_170311563
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 17:30 schreef JanGroen het volgende:
Misschien staat wel in het contract dat de vrouwen niet meer zelf weg mogen gaan zodra ze de laatste van de drie zijn. Want dan gaat de citytrip niet meer door en is er te weinig beeldmateriaal.
Wat een onzin, dat is in vorige seizoenen namelijk best een keer gebeurd.

Boer Jan die zo gek was op Siepie bijvoorbeeld, maar zij niet op hem. En boer Henk die, toen Katrijn opstapte toegaf dat de verhoudingen 60-40-40 lagen voor Katrijn, met als gevolg dat de beide andere dames ook opstapten.
En er was nog een boer die tussen de speeddates en Logeerweek ineens een andere vrouw had ontmoet (toch? Herinner ik me dat goed?) en daar verliefd op was geworden. Maar die is toen met die andere vrouw op citytrip geweest.
KuikenGuppy
pi_170311728
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 april 2017 18:12 schreef Burdie het volgende:

[..]

Wat een onzin, dat is in vorige seizoenen namelijk best een keer gebeurd.

Boer Jan die zo gek was op Siepie bijvoorbeeld, maar zij niet op hem. En boer Henk die, toen Katrijn opstapte toegaf dat de verhoudingen 60-40-40 lagen voor Katrijn, met als gevolg dat de beide andere dames ook opstapten.
En er was nog een boer die tussen de speeddates en Logeerweek ineens een andere vrouw had ontmoet (toch? Herinner ik me dat goed?) en daar verliefd op was geworden. Maar die is toen met die andere vrouw op citytrip geweest.
Maar dat was nog wel in het stenen tijdperk van BZV. Trouwens Henk noemde 40-30-30. Anders kom je niet op 100%.
  dinsdag 18 april 2017 @ 18:30:08 #19
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_170312045
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 18:19 schreef Idisrom het volgende:

[..]

Maar dat was nog wel in het stenen tijdperk van BZV. Trouwens Henk noemde 40-30-30. Anders kom je niet op 100%.
Oja :').
KuikenGuppy
pi_170312056
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forever yours, forever mine, forever ours...
pi_170312164
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 18:30 schreef Lief17 het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bron?
pi_170312219
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 18:34 schreef TserrofEnoch het volgende:

[..]

Bron?
Reactie op de pagina van boer zoekt vrouw (onder het stukje over het dagboek van Susanne) dat ze een goede bekende van David kent.
Forever yours, forever mine, forever ours...
pi_170312291
Alleen daarom al moet je niet willen schrijven op een boer. Als een relatie stukloopt, zie je ziet heel Nederland een half jaar later alsnog hoe verliefd je toen was :{ .
Somebody that I used to know
  dinsdag 18 april 2017 @ 19:33:23 #24
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_170313688
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 april 2017 18:39 schreef Postbus100 het volgende:
Alleen daarom al moet je niet willen schrijven op een boer. Als een relatie stukloopt, zie je ziet heel Nederland een half jaar later alsnog hoe verliefd je toen was :{ .
Een boer hier in de buurt deed mee in seizoen 2 (2006). Eén van de brieven die op hem het meeste indruk maakte, was van iemand die hem helemaal zag zitten, maar niet op tv wilde.
Hij ging verder met andere briefschrijfsters. Terwijl wij nog midden in de uitzendingen zaten, was het voor hem al lang afgelopen, was hij niet verder gegaan met de overgebleven dame, had hij contact gezocht met de bewuste briefschrijfster en was het al dik aan...
Nu zijn ze alweer een flink aantal jaren getrouwd en hebben 2 kindertjes.
pi_170313710
quote:
Eh... krijg niet een foto te zien?
Blijkbaar heeft RedFever het bericht inmiddels verwijderd.
  roze dinsdag 18 april 2017 @ 19:36:00 #27
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_170313732
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 19:34 schreef Snoopyfrl het volgende:

[..]

Eh... krijg niet een foto te zien?
Your beauty never ever scared me.
  dinsdag 18 april 2017 @ 19:36:04 #28
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_170313734
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 19:33 schreef Snoopyfrl het volgende:

[..]

Een boer hier in de buurt deed mee in seizoen 2 (2006). Eén van de brieven die op hem het meeste indruk maakte, was van iemand die hem helemaal zag zitten, maar niet op tv wilde.
Hij ging verder met andere briefschrijfsters. Terwijl wij nog midden in de uitzendingen zaten, was het voor hem al lang afgelopen, was hij niet verder gegaan met de overgebleven dame, had hij contact gezocht met de bewuste briefschrijfster en was het al dik aan...
Nu zijn ze alweer een flink aantal jaren getrouwd en hebben 2 kindertjes.
O+ wat leuk
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  roze dinsdag 18 april 2017 @ 19:36:12 #29
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_170313737
Nu ben ik nieuwsgierig.
Your beauty never ever scared me.
pi_170313802
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 18:19 schreef Idisrom het volgende:

[..]

Maar dat was nog wel in het stenen tijdperk van BZV. Trouwens Henk noemde 40-30-30. Anders kom je niet op 100%.
Bij de internationale serie hebben ze sowieso minder beelden. Allereerst doen er minder boeren mee, daarbij is het duurder om in het buitenland te filmen. De filmcrew en Yvon moeten natuurlijk steeds ingevlogen worden.
pi_170313866
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 19:39 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Bij de internationale serie hebben ze sowieso minder beelden. Allereerst doen er minder boeren mee, daarbij is het duurder om in het buitenland te filmen. De filmcrew en Yvon moeten natuurlijk steeds ingevlogen worden.
Die zitten die paar dagen daar echt wel in de buurt lijkt me. De 'logeerweek' is een dag of vier, die vliegen echt niet steeds heen en weer.
  dinsdag 18 april 2017 @ 19:43:30 #32
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_170313915
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 19:34 schreef Snoopyfrl het volgende:

[..]

Eh... krijg niet een foto te zien?
Blijkbaar heeft RedFever het bericht inmiddels verwijderd.
Nee hoor?

Maar nog steeds geen foto.
The love you take is equal to the love you make.
pi_170313950
Zo, lekker laat maar ik heb de uitzending er net opzitten en moet even 'ventileren'.
Shiiiiit wat een cringehandel bij Olke zeg!!! Stiekem trots op mijn mensenkennis, want vertrouwde haar al vanaf moment 1 niet. Kon er de vinger nog niet op leggen. Nu wel. Arme Olke :(
Hoop echt dat er een paar leuke dames gaan reageren, want dit verdient die arme man niet.
En ik denk dat Alberdien thuis stiekem ook wel loopt te balen dat zij het moest afleggen tegen deze uitgebloeide narcis... Bah!
pi_170313985
En over Olke en Sandra.

Waarschijnlijk had Sandra al eerder twijfels, maar liet ze die niet zien omdat ze wilde winnen. Iets van dubbele gevoelens is sowieso niet zo vreemd.

Olke heeft zich vrij claimerig gedragen, door over 'de liefde' te beginnen en te vragen hoe snel ze naar Texas kon komen. Dat Alberdien vertrok hielp natuurlijk ook niet mee. De interesse van Alberdien voor Olke maakte hem voor Sandra ook weer aantrekkelijker.

Overigens heeft de bzv-redactie de situatie nog eens extra opgestookt. Sandra wilde al niet meer bij Olke op de boerderij slapen. Maar dan nog wel een chique hotel met hottub regelen.
pi_170314022
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 19:45 schreef miaeak het volgende:

En ik denk dat Alberdien thuis stiekem ook wel loopt te balen dat zij het moest afleggen tegen deze uitgebloeide narcis... Bah!
Hoezo? Alberdien ging zelf weg.
pi_170314067
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 19:47 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

Hoezo? Alberdien ging zelf weg.
Hij zei dat hij voor Sandra zou hebben gekozen toen ze weg ging.
pi_170314103
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 19:49 schreef miaeak het volgende:

[..]

Hij zei dat hij voor Sandra zou hebben gekozen toen ze weg ging.
alsof dat nog veel uitmaakt als je toch al voor jezelf besloten had dat het niks gaat worden.
pi_170314121
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 19:50 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

alsof dat nog veel uitmaakt als je toch al voor jezelf besloten had dat het niks gaat worden.
Natuurlijk wel. Het feit was toch dat hij Sandra leuker vond dan haar? Alberdien was helemaal weg van Olke, maar kon het leven op de boerderij niet aan. Dat is wat anders.
pi_170314180
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 19:51 schreef miaeak het volgende:

[..]

Natuurlijk wel. Het feit was toch dat hij Sandra leuker vond dan haar? Alberdien was helemaal weg van Olke, maar kon het leven op de boerderij niet aan. Dat is wat anders.
Nou en? Wat heb je er nog aan? Kan me niet voorstellen dat ze daar nog echt wakker van zal liggen. Ook als hij Alberdien leuker had gevonden dan Sandra was het immers niks geworden. En helemaal weg van Olke zag ik er eigenlijk ook weer niet echt in.
pi_170314476
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 19:33 schreef Snoopyfrl het volgende:

[..]

Een boer hier in de buurt deed mee in seizoen 2 (2006). Eén van de brieven die op hem het meeste indruk maakte, was van iemand die hem helemaal zag zitten, maar niet op tv wilde.
Hij ging verder met andere briefschrijfsters. Terwijl wij nog midden in de uitzendingen zaten, was het voor hem al lang afgelopen, was hij niet verder gegaan met de overgebleven dame, had hij contact gezocht met de bewuste briefschrijfster en was het al dik aan...
Nu zijn ze alweer een flink aantal jaren getrouwd en hebben 2 kindertjes.
Ja precies, dat is de beste methode. Alleen wel onhandig dat je als boer dan nog door die hele molen heen moet (vrouwen een week op bezoek enzo). Tenzij je natuurlijk bij de vijf hoort met de minste brieven. Dat lijkt me echt ideaal.
Somebody that I used to know
pi_170314535
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 19:45 schreef miaeak het volgende:
Zo, lekker laat maar ik heb de uitzending er net opzitten en moet even 'ventileren'.
Shiiiiit wat een cringehandel bij Olke zeg!!! Stiekem trots op mijn mensenkennis, want vertrouwde haar al vanaf moment 1 niet. Kon er de vinger nog niet op leggen. Nu wel. Arme Olke :(
Hoop echt dat er een paar leuke dames gaan reageren, want dit verdient die arme man niet.
En ik denk dat Alberdien thuis stiekem ook wel loopt te balen dat zij het moest afleggen tegen deze uitgebloeide narcis... Bah!
+1 :+
pi_170314633
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 19:45 schreef miaeak het volgende:
Zo, lekker laat maar ik heb de uitzending er net opzitten en moet even 'ventileren'.
Shiiiiit wat een cringehandel bij Olke zeg!!! Stiekem trots op mijn mensenkennis, want vertrouwde haar al vanaf moment 1 niet. Kon er de vinger nog niet op leggen. Nu wel. Arme Olke :(
Hoop echt dat er een paar leuke dames gaan reageren, want dit verdient die arme man niet.
En ik denk dat Alberdien thuis stiekem ook wel loopt te balen dat zij het moest afleggen tegen deze uitgebloeide narcis... Bah!
Naja.. je trekt wel heel snel je conclusies. Het blijft subjectief en niemand weet hoe de vork echt in de steel zit. Zelfs Olke en Sandra weten alleen hun eigen kant van het verhaal. Wie zal zeggen hoe het daadwerkelijk in elkaar steekt.
Somebody that I used to know
  dinsdag 18 april 2017 @ 20:13:48 #44
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_170314750
Ik wil volgende week echt niks meer zien van die citytrip in de USA. Het is te pijnlijk om aan te gluren.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_170314957
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 april 2017 20:09 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Naja.. je trekt wel heel snel je conclusies. Het blijft subjectief en niemand weet hoe de vork echt in de steel zit. Zelfs Olke en Sandra weten alleen hun eigen kant van het verhaal. Wie zal zeggen hoe het daadwerkelijk in elkaar steekt.
[quote]0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 20:13 schreef Mani89 het volgende:
Ik wil volgende week echt niks meer zien van die citytrip in de USA. Het is te pijnlijk om aan te gluren.
Dit idd.
pi_170315071
Volgens mij sneakt Sandra er alsnog vandoor en blijft Olke alleen achter.
  dinsdag 18 april 2017 @ 20:41:45 #47
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_170315583
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 20:23 schreef DoubleDip het volgende:
Volgens mij sneakt Sandra er alsnog vandoor en blijft Olke alleen achter.
dat gebeurt nu al toch?
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_170316260
Het dagboek over de ervaringen van Marit

quote:
....knip......

