abonnement Unibet Coolblue
pi_170301958
Bron

Ik vraag mij al jaren af waarom die site nog nooit op de vingers is getikt, nu moet ik zeggen dat de zwaar gekleurde columns vaak lachwekkend zijn, en een kind van 4 haalt die columns nog onderuit. Maar het gaat dan vooral om de reacties, het onbezonnen haat wat gespuid kan worden, een ander geluid word niet getolereerd, het is een linkse dictatuur waarbij rechtsere of realistischere reacties niet worden geplaatst, en verwijzingen naar het gebruik van geweld jegens PVV'ers of mensen die een andere mening hebben en bestempeld worden als fascisten zijn er een dagelijkse standaard is. Als je het woordje PVV, FvD, Wilders etc. vervangt voor islam gerelateerde woorden dan was die site al offline geweest voor haat zaaien en waren we overspoeld door verontwaardiging van de linkse kliek op TV.

Tijd dat de subsidie eens word ingetrokken voor die linkse clubjes, het is belachelijk dat ik er ook aan mee betaal en ze gewoon vrij mogen oproepen tot geweld jegens anders denkenden.

[ Bericht 59% gewijzigd door hugecooll op 18-04-2017 12:59:41 (Geen Trouw) ]
pi_170302038
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 10:51 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Bron
ze gewoon vrij mogen oproepen tot geweld jegens anders denkenden.
Quotes graag waar Joop.nl oproept tot geweld tegen andersdenkenden. Ik ben geen fan van Joop.nl, maar ik zie dit wel vaker beweerd worden, zonder dat de vermeende oproepen tot geweld worden geciteerd.
pi_170302056
Inderdaad, weg met subsidies voor mensen met een andere mening. Vanaf nu alle subsidie naar GeenStijl, TPO en Breitbart _O_ . Zo doen we dat in een vrije samenleving _O_ .

[ Bericht 0% gewijzigd door Frutsel op 18-04-2017 16:07:08 ]
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_170302063
als ik het goed lees onderbouw je je claim
quote:
ze gewoon vrij mogen oproepen tot geweld jegens anders denkenden
met de uitleg dat die site allemaal dingen zou overdrijven, waarvan ze anderen beschuldigen...

nu kun je me raar noemen, maar waarom is het overdrijven vane en kop-tekst opeens gelijkstaand aan een 'oproep tot geweld' ?

of gaat het hier enkel om een oud-hollands Calimerowaans 'jamaar, zij doehoen het óóhòòk' met een traantje met een tuit?
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_170302100
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 april 2017 10:57 schreef Ludachrist het volgende:
Inderdaad, weg met subsidies voor mensen met een andere mening. Vanaf nu alle subsidie naar GeenStijl, TPO en Breitbart _O_ . Zo doen we dat in een vrije samenleving _O_ .
Vergeet infowars.com niet:

http://www.salon.com/2017(...)not-really-a-nutjob/

Blijkbaar speelt Alex Jones gewoon een typetje en geloofd hij zelf helemaal niet in wat hij publiceert.

[ Bericht 3% gewijzigd door Frutsel op 18-04-2017 16:07:22 ]
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
pi_170302123
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 april 2017 11:01 schreef NgInE het volgende:

[..]

Vergeet infowars.com niet:

http://www.salon.com/2017(...)not-really-a-nutjob/

Blijkbaar speelt Alex Jones gewoon een typetje en geloofd hij zelf helemaal niet in wat hij publiceert.
Maar hij leeft dan weer niet van subsidie. Dus hij staat moreel boven joopie
pi_170302131
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 april 2017 11:03 schreef WodanIsGroot het volgende:

[..]

Maar hij leeft dan weer niet van subsidie. Dus hij staat moreel boven joopie
Nou, ik geloof dat hij aardig wat centjes krijgt van de verschillende wapen lobby's in de VS.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
pi_170302135
quote:
3s.gif Op dinsdag 18 april 2017 11:03 schreef NgInE het volgende:

[..]

Nou, ik geloof dat hij aardig wat centjes krijgt van de verschillende wapen lobby's in de VS.
Oke, dus?
pi_170302143
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 april 2017 11:04 schreef WodanIsGroot het volgende:

[..]

Oke, dus?
Dus iemand betaald zijn loon, of dit nu komt omdat je belasting betaald of omdat je een wapen koopt.
Daarnaast vangt GeenStijl ook subsidie. Wel zo eerlijk om dit zowel bij rechtse als linkse media te doen.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
pi_170302146
Goed stuk.
pi_170302167
Heerlijk hoe men de inhoud van het topic totaal niet leest. Daar staan al voorbeelden in, daar word ook subtiel gehint hoe kritiek op Sylvana wel word aangepakt, en de verwijzingen van bijvoorbeeld Van Muiswinkel worden genegeerd.

[ Bericht 8% gewijzigd door Frutsel op 18-04-2017 16:08:05 ]
pi_170302178
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 11:07 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Heerlijk hoe men de inhoud van het topic totaal niet leest. Daar staan al voorbeelden in, daar word ook subtiel gehint hoe kritiek op Sylvana wel word aangepakt, en de verwijzingen van bijvoorbeeld Van Muiswinkel worden genegeerd.
Van Muiswinkel z'n gekke uitlatingen moeten ook genegeerd worden.
Daarnaast is iemand met de dood bedreigen nou niet bepaald iets wat je moet applaudisseren als samenleving, dus ik ben blij dat Sylvana naar de rechter is gestapt.

[ Bericht 3% gewijzigd door Frutsel op 18-04-2017 16:08:35 ]
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
pi_170302182
Hier nog een leuk stukje met een mooie verwijzing richting de NSB'ers in WW2:

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2017/01/van_het_padje.html

Joop.nl wat even een lijstje online zet van rechtse mensen waarvan Joop zegt dat ze slecht zijn.
pi_170302186
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 11:07 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Heerlijk hoe men de inhoud van het topic totaal niet leest. Daar staan al voorbeelden in, daar word ook subtiel gehint hoe kritiek op Sylvana wel word aangepakt, en de verwijzingen van bijvoorbeeld Van Muiswinkel worden genegeerd.
Er wordt gewoon gevraagd waar en hoe er opgeroepen wordt tot geweld, oh grote Calimero.

[ Bericht 2% gewijzigd door Frutsel op 18-04-2017 16:12:16 ]
pi_170302193
quote:
3s.gif Op dinsdag 18 april 2017 11:05 schreef NgInE het volgende:

[..]

Dus iemand betaald zijn loon, of dit nu komt omdat je belasting betaald of omdat je een wapen koopt.
Daarnaast vangt GeenStijl ook subsidie. Wel zo eerlijk om dit zowel bij rechtse als linkse media te doen.
Ik had ook niet op je moeten reageren. Wat een onzin posts van je. Geenstijl heeft subsidie gekregen als zijnde geenpijl dit bedoeld voor het referendum.

En subsidie uit belastingeld is wel degelijk wat anders dan particuleren giften zoals in het mogelijke geval van infowars. Maar dat snapt elk kind zelfs dus zit je gewoon te trollen.
  dinsdag 18 april 2017 @ 11:12:13 #16
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_170302203
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 11:07 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Heerlijk hoe men de inhoud van het topic totaal niet leest. Daar staan al voorbeelden in, daar word ook subtiel gehint hoe kritiek op Sylvana wel word aangepakt, en de verwijzingen van bijvoorbeeld Van Muiswinkel worden genegeerd.
Toen van-het-padje-Piet opriep tot geweld werd dat ineens "spiegelend" en "figuurlijk" genoemd ;)

[ Bericht 2% gewijzigd door Frutsel op 18-04-2017 16:12:32 ]
pi_170302222
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 april 2017 11:11 schreef WodanIsGroot het volgende:
Geenstijl heeft subsidie gekregen als zijnde geenpijl dit bedoeld voor het referendum.

En subsidie uit belastingeld is wel degelijk wat anders dan particuleren giften zoals in het mogelijke geval van infowars. Maar dat snapt elk kind zelf dus zit je gewoon te trollen.
Ik ben niet aan het trollen. Als ik als Amerikaans staatsburger een product koop, in dit geval een wapen, dan wordt ik nergens geïnformeerd over het feit dat een gedeelte van de opbrengst van dat product, in de zakken van Alex Jones verdwijnt. Zo financieren bedrijven hun eigen propagandakanalen, dus eigenlijk is dat veel ernstiger dan media dat draait op belastingscentjes.

[ Bericht 21% gewijzigd door Frutsel op 18-04-2017 16:12:42 ]
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
pi_170302314
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 april 2017 11:10 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Er wordt gewoon gevraagd waar en hoe er opgeroepen wordt tot geweld, oh grote Calimero.
Deze calimero bevestigd alleen wat er in het originele bron artikel staat. Zaken die ook al meerdere malen in een KLB topic zijn aangegeven, waar jij en gelijkgestemden het natuurlijk weer deden ontkrachten/goedpraten, en nu doen alsof jullie niet weten waar het over gaat?

Dat bronnen verhaal heb ik al eerder aangeven daar begin ik niet meer aan, al jaren voorzie ik hier alles van bronnen, zoek ik het uit, om toch voor gek verklaard te worden, en dan vraag je bronnen terug van die linkse/moslim kliek op FOK en ik wacht nog op de eerste bron.

Ik raad iedereen aan om zelf even op Joop.nl te kijken en eens door wat reacties te scrollen.
pi_170302317
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 april 2017 11:13 schreef NgInE het volgende:

[..]

Niemand dwingt je. Misschien wil je het stiekem gewoon zelf?

[..]

Ik ben niet aan het trollen. Als ik als Amerikaans staatsburger een product koop, in dit geval een wapen, dan wordt ik nergens geïnformeerd over het feit dat een gedeelte van de opbrengst van dat product, in de zakken van Alex Jones verdwijnt. Zo financieren bedrijven hun eigen propagandakanalen, dus eigenlijk is dat veel ernstiger dan media dat draait op belastingscentjes.
De staat behoort neutraal te zijn. Bedrijven hebben geen morele verplichting.

Ook is belasting betalen verplicht, het kopen van een product bij een bepaalde producent niet.
pi_170302369
Vergeten we niet dat elke post op joop.nl voor plaatsing goedgekeurd is, en dat dus joop.nl ook verantwoording draagt voor de comments onder een artikel?
pi_170302384
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 april 2017 11:20 schreef WodanIsGroot het volgende:

[..]

De staat behoort neutraal te zijn. Bedrijven hebben geen morele verplichting.
En dat laatste is nu net het probleem. Wanneer een immoreel apparaat de media gaat bespelen, dan krijg je hele enge eindresultaten.
De staat kan niet volledig neutraal zijn, omdat 'de staat' in Nederland bestaat uit zowel linkse als rechtse politici.

quote:
1s.gif Op dinsdag 18 april 2017 11:20 schreef WodanIsGroot het volgende:
Ook is belasting betalen verplicht, het kopen van een product bij een bepaalde producent niet.
Belasting betalen is verplicht, met het idee dat iedereen (dus jij ook) er de vruchten van plukt. Ik ga ook niet een beetje staan miepen dat een fractie van een cent van mijn maandloon naar Rutger Castricum gaat.
Het kopen van een product is in theorie niet altijd verplicht, maar het is dan wel scheef dat een gedeelte van dat geld wordt ingezet om propaganda te verkopen, zonder dat de consument hierover wordt geïnformeerd.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
pi_170302415
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 10:56 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Quotes graag waar Joop.nl oproept tot geweld tegen andersdenkenden. Ik ben geen fan van Joop.nl, maar ik zie dit wel vaker beweerd worden, zonder dat de vermeende oproepen tot geweld worden geciteerd.
Een beetje zoals dit?
Notabene een professor bij een universiteit?



pi_170302498
quote:
3s.gif Op dinsdag 18 april 2017 11:05 schreef NgInE het volgende:

[..]

Dus iemand betaald zijn loon, of dit nu komt omdat je belasting betaald of omdat je een wapen koopt.
Daarnaast vangt GeenStijl ook subsidie. Wel zo eerlijk om dit zowel bij rechtse als linkse media te doen.
Bullshit weer. Geenstijl ontvangt geen subsidie voor het weblog.
pi_170302555
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 april 2017 11:30 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Bullshit weer. Geenstijl ontvangt geen subsidie voor het weblog.
Maar de Telegraaf Media Groep wel. En dat subsidie geld gaan ze toch echt uitgeven aan hun dochterondernemingen.

Oh ja, bronvermelding voordat iemand daar over gaat klagen:

https://www.nrc.nl/nieuws(...)t-op-1408913-a809951

Daarnaast vangt PowNed natuurlijk subsidie, WNL ook. Maar WNL is veel beter, dus dat kan mij minder schelen.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
pi_170302605
quote:
3s.gif Op dinsdag 18 april 2017 11:32 schreef NgInE het volgende:

[..]

Maar de Telegraaf Media Groep wel. En dat subsidie geld gaan ze toch echt uitgeven aan hun dochterondernemingen.

Oh ja, bronvermelding voordat iemand daar over gaat klagen:

https://www.nrc.nl/nieuws(...)t-op-1408913-a809951

Daarnaast vangt PowNed natuurlijk subsidie, WNL ook. Maar WNL is veel beter, dus dat kan mij minder schelen.
Ja goh, tuurlijk ontvangen PowNed en WNL geld, dat zijn publieke omroepen.
(she/her)
pi_170302621
quote:
3s.gif Op dinsdag 18 april 2017 11:32 schreef NgInE het volgende:

[..]

Maar de Telegraaf Media Groep wel. En dat subsidie geld gaan ze toch echt uitgeven aan hun dochterondernemingen.

Oh ja, bronvermelding voordat iemand daar over gaat klagen:

https://www.nrc.nl/nieuws(...)t-op-1408913-a809951

Daarnaast vangt PowNed natuurlijk subsidie, WNL ook. Maar WNL is veel beter, dus dat kan mij minder schelen.
Geenstijl is één van de weinige winstgevende clubjes binnen TMG. Dus daar hoeft geen euro subsidie heen. Dus lul niet.
pi_170302682
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 11:26 schreef hunter2011 het volgende:

[..]

Een beetje zoals dit?
Notabene een professor bij een universiteit?

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Het heeft geen nut, als je linkt dan praten ze het alsnog goed, ze weten precies hier waar je het over hebt, omdat dit dansje al enkele malen is uitgevoerd en zij elke keer weer terugvallen op dezelfde tactiek en de vermeende onschuld spelen door net te doen alsof ze geen idee hebben waar je het over hebt, en het belangrijker is om te vallen over spelfouten of uitspraken die ze je proberen in de mond te leggen om de discussie maar te ontlopen.
pi_170302704
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 april 2017 11:37 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Geenstijl is één van de weinige winstgevende clubjes binnen TMG. Dus daar hoeft geen euro subsidie heen. Dus lul niet.
Tja, jij zal het wel beter weten dan het NRC. Je moet zelf niet lullen.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
pi_170302717
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 april 2017 11:36 schreef Fylax het volgende:

[..]

Ja goh, tuurlijk ontvangen PowNed en WNL geld, dat zijn publieke omroepen.
En Joop.nl is van de Vara. Dus indirect krijgt die site ook subsidie.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
pi_170302724
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 april 2017 11:43 schreef NgInE het volgende:

[..]

Tja, jij zal het wel beter weten dan het NRC. Je moet zelf niet lullen.
Er staat in dat NRC-artikel geen woord over GeenStijl? :?
(she/her)
pi_170302742
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 april 2017 11:44 schreef Fylax het volgende:

[..]

Er staat in dat NRC-artikel geen woord over GeenStijl? :?
Maar wel over de TMG, de moederonderneming die GeenStijl betaald. Linksom of rechtsom krijgen ze geld van de overheid.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
pi_170302747
meilivos twitterde op maandag 17-04-2017 om 20:41:04 Weer een reden om voor wat minder witte oude rechtse mannen in de politiek te pleiten https://t.co/2ns7vtSfOg reageer retweet
Minder witte mannen? Pff, gelukkig roept ze niet op tot minder Marokkanen, dat zou pas echt racistisch zijn.

Dubbele standaarden!
pi_170302751
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 11:40 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

Geen inhoudelijke reactie, zoals werkelijk altijd zodra het niet in je straatje past, en meteen naar het andere uiterste grijpen. Ik roep niets over Geenstijl of TPO maar toch meteen de conclusie trekken dat ik daar alle subsidie heen wil, al eens gedacht dat ik tegen enige vorm van subsidie ben? Ik betwijfel het.
Wellicht dat ik daar over na had gedacht als je dit had geschreven

quote:
Tijd dat subsidies eens worden stopgezet
in plaats van

quote:
Tijd dat de subsidie eens word ingetrokken voor die linkse clubjes
Met jouw opmerking suggereer je namelijk toch echt dat linkse clubjes geen subsidie meer moeten krijgen. Logischerwijs volgt daaruit dat andere clubjes nog wel subsidie kunnen krijgen. Als je een bepaald punt wilt maken is het voortaan dan ook wel verstandig om dat punt ook te maken, in plaats van iets anders te zeggen en dat later weer te nuanceren.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_170302753
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 april 2017 11:45 schreef NgInE het volgende:

[..]

Maar wel over de TMG, de moederonderneming die GeenStijl betaald. Linksom of rechtsom krijgen ze geld van de overheid.
Maar kun je me laten zien dat TMG die subsidie heeft doorgegeven aan GeenStijl?
(she/her)
  dinsdag 18 april 2017 @ 11:46:20 #35
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_170302768
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 11:45 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
meilivos twitterde op maandag 17-04-2017 om 20:41:04 Weer een reden om voor wat minder witte oude rechtse mannen in de politiek te pleiten https://t.co/2ns7vtSfOg reageer retweet
Minder witte mannen? Pff, gelukkig roept ze niet op tot minder Marokkanen, dat zou pas echt racistisch zijn.

Dubbele standaarden!
Leeftijdsdiscriminatie ook nog ;)
pi_170302797
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 april 2017 11:45 schreef Fylax het volgende:

[..]

