abonnement Unibet Coolblue
  maandag 17 april 2017 @ 22:02:18 #1
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_170296306
Game on
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_170296387
Thnx

Hoop ik ook! Ben er wel een tijdje zoet mee..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_170297617
Tip voor gourmetlucht in de toekomst: een lampe berger! Dat werkt echt zo fantastisch, al is het wel behoorlijk duur.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_170297637
Sterkte Vicky! Heftige operatie zeg. Mijn schoonbroer heeft ook een aantal wervels vast laten zetten, was toen ook pittig.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_170297754
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 22:56 schreef LeSage het volgende:
Sterkte Vicky! Heftige operatie zeg. Mijn schoonbroer heeft ook een aantal wervels vast laten zetten, was toen ook pittig.
heeft het bij hem goed geholpen?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_170297814
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 23:01 schreef Vicky het volgende:

[..]

heeft het bij hem goed geholpen?
Hm, lastig te zeggen. Aan de ene kant wel, omdat hij eerst vrijwel niets meer kon. Aan de andere kant heeft hij nog steeds vaak ontstekingen en rugpijn. Maar ik weet niet of dat nou te maken heeft met die wervels of met anderen. In principe waren er wel meer wervels toe aan een opknapbeurt, maar dat deden ze niet ;)
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  maandag 17 april 2017 @ 23:05:17 #7
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_170297848
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 22:55 schreef LeSage het volgende:
Tip voor gourmetlucht in de toekomst: een lampe berger! Dat werkt echt zo fantastisch, al is het wel behoorlijk duur.
Oh, maar zulke lekkere geurtjes.... O+

Over auto schoonmaken gesproken; nadat ik onze auto door de wasstraat gehaald had (de dag voor de zomerbanden er weer onder gingen, en bij de vorige bandenwissel had ik de wasstraat na de bandenwissel gedaan, ergo; nu een schone auto met smerige velgen :') ) had ik maar eens met mijn ouders gebeld of mijn vader zijn auto inmiddels al door de wasstraat gehaald had, niet dus.... ben ik zijn auto maar gaan halen, ik heb hem 2 keer (!!!) door de wasstraat gehaald en hij is nog niet schoon |:(
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_170297914
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 23:03 schreef LeSage het volgende:

[..]

Hm, lastig te zeggen. Aan de ene kant wel, omdat hij eerst vrijwel niets meer kon. Aan de andere kant heeft hij nog steeds vaak ontstekingen en rugpijn. Maar ik weet niet of dat nou te maken heeft met die wervels of met anderen. In principe waren er wel meer wervels toe aan een opknapbeurt, maar dat deden ze niet ;)
hmm dat is wel balen.

Na ruim 20 jaar pijn was ik er wel klaar mee. Heb nog geen idee hoe het uit gaat pakken. Ben pas een week onderweg.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_170297934
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 23:05 schreef Leandra het volgende:

[..]

Oh, maar zulke lekkere geurtjes.... O+

Over auto schoonmaken gesproken; nadat ik onze auto door de wasstraat gehaald had (de dag voor de zomerbanden er weer onder gingen, en bij de vorige bandenwissel had ik de wasstraat na de bandenwissel gedaan, ergo; nu een schone auto met smerige velgen :') ) had ik maar eens met mijn ouders gebeld of mijn vader zijn auto inmiddels al door de wasstraat gehaald had, niet dus.... ben ik zijn auto maar gaan halen, ik heb hem 2 keer (!!!) door de wasstraat gehaald en hij is nog niet schoon |:(
Die van ons is 3 dagen schoon geweest.. toen kwam er weer een condor voorbij :') :')
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 17 april 2017 @ 23:12:19 #10
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_170298013
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 23:08 schreef Vicky het volgende:

[..]

Die van ons is 3 dagen schoon geweest.. toen kwam er weer een condor voorbij :') :')
Dat zou hier wel een unicum zijn, hij staat onder de carport :')

Maar mijn vader is daar echt laks mee, die auto is nog geen 3½ jaar oud (en heeft 10.000 km gereden :X ) en volgens mij was de laatste keer dat dat ding door de wasstraat ging toen ik hem de dag voor mijn oudste zoon ging trouwen door de wasstraat deed, augustus 2015 dus.
Hij heeft ook z'n hele leven de auto in de garage gehad, en sinds ze in een appartement wonen staat hij buiten, en vaak ook nog onder een boom, dus dan kom je niet weg met eens per jaar door de wasstraat, maar zelfs dat eens per jaar doet hij niet :(
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_170298071
Waarom is dat erg?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  maandag 17 april 2017 @ 23:27:04 #12
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_170298269
Mijn auto wordt vanzelf wel weer schoon door de regen is mijn motto :P
Ik heb je lief mijn hele leven
  maandag 17 april 2017 @ 23:29:40 #13
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_170298324
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 23:15 schreef Vanyel het volgende:
Waarom is dat erg?
Omdat de auto nu na twee keer door de wasstraat niet eens meer schoon te krijgen is, dan is er dus een poetsbeurt nodig, met polijsten en al die shit, beetje zonde van een 3 jaar oude auto die amper kilometers heeft gemaakt lijkt me.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_170299657
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 23:27 schreef laziness het volgende:
Mijn auto wordt vanzelf wel weer schoon door de regen is mijn motto :P
Precies!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_170299804
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 23:27 schreef laziness het volgende:
Mijn auto wordt vanzelf wel weer schoon door de regen is mijn motto :P
Dat. Dus weet ik niet zo goed waarom vies erg is. Behalve als het bijtend spul is ofzo.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  dinsdag 18 april 2017 @ 07:51:29 #16
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_170299991
Vogelpoep kan wel schade aanrichten. Maar verder kan ik me ook niet zo druk maken over hoe vaak de auto gewassen wordt. Zeker niet die van een ander. :)
in de haak.
  dinsdag 18 april 2017 @ 07:56:37 #17
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_170300016
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 april 2017 07:08 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Dat. Dus weet ik niet zo goed waarom vies erg is. Behalve als het bijtend spul is ofzo.
Als hij na twee keer wasstraat nog vies is dan wordt hij ook niet meer schoon van de regen...
En die laag algen die ik nog niet helemaal weggeveegd kreeg van de deurrubbers is vast ook fantastisch.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_170300164
Uiteraard gaat het niet om of algen fantastisch zijn, maar om het belang dat je al dan niet hecht aan een schone auto.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_170300282
Een auto met goede lak is natuurlijk wel een pré bij eventueel doorverkopen. En viezigheid veroorzaakt ook sneller krassen.
Dat gezegd hebbende: ik was de auto nooit, dat mag vriend doen ;)
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_170300306
Onze auto wordt één keer per jaar gewassen tijdens de apk-keuring. Ik ben echt te lui om dat zelf te doen en man rijdt nauwelijks en stoort zich er nog minder aan dan ik. Ik stofzuig wel twee keer per jaar, aangezien ik op werkdagen altijd ontbijt in de auto en er na een paar maanden zo'n moment komt dat het gewoon echt niet meer kan. :D
  dinsdag 18 april 2017 @ 09:09:26 #21
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_170300591
Mijn auto wordt meestal een keer per week of per 10 dagen als ik het echt rek gewassen, anders kan ik echt niets meer zien door de ramen. Maar daar hebben we 'mannetjes' voor die het voor pakweg 5 euro doen als je parkeert om boodschappen te gaan doen. Regen is bij ons vreselijk. Omdat die vaak gelijk op gaat met een zandstorm, ziet de auto er daarna uit alsof je door een modderbad bent gereden.
pi_170300872
Mijn auto gaat eens in de zoveel tijd door een wasstraat. Gewoon als ik eraan denk als k toevallig bij de benzinepomp sta en ik heb er tijd voor. Het maakt me persoonlijk geen klap uit maar ik merk dat ik het toch prettig vind in t kader van representatief dat ie er een beetje netjes bij staat.
:)
  dinsdag 18 april 2017 @ 11:39:46 #23
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_170302651
Bij ons staat de alg ook op de 2e auto hoor. Dat zal me echt werkelijk aan mijn *** oxideren. :@
Maar dat is ook omdat ik het sowieso een lelijk oud barrel vind en ik er gewoon geen tijd aan wil besteden. De andere auto gaat wel gewoon regelmatig voor een wasbeurtje, maar dat is omdat ik dat gewoon een heel mooie auto vind, vooral als hij net gewassen blinkend voor de deur staat. :@ :D
***
pi_170303881
Ik ben wel een pietlut met mijn auto. Ik probeer hem elke twee weken te wassen.
De ramen van ons huis mogen daarentegen blij zijn als ze 2x per jaar gezeemd worden :@
pi_170304080
Ik ga denk ik 1x per 1 of 2 maanden naar de wasstraat.

De ramen in huis 1x per half jaar ofzo
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 21 april 2017 @ 20:42:26 #26
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_170389675
Hoe gaat het met je rug nu Vicky? Kom je al iets verder dan van bed naar bank?
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_170390666
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 20:42 schreef livelink het volgende:
Hoe gaat het met je rug nu Vicky? Kom je al iets verder dan van bed naar bank?
thanks for asking!
vandaag weer even buiten geweest. Stukje gewandeld.

Maar langer dan 10/15m zitten gaat niet.
Vanmorgen de meiden koningsspelen klaargemaakt maar dat was toch te veel.

Ik verveel me af en toe verschrikkelijk. Heb geen fut om te lezen of te haken. En van de tv word ik ook niet vrolijk.

Gelukkig slaap ik wel heel goed. Dat scheelt al een hoop.

Ik wil ook gewoon te snel... ik moet echt soms afgeremd worden.. het is geen simpele operatie geweest..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 21 april 2017 @ 22:36:21 #28
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_170392925
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 april 2017 21:13 schreef Vicky het volgende:

[..]

thanks for asking!
vandaag weer even buiten geweest. Stukje gewandeld.

Maar langer dan 10/15m zitten gaat niet.
Vanmorgen de meiden koningsspelen klaargemaakt maar dat was toch te veel.

Ik verveel me af en toe verschrikkelijk. Heb geen fut om te lezen of te haken. En van de tv word ik ook niet vrolijk.

Gelukkig slaap ik wel heel goed. Dat scheelt al een hoop.

Ik wil ook gewoon te snel... ik moet echt soms afgeremd worden.. het is geen simpele operatie geweest..

Het lijkt me ook heel zwaar om zo weinig te kunnen. Dat het geen simpele operatie was had ik wel begrepen. Hopelijk gaat het heel erg de moeite waard zijn geweest. Sterkte :*
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_170393047
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 22:36 schreef livelink het volgende:

[..]

Het lijkt me ook heel zwaar om zo weinig te kunnen. Dat het geen simpele operatie was had ik wel begrepen. Hopelijk gaat het heel erg de moeite waard zijn geweest. Sterkte :*
het is vooral frustrerend..
Ik hou er niets van om.afhankelijk te zijn.
Albert brengt de boodschappen. Mijn morder vouwt de was, dweilt en verschoont ze bedden. ..

Over 3mnd word er weer een foto gemaakt en dan moet duidelijk worden of er botgroei is en of de schroeven goede zitten
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 21 april 2017 @ 23:55:22 #30
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_170394718
Ik hoop echt zo dat het je gaat helpen Vicky!

Chronische pijn is zó klote :X
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_170396821
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 23:07 schreef Vicky het volgende:

[..]

hmm dat is wel balen.

Na ruim 20 jaar pijn was ik er wel klaar mee. Heb nog geen idee hoe het uit gaat pakken. Ben pas een week onderweg.
Ik kom ff binnenvallen in deze SC en ik weet dat er na wat ik quote nog meer pagina's staan die ik niet gelezen heb maar ik heb wél ervaring met wat je beschrijft qua rug en zo.
Zelf heb ik ook het nodige meegemaakt en ik heb geleerd dat het belangrijkste is dat je jezelf niet zielig gaat vinden, je moet gewoon doen wat je wil doen maar als het niet meer gaat moet je ook kunnen stoppen.
Het is enorm off-topic, dat besef ik wel maar het is een belangrijk iets, mag best even gerespecteerd worden vind ik.

Hoe dan ook:
Ik heb er ervaring mee, 3 operaties gehad en als je er over wil praten staat mijn PM uiteraard gewoon open.
pi_170397494
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 april 2017 22:42 schreef Vicky het volgende:

[..]

het is vooral frustrerend..
Ik hou er niets van om.afhankelijk te zijn.
Albert brengt de boodschappen. Mijn morder vouwt de was, dweilt en verschoont ze bedden. ..

Over 3mnd word er weer een foto gemaakt en dan moet duidelijk worden of er botgroei is en of de schroeven goede zitten
Dat is ook frustrerend, maar wel fijn dat er hulptroepen zijn!
Het is het fijnste als je het zelf kan doen, maar dat kan nu even niet.
En voor een goed doel, ik hoop echt dat de operatie het gewenste effect heeft!

Sterkte en succes met herstellen, lijkt me ook wel lastig als je je eigenlijk verder wel aardig voelt, dat je dan niet kan doen wat je eigenlijk zou willen.
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_170397566
Maar ik vind mezelf ook echt niet zielig hoor vanelle.. het is mijn eigen keus om deze operatie te doen.

Ik wil gewoon meer dan dat ik kan en dat frustreert.

Thnx Nijna en Vlindur!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_170397823
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 april 2017 23:55 schreef Vlindur het volgende:
Ik hoop echt zo dat het je gaat helpen Vicky!

Chronische pijn is zó klote :X
Nou, dat inderdaad. Sterkte Vicky! Het is ook niet eenvoudig om de balans te vinden tussen doen wat je kunt en je grenzen overgaan, wat toch vaak gebeurt. En dat moet na een verandering in de situatie, zoals na een operatie, weer opnieuw uit gevonden worden.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_170480316
Amsterdam met een peuter en een baby: wat is leuk? Winkels, cafés, restaurantjes.. Ben er al veel te lang niet geweest! Tips, graag 💛
pi_170481985
Ik dacht heel even dat mijn moeder Fok! gevonden had (wat grappig zou zijn, ze heet Fok.je).

Haar vaste riedeltje van het moment is "Moet je je auto niet eens opruimen?".
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_170482397
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 17:20 schreef Roomsnoes het volgende:
Amsterdam met een peuter en een baby: wat is leuk? Winkels, cafés, restaurantjes.. Ben er al veel te lang niet geweest! Tips, graag 💛
Oppas zoeken en zonder kinderen gaan.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 25 april 2017 @ 19:08:29 #38
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_170482499
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 18:48 schreef McLaura het volgende:

Haar vaste riedeltje van het moment is "Moet je je auto niet eens opruimen?".
Dat zegt mijn moeder ook altijd 🙊🙊🙊
pi_170482586
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 april 2017 19:08 schreef PureEvil het volgende:

[..]

