abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_170398740
Nou, wij zijn dus gisteren getrouwd en het was een erg leuke dag
pi_170398788
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 april 2017 10:43 schreef Doedezemaar het volgende:
Nou, wij zijn dus gisteren getrouwd en het was een erg leuke dag
Gefeliciteerd *O*
I solemnly swear i'm up to no good
pi_170398954
Onze fotograaf heeft mede de dag gemaakt, hij was echt hilarisch en heeft ons in allerlei gekke poses gekregen. Mijn beste vriendin was mee met de fotosessie en zei toen al: als ik ooit ga trouwen neem ik hem ook als fotograaf. Wat mij betreft mag hij wel in de OP http://www.fotograafmemoli.nl/tablet/index.html
Na de fotosessie begon de ceremonie en vanaf het moment dat we binnenkwamen had ik het moeilijk, al die mensen die daar speciaal voor ons zaten... ik zei in tranen ook nog te vroeg "ja".
Zelf mijn haren en make-up doen is goed bevallen, ik kon gewoon rustig thuis mijn eigen ding doen en mijn vriendin heeft me ondertussen van thee voorzien en me geholpen met het aantrekken van mijn jurk.
Symph had toch nog naar me geluisterd en het grote boeket gecancelled, ik had nu een bescheiden boeketje met roze bloemen en er was een mini boeketje voor aan de antenne van de auto, maar dat wilde niet blijven zitten, dus dat is op het dashboard beland. Pas op het einde van de fotosessie kreeg ik het ijskoud, het begon steeds meer te waaien, dus ik was blij dat het klaar was.
pi_170399568
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 april 2017 10:43 schreef Doedezemaar het volgende:
Nou, wij zijn dus gisteren getrouwd en het was een erg leuke dag
Gefeliciteerd
pi_170399640
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 april 2017 10:57 schreef Doedezemaar het volgende:
Onze fotograaf heeft mede de dag gemaakt, hij was echt hilarisch en heeft ons in allerlei gekke poses gekregen. Mijn beste vriendin was mee met de fotosessie en zei toen al: als ik ooit ga trouwen neem ik hem ook als fotograaf. Wat mij betreft mag hij wel in de OP http://www.fotograafmemoli.nl/tablet/index.html
Na de fotosessie begon de ceremonie en vanaf het moment dat we binnenkwamen had ik het moeilijk, al die mensen die daar speciaal voor ons zaten... ik zei in tranen ook nog te vroeg "ja".
Zelf mijn haren en make-up doen is goed bevallen, ik kon gewoon rustig thuis mijn eigen ding doen en mijn vriendin heeft me ondertussen van thee voorzien en me geholpen met het aantrekken van mijn jurk.
Symph had toch nog naar me geluisterd en het grote boeket gecancelled, ik had nu een bescheiden boeketje met roze bloemen en er was een mini boeketje voor aan de antenne van de auto, maar dat wilde niet blijven zitten, dus dat is op het dashboard beland. Pas op het einde van de fotosessie kreeg ik het ijskoud, het begon steeds meer te waaien, dus ik was blij dat het klaar was.
Oh wat klinkt dat lief van de ceremonie O+

Ben benieuwd naar je jurk. Ga je die hier ook showen? O-)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_170399802
Gefeliciteerd Doedezemaar!
Ben benieuwd naar de foto's
pi_170399829
Foto's komen wel, maar of dat vandaag nog lukt weet ik niet, anders wordt het ergens in mei
pi_170399870
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 april 2017 11:39 schreef Doedezemaar het volgende:
Foto's komen wel, maar of dat vandaag nog lukt weet ik niet, anders wordt het ergens in mei
Komt goed. En nu op reis?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_170399945
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 april 2017 11:41 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Komt goed. En nu op reis?
yup, naar Italië. We hadden op de kaart als kadotip een bijdrage voor de huwelijksreis naar Italië gevraagd en we kregen veel envelopjes met de boodschap: hiervan kun je wel een paar ijsjes/pizza's betalen....
pi_170401386
quote:
Gefeliciteerd ^) *O*
Wat lief dat je het zo bijzonder vond!
Hele fijne vakantie, geniet van elkaar
  zondag 23 april 2017 @ 08:04:22 #87
319308 Tink89
To live is to dance
pi_170419594
Gefeliciteerd en geniet van jullie huwelijksreis!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_170454572
Ik ben aan het kijken met onze planning en volgens mij is die wel aardig definitief.

Wij trouwen om 14:00 daarna hebben wij een fotoshoot. Enige lastige is dat tussen onze trouwlocatie en eet/feestlocatie een uur reistijd zit. Daar tussen hebben wij ook nog onze fotoshoot.

Wij hopen dus om 17:45/18:00 terug te zijn voor het eten.

Om 20:00 begint ons feest voor mij voelt dat best wel krap. Maar we hebben ook geen idee hoe we het anders moeten plannen. We hebben een barbecue dus hoeven niet steeds op gangen te wachten dat scheelt weer.
I solemnly swear i'm up to no good
  maandag 24 april 2017 @ 14:54:22 #89
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_170454829
Dat vind ik ook wel krap aanvoelen.