Maar kun je me laten zien dat TMG die subsidie heeft doorgegeven aan GeenStijl?
Ik heb geen toegang tot de financiële gegevens van de TMG. Gelukkig hoeft dat ook niet.
Als ik geld krijg van de belastingdienst, dan hou ik dus geld over. Of ik nu een auto koop, of heel veel eten bestel op thuisbezorgd.nl doet er niet toe; indirect doe ik mijn aankoop dankzij het geld dat ik van de belastingdienst heb gekregen.
Dit is wat ik bedoel wanneer ik zeg dat linksom of rechtsom GeenStijl geniet van overheidsubsidies.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
pi_170302808
En hier het Baudet verhaal:

http://www.joop.nl/opinies/hoe-gevaarlijk-is-thierry-baudet

In exact dezelfde taal en stijl als toen de tientallen berichten over Pim werden geschreven, die was ook zo'n gevaar, en waar heeft dat toe geleid? Als je niet links bent en dus deugt kun je in Nederland nog geen zaaltje meer afhuren of naar een dierenasiel gaan, maar nee het is blijkbaar onzin dat mensen denken dat er een bepaalde kliek in de samenleving verantwoordelijk is voor haatzaaien.
pi_170302858
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 april 2017 11:45 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Wellicht dat ik daar over na had gedacht als je dit had geschreven

[..]

in plaats van

[..]

Met jouw opmerking suggereer je namelijk toch echt dat linkse clubjes geen subsidie meer moeten krijgen. Logischerwijs volgt daaruit dat andere clubjes nog wel subsidie kunnen krijgen. Als je een bepaald punt wilt maken is het voortaan dan ook wel verstandig om dat punt ook te maken, in plaats van iets anders te zeggen en dat later weer te nuanceren.
Zal ik je eens wat eerlijk vertellen, en je zal me natuurlijk niet geloven, ik wist niet (en eerlijk gezegd nog altijd niet overtuigd) dat Geenstijl subsidie kreeg, en krijgen ze subsidie dan doe ik bij deze de uitspraak dat ik ook vind dat Geenstijl geen subsidie moet krijgen. Teveel één richtingsverkeer met hun mening, de andere kant van Joop.nl dus dienen ze beiden een gelijkwaardige behandeling te krijgen.
pi_170302919
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 11:50 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Zal ik je eens wat eerlijk vertellen, en je zal me natuurlijk niet geloven, ik wist niet (en eerlijk gezegd nog altijd niet overtuigd) dat Geenstijl subsidie kreeg, en krijgen ze subsidie dan doe ik bij deze de uitspraak dat ik ook vind dat Geenstijl geen subsidie moet krijgen. Teveel één richtingsverkeer met hun mening, de andere kant van Joop.nl dus dienen ze beiden een gelijkwaardige behandeling te krijgen.
Leuk en aardig, maar zeg dat dan gewoon direct, in plaats van dat je alleen oproept om linkse clubjes hun subsidie af te pakken.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_170302929
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 11:45 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
meilivos twitterde op maandag 17-04-2017 om 20:41:04 Weer een reden om voor wat minder witte oude rechtse mannen in de politiek te pleiten https://t.co/2ns7vtSfOg reageer retweet
Minder witte mannen? Pff, gelukkig roept ze niet op tot minder Marokkanen, dat zou pas echt racistisch zijn.

Dubbele standaarden!
Waar zijn die voorgedrukte aangiftes?
O wacht.. :')
pi_170302939
Nou en.

Lekker interessant, dat Joop. Godse baggersite.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_170302992












Nazi vergelijkingen, en dan meisjes (en jongens) zoals Fleur die vinden dat je nazi's met alle middelen moet stoppen. Gevaarlijke site, gevaarlijke uitspraken en gevaarlijke aanhangers, er word een beeld gecreëerd van een persoon die niet in het linkse democratische straatje past, hetzelfde wat we gezien hebben met Pim en anderen die zich er een andere mening op nahielden. En joop.nl is de startpagina van menig rellende linkse rakker die grijpt naar geweld zodra iemand een andere mening heeft.
pi_170303029
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 11:55 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Nazi vergelijkingen, en dan meisjes (en jongens) zoals Fleur die vinden dat je nazi's met alle middelen moet stoppen. Gevaarlijke site, gevaarlijke uitspraken en gevaarlijke aanhangers, er word een beeld gecreëerd van een persoon die niet in het linkse democratische straatje past, hetzelfde wat we gezien hebben met Pim en anderen die zich er een andere mening op nahielden. En joop.nl is de startpagina van menig rellende linkse rakker die grijpt naar geweld zodra iemand een andere mening heeft.
Tja, ik wordt niet erg warm van de manier waarop Thierry over vrouwen praat. Daarnaast hoef je maar naar Turkije te kijken om te zien hoe referendums kunnen worden misbruikt.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
pi_170303032
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 11:55 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Nazi vergelijkingen, en dan meisjes (en jongens) zoals Fleur die vinden dat je nazi's met alle middelen moet stoppen. Gevaarlijke site, gevaarlijke uitspraken en gevaarlijke aanhangers, er word een beeld gecreëerd van een persoon die niet in het linkse democratische straatje past, hetzelfde wat we gezien hebben met Pim en anderen die zich er een andere mening op nahielden. En joop.nl is de startpagina van menig rellende linkse rakker die grijpt naar geweld zodra iemand een andere mening heeft.
Het mag weer eens niet gezegd worden, merk ik al.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_170303142
quote:
15s.gif Op dinsdag 18 april 2017 11:58 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het mag weer eens niet gezegd worden, merk ik al.
Zelfs al komt er een neonazi aan de macht, dan als nog gaan mensen klagen dat je geen Godwin mag gebruiken.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
pi_170303186
quote:
Daar staan al voorbeelden in
Er staan precies nul voorbeelden in van oproepen tot geweld door Joop.nl. En dat is wel wat je beweert.

[ Bericht 55% gewijzigd door Frutsel op 18-04-2017 16:17:30 ]
pi_170303216
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 11:55 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Nazi vergelijkingen,
Vergelijking, het is er namelijk maar één. De rest vind ik nou niet bepaald schokkend of 'oproepen tot geweld'.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_170303236
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 11:26 schreef hunter2011 het volgende:

[..]

Een beetje zoals dit?
Notabene een professor bij een universiteit?

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Dat is geen quote van Joop.nl. TS beweert dat Joop.nl gesubsidieerd oproept tot geweld. Dat wil ik graag onderbouwd zien.
pi_170303284
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 11:45 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
meilivos twitterde op maandag 17-04-2017 om 20:41:04 Weer een reden om voor wat minder witte oude rechtse mannen in de politiek te pleiten https://t.co/2ns7vtSfOg reageer retweet
Minder witte mannen? Pff, gelukkig roept ze niet op tot minder Marokkanen, dat zou pas echt racistisch zijn.

Dubbele standaarden!
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 11:53 schreef wolkentoetje het volgende:

[..]

Waar zijn die voorgedrukte aangiftes?
O wacht.. :')
Daar hebben ze al een antwoord op: racisme en discriminatie tegen blanken is niet mogelijk. ja echt :')
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_170303288
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 11:55 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Nazi vergelijkingen, en dan meisjes (en jongens) zoals Fleur die vinden dat je nazi's met alle middelen moet stoppen. Gevaarlijke site, gevaarlijke uitspraken en gevaarlijke aanhangers, er word een beeld gecreëerd van een persoon die niet in het linkse democratische straatje past, hetzelfde wat we gezien hebben met Pim en anderen die zich er een andere mening op nahielden. En joop.nl is de startpagina van menig rellende linkse rakker die grijpt naar geweld zodra iemand een andere mening heeft.
Ik zie nog steeds geen oproepen tot geweld. Komen die nog of kunnen we concluderen dat je OP gewoon nergens op slaat?
pi_170303376
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 12:09 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Ik zie nog steeds geen oproepen tot geweld. Komen die nog of kunnen we concluderen dat je OP gewoon nergens op slaat?
Je mag vooral geen kritiek hebben op Baudet, want Fortuyn....
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_170303454
Van Muiswinkel is een extreemlinkse gewelddadige haat-Piet geworden.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_170303550
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 12:09 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Ik zie nog steeds geen oproepen tot geweld. Komen die nog of kunnen we concluderen dat je OP gewoon nergens op slaat?
Dus iemand met een nazi vergelijken, een fascist, een racist en dan in andere topics roepen dat alles toegestaan is zodra je tegen nazi's, facisten of racisten strijd? Is dat geen oproepen tot geweld?

Als Wilders hier had opgeroepen om te strijden tegen de islam dan stonden velen hier op de achterste poten en lagen de aangifte formulieren al klaar want dat was oproepen tot geweld en haat zaaien. Maar blijkbaar kun je hier in Nederland iedereen zomaar uitmaken voor Nazi in een land waar je bij een andere mening niet meer veilig de straat op kan.

Het is wachten totdat de nieuwe Volkert zich geroepen voelt om de volgende "Hitler" uit te schakelen, Volkert heeft nog geen spijt van zijn moord op Fortuyn. Anne Fleur vind dat je met alle middelen moet strijden tegen de facisten zoals Baudet. Maar nee hoor, nergens roepen de direct op tot geweld, maar indirect wel.

Als Wilders de schuld in de schoenen word geschoven voor het klimaat wat hij creëert jegens moslims, dan kan niemand ontkennen dat links verantwoordelijk is voor het klimaat wat gecreëerd word tegen andersdenkenden.
pi_170303573
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 12:15 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Van Muiswinkel is een extreemlinkse gewelddadige haat-Piet geworden.
Van hoofdpiet tot extreemlinkse deugpiet.
Wat een walgelijk kereltje is dat geworden..
  User die overal opduikt 2022 dinsdag 18 april 2017 @ 12:25:13 #55
186611 Haags
pi_170303680
Nog.nooit geweest.
Zonder wrijving geen glans
pi_170303717
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 11:50 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Zal ik je eens wat eerlijk vertellen, en je zal me natuurlijk niet geloven, ik wist niet (en eerlijk gezegd nog altijd niet overtuigd) dat Geenstijl subsidie kreeg, en krijgen ze subsidie dan doe ik bij deze de uitspraak dat ik ook vind dat Geenstijl geen subsidie moet krijgen. Teveel één richtingsverkeer met hun mening, de andere kant van Joop.nl dus dienen ze beiden een gelijkwaardige behandeling te krijgen.
Geenstijl ontvangt geen subsidie voor het weblog. Geenstijl is juist een melkkoetje voor TMG.

Dit i.t.t. zo'n beetje elk links NPO kneuzenclubje, die allemaal bakken met subsidie ontvangen. Zelfs de topsalarissen van Pauw en Van Nieuwkerk worden uit subsidie betaald, want er is verder geen hond die er anders een stuiver voor zou geven.

[ Bericht 2% gewijzigd door Frutsel op 18-04-2017 16:20:35 ]
pi_170303718
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 12:20 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Dus iemand met een nazi vergelijken, een fascist, een racist en dan in andere topics roepen dat alles toegestaan is zodra je tegen nazi's, facisten of racisten strijd? Is dat geen oproepen tot geweld?
Ik wist niet dat Joop.nl hier ook reageerde in andere topics. Dat was immers je punt, dat zij oproepen tot geweld.

quote:
Als Wilders hier had opgeroepen om te strijden tegen de islam dan stonden velen hier op de achterste poten en lagen de aangifte formulieren al klaar want dat was oproepen tot geweld en haat zaaien. Maar blijkbaar kun je hier in Nederland iedereen zomaar uitmaken voor Nazi in een land waar je bij een andere mening niet meer veilig de straat op kan.
Wilders heeft toch al regelmatig gezegd tegen de islam te strijden, of niet? Dan zal je makkelijk kunnen aantonen dat daarom aangifte tegen hem gedaan is.

http://www.telegraaf.nl/b(...)_islam_plicht__.html

http://nieuws.tpo.nl/2015(...)-keihard-doorzetten/

Tevens vergelijkt hij de islam ook met het nazisme ( http://www.telegraaf.nl/t(...)kt_op_nazisme__.html ), en daar heeft hij ook geen problemen mee gehad. Wat blijkt; in een vrij land mag je mensen inderdaad best met nazi's vergelijken. Zeker als je dat ook inhoudelijk beargumenteert.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_170303751
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 12:20 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Dus iemand met een nazi vergelijken, een fascist, een racist en dan in andere topics roepen dat alles toegestaan is zodra je tegen nazi's, facisten of racisten strijd? Is dat geen oproepen tot geweld?
Nee.

quote:
Als Wilders hier had opgeroepen om te strijden tegen de islam dan stonden velen hier op de achterste poten en lagen de aangifte formulieren al klaar want dat was oproepen tot geweld en haat zaaien. Maar blijkbaar kun je hier in Nederland iedereen zomaar uitmaken voor Nazi in een land waar je bij een andere mening niet meer veilig de straat op kan.
Wilders doet niet anders dan dat roepen.

quote:
Het is wachten totdat de nieuwe Volkert zich geroepen voelt om de volgende "Hitler" uit te schakelen, Volkert heeft nog geen spijt van zijn moord op Fortuyn. Anne Fleur vind dat je met alle middelen moet strijden tegen de facisten zoals Baudet. Maar nee hoor, nergens roepen de direct op tot geweld, maar indirect wel.
Dus kritiek is uit den boze omdat er gekken bestaan die misschien gaan lopen moorden? Moeten we in dat opzicht ook Wilders kwalijk nemen dat Breivik een eilandje vol met sociaal-democratische jongeren uit heeft gemoord?

quote:
Als Wilders de schuld in de schoenen word geschoven voor het klimaat wat hij creëert jegens moslims, dan kan niemand ontkennen dat links verantwoordelijk is voor het klimaat wat gecreëerd word tegen andersdenkenden.
Vind jij dan dat Wilders daar schuldig aan is?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_170303784
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 12:20 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Dus iemand met een nazi vergelijken, een fascist, een racist en dan in andere topics roepen dat alles toegestaan is zodra je tegen nazi's, facisten of racisten strijd? Is dat geen oproepen tot geweld?
Klopt.
pi_170303798
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 12:27 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nee.

[..]

Wilders doet niet anders dan dat roepen.

[..]

Dus kritiek is uit den boze omdat er gekken bestaan die misschien gaan lopen moorden? Moeten we in dat opzicht ook Wilders kwalijk nemen dat Breivik een eilandje vol met sociaal-democratische jongeren uit heeft gemoord?

[..]

Vind jij dan dat Wilders daar schuldig aan is?
Je wou zeggen dat links niet geprobeerd heeft Wilders de schuld te geven van Breivik? Jouw krant stond voorop de barricades daarmee.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_170303805
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 april 2017 12:26 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Geenstijl ontvangt geen subsidie voor het weblog. Geenstijl is juist een melkkoetje voor TMG.
Melkkoetje? Denk je dat echt?

Met websites wordt niet gek veel verdiend. Zeker in vergelijking met een krant die een oplage heeft van een half miljoen. De Telegraaf is nog altijd de melkkoe van de TMG.

[ Bericht 3% gewijzigd door Frutsel op 18-04-2017 16:21:18 ]
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_170303846
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 april 2017 12:28 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Je wou zeggen dat links niet geprobeerd heeft Wilders de schuld te geven van Breivik? Jouw krant stond voorop de barricades daarmee.
Och, iets met 'de kogel kwam van links'. Een gevleugelde uitspraak van bepaalde lieden nadat Fortuyn werd neergeknald.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_170303870
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 12:28 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Melkkoetje? Denk je dat echt?

Met websites wordt niet gek veel verdiend. Zeker in vergelijking met een krant die een oplage heeft van een half miljoen. De Telegraaf is nog altijd de melkkoe van de TMG.
Right :')

Buiten wat domme babyboomers geen hond meer die dat papieren vodje nog koopt.
pi_170303908
Fortuyn is de nieuwe Godwin.

Verder is het allemaal nogal veel ophef over iemand die een splinterpartijtje (minder zetels dan DENK :') ) aanvoert.
pi_170303977
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 april 2017 12:26 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Laat je nou niet beetnemen door zo'n linkse leugenaar. Geenstijl ontvangt geen subsidie voor het weblog. Geenstijl is juist een melkkoetje voor TMG.
Valt ook wel mee. TMG verdiende in 2016 zo'n 28 miljoen uit digitale advertenties, tegenover ¤ 179 miljoen uit abonnementen, ¤ 91 miljoen uit losse verkoop en ¤ 70 miljoen uit printadvertenties.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  dinsdag 18 april 2017 @ 12:34:01 #66
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_170303998
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 11:07 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Heerlijk hoe het linkse volk hier mij weer aanvalt, en de inhoud van het topic totaal niet lezen
Doe je zelf ook niet. In de column staat dat Joop.nl niet wordt gesubsidieerd.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_170304060
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 april 2017 12:30 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Right :')

Buiten wat domme babyboomers geen hond meer die dat papieren vodje nog koopt.
Punt is vooral dat een website gewoon weinig oplevert. Krantenabonnementen des te meer.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 18 april 2017 @ 12:41:25 #68
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_170304198
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 11:45 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
meilivos twitterde op maandag 17-04-2017 om 20:41:04 Weer een reden om voor wat minder witte oude rechtse mannen in de politiek te pleiten https://t.co/2ns7vtSfOg reageer retweet
Minder witte mannen? Pff, gelukkig roept ze niet op tot minder Marokkanen, dat zou pas echt racistisch zijn.

Dubbele standaarden!
*Blank. En op naar de 0 zetels.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  dinsdag 18 april 2017 @ 12:42:59 #69
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_170304246
quote:
Kennelijk heeft men bij de geradicaliseerde Vara-site niets van het Fortuyn-drama geleerd.
Hypocriet gedoe. Wilders demoniseert er ook op los. En kijk eens hoe mensen hier praten over linkse politici. Die hebben ook 0,0 geleerd van het Fortuyn-drama.
  dinsdag 18 april 2017 @ 12:45:42 #70
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_170304332
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 11:07 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Heerlijk hoe het linkse volk hier mij weer aanvalt, en de inhoud van het topic totaal niet lezen. Daar staan al voorbeelden in, daar word ook subtiel gehint hoe kritiek op Sylvana wel word aangepakt, en de verwijzingen van bijvoorbeeld Van Muiswinkel worden genegeerd.
Als Baudet wil dat Van Muiswinkel vervolgd wordt, moet hij aangifte doen.
pi_170304598
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 12:36 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Punt is vooral dat een website gewoon weinig oplevert. Krantenabonnementen des te meer.
De oplages van de papieren versies lopen al jaren terug. Het zijn juist de digitale abonnementen die stijgen. https://www.emerce.nl/nieuws/rtl-de-papieren-krant-sterft-2035.

