abonnement Unibet Coolblue
pi_170298336
Hoi,

Ik ben deze zomervakantie van plan om met 7 maten een roadtrip door Frankrijk te maken. Hierbij hebben wij een bus gehuurd om rond te rijden met een tent achterin naar verschillende campings. Zo komen wij ook langs de badplaats St. Tropez, het probleem is hier echter dat St. Tropez extreem duur is om een camping te boeken via bekende booking sites. Nu was mijn vraag of iemand hier ervaring mee heeft en misschien een camping in de buurt van St. Tropez vind die niet extreem duur is. We hoeven geen extra luxe of iets als we maar ergens onze tent kunnen opzetten.

Met vriendelijke groet,

Vladimir
pi_170313720
ik kijk vaak op www.eurocampings.nl als ik ga camperen om de campings op te zoeken in de regio, en klik dan door naar de site van de camping. Dan kom je vaak de echte prijzen voor kamperen met een tent tegen :)

Het is sowieso geen goedkope regio, houd daar rekening mee...
Voor wat foto's, kijk hier
pi_170315172
Kijk anders eens op Google Maps of er een camping a la ferme in de buurt is
pi_170316885
dank jullie wel voor jullie reactie!
  Moderator woensdag 19 april 2017 @ 10:31:51 #5
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_170325831
Waarom wil je naar St. Tropez?

De 'camping municipal' in de meeste steden zijn meestal wel goedkoper dan de rest. Al weet ik niet of St. Tropez er één heeft.

[ Bericht 15% gewijzigd door UIO_AMS op 19-04-2017 10:37:05 ]
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  Moderator woensdag 19 april 2017 @ 10:38:19 #6
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_170325923
Wat wordt ongeveer je rondje in Frankrijk? Wellicht hebben we wat tips voor onderweg. :).
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_170330406
Jaaaaaren terug (12 jaar) ook die kant op geweest met wat maten en zijn toen iets buiten St. Tropez op een camping belandt. Maar goed, het is een hele dure regio dus als je geld wil besparen kun je het beter overslaan. Want niet alleen de campings zijn duur, maar ook de uitgaan gelegenheden.
pi_170335576
We zijn van plan om 2 weken echt veel te zien. Dit is ons rondje:

- Eindhoven
- Dijon
- Lyon
- Nimes
- Manosque
- St Tropez
- Monaco/nice
- Milaan
- Annecy
- Straatsburg
- Koblenz
pi_170335585
quote:
1s.gif Op woensdag 19 april 2017 10:31 schreef UIO_AMS het volgende:
Waarom wil je naar St. Tropez?

De 'camping municipal' in de meeste steden zijn meestal wel goedkoper dan de rest. Al weet ik niet of St. Tropez er één heeft.
Ah top, we zullen even kijken!
pi_170335603
quote:
5s.gif Op woensdag 19 april 2017 10:38 schreef UIO_AMS het volgende:
Wat wordt ongeveer je rondje in Frankrijk? Wellicht hebben we wat tips voor onderweg. :).
Tips zijn zeker altijd welkom :)
  Moderator donderdag 20 april 2017 @ 12:29:56 #11
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_170351517
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 18:39 schreef VladimirVlatski het volgende:
We zijn van plan om 2 weken echt veel te zien. Dit is ons rondje:

- Eindhoven
- Dijon
- Lyon
- Nimes
- Manosque
- St Tropez
- Monaco/nice
- Milaan
- Annecy
- Straatsburg
- Koblenz
Dat is inderdaad heel veel in 14 dagen. Ik zou Milaan overslaan dan. En Koblenz ook, al heb je daar wel het dorp Nassau naast liggen wat vanwege ons Koningshuis wel interessant is. Heidelberg is dan een veel mooiere stad, mocht je toch in Duitsland langs de route een stad willen bezoeken.

Tussen Dijon en Lyon heb je de mooie wijnstad Beaune. Verder zou ik van Lyon naar Clermont-Ferrand rijden (Puy de Dôme!) en van daar naar Nîmes via Millau (Viaduct de Millau!, Mont Aigoual, Cirque de Navacelles). Nîmes is trouwens een mooie stad. Bij Manosque via de Gorge du Verdon naar Nice / Monaco.

Op het stuk naar Straatsburg even stoppen bij het nationale automuseum in Mulhouse. Nog nooit zo veel Bugatti's gezien, en Colmar is een leuk stadje voor een flammkuchen aan één van de grachtjes. De rit door de Vogezen (Route des Crêtes) is mooier dan de wijnroute door de Elzas, maar duurt ook veel langer.

