abonnement Unibet Coolblue
pi_173357469
quote:
14s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 10:28 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Tip: Ga voedsel maken.
why? Met mijn vier hartjes red ik het makkelijk. Soms kook ik weleens
  donderdag 24 augustus 2017 @ 10:41:36 #127
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_173357540
quote:
1s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 10:38 schreef tailfox het volgende:

[..]

why? Met mijn vier hartjes red ik het makkelijk. Soms kook ik weleens
Er zijn ontzettend veel performance boosts te maken. Sterker, hitte en kou bestendigheid, sneak boosts en full recovery met heartjes boost.

Je zit nog vroeg in de game maar er ging een wereld voor me open toen ik ging koken :D
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_173357574
quote:
19s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 10:41 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Er zijn ontzettend veel performance boosts te maken. Sterker, hitte en kou bestendigheid, sneak boosts en full recovery met heartjes boost.

Je zit nog vroeg in de game maar er ging een wereld voor me open toen ik ging koken :D
ja oke
pi_173357597
Ik ben het met aesop eens. :)

Het argument van de vorige Zelda's dat het te "lineair" is gaat vind ik een beetje onzin. Net of linear per definitie slecht is. Ik heb in de oude games nooit een opgesloten gevoel gehad. Sterker nog, het was een sterk punt van de serie dat ze een lineair game toch zo'n open feel konden geven.

Ik mis gewoon de creativiteit die je destijds nodig had in de dungeons. Natuurlijk heb je die nu een klein beetje in de shrines.. maar ik heb eigenlijk nooit een wauw gevoel gehad na het behalen van een shrine. Alleen eventide island vond ik leuk.
pi_173357642
Mijn vriendin is hierdoor wel gamer geworden.
  donderdag 24 augustus 2017 @ 10:49:58 #131
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_173357722
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 10:43 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik ben het met aesop eens. :)

Het argument van de vorige Zelda's dat het te "lineair" is gaat vind ik een beetje onzin. Net of linear per definitie slecht is. Ik heb in de oude games nooit een opgesloten gevoel gehad. Sterker nog, het was een sterk punt van de serie dat ze een lineair game toch zo'n open feel konden geven.

Ik mis gewoon de creativiteit die je destijds nodig had in de dungeons. Natuurlijk heb je die nu een klein beetje in de shrines.. maar ik heb eigenlijk nooit een wauw gevoel gehad na het behalen van een shrine. Alleen eventide island vond ik leuk.
Ik vind dit een raar argument. Breath of the Wild is een van de meest creatieve games ooit als het op de mogelijkheden die je hebt aankomt.

Vroegere Zelda games waren altijd:

"oh, ik kan niet voorbij X"
lalala stukje lopen, nieuw wapen krijgen
"oh, nu kan ik er wel voorbij"
lalala stukje lopen, eindbaas
"hey wat toevallig, zijn zwakke plek is perfect te raken met mijn nieuwe wapen".
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_173357802
quote:
7s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 10:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind dit een raar argument. Breath of the Wild is een van de meest creatieve games ooit als het op de mogelijkheden die je hebt aankomt.

Vroegere Zelda games waren altijd:

"oh, ik kan niet voorbij X"
lalala stukje lopen, nieuw wapen krijgen
"oh, nu kan ik er wel voorbij"
lalala stukje lopen, eindbaas
"hey wat toevallig, zijn zwakke plek is perfect te raken met mijn nieuwe wapen".
Dat is veel te kort door de bocht. Je had allerlei puzzels die je kon oplossen, met of zonder je nieuwe wapens. Allerlei vijanden die soms op een speciale manier verslagen moesten worden. Uniek eindbazen die op hun eigen manier verslagen moest worden.