Logeerdag 5.
Heerlijke dag samen en geen camera's vandaag. Riks deed zijn ding en ik hielp hem her en der. Deed de kippen en hielp met melken en voerde de kalfjes. Heerlijk ontspannen dag!

Citytrip.
Zaterdag, dag 1 van de citytrip. We nemen een vlucht van Saskatoon naar Calgary. Dan een autorit van Calgary naar Banff. Weer erg genoten van de omgeving. Tegen 17:00 uur aankomst in het hotel. Het bed was bedekt met rozenblaadjes en handdoeken lagen in de vorm van een hart. Hoe romantisch? Haha.

Super gave activiteiten gedaan in en om Banff. Genoten van Lake Louise en het skiën in Sunshine Village. Helaas kwam Riks' gevoel voor mij niet echt los en was er voor hem niet genoeg om verder te gaan. Balen en verdrietig, maar hoe leuk ik hem ook vind, dit was niet de tijd om dat verder te ontwikkelen.


Terugreis.
Ik baalde ervan om weer terug te moeten naar Nederland. Was zo op mijn plek bij Riks, de boerderij en Canada. In het vliegtuig ook wel een traan gelaten. Ik was het avontuur graag met Riks aangegaan. Ik vloog van Calgary via Toronto terug naar Amsterdam. Rond acht uur weer op Nederlandse bodem.

....knip....


[ Bericht 80% gewijzigd door Idisrom op 18-04-2017 21:07:49 ]
pi_170319410
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 20:41 schreef Terreros85 het volgende:

[..]

dat gebeurt nu al toch?
Ja maar in de preview van komende week zei ze dat ze het misschien nog een kans wilde geven.

Al krijg ik de indruk dat ze gewoon nog even de citytrip wilde meepakken met alle voordeeltjes en haar keuze al gemaakt heeft: go.
pi_170319569
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 22:25 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Ja maar in de preview van komende week zei ze dat ze het misschien nog een kans wilde geven.

Al krijg ik de indruk dat ze gewoon nog even de citytrip wilde meepakken met alle voordeeltjes en haar keuze al gemaakt heeft: go.
Of Olke niet durfde teleur te stellen
Somebody that I used to know
pi_170320017
Stukje uit dagboek Alberdien.

quote:
's Avonds uit eten, maar voor die tijd nog even in de hottub. Sandra wilde eigenlijk ineens niet meer, kwam te dichtbij denk ik, maar toch gedaan. Eten was erg lekker, big steak! Olke stelt veel vragen over emigreren naar Texas (hoe snel?) en onze voorgaande relatie. Beetje dwingend naar mijn gevoel. Merk ook uit vraag en antwoord dat Olke erg conservatief is in zijn denken. Oei! Ik weet niet of dat wel past?
https://boerzoektvrouw.kr(...)-alberdiens-dagboek/
  dinsdag 18 april 2017 @ 22:42:00 #52
456593 Jinkx
It's Monsoon season!
pi_170320048
Sandra heeft nog geen reclame gemaakt voor haar bedrijfje he :D
pi_170320881
Ik denk dat ze allebei gewoon een beetje afgeknapt zijn om hoe Olke is (dwingend en vooral conservatief).Alberdien ook, maar die is er mooi vanaf.
  dinsdag 18 april 2017 @ 23:32:29 #54
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_170321866
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 22:41 schreef potjecreme het volgende:
Stukje uit dagboek Alberdien.

[..]

https://boerzoektvrouw.kr(...)-alberdiens-dagboek/
Tsja en daar gaat de ze-wil-alleen-maar-winnen theorie van de meesten ook het raam uit, want als dat zo was dan was Sandra voor het keuzemoment er gelijk ingeplonst en bij de city trip niet meer. Maar ze had dus voor die tijd al bedenkingen. Dat had haar best de 'winst' kunnen kosten.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_170323191
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 19:45 schreef miaeak het volgende: Zo, lekker laat maar ik heb de uitzending er net opzitten en moet even 'ventileren'.
Shiiiiit wat een cringehandel bij Olke zeg!!! Stiekem trots op mijn mensenkennis, want vertrouwde haar al vanaf moment 1 niet. Kon er de vinger nog niet op leggen. Nu wel. Arme Olke :(
Hoop echt dat er een paar leuke dames gaan reageren, want dit verdient die arme man niet.
En ik denk dat Alberdien thuis stiekem ook wel loopt te balen dat zij het moest afleggen tegen deze uitgebloeide narcis... Bah!
Je draafde door, ook met je mensenkennis. Alberdien is tijdig wakker geworden en vertrokken. Zie dagboek op de BZV-site.
pi_170324082
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 22:25 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Ja maar in de preview van komende week zei ze dat ze het misschien nog een kans wilde geven.

Al krijg ik de indruk dat ze gewoon nog even de citytrip wilde meepakken met alle voordeeltjes en haar keuze al gemaakt heeft: go.
Ik denk dat de KRO anders te weinig materiaal had om uit te zenden voor de slotaflevering.
Stel, als alleen Herman en Fleur blijven over, en Fleur kijkt nog steeds niet verliefd, dan valt er weinig meer te vertellen in de slotaflevering.

Dat blijkt ook al doordat Yvon Riks nog zo zit door te zagen. Wat mij het meest verbaast, is dat Riks zowel begin april terug kwam om verantwoording aan Yvonne af te leggen, als in mei ook nog naar de afterparty gaat komen. Wat haalt deze veeboer al die tijd vandaan? Zijn kinderen moeten naar school.

Het lijkt er bijna op dat Marit zich meer thuis voelde in Canada dan Riks.

[ Bericht 0% gewijzigd door Idisrom op 19-04-2017 08:16:58 ]
pi_170324153
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 08:11 schreef Idisrom het volgende:

[..]

Ik denk dat de KRO anders te weinig materiaal had om uit te zenden voor de slotaflevering.
Stel, als alleen Herman en Fleur blijven over, en Fleur kijkt nog steeds niet verliefd, dan valt er weinig meer te vertellen in de slotaflevering.

Dat blijkt ook al doordat Yvon Riks nog zo zit door te zagen. Wat mij het meest verbaast, is dat Riks zowel begin april terug kwam om verantwoording aan Yvonne af te leggen, als in mei ook nog naar de afterparty gaat komen. Wat haalt deze veeboer al die tijd vandaan? Zijn kinderen moeten naar school.

Het lijkt er bijna op dat Marit zich meer thuis voelde in Canada dan Riks.
Lijkt mij dat dat contractueel is vastgelegd.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_170324331
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 08:18 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Lijkt mij dat dat contractueel is vastgelegd.
Maar hiervoor was hij 12 jaar niet in Nederland geweest. Zijn broer en diens kinderen heeft hij in die tijd niet gezien. En voor een afterparty komt hij wel over. :?
  woensdag 19 april 2017 @ 08:39:39 #59
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_170324346
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 08:38 schreef Idisrom het volgende:

[..]

Maar hiervoor was hij 12 jaar niet in Nederland geweest. Zijn broer en diens kinderen heeft hij in die tijd niet gezien. En voor een afterparty komt hij wel over. :?
Misschien hoopt hij daar nog wat leuks tegen te komen?
Maar ik denk dat het onderdeel is van deelname.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_170324400
Toch komt Sandra er niet best vanaf...

http://www.telegraaf.nl/t(...)_zich_in_Olke__.html
  Moderator woensdag 19 april 2017 @ 09:00:22 #61
382129 crew  Donna
pi_170324517
quote:
1s.gif Op woensdag 19 april 2017 08:39 schreef Leandra het volgende:

[..]

Misschien hoopt hij daar nog wat leuks tegen te komen?
Maar ik denk dat het onderdeel is van deelname.
Het hoort er idd bij ja.
  woensdag 19 april 2017 @ 09:02:06 #62
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_170324541
Tja, de Telegraaf. Daar verwacht ik niet anders van.
in de haak.
  woensdag 19 april 2017 @ 10:00:20 #63
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_170325346
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 08:11 schreef Idisrom het volgende:

[..]

Ik denk dat de KRO anders te weinig materiaal had om uit te zenden voor de slotaflevering.
Stel, als alleen Herman en Fleur blijven over, en Fleur kijkt nog steeds niet verliefd, dan valt er weinig meer te vertellen in de slotaflevering.

Dat blijkt ook al doordat Yvon Riks nog zo zit door te zagen. Wat mij het meest verbaast, is dat Riks zowel begin april terug kwam om verantwoording aan Yvonne af te leggen, als in mei ook nog naar de afterparty gaat komen. Wat haalt deze veeboer al die tijd vandaan? Zijn kinderen moeten naar school.

Het lijkt er bijna op dat Marit zich meer thuis voelde in Canada dan Riks.
Hij heeft nog een ex-vrouw om voor zijn kinderen te zorgen? Daarnaast ligt dat vast contractueel vast zoals velen al aangaven. Dus dit was een jaar geleden al vastgelegd. Dan kun je vast wel wat regelen. En ik denk dat deze tripjes betaald worden door KRO-NCRV. Dan is het makkelijker hierheen komen dan als je er zo 700 - 1000 euro voor moet neerleggen..

Misschien vinden de boeren het helemaal niet erg, gratis de familie in Nederland wat vaker zien dit jaar.
Just once I want my life to be like an eighties movie..
  woensdag 19 april 2017 @ 11:07:44 #64
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_170326467
quote:
7s.gif Op woensdag 19 april 2017 10:00 schreef Yesse het volgende:

[..]

Hij heeft nog een ex-vrouw om voor zijn kinderen te zorgen? Daarnaast ligt dat vast contractueel vast zoals velen al aangaven. Dus dit was een jaar geleden al vastgelegd. Dan kun je vast wel wat regelen. En ik denk dat deze tripjes betaald worden door KRO-NCRV. Dan is het makkelijker hierheen komen dan als je er zo 700 - 1000 euro voor moet neerleggen..

Misschien vinden de boeren het helemaal niet erg, gratis de familie in Nederland wat vaker zien dit jaar.
Dat van die kinderen snap ik ook niet zo, die hebben nog een ouder, waar dat bij Eline en Harriët de vraag nog maar was, gezien het gemak waarmee ze dachten hun kinderen naar de andere kant van de wereld te kunnen verhuizen, maar dat moeders een week weg is, is in dat geval kennelijk weer geen probleem.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 19 april 2017 @ 11:24:54 #65
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_170326775
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 23:03 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik denk dat ze allebei gewoon een beetje afgeknapt zijn om hoe Olke is (dwingend en vooral conservatief).Alberdien ook, maar die is er mooi vanaf.
Olke is een drammer :r :O Te snel ik wil ik wil. :X
  woensdag 19 april 2017 @ 11:29:51 #66
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_170326855
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 11:07 schreef Leandra het volgende:


Dat van die kinderen snap ik ook niet zo, die hebben nog een ouder, waar dat bij Eline en Harriët de vraag nog maar was, gezien het gemak waarmee ze dachten hun kinderen naar de andere kant van de wereld te kunnen verhuizen, maar dat moeders een week weg is, is in dat geval kennelijk weer geen probleem.
Claudia heette de ene vrouw die weduwe is. Harriet hoorde bij Olke.
  woensdag 19 april 2017 @ 11:34:39 #67
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_170326930
quote:
7s.gif Op woensdag 19 april 2017 11:29 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Claudia heette de ene vrouw die weduwe is. Harriet hoorde bij Olke.
Maar die had geen kinderen, Eline en Harriët wel, en niemand die het er over had dat ze zomaar een week naar het buitenland kon, en zelfs de kinderen naar het buitenland zouden kunnen verhuizen.
Maar met het gemak waarmee ze dat dachten te kunnen doen verwacht ik wel dat er bij Eline en Harriët sprake is van weinig of geen contact met de vader, maar als er een vader is dan zal die toestemming moeten geven voor zo'n verhuizing.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_170329238
Ik heb hier en daar een aflevering met mijn vriendin mee gekeken, maar ik kreeg al direct een hekel aan David. Wat een narcistische 'mensenmens' acterende sukkel.

Doe mij maar Olke. Hij oogt tenminste echt. Helaas laat die goedzak een loopje met zich nemen.
pi_170330511
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 13:37 schreef HarveySpecter het volgende:
Ik heb hier en daar een aflevering met mijn vriendin mee gekeken, maar ik kreeg al direct een hekel aan David. Wat een narcistische 'mensenmens' acterende sukkel.