[ Bericht 0% gewijzigd door UIO_AMS op 21-04-2017 06:57:44 ]
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_170361552
Route des crete in de gorge de verduon is ook mooi :)

[ Bericht 9% gewijzigd door polariteit op 21-04-2017 19:27:46 ]
Voor wat foto's, kijk hier
  Moderator vrijdag 21 april 2017 @ 07:41:26 #13
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_170375018
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 20:24 schreef polariteit het volgende:
Route des crete in de gorge de verdun is ook mooi :)
Verdun of Verdon?
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_170384746
Ik ben ook zoiets van plan, waar hebben jullie een bus gehuurd?
hhhhh
  vrijdag 21 april 2017 @ 18:14:42 #15
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_170386106
D338, D140 en D139 in het departement Sarthe horen eigenlijk wel thuis in een roadtrip door Frankrijk, maar misschien wel een beetje uit de richting.
So we just called him Fred
pi_170386222
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 18:39 schreef VladimirVlatski het volgende:
We zijn van plan om 2 weken echt veel te zien. Dit is ons rondje:

- Eindhoven
- Dijon
- Lyon
- Nimes
- Manosque
- St Tropez
- Monaco/nice
- Milaan
- Annecy
- Straatsburg
- Koblenz
Waarom gaan jullie niet gewoon een middag naar Eindhoven. Hoef je ook niet op een camping te slapen.
pi_170387739
quote:
11s.gif Op vrijdag 21 april 2017 07:41 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]

Verdun of Verdon?
Verdon, sorry :o
Voor wat foto's, kijk hier
pi_170387866
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 18:39 schreef VladimirVlatski het volgende:
We zijn van plan om 2 weken echt veel te zien. Dit is ons rondje:

- Eindhoven
- Dijon
- Lyon
- Nimes
- Manosque
- St Tropez
- Monaco/nice
- Milaan
- Annecy
- Straatsburg
- Koblenz
Annecy vond ik niks
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  Moderator zaterdag 22 april 2017 @ 09:43:19 #19
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_170397947
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 19:27 schreef polariteit het volgende:
Verdon, sorry :o
Zo'n vermoeden had ik al. Verdun is heel bekend, maar niet vanwege een gorge. :P.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  Moderator zaterdag 22 april 2017 @ 09:44:50 #20
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_170397963
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 april 2017 19:33 schreef devlinmr het volgende:
Annecy vond ik niks
Ben er zelf nooit geweest, maar ik hoor altijd dat het meer van Annecy heel mooi is. Wat vond jij er niets aan?
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_170398241
quote:
7s.gif Op zaterdag 22 april 2017 09:44 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]

Ben er zelf nooit geweest, maar ik hoor altijd dat het meer van Annecy heel mooi is. Wat vond jij er niets aan?
Was voor mij geen Frankrijk, meer een Zwitsers dorp alleen maar voor toeristen. Het meer zelf is gewoon een meer niks speciaals, het park ernaast is wel lekker om even te relaxen maar dat is het dan ook.
Zoek maar eens Annecy op google en kijk de afbeeldingen. Meeste fotos zijn van t zelfde straatje verder is er dus ook niks.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_170410262
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 18:22 schreef autoknutselaar het volgende:

[..]

Waarom gaan jullie niet gewoon een middag naar Eindhoven. Hoef je ook niet op een camping te slapen.
Nee we vertrekken vanaf Eindhoven. we wonen daar
pi_170410355
Vervang Annecy maar voor Avignon
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_170411301
Waarom niet een echte ronde en via normandie en bretagne heen en dan over Nice de vulkanen , Beaune, mulhouse terug... Overigens is het ook heel tof om via chamonix en de St bernardpas te rijden. Kom je uit in de Jura, of je gaat via bern naar mulhouse.