Voor de rest is dit een behoorlijk huiltopic vol tranen van calimero figureren. Als je vind dat een site, columnist of reageerder oproept tot geweld kun je aangifte doen. Laat de uitlatingen op Joop.nl maar toetsen door een rechter als je van mening bent dat ze de wet overtreden. Net als Sylvana Simons hebben Geert, Thierry en elk alt-right figuur dezelfde rechten. Misschien moeten de aanhangers eens stoppen met huilen op internet fora en gebruik gaan maken van hun rechten voordat Thierry ze ingeperkt heeft :P
pi_170304661
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 april 2017 12:26 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ik wist niet dat Joop.nl hier ook reageerde in andere topics. Dat was immers je punt, dat zij oproepen tot geweld.

[..]

Wilders heeft toch al regelmatig gezegd tegen de islam te strijden, of niet? Dan zal je makkelijk kunnen aantonen dat daarom aangifte tegen hem gedaan is.

http://www.telegraaf.nl/b(...)_islam_plicht__.html

http://nieuws.tpo.nl/2015(...)-keihard-doorzetten/

Tevens vergelijkt hij de islam ook met het nazisme ( http://www.telegraaf.nl/t(...)kt_op_nazisme__.html ), en daar heeft hij ook geen problemen mee gehad. Wat blijkt; in een vrij land mag je mensen inderdaad best met nazi's vergelijken. Zeker als je dat ook inhoudelijk beargumenteert.
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 12:27 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nee.

[..]

Wilders doet niet anders dan dat roepen.

[..]

Dus kritiek is uit den boze omdat er gekken bestaan die misschien gaan lopen moorden? Moeten we in dat opzicht ook Wilders kwalijk nemen dat Breivik een eilandje vol met sociaal-democratische jongeren uit heeft gemoord?

[..]

Vind jij dan dat Wilders daar schuldig aan is?
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 april 2017 12:28 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Klopt.
Dus even voor de duidelijkheid, ik ben niet zo slim. Dus het is niet indirect oproepen tot geweld als je roept dat er tegen fascisme en nazi's gestreden moet worden met alle middelen, en wat berichten later mensen met een andere mening wegzet als racist of fascist?
pi_170304729
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 12:55 schreef Hugo862 het volgende:

[..]

De oplages van de papieren versies lopen al jaren terug. Het zijn juist de digitale abonnementen die stijgen. https://www.emerce.nl/nieuws/rtl-de-papieren-krant-sterft-2035.
Dat ontken ik ook niet. Punt is alleen dat online abonnementen en online advertenties nog altijd betrekkelijk weinig opleveren. Om die reden is het wat gek om Geenstijl de 'melkkoe' van de TMG te noemen.

Geloof mij, nog altijd wordt het meeste geld verdiend met de papieren oplage.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_170304831
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 12:20 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Dus iemand met een nazi vergelijken, een fascist, een racist en dan in andere topics roepen dat alles toegestaan is zodra je tegen nazi's, facisten of racisten strijd? Is dat geen oproepen tot geweld?
Als ze oproepen tot geweld dan moet het toch niet zo moeilijk zijn om die oproepen te citeren? Nou hup dan, doe eens wat van die citaten?
pi_170304845
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 12:56 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

[..]

[..]

Dus even voor de duidelijkheid, ik ben niet zo slim. Dus het is niet indirect oproepen tot geweld als je roept dat er tegen fascisme en nazi's gestreden moet worden met alle middelen, en wat berichten later mensen met een andere mening wegzet als racist of fascist?
Je haalt een paar dingen door elkaar. Joop schrijft een keer iets over het nazi-gedachtegoed van Baudet, iemand anders zegt dat je tegen nazi's moet strijden met alle middelen, en jij maakt er van dat Joop dan indirect oproept tot geweld. Zo werkt het natuurlijk niet.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_170304873
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 12:56 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

[..]

[..]

Dus even voor de duidelijkheid, ik ben niet zo slim. Dus het is niet indirect oproepen tot geweld als je roept dat er tegen fascisme en nazi's gestreden moet worden met alle middelen, en wat berichten later mensen met een andere mening wegzet als racist of fascist?
Man man man...
pi_170305014
Daar is tegenwoordig ook niet veel meer voor nodig, een twitterende (laat puberend) meisje is blijkbaar al genoeg om de veilige muren van de idioot rechtse safespace omver te krijgen.

Het is ook wel bijzonder om te zien dat een paar twitterende idioten binnen een paar reacties door rechts opeens tot media zijn verheven (want die is ook al tegen ze).

[ Bericht 10% gewijzigd door Frutsel op 18-04-2017 16:24:01 ]
pi_170305160
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 12:34 schreef Verbal het volgende:

[..]

Doe je zelf ook niet. In de column staat dat Joop.nl niet wordt gesubsidieerd.

V.
Klopt, Vara! betaalt én de exorbitant hoge salarissen van de Vara!-vedettes én de website De Joop van de contributie van haar leden. Daarnaast houden ze ledenvergaderingen, dus de leden zullen het hier wel mee eens zijn. Als je lid wordt mag je vervolgens kiezen uit een servettenhoudertje met opdruk van een rode haan of een rugzakje voor je strandlaken en 1 flesje "still water" met opdruk van een rode haan oid.
Ik zie het probleem dus niet.
En dat ze links zijn? Ja, dat hangt samen met ons omroepstelsel, jongens. Zou een vreemde zaak worden als ze dat niet zouden zijn.
Ephimenco richt zich dan ook tot de Vara!-leden niet tot de belastingbetaler.

[ Bericht 3% gewijzigd door Ryan3 op 18-04-2017 13:41:14 ]
I´m back.
pi_170305211
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 13:19 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Klopt, Vara! betaalt én de exorbitant hoge salarissen van de Vara!-vedettes én de website De Joop van de contributie van haar leden. Daarnaast houden ze ledenvergaderingen, dus de leden zullen het hier wel mee eens zijn. Als je lid wordt mag je vervolgens kiezen uit een servettenhoudertje met opdruk van een rode haan of een rugzakje met op druk van een rode haan oid.
Ik zie het probleem dus niet.
De vara heeft dat echter nooit de cijfers openbaar gemaakt en dus blijft het een loze bewering.
pi_170305231
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 april 2017 13:21 schreef WodanIsGroot het volgende:

[..]

De vara heeft dat echter nooit de cijfers openbaar gemaakt en dus blijft het een loze bewering.
Ik neem aan dat ze gewoon een jaarverslag moeten overleggen.
I´m back.
  dinsdag 18 april 2017 @ 13:29:38 #81
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_170305392
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 11:45 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
meilivos twitterde op maandag 17-04-2017 om 20:41:04 Weer een reden om voor wat minder witte oude rechtse mannen in de politiek te pleiten https://t.co/2ns7vtSfOg reageer retweet
Minder witte mannen? Pff, gelukkig roept ze niet op tot minder Marokkanen, dat zou pas echt racistisch zijn.

Dubbele standaarden!
Wilders eb zijn PVV mag met het aanstellen van een allochtone BM in Rotterdam of een kamervoorzitter toch ook over dat feit klagen?

En mensen mogen er dan weer over klagen dat hij dat doet.

Net als Mei Li Vos hiero er mag klagen en jij over dat klagen mag klagen. Zijn precies dezelfde standaarden, jij positioneert je alleen graag in de slachtofferrol van zij zijn groot en ik is klein.

Zou ik persoonlijk niet doen want het komt nogal zielig over.
Laffe huichelaar
  dinsdag 18 april 2017 @ 13:31:00 #82
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_170305412
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 april 2017 13:26 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Die term is juist door alt-right geïntroduceerd. :D
WAAROM zeg jij niet gewoon 'anders rechts'?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_170305443
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 10:56 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Quotes graag waar Joop.nl oproept tot geweld tegen andersdenkenden. Ik ben geen fan van Joop.nl, maar ik zie dit wel vaker beweerd worden, zonder dat de vermeende oproepen tot geweld worden geciteerd.
Dat oproepen tot geweld is een verzinsel van de TS.
Dergelijke onbeschofte postingen worden bij joop.nl niet toegelaten, door de ballotage.
Blj FOK kun je veel meer haat posten .
Verder zie je ook veel rechtse posters en veel kritiek op de columnisten .
pi_170305816
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 13:31 schreef Verbal het volgende:

[..]

WAAROM zeg jij niet gewoon 'anders rechts'?

V.
Omdat ik anders afbreuk doe aan m'n tweedehands iPhone.
  dinsdag 18 april 2017 @ 14:00:48 #85
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_170305897
Zo'n site als Joop moet je gewoon niet serieus nemen. Een slechte versie van 'de Speld'.
Fade to Black
pi_170305914
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 14:00 schreef Achterhoker het volgende:
Zo'n site als Joop moet je gewoon niet serieus nemen. Een slechte versie van 'de Speld'.
Tja, dat kun je ook wel over GeenStijl zeggen dan.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
pi_170305961
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 13:22 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik neem aan dat ze gewoon een jaarverslag moeten overleggen.
Schijnbaar "draagt de NPO zorg voor hosting van Joop.nl, wordt gebruik gemaakt van de ICT-dienst van de publieke omroep, is de redactie gevestigd in vastgoed van de NPO en vallen medewerkers gewoon onder de NPO-cao."

Ik moet er nog wel een degelijk bron bij vinden. Dit komt van tpo.
pi_170306081
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 april 2017 14:04 schreef WodanIsGroot het volgende:

[..]

Schijnbaar "draagt de NPO zorg voor hosting van Joop.nl, wordt gebruik gemaakt van de ICT-dienst van de publieke omroep, is de redactie gevestigd in vastgoed van de NPO en vallen medewerkers gewoon onder de NPO-cao."

Ik moet er nog wel een degelijk bron bij vinden. Dit komt van tpo.
En dat betalen ze dan uit de contributie, en daar zal gewoon via een jaarverslag financiële verantwoording over worden gegeven, neem ik aan.
I´m back.
pi_170306085
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 april 2017 14:04 schreef WodanIsGroot het volgende:

[..]

Schijnbaar "draagt de NPO zorg voor hosting van Joop.nl, wordt gebruik gemaakt van de ICT-dienst van de publieke omroep, is de redactie gevestigd in vastgoed van de NPO en vallen medewerkers gewoon onder de NPO-cao."

Ik moet er nog wel een degelijk bron bij vinden. Dit komt van tpo.
Dat van die hosting klopt wel, maar hey: wie weet betaalt Joop daar wel een normaal commercieel tarief voor.
pi_170306087
Dit is een goed artikel trouwens:

http://www.joop.nl/opinies/ad-trekt-nazis-mainstream
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
pi_170306155
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 april 2017 14:10 schreef NgInE het volgende:
Dit is een goed artikel trouwens:

http://www.joop.nl/opinies/ad-trekt-nazis-mainstream
Vond dat ook een vreemd stuk.

Die Wierd Duk is bovendien ook niet bepaald de objectiviteit zelve.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_170306195
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 14:14 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Vond dat ook een vreemd stuk.

Die Wierd Duk is bovendien ook niet bepaald de objectiviteit zelve.
Op zich heeft hij wel een punt; neonazi's proberen mee te liften op de alt-right beweging.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
pi_170306304
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 april 2017 14:10 schreef NgInE het volgende:
Dit is een goed artikel trouwens:

http://www.joop.nl/opinies/ad-trekt-nazis-mainstream
Ik weet niet of het een verkapte advertentie voor die nazi's hoor is, dat artikel van Duk hoor. Duk geeft duidelijk aan dat het fascisten zijn en hij geeft ook aan dat dat soort lui ook in de achterban zitten dus kennelijk van Thierry. Nou zei ik net in een ander topic dat ik niet begrijp dat men Terrie de vrouwenverslinder als nazi ziet, tja nu moet ik er meteen op terugkomen, dankzij het artikel van Duk. Zitten in ieder geval zeer bedenkelijke lui onder zijn achterban. En dat weet ik dus, nogmaals, dankzij artikel van Duk hè.
I´m back.
  dinsdag 18 april 2017 @ 14:23:32 #94
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_170306347
Ah, media die onwelgevallige dingen zeggen het zwijgen op willen leggen. Zo kennen we de PVV aanhang weer.
pi_170306361
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 14:21 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik weet niet of het een verkapte advertentie voor die nazi's hoor is, dat artikel van Duk hoor. Duk geeft duidelijk aan dat het fascisten zijn en hij geeft ook aan dat dat soort lui ook in de achterban zitten dus kennelijk van Thierry. Nou zei ik net in een ander topic dat ik niet begrijp dat men Terrie de vrouwenverslinder als nazi ziet, tja nu moet ik er meteen op terugkomen, dankzij het artikel van Duk. Zitten in ieder geval zeer bedenkelijke lui onder zijn achterban. En dat weet ik dus, nogmaals, dankzij artikel van Duk hè.
Artikel van wie zei je?
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
pi_170306380
quote:
11s.gif Op dinsdag 18 april 2017 14:24 schreef NgInE het volgende:

[..]

Artikel van wie zei je?
Het gaat in de link, die je aanhaalt, over dit artikel van Wierd Duk. Daar verwijst het naar.

http://www.ad.nl/politiek(...)gn=socialsharing_web
I´m back.
pi_170306402
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 14:10 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

En dat betalen ze dan uit de contributie, en daar zal gewoon via een jaarverslag financiële verantwoording over worden gegeven, neem ik aan.
Nee daar geven ze geen duidelijkheid over:
http://www.bnnvara.nl/wp-(...)_JAARVERSLAG_WEB.pdf
pi_170306467
Dit wist ik al.
standaarddrinker
pi_170306511
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 april 2017 14:26 schreef WodanIsGroot het volgende:

[..]

Nee daar geven ze geen duidelijkheid over:
http://www.bnnvara.nl/wp-(...)_JAARVERSLAG_WEB.pdf
Nee, dat is eigenaardig, zie de Joop niet vermeld worden. Dan zal er een andere bron zijn wrs. Zal straks eens kijken.

Vooralsnog dit uit wikipedia, maar is niet zwart op wit bewijs natuurlijk.

quote:
Financiering[bewerken]
De website is een onderdeel van (en wordt betaald door) de VARA, een publieke omroep die wordt gefinancierd door de overheid. De VARA en Joop.nl stellen dat de website wordt betaald met het geld dat de omroep ontvangt uit zijn ledencontributie, niet uit de subsidie die zij ontvangt van de Nederlandse staat.[5] [6]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Joop.nl#cite_note-5

[ Bericht 30% gewijzigd door Ryan3 op 18-04-2017 14:36:56 ]
I´m back.
pi_170306520
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 14:25 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Het gaat in de link, die je aanhaalt, over dit artikel van Wierd Duk. Daar verwijst het naar.

http://www.ad.nl/politiek(...)gn=socialsharing_web
Oh ja, die had ik gelezen.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
pi_170306600
Het verbaasd mij dat men de link nog niet heeft gelegd tussen Hitler zijn opvattingen over vrouwen en die van Thierry. Da's echt best wel een inkoppertje.



[ Bericht 56% gewijzigd door #ANONIEM op 18-04-2017 14:36:16 ]
pi_170306641
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 april 2017 14:31 schreef NgInE het volgende:

[..]

Oh ja, die had ik gelezen.
Deze bewering door auteur van het Joop-stuk:

quote:
Het hele stuk leest als een verkapte advertentie voor dit groepje, die enkel tot doel kan hebben om ze uit de obscuriteit te trekken
Is wat mij betreft onwaar dus.
I´m back.
pi_170306657
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 14:35 schreef LelijKnap het volgende:
Het verbaasd mij dat men de link nog niet heeft gelegd tussen Hitler zijn opvattingen over vrouwen en die van Thierry. Da's echt best wel een inkoppertje.

Mooie soundtrack ook.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
pi_170306659
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 14:21 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik weet niet of het een verkapte advertentie voor die nazi's hoor is, dat artikel van Duk hoor. Duk geeft duidelijk aan dat het fascisten zijn en hij geeft ook aan dat dat soort lui ook in de achterban zitten dus kennelijk van Thierry. Nou zei ik net in een ander topic dat ik niet begrijp dat men Terrie de vrouwenverslinder als nazi ziet, tja nu moet ik er meteen op terugkomen, dankzij het artikel van Duk. Zitten in ieder geval zeer bedenkelijke lui onder zijn achterban. En dat weet ik dus, nogmaals, dankzij artikel van Duk hè.
"Bedenkelijke lui", zal best. Zal inderdaad vast niet anders zijn dan bij elke willekeurige andere partij.
pi_170306771
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 april 2017 14:39 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

"Bedenkelijke lui", zal best. Zal inderdaad vast niet anders zijn dan bij elke willekeurige andere partij.
Dit zijn gewoon rare aardappels hoor, man o man, en ja dit soort fanaten die trekt Terry wel aan wrs toch.
I´m back.
  dinsdag 18 april 2017 @ 14:55:22 #106
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_170306941
Joop.nl is gewoon links extremisme. Jammer dat men dat niet ziet.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  dinsdag 18 april 2017 @ 14:57:07 #107
465142 PluggieOD
LAAG = RELATIEF
pi_170306970
Net zoiets als gras is groen.
pi_170306972
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 14:55 schreef 2NutZ het volgende:
Joop.nl is gewoon links extremisme. Jammer dat men dat niet ziet.
Wat een nonsens. Alles dat niet rechts is is meteen extreem-links. Die term begint zijn betekenis te verliezen.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
pi_170306995
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 14:46 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dit zijn gewoon rare aardappels hoor, man o man, en ja dit soort fanaten die trekt Terry wel aan wrs toch.
Volkert van der Graaf, Camiel Eurlings, Jos van Rey, Erik Staal, Dyab Abou Jahjah, allemaal "rare aardappels", of eigenlijk gewoon criminelen. Dat laatste kun je van die kneuzen op extreem-rechts voorlopig nog niet zeggen.
pi_170307016
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 april 2017 14:57 schreef NgInE het volgende:

[..]

Wat een nonsens. Alles dat niet rechts is is meteen extreem-links. Die term begint zijn betekenis te verliezen.
Even voor de duidelijkheid, wat is extreem-links?
  dinsdag 18 april 2017 @ 15:01:43 #111
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_170307037
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 15:00 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Even voor de duidelijkheid, wat is extreem-links?
De nachtmerrie van geweldadig rechts?
wooblabalurg
  dinsdag 18 april 2017 @ 15:01:44 #112
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_170307038
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 april 2017 14:01 schreef NgInE het volgende:

[..]

