abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
  dinsdag 2 mei 2017 @ 20:37:17 #176
93505 SaskiaR
The sword of ice and fire
pi_170640020
registreer om deze reclame te verbergen
Goed zo Tas, go go go!
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_170640353
Stappende Tas en dat blije hoofd er ook bij! Minder van het poephaar :') (Ik verheug me nu al op m'n jongetje als ik al die poep- en piemelverhalen lees :+ )

McLaura wat een groterd al zeg!
pi_170641357
Tas *O* die eerste waggelstapjes O+ Ik vraag S. onredelijk vaak om iets te gaan zoeken, gewoon om naar dat wiebelkontje te kijken als hij loopt *)

Ik had net een poepluier boven het randje. Stop eens met die verhalen over poep hier, dat inspireert mijn kind }:|

S. werd net huilend wakker, ik ben er naast gaan zitten en hij sliep binnen 2 minuten door. In zijn eigen bed. Wat een genot O+
pi_170649782
Tas, daar ga je. Kleine wereldontdekker! *O*

L. is zo ontzettend aan het uitproberen en zich aan het afzetten tegen alles. Gister van 7 tot half 5 aan n stuk door strijd gehad. Om de stomste dingen. Omdat ze niet op de tafel mag staan. Omdat ze niet naar buiten wil. Omdat ze niet naar binnen wil. Omdat ze een boterham wil. Omdat ik een boterham voor d'r heb gemaakt. Omdat ze met de stofzuiger wil spelen. Omdat ze met de stofzuiger mg spelen. Omdat ik de stofzuiger opruim omdat ze er niet mee speelt. En zo de hele dag door. Ik word daar echt geen leukere mamma van ofzo. :{
Want het leven is niet meer dan een sprookje
  woensdag 3 mei 2017 @ 09:46:26 #180
328503 Jagrtrut
ik ben moe
pi_170649954
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2017 09:32 schreef Krisvc het volgende:
Tas, daar ga je. Kleine wereldontdekker! *O*

L. is zo ontzettend aan het uitproberen en zich aan het afzetten tegen alles. Gister van 7 tot half 5 aan n stuk door strijd gehad. Om de stomste dingen. Omdat ze niet op de tafel mag staan. Omdat ze niet naar buiten wil. Omdat ze niet naar binnen wil. Omdat ze een boterham wil. Omdat ik een boterham voor d'r heb gemaakt. Omdat ze met de stofzuiger wil spelen. Omdat ze met de stofzuiger mg spelen. Omdat ik de stofzuiger opruim omdat ze er niet mee speelt. En zo de hele dag door. Ik word daar echt geen leukere mamma van ofzo. :{
oh man, vermoeiend is dat. Het is vast een fase, maar daar wordt het niet beter van.
pi_170650069
Mijn dreumes is bijna twee jaar oud. Wat gaat het hard zeg. :o

ONGELOOFLIJK!
Zonder wrijving geen glans
pi_170650682
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 20:23 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Jaaa! Hij is zeker leuk, bij jouw vent staat 'ie ook goed O+ .

Blijft 'ie bij jou wel mooi trouwens? Ik heb hem al een aantal keer gewassen, maar het "knal" lijkt er een nogal af te gaan..

Stappende Tas!! *O*
Ik was hem bewust in de licht bonte was omdat hij erom bekend staat snel valer te worden als je hem met donkerdere kleuren wast.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_170650861
Aah, stap!Tas! *O* Wat kijkt hij er ook heerlijk blij bij. O+

:* Kris, die fases zijn stom inderdaad. Voor iedereen.

Stippel _O- Was het zeefje nog te redden?

Ketel is hier soms ook doodvermoeiend (zoals toen hij gisternacht om half 3 schreeuwend wakker werd met poepluier, en pas ruim een uur later weer rustig sliep - toen ik ondertussen naar de bank verkast was omdat hij maar aan me blf friemelen), maar daarbuiten zo heerlijk lief. Hij geeft duizendmiljoen kusjes als hij weggaat, knuffelt, stapt vrolijk rond en oooh O+ O+ O+ Ik vind het ook zo fijn dat hij nu goed loopt, we worden er zo veel mobieler van.

