abonnement Unibet Coolblue
  Trouwste user 2022 maandag 17 april 2017 @ 23:51:20 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_170298614
Een 22-jarige voetbalsupporter is vandaag in Argentiniė overleden nadat hij twee dagen eerder tijdens de derby tussen CA Belgrano en Talleres in Córdoba van de tribunes was gegooid.



Hij werd bij een vechtpartij door meerdere personen over de balustrade geduwd en viel vijf meter naar beneden. De man raakte in coma en stierf aan zware hersenbeschadiging. De politie heeft inmiddels vier verdachten aangehouden.

Ondanks het dodelijke incident werd het duel uitgespeeld. De derby op het hoogste niveau in Argentiniė eindigde in 1-1.

http://www.ad.nl/buitenla(...)-overleden~af1ac966/

Hebben ze bij Ajax en Willem || nog geluk gehad. Volgens mij ligt zijn been in de lucht al in een verkeerde 90 graden.

:{
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_170302139
Als je die eerste 2 foto's bekijkt, lijkt het alsof hij zelf over de railing klimt.
BFF met GGMM
pi_170302502
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 23:51 schreef tong80 het volgende:
Een 22-jarige voetbalsupporter is vandaag in Argentiniė overleden nadat hij twee dagen eerder tijdens de derby tussen CA Belgrano en Talleres in Córdoba van de tribunes was gegooid.

[ afbeelding ]

Hij werd bij een vechtpartij door meerdere personen over de balustrade geduwd en viel vijf meter naar beneden. De man raakte in coma en stierf aan zware hersenbeschadiging. De politie heeft inmiddels vier verdachten aangehouden.

Ondanks het dodelijke incident werd het duel uitgespeeld. De derby op het hoogste niveau in Argentiniė eindigde in 1-1.

http://www.ad.nl/buitenla(...)-overleden~af1ac966/

Hebben ze bij Ajax en Willem || nog geluk gehad. Volgens mij ligt zijn been in de lucht al in een verkeerde 90 graden.

:{
nee hoor been hangt goed
  Trouwste user 2022 dinsdag 18 april 2017 @ 11:33:01 #4
7889 tong80
Spleenheup
pi_170302557
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 11:30 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

nee hoor been hangt goed
Nu je het zegt. :)

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')