Doe mij maar Olke. Hij oogt tenminste echt. Helaas laat die goedzak een loopje met zich nemen.
100% eens!
pi_170330865
quote:
1s.gif Op zondag 16 april 2017 21:41 schreef Starlie het volgende:

[..]

de andere 2 dames zijn uit zichzelf vertrokken en ik had de indruk dat zijn voorkeur meer uitging naar Eline. Met Marit zal het wellicht meer vriendschappelijk geweest zijn wat hem betreft.
Ik had ook het idee dat hij warme gevoelens voor Eline had. Maar wurgslang (zo voelde hij het) Marit eiste al zijn aandacht en momentjes op. Hij had liever meer met Eline opgetrokken, maar zelfs dan kwam Marit even haar momentje pakken. En zo kreeg hij steeds meer afkeer van Marit. Maar als een gentleman liet hij dat niet teveel merken :P
  woensdag 19 april 2017 @ 14:50:49 #71
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_170330887
Eline zocht imo wanhopig naar een reden om weg te gaan.
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 19 april 2017 @ 14:58:20 #72
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_170331048
Ik vond Eline heel oprecht overkomen, ook in haar ongemak. Als je die dagboekfragmenten van haar leest zie je ook wel dat ze al vrij snel twijfelt. Dat dat gesprek over het geloof en hoe star hij daarin staat dan een doorslag geeft lijkt me heel logisch, niet echt 'zoeken naar een reden', maar een duidelijke druppel in die emmer vol twijfels die ze al had.

Jammer dat Marits enthousiasme zo als beklemmend ervaren werd door Riks, dan kun je nog zo leuk zijn, maar dan worden je kansen op een positieve ontwikkeling wel erg klein. Hij had haar volgens mij al nooit moeten kiezen, als ze zo duidelijk zijn type niet is.
in de haak.
  woensdag 19 april 2017 @ 15:00:16 #73
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_170331096
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 14:58 schreef trui het volgende:
Ik vond Eline heel oprecht overkomen, ook in haar ongemak. Als je die dagboekfragmenten van haar leest zie je ook wel dat ze al vrij snel twijfelt. Dat dat gesprek over het geloof en hoe star hij daarin staat dan een doorslag geeft lijkt me heel logisch, niet echt 'zoeken naar een reden', maar een duidelijke druppel in die emmer vol twijfels die ze al had.

Jammer dat Marits enthousiasme zo als beklemmend ervaren werd door Riks, dan kun je nog zo leuk zijn, maar dan worden je kansen op een positieve ontwikkeling wel erg klein. Hij had haar volgens mij al nooit moeten kiezen, als ze zo duidelijk zijn type niet is.
Ik bedoel dan meer dat ze zocht naar een duidelijke reden om aan te grijpen. Redenen voor twijfel had ze volgens mij al genoeg.
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 19 april 2017 @ 15:15:09 #74
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_170331426
Als je ook voor je zoon moet beslissen moet 't ook wel heel erg goed voelen lijkt me, dus dan is een beetje twijfel al snel genoeg. Maar goed, ik weet niet of ze hem nog een echte kans heeft willen geven, maar ik kreeg de indruk dat ze in elk geval wel probeerde om er open in te staan.

Marit vindt vast nog wel een leuke sportieve boer (of andere man) die beter bij haar past.
in de haak.
pi_170331550
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 15:15 schreef trui het volgende:
Als je ook voor je zoon moet beslissen moet 't ook wel heel erg goed voelen lijkt me, dus dan is een beetje twijfel al snel genoeg. Maar goed, ik weet niet of ze hem nog een echte kans heeft willen geven, maar ik kreeg de indruk dat ze in elk geval wel probeerde om er open in te staan.

Marit vindt vast nog wel een leuke sportieve boer (of andere man) die beter bij haar past.
Een keuze afhankelijk laten maken voor een tienjarige zoon, lijkt mij heel ongezond.
  woensdag 19 april 2017 @ 15:22:13 #76
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_170331577
Niet afhankelijk maken, maar je hebt er wel de verantwoordelijkheid voor, dus je zult hoe dan ook meewegen of hij zich daar ook enigszins in zou kunnen voegen.
in de haak.
  woensdag 19 april 2017 @ 15:22:46 #77
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_170331592
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 15:21 schreef Idisrom het volgende:

[..]

Een keuze afhankelijk laten maken voor een tienjarige zoon, lijkt mij heel ongezond.
Zijn welzijn en geluk er niet in betrekken, dat zou pas ongezond zijn.
The love you take is equal to the love you make.
pi_170331961
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 15:21 schreef Idisrom het volgende:

[..]

Een keuze afhankelijk laten maken voor een tienjarige zoon, lijkt mij heel ongezond.
:')
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  woensdag 19 april 2017 @ 15:42:31 #79
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_170331993
Een kind van 10 redt zich echt wel, die heeft sowieso een enorm aanpassingsvermogen. Vaak hebben met emigeren de kinderen vrij snel hun plek gevonden.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_170332120
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 14:49 schreef Majoraan het volgende:

[..]

Ik had ook het idee dat hij warme gevoelens voor Eline had. Maar wurgslang (zo voelde hij het) Marit eiste al zijn aandacht en momentjes op. Hij had liever meer met Eline opgetrokken, maar zelfs dan kwam Marit even haar momentje pakken. En zo kreeg hij steeds meer afkeer van Marit. Maar als een gentleman liet hij dat niet teveel merken :P
Daar is Riks toch ook zelf bij? Hij liet het schijnbaar allemaal gebeuren. Als hij Eline echt leuk had gevonden, dan had hij er wel meer werk van gemaakt.
  woensdag 19 april 2017 @ 15:57:32 #81
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_170332331
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 15:42 schreef Quotidien het volgende:
Een kind van 10 redt zich echt wel, die heeft sowieso een enorm aanpassingsvermogen. Vaak hebben met emigeren de kinderen vrij snel hun plek gevonden.
Het emigreren was in principe het punt niet, hè. Het streng opvoeden met een geloof wel.
The love you take is equal to the love you make.
  † In Memoriam † woensdag 19 april 2017 @ 16:00:16 #82
368283 ato
pi_170332384
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 15:48 schreef HarveySpecter het volgende:

[..]

Daar is Riks toch ook zelf bij? Hij liet het schijnbaar allemaal gebeuren. Als hij Eline echt leuk had gevonden, dan had hij er wel meer werk van gemaakt.
Ik had ook niet het idee dat Riks zich tot Eline aangetrokken voelde.
Life can be a bitch, so like it..
pi_170332440
quote:
1s.gif Op woensdag 19 april 2017 16:00 schreef ato het volgende:

[..]

Ik had ook niet het idee dat Riks zich tot Eline aangetrokken voelde.
Ik denk dat Riks zich tot niemand aantrokken voelt, behalve de heer Jezus.
  woensdag 19 april 2017 @ 16:12:58 #84
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_170332671
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 16:03 schreef HarveySpecter het volgende:


Ik denk dat Riks zich tot niemand aantrokken voelt, behalve de heer Jezus.
Daar lijkt 't wel op.
pi_170332690
quote:
11s.gif Op woensdag 19 april 2017 16:12 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Daar lijkt 't wel op.
Ook prima, maar z'n deelname aan BZV is mooi voor niets geweest :)
pi_170332810
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 16:03 schreef HarveySpecter het volgende:

[..]

Ik denk dat Riks zich tot niemand aantrokken voelt, behalve de heer Jezus.
Maar Jezus heeft ook een heel groot offer gebracht voor Riks.
pi_170332837
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 16:13 schreef HarveySpecter het volgende:

[..]

Ook prima, maar z'n deelname aan BZV is mooi voor niets geweest :)
Dat weet je niet, misschien ziet hij zichzelf wel terug op tv en gaat dan pas beseffen wat voor een ontzettend botte lul hij af en toe was. Of een zeer gelovig type ziet hem en besluit contact met hem te zoeken. Dussss...
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_170332976
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 16:20 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Maar Jezus heeft ook een heel groot offer gebracht voor Riks.
_O- Ja, isso
pi_170334232
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 08:11 schreef Idisrom het volgende: [..]

Ik denk dat de KRO anders te weinig materiaal had om uit te zenden voor de slotaflevering.
Stel, als alleen Herman en Fleur blijven over, en Fleur kijkt nog steeds niet verliefd, dan valt er weinig meer te vertellen in de slotaflevering.

Dat blijkt ook al doordat Yvon Riks nog zo zit door te zagen. Wat mij het meest verbaast, is dat Riks zowel begin april terug kwam om verantwoording aan Yvonne af te leggen, als in mei ook nog naar de afterparty gaat komen. Wat haalt deze veeboer al die tijd vandaan? Zijn kinderen moeten naar school.

Het lijkt er bijna op dat Marit zich meer thuis voelde in Canada dan Riks.
Ze komen om in het materiaal. En er is een schema voor de uitzendingen, e.e.a. zal in contracten vastgelegd zijn.

Fleur hoeft helemaal niet verliefd te kijken om verliefd te kunnen zijn. Dát staat vast niet in het contract. Veel personen komen plat over doordat ze plat geknipt & geplakt zijn in het kader van framen. Wat er zou fijn veel te roddelen zijn, als er nog 4 weken lang een verse partner met stijf gezicht rond liep. Past wel in het BZV-gebeuren, valt me in. Misschien moeten ze per uitzending naast een pineut ook nog een strak gezicht uitkiezen.

Een veeboer kan gewoon af en toe weg. En deze veeboer heeft zijn kinderen dagelijks even op bezoek, maar ze wonen bij hun moeder. Ook als hij wèl degene was die dagelijks voor ze zorgde, had hij wat kunnen regelen binnen die warme kerkgemeenschap van hem. Hoe komt het toch dat de boeren, waar ze ook wonen, vastgeketend zitten aan de persoonlijke gewoontes van zoveel kijkers?

Marit voelde zich thuis in Canada (of is het: in Riks huis?) omdat ze dat wilde, omdat ze Riks wilde. De praktijk met z'n aldaags geest had moeten uitwijzen of ze zich daar echt thuis voelde. Claudia wist al snel daar niet te kunnen aarden. Eline had zich kunnen aanpassen aan een leven op een Canadese boerderij, maar niet aan een leven met een steile mennoniet.

Harriët en Eline zijn bekritiseerd over het emigreren met kinderen, die zelf weinig te kiezen hebben. Ze mogen vast wel een mening uiten, maar kunnen ze overzien waar ze dan een mening over uiten? Ook is gescheiden zijn aangekaart: hoe moet het dan met de vader en de contacten over en weer? Over het weekje weg begon Harriët zelf te miepen. Onbegrijpelijk dat derden gaan miepen over een weekje weg met opvang voor de kinderen. De kinderen zijn niet ergens aan een boom vastgebonden of zo en een weekje uit logeren of thuis met een oppas is voor een normaal kind geen ramp.
pi_170334248
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 16:13 schreef HarveySpecter het volgende: [..]

Ook prima, maar z'n deelname aan BZV is mooi voor niets geweest :)
Wat nog wel eens achteraf gezegd wordt bij nietgeslaagde zoektochten: geen spijt van het avontuur & over zichzelf geleerd & geleerd wat losser/opener/... te zijn.
pi_170335859
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 17:36 schreef Teslynd het volgende:

[..]

Ze komen om in het materiaal. En er is een schema voor de uitzendingen, e.e.a. zal in contracten vastgelegd zijn.

Fleur hoeft helemaal niet verliefd te kijken om verliefd te kunnen zijn. Dát staat vast niet in het contract. Veel personen komen plat over doordat ze plat geknipt & geplakt zijn in het kader van framen. Wat er zou fijn veel te roddelen zijn, als er nog 4 weken lang een verse partner met stijf gezicht rond liep. Past wel in het BZV-gebeuren, valt me in. Misschien moeten ze per uitzending naast een pineut ook nog een strak gezicht uitkiezen.

Een veeboer kan gewoon af en toe weg. En deze veeboer heeft zijn kinderen dagelijks even op bezoek, maar ze wonen bij hun moeder. Ook als hij wèl degene was die dagelijks voor ze zorgde, had hij wat kunnen regelen binnen die warme kerkgemeenschap van hem. Hoe komt het toch dat de boeren, waar ze ook wonen, vastgeketend zitten aan de persoonlijke gewoontes van zoveel kijkers?