Zo waren we dit weekend op moeder-zoon date in het nijntje museum:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En mijn ouders zijn deze week op vakantie in een huisje in de buurt, dus gisteravond even langs geweest. Het licht was z prachtig, blij dat ik mijn camera bij had.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 3 mei 2017 @ 10:46:35 #184
268038 kwakz0r
snowclones you an eggcorn
pi_170650952
Die van je vader (?) en K. Is er echt een om groot af te laten drukken O+
pi_170650996
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2017 10:46 schreef kwakz0r het volgende:
Die van je vader (?) en K. Is er echt een om groot af te laten drukken O+
Mijn vader inderdaad.
SPOILER
  woensdag 3 mei 2017 @ 10:49:57 #186
268038 kwakz0r
snowclones you an eggcorn
pi_170651019
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2017 10:48 schreef lunapuella het volgende:

[..]

Mijn vader inderdaad.
SPOILER
Haha nice! (Ja niet dat ik dacht dat t je moeder was hoor)
pi_170651081
quote:
1s.gif Op woensdag 3 mei 2017 10:49 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Haha nice! (Ja niet dat ik dacht dat t je moeder was hoor)
Had zomaar een random man kunnen zijn! Je weet het niet op die schapenboerderijen!
  woensdag 3 mei 2017 @ 14:25:12 #188
56471 pinquit
oh my lama!
pi_170655715
Is er hier iemand met een Nuna pepp buggy? En hoe bevalt ie?
Ik heb nu een goedkoop kutding, Alex hangt er helemaal in en hij rijdt verschrikkelijk. Ik wil een nieuwe dus, maar dan wel een goeie.. Jemig wat lastig :/
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_170656137
Ik heb er heel wat uitgeprobeerd in de afgelopen jaren maar ben nu eindelijk tevreden. Ik heb een MacLaren Techo XLR. Wel via MP, want 450,- voor een buggy vond ik iets teveel.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
pi_170656502
Ik heb de Chicco Liteway2. Was bedoeld als "handig voor in de auto als we opeens ergens kort naartoe moeten", maar het ding rijdt zo fijn dat hij ook meegaat naar de dierentuin. Hij kan ook helemaal plat, zodat A lekker kan tukken tussendoor :)

Die poepverhalen! :') Ben blij dat A al weigert op het verschoonkussen te liggen als er een minuscuul poepvlekje op zit ("mama..bahhh..nee!!! Bah!!!")

Kris: lijkt mij ook erg vermoeiend die buien... hoe gaat het verder met je? (Lees af en toe ook in andere topics mee ;))

Mooie foto's Luna! O+
En Tas loopt al! :o Wat is hij daar snel mee!

A had gister op het kdv de hele dag niet geslapen. Leek er weinig last van te hebben. Maar vanochtend sliep ze gewoon uit tot half 10! :o Ik ben er zelf om 9u maar uit gegaan. Mijn lijf deed pijn, want is het niet gewend meer om 11u achtereen te liggen :')

Nog dank voor jullie reacties vorige week! :* Ik mag de 22e naar het zkh voor nader onderzoek.
Dagje vrij was heerlijk. Ben naar Beauty & The Beast geweest (wist niet dat het een musical was :') maar was wel mooi gemaakt). Nieuwe fiets bevalt prima, en A vindt het geweldig! O+
pi_170656824
quote:
1s.gif Op woensdag 3 mei 2017 14:56 schreef Aerenia het volgende:
Ik heb de Chicco Liteway2. Was bedoeld als "handig voor in de auto als we opeens ergens kort naartoe moeten", maar het ding rijdt zo fijn dat hij ook meegaat naar de dierentuin. Hij kan ook helemaal plat, zodat A lekker kan tukken tussendoor :)

Die wilde ik ook. Totdat ik hoorde dat hij niet echt tot 15 kg te gebruiken is en dat de voorwielen snel doorbuigen. De Consumentenbond liet sowieso niet veel heel van die buggy trouwens. Vandaar toch maar een MacLaren.

quote:
Wij testten buggy's op gebruiksgemak, rijgedrag en stevigheid. De buggy die de hoogste score kreeg is de Maclaren Volo met een 8,2. Maar dit is een ouder model dat al in 2011 getest is. Vanaf 2016 testten we 14 nieuwere buggy's. Ze zijn deels op een andere manier getest dan de modellen die we vr 2016 testten. Van de nieuwer geteste buggy's scoort de Easywalker Mini buggy (225) het best met een 7,9. Verschillende buggy's scoren een onvoldoende. De Chicco Liteway2 raden we zelfs af: hij ging kapot tijdens onze duurtest en er is ook een veiligheidsissue: tussen de zonnekap en het frame zit een ruimte waar kindervingertjes in bekneld kunnen raken.
De Nuna Pepp had dit rapport:

quote:
Besturen en rijden 9,4
Gebruiksgemak 8,1
Kind in de wagen 6,9
Ergonomie (voor het kind) 6,2
Vervoer 8,7
Autostoeltje en reiswieg N.v.t.
Boodschappenmand/-net 4,7
Bekleding wassen 7,8