Ik zou zelf Carcassonne, D-day stranden, St Michel, massief central en de Alpen willen zien, eventueel nog reims.
Whatever...
  zaterdag 22 april 2017 @ 20:35:15 #25
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_170411456
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 april 2017 10:07 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Was voor mij geen Frankrijk, meer een Zwitsers dorp alleen maar voor toeristen. Het meer zelf is gewoon een meer niks speciaals, het park ernaast is wel lekker om even te relaxen maar dat is het dan ook.
Zoek maar eens Annecy op google en kijk de afbeeldingen. Meeste fotos zijn van t zelfde straatje verder is er dus ook niks.
Ook de alpen zijn Frankrijk en dat is dan niet persé typisch Frans. Juist Chamonix en de Mont Blanc daar in de omgeving horen er bij wat mij betreft.
Echter op een echte roadtrip zou ik ook eerder de normandische of bretonse kust mee pakken geloof ik.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_170412203
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 april 2017 10:07 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Was voor mij geen Frankrijk, meer een Zwitsers dorp alleen maar voor toeristen. Het meer zelf is gewoon een meer niks speciaals, het park ernaast is wel lekker om even te relaxen maar dat is het dan ook.
Zoek maar eens Annecy op google en kijk de afbeeldingen. Meeste fotos zijn van t zelfde straatje verder is er dus ook niks.
Chamonix is toch echt wel leuk. Hoogste berg van europa, mooie omgeving, leuk met al die klimmers, leuk stadje (voor een dag of 2 max). En ondanks dat het heel anders is dan de rest van Frankrijk erg frans. (kaasfonuen en racletten natuurlijk en wijn met wat bubbels uit de savoie).
Whatever...
pi_170416397
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 april 2017 21:00 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Chamonix is toch echt wel leuk. Hoogste berg van europa, mooie omgeving, leuk met al die klimmers, leuk stadje (voor een dag of 2 max). En ondanks dat het heel anders is dan de rest van Frankrijk erg frans. (kaasfonuen en racletten natuurlijk en wijn met wat bubbels uit de savoie).
Annecy heeft niks van al dat... Een meer en een piepklein centrum met alleen maar raclette en fondue voor de toeristen. Moest redelijk buiten het centrum gaan voor een fatsoenlijk resto

Verder mis ik Corsica in het lijstje... Onmisbaar maar wat lastig inpassen
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_170416417
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 april 2017 23:13 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Annecy heeft niks van al dat... Een meer en een piepklein centrum met alleen maar raclette en fondue voor de toeristen. Moest redelijk buiten het centrum gaan voor een fatsoenlijk resto
Ben nooit in annecy geweest, ja er langs en er doorheen gereden me tde trein...
Whatever...
pi_170417338
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 april 2017 21:00 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Chamonix is toch echt wel leuk. Hoogste berg van europa, mooie omgeving, leuk met al die klimmers, leuk stadje (voor een dag of 2 max). En ondanks dat het heel anders is dan de rest van Frankrijk erg frans. (kaasfonuen en racletten natuurlijk en wijn met wat bubbels uit de savoie).
Ga ik toevallig heen deze week. Eerst vanuit Brabant naar Colmar (6 uur) voor overnachting. Hij geeft route Venlo-Koblenz-Mannheim-colmar aan. Maar kan ook route Maastricht-Saarbrucken-luxemburg-colmar nemen. Is er een aan te raden? Ben nooit in die contrijen geweest. Vertrekken a.s. maandagochtend rond 6AM.

Gaan vanuit Colmar door naar Chamonix. Weersverwachting geeft wel sneeuw aan maargoed dat zal wel meevallen. 2 dagen daar verblijven en de toeristische dingen doen. Daarna hebben we nog 12 dagen om op 12de dag uit te moeten komen in Parijs. Dacht zelf maar een beetje het zuiden mee te pakken. Nice/Monaco e.d. Heb de halve wereld gezien maar Frankrijk alleen als doorrijd route gezien op weg naar Engeland en 1x het westen 3 dagen gezien op weg naar spanje :D Beetje vreemd aangezien het vast veel te bieden heeft. Maar last-minute trip dus me veels te weinig verdiept in locaties/regio's dus zie ter plekke wel wat een beetje leuk is te bezoeken of waar te stoppen dan maar. Zal het rijtje van pagina 1 ook eens noteren.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_170417416
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2017 00:03 schreef RipCity het volgende:

[..]

Ga ik toevallig heen deze week. Eerst vanuit Brabant naar Colmar (6 uur) voor overnachting. Hij geeft route Venlo-Koblenz-Mannheim-colmar aan. Maar kan ook route Maastricht-Saarbrucken-luxemburg-colmar nemen. Is er een aan te raden? Ben nooit in die contrijen geweest. Vertrekken a.s. maandagochtend rond 6AM.

Gaan vanuit Colmar door naar Chamonix. Weersverwachting geeft wel sneeuw aan maargoed dat zal wel meevallen. 2 dagen daar verblijven en de toeristische dingen doen. Daarna hebben we nog 12 dagen om op 12de dag uit te moeten komen in Parijs. Dacht zelf maar een beetje het zuiden mee te pakken. Nice/Monaco e.d. Heb de halve wereld gezien maar Frankrijk alleen als doorrijd route gezien op weg naar Engeland en 1x het westen 3 dagen gezien op weg naar spanje :D Beetje vreemd aangezien het vast veel te bieden heeft. Maar last-minute trip dus me veels te weinig verdiept in locaties/regio's dus zie ter plekke wel wat een beetje leuk is te bezoeken of waar te stoppen dan maar. Zal het rijtje van pagina 1 ook eens noteren.
Ik ken eigenlijk alleen de route via dijon/beaune. Wel via italie en zwitserland weer terug gegaan een keer.