Marit voelde zich thuis in Canada (of is het: in Riks huis?) omdat ze dat wilde, omdat ze Riks wilde. De praktijk met z'n aldaags geest had moeten uitwijzen of ze zich daar echt thuis voelde. Claudia wist al snel daar niet te kunnen aarden. Eline had zich kunnen aanpassen aan een leven op een Canadese boerderij, maar niet aan een leven met een steile mennoniet.

Harriët en Eline zijn bekritiseerd over het emigreren met kinderen, die zelf weinig te kiezen hebben. Ze mogen vast wel een mening uiten, maar kunnen ze overzien waar ze dan een mening over uiten? Ook is gescheiden zijn aangekaart: hoe moet het dan met de vader en de contacten over en weer? Over het weekje weg begon Harriët zelf te miepen. Onbegrijpelijk dat derden gaan miepen over een weekje weg met opvang voor de kinderen. De kinderen zijn niet ergens aan een boom vastgebonden of zo en een weekje uit logeren of thuis met een oppas is voor een normaal kind geen ramp.
Moet met het schaamrood op de kaken toegeven dat ik vandaag in de supermarkt een stuk van een interview met de vader van Fleur heb gelezen. Daaruit bleek dat het tussen Herman en Fleur vanaf het begin dikke mik was, maar dat er bewust zo geknipt en geplakt is dat het leek alsof Herman voor Anne zou gaan.Om de spanning erin te houden.
  woensdag 19 april 2017 @ 19:26:50 #92
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_170336679
Het moet natuurlijk een leuk familieprogramma blijven, met de mooie plaatjes en de romantiek. Genoeg zonsondergangen gezien in deze reeks. Met knippen en plakken en aanwijzingen en coaching (Riks alleen al is veranderd van een vrouwonvriendelijke hork naar een best aimabele peer op het laatst) en het verzinnen van activiteiten en een wurgcontract (geen negatieve dingen uiten), dan krijg je dus één seizoen Boer Zoekt Vrouw!
pi_170336746
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 18:53 schreef Snoopyfrl het volgende:

[..]

Moet met het schaamrood op de kaken toegeven dat ik vandaag in de supermarkt een stuk van een interview met de vader van Fleur heb gelezen. Daaruit bleek dat het tussen Herman en Fleur vanaf het begin dikke mik was, maar dat er bewust zo geknipt en geplakt is dat het leek alsof Herman voor Anne zou gaan.Om de spanning erin te houden.
Waar stond dat interview in?
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  woensdag 19 april 2017 @ 19:42:48 #94
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_170337080
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 15:42 schreef Quotidien het volgende:
Een kind van 10 redt zich echt wel, die heeft sowieso een enorm aanpassingsvermogen. Vaak hebben met emigeren de kinderen vrij snel hun plek gevonden.
Hij zal zich prima redden, maar ik zou mijn kind niet zo'n relifundamentalist als reserve-ouder aan willen doen, en dan heb ik (met kind) in het epicentrum van de bible belt gewoond.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 19 april 2017 @ 19:52:29 #95
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_170337340
quote:
1s.gif Op woensdag 19 april 2017 19:42 schreef Leandra het volgende:

[..]

Hij zal zich prima redden, maar ik zou mijn kind niet zo'n relifundamentalist als reserve-ouder aan willen doen, en dan heb ik (met kind) in het epicentrum van de bible belt gewoond.
Het moeilijke aan de situatie van Riks was was dat er in de nabije omgeving geen hond woont. Dus geen andere invloeden, geen speelmaatjes, geen niet-religieuze mensen waarmee je leeft.
Dus emigratie naar Riks vind ik hoe dan ook met kinderen niet zo goed.
pi_170337482
Zou me niet verbazen als die Riks gewoon zo'n enge sekteleider is die gefrituurde baby's vreet.
pi_170337511
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 18:53 schreef Snoopyfrl het volgende:

[..]

Moet met het schaamrood op de kaken toegeven dat ik vandaag in de supermarkt een stuk van een interview met de vader van Fleur heb gelezen. Daaruit bleek dat het tussen Herman en Fleur vanaf het begin dikke mik was, maar dat er bewust zo geknipt en geplakt is dat het leek alsof Herman voor Anne zou gaan.Om de spanning erin te houden.
Waarom zou je dat als vader zonodig kwijt willen? Windt hij zich op dat zijn oogappel geen eerste keuze leek? :')
Mensen en de behoefte om uit de school te klappen voor onzinnigheden.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  woensdag 19 april 2017 @ 20:00:30 #98
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_170337583
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 19:52 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Het moeilijke aan de situatie van Riks was was dat er in de nabije omgeving geen hond woont. Dus geen andere invloeden, geen speelmaatjes, geen niet-religieuze mensen waarmee je leeft.
Dus emigratie naar Riks vind ik hoe dan ook met kinderen niet zo goed.
En toch denk ik dat zijn stugge houding mbt religie haar helemaal weggejaagd heeft, haar kind qua religie blijven opvoeden zoals ze nu doet was met Riks geen optie, dat zou hij simpelweg niet accepteren, en dat is volgen mij wel wat de beslissing wel heel makkelijk voor haar maakte.
Hij had geen oor naar haar standpunten wat dat betreft, iedereen in het gezin zou het op zijn manier moeten doen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_170337635
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 19:57 schreef Vatta het volgende:
Zou me niet verbazen als die Riks gewoon zo'n enge sekteleider is die gefrituurde baby's vreet.
:Y

Ik vind het trouwens wel zwaar komisch dat Riks alleen maar kleding heeft van traktormerken enzo.
Zit ie romantisch in z'n Fendt trui naast Marit in de Honeymoonsuite _O-
  woensdag 19 april 2017 @ 20:21:15 #100
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_170338239
quote:
1s.gif Op woensdag 19 april 2017 20:02 schreef JayHovah het volgende:

[..]

:Y

Ik vind het trouwens wel zwaar komisch dat Riks alleen maar kleding heeft van traktormerken enzo.
Zit ie romantisch in z'n Fendt trui naast Marit in de Honeymoonsuite _O-
Ik kijk het met iemand die ook gewoon die merken herkent.
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 19 april 2017 @ 20:22:57 #101
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_170338293
Ik ben gewend dat dat soort jongens er ook gewoon mee in de kroeg zitten, en niet alleen na werktijd.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 19 april 2017 @ 20:24:16 #102
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_170338338
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 20:22 schreef Leandra het volgende:
Ik ben gewend dat dat soort jongens er ook gewoon mee in de kroeg zitten, en niet alleen na werktijd.
Dat dan weer niet.
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 19 april 2017 @ 20:27:08 #103
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_170338436
quote:
6s.gif Op woensdag 19 april 2017 20:24 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Dat dan weer niet.
Wees blij :D
Het is ook wel een bepaald slag hoor, dat zelfs op zaterdagavond naar huis is geweest om te douchen en dan met een schone Deutz-trui naar de kroeg gaat.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 19 april 2017 @ 20:33:15 #104
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_170338603
quote:
1s.gif Op woensdag 19 april 2017 20:00 schreef Leandra het volgende:

[..]

En toch denk ik dat zijn stugge houding mbt religie haar helemaal weggejaagd heeft, haar kind qua religie blijven opvoeden zoals ze nu doet was met Riks geen optie, dat zou hij simpelweg niet accepteren, en dat is volgen mij wel wat de beslissing wel heel makkelijk voor haar maakte.
Hij had geen oor naar haar standpunten wat dat betreft, iedereen in het gezin zou het op zijn manier moeten doen.
Ja, mee eens.
  Moderator woensdag 19 april 2017 @ 20:45:47 #105
382129 crew  Donna
pi_170338976
quote:
1s.gif Op woensdag 19 april 2017 20:27 schreef Leandra het volgende:

[..]

Wees blij :D
Het is ook wel een bepaald slag hoor, dat zelfs op zaterdagavond naar huis is geweest om te douchen en dan met een schone Deutz-trui naar de kroeg gaat.
Hahaha wij hebben ook smakelijk gelachen om die Fendt mok en Fendt trui.
Mijn vriend werkt bij de dealer en heeft ook veel van dat, maar niet buiten werktijd uiteraard. Vreselijk haha. :D
pi_170339996
quote:
1s.gif Op woensdag 19 april 2017 20:27 schreef Leandra het volgende:

[..]

een schone Deutz-trui
ik moest googelen :+
pi_170340038
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 19:52 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Het moeilijke aan de situatie van Riks was was dat er in de nabije omgeving geen hond woont. Dus geen andere invloeden, geen speelmaatjes, geen niet-religieuze mensen waarmee je leeft.
Dus emigratie naar Riks vind ik hoe dan ook met kinderen niet zo goed.
Gelukkig zijn in Canada de scholen vrij groot, en divers. Vandaar dat ze ook met een schoolbus worden opgehaald. Het Canadese basisonderwijs is gevarieerder dan in de kleine dorpjes van Nederland.
Maar buiten de schooltijd hebben de kinderen weinig speelmaatjes, want alles moet op afspraak en ingepland worden. Bijvoorbeeld; "Mag mijn zoon van 4 tot 6 uur spelen bij jullie". In Canada is men erg intern gericht op het eigen gezin.
  woensdag 19 april 2017 @ 21:41:12 #108
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_170341021
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 15:42 schreef Quotidien het volgende:
Een kind van 10 redt zich echt wel, die heeft sowieso een enorm aanpassingsvermogen. Vaak hebben met emigeren de kinderen vrij snel hun plek gevonden.
Vergis je niet, 10 jaar is aan de ene kant nog best jong, maar ze zijn in hun eigen beleving ook al best groot. Ik ken een paar mensen die rond hun tiende verhuisd zijn (gewoon binnen Nederland, maar wel naar een andere regio), en dat echt als heel ingrijpend ervaren hebben.

Ik vind dat je bij zo'n grote beslissing wel echt rekening dient te houden met wat dit voor je kind gaat betekenen.

En dan komt er naast die grote geografische stap nog de keuze bij voor iemand die er zo stellig heel andere ideeën over opvoeden en religie op nahoudt. Lijkt mij bij elkaar ook meer dan genoeg reden om nog even flink achter je oren te krabben.
in de haak.
pi_170344675
Een klasgenoot van me verhuisde onvrijwillig op die leeftijd naar Amerika, ik meen dat ze daar familie hadden. De eerste tijd werden er nog brieven naar een vriendinnetje geschreven, maar na ca. een jaar gingen die in het engels. Hoe het deze familie daar verder vergaan is, hoorden we dus niets meer over. Zal gewoon een kwestie van aanpassen geweest zijn.
  woensdag 19 april 2017 @ 23:49:56 #110
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_170344903
quote:
1s.gif Op woensdag 19 april 2017 21:41 schreef trui het volgende:

[..]

Vergis je niet, 10 jaar is aan de ene kant nog best jong, maar ze zijn in hun eigen beleving ook al best groot. Ik ken een paar mensen die rond hun tiende verhuisd zijn (gewoon binnen Nederland, maar wel naar een andere regio), en dat echt als heel ingrijpend ervaren hebben.

Ik vind dat je bij zo'n grote beslissing wel echt rekening dient te houden met wat dit voor je kind gaat betekenen.
Het is natuurlijk voor iedereen anders, Ben zelf toevallig ook op m'n 10e naar een ander land met andere taal verhuisd, de taal leer je zo en vriendjes maken gaat dan nog makkelijk. Je zag ook dat alle kinderen van emigranten zich feilloos ertussen mengen na een tijdje. Maar dat is slechts mijn ervaring.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  donderdag 20 april 2017 @ 05:27:07 #111
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_170346369
Het kan natuurlijk best goed gaan. Maar het is niet zo dat je ervan uit kunt gaan dat het altijd moeiteloos gaat op die leeftijd.
in de haak.
pi_170346729
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 april 2017 18:12 schreef Burdie het volgende:

[..]

Wat een onzin, dat is in vorige seizoenen namelijk best een keer gebeurd.