Tja, dat kun je ook wel over GeenStijl zeggen dan.
GS is puur entertainment. En dat weten ze zelf ook itt joop.
Fade to Black
pi_170307041
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 15:00 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Even voor de duidelijkheid, wat is extreem-links?
Een subjectief waardeoordeel. Zo kan ik makkelijk verkopen dat GeenStijl extreem-rechts is. Maar dat doe ik niet, want ik weet wel beter.
Ik denk dat bijvoorbeeld Antifa vrij extreem-links is.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
  dinsdag 18 april 2017 @ 15:02:48 #114
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_170307058
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 april 2017 15:01 schreef Achterhoker het volgende:

[..]

GS is puur entertainment. En dat weten ze zelf ook itt joop.
Spannend wanneer ze het de users gaan vertellen.
wooblabalurg
  dinsdag 18 april 2017 @ 15:04:15 #115
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_170307085
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 april 2017 14:57 schreef NgInE het volgende:

[..]

Wat een nonsens. Alles dat niet rechts is is meteen extreem-links. Die term begint zijn betekenis te verliezen.
Wat een nonsens. Links en omdraaien, verzin eens wat nieuws :O
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  dinsdag 18 april 2017 @ 15:05:26 #116
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_170307104
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 15:00 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Even voor de duidelijkheid, wat is extreem-links?
Tegenwoordig heb je indd alleen nog extreem links lijkt het wel. Misschien beter gewoon links noemen.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_170307189
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 14:35 schreef LelijKnap het volgende:
Het verbaasd mij dat men de link nog niet heeft gelegd tussen Hitler zijn opvattingen over vrouwen en die van Thierry. Da's echt best wel een inkoppertje.

Eens met Adolf.
pi_170307278
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 14:55 schreef 2NutZ het volgende:
Joop.nl is gewoon links extremisme. Jammer dat men dat niet ziet.
Nou die frame kennen we zo langzamerhand ook wel. Kom eens met iets nieuws (en beters).
pi_170307359
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 11:50 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Zal ik je eens wat eerlijk vertellen, en je zal me natuurlijk niet geloven, ik wist niet (en eerlijk gezegd nog altijd niet overtuigd) dat Geenstijl subsidie kreeg, en krijgen ze subsidie dan doe ik bij deze de uitspraak dat ik ook vind dat Geenstijl geen subsidie moet krijgen. Teveel één richtingsverkeer met hun mening, de andere kant van Joop.nl dus dienen ze beiden een gelijkwaardige behandeling te krijgen.
Misschien moet je je dan in het vervolg van breder informeren ipv te pleiten voor versmalling van het medialandschap.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_170307658
Wel grappig, mensen die graag op de sites van politieke tegenstanders struinen, op zoek naar stokjes om mee te kunnen slaan. Als je dat soort dingen gaat doen kun je jezelf afvragen of je bezig bent je leven nuttig in te vullen.
pi_170307708
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 15:34 schreef Toefjes het volgende:
Wel grappig, mensen die graag op de sites van politieke tegenstanders struinen, op zoek naar stokjes om mee te kunnen slaan. Als je dat soort dingen gaat doen kun je jezelf afvragen of je bezig bent je leven nuttig in te vullen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Eindredactie Games dinsdag 18 april 2017 @ 15:44:18 #122
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_170307848
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 15:34 schreef Toefjes het volgende:
Wel grappig, mensen die graag op de sites van politieke tegenstanders struinen, op zoek naar stokjes om mee te kunnen slaan. Als je dat soort dingen gaat doen kun je jezelf afvragen of je bezig bent je leven nuttig in te vullen.
Dat laatste is wel spijker-kop ja. Dag in dag uit zie je ze fora volschrijven over 'links' en 'buitenlanders'. De meest voor de hand liggende verklaring lijkt me dat deze figuren verder weinig omhanden hebben in het dagelijks leven en daarom hun miezerige bestaan maar invulling geven met kankeren op internet. Ergens ook wel zielig...
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_170307939
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 april 2017 15:44 schreef 2dope het volgende:

[..]

Dat laatste is wel spijker-kop ja. Dag in dag uit zie je ze fora volschrijven over 'links' en 'buitenlanders'. De meest voor de hand liggende verklaring lijkt me dat deze figuren verder weinig omhanden hebben in het dagelijks leven en daarom hun miezerige bestaan maar invulling geven met kankeren op internet. Ergens ook wel zielig...
Je drukt het iets minder diplomatiek uit, maar we zitten op 1 lijn :P

Of van die mensen die geen goed woord over hebben over het journaal van onze "staatsomroep". Gaan ze dat kijken om hun vooroordelen bevestigd te zien worden, en als kers op de taart pakken ze DWDD ook nog eventjes mee _O-

Kun je toch beter iets leuks gaan doen? :D
  dinsdag 18 april 2017 @ 15:53:37 #124
405850 Eiwitshake
Russische Trol
pi_170308050
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 april 2017 10:57 schreef Ludachrist het volgende:
Inderdaad, weg met subsidies voor mensen met een andere mening. Vanaf nu alle subsidie naar GeenStijl, TPO en Breitbart _O_ . Zo doen we dat in een vrije samenleving _O_ ..
Nee, gewoon nergens subsidie voor. Ook niet voor het rechtse geluid.

[ Bericht 0% gewijzigd door Frutsel op 18-04-2017 16:30:48 ]
"Wij zweren de voorkeur te geven aan een wisse dood boven een smadelijke behandeling, en nooit te dulden dat de geringste inbreuk gemaakt wordt op Neêrlands roem of de eer der vlag.”
- Jan Van Speijk
  dinsdag 18 april 2017 @ 15:56:11 #125
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_170308110
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 15:34 schreef Toefjes het volgende:
Wel grappig, mensen die graag op de sites van politieke tegenstanders struinen, op zoek naar stokjes om mee te kunnen slaan. Als je dat soort dingen gaat doen kun je jezelf afvragen of je bezig bent je leven nuttig in te vullen.
Op zich is dat minder slecht dan het lijkt, beter dan sommige andere mensen die alleen maar lezen wat ze willen lezen.

Ik lees joop.nl af en toe graag als ik in een jolige bui ben. Lachen om de bizarre ideeën van de vijand vind ik vrij belangrijk.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  dinsdag 18 april 2017 @ 15:58:19 #126
405850 Eiwitshake
Russische Trol
pi_170308167
quote:
3s.gif Op dinsdag 18 april 2017 11:05 schreef NgInE het volgende:

[..]

Dus iemand betaald zijn loon, of dit nu komt omdat je belasting betaald of omdat je een wapen koopt.
Daarnaast vangt GeenStijl ook subsidie. Wel zo eerlijk om dit zowel bij rechtse als linkse media te doen.
Het staat iedereen natuurlijk vrij waar hij of zij privaat geld in stopt. Subsidies zijn nergens voor nodig.
"Wij zweren de voorkeur te geven aan een wisse dood boven een smadelijke behandeling, en nooit te dulden dat de geringste inbreuk gemaakt wordt op Neêrlands roem of de eer der vlag.”
- Jan Van Speijk
pi_170308170
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 april 2017 15:56 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Op zich is dat minder slecht dan het lijkt, beter dan sommige andere mensen die alleen maar lezen wat ze willen lezen.

Ik lees joop.nl af en toe graag als ik in een jolige bui ben. Lachen om de bizarre ideeën van de vijand vind ik vrij belangrijk.
Als jij linkse opinie sites ziet als 'de vijand' ben je dan wel voor een vrije democratie? Of leef je liever in een rechtse dictatuur?
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
  dinsdag 18 april 2017 @ 15:59:01 #128
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_170308193
quote:
5s.gif Op dinsdag 18 april 2017 15:58 schreef NgInE het volgende:

[..]

Als jij linkse opinie sites ziet als 'de vijand'
Ah, woorden verdraaien. Altijd leuk.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  dinsdag 18 april 2017 @ 15:59:43 #129
405850 Eiwitshake
Russische Trol
pi_170308214
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 april 2017 15:56 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Op zich is dat minder slecht dan het lijkt, beter dan sommige andere mensen die alleen maar lezen wat ze willen lezen.

Ik lees joop.nl af en toe graag als ik in een jolige bui ben. Lachen om de bizarre ideeën van de vijand vind ik vrij belangrijk.
"Wij zweren de voorkeur te geven aan een wisse dood boven een smadelijke behandeling, en nooit te dulden dat de geringste inbreuk gemaakt wordt op Neêrlands roem of de eer der vlag.”
- Jan Van Speijk
pi_170308222
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 15:58 schreef Eiwitshake het volgende:

[..]

Het staat iedereen natuurlijk vrij waar hij of zij privaat geld in stopt. Subsidies zijn nergens voor nodig.
Ik denk dat wij daar een meningsverschil over zullen houden. Heel veel ondernemingen draaien gedeeltelijk op subsidies. Als ik kijk naar hoe dat soort dingen geregeld zijn in landen zoals de VS dan vind ik dat wij dat in Nederland goed doen.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
pi_170308240
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 april 2017 15:59 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Ah, woorden verdraaien. Altijd leuk.
Volgens mij verdraai ik helemaal niks.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
  dinsdag 18 april 2017 @ 16:01:52 #132
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_170308271
quote:
11s.gif Op dinsdag 18 april 2017 16:00 schreef NgInE het volgende:

[..]

Volgens mij verdraai ik helemaal niks.
Probeer het gewoon nog eens. Tip: lees eerst even rustig wat er staat.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  dinsdag 18 april 2017 @ 16:02:35 #133
405850 Eiwitshake
Russische Trol
pi_170308288
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 april 2017 15:59 schreef NgInE het volgende:

[..]

Ik denk dat wij daar een meningsverschil over zullen houden. Heel veel ondernemingen draaien gedeeltelijk op subsidies. Als ik kijk naar hoe dat soort dingen geregeld zijn in landen zoals de VS dan vind ik dat wij dat in Nederland goed doen.
Subsidies an sich zijn ook niet per definitie verkeerd hoor. Wel om gedachtegoed te verspreiden van geld dat prima in de zorg of onderwijs gestoken kan worden. Prima subsidieposten naar mijn mening.
"Wij zweren de voorkeur te geven aan een wisse dood boven een smadelijke behandeling, en nooit te dulden dat de geringste inbreuk gemaakt wordt op Neêrlands roem of de eer der vlag.”
- Jan Van Speijk
pi_170311999
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 14:55 schreef 2NutZ het volgende:
Joop.nl is gewoon links extremisme. Jammer dat men dat niet ziet.
johhhh nogal extreme visie van je .
  dinsdag 18 april 2017 @ 20:56:41 #135
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_170316157
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 15:15 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Nou die frame kennen we zo langzamerhand ook wel. Kom eens met iets nieuws (en beters).
Is slachtoffertje spelen door het woordje 'frame' erin te gooien ook een frame?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_170316616
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 april 2017 20:56 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Is slachtoffertje spelen door het woordje 'frame' erin te gooien ook een frame?
Ik doel op het verschijnsel dat sommige figuren het nooit meer over "links" hebben, maar alles wat ook maar enigzins links is meteen "extreem links" noemen. Dat truukje is nu al zo ontzettend vaak gebruikt dat het nogal versleten en niet bijster origineel meer is.
pi_170316833
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 april 2017 20:56 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Is slachtoffertje spelen door het woordje 'frame' erin te gooien ook een frame?
Kan zijn, Het kan ook zijn dat er een feit benoemd wordt .
joop.nl links extremisme noemen is zo'n frame
Ik ben niet van de redactie en dus geen slachtoffer.
  dinsdag 18 april 2017 @ 21:31:31 #138
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_170317358
Ik heb de OP en eerste reacties gelezen. Heb geen zin om al dat kansloze gejammer van TS verder te moeten lezen. Komen er in dit topic nog letterlijke quotes van Joop.nl waar opgroepen wordt tot geweld :?
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  dinsdag 18 april 2017 @ 21:32:43 #139
117098 Hathor
Effe niet
pi_170317390
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 april 2017 21:10 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Ik doel op het verschijnsel dat sommige figuren het nooit meer over "links" hebben, maar alles wat ook maar enigzins links is meteen "extreem links" noemen. Dat truukje is nu al zo ontzettend vaak gebruikt dat het nogal versleten en niet bijster origineel meer is.
Hetzelfde kan gezegd worden over de term nazi natuurlijk.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_170317621
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 21:32 schreef Hathor het volgende:

[..]

Hetzelfde kan gezegd worden over de term nazi natuurlijk.
Als bijvoorbeeld Elsevier een extreemrechts blaadje zou worden genoemd is dat wellicht vergelijkbaar. En ik kan me niet herinneren wanneer ik dat hier voor het laatste gelezen heb. In topics over Groen Links, Vara, Joop.nl, Volkskrant, etc. is het plakken van het "extreemlinks"-etiket echter meer regel dan uitzondering. Het gebeurt in meer topics wel dan niet.
  dinsdag 18 april 2017 @ 21:42:47 #141
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_170317660
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 21:16 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Kan zijn, Het kan ook zijn dat er een feit benoemd wordt .
joop.nl links extremisme noemen is zo'n frame
Ik ben niet van de redactie en dus geen slachtoffer.
Maar extreemlinks wordt door 'gewoon links' toch wel een soort gedoogd. Neem nou Groen Links, waar relatief keurige mensen als Jesse Klaver en Femke Halsema het gezicht van vormen, maar daar lopen ook griezels als Duijvendak en Volkert-adepten rond. Om over die moderne feministen maar te zwijgen, die zijn vaak echt kierewiet.

Joop is niet zozeer extreemlinks, maar het barst er wel van de verheven goedmensen, die gaan schuimbekken en krijsen als iemand een mening verkondigd, die ze niet kunnen waarderen. Waar ze een 'fout' iemand met liefde belasteren en demoniseren.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_170317849
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 april 2017 21:42 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]
Joop is niet zozeer extreemlinks, maar het barst er wel van de verheven goedmensen, die gaan schuimbekken en krijsen als iemand een mening verkondigd, die ze niet kunnen waarderen. Waar ze een 'fout' iemand met liefde belasteren en demoniseren.
Is dat wel zo? Dat beeld wordt wel vaak geschetst, maar als je zelf gaat lezen valt het meestal heel erg mee. Zoals TS hier verkondigt dat Joop.nl oproept tot geweld tegen andersdenkenden, maar van die bewering nog geen enkel voorbeeld heeft kunnen citeren.

Er zijn bij Joop.nl ook schrijvers met een scherpe mening te vinden en er wordt hier en daar ook wel gepolemiseerd, maar niet meer dan bijvoorbeeld bij Elsevier, om over GS nog maar te zwijgen.
pi_170318074
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 16:02 schreef Eiwitshake het volgende:

[..]

Subsidies an sich zijn ook niet per definitie verkeerd hoor. Wel om gedachtegoed te verspreiden van geld dat prima in de zorg of onderwijs gestoken kan worden. Prima subsidieposten naar mijn mening.
De kwaliteit van journalistiek zou gigantisch dalen. Want dan doet men alles voor het geld; zelfs hun publiek voorliegen, zolang het maar centen binnenharkt.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
pi_170318259
Ik zie Joop eigenlijk vooral als een krampachtig, mislukt antwoord op sites als GeenStijl. Al snel ging opvallen hoe volslagen wereldvreemd ze daar zijn. En - inderdaad - de laatste jaren wordt het allemaal steeds activistischer, tot haatzaaiend aan toe.
pi_170318315
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 21:58 schreef Elfletterig het volgende:En - inderdaad - de laatste jaren wordt het allemaal steeds activistischer, tot haatzaaiend aan toe.
Hebben ze de holocaust al een keertje ontkend? Kun je een voorbeeld van haatzaaiing geven?
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
pi_170318326
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 april 2017 21:42 schreef EdvandeBerg het volgende:

Joop is niet zozeer extreemlinks, maar het barst er wel van de verheven goedmensen, die gaan schuimbekken en krijsen als iemand een mening verkondigd, die ze niet kunnen waarderen. Waar ze een 'fout' iemand met liefde belasteren en demoniseren.
Schuimbekken en krijsen is heel normaal op het internet.
Je ziet dat erg veel op FOK!... ook van jou.
En goede mensen zijn uiteraard verheven boven slechte mensen. Logisch toh?
  dinsdag 18 april 2017 @ 22:00:52 #147
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_170318351
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 21:58 schreef Elfletterig het volgende:
Ik zie Joop eigenlijk vooral als een krampachtig, mislukt antwoord op sites als GeenStijl. Al snel ging opvallen hoe volslagen wereldvreemd ze daar zijn. En - inderdaad - de laatste jaren wordt het allemaal steeds activistischer, tot haatzaaiend aan toe.
Haatzaaiende quotes posten, bitte.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_170318407
quote:
11s.gif Op dinsdag 18 april 2017 22:00 schreef NgInE het volgende:

[..]