Dat zegt mijn moeder ook altijd 🙊🙊🙊
Emmertje, sopje en de rol vuilniszakken aangeven..
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  Moderator dinsdag 25 april 2017 @ 19:14:17 #40
5428 crew  miss_sly
pi_170482652
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 17:20 schreef Roomsnoes het volgende:
Amsterdam met een peuter en een baby: wat is leuk? Winkels, cafés, restaurantjes.. Ben er al veel te lang niet geweest! Tips, graag 💛
Wat ga je doen?
Centrum is niet echt leuk voor peuters en baby's en ook weinig restaurants daar die echt leuk zijn. Wij lunchten dan meestal bij de Hema op de Nieuwendijk, dat is nog wel aardig met jonge kinderen. Weinig winkels die leuk zijn, de Kalverstraat en de Nieuwendijk zou ik sowieso mijden.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_170482832
Het Nemo met peuter? Dat is het enige wat ik me kan bedenken in Amsterdam.
  dinsdag 25 april 2017 @ 19:22:40 #42
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_170482850
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 17:20 schreef Roomsnoes het volgende:
Amsterdam met een peuter en een baby: wat is leuk? Winkels, cafés, restaurantjes.. Ben er al veel te lang niet geweest! Tips, graag 💛
Wat Ticootje zegt. Moet je in Amsterdam zijn? Anders zou ik lekker met de kinderen een ander uitje plannen en Amsterdam doen zonder kinderen.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  dinsdag 25 april 2017 @ 19:23:34 #43
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_170482874
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 19:21 schreef MevrouwCactus het volgende:
Het Nemo met peuter? Dat is het enige wat ik me kan bedenken in Amsterdam.
Dat is nog wat moeilijk voor een peuter toch? Plus dat puilt uit zo in de vakantie nu :X
Ik heb je lief mijn hele leven
  dinsdag 25 april 2017 @ 19:24:27 #44
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_170482899
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 april 2017 19:23 schreef laziness het volgende:

[..]

Dat is nog wat moeilijk voor een peuter toch? Plus dat puilt uit zo in de vakantie nu :X
Plus dat er ook nog een baby bij is. Nemo zou ik echt mijden met hele kleine kinderen in de drukte.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  dinsdag 25 april 2017 @ 19:25:11 #45
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_170482916
Artis is het enige wat ik kan bedenken.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  dinsdag 25 april 2017 @ 19:26:21 #46
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_170482946
Als het dan toch moet, ze even lekker laten rennen in het Vondelpark?
  Moderator dinsdag 25 april 2017 @ 19:28:28 #47
5428 crew  miss_sly
pi_170483005
Amsterdam Museum is leuk, heeft een mooie permanente weeshuistentoonstelling. Misschien nog wat moeilijk voor een peuter, maar is wel interactief en niet zo heel druk meestal. Scheepvaartmuseum is ook leuk.

Eten bij Haddock, op Zeeburgereiland kan met een kind prima, zijn erop ingericht, prima eten voor volwassenen en speelhoek voor kinderen.

Maar als je zelden in Amsterdam komt en je wilt winkelen, zou ik i derdaad zonder kinderen gaan. Het is er heel druk, zeker in de vakantie; ze hebben het al over uitgezette looproutes in het centrum gehad.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_170483016
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 april 2017 19:23 schreef laziness het volgende:

[..]

Dat is nog wat moeilijk voor een peuter toch? Plus dat puilt uit zo in de vakantie nu :X
Vakantie heb je gelijk in, maar ik denk dat peuter de vele knopjes en dingen al leuk zal vinden hoor. Mijn peuter wel tenminste en die is nog een stukje jonger ook.

In de vakantie moet je er niet heen willen nee...
  dinsdag 25 april 2017 @ 19:51:30 #49
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_170483541
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 18:48 schreef McLaura het volgende:
Ik dacht heel even dat mijn moeder Fok! gevonden had (wat grappig zou zijn, ze heet Fok.je).

Haar vaste riedeltje van het moment is "Moet je je auto niet eens opruimen?".
Ik heb de auto vandaag leeg kunnen halen, hij was idd beyond repair (nou ja, tegen een bedrag dat de moeite nog is).... dus dat was exit de fijnste auto die ik ooit gehad heb :'(

Nou ja, dat wordt voorlopig iig geen wasstraat want ik doe de cabrio niet door de wasstraat.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 25 april 2017 @ 20:06:12 #50
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_170483867
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 17:20 schreef Roomsnoes het volgende:
Amsterdam met een peuter en een baby: wat is leuk? Winkels, cafés, restaurantjes.. Ben er al veel te lang niet geweest! Tips, graag 💛
Als je alleen met peuter en baby bent zou ik zelf Amsterdam overslaan. Als je toch wil winkelen en lunchen is Haarlem bijv. veel relaxer 😊
Oude (on)bekende.
pi_170483895
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 19:51 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik heb de auto vandaag leeg kunnen halen, hij was idd beyond repair (nou ja, tegen een bedrag dat de moeite nog is).... dus dat was exit de fijnste auto die ik ooit gehad heb :'(

Nou ja, dat wordt voorlopig iig geen wasstraat want ik doe de cabrio niet door de wasstraat.
First world problems :D
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 25 april 2017 @ 20:59:55 #52
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_170485553
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 april 2017 20:07 schreef Ticootje het volgende:

[..]

First world problems :D
Ja, maar toch wel even een traantje gelaten.... echt een heerlijke auto.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_170485763
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 20:59 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, maar toch wel even een traantje gelaten.... echt een heerlijke auto.
Nee dat je de cabrio niet door de wasstraat wilt halen. :D
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_170486007
Ik moet niets in Amsterdam, behalve er rondstruinen :D Ik ga mooi geen oppas zoeken :P
Ik denk dat peuter een ritje met de tram al tof vindt, een speeltuin in het Vondelpark ook. Ik vond ook een caféetje met speelplek, dat soort dingen. Bootjes kijken misschien. De Kalverstraat is niets, idd.

Misschien niet helemaal duidelijk geweest, maar ik ben eerder al heel vaak in A'dam geweest, en wil nu gewoon een dagje rondhangen daar, nu dus met peuter en baby (en hun tante ;))
  Moderator dinsdag 25 april 2017 @ 21:16:51 #55
5428 crew  miss_sly
pi_170486095
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 21:13 schreef Roomsnoes het volgende:
Ik moet niets in Amsterdam, behalve er rondstruinen :D Ik ga mooi geen oppas zoeken :P
Ik denk dat peuter een ritje met de tram al tof vindt, een speeltuin in het Vondelpark ook. Ik vond ook een caféetje met speelplek, dat soort dingen. Bootjes kijken misschien. De Kalverstraat is niets, idd.

Misschien niet helemaal duidelijk geweest, maar ik ben eerder al heel vaak in A'dam geweest, en wil nu gewoon een dagje rondhangen daar, nu dus met peuter en baby (en hun tante ;))
Tha, je vroeg naar winkels, cafés en restaurants, niet helemaal duidelijk dus inderdaad.
Tram is tof voor een peuter, wandelen in Vondelpark of Oosterpark en de speeltuin in is natuurlijk zeker leuk.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_170486181
Ja dat kan de indruk hebben gewekt dat we even gingen fine-dineren ja haha. Ik doelde meer op play-caféetjes, fusion-restaurantjes en winkeltjes met mooi speelgoed en kleding.

Dat is inmiddels het toppunt van vermaak :')
  dinsdag 25 april 2017 @ 21:30:16 #57
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_170486545
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 april 2017 21:05 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Nee dat je de cabrio niet door de wasstraat wilt halen. :D
Nee natuurlijk niet, ik ga dat ding toch niet naar de klote helpen, is een vrij bijzondere uitvoering, en al 18 jaar oud, dus no way dat die door de wasstraat gaat, ongeacht het feit dat ze een "cabrio-stand" hebben... gewoon niet :N
Dit is de auto die ik over 10 jaar nog rijdend wil hebben, en dan moet je er zuinig mee zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_170486591
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 21:30 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nee natuurlijk niet, ik ga dat ding toch niet naar de klote helpen, is een vrij bijzondere uitvoering, en al 18 jaar oud, dus no way dat die door de wasstraat gaat, ongeacht het feit dat ze een "cabrio-stand" hebben... gewoon niet :N
Dit is de auto die ik over 10 jaar nog rijdend wil hebben, en dan moet je er zuinig mee zijn.
Als ik later groot ben koop ik ook een waaiauto.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 25 april 2017 @ 21:36:04 #59
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_170486714
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 april 2017 21:31 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Als ik later groot ben koop ik ook een waaiauto.
Wij hebben hem een paar jaar geleden ook als midlife crisis gebakje gekocht :D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_170486853
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 21:36 schreef Leandra het volgende:

[..]

Wij hebben hem een paar jaar geleden ook als midlife crisis gebakje gekocht :D
Ik heb nog even. :D

Dat of toch die motor.

(Al hadden we het vanmiddag over zweefvliegen)
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 25 april 2017 @ 21:43:07 #61
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_170486912
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 april 2017 21:41 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ik heb nog even. :D

Dat of toch die motor.

(Al hadden we het vanmiddag over zweefvliegen)
Motor heb ik expres nooit gedaan, daar had ik mezelf inmiddels al op doodgereden.
Zweefvliegen lijkt me ook leuk, we zitten vlakbij de voormalige basis Soesterberg en daar zijn ze vaak aan het zweefvliegen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_170487078
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 21:43 schreef Leandra het volgende:

[..]

Motor heb ik expres nooit gedaan, daar had ik mezelf inmiddels al op doodgereden.
Zweefvliegen lijkt me ook leuk, we zitten vlakbij de voormalige basis Soesterberg en daar zijn ze vaak aan het zweefvliegen.
Het is ook niet zo heel bizar duur. 85 eu per maand.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 25 april 2017 @ 21:49:10 #63
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_170487114
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 april 2017 21:47 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Het is ook niet zo heel bizar duur. 85 eu per maand.
Geen idee, voor mijn gevoel heb je zo'n ding nodig, en een speciale aanhanger, en dus een auto met trekhaak (heb ik niet meer :'( ) maar je hoeft natuurlijk geen eigen vliegtuig te kopen :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_170487282
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 21:49 schreef Leandra het volgende:

[..]

Geen idee, voor mijn gevoel heb je zo'n ding nodig, en een speciale aanhanger, en dus een auto met trekhaak (heb ik niet meer :'( ) maar je hoeft natuurlijk geen eigen vliegtuig te kopen :')
Nee die zijn dan in bezit van een vereniging. Dus je verzorgd ze dan ook met zn allen.
Dus de verplichting dat je ook inzet toont is wel normaal.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 25 april 2017 @ 21:53:51 #65
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_170487294
Maar ik zie dat er op Soesterberg met clubvliegtuigen gevlogen wordt.
Je hebt als lid echter wel weer taken, zoals deelnemen aan het winteronderhoud.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 25 april 2017 @ 21:54:17 #66
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_170487322
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 april 2017 21:53 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Nee die zijn dan in bezit van een vereniging. Dus je verzorgd ze dan ook met zn allen.
Dus de verplichting dat je ook inzet toont is wel normaal.
Ja ik zag het net....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_170487396
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 21:54 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja ik zag het net....
Soms kun je het afkopen. Dat zou ik doen. :D
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 25 april 2017 @ 21:57:54 #68
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_170487465
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 april 2017 21:56 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Soms kun je het afkopen. Dat zou ik doen. :D
Daar niet, behalve door instructeur te zijn (geen optie) of in het bestuur te zitten.... Neuh...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_170487572
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 21:57 schreef Leandra het volgende:

[..]

Daar niet, behalve door instructeur te zijn (geen optie) of in het bestuur te zitten.... Neuh...
:D

Penningmeester is niks voor je?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 25 april 2017 @ 22:02:50 #70
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_170487706
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 april 2017 22:00 schreef Ticootje het volgende:

[..]

:D

Penningmeester is niks voor je?
Nah.... het lijkt me toch een sport waarbij je te maken hebt met gemiddeld wat andere mensen dan bij voetbal zeg maar, dat zijn niet de clubs waar je een bestuursfunctie wilt, tenzij je daar nog wat mee kunt en wilt bereiken.
Aan de andere kant heeft dat verplicht meedoen aan het onderhoud natuurlijk ook wel z'n voordelen; als niemand het kan afkopen is iedereen gelijk, en is niemand de bralbak die wel in het clubhuis zit maar nooit wat uitvoert en alles maar afkoopt (en daarmee denkt dat hij de koning van de club is).
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_170487794
Ja het zal ongetwijfelt wat apart publiek zijn.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_170489941
Ik heb mijn auto vandaag weer gewassen *O*

Een poosje terug ging het hier ergens over de identificatie plicht voor kinderen in de zorg. Dat geldt vast ook voor de tandarts, he -O- Daar mag J binnenkort voor het eerst heen.
  dinsdag 25 april 2017 @ 23:28:57 #73
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_170490019
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 23:26 schreef Hupje het volgende:
Ik heb mijn auto vandaag weer gewassen *O*

Een poosje terug ging het hier ergens over de identificatie plicht voor kinderen in de zorg. Dat geldt vast ook voor de tandarts, he -O- Daar mag J binnenkort voor het eerst heen.
:N hier is daar niet naar gevraagd.
Ik heb je lief mijn hele leven
  dinsdag 25 april 2017 @ 23:30:33 #74
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_170490069
Bij de tandarts niet. Bij het jkz wel.
pi_170492479
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 23:26 schreef Hupje het volgende:
Ik heb mijn auto vandaag weer gewassen *O*

Een poosje terug ging het hier ergens over de identificatie plicht voor kinderen in de zorg. Dat geldt vast ook voor de tandarts, he -O- Daar mag J binnenkort voor het eerst heen.
is bij ons nooit naar gevraagd.

Ze gingen bij ons elke half jaarlijkse controle mee. Eerst op de stoel alleen tandjes tellen en nu ook echt controle.
Ze maken nu "ruzie" wie het eerst op de stoel mag 😂😂😂
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 26 april 2017 @ 08:26:31 #76
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_170492490
Ik ben idd benieuwd hoe dat gaat als je al jarenlang klant bent bij die tandarts.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_170495473
ons droomhuis ging aan onze neus voorbij -O-
  woensdag 26 april 2017 @ 11:34:34 #78
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_170495693
quote:
2s.gif Op woensdag 26 april 2017 11:24 schreef Kyara het volgende:
ons droomhuis ging aan onze neus voorbij -O-
Wat is er gebeurd?
pi_170496723
Voor een ander bod gekozen.
  woensdag 26 april 2017 @ 12:26:07 #80
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_170496894
Stom zeg -O-
Echt bizar hoe de markt weer zo is aangetrokken dat men kan kiezen uit allerlei biedingen. Fijn voor verkopers hoor maar als kopers is het echt weer overal naast vissen of heel hoog in moeten zetten.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_170496909
Wat balen kyara
pi_170496945
Wat zuur Kyara!!
Met een meidenkwartet
  woensdag 26 april 2017 @ 12:34:48 #83
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_170497053
Balen Kyara
pi_170498051
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 23:26 schreef Hupje het volgende:
Ik heb mijn auto vandaag weer gewassen *O*

Een poosje terug ging het hier ergens over de identificatie plicht voor kinderen in de zorg. Dat geldt vast ook voor de tandarts, he -O- Daar mag J binnenkort voor het eerst heen.
saar is begin deze maand vh eerst mee geweest en hoefde alleen haar zorgpas te laten zien.
S. 2014
J. 2016
pi_170498081
quote:
1s.gif Op woensdag 26 april 2017 12:26 schreef laziness het volgende:
Stom zeg -O-
Echt bizar hoe de markt weer zo is aangetrokken dat men kan kiezen uit allerlei biedingen. Fijn voor verkopers hoor maar als kopers is het echt weer overal naast vissen of heel hoog in moeten zetten.
Ja, en dat betekent ook dat de huizenmarkt weer op slot zit. Er nu veel meer vraag dan aanbod. Mijn eigen huis ben ik zo kwijt maar iets anders vinden is lastig.
  woensdag 26 april 2017 @ 14:21:40 #86
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_170499461
quote:
2s.gif Op woensdag 26 april 2017 11:24 schreef Kyara het volgende:
ons droomhuis ging aan onze neus voorbij -O-
Bummer :{
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 26 april 2017 @ 16:48:33 #87
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_170502615
Balen Kyara :(
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  woensdag 26 april 2017 @ 17:28:57 #88
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_170503317
Balen Kyara! is er een beetje aanbod bji jou in de buurt?