Boer Jan die zo gek was op Siepie bijvoorbeeld, maar zij niet op hem. En boer Henk die, toen Katrijn opstapte toegaf dat de verhoudingen 60-40-40 lagen voor Katrijn, met als gevolg dat de beide andere dames ook opstapten.
En er was nog een boer die tussen de speeddates en Logeerweek ineens een andere vrouw had ontmoet (toch? Herinner ik me dat goed?) en daar verliefd op was geworden. Maar die is toen met die andere vrouw op citytrip geweest.
Zo gemakkelijk dat Henk met 40-30-30 destijds de vrouwen van zijn erf af kreeg, lukt hem nu niet meer.
pi_170349903
quote:
1s.gif Op woensdag 19 april 2017 19:29 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Waar stond dat interview in?
In de Story
http://www.story.nl/artik(...)boer-herman-en-fleur
pi_170350326
quote:
Fleur woont bij 'ouders en roer' :')
Mon 'en!
pi_170385074
pi_170385502
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 17:12 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
c_/ Er zal wel weer niks gezegd worden. Maar wie weet.
pi_170385662
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 17:35 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

c_/ Er zal wel weer niks gezegd worden. Maar wie weet.
Je weet nooit, Wouke.
pi_170385695
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 april 2017 17:45 schreef Tem het volgende:

[..]

Je weet nooit, Wouke.
Het kan verkeren.
  vrijdag 21 april 2017 @ 17:50:06 #119
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_170385718
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 17:12 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Zouden ze daartoe verplicht worden eigenlijk? Staat er in hun contract dat ze mee moeten met zo'n (promotie)tour langs de media? Waarschijnlijk wel..

Hopelijk krijgen ze er nog een leuk zakcentje voor en wordt niet de hele koek verdeeld onder de BN'ers van dienst.
Stop the world, I want to get out.
  vrijdag 21 april 2017 @ 18:37:02 #120
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_170386499
Ah Yvon en alle vrouwen die na een paar dagen niet gekozen werden.
Interessant.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_170386572
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 17:12 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk allen
pi_170386591
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 18:37 schreef Leandra het volgende:
Ah Yvon en alle vrouwen die na een paar dagen niet gekozen werden.
Interessant.
Ik kan je sarcasme niet meten.
Je bedoelde het serieus toch?
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_170387999
verkeerde topic edit
  vrijdag 21 april 2017 @ 20:12:30 #124
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_170388800
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 april 2017 18:41 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik kan je sarcasme niet meten.
Je bedoelde het serieus toch?
who cares toch?
pi_170394073
Zometeen de afvallers bij Pauw.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  vrijdag 21 april 2017 @ 23:29:18 #126
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_170394100
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 april 2017 18:41 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik kan je sarcasme niet meten.
Je bedoelde het serieus toch?
Ja, ik ben erg nieuwsgierig wat die te melden hebben, en vooral hoe ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_170394219
jaaaa daar zijn ze!
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  vrijdag 21 april 2017 @ 23:38:12 #128
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_170394323
Anke mag mee op de woonboot.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_170394337
Wat ziet Anke er leuk uit.
pi_170394359
Dit is zelfs in de herhaling nog niet om aan te zien.
  roze vrijdag 21 april 2017 @ 23:39:39 #131
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_170394372
Even kijken hoor.
Your beauty never ever scared me.
  roze vrijdag 21 april 2017 @ 23:39:55 #132
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_170394379
Oooooongemakkelijk.
Your beauty never ever scared me.
pi_170394392
Nou en, Anke is ook maar een mutsje.
  roze vrijdag 21 april 2017 @ 23:40:48 #134
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_170394402
Hmmmmm Jan Versteegh. O+
Your beauty never ever scared me.
  vrijdag 21 april 2017 @ 23:41:21 #135
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_170394415
Mara :r
Haters everywhere but I don't really care.
  roze vrijdag 21 april 2017 @ 23:41:27 #136
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_170394420
Geile Alberdien!
Your beauty never ever scared me.
pi_170394421
quote:
2s.gif Op vrijdag 21 april 2017 23:40 schreef Amarantha het volgende:
Hmmmmm Jan Versteegh. O+
Je mag hem hebben.
  roze vrijdag 21 april 2017 @ 23:41:41 #138
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_170394425
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 23:41 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Je mag hem hebben.
Nice. Thanks. :*
Your beauty never ever scared me.
pi_170394438
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 23:41 schreef matthijst het volgende:
Mara :r
Met d'r gebit. Neemt zo een hap uit je schedel.
  roze vrijdag 21 april 2017 @ 23:42:28 #140
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_170394447
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 23:42 schreef Tem het volgende:

[..]

Met d'r gebit. Neemt zo een hap uit je schedel.
Ik vind Susan niet veel knapper hoor.
Your beauty never ever scared me.
  vrijdag 21 april 2017 @ 23:43:20 #141
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_170394470
Gvd 15.000 varkens :D
Haters everywhere but I don't really care.
  roze vrijdag 21 april 2017 @ 23:43:21 #142
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_170394472
Super super leuk. :r Flikker op. ;(
Your beauty never ever scared me.
pi_170394480
quote:
2s.gif Op vrijdag 21 april 2017 23:42 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Ik vind Susan niet veel knapper hoor.
Nee, maar ik zou me teveel aan die waffel van Mara gaan irriteren denk ik.
  roze vrijdag 21 april 2017 @ 23:43:49 #144
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_170394485
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 23:43 schreef Tem het volgende:

[..]

Nee, maar ik zou me teveel aan die waffel van Mara gaan irriteren denk ik.
:D _O-
Your beauty never ever scared me.
  roze vrijdag 21 april 2017 @ 23:44:09 #145
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_170394492
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 23:43 schreef matthijst het volgende:
Gvd 15.000 varkens :D
Ik loop beetje achter met mijn stream merk ik.
Your beauty never ever scared me.
pi_170394494
Dit vind ik ook niet om aan te zien.
  roze vrijdag 21 april 2017 @ 23:44:32 #147
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_170394500
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 23:44 schreef potjecreme het volgende:
Dit vind ik ook niet om aan te zien.
Ik vind dit prachtig. Waarom wist ik dit niet eerder. Heb ik veel gemist?
Your beauty never ever scared me.
  roze vrijdag 21 april 2017 @ 23:45:03 #148
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_170394510
Ik luister naar Alberdien en Olke zonder kijken, benieuwd of ik dat Fries begrijp.
Your beauty never ever scared me.
  vrijdag 21 april 2017 @ 23:45:07 #149
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_170394511
Pfff, die Alberdien paste dr wel goed bij.
Olke, sluit de toko en kom naar NL.
Haters everywhere but I don't really care.
  roze vrijdag 21 april 2017 @ 23:46:17 #150
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_170394531
Nice. Alberdien ik ben jaloers op je.
Your beauty never ever scared me.
  roze vrijdag 21 april 2017 @ 23:48:03 #151
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_170394563
HAHAHA Eline en Riks. :D _O_
Your beauty never ever scared me.
pi_170394574
Nooouuuuuu Ik heb stukken geskipt zo saai was het.
  vrijdag 21 april 2017 @ 23:48:54 #153
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_170394580
Idd, saaiste seizoen tot nu toe.
Haters everywhere but I don't really care.
  roze vrijdag 21 april 2017 @ 23:50:05 #154
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_170394610
Oh volgens Yvon moeten we echt zondag kijken om te zien hoe het met Riks afloopt.
Your beauty never ever scared me.
  vrijdag 21 april 2017 @ 23:50:42 #155
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_170394622
Haha :D
Haters everywhere but I don't really care.
  vrijdag 21 april 2017 @ 23:51:47 #156
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_170394646
5 gelukkige boeren? :o
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_170394648
Wat is dit nu weer voor kut statement.
pi_170394663
Riks is gelukkig in zijn eigen misere.
  roze vrijdag 21 april 2017 @ 23:52:28 #159
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_170394665
Oh Yvon maakt het allemaal wel spannend hoor.
Your beauty never ever scared me.
  roze vrijdag 21 april 2017 @ 23:53:01 #160
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_170394675
Wie is het? *nieuwsgierig*
Your beauty never ever scared me.
pi_170394683
Zal Riks toch voor Eline hebben gekozen ofzo?
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  roze vrijdag 21 april 2017 @ 23:53:48 #162
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_170394692
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 23:53 schreef MissJ het volgende:
Zal Riks toch voor Eline hebben gekozen ofzo?
Echt he, zat ik ook aan te denken.
Your beauty never ever scared me.
  vrijdag 21 april 2017 @ 23:54:12 #163
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_170394697
Het zou mij niet verbazen als hij ontdekt heeft toch nog gevoelens voor z'n ex te hebben.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_170394701
quote:
2s.gif Op vrijdag 21 april 2017 23:53 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Echt he, zat ik ook aan te denken.
ja he, dat was het eerste wat ik dacht :D
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  vrijdag 21 april 2017 @ 23:54:43 #165
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_170394704
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 23:53 schreef MissJ het volgende:
Zal Riks toch voor Eline hebben gekozen ofzo?
Maar Eline niet voor Riks.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  roze vrijdag 21 april 2017 @ 23:54:46 #166
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_170394707
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 23:54 schreef MissJ het volgende:

[..]

ja he, dat was het eerst wat ik dacht :D
Ik ook.
Your beauty never ever scared me.
pi_170394708
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 23:53 schreef MissJ het volgende:
Zal Riks toch voor Eline hebben gekozen ofzo?
nee, denk eerder iemand uit de kerk.
pi_170394711
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 april 2017 23:54 schreef Leandra het volgende:

[..]

Maar Eline niet voor Riks.
Dan was ie niet gelukkig toch.
  roze vrijdag 21 april 2017 @ 23:56:01 #169
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_170394730
We gaan het zien over 2 dagen.
Your beauty never ever scared me.
  vrijdag 21 april 2017 @ 23:56:19 #170
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_170394731
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 23:54 schreef potjecreme het volgende:

[..]

nee, denk eerder iemand uit de kerk.
Het zou een geweldige plot-twist zijn als het de dominee was :+
In de kerk, uit de kast *O*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_170394733
quote:
6s.gif Op vrijdag 21 april 2017 23:56 schreef Amarantha het volgende:
We gaan het zien over 2 dagen.
Ben benieuwd :Y
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_170394741
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 april 2017 23:56 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het zou een geweldige plot-twist zijn als het de dominee was :+
In de kerk, uit de kast *O*
ja _O-
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  † In Memoriam † zaterdag 22 april 2017 @ 00:20:52 #173
368283 ato
pi_170395049
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 april 2017 23:56 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het zou een geweldige plot-twist zijn als het de dominee was :+
In de kerk, uit de kast *O*
Hahaha ja
Life can be a bitch, so like it..
pi_170395057
Zei Riks nou dat hij tijdens de citytrip merkte dat hij gevoelens had voor iemand (anders)?
  † In Memoriam † zaterdag 22 april 2017 @ 01:14:04 #175
368283 ato
pi_170395622
Ik heb net de uitzending gekeken, maar ik vond Alberdien en Anke leuk overkomen.
Alberdien had ook minder dood haar 😄
Life can be a bitch, so like it..
pi_170396132
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 23:43 schreef matthijst het volgende:
Gvd 15.000 varkens :D
Wat varkens betreft ben je in Nederland een "megastal" als je meer als 7500 varkens hebt.
Er zijn honderden zulke bedrijven in Nederland.........

En wat de (milieu)regeltjes betreft, zijn die in Nederland een heel stuk strenger als Roemenië :{w
pi_170396673
Olke heeft maar een soort blouse. Waarschijnlijk is in de Texaanse farmshop alleen maar het roze model te koop.
  zaterdag 22 april 2017 @ 05:14:19 #178
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_170397075
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 april 2017 00:21 schreef Physsic het volgende:
Zei Riks nou dat hij tijdens de citytrip merkte dat hij gevoelens had voor iemand (anders)?
Yep.
Misschien maffe Elien teruggehaald?
Haters everywhere but I don't really care.
  zaterdag 22 april 2017 @ 06:49:09 #179
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_170397120
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 april 2017 01:14 schreef ato het volgende:
Alberdien had ook minder dood haar 😄
Ik vermoed dat ze al dat 'dood haar'-gezeur op fora en social media inmiddels mee had gekregen.
pi_170397353
In het voorstukje bij Boulevard pinkt Riks een traantje weg. Ik zie het nog wel gebeuren dat hij stapelverliefd is geworden op iemand uit zijn dorp :+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  zaterdag 22 april 2017 @ 09:04:24 #181
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_170397597
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 april 2017 08:24 schreef Pisces29 het volgende:
In het voorstukje bij Boulevard pinkt Riks een traantje weg. Ik zie het nog wel gebeuren dat hij stapelverliefd is geworden op iemand uit zijn dorp :+
Maar gezien de "toch nog wel gevoelens" opmerking gok ik op z'n ex-vrouw.
Daarbij heeft hij zich misschien gerealiseerd wat voor pareltje ze was, als 2 van de 3 vrouwen al gillend bij hem wegrennen en de derde die het wel ziet zitten het op een of andere manier niet voor hem is.
Misschien was Marit ook te outgoing voor hem.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_170397645
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 april 2017 09:04 schreef Leandra het volgende:

[..]