Als je bijvoorbeeld dat level met in Twilight Princess en die Spinner niet creatief vind, dan kan ik niet begrijpen wat er dan wel creatief is aan de bazen in de Divine Beasts of het eindbaas gevecht met Ganon.
  donderdag 24 augustus 2017 @ 11:01:55 #133
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_173357932
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 10:54 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Dat is veel te kort door de bocht. Je had allerlei puzzels die je kon oplossen, met of zonder je nieuwe wapens. Allerlei vijanden die soms op een speciale manier verslagen moesten worden. Uniek eindbazen die op hun eigen manier verslagen moest worden.

Als je bijvoorbeeld dat level met in Twilight Princess en die Spinner niet creatief vind, dan kan ik niet begrijpen wat er dan wel creatief is aan de bazen in de Divine Beasts of het eindbaas gevecht met Ganon.
Ik viel in slaap tijdens de eerste paar uur van TP dus die heb ik nooit meer gespeeld.

De eindbazen in BotW zijn misschien 'gewoon' te verslaan, maar mijn creatieve ik was zeer tevreden met de game. Het is een grote speeltuin en met heel veel physics lol. Gewoon een beetje aankloten en kijken wat er mogelijk is met de dingen die je hebt. Een verademing na voorgaande Zelda's waar je shit in specifieke volgorde moest doen.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_173358374
quote:
19s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 11:01 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ik viel in slaap tijdens de eerste paar uur van TP dus die heb ik nooit meer gespeeld.

De eindbazen in BotW zijn misschien 'gewoon' te verslaan, maar mijn creatieve ik was zeer tevreden met de game. Het is een grote speeltuin en met heel veel physics lol. Gewoon een beetje aankloten en kijken wat er mogelijk is met de dingen die je hebt. Een verademing na voorgaande Zelda's waar je shit in specifieke volgorde moest doen.
Maar wat is er zo erg aan om iets in specifieke volgorde te moeten doen? Als of open wereld zo uniek is vandaag de dag. Dat doet iedereen tegenwoordig. Juist door dat specifieke volgorde konden ze veel meer verhaal in de game brengen. Het is nooit geweest dat je van te voren wist wat er ging gebeuren. Ieder dungeon stond echt op zichzelf, met eigen puzzels, eigen omgeving en eigen vijanden.

Ja je krijgt een wapen, en ja je moet een eindbaas verslaan. Maar de variatie daarvan was behoorlijk gevarieerd. Dan kan je nu van Zelda Breath Of The Wild ook zeggen dat het heel eentonig is omdat je op het eind van het verhaal toch Ganon moet verslaan. Maar daar tussenin zit zoveel meer. En dat maakte Zelda gewoon Zelda.

En ik zou echt aanraden om toch Twilight Princess te gaan spelen.
  Redactie Games donderdag 24 augustus 2017 @ 11:39:58 #135
181272 crew  Noppie2000
pi_173358680
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 11:24 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]
En ik zou echt aanraden om toch Twilight Princess te gaan spelen.
Er is voor beide wat te zeggen, maar dit sowieso. Na het langzame begin is de game zo tof _O_
  Moderator donderdag 24 augustus 2017 @ 11:46:38 #136
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_173358808
Zelda nog altijd niet uitgespeeld. Raakte er een beetje op uitgekeken (vloeken in de kerk hier ja :) ) Anyway, hoe kom ik bij de laatste titan? Ik heb die in gerudo valley gehad. Volgens mij moet ik nu naar een titan waar het mokerwarm is. Ergens rechtsboven op de map. Maar als ik daar kom is het te warm ;(
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_173358843
Je kan echt super creatief te werk gaan met de physics engine in BOTW, wat deze gast doet is echt insane:


_O_ Hij heeft een hele playlist vol met dit soort bizarre oplossingen. En 'te lineair' of 'te open wereld/ongestructureerd' zijn meer persoonlijke voorkeuren dan argumenten in mijn optiek. Ik hou van het verkennen van prachtige werelden, BOTW doet dat ongekend goed.