Wij zijn nog in conclaaf over eerst een huis kopen of eerst het huis verkopen.. ik heb gewoon geen zin in 2 keer verhuizen omdat we geen huis kunnen vinden..

En een aankoopmakelaar wordt hier steeds meer een must.. heul irritant! :o
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_170509196
quote:
7s.gif Op woensdag 26 april 2017 17:28 schreef Barreltje het volgende:
Balen Kyara! is er een beetje aanbod bji jou in de buurt?

Wij zijn nog in conclaaf over eerst een huis kopen of eerst het huis verkopen.. ik heb gewoon geen zin in 2 keer verhuizen omdat we geen huis kunnen vinden..

En een aankoopmakelaar wordt hier steeds meer een must.. heul irritant! :o
Dat valt vies tegen. We willen graag in de wijk blijven en groter. Aanbod is echt bedroevend. We willen er echt wel op vooruit gaan dus wij gaan pas verkopen als er iets gekocht is. Sowieso zit ik met 3 schoolgaande kinderen dus even overbruggen is lastig. En omdat onze zoekopdracht zo specifiek is, kan het best wel een half jaar duren voordat er weer iets geschiktst langskomt :{
pi_170509327
Balen Kyara :( Wij grepen ook twee keer mis, maar uiteindelijk hebben we nu wel een veel fijner huis dan de huizen waarbij we misgrepen. Hopelijk is dat bij jullie straks ook het geval, alleen iets langer geduld hebben.
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
pi_170509627
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 21:47 schreef FlyingFish het volgende:
Balen Kyara :( Wij grepen ook twee keer mis, maar uiteindelijk hebben we nu wel een veel fijner huis dan de huizen waarbij we misgrepen. Hopelijk is dat bij jullie straks ook het geval, alleen iets langer geduld hebben.
Ik hoop het! Vooralsnog hebben we vooral het gevoel dat we nu juist concessies moeten gaan doen.

Maar misschien morgen nog geluk in de staatsloterij :')
pi_170509639
Wij gaan eerst verkopen en daarna pas kopen. Op dit moment zijn er 2 huizen naar onze zin maar ja. We zijn pas over een maand zover om te verkopen en dan is het nog maar afwachten...
pi_170514495
Kyara, wat balen :{ .
Wie weet wat er nog op jullie pad komt!
Mama van 2 lieve meiden :)
  donderdag 27 april 2017 @ 08:40:17 #94
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_170514571
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 21:47 schreef FlyingFish het volgende:
Balen Kyara :( Wij grepen ook twee keer mis, maar uiteindelijk hebben we nu wel een veel fijner huis dan de huizen waarbij we misgrepen. Hopelijk is dat bij jullie straks ook het geval, alleen iets langer geduld hebben.
Dat is waarschijnlijk ook omdat je met minder dan het huis wat je hebt willen kopen ook geen genoegen meer neemt, terwijl het misschien wel een verbetering tov nu is.

Uiteindelijk ben je dan volgensmij nog blijer met het huis waar je dan op uit komt!
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
pi_170514695
Een verbetering alleen lijkt me niet genoeg, toch? Een huis kopen is een prijzige bezigheid, op een gegeven moment moet het gewoon goed zijn. Balen kyara :{.
pi_170514742
Nou ja, dat is de pest. Ook volgens de makelaar gaan we zo'n huis met deze afwerking, ruimte, nieuwe keuken, badkamers etc gewoon niet meer vinden in deze wijk. Dat is er gewoon niet. Dus ja, niet met minder genoegen willen nemen.... als het er niet is dan is het er niet. Als we willen verhuizen dan zullen we dus wel genoegen moeten nemen met minder dan dit huis. Dus deze moeten we echt even wissen uit ons geheugen en alleen kijken naar of het een verbetering is tov ons huidige huis.
pi_170514825
In welke regio zit je, Kyara?
En balen hoor :{
  donderdag 27 april 2017 @ 11:06:33 #98
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_170515981
Of toch een andere wijk overwegen. Al snap ik dat dat veel meer voeten in aarde heeft. Balen dat dat ene droomhuis voor je neus weggekaapt is, Kyara!
in de haak.
pi_170521936
Bah Kyara, kan me voorstellen dat je verschrikkelijk baalt. Ik ben er ook nog steeds niet overheen, onze verkoopdomper -O- .

Lily, keispannend! wat goed dat je begonnen bent met het verkoop klaar maken. ^O^
  donderdag 27 april 2017 @ 17:41:16 #100
327807 Mariposas
יה&#14
pi_170524049
Balen Kyara! Is het voor ver boven de vp of jullie bod weggegaan?

quote:
1s.gif Op donderdag 27 april 2017 09:03 schreef Crumpette het volgende:
Een verbetering alleen lijkt me niet genoeg, toch? Een huis kopen is een prijzige bezigheid, op een gegeven moment moet het gewoon goed zijn. Balen kyara :{.
Hebben jullie het huis al in de verkoop of is het al verkocht?
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  donderdag 27 april 2017 @ 18:22:17 #101
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_170524992
quote:
0s.gif Op donderdag 27 april 2017 15:29 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Bah Kyara, kan me voorstellen dat je verschrikkelijk baalt. Ik ben er ook nog steeds niet overheen, onze verkoopdomper -O- .

Lily, keispannend! wat goed dat je begonnen bent met het verkoop klaar maken. ^O^
Heb het gister bewust maar niet ter sprake gebracht.
  donderdag 27 april 2017 @ 20:12:02 #102
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_170527700
quote:
0s.gif Op donderdag 27 april 2017 09:21 schreef lily het volgende:
In welke regio zit je, Kyara?
En balen hoor :{
026

quote:
1s.gif Op donderdag 27 april 2017 17:41 schreef Mariposas het volgende:
Balen Kyara! Is het voor ver boven de vp of jullie bod weggegaan?
Ze hebben voor een lager bod gekozen -O- Dat maakt het ook een beetje zuur. Blijkbaar heeft de andere partij betere randvoorwaarden mbt vervangende woonruimte op tafel gelegd. Wij wisten niet dat dat ook nog een dealbreaker kon worden.

Groofs, snap ik :* Zeker als je er al een tijdje mee bezig bent en het in je hoofd toch steeds meer vorm gaat krijgen is dat echt ineens zo'n domper. Een rijdende trein die abrupt tot stilstand komt.
  donderdag 27 april 2017 @ 20:13:03 #103
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_170527733
Maar goed, iedereen een leuke Koningsdag gehad? Hier scheen het zonnetje O+
pi_170528107
Oi Kyara , dat is wel extra zuur. Wat ontzettend jammer zeg! Ik hoop dat de koop niet doorgaat of anders dat er binnenkort weer zo'n buitenkansje langskomt. Heb je een aankoopmakelaar die jullie kan inseinen?

Ik had een meer dan prima dag, geen regen gezien, leuke dingen gekocht op de vrijmarkt en een onverwachte date met een vriendin O+
pi_170528920
Dat is wel extra zuur kyara.

Groofs ik snap je helemaal. Wij waren jaren geleden al bezig voor een koophuis maar omdat ik geen vastcontract had durfde de bank het niet aan. Ook bij ons huidige huis konden we niet uit veel banken kiezen. En onze huidige hypotheekverstrekker doet niet aan rentemiddeling en daar voel ik mij toch weer schuldig over.
pi_170529083
Mededeling:
In italie is het ook kudtweer.

Einde mededeling.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 27 april 2017 @ 21:01:38 #107
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_170529150
quote:
0s.gif Op donderdag 27 april 2017 20:59 schreef Ticootje het volgende:
Mededeling:
In italie is het ook kudtweer.

Einde mededeling.
Zo slecht vond ik het weer vandaag niet.
Maar als ik in Italië zou zitten zou ik het wel kudt vinden ja :D
Jammer maar desondanks wel genieten uiteraard!
Ik heb je lief mijn hele leven
  donderdag 27 april 2017 @ 21:05:37 #108
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_170529255
quote:
0s.gif Op donderdag 27 april 2017 20:53 schreef ferrari_rood het volgende:
Dat is wel extra zuur kyara.

Groofs ik snap je helemaal. Wij waren jaren geleden al bezig voor een koophuis maar omdat ik geen vastcontract had durfde de bank het niet aan. Ook bij ons huidige huis konden we niet uit veel banken kiezen. En onze huidige hypotheekverstrekker doet niet aan rentemiddeling en daar voel ik mij toch weer schuldig over.
Beleid bij mijn werkgever was netjes aangeven dat ze eerst met een jaar verlengen dus met andere woorden geen intentieverklaring. Ik ben daarom als flexwerker opgevoerd voor de hypotheek maar er was geen enkele beperking in de te kiezen verstrekker door dit feit.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_170529557
quote:
1s.gif Op donderdag 27 april 2017 21:05 schreef laziness het volgende:

[..]

Beleid bij mijn werkgever was netjes aangeven dat ze eerst met een jaar verlengen dus met andere woorden geen intentieverklaring. Ik ben daarom als flexwerker opgevoerd voor de hypotheek maar er was geen enkele beperking in de te kiezen verstrekker door dit feit.
Bij ons nog wel. Maar jullie hadden al een huis, wij hadden nog niks.
pi_170529848
quote:
1s.gif Op donderdag 27 april 2017 21:01 schreef laziness het volgende:

[..]

Zo slecht vond ik het weer vandaag niet.
Maar als ik in Italië zou zitten zou ik het wel kudt vinden ja :D
Jammer maar desondanks wel genieten uiteraard!
Morgen nog klein stukje rijden. Als mn auto ons daar brengt aangezien J mn koppelingsplaten goed heeft uitgeprobeerd bij de gotthard.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 27 april 2017 @ 21:25:09 #111
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_170529879
Mijn inkomen telde ook niet mee bij de aankoop van ons huis omdat ik geen vast contract had. Ik vond dat zo onterecht, ik werkte al jaren achtereen op detacheringsbasis, maar je wordt gewoon weggezet alsof je niks waard bent. We hebben het op 1 salaris kunnen kopen, maar kregen vervolgens ook geen NHG om die reden, dus ook nog een hogere rente.

Vlak na de koop van ons huis kreeg ik alsnog een vast contract. We hebben het toen wel nog vrij snel overgesloten en de boete op de koop toegenomen in ruil voor de NHG en een lagere rente.

Maar ja, dat is alweer lang geleden. Ik heb nu geen verhuisplannen.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_170529932
quote:
1s.gif Op donderdag 27 april 2017 21:24 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Morgen nog klein stukje rijden. Als mn auto ons daar brengt aangezien J mn koppelingsplaten goed heeft uitgeprobeerd bij de gotthard.
niet piepen
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_170529945
quote:
14s.gif Op donderdag 27 april 2017 21:26 schreef Joene het volgende:

[..]

niet piepen
Nee dat deden de banden idd.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_170530238
Boh balen van het weer tico. En hopelijk blijft de auto nog even leven.
  donderdag 27 april 2017 @ 21:37:30 #115
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_170530321
quote:
1s.gif Op donderdag 27 april 2017 21:15 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Bij ons nog wel. Maar jullie hadden al een huis, wij hadden nog niks.
Nee manlief had een hypotheek. Die heeft nooit op mijn naam gestaan.
Maar die hypotheek stond compleet los van onze nieuwe aanvraag bij een andere partij waarbij we niks van de oude hypotheek over hebben gezet.

In ieder geval zonder vast contract kon het dus wel. Dan nemen ze het gemiddelde van de afgelopen drie jaar.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_170530464
Ze namen idd het gemiddelde, maar toch wilde geldverstrekkers er amper aan. Is een heel gedoe geweest.
  donderdag 27 april 2017 @ 21:55:00 #117
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_170530899
quote:
0s.gif Op donderdag 27 april 2017 21:41 schreef ferrari_rood het volgende:
Ze namen idd het gemiddelde, maar toch wilde geldverstrekkers er amper aan. Is een heel gedoe geweest.
Irritant als je weinig keuze hebt tussen de verschillende verstrekkers en ze er zo'n heel circus van maken om het rond te krijgen -O-

Hier ben ik twee jaar later nog steeds verbaasd over hoe makkelijk en snel het toen ging.
Ik heb je lief mijn hele leven
  donderdag 27 april 2017 @ 21:56:13 #118
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_170530949
quote:
1s.gif Op donderdag 27 april 2017 21:24 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Morgen nog klein stukje rijden. Als mn auto ons daar brengt aangezien J mn koppelingsplaten goed heeft uitgeprobeerd bij de gotthard.
Wat is jullie eindpunt precies?
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_170531110
quote:
1s.gif Op donderdag 27 april 2017 21:56 schreef laziness het volgende:

[..]

Wat is jullie eindpunt precies?
Toscane (midden) ongeveer ter hoogte van volterra
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  donderdag 27 april 2017 @ 22:18:05 #120
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_170531776
quote:
14s.gif Op donderdag 27 april 2017 22:00 schreef Joene het volgende:

[..]

Toscane (midden) ongeveer ter hoogte van volterra
Aaaah mooie omgeving O+
Ik ben niet zo van terug naar waar ik al geweest ben want er is zoveel ander moois nog te zien maar Toscane is daar een uitzondering op.
Ik heb je lief mijn hele leven
  Moderator donderdag 27 april 2017 @ 22:37:44 #121
5428 crew  miss_sly
pi_170532541
In Italie is het weer niet best, inderdaad, helaas. Wordt vanaf het weekend beter, lijkt het, maar dan zijn wij weer onderweg naar huis.

Wel een tophuisje en een prachtige omgeving, jammer van alle regen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_170536889
quote:
0s.gif Op donderdag 27 april 2017 22:37 schreef miss_sly het volgende:
In Italie is het weer niet best, inderdaad, helaas. Wordt vanaf het weekend beter, lijkt het, maar dan zijn wij weer onderweg naar huis.