Met sneeuw moet je een beetje oppassen en op de snelwegen blijven denk ik..
Whatever...
pi_170417874
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 18:39 schreef VladimirVlatski het volgende:
- Dijon
- Lyon
- Nimes
- Manosque
- St Tropez
Waarom deze route, zit daar een idee achter ?
Volgens mij is dat alleen maar knallen over de snelweg / peage.
Behoorlijk saai volgens mij.
Wil je ook onderweg van wegen en de omgeving genieten of wil je langer in StTropez / Zuid Frankrijk zijn ?

Ik heb 2x de Route des Grande Alpes gereden http://www.losapos.com/nl/route_des_grandes_alpes
Beetje over bergpassen door de Franse Alpen heenrijden.
Route begint in Thonon les Bains (vlakbij meer van Geneve) en eindigt in Menton aan de Middellandse Zee.

Naast Gorges de Verdon wat al eerder aangeraden is, is Gorges du Cian ook mooi https://frankrijkbinnendoor.nl/gorges-de-cians/
https://www.google.nl/maps/place/Gorges+Supérieures+du+Cians,+06470+Beuil,+Frankrijk/@44.1424055,6.5088489,9z/data=!4m2!3m1!1s0x12cc51da94dfdafb:0x80cb8f2e30f94f4b?hl=nl-nl

Hier staan ook mooie weggetjes bij, krijg je het angstzweet er soms gratis bij ;) http://www.dangerousroads(...)roads-in-france.html

Nog meer mooie bergwegen http://www.dangerousroads.org/europe/france.html

[ Bericht 12% gewijzigd door bluemoon23 op 23-04-2017 00:53:04 ]
pi_170418417
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2017 00:03 schreef RipCity het volgende: Heb de halve wereld gezien maar Frankrijk alleen als doorrijd route gezien op weg naar Engeland en 1x het westen 3 dagen gezien op weg naar spanje :D Beetje vreemd aangezien het vast veel te bieden heeft. Maar last-minute trip dus me veels te weinig verdiept in locaties/regio's dus zie ter plekke wel wat een beetje leuk is te bezoeken of waar te stoppen dan maar. Zal het rijtje van pagina 1 ook eens noteren.
Check ook mijn vorige post ;)
Als je volgende week vertrekt dan zullen veel bergpassen van de Route des Grande Alps nog dicht zijn ivm sneeuw, dus dan moet je van tevoren even checken.

Maar Gorges du Cian en Gorges du Verdon zijn sowieso wel open, Mont Ventoux schijnt ook open te zijn.
pi_170419334
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 april 2017 19:49 schreef VladimirVlatski het volgende:

[..]

Nee we vertrekken vanaf Eindhoven. we wonen daar
Wat vervelend voor jullie.
pi_170428735
Wat wil je zien? Natuur? Steden?

Dit jaar is het plan om ook een rondje Frankrijk te maken. De alpen heb ik vorig jaar al gedaan (Oostenrijk, Sloventie, Kroatie, Tsjechie)

De route in de TS lijkt zich meer te focussen op de oostkant van Frankrijk. Zelf wil ik ook de westkant meepakken, en de Pyreneeen (en een stukje Spanje)

Op mijn route liggen oa Chambord kasteel, Mont Saint Michelle, Gorges du Verbon, Gorges du Tarn, Col de la Bonentte, Etretat, Coutances, Cote de Granit Rose, Rustrel, Route de Cols om maar wat te noemen.

Ik pak de zuidkant van de Pyreneeen in Spanje om naar 't oosten te gaan: Via Urederra national park, Olite, Bardenas Reales, Congost de Mont-Rebei Gorge, richting Barcelona, en dan langs de Costa Brava omhoog weer Frankrijk in.
  Redactie Frontpage maandag 24 april 2017 @ 23:09:15 #35
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_170466861
quote:
7s.gif Op vrijdag 21 april 2017 18:14 schreef FredvZ het volgende:
D338, D140 en D139 in het departement Sarthe horen eigenlijk wel thuis in een roadtrip door Frankrijk, maar misschien wel een beetje uit de richting.
Dat is wel een leuke plek om het gas even open te trekken :D :D .... Tot de gendarmerie komt ;(

Maar persoonlijk zou ik eerder kiezen voor een westelijke route via Normandië en omlaag langs de kust, bij Biscarrosse richting de Pyreneeën en vanaf daar naar de Middellandse kust en daarna weer omhoog.