Voordelen
Je hoeft alleen de kap nog te monteren
Blijft rechtop staan als je hem ingeklapt hebt
Prettig om mee te rijden op de stoep, maar ook de stoep op en af gaat makkelijk
Rijdt voor een buggy vrij aardig op alle ondergronden
  woensdag 3 mei 2017 @ 15:14:58 #192
327807 Mariposas
יה&#14
pi_170657010
Loop-Tas! \o/ kijk 'm casual gaan dan!

quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2017 14:43 schreef McLaura het volgende:
Ik heb er heel wat uitgeprobeerd in de afgelopen jaren maar ben nu eindelijk tevreden. Ik heb een MacLaren Techo XLR. Wel via MP, want 450,- voor een buggy vond ik iets teveel.
Ja, hier hetzelfde. Echt een fijn ding!

Maar over de nuna Pepp hoor ik ook goede verhalen van collega's!
No hay mal que dure cien aos ni cuerpo que lo aguante
pi_170657168
Hahaha die review :')
Als ik die van te voren had gelezen, had ik hem ook nooit gekocht hoor!
Heb hem nu bijna driekwart jaar, maar hij bevalt prima en herken weinig uit die review. Vond hem een stuk steviger dan bijv. De Koelstra Simba. Doorgezakt is ie (nog) niet met mijn 12.5kg wegende dreumes, hij stuurt fijn, grote boodschappenmand, en die zonnekap laat eerder los als je iets tussen de kap en het frame duwt dan dat het dan muurvast zit. Dus ach...voor 99 euro is het te doen ;)
pi_170657607
Luna, wat een prachtige foto's!

Buggy, wij hebben er geen. We hebben een Joolz en een Tula. Als ik met de auto op pad ga, heb ik de Joolz en de Tula bij me. Als ik met de fiets op pad ga, zit de Tula in de fietstas. Ik twijfel over de aanschaf van een buggy. Waarom wel/niet?
  Moderator woensdag 3 mei 2017 @ 15:39:05 #195
149959 crew  Stormqueen
snelle trees
pi_170657649
Ik kocht ook een chicco liteway nav laaiend enthousiaste reacties hier op fok, maar ik vind het echt een kutding van jewelste. Kind zit er helemaal niet prettig in.
disclaimer
Noud
  Moderator woensdag 3 mei 2017 @ 15:40:11 #196
149959 crew  Stormqueen
snelle trees
pi_170657668
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2017 15:37 schreef Malteser het volgende:

Buggy, wij hebben er geen. We hebben een Joolz en een Tula. Als ik met de auto op pad ga, heb ik de Joolz en de Tula bij me. Als ik met de fiets op pad ga, zit de Tula in de fietstas. Ik twijfel over de aanschaf van een buggy. Waarom wel/niet?
ik heb m voor op vakantie en sinds noud er is gebruiken we m ook als we met z'n allen ergens langer heen gaan. Dierentuin of uitgebreid shoppen.
disclaimer
Noud
pi_170657762
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2017 15:37 schreef Malteser het volgende:

Wij hebben ook een joolz en een tula, En een buggy (easywalker Mini). Die hebben we destijds gekocht voor vakantie (want kan mee in het vliegtuig, paraplu model). Maar in de praktijk ligt hij nu standaard in mijn auto. Handiger meenemen dan de joolz (kleine auto, joolz past niet volledig in de kofferbak, buggy wel). De buggy gaat mee naar opa en oma op hun oppasdag en wordt veel gebruikt als we even de stad ofzo ingaan met de auto.
  woensdag 3 mei 2017 @ 15:45:14 #198
56471 pinquit
oh my lama!
pi_170657806
Buggy omdat ik die wagen de gang uit wil :P zo breed.
  woensdag 3 mei 2017 @ 15:45:47 #199
56471 pinquit
oh my lama!
pi_170657826
Voor Max had ik destijds een maclaren, maar die dingen zijn sindsdien verdriedubbeld in prijs :X
pi_170658795
Wij hebben een Mutsy buggy (en wagen). Was in de aanbieding toen we een buggy nodig hadden voor vakantie vorig jaar, en hij kon plat. Voor die 70 euro konden we geen miskoop doen dachten we. We wilden hem wellicht in Canada achterlaten maar hij beviel zo goed dat we hem nog steeds gebruiken voor de dierentuin en bij opa en oma.
¸¸.´`.¸¸.´`.¸><(((>
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')