Wel een tophuisje en een prachtige omgeving, jammer van alle regen.
wij zijn er juist komende week toch zijn de voorspellingen ook niet geweldig , aan de andere kant voorspellen kunnen ze toch nooit , we zien wel.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  vrijdag 28 april 2017 @ 06:51:44 #123
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_170536913
Zo de tassen weer eens inpakken en het huisje netjes achterlaten, het wordt vooral een uitdaging om alles in de cabrio te krijgen, want het is in de overleden auto hier gekomen, en die had een "beetje meer" ruimte in de kofferbak :')
Als het niet past breng ik de heren naar het station en ga dan de spullen halen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_170536919
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 april 2017 06:51 schreef Leandra het volgende:
Zo de tassen weer eens inpakken en het huisje netjes achterlaten, het wordt vooral een uitdaging om alles in de cabrio te krijgen, want het is in de overleden auto hier gekomen, en die had een "beetje meer" ruimte in de kofferbak :')
Als het niet past breng ik de heren naar het station en ga dan de spullen halen.
moet je "ver"?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  vrijdag 28 april 2017 @ 06:57:33 #125
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_170536934
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 april 2017 06:53 schreef Joene het volgende:

[..]

moet je "ver"?
Neuh, Drenthe - Amersfoort.
Het lastigste eraan is dat er geen treinen voorbij Hoogeveen rijden, dus dan zou ik ze daar op het station moeten afzetten, dat is wat verder dan normaal, maar geen drama.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator vrijdag 28 april 2017 @ 08:44:16 #126
5428 crew  miss_sly
pi_170537570
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 april 2017 06:38 schreef Joene het volgende:

[..]

wij zijn er juist komende week toch zijn de voorspellingen ook niet geweldig , aan de andere kant voorspellen kunnen ze toch nooit , we zien wel.
Ik hoop dat jullie toch een beetje fijn weer hebben.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_170537643
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 april 2017 08:44 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik hoop dat jullie toch een beetje fijn weer hebben.
zolang niet de hele dag regen ben ik blij, en nu schijnt de zon O+
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  Moderator vrijdag 28 april 2017 @ 09:00:18 #128
5428 crew  miss_sly
pi_170537696
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 april 2017 08:55 schreef Joene het volgende:

[..]

zolang niet de hele dag regen ben ik blij, en nu schijnt de zon O+
Wij hebben nu 2,5 dag alleen regen gehad. Hopelijk vandaag een beetje droog, gaan we naar Parma.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 28 april 2017 @ 09:05:23 #129
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_170537741
Ham halen. <3
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  vrijdag 28 april 2017 @ 09:20:19 #130
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_170537892
Als je kliko maar 1x per maand geleegd wordt en je man vergeten is hem vanochtend buiten te zetten :(
Normaal doe ik het altijd, maar hij moest werken vanochtend en ik was vrij. En natuurlijk waren ze vandaag ook vroeg.

Dat betekent dat hij de komende maand regelmatig met huisvuilzakken naar de vaalt mag rijden >:)
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  Moderator vrijdag 28 april 2017 @ 09:38:36 #131
5428 crew  miss_sly
pi_170538146
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2017 09:05 schreef Ticootje het volgende:
Ham halen. <3
Ja! En allerlei ander lekkers om mee naar huis te nemen, als het aan mij ligt!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_170538149
Vakantietijd dan zijn ze hier ook vroeger. Bij ons wordt de kliko ook maar 1x in de maand geleegd. Hij zit dan meestal niet vol. Al stort ik hem het weekend voor hij opgehaald wordt wel vol met zooi.
pi_170538262
Eens per maand? :o
In m'n nieuwe dorp is het eens per drie weken ipv twee.

Zo was ik dinsdag te laat met de zakken plastic :') Maandagavond regende het te hard, ik dacht dat ik het 's ochtends vroeg (lees; 08.00) nog wel kwijt kon. Nee dus :')
Gelukkig heb ik een berging!
  vrijdag 28 april 2017 @ 09:49:37 #134
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_170538301
Het is toch nog gelukt. Ik ben even gaan kijken of ze in de wijk achter me al geleegd waren en daar waren ze nog niet geweest. Dus heb ik mijn kliko even daar gestald. En inmiddels leeg opgehaald *O*

Creatief met afval noemen ze dat.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  vrijdag 28 april 2017 @ 09:57:52 #135
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_170538459
Ik ben laatst midden in de nacht de kliko buiten gaan zetten.
Man doe dat meestal 's morgens maar die was 's avonds wat gaan drinken dus ik was er niet zeker van dat hij op tijd wakker zou zijn. En ik was niet van plan om 's morgens mijn bed uit te gaan om die kliko aan de straat te zetten. Dus ben ik 's nachts opgestaan om dat te doen.

Fijn dat het gelukt is livelink
pi_170540816
Je bent er dus sowieso voor opgestaan.

Fijn dat het gelukt is. Hier kan ik hem niet in een andere straat zetten. Ze worden gescand en dat mag niet in een andere straat. Krijg je een boete.

Leuk dat staan op de vrijmarkt. Ze hebben weer allemaal speelgoed terug gevonden. En nu hoor ik de hele tijd weer irritante geluiden uit speelgoed wat ik niet wil horen.
  vrijdag 28 april 2017 @ 12:38:08 #137
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_170541075
wij hebben hem elke 2 weken prop en prop vol zitten en soms moet ik nog creatief doen met zakken in een andere kliko kwijt kunnen. ik heb er 3 alarms voor gezet zodat ik het niet kan vergeten :D
  vrijdag 28 april 2017 @ 12:38:35 #138
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_170541082
Ik heb geen kliko. Al jaren niet meer.
  vrijdag 28 april 2017 @ 12:38:58 #139
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_170541089
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 april 2017 12:19 schreef ferrari_rood het volgende:
Je bent er dus sowieso voor opgestaan.

Fijn dat het gelukt is. Hier kan ik hem niet in een andere straat zetten. Ze worden gescand en dat mag niet in een andere straat. Krijg je een boete.

Leuk dat staan op de vrijmarkt. Ze hebben weer allemaal speelgoed terug gevonden. En nu hoor ik de hele tijd weer irritante geluiden uit speelgoed wat ik niet wil horen.
Oh, ik weet helemaal niet of ze ze hier scannen. Misschien krijg ik nu ook wel een boete :o
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_170541312
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2017 12:38 schreef livelink het volgende:

[..]

Oh, ik weet helemaal niet of ze ze hier scannen. Misschien krijg ik nu ook wel een boete :o
Zit er een streepjescode op? Bij ons zit die aan de achterkant net onder de klep
  vrijdag 28 april 2017 @ 12:59:22 #141
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_170541381
Bij ons boeit dat volgens mij niet, in welke straat je woont en waar je 'm aan de weg zet, maar goed, wij zijn sowieso de laatste straat van ons wijkje en daarna zijn ze de wijk uit.
Ik heb vorig jaar, toen ik serieus afval ging scheiden mijn grote grijze kliko voor een kleine geruild, en die heb ik nooit vol, het is dat hij op een zonnige plek staat en m daarom wel altijd laat legen, maar eens per maand zou qua afval ook geen probleem zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 28 april 2017 @ 13:00:25 #142
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_170541398
Alles paste in de cabrio trouwens, en we zijn weer heel thuis.
Waar het koud is :X
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 28 april 2017 @ 13:27:08 #143
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_170541861
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 april 2017 12:54 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Zit er een streepjescode op? Bij ons zit die aan de achterkant net onder de klep
Wij hebben ook een streepjescode, maar ik heb er eigenlijk nooit bij nagedacht dat ze elke kliko bij het legen scannen voor deze reden. Ik zie het wel. Hij is in ieder geval nu leeg.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  vrijdag 28 april 2017 @ 13:27:31 #144
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_170541871
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2017 13:00 schreef Leandra het volgende:
Alles paste in de cabrio trouwens, en we zijn weer heel thuis.
Waar het koud is :X
In de cabrio zal het dan nog wel kouder zijn geweest :X
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_170542070
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2017 13:27 schreef livelink het volgende:

[..]

Wij hebben ook een streepjescode, maar ik heb er eigenlijk nooit bij nagedacht dat ze elke kliko bij het legen scannen voor deze reden. Ik zie het wel. Hij is in ieder geval nu leeg.
Scheelt vast per gemeente, ik weet dat mijn moeder hem vroeger wel eens 2x buiten zette. 1x bij ons in de straat en 1x in de straat erachter. Ik denk dat veel mensen dat deden en er daarom streepjescodes opzitten.
  vrijdag 28 april 2017 @ 13:37:31 #146
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_170542096
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 april 2017 12:19 schreef ferrari_rood het volgende:
Je bent er dus sowieso voor opgestaan.

Fijn dat het gelukt is. Hier kan ik hem niet in een andere straat zetten. Ze worden gescand en dat mag niet in een andere straat. Krijg je een boete.

Leuk dat staan op de vrijmarkt. Ze hebben weer allemaal speelgoed terug gevonden. En nu hoor ik de hele tijd weer irritante geluiden uit speelgoed wat ik niet wil horen.
Ja, maar niet smorgens vroeg. Toen draaide ik me nog eens om.
  vrijdag 28 april 2017 @ 13:37:32 #147
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_170542097
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2017 13:27 schreef livelink het volgende:

[..]

In de cabrio zal het dan nog wel kouder zijn geweest :X
Nee, want de kofferbak zat zo vol dat de kap niet eens open had gekund als we dat gewild hadden :')
En met de climate control op 20/21 graden was het zonder jas prima uit te houden in de auto ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_170543443
Gaan jullie op zoek naar een andere saab leandra? Ik heb gemist wat er met de andere gebeurd is.

Ik heb mij vanmorgen vertild met sac. En ik had al wat rugpijn deze week :'(
  vrijdag 28 april 2017 @ 15:42:36 #149
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_170544585
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2017 14:58 schreef ferrari_rood het volgende:
Gaan jullie op zoek naar een andere saab leandra? Ik heb gemist wat er met de andere gebeurd is.

Ik heb mij vanmorgen vertild met sac. En ik had al wat rugpijn deze week :'(
Auw :X
Sterkte!
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  vrijdag 28 april 2017 @ 16:00:28 #150
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_170544916
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2017 14:58 schreef ferrari_rood het volgende:
Gaan jullie op zoek naar een andere saab leandra? Ik heb gemist wat er met de andere gebeurd is.

Ik heb mij vanmorgen vertild met sac. En ik had al wat rugpijn deze week :'(
Oi, nasty.... sterkte :*

Nee, N reist met de trein naar het werk, dus ik zat eigenlijk de hele dag thuis met 2 dure auto's voor de deur, nou wisten we dat ook wel toen we de cabrio kochten, maar dat is nou eenmaal ons midlife-crisis gebakje :')
Verder is het in de stad natuurlijk helemaal overdreven om 2 auto's te hebben terwijl je er eigenlijk niet een nodig hebt, maar dan komt weer naar voren dat de cabrio echt de auto is die we gekocht hebben als toekomstige klassieker, en die wil ik over 10 jaar ook nog rijdend hebben (hij is nu 18 jaar oud), neemt niet weg dat het wel gewoon een auto is die ons kan brengen waar we moeten zijn, maar het is zonde om er stukjes van 2 kilometer mee te rijden, want dat is echt niet goed voor de motor.
Al met al; we gaan kijken naar een elektrische fiets, daarmee kan ik Soneal 's morgens wel naar school brengen, ook als ik niet zo fit ben. Want één auto voor de deur is natuurlijk meer dan voldoende.

Mochten we toch voor een andere gaan, dan wordt het waarschijnlijk wel weer een Saab idd, je moet een beetje weten waar je op moet letten, maar het rijdt nou eenmaal geweldig.

Maar ik was dus vrijdagmiddag naar Drenthe gereden, zooi uit de auto, huisje ingericht, Soneal had aan het eind van de middag nog zwemles, dus ik zou N en Soneal 's avonds van het station ophalen, ga onderweg naar het station nog even naar de Mac, wil wegrijden bij de Mac; auto doet het niet. ANWB gebeld, die zag het gelijk somber in, die heeft de auto naar de Saabspecialist gebracht die ik 3 jaar geleden ook de aankoopkeuring van de cabrio heb laten doen (want die stond ook in Drenthe te koop destijds), leenauto opgehaald, en toen de auto bij de Saabspecialist aankwam belde hij al snel dat het waarschijnlijk foute boel was.
Ik maandag met de trein naar Amersfoort om de cabrio op te halen (want dinsdag moest die leenauto van de ANWB terug) en terwijl ik met de cabrio terugreed naar Drenthe werd ik gebeld dat de andere Saab in een dusdanige staat was dat reparatie vrijwel zeker meer zou kosten dan de auto waard was....
Helaas was dat ook het moment dat ik me realiseerde wat het was waarvan ik thuis iedere keer dacht "Ik moest nog wat meenemen, maar wat ook alweer..." de reservesleutel en het overschrijvingsbewijs van de auto die bij de garage stond, dus ik vanaf 't Harde weer terug naar Amersfoort om de papieren te halen :')
Anyway, dinsdag gelijk de boel geregeld met die auto en 'm leeggehaald.

[ Bericht 13% gewijzigd door Leandra op 28-04-2017 16:09:04 ]
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_170545231
Balen dat de reparatie zo duur is. Donor auto's zijn er ook amper nog van natuurlijk.

Succes met zoektocht naar een elektrische fiets.
  vrijdag 28 april 2017 @ 16:24:43 #152
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_170545381
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2017 16:18 schreef ferrari_rood het volgende:
Balen dat de reparatie zo duur is. Donor auto's zijn er ook amper nog van natuurlijk.

Succes met zoektocht naar een elektrische fiets.
Nou, een donor zou er voor dat model wel geweest zijn, maar punt is dan dat je het gros van de motor had moeten vervangen, en dan ben je nog qua kosten een flink eind verder.

Maar goed, het is zoals het is, en ik rij ooit vast wel in deze, want daar droom ik nog steeds van :9~ O+

Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_170545419
Wij hebben 2x een motor vervangen. 1x zelf en bij de laatste volvo laten doen. Was idd niet goedkoop.
pi_170545921
Fokwet }:| ook hier auto kapot. En wachttijd voor het maken. Moet ik dus de komende weken mijn auto delen. En fietsen o|O
  vrijdag 28 april 2017 @ 17:24:14 #155
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_170546694
Electrische fietsen zijn ook niet goedkoop trouwens. Ik zit al jaren tegen de prijs aan te hikken. Met een electrische fiets zou ik naar mijn werk kunnen fietsen (25 km. enkele reis), maar ja, die aanschafprijs...