Als TS de route wil nemen die die voorstelt zou ik Lyon overslaan en in plaats daarvan naar Clermont-Ferrand gaan, erg verrassende stad :Y
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_170479793
Wij gingen vroeger altijd zo: https://www.google.de/map(...)26ffb1e50ec0!1m0!3e0

Het vermijdt snelwegen en drukke wegen met file's en stoplichten maar het zijn geen piepkleine priegelwegen dus je kan best redelijk doorrijden.
pi_170507906
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2017 00:03 schreef RipCity het volgende:

[..]

Ga ik toevallig heen deze week. Eerst vanuit Brabant naar Colmar (6 uur) voor overnachting. Hij geeft route Venlo-Koblenz-Mannheim-colmar aan. Maar kan ook route Maastricht-Saarbrucken-luxemburg-colmar nemen. Is er een aan te raden? Ben nooit in die contrijen geweest. Vertrekken a.s. maandagochtend rond 6AM.

Gaan vanuit Colmar door naar Chamonix. Weersverwachting geeft wel sneeuw aan maargoed dat zal wel meevallen. 2 dagen daar verblijven en de toeristische dingen doen. Daarna hebben we nog 12 dagen om op 12de dag uit te moeten komen in Parijs. Dacht zelf maar een beetje het zuiden mee te pakken. Nice/Monaco e.d. Heb de halve wereld gezien maar Frankrijk alleen als doorrijd route gezien op weg naar Engeland en 1x het westen 3 dagen gezien op weg naar spanje :D Beetje vreemd aangezien het vast veel te bieden heeft. Maar last-minute trip dus me veels te weinig verdiept in locaties/regio's dus zie ter plekke wel wat een beetje leuk is te bezoeken of waar te stoppen dan maar. Zal het rijtje van pagina 1 ook eens noteren.
Naar Colmar zou ik niet Mannheim nemen, dat lijkt me wat langer plus je komt op drukke plekken (zeker als je in de ochtend gaat). Drukte zul je sowieso tegenkomen gezien je vertrektijd, maar zou dan lekker kiezen voor goedkoop tanken in Luxemburg, als je er toch doorheen rijdt.. Vanaf daar kun je Metz of Saarbrucken pakken, ik denk dat de laatste wat rustiger is.
pi_170508304
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 21:01 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:

[..]

Naar Colmar zou ik niet Mannheim nemen, dat lijkt me wat langer plus je komt op drukke plekken (zeker als je in de ochtend gaat). Drukte zul je sowieso tegenkomen gezien je vertrektijd, maar zou dan lekker kiezen voor goedkoop tanken in Luxemburg, als je er toch doorheen rijdt.. Vanaf daar kun je Metz of Saarbrucken pakken, ik denk dat de laatste wat rustiger is.
Inmiddels de rit al gedaan ;)

Inderdaad via Luxemburg gegaan uiteindelijk (diesel 1.02). Wel grappig hoe het tanken daar gaat. Eerst tanken en dan langs drive-trough loket rijden om te betalen :) Geen enkele oponthoud behalve misschien 4 minuten max. Fijne route. Colmar kan ik iedereen zeer zeker aanraden (voor 1 dag). Desnoods nog 2 uurtjes Strasbourg erbij doen.

Besloten verder hierna te gaan naar : Chamonix-Monaco/Nice (via italie) -Avignon-Beaune-Troyes-Disneyland-NL. Leuk genoeg voor een korte vakantie.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_170508875
Heel Zuid Frankrijk, zolang je niet direct aan zee zit, valt het kwa kosten wel mee. Campings genoeg.
.
pi_170510080
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 21:13 schreef RipCity het volgende:

[..]

Inmiddels de rit al gedaan ;)

Inderdaad via Luxemburg gegaan uiteindelijk (diesel 1.02). Wel grappig hoe het tanken daar gaat. Eerst tanken en dan langs drive-trough loket rijden om te betalen :) Geen enkele oponthoud behalve misschien 4 minuten max. Fijne route. Colmar kan ik iedereen zeer zeker aanraden (voor 1 dag). Desnoods nog 2 uurtjes Strasbourg erbij doen.

Besloten verder hierna te gaan naar : Chamonix-Monaco/Nice (via italie) -Avignon-Beaune-Troyes-Disneyland-NL. Leuk genoeg voor een korte vakantie.
Ah shit, net wakker dus had niet door dat de 23e al vorige week was haha! Is de brandstof toch weer gestegen, laatste keer dat ik daar tankte was het nog onder de euro. Mooi rondje gemaakt!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')