Hebben ze de holocaust al een keertje ontkend? Kun je een voorbeeld van haatzaaiing geven?
De huidige hetze tegen Baudet is daar een prima voorbeeld van. Er is ook een hoog "weg met ons"-gehalte.
  dinsdag 18 april 2017 @ 22:03:53 #149
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_170318476
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 22:02 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

De huidige hetze tegen Baudet is daar een prima voorbeeld van. Er is ook een hoog "weg met ons"-gehalte.
Haatzaaiende quotes posten, bitte
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_170318500
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 22:02 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

De huidige hetze tegen Baudet is daar een prima voorbeeld van. Er is ook een hoog "weg met ons"-gehalte.
Mensen zijn het niet eens met Baudet's nogal vreemde opmerkingen. Dat mag gewoon.
pi_170318551
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 22:02 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

De huidige hetze tegen Baudet is daar een prima voorbeeld van. Er is ook een hoog "weg met ons"-gehalte.
Ze zullen inderdaad best kritisch op die meneer zijn. Ik zou dat geen haatzaaien noemen, maar meer interesse, onbegrip ook. Ik snap zelf echt niet waarom mensen stemmen op die gast. Maar van mij mogen ze; vrijheid enzo.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
pi_170318561
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 22:02 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

De huidige hetze tegen Baudet is daar een prima voorbeeld van. Er is ook een hoog "weg met ons"-gehalte.
"weg met ons" is de fantasie van mensen die bepaalde kritiek niet kunnen velen.
Ze fantaseren dat die kritiek voortkomt uit culturele zelfhaat, wat Baudet ook beweert.
Het is gelul. Men is gewoon slecht in zelfkritiek en culturele zelfkritiek .
In het eerste ken men dat niet vanwege een stuurse ego , in het tweede geval voelt men zich aangetast in het nationale ego, waar men zich mee identificeert.
  dinsdag 18 april 2017 @ 22:09:40 #153
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_170318674
Ik geloof dat Baudet ook niet zo'n zielepiet is die meteen gaat janken als er een vervelende column over hem geschreven wordt. Daar moet ie wel tegen kunnen en anders negeert ie het allemaal en gaat ie verder door met het redden van ons land. Hij is nu wel de jofele peer in de politiek die elke aandacht goed kan gebruiken. Tenzij er opgeroepen wordt tot geweld, dat kan natuurlijk niet.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_170318762
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 22:06 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

"weg met ons" is de fantasie van mensen die bepaalde kritiek niet kunnen velen.
Ze fantaseren dat die kritiek voortkomt uit culturele zelfhaat, wat Baudet ook beweert.
Het is gelul. Men is gewoon slecht in zelfkritiek en culturele zelfkritiek .
In het eerste ken men dat niet vanwege een stuurse ego , in het tweede geval voelt men zich aangetast in het nationale ego, waar men zich mee identificeert.
Als ik de verhalen van Elf en meer van dat soort platrechtse figuren mag geloven dan is slecht zijn in zelfkritiek aan moslims voorbehouden. Is Elf dan ook een moslim stiekem?
pi_170318815
Ik heb een aantal keer volkomen netjes een reactie onder een Joop artikel willen plaatsen, zonder enige vulgaire praat, op de persoon gespeelde onzin, racistische uitspraken of enigzins ander ordinair gedoe, geen enkele reactie daarvan is doorgelaten door de beheerders daar zonder enige opgaaf van rede, ook na opvraag hiervan.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  dinsdag 18 april 2017 @ 22:15:32 #156
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_170318884
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 22:13 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik heb een aantal keer volkomen netjes een reactie onder een Joop artikel willen plaatsen, zonder enige vulgaire praat, op de persoon gespeelde onzin, racistische uitspraken of enigzins ander ordinair gedoe, geen enkele reactie daarvan is doorgelaten door de beheerders daar zonder enige opgaaf van rede, ook na opvraag hiervan.
Wat stond er in die reactie?
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_170318941
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 april 2017 22:15 schreef Falco het volgende:

[..]

Wat stond er in die reactie?
Wisselend, een vraag was bijvoorbeeld of ze dreigementen uit de linkse hoek ook veroordeelden zonder ook maar iets af te doen aan de dreigementen uit welke andere hoek dan ook.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  dinsdag 18 april 2017 @ 22:21:46 #158
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_170319187
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 22:17 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Wisselend, een vraag was bijvoorbeeld of ze dreigementen uit de linkse hoek ook veroordeelden zonder ook maar iets af te doen aan de dreigementen uit welke andere hoek dan ook.
Oke, subsidiekraan moet nu idd helemaal dicht ja.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  dinsdag 18 april 2017 @ 22:22:17 #159
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_170319216
Maar goed, waar blijven nu die links naar haatzaaiende berichten van joop.nl :')?
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_170319267
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 april 2017 22:21 schreef Falco het volgende:

[..]

Oke, subsidiekraan moet nu idd helemaal dicht ja.
Oh jij bent het. :')
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  dinsdag 18 april 2017 @ 22:24:14 #161
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_170319300
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 april 2017 21:10 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Ik doel op het verschijnsel dat sommige figuren het nooit meer over "links" hebben, maar alles wat ook maar enigzins links is meteen "extreem links" noemen. Dat truukje is nu al zo ontzettend vaak gebruikt dat het nogal versleten en niet bijster origineel meer is.
Leuk voor je. Dat joop verder extremistische rommel verspreidt doet daar niets aan af.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_170319584
De website van Joop is trouwens best goed gemaakt. De naam is alleen zo stom.
GeenStijl zou eigenlijk "HetIsMeAllemaalWat" moeten heten. Joop zou "Anne Fleurs Jihad" moeten heten.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
pi_170319589
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 21:41 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Als bijvoorbeeld Elsevier een extreemrechts blaadje zou worden genoemd is dat wellicht vergelijkbaar. En ik kan me niet herinneren wanneer ik dat hier voor het laatste gelezen heb. In topics over Groen Links, Vara, Joop.nl, Volkskrant, etc. is het plakken van het "extreemlinks"-etiket echter meer regel dan uitzondering. Het gebeurt in meer topics wel dan niet.
Maar er worden toch wel regelmatig hele groepen mensen weggezet als nazi of platrechtse tokkie, en nog wel ergere dingen als inteelt PVV aanhang et cetera; deze domme uitspraken zijn niet enkel voorbehouden aan zogezegd rechtse mensen.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_170319639
quote:
3s.gif Op dinsdag 18 april 2017 22:29 schreef NgInE het volgende:
De website van Joop is trouwens best goed gemaakt. De naam is alleen zo stom.
Voor een discussie lijtk FOK! mij een stuk beter, iedere reactie moet eerst goedgekeurd worden waardoor de vaart er volkomen uit is, mocht je het geluk hebben dat de beheerder je reactie doorlaat.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_170319727
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 22:31 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Voor een discussie lijtk FOK! mij een stuk beter, iedere reactie moet eerst goedgekeurd worden waardoor de vaart er volkomen uit is, mocht je het geluk hebben dat de beheerder je reactie doorlaat.
Er zit een andere gedachten achter. Joop wil een veilige plek bieden voor mensen om met elkaar in gesprek te zijn, om hun meningen te kunnen uiten. Zonder troll reacties, of mensen die filmpjes van Adolf Hitler posten. Op FOK! gebeurt dat nog wel eens. Aan de andere kant is het daardoor wel een veel directer medium.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
pi_170319808
quote:
3s.gif Op dinsdag 18 april 2017 22:29 schreef NgInE het volgende:
. Joop zou "Anne Fleurs Jihad" moeten heten.
Anne Fleur is kennelijk geen inspirerend voorbeeld voor Joop.nl En terecht.
Joop zelf wel.
  dinsdag 18 april 2017 @ 22:35:13 #167
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_170319810
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 april 2017 22:33 schreef NgInE het volgende:

[..]

Er zit een andere gedachten achter. Joop wil een veilige plek bieden voor mensen om met elkaar in gesprek te zijn, om hun meningen te kunnen uiten.
Alleen de juiste meningen, dat dan weer wel.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_170319816
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 april 2017 22:33 schreef NgInE het volgende:

[..]

Er zit een andere gedachten achter. Joop wil een veilige plek bieden voor mensen om met elkaar in gesprek te zijn, om hun meningen te kunnen uiten. Zonder troll reacties, of mensen die filmpjes van Adolf Hitler posten. Op FOK! gebeurt dat nog wel eens. Aan de andere kant is het daardoor wel een veel directer medium.
Joop is inderdaad een safe space voor radicaal linkse engnekken.
pi_170319865
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 22:35 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Anne Fleur is kennelijk geen inspirerend voorbeeld voor Joop.nl En terecht.
Joop zelf wel.
Is ook zo, ik maakte een grapje.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
pi_170319880
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 april 2017 22:35 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Alleen de juiste meningen, dat dan weer wel.
Dat is jouw vooroordeel. Ik zie veel meningen in de reacties die haaks staan op wat je kunt vermoeden wat de jooprredactie een juiste mening vind.
Kennelijk lees je niet zo veel daar. of je ziet vooral niet-juiste meningen volgens jou visie.
pi_170319882
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 april 2017 22:35 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Alleen de juiste meningen, dat dan weer wel.
Tja, als je een beetje links gaat doen op GeenStijl dan kom je ook bedrogen uit.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
pi_170319910
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 april 2017 22:35 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Joop is inderdaad een safe space voor radicaal linkse engnekken.
Je kletst.
Ga eens lezen daar en zie de diverse reacties.
Maar reageer niet mee svp.. Das best wel engnek
  dinsdag 18 april 2017 @ 22:38:14 #173
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_170319915
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 22:37 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Dat is jouw vooroordeel.
Nope, gewoon de werkelijkheid. Is ook geen probleem, ze doen zelf ook niet geheimzinnig over hun 'geluid'.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_170319945
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 april 2017 22:38 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Nope, gewoon de werkelijkheid. Is ook geen probleem, ze doen zelf ook niet geheimzinnig over hun 'geluid'.
Er staan in de reacties anders genoeg niet-linkse geluiden. Kennelijk ben je dingen aan het verzinnen.
  dinsdag 18 april 2017 @ 22:40:32 #175
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_170319995
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 april 2017 22:39 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Er staan in de reacties anders genoeg niet-linkse geluiden.
Ik zeg niets over links. Dat verzin jij er weer bij.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_170320051
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 april 2017 22:40 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Ik zeg niets over links. Dat verzin jij er weer bij.
Dus Joop vindt alles wat afwijkt van het eigen geluid toch wel juist? Zolang het maar op een normale manier gebracht wordt? Goh.
  dinsdag 18 april 2017 @ 22:42:55 #177
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_170320081
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 april 2017 22:42 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dus Joop vindt alles wat afwijkt van het eigen geluid toch wel juist?
Dat zeg ik ook niet.

Zoals gewoonlijk dus weer geen enkele toevoeging aan het topic. Bedankt weer.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_170320146
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 april 2017 22:42 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Dat zeg ik ook niet.
Nee, je zegt dat Joop alleen meningen die juist zijn laten staan maar wat je dan met juist bedoelt is dan weer een van de grote mysteries van het universum. Maar laten we het er maar op houden dat je gelijk hebt, wordt anders zo'n situatie die een beetje awkward is.
  dinsdag 18 april 2017 @ 22:50:38 #179
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_170320340
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 april 2017 22:44 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Nee, je zegt dat Joop alleen meningen die juist zijn laten staan maar wat je dan met juist bedoelt is dan weer een van de grote mysteries van het universum.
Wat jij vervolgens maar even invult. Vraag het joop zou ik zeggen, over het algemeen houden ze er niet zo van als men vraagt naar motivatie.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_170320489
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 april 2017 22:42 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dus Joop vindt alles wat afwijkt van het eigen geluid toch wel juist? Zolang het maar op een normale manier gebracht wordt? Goh.
Mijn situatie kan een unikum geweest zijn, maar probeer daar eens mee te reageren op een kritisch maar beschaafde manier en kijk hoeveel van je reacties daadwerkelijk geplaatst worden.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  dinsdag 18 april 2017 @ 22:56:25 #181
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_170320601
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 22:54 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Mijn situatie kan een unikum geweest zijn, maar probeer daar eens mee te reageren op een kritisch maar beschaafde manier en kijk hoeveel van je reacties daadwerkelijk geplaatst worden.
Het is mij een paar keer gelukt om een reactie geplaatst te krijgen. Maar echt veel inhoud hadden die niet. Een wat kritische noot werd niet geplaatst.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_170321077
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 april 2017 22:56 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Het is mij een paar keer gelukt om een reactie geplaatst te krijgen. Maar echt veel inhoud hadden die niet. Een wat kritische noot werd niet geplaatst.
Ik zie heel veel kritische noten over de mening van auteurs.
Zelf heb ik ook kritische noten geplaatst.

quote:
14s.gif Op dinsdag 18 april 2017 22:38 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Nope, gewoon de werkelijkheid. Is ook geen probleem, ze doen zelf ook niet geheimzinnig over hun 'geluid'.
Je leest niet veel mee daar, Anders roep je dit niet.
En/of je wilt niet zien dat veel reacties haaks staan op wat een auteur beweert of wat je kunt denken wat de joopredactie vind.
pi_170321117
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 22:54 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Mijn situatie kan een unikum geweest zijn, maar probeer daar eens mee te reageren op een kritisch maar beschaafde manier en kijk hoeveel van je reacties daadwerkelijk geplaatst worden.
Meestal wel.
Maar ik heb ook wel eens reacties van mij niet teruggezien. Waarom ze dat niet toelieten weet ik niet.
  woensdag 19 april 2017 @ 00:03:59 #184
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_170322486
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 23:07 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Ik zie heel veel kritische noten over de mening van auteurs.
Zelf heb ik ook kritische noten geplaatst.

[..]

Je leest niet veel mee daar, Anders roep je dit niet.
En/of je wilt niet zien dat veel reacties haaks staan op wat een auteur beweert of wat je kunt denken wat de joopredactie vind.
Leuk spelletje welles/nietus. Maar goed, van jou verwacht ik niet beter.

Het commentaar onder de artikelen is ook niet het grootste probleem met joop.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_170322544
quote:
14s.gif Op woensdag 19 april 2017 00:03 schreef Fir3fly het volgende:

Het commentaar onder de artikelen is ook niet het grootste probleem met joop.
Dus je geeft toe dat joopredactie dus allerlei reacties toelaat . Ook die haaks staan op de mening van een auteur of van de redactie
Dan zijn we eruit *O*

Het is verder redactiebeleid bepaalde stukken wel of niet te plaatsen als artikel Dit doen ze naar eigen inzichten. Terecht dat die niet rechtsachtig zijn.
  woensdag 19 april 2017 @ 00:12:07 #186
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_170322602
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 00:08 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Dus je geeft toe
Maakt dus niet uit wat ik zeg, je leest wat je wil lezen. Neen.

quote:
Het is verder redactiebeleid bepaalde stukken wel of niet te plaatsen als artikel Dit doen ze naar eigen inzichten. Terecht dat die niet rechtsachtig zijn.
Ik hoop dat je zelf door hebt wat een achterlijke zin dat is :').
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_170322980
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 april 2017 11:44 schreef NgInE het volgende:

[..]

En Joop.nl is van de Vara. Dus indirect krijgt die site ook subsidie.
Hoewel mijn hart links zit/is en ik de sociaal democratie het recept voor vrede, welvaart en geluk acht heb ik afscheid genomen van vara en pvda.
Het was genieten in maart van dit jaar bij het historisch lage zetelaantal van de pluche-plakker en verraders.
En na bijna 30 jaar vara lidmaatschap heb ik opgezegd, ik wil me niet langer ergeren aan dat joop volk dat de kanker in onze samenleving is.
"Sommige mensen hebben juist genoeg gelezen om verkeerd te citeren."
pi_170323014
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 00:44 schreef quo_ het volgende:

[..]

Hoewel mijn hart links zit/is en ik de sociaal democratie het recept voor vrede, welvaart en geluk acht heb ik afscheid genomen van vara en pvda.
Het was genieten in maart van dit jaar bij het historisch lage zetelaantal van de pluche-plakker en verraders.
En na bijna 30 jaar vara lidmaatschap heb ik opgezegd, ik wil me niet langer ergeren aan dat joop volk dat de kanker in onze samenleving is.
Dat laatste weet ik niet, maar de PvdA heeft flink in moeten leveren de afgelopen 10 jaar. Ze zijn hun politieke identiteit kwijt. Aan de andere kant laat dat wel weer een machtsvacuüm open dat een andere partij (of meerdere) zouden kunnen vullen.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
pi_170323345
quote:
14s.gif Op woensdag 19 april 2017 00:12 schreef Fir3fly het volgende:

Ik hoop dat je zelf door hebt wat een achterlijke zin dat is :').
Nee.... vertel... !!!
  woensdag 19 april 2017 @ 02:29:10 #190
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_170323379
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 02:16 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Nee.... vertel... !!!
Hoe kan hun identiteit 'terecht' zijn?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_170323493
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 april 2017 10:57 schreef Ludachrist het volgende:
Inderdaad, weg met subsidies voor mensen met een andere mening. Vanaf nu alle subsidie naar GeenStijl, TPO en Breitbart _O_ . Zo doen we dat in een vrije samenleving _O_ .
Krijgen die dan eigenlijk subsidie?
pi_170323495
quote:
3s.gif Op dinsdag 18 april 2017 11:05 schreef NgInE het volgende:

[..]

Dus iemand betaald zijn loon, of dit nu komt omdat je belasting betaald of omdat je een wapen koopt.
Daarnaast vangt GeenStijl ook subsidie. Wel zo eerlijk om dit zowel bij rechtse als linkse media te doen.
Oh, bron dat GS subsidie ontvangt?
pi_170323501
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 april 2017 11:43 schreef NgInE het volgende:

[..]

Tja, jij zal het wel beter weten dan het NRC. Je moet zelf niet lullen.
Het NRC heeft het alleen maar over subsidie voor bepaalde innoverende projecten van TMG, niet over geld dat ze zomaar mogen lukraak mogen besteden?
  woensdag 19 april 2017 @ 06:01:15 #194
117098 Hathor
Effe niet
pi_170323641
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 03:50 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Oh, bron dat GS subsidie ontvangt?
Zijn dikke duim.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_170323874
Joop.nl is inhoudelijk nietszeggend. Inhoud bestaat uit: Brexit is stom, witte boze mannen zijn stom, Wilders en Baudet zijn stom, EU is ok en elke autochtoon is een racist.

Kijk je bij de verschillende onderwerpen naar de reacties dan zie je steeds dezelfde 10 a 15 personen reageren.

[ Bericht 0% gewijzigd door thekolere op 19-04-2017 07:50:11 ]
pi_170324294
Joop is een extreemlinks propagandavehikel. Volstrekt waardeloze site waar ze alleen maar eenzijdige meningen verkondigen, bewust verdraaien en het weglaten van andere meningen.

Dat de vara de naam aan dat afvoerputje van het internet wil verbinden is best bizar.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_170324332
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 00:08 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Dus je geeft toe dat joopredactie dus allerlei reacties toelaat . Ook die haaks staan op de mening van een auteur of van de redactie
Dan zijn we eruit *O*

Het is verder redactiebeleid bepaalde stukken wel of niet te plaatsen als artikel Dit doen ze naar eigen inzichten. Terecht dat die niet rechtsachtig zijn.
Er is een duidelijke mate van met twee maten meten. Als er in een artikel wordt beweerd dat het A is, en jij kunt met bronnen aantonen dat het toch iets anders in elkaar zit, reken er maar op dat de reactie niet doorkomt. Op vragen waarom je reactie niet doorkomt krijg je of een ontwijkend antwoord, of helemaal geen antwoord.

Persoonlijke aanvallen worden terecht eruit gefilterd, tenzij deze afomstig zijn van extreemlinkse users.

Dat continu verontwaardigde toontje, complete heksenjacht op andersdenkenden, etc etc, Wat een walgelijk afvoerputje is het.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  woensdag 19 april 2017 @ 09:03:52 #198
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_170324561
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 april 2017 14:58 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Volkert van der Graaf, Camiel Eurlings, Jos van Rey, Erik Staal, Dyab Abou Jahjah, allemaal "rare aardappels", of eigenlijk gewoon criminelen. Dat laatste kun je van die kneuzen op extreem-rechts voorlopig nog niet zeggen.
Camiel Eurlings, Jos van Rey en Erik Staal zijn opeens links-extremisten geworden? Een gewelddadige CDA'er, een criminele VVD'er en een criminele directeur?