Stom eigenlijk, want nu ga ik met het openbaar vervoer en dat wordt door mijn werkgever volledig vergoed. Ik zou mijn werkgever dus aardig wat geld besparen als ik zou gaan fietsen, maar dat schijnt geen fiscaal argument te zijn waar ze iets mee kunnen.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  vrijdag 28 april 2017 @ 17:43:31 #156
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_170547028
Nee, ik weet dat ze niet goedkoop zijn, maar de reparatie zou ook een vermogen kosten, en de auto kost al ¤ 110 per maand om hem alleen maar voor de deur te hebben staan (wegenbelasting + verzekering), idem voor de auto die we nog wel hebben, dus tsja, dan wordt de afweging wel een andere.
Nou weet ik dat de cabrio meer zal gaan rijden en dus meer benzine nodig zal hebben, en ook het onderhoud daarvan zal stijgen, maar de auto die er nu niet meer is kostte ¤ 479 per maand (alle kosten over de afgelopen 51 maanden gerekend), en dan kan het kostenplaatje van de cabrio wel met ¤ 200 per maand omhoog gaan, of zelfs met nog meer, maar dan nog denk ik niet dat die ene auto nu net zoveel gaat kosten als beide auto's tot nu toe samen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 28 april 2017 @ 17:50:05 #157
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_170547173
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2017 17:24 schreef livelink het volgende:
Electrische fietsen zijn ook niet goedkoop trouwens. Ik zit al jaren tegen de prijs aan te hikken. Met een electrische fiets zou ik naar mijn werk kunnen fietsen (25 km. enkele reis), maar ja, die aanschafprijs...

Stom eigenlijk, want nu ga ik met het openbaar vervoer en dat wordt door mijn werkgever volledig vergoed. Ik zou mijn werkgever dus aardig wat geld besparen als ik zou gaan fietsen, maar dat schijnt geen fiscaal argument te zijn waar ze iets mee kunnen.
De belastingdienst heeft het fietsplan afgeschaft. In zoverre dat de fiscale beperkingen die zij oplegden er niet meer zijn. Je werkgever mag nu ook een elektrische fiets in z'n geheel vergoeden en 'm dan in de werkkostenregeling stoppen wat betreft het voordeel dat jij hierdoor geniet. Zolang ze binnen die 1,2% van de werkkostenregeling blijven is dat een hele aardige deal voor je werkgever als ze daar mee niet meer jouw abonnement hoeven te vergoeden.
Ik heb je lief mijn hele leven
  vrijdag 28 april 2017 @ 17:51:47 #158
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_170547196
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 april 2017 17:50 schreef laziness het volgende:

[..]

De belastingdienst heeft het fietsplan afgeschaft. In zoverre dat de fiscale beperkingen die zij oplegden er niet meer zijn. Je werkgever mag nu ook een elektrische fiets in z'n geheel vergoeden en 'm dan in de werkkostenregeling stoppen wat betreft het voordeel dat jij hierdoor geniet. Zolang ze binnen die 1,2% van de werkkostenregeling blijven is dat een hele aardige deal voor je werkgever als ze daar mee niet meer jouw abonnement hoeven te vergoeden.
Ja, dat had ik ook al uitgezocht en aan mijn werkgever gemeld, maar ze gebruiken de werkkostenregeling al voor de vergoeding van de parkeergarage waar mijn collega's met auto's hun auto moeten parkeren. Het is een keuze die zij gemaakt hebben.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  vrijdag 28 april 2017 @ 18:06:00 #159
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_170547473
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2017 17:51 schreef livelink het volgende:

[..]

Ja, dat had ik ook al uitgezocht en aan mijn werkgever gemeld, maar ze gebruiken de werkkostenregeling al voor de vergoeding van de parkeergarage waar mijn collega's met auto's hun auto moeten parkeren. Het is een keuze die zij gemaakt hebben.
Bizar dat jij geen gebruik zou kunnen maken van jouw "deel" van de werkkostenregeling omdat dat nodig is voor de parkeergarage voor je collega's.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 28 april 2017 @ 18:12:31 #160
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_170547611
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 april 2017 18:06 schreef Leandra het volgende:

[..]

Bizar dat jij geen gebruik zou kunnen maken van jouw "deel" van de werkkostenregeling omdat dat nodig is voor de parkeergarage voor je collega's.
Tja, mijn reiskosten worden in principe 100% vergoed. Ik weet niet hoe het zit met de km-vergoeding tegenwoordig. Vroeger was die volgens mij royaal genoeg om ook parkeerkosten uit te halen, maar of dat tegenwoordig ook zo is?
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  vrijdag 28 april 2017 @ 18:15:19 #161
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_170547677
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2017 18:12 schreef livelink het volgende:

[..]

Tja, mijn reiskosten worden in principe 100% vergoed. Ik weet niet hoe het zit met de km-vergoeding tegenwoordig. Vroeger was die volgens mij royaal genoeg om ook parkeerkosten uit te halen, maar of dat tegenwoordig ook zo is?
Er mag 19 cent per km onbelast vergoed worden, daar kan ik geen auto van rijden.
Als je alleen de benzinekosten rekent dan hou ik nog wel wat over, want ze kosten me 14 cent per km aan benzine.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 28 april 2017 @ 18:27:17 #162
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_170547910
Ligt er aan wat voor auto je rijdt maar met een beetje geluk dekt het net je benzineverbruik. Niet de rest :P

Dure parkeergarage wel als dat de hele vrije ruimte in de werkkostenregeling opsoupeert :o
Maar goed ik werk bij een multinational. De bv waar ik in dienst ben is de grootste, daar blijft genoeg ruimte over. Ware het niet dat de sales bv's die allemaal leuke extraatjes uitdelen die ruimte inpikken }:|
Ik heb je lief mijn hele leven
  vrijdag 28 april 2017 @ 18:29:11 #163
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_170547939
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 april 2017 18:27 schreef laziness het volgende:
Ligt er aan wat voor auto je rijdt maar met een beetje geluk dekt het net je benzineverbruik. Niet de rest :P

Dure parkeergarage wel als dat de hele vrije ruimte in de werkkostenregeling opsoupeert :o
Maar goed ik werk bij een multinational. De bv waar ik in dienst ben is de grootste, daar blijft genoeg ruimte over. Ware het niet dat de sales bv's die allemaal leuke extraatjes uitdelen die ruimte inpikken }:|
Wij werken bij een groot winkelcentrum en de parkeergarage is de parkeergarage van het winkelcentrum. Dus dat dat duur is, geloof ik wel. En ik dacht dat mijn werkgever ook nog wel geld bijlegt bij de kantine, dus dat zal ook wel onder de werkkostenregeling vallen.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  vrijdag 28 april 2017 @ 18:38:03 #164
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_170548067
En als jij nu voortaan met de auto komt? Dan moeten ze voor jou ook die parkeergarage in de WKR gooien...
Ik denk dat het probleem eerder is dat als jij mag willen er meer en ja dan wordt het wel een dure grap als je tegen de max van de vrije ruimte zit.
Jammer dat ze gezonde en duurzame initiatieven niet toch willen stimuleren desondanks.
Ik heb je lief mijn hele leven
  vrijdag 28 april 2017 @ 18:43:29 #165
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_170548158
Ik vind het trouwens heel goed dat je het helemaal uitgezocht hebt en aangekaart hebt Livelink. De wkr is toch iets waar veel werknemers totaal niet van weten.
Ik heb je lief mijn hele leven
  vrijdag 28 april 2017 @ 20:20:03 #166
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_170550248
Ik heb een fiets met een fietsplan. Via friscfree ofzo.
Wordt verrekend met mn 13e maand.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  vrijdag 28 april 2017 @ 21:16:21 #167
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_170551982
Nou dat was me het dagje wel.
Dacht nog even een wasje te draaien voordat we op vakantie zouden gaan.
Wat resulteerde in een compleet blankstaande zolder. Incl lekkage in een van de slaapkamers en de woonkamer. Biebboeken van dochter doorweekt. Dus met schaamrood op kaken naar bieb gegaan.
Heb even flink staan janken, en was paar uur verder voordat alles weer droog was.

On the bright side.... 10 jaar getrouwd vandaag. Dochter had een kaart gemaakt voor ons, en had teksten van het internet afgehaald om over te nemen. Dus in de kaart stond "nu eindelijk officieel" :') O+
  vrijdag 28 april 2017 @ 21:24:59 #168
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_170552253
Jezus Amaranta :o
Het zal je gebeuren zeg :{
Gefeliciteerd met jullie jubileum *O* :*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 28 april 2017 @ 21:33:31 #169
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_170552481
Jeetje amaranta :{
Moest je betalen voor de biebboeken? Ik had een paar jaar geleden waterschade en moest toen voor elk boek een bedrag betalen dat werd berekend op basis van de 'leeftijd' van het boek. Hadden ze een programmaatje voor.

En dan heb je dus echt pech dat je wasmachine op zolder staat.

In ieder geval wel gefeliciteerd met jullie jubileum. Ik hoop dat je er nog een beetje van hebt kunnen genieten :*
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  vrijdag 28 april 2017 @ 21:56:38 #170
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_170553132
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2017 21:33 schreef livelink het volgende:
Jeetje amaranta :{
Moest je betalen voor de biebboeken? Ik had een paar jaar geleden waterschade en moest toen voor elk boek een bedrag betalen dat werd berekend op basis van de 'leeftijd' van het boek. Hadden ze een programmaatje voor.

En dan heb je dus echt pech dat je wasmachine op zolder staat.

In ieder geval wel gefeliciteerd met jullie jubileum. Ik hoop dat je er nog een beetje van hebt kunnen genieten :*
Ze heeft ze ingenomen, en zei dat ze het zou bespreken en dat we nog wat zouden horen. Het waren vrij oude leesboeken. Ponyblabla boekjes van vroeger. Kan nooit meer dan 5 euro per boek zijn. Maarja. Tis niet anders.


Ja. Ik heb huilend mijn ouders gebeld en die zijn mee komen dweilen. Ik was echt in totale paniek.

Daarna nog wel uit eten geweest waar we het feest hebbeb gevierd 10 jaar geleden.

De zolder stinkt nu naar nat karton (stonden veel kartonnen dozen).

Ik wil nu wel iemand laten komen die een muurtje oid metselt met een afvoer. Dat hadden we in ons vorige huis ook. Een soort doucheputje waar de wasmachine op/in stond.
pi_170553209
Jeetje amaranta wat drama.
  vrijdag 28 april 2017 @ 22:10:25 #172
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_170553596
Lief van je ouders dat ze zijn komen dweilen. Ik kan me je paniek goed voorstellen. Wanneer gaan jullie op vakantie?
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  maandag 1 mei 2017 @ 10:06:37 #173
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_170602458
Wat een ellende, Amaranta. Maar ik moest heel hard lachen om de 'nu eindelijk officieel' tekst. :D O+
in de haak.
pi_170602797
Dat is heel zuur Amaranta. En gefeliciteerd met het jubileum!

FR, sterkte met je rug.

Leandra, balen van de auto. Maar het scheelt wel een hoop geld per maand zeg!

In het kader van de kapotte auto: mijn man tikte een stoeprand aan (binnen de bebouwde kom dus met hooguit 55 km/u). De band direct gescheurd en een buts in de velg. Eenmaal met thuiskomer bij de garage bleek het leed iets groter. Ook de schokdemper was compleet gescheurd/gebroken. En die vervangen ze altijd per 2. :X
pi_170603380
Ai malteser... niet leuk.

Amaranta, dat is niet tof als je nog even een wasje wilt doen... Fijn dat je ouders zijn komen dweilen en hopelijk waren de biebboekjes gewoon aan afschrijven toe...
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_170614469
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 10:25 schreef Malteser het volgende:
Dat is heel zuur Amaranta. En gefeliciteerd met het jubileum!

FR, sterkte met je rug.

Leandra, balen van de auto. Maar het scheelt wel een hoop geld per maand zeg!

In het kader van de kapotte auto: mijn man tikte een stoeprand aan (binnen de bebouwde kom dus met hooguit 55 km/u). De band direct gescheurd en een buts in de velg. Eenmaal met thuiskomer bij de garage bleek het leed iets groter. Ook de schokdemper was compleet gescheurd/gebroken. En die vervangen ze altijd per 2. :X
Als door de klap de schokdemper al gescheurd is dan denk ik dat de wielophanging ook niet onbeschadigd uit de strijd is gekomen.
De ophanging zou ik eerst even nakijken voor je nieuwe dempers monteert of laat monteren.
Wie weet is er zo veel krom dat de auto total loss is economisch gezien.
En als je een klein budget hebt kun je ook overwegen om een schokbreker van de sloop te halen en zelf te monteren.
Want dat ze die dingen alleen per 2 vervangen is een klein beetje logisch, een nieuwe reageert anders dan een gebruikte.
Dat verschil is klein, maar om het verschil te minimaliseren kun je dus gewoon een gebruikte schokdemper monteren.
Een handige Harry in de buurt zou daar denk ik een half uur over doen.
Maar kijk eerst even of er niet meer kapot is, als een demper scheurt moet het een aardige klap zijn geweest dus wellicht is er meer aan de hand.
pi_170616507
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 april 2017 21:56 schreef amaranta het volgende:

[..]

Ze heeft ze ingenomen, en zei dat ze het zou bespreken en dat we nog wat zouden horen. Het waren vrij oude leesboeken. Ponyblabla boekjes van vroeger. Kan nooit meer dan 5 euro per boek zijn. Maarja. Tis niet anders.


Ja. Ik heb huilend mijn ouders gebeld en die zijn mee komen dweilen. Ik was echt in totale paniek.

Daarna nog wel uit eten geweest waar we het feest hebbeb gevierd 10 jaar geleden.

De zolder stinkt nu naar nat karton (stonden veel kartonnen dozen).

Ik wil nu wel iemand laten komen die een muurtje oid metselt met een afvoer. Dat hadden we in ons vorige huis ook. Een soort doucheputje waar de wasmachine op/in stond.
Je hebt voor 15 euro bij de bouwmarkt ook zo'n lekbak, als je een snellere oplossing wilt.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  maandag 1 mei 2017 @ 20:24:42 #178
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_170617084
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 10:25 schreef Malteser het volgende:
Dat is heel zuur Amaranta. En gefeliciteerd met het jubileum!

FR, sterkte met je rug.

Leandra, balen van de auto. Maar het scheelt wel een hoop geld per maand zeg!

In het kader van de kapotte auto: mijn man tikte een stoeprand aan (binnen de bebouwde kom dus met hooguit 55 km/u). De band direct gescheurd en een buts in de velg. Eenmaal met thuiskomer bij de garage bleek het leed iets groter. Ook de schokdemper was compleet gescheurd/gebroken. En die vervangen ze altijd per 2. :X
Oi, bummer :{
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 1 mei 2017 @ 20:25:29 #179
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_170617102
Tjee, Malteser, dat moet een flink stoeprand-kusje geweest zijn. :{
in de haak.
pi_170617990
Buh Malteser wel heel ongelukkig de stoeprand geraakt, hopelijk vallen de kosten nog enigszins mee.
pi_170626230
Ik lees net de mail van i. Bood. Een bk pannenset voor de belangrijkste vrouw in je leven. Ja ja die zit echt op een pannenset als cadeau te wachten.