Maar gezien de "toch nog wel gevoelens" opmerking gok ik op z'n ex-vrouw.
Daarbij heeft hij zich misschien gerealiseerd wat voor pareltje ze was, als 2 van de 3 vrouwen al gillend bij hem wegrennen en de derde die het wel ziet zitten het op een of andere manier niet voor hem is.
Misschien was Marit ook te outgoing voor hem.
Nou "om de een of andere manier" is het niet. Jij valt toch ook niet voor de eerste man die toevallig voor je valt?
Al ben je 20 jaar vrijgezel dat maakt niet dat je voor iemand moet vallen.
Ik denk dat Eline veel meer te bieden had. Meer inhoud. En moeder ook.
Maar die discussie waarom het niet ging met Marit is al honderd keer gevoerd.
Ik hoop dat blijkt dat toch iemand gevonden heeft. Niet dat hij nog treurt om de ex.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  zaterdag 22 april 2017 @ 09:51:22 #183
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_170398039
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 april 2017 09:10 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Nou "om de een of andere manier" is het niet. Jij valt toch ook niet voor de eerste man die toevallig voor je valt?
Al ben je 20 jaar vrijgezel dat maakt niet dat je voor iemand moet vallen.
Ik denk dat Eline veel meer te bieden had. Meer inhoud. En moeder ook.
Maar die discussie waarom het niet ging met Marit is al honderd keer gevoerd.
Ik hoop dat blijkt dat toch iemand gevonden heeft. Niet dat hij nog treurt om de ex.
Wat is dit nou weer voor rare aanval, ik stel vrij weinig over Marit, ik stel alleen dat de nummers 1 en 2 daar zelf vertrokken zijn en de nummer 3 die niet gillend wegrende het niet voor hem was.
Daarbij zijn het nog steeds vrouwen die hij zelf uitgekozen had, niet de eerste beste huppelkut die hem op straat ziet lopen en om z'n nek vliegt.
Maar goed.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 22 april 2017 @ 10:24:25 #184
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_170398508
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 april 2017 09:51 schreef Leandra het volgende:

[..]
gillend wegrende
Wie rende er gillend weg dan?
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_170398842
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 april 2017 09:51 schreef Leandra het volgende:

[..]

Wat is dit nou weer voor rare aanval, ik stel vrij weinig over Marit, ik stel alleen dat de nummers 1 en 2 daar zelf vertrokken zijn en de nummer 3 die niet gillend wegrende het niet voor hem was.
Daarbij zijn het nog steeds vrouwen die hij zelf uitgekozen had, niet de eerste beste huppelkut die hem op straat ziet lopen en om z'n nek vliegt.
Maar goed.
Dat is geen aanval.
Maar lees je eigen posts na zondag eens terug. En pak nu je eigen alinea maar weer. Omdat hij ze uitgekozen heeft en het niet iemand van de straat is moet er een klik of toekomst zijn? Ik snap die denkwijze niet :D
Als het zo makkelijk was had iedereen na een date via een datingsite een relatie.

Die vrouwen kiezen na een filmpje. Hij kiest na een brief. Ook al heel verschillend.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  zaterdag 22 april 2017 @ 11:10:41 #186
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_170399169
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 april 2017 10:49 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Dat is geen aanval.
Maar lees je eigen posts na zondag eens terug. En pak nu je eigen alinea maar weer. Omdat hij ze uitgekozen heeft en het niet iemand van de straat is moet er een klik of toekomst zijn? Ik snap die denkwijze niet :D
Als het zo makkelijk was had iedereen na een date via een datingsite een relatie.

Die vrouwen kiezen na een filmpje. Hij kiest na een brief. Ook al heel verschillend.
Dan nog; wat is er mis met "Die het op een of andere manier niet voor hem is"?
Geen waardeoordeel, niks.

Dat ik het dom vind dat hij haar heeft laten schieten en ook niet geprobeerd heeft er wat van te maken, is wat anders, maar als hij idd juist door de hele situatie gevoelens terugkreeg voor iemand die hij al kende dan heeft dat ook niet meegeholpen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 22 april 2017 @ 12:09:13 #187
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_170400374
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 april 2017 02:02 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Wat varkens betreft ben je in Nederland een "megastal" als je meer als 7500 varkens hebt.
Er zijn honderden zulke bedrijven in Nederland.........

En wat de (milieu)regeltjes betreft, zijn die in Nederland een heel stuk strenger als Roemenië :{w
meer dan strenger dan
  zaterdag 22 april 2017 @ 12:11:12 #188
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_170400411
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 april 2017 12:09 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

meer dan strenger dan
En dat terwijl we allemaal in dezelfde EU zitten.... zo krom.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_170401064
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 april 2017 12:11 schreef Leandra het volgende:

[..]

En dat terwijl we allemaal in dezelfde EU zitten.... zo krom.
De eisen in Roemenië wijken niet zoveel af met de rest van de EU. Het is hoogstens dat Nederland soms wat vooruit loopt ten opzichte van de rest van de EU.

Ik denk dat David denkt dat hij goedkope Roemeense arbeidskrachten kan inschakelen, maar ik denk dat dat tegen gaat vallen.
Dit in tegenstelling tot Texas waar Olke uit een voorlopig onuitputtelijk bron Mexicanen kan putten.
pi_170401822
quote:
2s.gif Op vrijdag 21 april 2017 23:46 schreef Amarantha het volgende:
Nice. Alberdien ik ben jaloers op je.
Ja, wat een leuke vrouw O+
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_170407081
quote:
2s.gif Op vrijdag 21 april 2017 23:53 schreef Amarantha het volgende:
Wie is het? *nieuwsgierig*
Zou het die dame met dat rode haar van de dagdate zijn? Met dat rare stemmetje?
Forever yours, forever mine, forever ours...
pi_170408747
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 april 2017 17:29 schreef Lief17 het volgende:

[..]

Zou het die dame met dat rode haar van de dagdate zijn? Met dat rare stemmetje?
Die heeft hij toch ook maar 5 minuten gezien? Of is er op de internationale speeddate nog een gezamenlijk uurtje van de boer met de 10 vrouwen geweest?
  zaterdag 22 april 2017 @ 18:58:24 #193
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_170408952
Ik denk eerder iemand uit z'n eigen omgeving. Maar ik ben ook wel erg benieuwd hoor. En alle vijf de boeren dus 'onder de pannen', dat is toch een mooi resultaat. Zou David ook alweer een nieuwe liefde hebben geregeld (misschien toch nog aangeklopt bij Jorien?) of zouden hij en Mara nog wel bij elkaar zijn . Ik dacht geruchten te hebben vernomen dat dat alweer uit was, maar misschien is dat onzin.
in de haak.
  zaterdag 22 april 2017 @ 19:42:40 #194
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_170410109
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 april 2017 18:58 schreef trui het volgende:
Ik denk eerder iemand uit z'n eigen omgeving. Maar ik ben ook wel erg benieuwd hoor. En alle vijf de boeren dus 'onder de pannen', dat is toch een mooi resultaat. Zou David ook alweer een nieuwe liefde hebben geregeld (misschien toch nog aangeklopt bij Jorien?) of zouden hij en Mara nog wel bij elkaar zijn . Ik dacht geruchten te hebben vernomen dat dat alweer uit was, maar misschien is dat onzin.
Heeft Olke ook iemand?
Snobs have more fun!
KLIK!
  † In Memoriam † zaterdag 22 april 2017 @ 20:04:55 #195
368283 ato
pi_170410709
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 april 2017 19:42 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Heeft Olke ook iemand?
Ja dat vroeg ik mij ook af.
Life can be a bitch, so like it..
pi_170410721
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 april 2017 18:49 schreef Teslynd het volgende:

[..]

Die heeft hij toch ook maar 5 minuten gezien? Of is er op de internationale speeddate nog een gezamenlijk uurtje van de boer met de 10 vrouwen geweest?
Nee zij was ook bij de dagdate toch? Dat ze worst moesten maken?
Forever yours, forever mine, forever ours...
pi_170410728
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 april 2017 20:04 schreef ato het volgende:

[..]

Ja dat vroeg ik mij ook af.
Volgens het stukje bij Pauw gisteren wel.
Forever yours, forever mine, forever ours...
  zaterdag 22 april 2017 @ 20:07:12 #198
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_170410750
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 april 2017 18:49 schreef Teslynd het volgende:

[..]

Die heeft hij toch ook maar 5 minuten gezien? Of is er op de internationale speeddate nog een gezamenlijk uurtje van de boer met de 10 vrouwen geweest?
Het was toch gewoon speeddate met 10 dames en dan dagdate met 5 dames?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_170412764
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 april 2017 08:24 schreef Pisces29 het volgende:
In het voorstukje bij Boulevard pinkt Riks een traantje weg. Ik zie het nog wel gebeuren dat hij stapelverliefd is geworden op iemand uit zijn dorp :+
Of misschien toch Marit?
pi_170414612
Werkt Riks tegenwoordig bij Albert Heijn? :P

Somebody that I used to know
  zaterdag 22 april 2017 @ 22:41:52 #201
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_170415490
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 april 2017 21:17 schreef juul. het volgende:

[..]

Of misschien toch Marit?
Eh... hij zei dat ie tijdens de citytrip tot het inzicht kwam dat iemand anders die hij kende veel beter in het plaatje paste. Dan lijkt Marit me zo'n beetje de enige die het echt niet kan zijn.
in de haak.
pi_170416282
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 april 2017 21:17 schreef juul. het volgende: [..]

Of misschien toch Marit?
Nee, want hij besefte tijdens te trip met Marit dat hij gevoelens voor een andere vrouw had. Maar met de gezelligheid van de 3 logeerdames in huis de poging van de trip met Marit zullen hem wel geholpen hebben te beseffen wat de signalen van verliefd worden zijn.

Ik was inderdaad de dagdate even vergeten. Het kan dus wel een van de bedankte dames zijn, maar voor de logeerdames was het al zo'n onderneming, dat het niet aannemelijk is dat hij besloten heeft om het te proberen met een van de andere dagdatedames.

Op de speeddate waren ze allemaal enthousiast. In de dagboeken lees je dat ze in feit nog helemaal kennis met de boer moeten maken, niet wetend hoe ze hem zullen vinden en of het wat worden kan.

En waar heeft Olke zijn nieuwe liefde vandaan? Op de foto's van de reünie ziet hij er nogal verslagen uit. Dus daarna moet Yvon een berichtje gekregen hebben. Hopelijk wordt het niet zoals bij boer Jan uit Canada, die een wel erg kort durende verkering aan- en weer afmeldde.
pi_170416957
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 april 2017 12:48 schreef Idisrom het volgende:De eisen in Roemenië wijken niet zoveel af met de rest van de EU. Het is hoogstens dat Nederland soms wat vooruit loopt ten opzichte van de rest van de EU.
Neem bijvoorbeeld het injecteren van mest (in plaats van uitrijden met een giertank) in Nederland al meer als 20 jaar verplicht.
In Duitsland niet, sterker nog daar was injecteren zelfs verboden volgens mij.
quote:
Ik denk dat David denkt dat hij goedkope Roemeense arbeidskrachten kan inschakelen, maar ik denk dat dat tegen gaat vallen.
Dit in tegenstelling tot Texas waar Olke uit een voorlopig onuitputtelijk bron Mexicanen kan putten.
En van die 20 miljoenen Roemenen zijn er niet een paar te vinden die op die boerderij willen werken ?
pi_170417826
Frank van seizoen??? in het publiek :D
pi_170417938
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 april 2017 23:37 schreef bluemoon23 het volgende: [..]

Neem bijvoorbeeld het injecteren van mest (in plaats van uitrijden met een giertank) in Nederland al meer als 20 jaar verplicht.
In Duitsland niet, sterker nog daar was injecteren zelfs verboden volgens mij.

[..]

En van die 20 miljoenen Roemenen zijn er niet een paar te vinden die op die boerderij willen werken ?
Dat injecteren is hardstikke slecht voor de bodem. Sommigen hebben vrijstelling los kunnen peuteren. Blij te horen dat het in Duitsland waarschijnlijk niet mag.