Heel misschien zouden mensen die (links of rechts) gedachtegoed proberen te verdedigen zich soms wat meer in de inhoud moeten verdiepen. Het komt anders zo sneu over.
pi_170324916
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 03:50 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Oh, bron dat GS subsidie ontvangt?
Had ik al eerder gepost: de Telegraaf Media Groep krijgt subsidie. Dus direct of indirect gaat er geld naar GeenStijl op die manier.

quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 03:53 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Het NRC heeft het alleen maar over subsidie voor bepaalde innoverende projecten van TMG, niet over geld dat ze zomaar mogen lukraak mogen besteden?
Klopt, maar zo houden ze wel geld over voor andere dingen.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
pi_170325324
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 08:38 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Er is een duidelijke mate van met twee maten meten. Als er in een artikel wordt beweerd dat het A is, en jij kunt met bronnen aantonen dat het toch iets anders in elkaar zit, reken er maar op dat de reactie niet doorkomt. Op vragen waarom je reactie niet doorkomt krijg je of een ontwijkend antwoord, of helemaal geen antwoord.
Het zal wel zijn dat er iets lullligs en trollachtigs in je teksten zit .
Ik zie massa's reacties op Joop die haaks staan op de mening van de auteur

quote:
Persoonlijke aanvallen worden terecht eruit gefilterd, tenzij deze afomstig zijn van extreemlinkse users.
Mooi voorbeeldje van lullig getrol. Ik zou jouw tekst hierom niet publiceren.

quote:
Dat continu verontwaardigde toontje, complete heksenjacht op andersdenkenden, etc etc, Wat een walgelijk afvoerputje is het.
nog meer getrol en hysterie .

Denk daar eens over.
pi_170325389
quote:
5s.gif Op woensdag 19 april 2017 02:29 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Hoe kan hun identiteit 'terecht' zijn?
Uitgangspunt van joop is linkse meningsvorming stimuleren met artikels van niet-rechtse meningen/gelul. Dat gelul is geenstiljlstijl.... ook veel te lezen op Fok !
Terecht uitgangspunt
pi_170326008
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 10:03 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Uitgangspunt van joop is linkse meningsvorming stimuleren met artikels van niet-rechtse meningen/gelul. Dat gelul is geenstiljlstijl.... ook veel te lezen op Fok !
Terecht uitgangspunt
En hier gaat het al mis! Hiermee zeg je dat je alleen een joop.nl-mening mag vormen. Alle overige meningen doen er op joop.nl niet aan toe!

Overigens de SP is op Joop.nl ook not done!

[ Bericht 6% gewijzigd door thekolere op 19-04-2017 12:00:21 ]
pi_170327897
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 09:59 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Het zal wel zijn dat er iets lullligs en trollachtigs in je teksten zit .
Ik zie massa's reacties op Joop die haaks staan op de mening van de auteur

[..]

Mooi voorbeeldje van lullig getrol. Ik zou jouw tekst hierom niet publiceren.

[..]

nog meer getrol en hysterie .

Denk daar eens over.
We hebben het nu toch over reacties op Joop? Wat heeft deze reactie op fok er dan mee te maken?

En ja, er staan reacties die haaks staan op de mening van de auteur. Er worden echter ook een heleboel reacties die in strijd met geen enkele richtlijn staan geweigerd. Dit is een bekend probleem waar velen over klagen, het wordt zelfs benoemd op de wiki pagina:

"De redactie van Joop.nl bepaalt welke reacties van gebruikers worden doorgelaten.[9] In een reactie op de kritiek van sommigen dat dit "censuur" zou zijn, liet Francisco van Jole weten dat hij het 'goedkeuren' van reacties nodig acht om ongewenste elementen buiten te houden, en dat de verhouding tussen geweigerde en doorgelaten berichten ongeveer 1 op de 10 is, dit is echter voor derden niet te controleren omdat hier geen ondersteunend bewijs voor is geleverd door Van Jole"
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_170327944
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 10:03 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Uitgangspunt van joop is linkse meningsvorming stimuleren met artikels van niet-rechtse meningen/gelul. Dat gelul is geenstiljlstijl.... ook veel te lezen op Fok !
Terecht uitgangspunt
Wanneer jij jezelf nieuws, discussie en opiniesite noemt waarbij mensen de mogelijkheid hebben om te reageren moet je ook onwelgevallige meningen doorlaten.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  woensdag 19 april 2017 @ 12:31:57 #205
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_170328124
Terechte klacht.
Lezen van de stukken daar levert mij voornamelijk ergernis op. Vingertje wijzen en mensen wegzetten als racist/fascist/seksist met nauwelijks argumenten is altijd een zwaktebod. Voor de betogen die daar worden neergezet zou je op een hbo een onvoldoende krijgen voor slechte beargumentering. Vooral de gender/identity politics zorgen voor polarisatie. Vooral sunny bergman en annefleur dekker zijn goed in problemen verzinnen als white privilege, 'opkomend fascisme' ed.

Zelfde klacht geldt trouwens voor rechtse tegenhangers als De Dagelijkse Standaard. Ook Geenstijl/powned doet mee.. Thierry Baudet krijgt daar juist alle ruimte om zijn kant van het verhaal te vertellen zonder kritische/confronterende vragen die alle politici krijgen (waaronder Wilders en consorten). Dan kun je toch niet meer beweren onpartijdig te zijn.

Overigens niet van mening dat de site 'op de vingers getikt' moet worden. Opinie mag wmb zo ver gaan als je wil, beperkt door rechtsartikelen. Op een na: Dat wetsartikel tegen belediging/mag.

Schrijvers Joop moet dan ook niet slachtoffertje spelen als mensen met kritiek komen. Een goed onderbouwde opinie moet immers ook goed verdedigbaar zijn.

[ Bericht 10% gewijzigd door sinterklaaskapoentje op 19-04-2017 12:37:00 ]
:')
pi_170330235
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 12:21 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Wanneer jij jezelf nieuws, discussie en opiniesite noemt waarbij mensen de mogelijkheid hebben om te reageren moet je ook onwelgevallige meningen doorlaten.
Dat doen ze ook. Je moet wel lezen daar. Anders blijf je hangen in vooroordelen.
Maar ze willen relachtige postings vooraf blokkeren.
Je ziet het ook aan het discussiepeil. Dat is rustiger, duidelijker, meer ontopic dan op FOK!
pi_170330270
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 12:19 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

We hebben het nu toch over reacties op Joop? Wat heeft deze reactie op fok er dan mee te maken?

is toch duidelijk. Jouw reactie is een voorbeeld van ruziezoeken en dus ongeschikt voor een rustige discussie. Ik zou het ook weigeren.
pi_170330405
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 12:21 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Wanneer jij jezelf nieuws, discussie en opiniesite noemt waarbij mensen de mogelijkheid hebben om te reageren moet je ook onwelgevallige meningen doorlaten.
In principe moet je natuurlijk helemaal niks, als eigenaar van zo'n site mag je doen wat je wilt.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_170330432
Goed topic weer koekwous !

Alle linkse gekkies weer mad, heerlijk.
pi_170330458
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 14:24 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

is toch duidelijk. Jouw reactie is een voorbeeld van ruziezoeken en dus ongeschikt voor een rustige discussie. Ik zou het ook weigeren.
Maar dit is toch een reactie op het fok forum? Toch niet op joop? Hoe kun je het redactiebeleid van Joop verdedigen aan de hand van een reactie van mij op fok?
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_170330478
quote:
2s.gif Op woensdag 19 april 2017 14:30 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

In principe moet je natuurlijk helemaal niks, als eigenaar van zo'n site mag je doen wat je wilt.
Uiteraard. Maar dan kun je dus het verwijt krijgen een extreem links propagandavehikel te zijn waar onwelgevallige meningen gecensureerd worden.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_170330551
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 14:33 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Uiteraard. Maar dan kun je dus het verwijt krijgen een extreem links propagandavehikel te zijn waar onwelgevallige meningen gecensureerd worden.
Als je onwelgevallige meningen steeds weghaalt ben je dat natuurlijk ook gewoon.

De vraag is dan of posts niet geplaatst worden omdat de mening die erin staat verboden is, of omdat die berichten van bedroevend niveau zijn en vol staan met termen als 'policor wegkijkende gutmensch'.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_170330624
quote:
2s.gif Op woensdag 19 april 2017 14:35 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Als je onwelgevallige meningen steeds weghaalt ben je dat natuurlijk ook gewoon.

De vraag is dan of posts niet geplaatst worden omdat de mening die erin staat verboden is, of omdat die berichten van bedroevend niveau zijn en vol staan met termen als 'policor wegkijkende gutmensch'.
Dat zou bij ieder ander serieus medium de vraag zijn. Bij Joop ligt het er zo dik bovenop dat iedereen het wel weet.

Er zijn ook ex opiniemakers die een boekje hebben opengedaan over de cultuur op de redactie en dat een afwijkende mening niet is toegestaan. Het is niet voor niks dat bijna iedere kwaliteitsscribent de site heeft verlaten en men het nu moet doen met het b-garnituur en extreemlinkse gekkies.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_170330646
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 14:38 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Dat zou bij ieder ander serieus medium de vraag zijn. Bij Joop ligt het er zo dik bovenop dat iedereen het wel weet.
Dat is knap dat je dat zo ziet, ik kan niet in de verwijderde reacties kijken namelijk.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_170330980
quote:
2s.gif Op woensdag 19 april 2017 14:39 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dat is knap dat je dat zo ziet, ik kan niet in de verwijderde reacties kijken namelijk.
Niet?

Nee ik ook niet. Maar ik ken wel mijn reacties die niet geplaatst worden en ik weet ook dat er heel veel over wordt geklaagd. En zoals ik zei heb ik meerdere artikelen gelezen over hoe het er aan toe gaat op de joop redactie, en het zou niet misstaan in de DDR.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_170330986
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 14:38 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Dat zou bij ieder ander serieus medium de vraag zijn. Bij Joop ligt het er zo dik bovenop dat iedereen het wel weet.

Er zijn ook ex opiniemakers die een boekje hebben opengedaan over de cultuur op de redactie en dat een afwijkende mening niet is toegestaan. Het is niet voor niks dat bijna iedere kwaliteitsscribent de site heeft verlaten en men het nu moet doen met het b-garnituur en extreemlinkse gekkies.
Er zijn in de reacties toch ook genoeg meningen te vinden die niet als "policor" aan te merken zijn?
pi_170331070
quote:
7s.gif Op woensdag 19 april 2017 14:55 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Er zijn in de reacties toch ook genoeg meningen te vinden die niet als "policor" aan te merken zijn?
Ja, inderdaad. Maar dat is het punt niet, het gaat om de reacties die niet worden geplaatst en de cultuur op de redactie. Ook hoe er omgegaan wordt met vragen over het beleid.

Als ik mij van geen kwaad bewust ben, en mijn reactie wordt nietdoorgelaten, en ik stel daar een vraag over omdat ik het oprecht niet weet welke regel ik geschonden heb, dan verwacht ik gewoon een antwoord, en geen vage tekst waarin er vooral omheen gedraaid wordt, maar geen antwoord gegeven.

Ik zie ook welke reacties er wel doorkomen. Volgens de huisregels mag je niet op de man spelen, toch wordt er regelmatig gereageerd met reacties die slechts een belediging bevatten. Dit zijn allemaal "linkse" reacties. Als er af en toe eens eentje doorglipt, dat zou kunnen, maar dat die dan allemaal toevallig "links" zijn is wel erg toevallig en gewoon ongeloofwaardig.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_170331324
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 14:59 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

Als er af en toe eens eentje doorglipt, dat zou kunnen, maar dat die dan allemaal toevallig "links" zijn is wel erg toevallig en gewoon ongeloofwaardig.
Natuurlijk is 'rechts' weer het slachtoffer.... klassieke bezigheid van 'rechts' op het internet
pi_170331351
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 15:09 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Natuurlijk is 'rechts' weer het slachtoffer.... klassieke bezigheid van 'rechts' op het internet
Nee hoor. Maar op joop, zeker wel.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_170331421
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 14:55 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
hoe het er aan toe gaat op de joop redactie, en het zou niet misstaan in de DDR.
Ach ja..... de DDR, zogenaamd geen meningsuiting op Joop.
Het nadeel van elke ballotage van honderden posts per dag is dat men te snel gaat oordelen.
Zo zijn er ook enkele van mijn linkse meningen niet toegelaten.
Kennelijk dacht iemand in een split seconde dat er iets trollerigs stond.
Idd.. dat is ergerlijk
Maar weet je wat, dan ga je toch lekker brullen op geenstijl.
Er zijn voldoende tot te veel rechtse meningen op joop.nl En rechtse drammers brullen meer en worden dus ook eerder geblokkeerd. Heel logisch.
pi_170331436
quote:
1s.gif Op woensdag 19 april 2017 15:11 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Nee hoor. Maar op joop, zeker wel.
Nee hoor..... klassieke fantasie van trollerig rechts op het internet
  woensdag 19 april 2017 @ 15:31:19 #222
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_170331772
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 10:03 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Uitgangspunt van joop is linkse meningsvorming stimuleren met artikels van niet-rechtse meningen/gelul. Dat gelul is geenstiljlstijl.... ook veel te lezen op Fok !
Terecht uitgangspunt
Ja ja bla bla bla maar wat is daar terecht aan? Wat een bizarre stelling :??
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_170331822
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 15:14 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Ach ja..... de DDR, zogenaamd geen meningsuiting op Joop.
Het nadeel van elke ballotage van honderden posts per dag is dat men te snel gaat oordelen.
Zo zijn er ook enkele van mijn linkse meningen niet toegelaten.
Kennelijk dacht iemand in een split seconde dat er iets trollerigs stond.
Idd.. dat is ergerlijk
Maar weet je wat, dan ga je toch lekker brullen op geenstijl.
Er zijn voldoende tot te veel rechtse meningen op joop.nl En rechtse drammers brullen meer en worden dus ook eerder geblokkeerd. Heel logisch.
Wat een drogredenatie :')

"er is censuur maar als dat je niet bevalt dan ga je maar naar geenstijl"

Echt :')
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_170331870
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 15:15 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Nee hoor..... klassieke fantasie van trollerig rechts op het internet
We kunnen hier nog lang en kort over discussieren. Ik ben van mening dat voor ieder weldenkend mens volstrekt duidelijk is dat joop een extreemlinks propagandavehikel is.

Ik ben overigens ook links maar ik zou bijna rechts gaan stemmen om Van Jole te stangen.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_170332182
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 15:09 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Natuurlijk is 'rechts' weer het slachtoffer.... klassieke bezigheid van 'rechts' op het internet
Rechtse politici zoals Baudet zijn het slachtoffer van haatzaaierij en stemmingmakerij door ranzige weblogjes zoals Joop.nl
  woensdag 19 april 2017 @ 15:55:54 #226
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_170332294
Leuk, de slachtofferolympiade.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  woensdag 19 april 2017 @ 17:33:23 #227
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_170334174
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 14:31 schreef Sjemmert het volgende:
Goed topic weer koekwous !

Alle linkse gekkies weer mad, heerlijk.
Dit inderdaad...

Waar zijn nou die haatzaaiende berichten?
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_170344865
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 09:03 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Camiel Eurlings, Jos van Rey en Erik Staal zijn opeens links-extremisten geworden?
Niet mijn woorden vriend. Dit maak je er zelf van.
pi_170345645
Och, Joop.nl. Socialisme.nu, Doorbraak.eu etc etc.....1 pot nat.

Eigenlijk niet te geloven dat er zulk soort sympathisanten zijn die alleen maar geloven in een utopisch onrealistisch Eden-bestaan. De mens is in wezen niet slecht. Nee, natuurlijk niet. Iedereen wordt naakt en onschuldig geboren. Maar deal with it, er zijn slechterikken. Waarom, waardoor, hoezo? Dat ligt aan teveel zaken om op te noemen, maar ze zijn er nou eenmaal.

Ze snappen het niet. Ze kunnen niet geloven dat er slechte mensen zijn.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_170346548
Joop :')
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_170348516
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 00:34 schreef Montagui het volgende:
Och, Joop.nl. Socialisme.nu, Doorbraak.eu etc etc.....1 pot nat.

Eigenlijk niet te geloven dat er zulk soort sympathisanten zijn die alleen maar geloven in een utopisch onrealistisch Eden-bestaan
Nu krijg ik de indruk dat de vaste lezers van joop.nl niet zo utopistisch zijn als jij denkt.
Waarom denk je dat ?

quote:
. De mens is in wezen niet slecht. Nee, natuurlijk niet. Iedereen wordt naakt en onschuldig geboren. Maar deal with it, er zijn slechterikken.
Je hebt gelijk, uiteraard. Maar waarom denk je dat jooplezers jouw ongelijk geven in dilt ?

quote:
Ze kunnen niet geloven dat er slechte mensen zijn.
Waarom denk je zulke onzin over jooplezers?
Ik ben zo'n vaste lezer en je hebt maar rare ideeën over mij
  donderdag 20 april 2017 @ 16:37:19 #232
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_170356437
quote:
10s.gif Op woensdag 19 april 2017 23:47 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Niet mijn woorden vriend. Dit maak je er zelf van.
Jij gooit ze in een rijtje met andere idioten in een aanval op links. Dus op zijn minst dubieus dat je drie rechtse klootzakjes plaatst tussen een natuurterrorist en een islamfreak
pi_170356802
quote:
2s.gif Op woensdag 19 april 2017 17:33 schreef Falco het volgende:

[..]

Dit inderdaad...

Waar zijn nou die haatzaaiende berichten?
Nou, hier heb je een greep:

http://www.joop.nl/opinies/beweegt-boze-witte-man
http://www.joop.nl/opinies/geleerd-avondje-pauw
http://www.joop.nl/opinie(...)ers-in-schaapskleren
http://www.joop.nl/opinies/hoe-gevaarlijk-is-thierry-baudet
http://www.joop.nl/opinie(...)ellectueel-nederland
http://www.joop.nl/opinies/bedoelen-wilders-en-baudet-vrijheid
http://www.joop.nl/opinies/thierry-baudet-is-hypocriet

Zoals je ziet moeten vooral Thierry Baudet en "de witte man" het ontgelden.