[ Bericht 0% gewijzigd door F_r op 02-05-2017 09:27:18 ]
pi_170626571
Hallo jaren 50 :O

Ik verbaas me daar elk jaar met Moederdag weer over inderdaad, die stereotiepe aanbiedingen. Echt, welke moeder is er blij met een pannenset of strijkijzer als moederdagcadeau?
Pastakettingen ftw hoor. :Y)

[ Bericht 13% gewijzigd door Mineola op 02-05-2017 09:20:07 ]
pi_170626981
Mijn man heeft zichzelf vorige vaderdag een stofzuiger cadeau gedaan :D
en hij heeft echt niet overdreven wel een week lang een paar keer per dag heel blij iets over dat gewéldige ding gezegd |:(
(ok, ik haat stofzuigen, dus laat dat aan hem over)
Maar er zijn ongetwijfeld ook mensen die blij worden van een pannenset :Y
Ik heb ook liever die pastaketting of geknutselde lijstje met foto!
pi_170627054
Haha wmik, was het een robotstofzuiger?Als je er zelf om vraagt vind ik het wat anders, maar als verrassing zo'n huishoudelijk cadeau geven is niet mijn ding. Maar idd, hele volksstammen zijn er vast wel blij mee.
  dinsdag 2 mei 2017 @ 09:56:50 #185
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_170627121
ik geloof dat T en ik de duutser duplo gaan geven voor vaderdag. Want de duutser is misschien nog wel doller op de duplo dan T is, en klaagt steeds dat er zo weinig stenen zijn. :')

En ik geloof niet dat de duutser door heeft dat het moederdag is. Let's see.
  dinsdag 2 mei 2017 @ 10:05:09 #186
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_170627266
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 09:13 schreef Mineola het volgende:
Hallo jaren 50 :O

Ik verbaas me daar elk jaar met Moederdag weer over inderdaad, die stereotiepe aanbiedingen. Echt, welke moeder is er blij met een pannenset of strijkijzer als moederdagcadeau?
Pastakettingen ftw hoor. :Y)
Pannenset!! Jaaa hebbeennnnn, daar zou ik dus heel gelukkig van worden. Wel een goede.
*O*
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
  dinsdag 2 mei 2017 @ 10:23:16 #187
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_170627570
inductiepannen zijn zo enorm duur, ik zou echt een gat in de lucht springen van pannen :D
mijn grootste huisvrouwenwens is een hele grote crockpot O+ op nummer 2 staat een kruimeldief :')

Maar ik denk dat ook dit jaar het alleen geknutselde dingen zullen zijn.
  dinsdag 2 mei 2017 @ 11:06:59 #188
56471 pinquit
oh my lama!
pi_170628247
Ikea pannen kunnen ook gewoon op inductie hoor :D
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_170628269
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 10:05 schreef AwayTL het volgende:

[..]

Pannenset!! Jaaa hebbeennnnn, daar zou ik dus heel gelukkig van worden. Wel een goede.
*O*
+1! Of een goede keukenmachine.
Maar hij kent me langer dan vandaag, dan ga ik klagen waarom er nou weer een duur cadeau is gekocht dat is toch helemaal niet nodig blablabla :')
  Moderator dinsdag 2 mei 2017 @ 11:10:49 #190
5428 crew  miss_sly
pi_170628321
Wij doen eigenlijk niets aan moederdag en vaderdag. Hooguit een ontbijtje, en misschien een knutsel, maar ik weet niet of ze dat nog doen in groep 4.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 2 mei 2017 @ 11:11:14 #191
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_170628332
Oeh, een kitchenAid O+
Maar ik wil sowieso geen cadeaus van mijn man voor Moederdag, ik vind het iets voor kinderen en moeders.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_170628372
Wij doen overigens ook niks voor moederdag/vaderdag. Dat werd bij mij thuis ook niet gevierd. Voor zijn ouders halen we een kleinigheidje als een bloemetje of iets dergelijks
  dinsdag 2 mei 2017 @ 11:14:24 #193
56471 pinquit
oh my lama!
pi_170628397
Wij vieren 't ook niet :) school ook niet *O* (vind ik wel handig vanwege halve gezinnen enzo :+ )
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  dinsdag 2 mei 2017 @ 12:11:09 #194
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_170629417
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 11:06 schreef pinquit het volgende:
Ikea pannen kunnen ook gewoon op inductie hoor :D
heel veel ook niet :( :'(
pi_170629712
Je kunt je inductiekookplaat ook vervangen door een andere kookplaat. Tegenwoordig zijn veel meer pannen geschikt voor inductie.
pi_170630259
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 18:49 schreef vannelle het volgende:

[..]

Als door de klap de schokdemper al gescheurd is dan denk ik dat de wielophanging ook niet onbeschadigd uit de strijd is gekomen.
De ophanging zou ik eerst even nakijken voor je nieuwe dempers monteert of laat monteren.
Wie weet is er zo veel krom dat de auto total loss is economisch gezien.
En als je een klein budget hebt kun je ook overwegen om een schokbreker van de sloop te halen en zelf te monteren.
Want dat ze die dingen alleen per 2 vervangen is een klein beetje logisch, een nieuwe reageert anders dan een gebruikte.
Dat verschil is klein, maar om het verschil te minimaliseren kun je dus gewoon een gebruikte schokdemper monteren.
Een handige Harry in de buurt zou daar denk ik een half uur over doen.
Maar kijk eerst even of er niet meer kapot is, als een demper scheurt moet het een aardige klap zijn geweest dus wellicht is er meer aan de hand.
Dank voor de tips! Auto is inmiddels volledig nagekeken en nieuwe schokdempers zijn gemonteerd.
  dinsdag 2 mei 2017 @ 14:44:59 #197
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_170632506
Hier heeft de koppeling het begeven. Hangt ook een fijn prijskaartje aan :X

Ik krijg trouwens al jaren van mijn man ovenwanten. Eerst voor Sinterklaas en sinds we kinderen hebben voor Moederdag. Aangezien ik ze regelmatig in de fik zet, gaan ze ook maar 1 jaar mee.
pi_170632518
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 09:50 schreef Mineola het volgende:
Haha wmik, was het een robotstofzuiger?Als je er zelf om vraagt vind ik het wat anders, maar als verrassing zo'n huishoudelijk cadeau geven is niet mijn ding. Maar idd, hele volksstammen zijn er vast wel blij mee.
nee niet eens...

quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 09:56 schreef Jagärtrut het volgende:
ik geloof dat T en ik de duutser duplo gaan geven voor vaderdag. Want de duutser is misschien nog wel doller op de duplo dan T is, en klaagt steeds dat er zo weinig stenen zijn. :')
Goed idee! hier hebben we inmiddels ook een extra lading van marktplaats omdat manlief te weinig stenen had voor zijn bouwwerken.
pi_170632664
Ik dacht slim te zijn en te gaan hardlopen met mijn dochters. Zij op de fiets. Maar sac fietst nog niet snel genoeg. Dus vanavond maar weer verder.
  dinsdag 2 mei 2017 @ 16:08:58 #200
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_170634499
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 12:27 schreef ferrari_rood het volgende:
Je kunt je inductiekookplaat ook vervangen door een andere kookplaat. Tegenwoordig zijn veel meer pannen geschikt voor inductie.
Als je inductie gewend bent wil je echt niet naar keramisch.
Wij hebben vorig jaar onze keramische plaat vervangen voor inductie (en dat stond lang genoeg op het verlanglijstje dat we al nagenoeg geen pannen meer hadden die ongeschikt waren), maar dat hadden we veel eerder moeten doen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 2 mei 2017 @ 16:10:11 #201
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_170634524
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 14:44 schreef Kyara het volgende:
Hier heeft de koppeling het begeven. Hangt ook een fijn prijskaartje aan :X

Ik krijg trouwens al jaren van mijn man ovenwanten. Eerst voor Sinterklaas en sinds we kinderen hebben voor Moederdag. Aangezien ik ze regelmatig in de fik zet, gaan ze ook maar 1 jaar mee.
Ik moest enorm lachen om je ovenwanten zin :')

Zwaar balen van de auto, is idd een prijzige reparatie :(
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 2 mei 2017 @ 16:29:06 #202
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_170634919
Hier vandaag de auto naar de APK gebracht. Oh ja en de kleppendekselpakking lekt...
En het wiellager klappert...
En de distributieriem moest weer eens vervangen worden.
En de condensor van de airco is ook nog aan de beurt...

Dat word dus weer een rekening van 3 nullen. Daaaaaag geld van de Belasting :W.
En dan doen we olie verversen en filters vervangen zelf :').

Op Moederdag zitten we meestal op het circuit dus geen ontbijt op bed en m'n bloemen mag ik zelf gaan winnen schat ik zo :').
  dinsdag 2 mei 2017 @ 16:33:11 #203
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_170634986
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 14:50 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik dacht slim te zijn en te gaan hardlopen met mijn dochters. Zij op de fiets. Maar sac fietst nog niet snel genoeg. Dus vanavond maar weer verder.
verkapte 'ik loop echt heel erg hard'-post ;)
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_170635421
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 16:33 schreef livelink het volgende:

[..]

verkapte 'ik loop echt heel erg hard'-post ;)
Dat valt bitterhard tegen. Ik liep echt veel harder tot blessureleed en dat blijft hangen. Sac fietst echt net zonder zijwieltjes op een mini fiets. Die houd je lopend nog makkelijk bij.
pi_170635578
Ik probeer dat hardlopen ook af en toe met kleuter, maar ik krijg ook steeds een "niet zo hard mama". halverwege wil zij soms ook graag hardlopen en moet ik dus met een fiets in mijn hand achter haar aan :). Verder dan een km of 3 halen we ook niet, maar het is wel reuze gezellig en ze voelt zich heel groot.
pi_170636750
Dan kom je verder dan wij. Sac stopt om de paar meter en zwabbert nog veel.
Mijn 30min zitten er op net voor de regenbui thuis. Geen idee hoeveel km mijn nike +ipod registreert de km niet goed. Ik heb de schoenen ook niet die erbij horen. Bestaan volgens mij ook niet meer.
  dinsdag 2 mei 2017 @ 18:37:41 #207
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_170637122
quote:
17s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 10:23 schreef Budabuddumbam het volgende:
inductiepannen zijn zo enorm duur, ik zou echt een gat in de lucht springen van pannen :D
mijn grootste huisvrouwenwens is een hele grote crockpot O+ op nummer 2 staat een kruimeldief :')

Maar ik denk dat ook dit jaar het alleen geknutselde dingen zullen zijn.
De crockpot scheelt je minder werk dan je zou verwachten #confessions. Ben overigens wel erg blij met het ding, maar tijdbesparend.. neh.
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
  dinsdag 2 mei 2017 @ 18:41:06 #208
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_170637184
Moederdag vieren wij ook niet trouwens. De kinderen maken waarschijnlijk wat en daar blijft het bij. Cadeaus heb ik soberso een beetje afgeschaft, want ik vind het onzin om een dag na elkaar wat voor elkaar te halen wat uit de gemeenschappelijke pot komt :') .

Romantisch. Ik ben het niet.

Ik koop dan wel zomaar eens iets voor vriend, zoals een tunneltent voor de moestuin en een compostbak.
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
pi_170637376
Ik ga dus mijn eigen​ moederdag kado kopen. Nieuw parfum. Gewoon iets dat ik normaal niet even tussendoor koop O+
Met een meidenkwartet
  dinsdag 2 mei 2017 @ 19:52:18 #210
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_170638768
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 18:37 schreef AwayTL het volgende:

[..]

De crockpot scheelt je minder werk dan je zou verwachten #confessions. Ben overigens wel erg blij met het ding, maar tijdbesparend.. neh.
Echt wel! Juiste recepten zoeken ;)

Heb 'm overigens om 's avonds bij het thuis komen niet nog een tijd in de keuken te hoeven staan.
Ik heb je lief mijn hele leven
  dinsdag 2 mei 2017 @ 20:00:20 #211
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_170638939
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 19:52 schreef laziness het volgende:

[..]

Echt wel! Juiste recepten zoeken ;)

Heb 'm overigens om 's avonds bij het thuis komen niet nog een tijd in de keuken te hoeven staan.
Mwa in principe verplaats je de tijd. In de ochtend klaarmaken komt mij ook vaak beter uit, maar per saldo blijf ik iig even lang bezig alleen dan op een ander moment.
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
  dinsdag 2 mei 2017 @ 21:15:07 #212
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_170641234
OK, ik weet dus niet wat een crockpot is. En hoef het volgens mij ook niet als moederdagcadeau te ontvangen. In de keuken staan bevalt mij sowieso niet, op welk tijdstip het ook is.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  dinsdag 2 mei 2017 @ 21:17:08 #213
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_170641295
Oh wacht. Even opgezocht: een crockpot is dus een slowcooker. En die hebben we wel :')

Gekocht door en voor mijn man. Die op zijn vrije woensdag 's ochtends al aan de gang gaat met een stoofschotel. Maar hij vindt het gewoon leuk.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_170650898
quote:
1s.gif Op donderdag 27 april 2017 17:41 schreef Mariposas het volgende:
Balen Kyara! Is het voor ver boven de vp of jullie bod weggegaan?

[..]

Hebben jullie het huis al in de verkoop of is het al verkocht?
Was deze vergeten! Verkocht ja. Onder voorbehoud natuurlijk, dus ik wil niks jinxen :P. Hebben jullie al een huurwoning gevonden?
  woensdag 3 mei 2017 @ 15:18:01 #215
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_170657101
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 21:17 schreef livelink het volgende:
Oh wacht. Even opgezocht: een crockpot is dus een slowcooker. En die hebben we wel :')

Gekocht door en voor mijn man. Die op zijn vrije woensdag 's ochtends al aan de gang gaat met een stoofschotel. Maar hij vindt het gewoon leuk.
Ik heb 'm juist zodat ik niet in de keuken hoef te staan. Stoofschotel is meestal in een kwartiertje in elkaar gerommeld, en daarna maakt 'ie zichzelf. Nu ik stage loop gooi ik er minstens eens per week 's avonds ingrediënten in, zet 'm in de koelkast, en zet 'm 's morgens aan. Ideaal!
pi_170657255
Zo'n slowcooker klinkt wel goed. Als jullie goede recepten hebben hoor ik het graag O-)
Man is er niet van overtuigd tot nu toe. Anders koop ik hem wel een keer als cadeau voor mezelf _O-
pi_170657457
Ik krijg 3 knutsels en een yoghurtbakje met twee boterhammen met pindakaas op bed. Ik vind het wel best. Ik koop nooit cadeaus voor mezelf, niet voor mijn verjaardag en ook niet voor moederdag :P . Nu de oudste twee zelf naar de winkel kunnen, mogen ze wel met 10 euro op pad om iets voor mij te kopen met mijn verjaardag. Vorige keer was ik erg blij met het boek van Dr Deen dat ik kreeg :+ O+ .
  woensdag 3 mei 2017 @ 15:34:13 #218
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_170657515
Is het al moederdag geweest?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 3 mei 2017 @ 15:34:14 #219
149959 SQ
snelle trees
pi_170657516
Ik krijg lekker ook geen moederdagkado's. Heb dat altijd de grootst mogelijke onzin gevonden.
Ik kan me dan wel weer verheugen op zo'n amateuristisch moederdagontbijt over een jaar of 2 O+
disclaimer
  woensdag 3 mei 2017 @ 16:16:56 #220
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_170658483
quote:
1s.gif Op woensdag 3 mei 2017 15:34 schreef Stormqueen het volgende:
Ik krijg lekker ook geen moederdagkado's. Heb dat altijd de grootst mogelijke onzin gevonden.
Ik kan me dan wel weer verheugen op zo'n amateuristisch moederdagontbijt over een jaar of 2 O+
Daar hou ik van ja. En tekeningen.