De Roemenen hebben misschien geen geschikte arbeidsethos. Tijdens het communisme bestond dat niet zo en daarna zijn ze er als land niet geslaagd om het niveau op te krikken naar redelijk tot vrij goed. Op dat megabedrijf zal hard gewerkt moeten worden en waarschijnlijk is dat saai werk.
Ik ben benieuwd of de komende jaren nog horen hoe het daar gaat.
  zondag 23 april 2017 @ 02:38:26 #206
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_170418783
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 april 2017 01:14 schreef ato het volgende:
Ik heb net de uitzending gekeken, maar ik vond Alberdien en Anke leuk overkomen.
Alberdien was een hele ommekeer! Kun je ook zien hoe erg ze niet op haar plek was in Texas.
Anne was van begin tot eind leuk O+ Alleen vind ik haar knapper zonder make-up.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  zondag 23 april 2017 @ 09:27:53 #207
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_170420130
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 april 2017 20:04 schreef ato het volgende:


Ja dat vroeg ik mij ook af.
En ik ben benieuwd wie het zou zijn.
pi_170420981
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2017 02:38 schreef twiFight het volgende:

[..]

Alberdien was een hele ommekeer! Kun je ook zien hoe erg ze niet op haar plek was in Texas.
Anne was van begin tot eind leuk O+ Alleen vind ik haar knapper zonder make-up.
Wie bedoel je : Anne of Anke? Je quote iemand die Anke (van Marc) bedoelt, zelf heb je het over Anne (van Herman)
Somebody that I used to know
  zondag 23 april 2017 @ 10:30:41 #209
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_170421035
Anne droeg niet zoveel makeup volgens mij.
Anke vond ik er maar oud uitzien bij Pauw. Daar in Zambia was ze mooier. Maar een te hoog Máxima-gehalte, wat mij betreft.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_170421052
quote:
1s.gif Op zondag 23 april 2017 10:30 schreef Njosnavelin het volgende:
Anne droeg niet zoveel makeup volgens mij.
Anke vond ik er maar oud uitzien bij Pauw. Daar in Zambia was ze mooier. Maar een te hoog Máxima-gehalte, wat mij betreft.
Anke keek verlangend naar Jeroen.
pi_170423852
quote:
1s.gif Op zondag 23 april 2017 10:30 schreef Njosnavelin het volgende:
Anne droeg niet zoveel makeup volgens mij.
Anke vond ik er maar oud uitzien bij Pauw. Daar in Zambia was ze mooier. Maar een te hoog Máxima-gehalte, wat mij betreft.
Hoe oud is Anke eigenlijk? En Anne-Kim?
  zondag 23 april 2017 @ 13:05:34 #212
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_170423996
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2017 12:58 schreef velden het volgende:

[..]

Hoe oud is Anke eigenlijk? En Anne-Kim?

Annekim is 30 dacht ik. Anke weet ik niet
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  † In Memoriam † zondag 23 april 2017 @ 14:36:07 #213
368283 ato
pi_170426601
quote:
1s.gif Op zondag 23 april 2017 10:30 schreef Njosnavelin het volgende:
Anne droeg niet zoveel makeup volgens mij.
Anke vond ik er maar oud uitzien bij Pauw. Daar in Zambia was ze mooier. Maar een te hoog Máxima-gehalte, wat mij betreft.
Oh ik vond haar juist frisser en mooier overkomen bij Pauw.
Life can be a bitch, so like it..
pi_170428515
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2017 12:58 schreef velden het volgende:

[..]

Hoe oud is Anke eigenlijk? En Anne-Kim?

Was Anke niet 32 of 35 ofzo? Volgens mij wel iets ouder dan Annekim.
  zondag 23 april 2017 @ 15:51:31 #215
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_170429214
quote:
1s.gif Op zondag 23 april 2017 10:30 schreef Njosnavelin het volgende:
Anne droeg niet zoveel makeup volgens mij.
Anke vond ik er maar oud uitzien bij Pauw. Daar in Zambia was ze mooier. Maar een te hoog Máxima-gehalte, wat mij betreft.
Komt denk ik omdat ze er bij bzv zo'n filter overheen gooien.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_170429601
Wat Yvonne vrijdagavond bij Pauw als de grote verrassing voor zondag aankondigde, kan voor de BVZ-kijker vanavond een grote deceptie worden.
Het lijkt erop dat Riks laat zien dat hij tijdens de citytrip al gevoelens voor een ander had.
Dat kan volgens mij niet een van de drie logeerdames zijn geweest.

Dat zou dan inhouden dat Riks de hele logeerweek fake gespeeld heeft met zijn handen in zijn zak, en zijn ´dusss´ opmerkingen. Dat hij geen gevoelens kan laten tonen in die logeerweek, heeft dan niet te maken met zijn eerlijkheid, maar met hoe zijn nieuwe vriendin daar dusssss voor de TV tegen aan zou kijken.
  zondag 23 april 2017 @ 17:43:24 #217
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_170432531
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2017 16:03 schreef Idisrom het volgende:
Wat Yvonne vrijdagavond bij Pauw als de grote verrassing voor zondag aankondigde, kan voor de BVZ-kijker vanavond een grote deceptie worden.
Het lijkt erop dat Riks laat zien dat hij tijdens de citytrip al gevoelens voor een ander had.
Dat kan volgens mij niet een van de drie logeerdames zijn geweest.

Dat zou dan inhouden dat Riks de hele logeerweek fake gespeeld heeft met zijn handen in zijn zak, en zijn ´dusss´ opmerkingen. Dat hij geen gevoelens kan laten tonen in die logeerweek, heeft dan niet te maken met zijn eerlijkheid, maar met hoe zijn nieuwe vriendin daar dusssss voor de TV tegen aan zou kijken.
Niet als hij pas tijdens de city trip realiseerde dat hij gevoelens had. Dan was de logeerweek wel 'echt'
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  roze zondag 23 april 2017 @ 17:46:14 #218
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_170432621
Ben toch wel erg benieuwd voor wie Riks nou gevoelens heeft. Zou Olke dan toch echt als enige alleen achterblijven? :'(
Your beauty never ever scared me.
pi_170432679
Grand finale wordt uiteindelijk toch meestel een anti-climax. Maar goed, wel kijken natuurlijk :P
  zondag 23 april 2017 @ 17:49:32 #220
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_170432718
quote:
2s.gif Op zondag 23 april 2017 17:46 schreef Amarantha het volgende:
Ben toch wel erg benieuwd voor wie Riks nou gevoelens heeft. Zou Olke dan toch echt als enige alleen achterblijven? :'(
Neuh, die heeft vast Sandra vastgebonden in de kelder ofzo :')
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  roze zondag 23 april 2017 @ 17:52:25 #221
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_170432796
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2017 17:49 schreef Maraca het volgende:

[..]

Neuh, die heeft vast Sandra vastgebonden in de kelder ofzo :')
:D
Your beauty never ever scared me.
  zondag 23 april 2017 @ 18:02:19 #222
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_170433071
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2017 15:51 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Komt denk ik omdat ze er bij bzv zo'n filter overheen gooien.
Dat zou goed kunnen ja. Ziet er altijd zo nep uit.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_170433109
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2017 16:03 schreef Idisrom het volgende:
Wat Yvonne vrijdagavond bij Pauw als de grote verrassing voor zondag aankondigde, kan voor de BVZ-kijker vanavond een grote deceptie worden.
Het lijkt erop dat Riks laat zien dat hij tijdens de citytrip al gevoelens voor een ander had.
Dat kan volgens mij niet een van de drie logeerdames zijn geweest.

Dat zou dan inhouden dat Riks de hele logeerweek fake gespeeld heeft met zijn handen in zijn zak, en zijn ´dusss´ opmerkingen. Dat hij geen gevoelens kan laten tonen in die logeerweek, heeft dan niet te maken met zijn eerlijkheid, maar met hoe zijn nieuwe vriendin daar dusssss voor de TV tegen aan zou kijken.
Over eerdere ontmoeting gesproken:
Hadden we dat niet in een ander seizoen, dat een kandidaat die voor een boer(in?) schreef, net voor de dates iemand ontmoet had oid?

Lijkt me ook knap rot. Ontmoet je iemand net na aanmelding en no way in hell dat je dan bij BZV aan kunt komen dat je als deelnemer geschrapt wordt :') Logisch wel met een programma met zoveel kijkers.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  zondag 23 april 2017 @ 18:05:18 #224
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_170433144
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2017 16:03 schreef Idisrom het volgende:
Wat Yvonne vrijdagavond bij Pauw als de grote verrassing voor zondag aankondigde, kan voor de BVZ-kijker vanavond een grote deceptie worden.
Het lijkt erop dat Riks laat zien dat hij tijdens de citytrip al gevoelens voor een ander had.
Dat kan volgens mij niet een van de drie logeerdames zijn geweest.

Dat zou dan inhouden dat Riks de hele logeerweek fake gespeeld heeft met zijn handen in zijn zak, en zijn ´dusss´ opmerkingen. Dat hij geen gevoelens kan laten tonen in die logeerweek, heeft dan niet te maken met zijn eerlijkheid, maar met hoe zijn nieuwe vriendin daar dusssss voor de TV tegen aan zou kijken.
dat voetje vrijen betekende niks?
pi_170433180
quote:
2s.gif Op zaterdag 22 april 2017 22:07 schreef Postbus100 het volgende:
Werkt Riks tegenwoordig bij Albert Heijn? :P

[ afbeelding ]
Ik snap 'm niet.. :'(
Mon 'en!
pi_170433356
quote:
1s.gif Op zondag 23 april 2017 18:06 schreef bloempjuh het volgende:

[..]

Ik snap 'm niet.. :'(
"No waste, dus. "

[ Bericht 1% gewijzigd door Postbus100 op 23-04-2017 18:51:20 ]
Somebody that I used to know
pi_170433795
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2017 02:38 schreef twiFight het volgende:

[..]

Alberdien was een hele ommekeer! Kun je ook zien hoe erg ze niet op haar plek was in Texas.
Anne was van begin tot eind leuk O+ Alleen vind ik haar knapper zonder make-up.
Alberdien had gewoon wat make-up op haar smoel en haar haren bijgewerkt.
  zondag 23 april 2017 @ 18:44:05 #228
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_170434349
Waarschijnlijk heeft Riks gevoelens voor de heilig maagd Maria.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_170434528
quote:
9s.gif Op zondag 23 april 2017 18:44 schreef Quotidien het volgende:
Waarschijnlijk heeft Riks gevoelens voor de heilig maagd Maria.
Of voor de pastoor :+
Somebody that I used to know
  zondag 23 april 2017 @ 18:50:44 #230
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_170434533
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2017 18:03 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Over eerdere ontmoeting gesproken:
Hadden we dat niet in een ander seizoen, dat een kandidaat die voor een boer(in?) schreef, net voor de dates iemand ontmoet had oid?

Lijkt me ook knap rot. Ontmoet je iemand net na aanmelding en no way in hell dat je dan bij BZV aan kunt komen dat je als deelnemer geschrapt wordt :') Logisch wel met een programma met zoveel kijkers.
Bij boerin Bertie was dat, dat een van de dames iemand ontmoet had, dat was ook een dame die ze graag uitgenodigd had.
Inmiddels is die relatie over en is de relatie tussen Bertie en Esther ook over en hebben de dames elkaar alsnog gevonden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_170434734
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2017 18:50 schreef Leandra het volgende:

[..]

Bij boerin Bertie was dat, dat een van de dames iemand ontmoet had, dat was ook een dame die ze graag uitgenodigd had.
Inmiddels is die relatie over en is de relatie tussen Bertie en Esther ook over en hebben de dames elkaar alsnog gevonden.
Oh is dat degene met wie ze nu samen is? Wat geinig en ook erg leuk!
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_170434939
quote:
1s.gif Op zondag 23 april 2017 18:50 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Of voor de pastoor :+
Ja dit zou me niks verbazen.
  zondag 23 april 2017 @ 19:09:48 #233
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_170434989
Ik snap dat het een grapje is maar waarschijnlijk is die biljartbal fel tegen homoseksualiteit.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  zondag 23 april 2017 @ 19:30:03 #234
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_170435547
quote:
1s.gif Op zondag 23 april 2017 10:27 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Wie bedoel je : Anne of Anke? Je quote iemand die Anke (van Marc) bedoelt, zelf heb je het over Anne (van Herman)
Ja Anke dus. Die van Marc. O+ Nog mijn leeftijd ook. Die blijft vast niet lang single meer.

quote:
1s.gif Op zondag 23 april 2017 10:30 schreef Njosnavelin het volgende:
Anne droeg niet zoveel makeup volgens mij.
Anke vond ik er maar oud uitzien bij Pauw. Daar in Zambia was ze mooier.
Dat bedoel ik dus. Vond haar idd er ook oud uitzien.

quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2017 17:49 schreef Maraca het volgende:

[..]