Wij trouwden om 15:00uur en de eet/feest locatie was op 20 minuten.
Na het trouwen hadden we nog familiefoto's maken achter het raadhuis.
Al met al kwamen wij op de borrel aan, had ik het gevoel vrij snel door te rollen in het eten en meteen door naar het feest wat om 20:30uur begon.
De fotoshoot hadden wij voor het trouwen. Is dat geen optie? Inmiddels niet meer zo kort op de dag waarschijnlijk.
Ik heb je lief mijn hele leven
  maandag 24 april 2017 @ 14:54:30 #90
319308 Tink89
To live is to dance
pi_170454832
Dus je trouwt tot +- 14:45 en dan moet je een uur rijden + al je foto's maken in drie uur. Dat moet wel lukken, maar van 6 tot 8 barbecuen en even opfrissen voor het feest is wel krap, ja. Kun je niet een half uur eerder trouwen? Beetje ademruimte...
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  maandag 24 april 2017 @ 14:59:34 #91
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_170454939
Wanneer doe je het feliciteren?
Wij deden dat in het raadhuis dus al met al waren we wel langer kwijt dan drie kwartier daar.
Anders willen mensen dat doen als je aan komt bij de bbq. Daar gaat ook een hoop tijd in zitten.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_170454994
Kan het feest niet iets later beginnen?
Somebody that I used to know
  maandag 24 april 2017 @ 15:04:45 #93
319308 Tink89
To live is to dance
pi_170455058
quote:
1s.gif Op maandag 24 april 2017 14:59 schreef laziness het volgende:
Wanneer doe je het feliciteren?
Wij deden dat in het raadhuis dus al met al waren we wel langer kwijt dan drie kwartier daar.
Anders willen mensen dat doen als je aan komt bij de bbq. Daar gaat ook een hoop tijd in zitten.
Dat duurt inderdaad ook nog even.

Ter vergelijk onze planning:

13:15 start ceremonie
14:00 - 15:00 toast en taart en eerste familiefoto's
15:00 - 17:00 fotosessie (op locatie)
17:15 aanvang diner
19:00 uur: koffie/thee in de bar en mogelijkheid voor gasten om zich even op te frissen.
20:00: aanvang feest (houden we er rekening mee dat er ook mensen te vroeg zullen zijn).
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_170455190
Wij hebben maar met een klein groepje mensen de barbecue gelukkig.

Feest kan niet later want kaarten zijn al verzonden al zullen de meeste er pas om 20:30 zijn.

Eerder trouwen ook niet want ze hebben helaas voor als na ons nog een huwelijk daar }:|

Voor het trouwen hebben wij al een korte fotoshoot waardoor die na ons huwelijk weer iets korter kan dat hebben we ondertussen al wel ingepland.

De complete shoot ervoor is geen doen want nature en als de dood dat mijn jurk al vuil is voor we überhaupt op het raadhuis zijn :')

Ik heb de fotoshoot wel vrij ruim gepakt volgens mij dus er is een aannemelijke kans dat we al rond 17:30/17:45 terug zijn hier.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_170455484
15:30 - 16:15 Ceremonie
16:15 - 18:30 Toast, Taart, Felicitaties, Familiefoto's, Groepsfoto
18:30 Diner

Fotoshoots doen we er voor en we hebben geen feest. Diner gaat over in borrelen.
pi_170455531
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 15:10 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:


De complete shoot ervoor is geen doen want nature en als de dood dat mijn jurk al vuil is voor we überhaupt op het raadhuis zijn :')


Daar heb ik nog geeneens over nagedacht :D ben benieuwd hoe mijn jurk er na de foto's uitziet.
Wij doen de nature shoot ook voor de ceremonie.
pi_170455555
quote:
1s.gif Op maandag 24 april 2017 15:26 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Daar heb ik nog geeneens over nagedacht :D ben benieuwd hoe mijn jurk er na de foto's uitziet.
Wij doen de nature shoot ook voor de ceremonie.
Ja ik ben daar echt bang voor. Anders had ik idd de shoot ook liever ervoor gehad
I solemnly swear i'm up to no good
pi_170455670
quote:
1s.gif Op maandag 24 april 2017 15:27 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ja ik ben daar echt bang voor. Anders had ik idd de shoot ook liever ervoor gehad
We gaan het zien :) andersom had ik ook niet fijn gevonden.
pi_170455971
Het komt vast allemaal wel goed.

Trouwschoenen zitten wel steeds beter godzijdank
I solemnly swear i'm up to no good
pi_170456121
uit m'n hoofd:

13:00-14:00 ceremonie
14:00-14:30 taart aansnijden en lekker opeten met prosecco erbij *O*
14:30-16:30 de gasten krijgen een rondleiding, wij maken foto's.
16:30 borrel die overgaat in de BBQ, Tijdens de borrel maken wij nog wat foto's met een aantal daggasten
BBQ is van 17:00-19:30 dan desserbuffet en koffie en thee. De daggasten gaan om 20:00 naar het feest, wij een half uur later.

vergelijkbaar met Tink zie ik.

omdat wij alles op één locatie hebben is het ruimer, was de eerste eis die we hadden: geen reistijd behalve er naartoe en naar huis (zo'n 7 km volgens mij :') )
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')