De rest boeit me niet.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_170658957
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2017 15:34 schreef Ticootje het volgende:
Is het al moederdag geweest?
14 mei.
  woensdag 3 mei 2017 @ 17:00:42 #222
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_170659253
quote:
1s.gif Op woensdag 3 mei 2017 16:45 schreef lunapuella het volgende:

[..]

14 mei.
Oh!
Ruim de tijd nog.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 3 mei 2017 @ 17:01:01 #223
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_170659266
Warm he vandaag?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 3 mei 2017 @ 19:55:48 #224
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_170663861
Ik wil zaterdag iets leuks gaan doen met de kinderen. Dacht aan de Apenheul. Maar hoe druk is zo'n zaterdag aan het einde van de vakantie eigenlijk? Iemand een idee?
pi_170665542
moederdag/vaderdag doen we ook niet aan (behalve de knutsels van kinderen).

Maar de Apenheul..

Wij hebben dat ooit gedaan.
In de zomervakantie.
Nooit meer....
Wat een ellende. Ja, veel apen gezien. Vooral mensapen. Voetje voor voetje :r
  woensdag 3 mei 2017 @ 20:32:29 #226
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_170665559
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2017 17:01 schreef Ticootje het volgende:
Warm he vandaag?
Hou eens op :(
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_170665614
Hier was het heerlijk. 18 graden. Perfect dus.
Ik vind dat prima want ik haat warmte.
  woensdag 3 mei 2017 @ 20:34:10 #228
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_170665645
quote:
2s.gif Op woensdag 3 mei 2017 19:55 schreef Kyara het volgende:
Ik wil zaterdag iets leuks gaan doen met de kinderen. Dacht aan de Apenheul. Maar hoe druk is zo'n zaterdag aan het einde van de vakantie eigenlijk? Iemand een idee?
Geen idee. Voor ons zijn alle uitstapjes per definitie te druk, dus al jaren niet meer geweest.
Overigens hebben mijn kinderen geen vakantie meer. Die zijn allebei al weer naar school deze week. Dus wellicht valt het wel mee.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  woensdag 3 mei 2017 @ 20:46:04 #229
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_170666140
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2017 20:32 schreef lily het volgende:
moederdag/vaderdag doen we ook niet aan (behalve de knutsels van kinderen).

Maar de Apenheul..

Wij hebben dat ooit gedaan.
In de zomervakantie.
Nooit meer....
Wat een ellende. Ja, veel apen gezien. Vooral mensapen. Voetje voor voetje :r
Daar ben ik dus ook een beetje bang door. Ik vond het ook niet zo superruim opgezet allemaal.

Iemand nog een leuk uitje? Ben alleen met 3 kleuters dus dingen met attracties is dan al wat lastiger.
  woensdag 3 mei 2017 @ 20:59:08 #230
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_170666498
Het land van Jan Klaassen? Ik kan me niet meer heel goed herinneren, maar ik weet nog dat ik vond dat dat de enige speeltuin was waar ik met mijn jongste redelijk ontspannen was. Er was veel te doen, maar zo opgezet dat de kans klein was dat ik hem volledig uit het oog verloor.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_170666577
Een boswandeling in de vorm van een speurtocht? Dierentuin? Indoorspeeltuin met slecht weer?
Maar ik vind het ook lastig hoor. Ik wil morgen iets leuks gaan doen met mijn kleuter en weet ook nog niet wat :D
  woensdag 3 mei 2017 @ 21:03:41 #232
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_170666635
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2017 20:33 schreef lily het volgende:
Hier was het heerlijk. 18 graden. Perfect dus.
Ik vind dat prima want ik haat warmte.
Hier was het volgens de weerapp niet veel warmer. Maar zo op het strand met een vino bianco was het echt prima toeven.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 3 mei 2017 @ 21:04:45 #233
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_170666664
quote:
2s.gif Op woensdag 3 mei 2017 20:46 schreef Kyara het volgende:

[..]

Daar ben ik dus ook een beetje bang door. Ik vond het ook niet zo superruim opgezet allemaal.

Iemand nog een leuk uitje? Ben alleen met 3 kleuters dus dingen met attracties is dan al wat lastiger.
Ik vond blijdorp altijd erg leuk. Ik was alleen al 1,5 uur zoet in het zeeaquarium. En die grote speeltuin waar ze zelf wat kunnen scharrelen, heerlijk.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 3 mei 2017 @ 21:06:06 #234
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_170666711
Qua uitjes doen wij eigenlijk vaak gewoon strand, klimduin, kinderboerderij, buitenspeeltuin.

Ik geef eigenlijk zelden geld uit aan entree qua uitjes. Ik geef het liever uit op het terras.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 3 mei 2017 @ 21:07:17 #235
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_170666759
Ik hield het met mijn jongste meestal simpel. Wij wonen in de buurt van Utrecht en een dagje naar de Boswerf in Zeist of naar het Griftpark in Utrecht was meer dan genoeg vertier.

Op beide plekken kon hij spelen met water en modder en dat was altijd goed. En dan op de terugweg eten in een pannekoekenhuis of even wat drinken op een terrasje en we hadden een leuke dag uit.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_170666763
Niet heel dichtbij voor jullie, maar hier is het militair museum in Soesterberg altijd een grote hit. Veel voertuigen en vliegtuigen en buiten een stormbaan/speel/uitraasgebeuren voor kinderen. En behoorlijk overzichtelijk, best fijn alleen met drie kinderen :+
  woensdag 3 mei 2017 @ 21:08:22 #237
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_170666786
quote:
1s.gif Op woensdag 3 mei 2017 21:03 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Hier was het volgens de weerapp niet veel warmer. Maar zo op het strand met een vino bianco was het echt prima toeven.
Volgens mij heb ik vandaag in een parallel universum doorgebracht, want het was gewoon koud en guur.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_170666833
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2017 21:08 schreef livelink het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik vandaag in een parallel universum doorgebracht, want het was gewoon koud en guur.
Idem ja, ik had me ingesteld op 16 graden maar ik vond het behoorlijk fris buiten! Ik miste m'n sjaal.
pi_170666878
Strand is te ver weg Kyara? Dat is voor mij dè plek waar alle kinderen het fijn hebben.
Anders zou ik het niet te moeilijk maken. Lunchen in de stad en speeltuintje?
Met een meidenkwartet
  woensdag 3 mei 2017 @ 21:13:19 #240
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_170666943
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2017 21:08 schreef livelink het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik vandaag in een parallel universum doorgebracht, want het was gewoon koud en guur.
Dat was het 2 dagen terug ook. Volgens mij waren we op de enige berg waar het regende. Nu moet ik nog een keer terug naar volterra om de vampieren te zoeken.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 3 mei 2017 @ 21:13:43 #241
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_170666961
Kunnen jullie je trouwens herinneren dat ik ongeveer een maand geleden gevraagd was voor een andere functie binnen ons bedrijf en toen gezegd had dat de manager voor die functie het maar moest uitvechten met mijn huidige manager en dat ik me aan de uitkomst zou conformeren?

Nou inmiddels zijn ze het nog steeds samen aan het uitvechten en ze zijn er nog niet uit :o
Ik wacht rustig af.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  woensdag 3 mei 2017 @ 21:14:31 #242
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_170667001
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2017 21:13 schreef livelink het volgende:
Kunnen jullie je trouwens herinneren dat ik ongeveer een maand geleden gevraagd was voor een andere functie binnen ons bedrijf en toen gezegd had dat de manager voor die functie het maar moest uitvechten met mijn huidige manager en dat ik me aan de uitkomst zou conformeren?

Nou inmiddels zijn ze het nog steeds samen aan het uitvechten en ze zijn er nog niet uit :o
Ik wacht rustig af.
Wat vind jij daarvan?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 3 mei 2017 @ 21:23:36 #243
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_170667274
quote:
1s.gif Op woensdag 3 mei 2017 21:14 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Wat vind jij daarvan?
Ik ben er heel relaxed onder. Al vanaf het moment dat ik voor mezelf heb bedacht dat het me eigenlijk niet zo veel uit zou maken, heb ik me er niet meer druk over gemaakt. Ik moet er wel voor waken dat ze me nu niet stiekem toch ook al werk laten doen voor die andere functie. Daar ging het wel even op lijken, dat ze dachten dat ik het wel allebei zou kunnen doen. Maar daar heb ik dan wel direct aangegeven dat dat niet de bedoeling is.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  woensdag 3 mei 2017 @ 21:25:35 #244
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_170667335
Precies. Ik ben eens de inzet geweest van een conflict tussen 2 haantjes, toen heb ik wel gewoon gezegd dat ik geen onderwerp wil zijn van hun conflict. Zoek het uit.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_170667424
Malkenschoten in Apeldoorn. Heb ik als kind fantastische middagen beleefd.
  woensdag 3 mei 2017 @ 21:38:52 #246
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_170667707
Ik vind het wel bijzonder dat het zó lang duurt hoor Livelink! Zijn ze samen aan het bedenken waar je het nuttigste bent? Of waar het makkelijkst vervangbaar? Hoe ingewikkeld kan het zijn? Fijn dat je er relaxed onder bent natuurlijk, en dat de uitkomst sowieso goed is. Maar sommige dingen worden niet makkelijker als je ze uitstelt volgens mij.

Oh ja, onze uitjes waren altijd naar een bos ofzo. Al dan niet met picknick. Of een grote speeltuin op fietsafstand. Volgens mij gingen we nooit naar pretparken enzo omdat mijn ouders dat zelf heel vreselijk vonden. :o
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  woensdag 3 mei 2017 @ 21:39:12 #247
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_170667717
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2017 20:59 schreef livelink het volgende:
Het land van Jan Klaassen? Ik kan me niet meer heel goed herinneren, maar ik weet nog dat ik vond dat dat de enige speeltuin was waar ik met mijn jongste redelijk ontspannen was. Er was veel te doen, maar zo opgezet dat de kans klein was dat ik hem volledig uit het oog verloor.
Daar gaan ze over 2 weken heen op schoolreisje :D
Strand vind ik idd net wat ver weg. Blijdorp ook. Ouwehands zou nog leuk zijn geweest maar dat zal met die panda's wel erg druk zijn.

En ik wil juist iets wat we niet zo vaak doen. Kinderboerderij, speeltuin of dierentuin hier komen we al vrij vaak.

Militair museum klinkt goed Mineola. Misschien niet voor zaterdag maar wel voor een andere keer. Die ga ik onthouden.

En Malkenschoten zijn ze vorige week geweest met een kinderfeestje.
pi_170667835
Oh, ik was zaterdag in Ouwehands! Het oogde druk op het parkeerterrein, maar in de dierentuin zelf vond ik het meevallen. De dierentuin vond ik niet heel bijzonder (Amersfoort is bv veel mooier en Burgers Zoo ook) maar er waren wel superleuke speelgedeelten. Dat Ravotapia oid is echt de hemel voor kinderen.

Edit: de panda's zijn er nog niet, iig niet te bezoeken. Misschien zitten ze wel ergens achter de schermen. Maar gelukkig is de merchandise en horeca er al wel :+
  woensdag 3 mei 2017 @ 21:46:12 #249
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_170667914
Ik vind vooral de ijsberen leuk in Ouwehands. En de zeeleeuwenshow en Ravotapia inderdaad . EN het is weer eens wat andere dan burgers :D
  woensdag 3 mei 2017 @ 22:12:58 #250
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_170668782
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2017 21:38 schreef Lemijn het volgende:
Ik vind het wel bijzonder dat het zó lang duurt hoor Livelink! Zijn ze samen aan het bedenken waar je het nuttigste bent? Of waar het makkelijkst vervangbaar? Hoe ingewikkeld kan het zijn? Fijn dat je er relaxed onder bent natuurlijk, en dat de uitkomst sowieso goed is. Maar sommige dingen worden niet makkelijker als je ze uitstelt volgens mij.

Oh ja, onze uitjes waren altijd naar een bos ofzo. Al dan niet met picknick. Of een grote speeltuin op fietsafstand. Volgens mij gingen we nooit naar pretparken enzo omdat mijn ouders dat zelf heel vreselijk vonden. :o
Volgens mij zijn ze vooral aan het vechten over wie van de twee iemand moet gaan aannemen. De andere krijgt mij :+
En dan ga ik er maar van uit dat ze allebei liever mij willen dan dat ze iemand moeten gaan aannemen.
Er is in ieder geval genoeg werk.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  woensdag 3 mei 2017 @ 22:58:21 #251
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_170670258
quote:
1s.gif Op woensdag 3 mei 2017 21:07 schreef Mineola het volgende:
Niet heel dichtbij voor jullie, maar hier is het militair museum in Soesterberg altijd een grote hit. Veel voertuigen en vliegtuigen en buiten een stormbaan/speel/uitraasgebeuren voor kinderen. En behoorlijk overzichtelijk, best fijn alleen met drie kinderen :+

Ja, wij zijn er ook regelmatig, museumkaart dus dan is het weer gratis, maar het buitengedeelte is dat sowieso, dus dat is wel lekker.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 3 mei 2017 @ 23:01:32 #252
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_170670350
quote:
2s.gif Op woensdag 3 mei 2017 21:39 schreef Kyara het volgende:

[..]

Daar gaan ze over 2 weken heen op schoolreisje :D
Strand vind ik idd net wat ver weg. Blijdorp ook. Ouwehands zou nog leuk zijn geweest maar dat zal met die panda's wel erg druk zijn.

En ik wil juist iets wat we niet zo vaak doen. Kinderboerderij, speeltuin of dierentuin hier komen we al vrij vaak.

Militair museum klinkt goed Mineola. Misschien niet voor zaterdag maar wel voor een andere keer. Die ga ik onthouden.

En Malkenschoten zijn ze vorige week geweest met een kinderfeestje.
Volgens mij zijn de Panda's bij Ouwehand nog niet te bezichtigen (ze zitten nog in quarantaine), dus daar zou het wel eens rustig kunnen zijn :D
https://www.ouwehand.nl/nl/ontdekken/pandasia
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 3 mei 2017 @ 23:21:14 #253
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_170670898
Over museumjaarkaart gesproken, mijn zesjarige dacht dat die in London ook geldig was :D
Hij ging daar uit zijn dak van het Transport museum.
En dat doet me denken aan het spoorwegmuseum hier. Erg leuk uitje ook :Y
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_170671384
quote:
1s.gif Op woensdag 3 mei 2017 21:43 schreef Mineola het volgende:
Oh, ik was zaterdag in Ouwehands! Het oogde druk op het parkeerterrein, maar in de dierentuin zelf vond ik het meevallen. De dierentuin vond ik niet heel bijzonder (Amersfoort is bv veel mooier en Burgers Zoo ook) maar er waren wel superleuke speelgedeelten. Dat Ravotapia oid is echt de hemel voor kinderen.