Ik zit te twijfelen tussen Majora's mask of A link between worlds op de DS nu na BOTW, heb ze allebei nog niet gespeeld. Wat raden jullie me aan?
pi_173359022
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 11:48 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
Je kan echt super creatief te werk gaan met de physics engine in BOTW, wat deze gast doet is echt insane:


_O_ Hij heeft een hele playlist vol met dit soort bizarre oplossingen. En 'te lineair' of 'te open wereld/ongestructureerd' zijn meer persoonlijke voorkeuren dan argumenten in mijn optiek. Ik hou van het verkennen van prachtige werelden, BOTW doet dat ongekend goed.

Ik zit te twijfelen tussen Majora's mask of A link between worlds op de DS nu na BOTW, heb ze allebei nog niet gespeeld. Wat raden jullie me aan?
majoras
pi_173359055
Vond de Zelda games voor botw juist de perfecte balans hebben tussen lineair en open world.
  Redactie Games donderdag 24 augustus 2017 @ 12:04:07 #140
181272 crew  Noppie2000
pi_173359173
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 11:59 schreef wuuht het volgende:
Vond de Zelda games voor botw juist de perfecte balans hebben tussen lineair en open world.
Compleet linear zonder open wereld dus? :P
pi_173360032
quote:
1s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 12:04 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Compleet linear zonder open wereld dus? :P
Nee een grote wereld waar steeds een stukje open gaat. Zelda voelde voor mij altijd wel als een grote epische wereld.
pi_173360290
quote:
1s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 12:41 schreef wuuht het volgende:

[..]

Nee een grote wereld waar steeds een stukje open gaat. Zelda voelde voor mij altijd wel als een grote epische wereld.
Oracle of Seasons/Ages vind ik hier wel een goed voorbeeld van. Door de hoofditems uit de dungeons werd steeds een groter stukje van de map beschikbaar. Dat vond ik ook het leukste aan eerdere Zelda games. Kijken hoe je de items kon gebruiken in de grote wereld.
quote:
1s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 12:04 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Compleet linear zonder open wereld dus? :P
Valt mee.
pi_173360418
Ik heb sinds een paar dagen de smaak weer te pakken. Heb het even opgegeven om die Divine Olifant te kunnen verslaan en ben lekker aan het rondsjouwen. Weer een dorp gevonden, wat sidequests gedaan en weer een hartje verdient. Ik hou ervan, lekker op mijn gemakkie alles ontdekken. Vanavond weer effe lekker wat rondlopen.
  zondag 27 augustus 2017 @ 11:36:06 #144
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_173418462
na dat ik het meester zwaard heb gehaald heb ik mezelf 2 extra ringen stamina gegeven.
heb wel niet veel hartjes meer, maar het speelt fijner met 3 groene ringen.
pi_173419780
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 11:36 schreef KingRadler het volgende:
na dat ik het meester zwaard heb gehaald heb ik mezelf 2 extra ringen stamina gegeven.
heb wel niet veel hartjes meer, maar het speelt fijner met 3 groene ringen.
Zodra je een aantal van die godkrachten hebt die je krijgt na het uitspelen van een Devine Beast zeggen die hartjes eigenlijk ook niks meer.
  zondag 27 augustus 2017 @ 13:29:48 #146
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_173420431
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 12:57 schreef Bananenpap het volgende:
Devine Beast
Devine Beasts heb ik nog niet gedaan, probeer het zoveel mogelijk uit te stellen,
Eerst wat sidequests en Shrine hunten
pi_173420438
76 shrines hier, bij de 80 ga ik naar de 3e divine ( in gerudo denk ik)

Daarna wil ik de overige 40 shrines halen, om daarna naar de eindbaas te wandelen.

Ruim 85 uur erin zitten
pi_173428103
Alle shrines, alle outfits na 120 uur ofzo.
  dinsdag 19 september 2017 @ 22:07:37 #149
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_173879892
al 100 Shrines gehad en nog geen Devine beasts verslagen.
heb full Stamina en maximaal aantal hartjes ga ik nooit halen.
pi_173880458
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 19:29 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Hoe gaat het nu met deze game?
Kwam een vakantie tussen:)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')