Dit zijn overigens niet eens de meest treurige stukken die ik heb gelezen op de site (hoewel, iedere artikel van Ticu is een regelrecht dieptepunt) maar slechts wat ik met een zoekactie van circa 30 seconden heb kunnen vinden.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_170356903
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 17:02 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Nou, hier heb je een greep:

http://www.joop.nl/opinies/beweegt-boze-witte-man
http://www.joop.nl/opinies/geleerd-avondje-pauw
http://www.joop.nl/opinie(...)ers-in-schaapskleren
http://www.joop.nl/opinies/hoe-gevaarlijk-is-thierry-baudet
http://www.joop.nl/opinie(...)ellectueel-nederland
http://www.joop.nl/opinies/bedoelen-wilders-en-baudet-vrijheid
http://www.joop.nl/opinies/thierry-baudet-is-hypocriet

Zoals je ziet moeten vooral Thierry Baudet en "de witte man" het ontgelden.

Dit zijn overigens niet eens de meest treurige stukken die ik heb gelezen op de site (hoewel, iedere artikel van Ticu is een regelrecht dieptepunt) maar slechts wat ik met een zoekactie van circa 30 seconden heb kunnen vinden.
Ik stoor mij daar als chille witte man niet zo aan. Ik lees dat soort artikelen ook bijna nooit; is toch opinie.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
  donderdag 20 april 2017 @ 18:05:28 #235
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_170357704
Ik denk dat ze bashberichten weg halen die richting de site of de schrijvers zijn. Als je hier op fok gaat bashen op mods of admins krijg je ook een ban
:')
  donderdag 20 april 2017 @ 18:10:27 #236
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_170357782
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 17:02 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Nou, hier heb je een greep:

http://www.joop.nl/opinies/beweegt-boze-witte-man
http://www.joop.nl/opinies/geleerd-avondje-pauw
http://www.joop.nl/opinie(...)ers-in-schaapskleren
http://www.joop.nl/opinies/hoe-gevaarlijk-is-thierry-baudet
http://www.joop.nl/opinie(...)ellectueel-nederland
http://www.joop.nl/opinies/bedoelen-wilders-en-baudet-vrijheid
http://www.joop.nl/opinies/thierry-baudet-is-hypocriet

Zoals je ziet moeten vooral Thierry Baudet en "de witte man" het ontgelden.

Dit zijn overigens niet eens de meest treurige stukken die ik heb gelezen op de site (hoewel, iedere artikel van Ticu is een regelrecht dieptepunt) maar slechts wat ik met een zoekactie van circa 30 seconden heb kunnen vinden.
Heb het eerste artikel (wat een flutbericht overigens) gelezen, maar kwam geen haatdragende boodschap tegen. Eerder een brabbelstukje van een of ander teer zieltje die juist bang is voor boze blanke mannen. Als je daardoor geshockeerd bent, dan... ben je wel een ontzettende pussy :').

Ga niet de rest lezen natuurlijk en mijn tijd te verdoen op zoek naar haatzaaiende quotes.

Kun je concrete haatzaaiende quotes hier plaatsen?
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  donderdag 20 april 2017 @ 21:15:37 #237
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_170364171
quote:
2s.gif Op donderdag 20 april 2017 18:10 schreef Falco het volgende:

[..]

Heb het eerste artikel (wat een flutbericht overigens) gelezen, maar kwam geen haatdragende boodschap tegen. Eerder een brabbelstukje van een of ander teer zieltje die juist bang is voor boze blanke mannen. Als je daardoor geshockeerd bent, dan... ben je wel een ontzettende pussy :').

Ga niet de rest lezen natuurlijk en mijn tijd te verdoen op zoek naar haatzaaiende quotes.

Kun je concrete haatzaaiende quotes hier plaatsen?
Veel witte ( :') ) mannen gaan zelf ironisch genoeg slachtoffer spelen bij dit soort bullshitverhalen
:')
pi_170364778
quote:
1s.gif Op donderdag 20 april 2017 21:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Veel witte ( :') ) mannen gaan zelf ironisch genoeg slachtoffer spelen bij dit soort bullshitverhalen
Het is echt heel bizar dat dit nu dus kan, dat je als witte man slachtoffer kan gaan spelen, heel absurd ook. Als witte man heb je zoveel mee, zoveel kansen, zoveel voordelen.

Maar door de hetze die nu gevoerd wordt zou je als witte man je ineens slachtoffer kunnen gaan voelen en dat nog beargumenteren ook. Want sommige anti witte man stellingen zijn echt te bizar racistisch.

Persoonlijk vind ik de paradox echt te grappig.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
  donderdag 20 april 2017 @ 22:41:31 #239
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_170368332
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 21:29 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Het is echt heel bizar dat dit nu dus kan, dat je als witte man slachtoffer kan gaan spelen, heel absurd ook. Als witte man heb je zoveel mee, zoveel kansen, zoveel voordelen.

Maar door de hetze die nu gevoerd wordt zou je als witte man je ineens slachtoffer kunnen gaan voelen en dat nog beargumenteren ook. Want sommige anti witte man stellingen zijn echt te bizar racistisch.

Persoonlijk vind ik de paradox echt te grappig.
Het is echt bespottelijk dat je je als witte man je angstig en vernederd moet gaan voelen door een of ander weeïg schrijfseltje van joop.nl. Dan ben je sowieso gewoon een zwak persoon.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  donderdag 20 april 2017 @ 22:46:10 #240
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_170368557
Goed, het is duidelijk. TS heeft weer eens een zeer onzinnig Calimero-topic geopend met leugens. Joop.nl is idd een flutsite, maar ook flutsites hebben recht op opinievorming, tenzij die inderdaad haat zaaien.

Heb al meerdere keren gevraagd om haatzaaiende quotes van die site, maar het blijft angstvallig stil. Wat een gejank om niks :')
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_170374856
quote:
2s.gif Op donderdag 20 april 2017 22:41 schreef Falco het volgende:
[..]
Het is echt bespottelijk dat je je als witte man je angstig en vernederd moet gaan voelen door een of ander weeïg schrijfseltje van joop.nl. Dan ben je sowieso gewoon een zwak persoon.
Dat is dus de paradox, dat moet je niet. Maar er zijn constant mensen die dat wel voelen op basis van gelijkwaardige teksten die nu naar de witte man worden gegooid.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
  vrijdag 21 april 2017 @ 07:19:45 #242
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_170374926
quote:
2s.gif Op donderdag 20 april 2017 22:46 schreef Falco het volgende:
Goed, het is duidelijk. TS heeft weer eens een zeer onzinnig Calimero-topic geopend met leugens. Joop.nl is idd een flutsite, maar ook flutsites hebben recht op opinievorming, tenzij die inderdaad haat zaaien.

Heb al meerdere keren gevraagd om haatzaaiende quotes van die site, maar het blijft angstvallig stil. Wat een gejank om niks :')
Ik vind Joop eigenlijk wel bij jou passen. Ben er zelf nog nooit geweest. Ben wel al 30 jaar erelid van de Haat-Vara-Club.
pi_170375027
Wat op Joop.nl staat, interesseert mij niet zo. Je hoeft het niet te lezen.
Maar ik erger mij wel ontzettend aan de zure toon en stellingen van Fransisco van Jole op Radio 1.
Gisteren ging hij ook weer te keer over 'de grote bek' van Wiegel.

Willemijn van Veenhoven was vroeger een frisse leuke BNN-presentator op de radio, maar laat zich nu helemaal wegdrukken door deze VARA-schreeuwers zonder inhoud.
  vrijdag 21 april 2017 @ 07:48:02 #244
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_170375054
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 07:43 schreef Idisrom het volgende:
Wat op Joop.nl staat, interesseert mij niet zo. Je hoeft het niet te lezen.
Maar ik erger mij wel ontzettend aan de zure toon en stellingen van Fransisco van Jole op Radio 1.
Gisteren ging hij ook weer te keer over 'de grote bek' van Wiegel.

Willemijn van Veenhoven was vroeger een frisse leuke BNN-presentator op de radio, maar laat zich nu helemaal wegdrukken door deze VARA-schreeuwers zonder inhoud.
Hij heeft ook DWWD gepresenteerd zie ik. Kan ik me ook niet herinneren.

http://www.dumpert.nl/med(...)t_de_jeugd_niet.html
pi_170375145
quote:
2s.gif Op donderdag 20 april 2017 22:41 schreef Falco het volgende:

[..]

Het is echt bespottelijk dat je je als witte man je angstig en vernederd moet gaan voelen door een of ander weeïg schrijfseltje van joop.nl. Dan ben je sowieso gewoon een zwak persoon.
Volgens mij gaat het niet over angstig of vernederd voelen maar over de hetze die gevoerd wordt en die je best zou kunnen bestempelen als haatzaaien. 1 groep als oorzaak van alle problemen aanwijzen is gewoon haatzaaien.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_170375203
quote:
2s.gif Op donderdag 20 april 2017 22:46 schreef Falco het volgende:
Goed, het is duidelijk. TS heeft weer eens een zeer onzinnig Calimero-topic geopend met leugens. Joop.nl is idd een flutsite, maar ook flutsites hebben recht op opinievorming, tenzij die inderdaad haat zaaien.

Heb al meerdere keren gevraagd om haatzaaiende quotes van die site, maar het blijft angstvallig stil. Wat een gejank om niks :')
Beste Falco,

Allereerst heb ik al vermeld dat ik niet voor jou de complete Joop site ga doorlopen om haatzaaiende reacties te zoeken, de reden heb ik al eens uitgelegd maar dat zal ik nog eens kort hieronder aangeven.

Een bron is in jouw ogen (en bij sommige gelijkgestemden) overbodig, al tientallen bronnen heb ik je voorzien in recentere discussies, bronnen die meteen met de grond gelijk gemaakt worden omdat ze in jouw ogen onzin zijn of de site is onzin of het is stemmingsmakerij, of de professor die zijn standpunten publiceert zou niet genoeg onderzoek hebben gedaan. Er kunnen beelden aangeleverd worden waarin zaken letterlijk worden aangetoond, en als dat niet bij jou in het straatje past ga je het nuanceren, ontkrachten en goedpraten.

Joop.nl voorziet naast zeer gekleurde topics ook een comment sectie, de gekleurde topics zijn al een doorn in het oog, enige nuance is ver te zoeken, alles wat niet in het linkse straatje past is slecht, PVV'ers moeten het land worden uitgezet, en alle kritiek op de linkse gedachtegang worden weggezet als racistisch of xenofoob.

Natuurlijk zal je niet letterlijk haat zaaiende berichten vinden op Joop.nl, je vind meestal pareltjes van topics waarin eerst nadrukkelijk word ingegaan op wat voor een fascistisch persoon Geert Wilders bijvoorbeeld is, dat mag immers gezegd worden, het is een mening. Na het opsommen van de argumenten waarom Geert een fascist is gaan ze over naar het bestrijden van dit fascisme. Velen op Joop.nl zijn van mening dat je met alle middelen moet strijden tegen het oprukkend fascisme, en dit laten ze ook geregeld merken als ze weer een pracht column uploaden waarin ze aandacht vragen voor de strijd tegen het fascisme. Het is de combinatie van factoren waarom dit gevaarlijk is, allereerst mogen ze zonder tegenspraak een politici of een persoon met een andere mening wegzetten als een nazi, racist of xenofoob. In hun gedachtegang is het strijden tegen die nazi, racist of xenofoob gerechtvaardigd, daar kunnen schreeuwende meisjes zoals Anne Fleur een voorbeeld aan nemen, maar ook de types zoals Volkert, die nog altijd van mening is dat hij een toekomst nazi heeft uitgeschakeld.

Haat zaaien hoeft niet direct het oproepen tot haat zijn, dit kan ook op een indirecte manier gebeuren. Iets wat ook geregeld in de reacties op Joop te lezen was.

Natuurlijk gaan we nu weer een relaas lezen over de onzin wat ik getypt heb, maar ik wil toch aanmerken dat ik het een klein beetje hypocriet vind dat jij je juist druk maakt over bronnen, terwijl die hier al aangeleverd zijn door anderen en jij nou niet echt bekend staat als een persoon die netjes overal bronnen bij zijn onderbuik opmerkingen aanlevert.
pi_170375289
quote:
2s.gif Op donderdag 20 april 2017 22:46 schreef Falco het volgende:
Goed, het is duidelijk. TS heeft weer eens een zeer onzinnig Calimero-topic geopend met leugens. Joop.nl is idd een flutsite, maar ook flutsites hebben recht op opinievorming, tenzij die inderdaad haat zaaien.

Heb al meerdere keren gevraagd om haatzaaiende quotes van die site, maar het blijft angstvallig stil. Wat een gejank om niks :')
Vind jij een opinie met een dergelijke titel haatzaaien?

Dit is het slecht verhulde nazi-gedachtegoed van Thierry Baudet
  vrijdag 21 april 2017 @ 08:33:08 #248
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_170375327
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 april 2017 08:27 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Vind jij een opinie met een dergelijke titel haatzaaien?

Dit is het slecht verhulde nazi-gedachtegoed van Thierry Baudet
Nee gewoon een domme boude titel. Dit valt niet onder haatzaaien, heel misschien kun je het smaad noemen.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_170375380
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 april 2017 08:33 schreef Falco het volgende:

[..]

Nee gewoon een domme boude titel. Dit valt niet onder haatzaaien, heel misschien kun je het smaad noemen.
Als je iemand wegzet als Nazi, argumenten aandraagt waarom je hem van nazisme beschuldigd, en daarna van mening bent dat je moet strijden met alle middelen tegen de nazi's dan ben je aan het haatzaaien. Haatzaaien is niet altijd rechtstreeks oproepen tot geweld, dit kan ook indirect, en in deze maatschappij moet het ook indirect omdat ze anders vervolgd kunnen worden, wil niet zeggen dat het niet gebeurd.

Joop.nl is gewoon een zeer gekleurd medium, net zoals Geenstijl dat is. Het kan geen kwaad om dat te benoemen.
pi_170375421
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 08:39 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

Joop.nl is gewoon een zeer gekleurd medium, net zoals Geenstijl dat is. Het kan geen kwaad om dat te benoemen.
Het is een beetje als mosterd na de maaltijd, dat Joop gekleurd is steken ze zelf nu ook niet echt onder stoelen of banken en bij mensen met een beetje verstand is de gekleurdheid van Joop ook zo ongeveer bekend vanaf de oprichting van die site.

quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 08:16 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:


Allereerst heb ik al vermeld dat ik niet voor jou de complete Joop site ga doorlopen om haatzaaiende reacties te zoeken, de reden heb ik al eens uitgelegd maar dat zal ik nog eens kort hieronder aangeven.

En dit is natuurlijk voor een TS helemaal een achterlijke uitspraak, je stelt iets in je OP en dan weiger je het met bewijs te onderbouwen :')

[ Bericht 36% gewijzigd door #ANONIEM op 21-04-2017 08:45:42 ]
pi_170375663
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 april 2017 08:44 schreef Chewie het volgende:

[..]

Het is een beetje als mosterd na de maaltijd, dat Joop gekleurd is steken ze zelf nu ook niet echt onder stoelen of banken en bij mensen met een beetje verstand is de gekleurdheid van Joop ook zo ongeveer bekend vanaf de oprichting van die site.

[..]

En dit is natuurlijk voor een TS helemaal een achterlijke uitspraak, je stelt iets in je OP en dan weiger je het met bewijs te onderbouwen :')
Nou, ik als TS plaats een artikel waarin word beschreven dat joop.nl een haatsite is. Daarop bevestig ik met wat simpelere woorden dat ik het wel eens ben met die stelling omdat ik al jaren op joop kijk en daar geregeld opruiende teksten lees of radicale comments.

Om de discussie weer de mond te snoeren gaan sommigen los op mij, in principe ben ik maar de boodschapper van een artikel die een ander geschreven heeft en geef daar mijn mening op. Ik word aangevallen dat het onzin is terwijl ik (ik kan het niet vaak genoeg herhalen) mijn mening geef naar aanleiding van dit artikel. Falco en anderen staan erom bekend dat zodra iets niet in hun straatje past op de man te gaan spelen, het originele artikel word genegeerd en ze gaan over tot het aanvallen/onderuit halen van degeen die het artikel post.

En dat is het mooie aan die gehele discussie met links, in de ogen van links moet je alles gedetailleerd bijhouden en kunnen onderbouwen met bronnen. Ik had dus de laatste 3 jaar, van al die honderden artikelen die ik op Joop.nl heb gelezen, een overzicht moeten maken met alle haat zaaiende teksten. Dat ik (en anderen) zich al 3 jaar (of langer storen) aan het zeer gekleurde beeld wat joop schetst en ons al geregeld afvragen waarom deze opruiende teksten gepost worden is niet relevant, nee want op het moment dat er een artikel aan word gewijd mag je niet instemmen met de argumenten in dat artikel zolang je niet de 3 jaar lang opgebouwde irritatie aan die site kunt onderbouwen met bronnen van de laatste 3 jaar.

En zo gaan veel discussies hier, terwijl de mening van Falco en gelijkgestemden zelden tot nooit onderbouwd worden door statistieken, menige wachten nog op één van de zoveel bronnen waarin uitspraken worden gedaan die wat meer op het linkse denkbeeld staan.

Pak de discussie nu over de Marokkanen overlast in dat zwembad, als ik nu zou posten dat ik de laatste 10 jaar ook het zwemparadijs bij ons in de stad achteruit heb zien gaan word dat meteen bestempeld als onzin, ik heb immers de laatste 10 jaar niet de naw. gegevens van die personen bij gehouden, geen filmpjes of foto's gemaakt dus ik kan het niet bewijzen en zal wel uit mijn duim zuigen, aldus personen zoals Falco. Maar veel argumenten van de linkse kliek hier zijn gebaseerd op positieve persoonlijke ervaringen, en daar maken ze zelf nooit een probleem van. Ik zie hier al jaren dat veelal de rechts denkende personen met bronnen aankomen en links denkende personen die dit onderuit halen op basis van hun onderbuik of omdat ze vinden dat de schrijver een racist is.