Neuh, die heeft vast Sandra vastgebonden in de kelder ofzo :')
Voor een relaaasie, om haar vervolgens the hug of death te geven. Ik mag Olke wel, maar ik krijg echt het gevoel dat hij als kind meerdere malen hun nieuwe puppie doodgeknuffeld heeft.

quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2017 18:30 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Alberdien had gewoon wat make-up op haar smoel en haar haren bijgewerkt.
Ik heb het niet over haar uiterlijk, maar over haar gedrag. Minder gespannen, spontaner, gezelliger.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  zondag 23 april 2017 @ 19:36:09 #235
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_170435742
Maar toch, een 49-jarige Alberdien die berichten "in de app kreeg, op m'n telefoon!!" en dan een 7 jaar oudere Pauw die (terecht) kijkt met een blik van "je meent niet dat je denkt dat je moet uitleggen wat je bedoelt".
Ze is echt wel hopeloos oud voor haar leeftijd hoor.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 23 april 2017 @ 19:44:34 #236
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_170436015
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2017 18:03 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Over eerdere ontmoeting gesproken:
Hadden we dat niet in een ander seizoen, dat een kandidaat die voor een boer(in?) schreef, net voor de dates iemand ontmoet had oid?

Lijkt me ook knap rot. Ontmoet je iemand net na aanmelding en no way in hell dat je dan bij BZV aan kunt komen dat je als deelnemer geschrapt wordt :') Logisch wel met een programma met zoveel kijkers.
Was dat niet boer Richard die na de speeddate contact bleef houden met één van de kandidaten? Alhoewel ik twijfel of hij het was, want al zijn dames waren tijdens de logeerweek gevlucht :')
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  zondag 23 april 2017 @ 19:46:22 #237
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_170436077
Wie heeft #248 geopend zonder leuke TT? :r :r
pindazakje
  zondag 23 april 2017 @ 19:46:55 #238
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_170436092
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2017 19:44 schreef Maraca het volgende:

[..]

Was dat niet boer Richard die na de speeddate contact bleef houden met één van de kandidaten? Alhoewel ik twijfel of hij het was, want al zijn dames waren tijdens de logeerweek gevlucht :')
Dat klopt, boer Richard was al min of meer een relatie begonnen met een van de dames voor de logeerweek begon.
Is inmiddels wel over trouwens: http://www.ad.nl/tv-en-ra(...)d-gebannen~a72da9d8/
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  roze zondag 23 april 2017 @ 20:21:14 #239
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_170437387
Bijnaaaa.
Your beauty never ever scared me.
pi_170437388
krijgen we een topshow?
pi_170437405
quote:
2s.gif Op zondag 23 april 2017 17:46 schreef Amarantha het volgende:
Ben toch wel erg benieuwd voor wie Riks nou gevoelens heeft. Zou Olke dan toch echt als enige alleen achterblijven? :'(
Ik denk dat ie voor de piano lerares gegaan is. Zoontje kon er geen biet van, dus die juf zat duidelijk ergens anders met d'r gedachten of ze zat Riks te bespelen ipv een piano
  zondag 23 april 2017 @ 20:21:48 #242
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_170437408
Ik zit er weer klaar voor c_/
pi_170437429
* DoubleDip zet de popcorn vast klaar
  roze zondag 23 april 2017 @ 20:23:01 #244
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_170437453
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2017 20:22 schreef DoubleDip het volgende:
* DoubleDip zet de popcorn vast klaar
Dan pak ik chocolade.
Your beauty never ever scared me.
  zondag 23 april 2017 @ 20:23:22 #245
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_170437465
quote:
14s.gif Op zondag 23 april 2017 20:23 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Dan pak ik chocolade.
Ik de B&J!
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_170437473
quote:
14s.gif Op zondag 23 april 2017 20:23 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Dan pak ik chocolade.
Hapas zijn idd uit het assortiment :r
pi_170437478
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2017 20:21 schreef Wereldgozer het volgende:
krijgen we een topshow?
Is dit de laatste? ;(
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_170437490
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2017 20:23 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Is dit de laatste? ;(
Jep. Helaas wel. Komt nog wel reünie.
  roze zondag 23 april 2017 @ 20:24:07 #249
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_170437492
quote:
1s.gif Op zondag 23 april 2017 20:23 schreef Chai het volgende:

[..]

Hapas zijn idd uit het assortiment :r
Bij de AH nog niet volgens mij.
Your beauty never ever scared me.
pi_170437493
Reclame duurt lang
  zondag 23 april 2017 @ 20:24:08 #251
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_170437495
Allemaal dames hier :9~
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_170437501
Kutmaggi
  zondag 23 april 2017 @ 20:24:41 #253
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_170437512
quote:
9s.gif Op zondag 23 april 2017 20:24 schreef SonicVolcano het volgende:
Allemaal dames hier :9~
Ja, maar wel type Alberdien :+
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_170437515
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2017 20:24 schreef Oberkullie het volgende:
Reclame duurt lang
Ja dit.
  zondag 23 april 2017 @ 20:24:59 #255
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_170437522
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2017 20:24 schreef Oberkullie het volgende:
Reclame duurt lang
Ja, dacht eerst dat ik te laat was :o
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_170437526
quote:
2s.gif Op zondag 23 april 2017 20:24 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Bij de AH nog niet volgens mij.
Jawel ;(

Misschien zijn ze nog wel bij AH XL
pi_170437529
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2017 20:24 schreef Maraca het volgende:

[..]

Ja, maar wel type Alberdien :+
Nounou ik niet hoor :(
  ESF Reporter zondag 23 april 2017 @ 20:25:09 #258
87554 Cee
Welluk?
pi_170437535
Zes uur durende reclame voor eten uit zakjes.
pi_170437536
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2017 20:24 schreef Maraca het volgende:

[..]

Ja, maar wel type Alberdien :+
Type Fleur hier
pi_170437544
quote:
9s.gif Op zondag 23 april 2017 20:24 schreef SonicVolcano het volgende:
Allemaal dames hier :9~
mijn 30cm is klaar voor gebruik
  Moderator / Redactie Sport / Devops zondag 23 april 2017 @ 20:25:26 #261
176766 crew  zoem
zoemt
pi_170437548
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2017 20:21 schreef Wereldgozer het volgende:
krijgen we een topshow?
Mwoah, de mooiste stukken hebben we al gehad.
  zondag 23 april 2017 @ 20:25:31 #262
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_170437552
HET
BEGINT
NU
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_170437555
Dussssss
  roze zondag 23 april 2017 @ 20:25:38 #264
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_170437557
quote:
1s.gif Op zondag 23 april 2017 20:25 schreef Chai het volgende:

[..]

Jawel ;(

Misschien zijn ze nog wel bij AH XL
Ze staan nog wel op de Mora website.
Your beauty never ever scared me.
pi_170437559
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2017 20:24 schreef Maraca het volgende:

[..]

Ja, maar wel type Alberdien :+
Idd, mijn haar pluist weer lekker.
pi_170437566
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2017 20:24 schreef Maraca het volgende:

[..]

Ja, maar wel type Alberdien :+
De gemiddelde leeftijd van FOK! wordt steeds hoger...
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  zondag 23 april 2017 @ 20:25:50 #267
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_170437568
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2017 20:25 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Nounou ik niet hoor :(
Had jou juist in gedachten :D :*
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  zondag 23 april 2017 @ 20:26:01 #268
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_170437575
quote:
1s.gif Op zondag 23 april 2017 20:25 schreef Oberkullie het volgende:

[..]

Type Fleur hier
O+

Type Alberdien kun je lekker mee kroepen ;(
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_170437577
quote:
1s.gif Op zondag 23 april 2017 20:25 schreef Oberkullie het volgende:

[..]

Type Fleur hier
  roze zondag 23 april 2017 @ 20:26:30 #270
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_170437590
*O*
Your beauty never ever scared me.
pi_170437594
Dit muziekje _O_
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  zondag 23 april 2017 @ 20:26:39 #272
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_170437598
HOER HOER HOER HOER HOER
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Moderator / Redactie Sport / Devops zondag 23 april 2017 @ 20:26:50 #273
176766 crew  zoem
zoemt
pi_170437605
Deze wordt lekker awkward.
  zondag 23 april 2017 @ 20:26:59 #274
269767 miaeak
haw haw!
pi_170437612
Jaaaa daar gaaaaan we dan!
pi_170437613
*O*
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_170437616
Sandra doet zo dr haar los
  roze zondag 23 april 2017 @ 20:27:17 #277
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_170437622
Nu al zin in voorstel ronde van nieuw seizoen. :@
Your beauty never ever scared me.
  zondag 23 april 2017 @ 20:27:27 #278
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_170437627
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2017 20:27 schreef loekf het volgende:
Sandra doet zo dr haar los
Ze is wel leuk met haar los :)
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_170437629
Zou wat zijn als ze nu wel voor hem valt _O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_170437632
w/
  zondag 23 april 2017 @ 20:27:39 #281
269767 miaeak
haw haw!
pi_170437636
Haar gezichtsuitdrukking past totaal niet bij wat ze net zegt....
  zondag 23 april 2017 @ 20:27:40 #282
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_170437637
quote:
2s.gif Op zondag 23 april 2017 20:27 schreef Amarantha het volgende:
Nu al zin in voorstel ronde van nieuw seizoen. :@
Hopelijk geen internationale versie :r
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_170437638
Mentale mishandeling op npo
pi_170437641
kijk die moves van olke
pi_170437647
In Texas grote zalen, restaurants, maar geen bezoekers
pi_170437648
Mag Olke wel straks het andere cadeautje uitpakken?
  roze zondag 23 april 2017 @ 20:28:03 #287
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_170437656
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2017 20:27 schreef Pisces29 het volgende:
Zou wat zijn als ze nu wel voor hem valt _O-
Ik dacht net nog "zul je zien hé.. zijn hun NU nog wel samen :o"
Your beauty never ever scared me.
  zondag 23 april 2017 @ 20:28:08 #288
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_170437658
Olke stijve hark.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_170437667
Zit ze nou nep te doen of niet
  zondag 23 april 2017 @ 20:28:18 #290
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_170437669
Dat 'dansen' van Olke _O-
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_170437675
quote:
2s.gif Op zondag 23 april 2017 20:28 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Ik dacht net nog "zul je zien hé.. zijn hun NU nog wel samen :o"
quote:
2s.gif Op zondag 23 april 2017 20:28 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Ik dacht net nog "zul je zien hé.. zijn hun NU nog wel samen :o"
Hebben ze gewoon 2 slechte dagen uitgemeten.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Moderator / Redactie Sport / Devops zondag 23 april 2017 @ 20:28:30 #292
176766 crew  zoem
zoemt
pi_170437678
_O-
  zondag 23 april 2017 @ 20:28:44 #293
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_170437688
Gif-waardig
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_170437693
Oh maar dit zou ik ook leuk vinden :Y
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_170437695
Move like Olke :')
pi_170437696
Totaal weer andere vrouw
  zondag 23 april 2017 @ 20:28:50 #297
269767 miaeak
haw haw!
pi_170437697
Smooth moves Olleke :)
  zondag 23 april 2017 @ 20:28:51 #298
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_170437699
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2017 20:28 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

[..]

Hebben ze gewoon 2 slechte dagen uitgemeten.
Gewoon een verkapte 'Wie is de mol' editie dit :r
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  zondag 23 april 2017 @ 20:29:09 #299
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_170437711
RED ONS HENNIEGOD
pi_170437713
Olke heb jeuk
  zondag 23 april 2017 @ 20:29:29 #301
14505 OProg
A Life in Music
pi_170437720
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2017 20:27 schreef Maraca het volgende:

[..]

Hopelijk geen internationale versie :r
Probleem is wel dat het programma dusdanig uit de hand is gelopen dat kandidaten in Nederland wat moeilijk een leven hebben met nog net geen fans voor de deur en kruiperige journalisten die er naast zitten.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')