Nu zal dat ook wel onzin zijn, aangezien ik de laatste jaren niet een lijstje voorbeelden heb bijgehouden waarin rechts veelal met voorbeelden/feiten komt en links die afdoet als onzin omdat ze niet in het straatje passen.
pi_170375758
het is maar waar je je druk over maakt verrekte koekwous :')

Je opmerking dat links om bewijs vraagt zegt ook wel weer genoeg over jouw infantiele niveau, aangezien bewijs aanleveren nu niet echt gebonden is aan een politieke voorkeur. Ook ik als libertarier zie graag bewijs als er zomaar wat beweert word en helaas reageren zowel idioot-links als idioot-rechts op de manier zoals jij hierboven laat zien bij een verzoek om onderbouwing.

Wat je overigens wel weer goed bewijst is dat kwantiteit niks te maken heeft met kwaliteit.
pi_170379457
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 08:39 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Als je iemand wegzet als Nazi, argumenten aandraagt waarom je hem van nazisme beschuldigd, en daarna van mening bent dat je moet strijden met alle middelen tegen de nazi's dan ben je aan het haatzaaien. Haatzaaien is niet altijd rechtstreeks oproepen tot geweld, dit kan ook indirect, en in deze maatschappij moet het ook indirect omdat ze anders vervolgd kunnen worden, wil niet zeggen dat het niet gebeurd.
2e wereldoorlog was ook gewoon haatzaaien. Arme nazi's.
pi_170379507
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 12:32 schreef Casiotone het volgende:

[..]

2e wereldoorlog was ook gewoon haatzaaien. Arme nazi's.
Ik zie die extreem rechtse "fascisten" nog niet op straat anderen vervolgen omdat ze een andere opvatting hebben, geweld gebruiken omdat ze hun standpunt kracht willen bijzetten, of mensen neermaaien omdat ze een andere ideologie hebben. Dat recht is alleen voorbehouden aan twee andere groepen in de samenleving, waarvan er één meent andere te kunnen wegzetten als nazi's.
pi_170380416
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 12:35 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Ik zie die extreem rechtse "fascisten" nog niet op straat anderen vervolgen omdat ze een andere opvatting hebben, geweld gebruiken omdat ze hun standpunt kracht willen bijzetten, of mensen neermaaien omdat ze een andere ideologie hebben. Dat recht is alleen voorbehouden aan twee andere groepen in de samenleving, waarvan er één meent andere te kunnen wegzetten als nazi's.
U bent niet goed bij uw hoofd?

Je reageert op een reactie die het heeft over de tweede wereldoorlog en dan ga jij met droge ogen beweren dat extreem rechts andersdenkenden niet vervolgen?
pi_170382718
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 13:07 schreef Chewie het volgende:

[..]

U bent niet goed bij uw hoofd?

Je reageert op een reactie die het heeft over de tweede wereldoorlog en dan ga jij met droge ogen beweren dat extreem rechts andersdenkenden niet vervolgen?
Jij begrijpt die opmerking dus totaal niet.

Ik heb het erover dat iedereen in de ogen van links een nazi is, ik vind dat haat zaaien. Daar vond Casiotone het nodig om de vergelijking te maken met WW2, dus een groep die kritisch is op bijvoorbeeld de islam of vluchtelingen problematiek worden gelijkgesteld aan een groep die mensen vervolgde, vermoorde en onderdrukte vanwege hun afkomst.

Daarop beweer ik dat die extreem rechtse fascisten (dus de nazi's die volgens links nu in de straten lopen en momenteel alleen nog kritiek uiten) zich niet schuldig maken aan geweld. De enige personen die geweld gebruiken zijn die linkse rakkers die menen dat het geweld gegrond is omdat ze mensen die kritisch zijn wegzetten als nazi's.
pi_170382759
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 14:42 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
De enige personen die geweld gebruiken zijn die linkse rakkers die menen dat het geweld gegrond is omdat ze mensen die kritisch zijn wegzetten als nazi's.
Begrijp je überhaupt zelf wel wat je schrijft?
pi_170382786
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 14:42 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Jij begrijpt die opmerking dus totaal niet.

Nee ik begrijp die opmerking van je totaal niet zeker niet gezien de reactie waar je op reageert :')

Tip: die reactie ging over de 2e wereldoorlog en ja als je dan gaat stellen dat nazi's mensen niet vervolgden ben je wat mij betreft gewoon achterlijk.
pi_170382850
'Mensen vallen mij persoonlijk aan. Ik doe dat niet, in tegenstelling tot mensen als Falco, die supersneu zijn'.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_170382968
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 april 2017 14:45 schreef Chewie het volgende:

[..]

Nee ik begrijp die opmerking van je totaal niet zeker niet gezien de reactie waar je op reageert :')

Tip: die reactie ging over de 2e wereldoorlog en ja als je dan gaat stellen dat nazi's mensen niet vervolgden ben je wat mij betreft gewoon achterlijk.
Ik vraag me af of je nu aan het trollen bent, of werkelijk zo dom bent dat je het niet snapt. Van Xa1pt en Ludachrist weet ik dat ze trollen, maar bij jou ben ik niet zeker.

Gezien je "Tip" ga ik ervanuit dat je werkelijk geen idee hebt waar het over gaat. :')

Jip en Janneke taal *O* :

Koekwous: Stelt dat islam of vluchteling kritische mensen worden weggezet als nazi, en daarom zijn anderen van mening dat er geweld gebruikt mag worden. Het wegzetten van de islam of vluchteling kritische mensen als nazi is in mijn ogen haatzaaien omdat er geweld uit voortkomt wat weer goedgepraat word omdat het immers nazi's zijn.

Casiotone: Wilt grappig zijn en zegt indirect met zijn reactie dat de nazi's in WW2 eigenlijk geen radicale extremisten waren, dat waren ook alleen maar kritische mensen die slachtoffer waren van haatzaaien.

Koekwous: Natuurlijk herkent Koekwous (dat ben ik) het sarcasme in die reactie. Maar Koekwous vind dit geen goede vergelijking, want iedereen weet dat het nazisme iets radicaal en slecht is, en mensen die alleen kritisch zijn op vluchtelingen of de islam kun je daarom niet vergelijken met de nazi's, ze hebben zich immers nog niet schuldig gemaakt aan het radicalisme welke nazi's zich geregeld schuldig aan maken. Vandaar ook de opmerking dat ik de extreem rechtse fascisten (die links nu wegzet als nazi's) op straat anderen niet zie vervolgen of geweld gebruiken (zoals de nazi's deden in de jaren 30/40), om aan te tonen dat het vergelijk nergens op slaat. Maar doordat de linkse kliek deze vergelijking maakt, zien sommigen elk kritisch persoon als nazi en dan is het gegrond om geweld te gebruiken.

Chewie: (dat ben jij) is de kluts helemaal kwijt, maar ik hoop toch dat je het een klein beetje snapt nu.

Mij dus niet meer voor achterlijk uitmaken, ik zal je sparen deze keer. ;)

[ Bericht 25% gewijzigd door Verrekte_Koekwous op 21-04-2017 15:12:46 ]
pi_170383057
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 12:35 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Ik zie die extreem rechtse "fascisten" nog niet op straat anderen vervolgen omdat ze een andere opvatting hebben, geweld gebruiken omdat ze hun standpunt kracht willen bijzetten, of mensen neermaaien omdat ze een andere ideologie hebben. Dat recht is alleen voorbehouden aan twee andere groepen in de samenleving, waarvan er één meent andere te kunnen wegzetten als nazi's.
buiten dat imo zeggen 'ik vind dat x nazistische aandoende dingen uit, en wel hierom' geen haatzaaien is;
Waar is het omslagpunt tussen 'haatzaaien' en benoemen wat het is en er iets tegen doen? Moet je wachten tot de shit echt verkeerd gaat? tot de treinen rijden? Men heeft eerder zolang gewacht en zie wat daar van kwam. De houding van de latere geallieerden vóór de WOII wordt nu algemeen als te afwachtend en zelfs laf gezien, één van de oorzaken waarom het zover fout kon gaan.
pi_170383165
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 15:01 schreef Casiotone het volgende:

[..]

buiten dat imo zeggen 'ik vind dat x nazistische aandoende dingen uit, en wel hierom' geen haatzaaien is;
Waar is het omslagpunt tussen 'haatzaaien' en benoemen wat het is en er iets tegen doen? Moet je wachten tot de shit echt verkeerd gaat? tot de treinen rijden? Men heeft eerder zolang gewacht en zie wat daar van kwam. De houding van de latere geallieerden vóór de WOII wordt nu algemeen als te afwachtend en zelfs laf gezien, één van de oorzaken waarom het zover fout kon gaan.
Kijk en die opvatting vind ik gewoon gevaarlijk, in jouw ogen ben ik ook zo'n nazi, en zou ik er één zijn moet tegen mij gestreden worden voordat de treinen gaan rijden. Hoe haal jij het je in je hoofd om te denken dat ik wil dat de treinen rijden? Ik word uitgemaakt voor nazi omdat ik kritisch ben op de vluchtelingen tsunami? Omdat ik angst hebt voor de invloed en groei van de radicale islam in Europa, en alleen dat is voldoende om mij weg te zetten als nazi en dan te verwachten dat ik complete bevolkings groepen wil deporteren. En met dat beeld in je hoofd (en bij anderen) is het gegrond geweld tegen mij te gebruiken?

Dat rechts denkende mensen nazi's zijn is een links fabeltje, maar omdat jullie het zo verpakken lijkt die strijd in jullie ogen gerechtvaardigd, en daarbij het gebruik van geweld ook. Weet je wie ook zo'n opvatting had? Nazi's.
pi_170383245
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 april 2017 14:43 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Begrijp je überhaupt zelf wel wat je schrijft?
Ja hoor, moet ik nou ook al naar Jip en Janneke taal overstappen bij jou Xa1pt, dat stelt me teleur.

1. Volgens de algemene opvatting zijn Nazi's radicaal en dient hier met alle middelen tegen gestreden te worden.
2. Volgens de linkse kliek zijn kritische kanttekeningen bij vragen over de islamproblematiek en vluchtelingen tsunami uitingen van het nazisme.
3. Zie punt 1
4. Gebruik van geweld gerechtvaardigd op basis van punt 1.

Tada, hoe links zichzelf rechtvaardigt om geweld te gebruiken tegen anderen. Gewoon alles wegzetten als nazi!
pi_170383332
Dit doen we met nazi's.



Hoppa!
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_170383335
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 15:16 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Ja hoor, moet ik nou ook al naar Jip en Janneke taal overstappen bij jou Xa1pt, dat stelt me teleur.

1. Volgens de algemene opvatting zijn Nazi's radicaal en dient hier met alle middelen tegen gestreden te worden.
2. Volgens de linkse kliek zijn kritische kanttekeningen bij vragen over de islamproblematiek en vluchtelingen tsunami uitingen van het nazisme.
3. Zie punt 1
4. Gebruik van geweld gerechtvaardigd op basis van punt 1.

Tada, hoe links zichzelf rechtvaardigt om geweld te gebruiken tegen anderen. Gewoon alles wegzetten als nazi!
Aan de andere kant zijn landverraders radicaal en moeten die opgesloten worden.
Volgens de rechtse kliek staat het niet tegen vluchtelingen zijn gelijk aan landverraad.

Verhip, rechts wil iedereen die links is opsluiten om hun mening.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_170383340
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 15:09 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Kijk en die opvatting vind ik gewoon gevaarlijk, in jouw ogen ben ik ook zo'n nazi, en zou ik er één zijn moet tegen mij gestreden worden voordat de treinen gaan rijden. Hoe haal jij het je in je hoofd om te denken dat ik wil dat de treinen rijden? Ik word uitgemaakt voor nazi omdat ik kritisch ben op de vluchtelingen tsunami? Omdat ik angst hebt voor de invloed en groei van de radicale islam in Europa, en alleen dat is voldoende om mij weg te zetten als nazi en dan te verwachten dat ik complete bevolkings groepen wil deporteren. En met dat beeld in je hoofd (en bij anderen) is het gegrond geweld tegen mij te gebruiken?

Dat rechts denkende mensen nazi's zijn is een links fabeltje, maar omdat jullie het zo verpakken lijkt die strijd in jullie ogen gerechtvaardigd, en daarbij het gebruik van geweld ook. Weet je wie ook zo'n opvatting had? Nazi's.
He ik heb jou geen nazi genoemd. Maar als iemand kan beargumenteren dat iemand anders nazistische, fascistische of racistische denkbeelden uit en daar ook beleid van wil maken dan moet dat gewoon duidelijk gemaakt worden. Zeker bij (aspirant) leden van het parlement, die hebben gewoon meer te incasseren dan random andere mensen. Ik ben het ook niet altijd eens met de gewoonte bij veel antifascisten om iemand maar 'fascist' te noemen zodat je diegene kan diskwalificeren. Is niet altijd de meest constructieve tactiek. Maar als een Baudet uitspraken doet die in lijn lijken te zijn met de racistische west-europese traditie waar ook het nazisme deel van uitmaakt, kan dat gewoon beargumenteerd worden.
pi_170383364
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 april 2017 15:21 schreef KoosVogels het volgende:
Dit doen we met nazi's.

[ afbeelding ]

Hoppa!
Ik vind hem nazi noemen dan weer nergens op slaan, racist of white supremacist volstaat in dit geval.
pi_170383365
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 14:56 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Ik vraag me af of je nu aan het trollen bent, of werkelijk zo dom bent dat je het niet snapt. Van Xa1pt en Ludachrist weet ik dat ze trollen, maar bij jou ben ik niet zeker.
Wat is er zo moeilijk aan te begrijpen, jij stelde dat extreem-rechts niemand vervolgde in een reactie over de 2e wereldoorlog. Die opmerking is over die periode al heel fout te noemen en is zelfs tegenwoordig niet eens correct.

Dat extreem links grote idioten zijn betekend niet dat extreem rechts dat ook niet kan zijn. En vanwaar eigenlijk de drang om het extreem rechtse straatje schoon te vegen?

Ja Joop is kwalitatief gezien een kutsite en overduidelijk links (waarom je dat duidelijk wil maken terwijl dit algemeen bekend is en ze dit zelf ook zo uitdragen ontgaat me) maar om ze haatzaaiend te noemen vergt wel erg veel creativiteit en de voorbeelden in dit topic, zover ze er al zijn en waarom zou je je ook verlagen tot het niveau van de (linkse) racisme schreeuwers?

Wat boeit het dat een voormalig kamerlid een tweet stuurt over dat er minder blanke oude mannen in de tweedekamer zouden moeten zitten of dat een schrijfster een boek heeft met de titel "Hallo witte mensen"? De enige reden voor dat geklaag wat ik tot nu toe hier heb mogen lezen is "hunnie doen het ook" maar ja ga daar dan boven staan.
pi_170383394
quote:
9s.gif Op vrijdag 21 april 2017 14:49 schreef Ludachrist het volgende:
'Mensen vallen mij persoonlijk aan. Ik doe dat niet, in tegenstelling tot mensen als Falco, die supersneu zijn'.
Ik denk dat het forum op zou knappen als er 1 centraal "Koekwous vs de rest over racisme" topic kan komen.
  vrijdag 21 april 2017 @ 15:37:13 #270
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_170383603
Wat is dit voor zwakzinnig gedoe geworden? Met eigen gefantaseerde definities van haatzaaien :').

Kom nou eens op met concrete haatzaaiende quotes :D
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_170384110
TT klopt.
pi_170384931
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 15:25 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Ik denk dat het forum op zou knappen als er 1 centraal "Koekwous vs de rest over racisme" topic kan komen.
Hoef ik niet 10 topics per week aan te maken om met jullie te discussiëren, nog niet eens zo slecht idee.
pi_170384950
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 17:03 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Hoef ik niet 10 topics per week aan te maken om met jullie te discussiëren, nog niet eens zo slecht idee.
Ook in jouw belang inderdaad. Win-win-win zeg maar :)
pi_170385054
quote:
2s.gif Op vrijdag 21 april 2017 15:37 schreef Falco het volgende:
Wat is dit voor zwakzinnig gedoe geworden? Met eigen gefantaseerde definities van haatzaaien :').

Kom nou eens op met concrete haatzaaiende quotes :D
Het is moeilijk met quotes komen als jij haatzaaien zwart/wit bekijkt. Mensen wegzetten als nazi omdat ze een andere politieke opvatting hebben gevolgd door de opvatting dat geweld tegen nazi's gegrond is noem ik haatzaaien.

Wilders word beschuldigd van haatzaaien, ik heb Wilders nog nooit rechtstreeks horen roepen om Marokkanen in elkaar te slaan, maar toch is wat Wilders zegt haatzaaien. Als iemand op Joop schrijft dat alle PVV'ers fascisten zijn gevolgd door een betoog waarin alle middelen geoorloofd zijn in de strijd tegen fascisme is het in mijn ogen haatzaaien.
pi_170385064
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 17:04 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Ook in jouw belang inderdaad. Win-win-win zeg maar :)
Is ook wat makkelijker bij te houden, ik zou zeggen PM Danny even voor een Koekwous subform,
pi_170385106
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 17:12 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Is ook wat makkelijker bij te houden, ik zou zeggen PM Danny even voor een Koekwous subform,
Ik ben meer het type: Brein achter geniale ideeën.

Niet echt van het uitvoeren zeg maar.

Maar ik hoop dat het lukt, wellicht krijg je nog tijd voor een leuke hobby :)
  vrijdag 21 april 2017 @ 17:23:40 #277
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_170385300
Joop is tegenhanger van Geenstijl. Beide zo fout als maar zijn kan in mijn ogen. Geen enkele nuance in de berichtgeving op die sites. Een verstandig mens laat ze links liggen.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_170385386
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 17:23 schreef Happel het volgende:
Joop is tegenhanger van Geenstijl. Beide zo fout als maar zijn kan in mijn ogen. Geen enkele nuance in de berichtgeving op die sites. Een verstandig mens laat ze links liggen.
Beiden hebben ook vaak interessante en meer genuanceerde stukken, het is niet alleen maar kommer en kwel op die sites.
pi_170398062
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 17:23 schreef Happel het volgende:
. Geen enkele nuance in de berichtgeving op die sites. Een verstandig mens laat ze links liggen.
Ook veel te weinig nuance in deze mening.
Geenstijjl lees ik niet. Joop.nl wel. Ik zie veel ongenuanceerde fragmenten van auteurs en reagerende lezers . Maar Fok! is erger.
Ik zie ook veel genuanceerde opmerkingen van auteurs en lezers.
pi_170398094
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 17:23 schreef Happel het volgende:
Joop is tegenhanger van Geenstijl. Beide zo fout als maar zijn kan in mijn ogen. Geen enkele nuance in de berichtgeving op die sites. Een verstandig mens laat ze links liggen.
Links :r
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')