Edit: de panda's zijn er nog niet, iig niet te bezoeken. Misschien zitten ze wel ergens achter de schermen. Maar gelukkig is de merchandise en horeca er al wel :+
Ik vind Ouwehands juist een van de leukere dierentuinen, juist door de afwisseling tussen speeldingen en dieren. En ik vind het berenbos erg tof. Daar gaan we zeker nog naar terug als O groter is en de nieuwigheid van de panda's eraf is. Wij hebben een jaarkaart voor Blijdorp en dat is ook zeker een mooie dierentuin, maar Ouwehands vond ik een stuk leuker. Als die net zo ver weg had gezeten voor ons hadden we daar een jaarkaart voor gehaald ipv Blijdorp.

Is een speurtocht door het bos wellicht iets Kyara? Er bestaan kabouterpaden verspreid over het land die best populair zijn bij kleine kinderen (zelf geen ervaring mee).
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸&gt;&lt;(((º&gt;
  woensdag 3 mei 2017 @ 23:47:08 #255
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_170671599
Ja, maar dat doe ik dan liever met een vriendin erbij of zo. Is voor mezelf ook gezelliger :D Maar idd wel een leuk uitje denk ik :Y
  donderdag 4 mei 2017 @ 00:17:49 #256
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_170672246
quote:
1s.gif Op woensdag 3 mei 2017 23:21 schreef laziness het volgende:
Over museumjaarkaart gesproken, mijn zesjarige dacht dat die in London ook geldig was :D
Hij ging daar uit zijn dak van het Transport museum.
En dat doet me denken aan het spoorwegmuseum hier. Erg leuk uitje ook :Y
LOL, daar had Soneal in Parijs ook teleurgesteld over kunnen zijn, maar in Parijs waren de (meeste) musea dan weer gratis.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_170673768
quote:
1s.gif Op woensdag 3 mei 2017 23:38 schreef FlyingFish het volgende:

[..]

Ik vind Ouwehands juist een van de leukere dierentuinen, juist door de afwisseling tussen speeldingen en dieren. En ik vind het berenbos erg tof. Daar gaan we zeker nog naar terug als O groter is en de nieuwigheid van de panda's eraf is. Wij hebben een jaarkaart voor Blijdorp en dat is ook zeker een mooie dierentuin, maar Ouwehands vond ik een stuk leuker. Als die net zo ver weg had gezeten voor ons hadden we daar een jaarkaart voor gehaald ipv Blijdorp.

Is een speurtocht door het bos wellicht iets Kyara? Er bestaan kabouterpaden verspreid over het land die best populair zijn bij kleine kinderen (zelf geen ervaring mee).
Oh helemaal eens, ik vind het ook een aanrader en wij gaan er ook zeker nog eens heen! Wat ik alleen bedoelde te zeggen is dat het dierentuindeel over het algemeen niet 'mooi' parkachtig is aangelegd zoals tegenwoordig de trend is, maar vaak nog wat ouderwets met beton en zo. Zoals Blijdorp vroeger was. (En dat ik op zich niet per se naar een dierentuin hoef voor geitjes en cavia's, maar goed, voor kleintjes is dat wel heel leuk). Maar Ouwehands heeft ook hele toffe delenj, zoals het berenbos en de speelgedeelten, zodat ik het in het algemeen zeker een aanrader vind. Alleen even die kanttekening omdat Kyara Burgers gewend is en dat toch wel anders van opzet is.
pi_170674073
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 00:17 schreef Leandra het volgende:

[..]

LOL, daar had Soneal in Parijs ook teleurgesteld over kunnen zijn, maar in Parijs waren de (meeste) musea dan weer gratis.
In Londen is toch ook vrijwel alles gratis qua niet-kunst musea? Laatste keer dat ik er was iig nog wel. Het Imperial War museum is ook erg tof met een nagebouwde loopgraaf en hok waarin je kan beleven hoe het was om te schuilen voor bommen in WO2. Maar dat zou ik pas vanaf een jaar of 8 doen (en dan nog bepaalde delen overslaan die niet helemaal kindvriendelijk zijn).
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸&gt;&lt;(((º&gt;
  donderdag 4 mei 2017 @ 08:31:52 #259
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_170674170
quote:
1s.gif Op donderdag 4 mei 2017 08:18 schreef FlyingFish het volgende:

[..]

In Londen is toch ook vrijwel alles gratis qua niet-kunst musea? Laatste keer dat ik er was iig nog wel. Het Imperial War museum is ook erg tof met een nagebouwde loopgraaf en hok waarin je kan beleven hoe het was om te schuilen voor bommen in WO2. Maar dat zou ik pas vanaf een jaar of 8 doen (en dan nog bepaalde delen overslaan die niet helemaal kindvriendelijk zijn).
Nee, lang niet alles. British Museum en Natural History museum wel, en een aantal ander musea beperkt, maar de wat meer toeristische musea mag je gewoon toeristenprijzen betalen helaas...
  donderdag 4 mei 2017 @ 08:44:20 #260
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_170674265
Kinderen zijn vaak gratis maar volwassenen niet altijd. Ik betaalde voor mijzelf £17,50 dus vertelde dat we niet de volgende dag weer konden. Toen kwam hij met mijn museumjaarkaart op de proppen.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_170674649
Blegh wat een prutweer zeg. Na 3 dagen regen ben ik er wel klaar mee.

Ouwehands ben ik met pasen nog geweest berenbos is super. Neem wel droge kleren mee als je naar ravotapia gaat.
  donderdag 4 mei 2017 @ 12:15:58 #262
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_170678488
Ik vind Amersfoort het fijnst O+ zeker met grote kinderen kunnen ze door alle verblijven echt klimmen. Zoals het berenbos in ouwehands is dat is bij amersfoort echt op veel plekken :D

Wij hebben nu een abo op blijdorp. Ik vind blijdorp echt zo tof geworden aan verblijven.
Maar van 2009 tot 2013 was het zelden echt mega druk en nu struikel je over de mensen -O-
(behalve op koningsdag toen waren wij er en 3 kippen :') ) dat vind ik wel jammer.
Je merkt dat ze een betere naam krijgen nu dat echt alles nieuw en aangepakt is.
pi_170681185
Ligt er ook aan hoe laat je gaat buda. Wij gaan tegenwoordig meestal op zaterdagochtend. Als je dan gelijk doorloopt naar de oude ingang is het daar nog heerlijk rustig en wordt het langzaam aan drukker als je meer richting nieuwe ingang terug loopt.

En wij slaan die vlinderkoepel altijd over en pakken het oceanium maar om de zoveel keer mee, dat scheelt ook veel drukte.
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸&gt;&lt;(((º&gt;
  donderdag 4 mei 2017 @ 17:30:43 #264
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_170686016
Ik ga altijd op studiedagen naar Blijdorp. Dan is het echt fantastisch rustig O+
I`m not weird. I`m limited edition.
  donderdag 4 mei 2017 @ 18:23:34 #265
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_170686991
Joene liet net Leyla oorbellen uitkiezen. Dat de oorbellen witgoud waren merkte hij pas bij afrekenen. :')
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 4 mei 2017 @ 19:03:24 #266
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_170687791
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 18:23 schreef Ticootje het volgende:
Joene liet net Leyla oorbellen uitkiezen. Dat de oorbellen witgoud waren merkte hij pas bij afrekenen. :')
:D

En is de koop wel doorgegaan?
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_170688205
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 18:23 schreef Ticootje het volgende:
Joene liet net Leyla oorbellen uitkiezen. Dat de oorbellen witgoud waren merkte hij pas bij afrekenen. :')
Je moederdagkado? ;)
Met een meidenkwartet
  donderdag 4 mei 2017 @ 19:27:49 #268
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_170688306
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 19:03 schreef livelink het volgende:

[..]

:D

En is de koop wel doorgegaan?
Als J iets belooft dan doet ie dat. Dus ja.

I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 4 mei 2017 @ 19:28:20 #269
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_170688320
quote:
1s.gif Op donderdag 4 mei 2017 19:22 schreef Cathmar het volgende:

[..]

Je moederdagkado? ;)
:D
En verjaardag? :D
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 4 mei 2017 @ 19:28:25 #270
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_170688321
quote:
1s.gif Op donderdag 4 mei 2017 19:27 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Als J iets belooft dan doet ie dat. Dus ja.
Netjes ^O^
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  donderdag 4 mei 2017 @ 19:38:02 #271
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_170688583
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 18:23 schreef Ticootje het volgende:
Joene liet net Leyla oorbellen uitkiezen. Dat de oorbellen witgoud waren merkte hij pas bij afrekenen. :')
Ach, ze weet kwaliteit kennelijk te herkennen.... dat is ook wat waard ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_170688687
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 19:28 schreef livelink het volgende:

[..]

Netjes ^O^
Zo hoort dat dan had ik niet moeten zeggen kies maar wat je mooi vind.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  donderdag 4 mei 2017 @ 20:39:05 #273
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_170690569
quote:
14s.gif Op donderdag 4 mei 2017 19:41 schreef Joene het volgende:

[..]

Zo hoort dat dan had ik niet moeten zeggen kies maar wat je mooi vind.
En ze zijn dan ook mooi :Y
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_170692403
Die zijn zeker mooi
  donderdag 4 mei 2017 @ 22:08:59 #275
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_170693377
Ze was dus een oorbel kwijtgeraakt gister of eergister. Wat groeit dat snel dicht bij kinderen. Hoe lang duurt dat voordat je een week geen oorbellen kunt dragen?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  vrijdag 5 mei 2017 @ 00:55:43 #276
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_170696911
Een jaar of 20? :') Toen ik klein was gingen mn gaatjes supersnel dicht. Nu gaan ze nooit meer dicht, ook al mag dat wel.

Mooie oorbellen Ley, goed uitgezocht :D
I`m not weird. I`m limited edition.
  zaterdag 6 mei 2017 @ 06:52:46 #277
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_170720681
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 22:08 schreef Ticootje het volgende:
Ze was dus een oorbel kwijtgeraakt gister of eergister. Wat groeit dat snel dicht bij kinderen. Hoe lang duurt dat voordat je een week geen oorbellen kunt dragen?
Even denken.... oudste kreeg ze toen ze een jaar of 10 was denk ik, en nu is ze 15 en kan ze wel een paar weken zonder.
  zaterdag 6 mei 2017 @ 06:53:45 #278
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_170720687
Leyla heeft nu een jaartje gaatjes, die kan geen 2 dagen zonder.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_170720786
lisa heeft ze gehad met 3.5 jaar oud en heeft zelde oorbellen nog in. maar de gaatjes blijven open :)
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
  zaterdag 6 mei 2017 @ 07:33:03 #280
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_170720813
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 06:53 schreef Ticootje het volgende:
Leyla heeft nu een jaartje gaatjes, die kan geen 2 dagen zonder.
Nee dat was bij de mijne hetzelfde :Y
  zaterdag 6 mei 2017 @ 10:19:50 #281
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_170722150
Mooie oorbellen hoor Jen! Je dochter heeft smaak Tico :)
KuikenGuppy
  zaterdag 6 mei 2017 @ 11:52:43 #282
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_170723406
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 10:19 schreef Burdie het volgende:
Mooie oorbellen hoor Jen! Je dochter heeft smaak Tico :)
Leyla ;)
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zaterdag 6 mei 2017 @ 20:55:03 #283
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_170732664
Uiteindelijk geen Apenheul vandaag maar De Hoge Veluwe. Bakfiets gehuurd en fietsroute gevolgd. Onderweg paar keer afgestapt om even te spelen en te picknicken. Heerlijk! En wat ontzettend mooi is het daar toch O+
  zaterdag 6 mei 2017 @ 21:00:27 #284
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_170732767
quote:
2s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 20:55 schreef Kyara het volgende:
Uiteindelijk geen Apenheul vandaag maar De Hoge Veluwe. Bakfiets gehuurd en fietsroute gevolgd. Onderweg paar keer afgestapt om even te spelen en te picknicken. Heerlijk! En wat ontzettend mooi is het daar toch O+
Oh dat vinden wij ook heel fijn ja.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_170733756
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 22:08 schreef Ticootje het volgende:
Ze was dus een oorbel kwijtgeraakt gister of eergister. Wat groeit dat snel dicht bij kinderen. Hoe lang duurt dat voordat je een week geen oorbellen kunt dragen?
M. heeft bijna 4 jaar oorbellen, die heeft ze een paar weken niet in gehad, maar ik heb er net weer oorbelletjes in gedaan en met een beetje poeren ging dat eigenlijk vrij makkelijk.
Het deed in elk geval geen pijn.
Ik heb geen idee hoe lang je ze moet hebben voordat ze niet meer dichtgroeien. Zal vast ook nog per persoon verschillen.
Mama van 2 lieve meiden :)
  zaterdag 6 mei 2017 @ 21:48:00 #286
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_170733882
Oh ik moest wel even hard duwen :')

Maar ze controleert nu wel steeds of ze er nog in zitten. En gaf J net nog eens een knuffel omdat ze zo mooi zijn.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_170734078
Leah heeft nu een jaar oorbellen. Nog steeds dezelfde.
Ze wil er wel anderen in maar dat lukt niet :P De gaatjes zijn zo piepklein en het doet ook pijn als ik het probeer.
Dus we laten het nog maar zo.
pi_170734095
De oorbellen van Leyla zijn inderdaad heel mooi O+
  Moderator zondag 7 mei 2017 @ 02:18:26 #289
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_170737707
quote:
1s.gif Op donderdag 4 mei 2017 08:31 schreef mousemicky het volgende:

[..]

Nee, lang niet alles. British Museum en Natural History museum wel, en een aantal ander musea beperkt, maar de wat meer toeristische musea mag je gewoon toeristenprijzen betalen helaas...
National Gallery en Tate Museum zijn ook gratis. Maar weet niet hoe leuk dat voor kinderen is ;)
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  Moderator zondag 7 mei 2017 @ 02:21:57 #290
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_170737721
Volgens mij kun je gaatjes altijd weer doorprikken? Ik heb eens in de paar jaar oorbellen in en prik er zo weer doorheen. Het velletje is maar heel dun en druk ik zo weer doorheen :)
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  zondag 7 mei 2017 @ 07:02:33 #291
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_170738310
Maar dan heb je vroeger vast wel wat langer achter elkaar oorbellen gedragen, Majo? Om die stevige basis voor dat 'tunneltje' te leggen.

Ik heb vroeger eens een ingegroeid achterkantje-van-een-knopje gehad en heb nadat de huisarts dat er uitgesneden had een tijdlang geen oorbellen gedragen. Toen waren m'n gaatjes echt wel dichtgegroeid.
in de haak.
  maandag 8 mei 2017 @ 19:37:05 #292
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_170781101
Duurde echt jaaaaaren voordat ik langer dan een week of zes zonder oorbellen kon.

Mijn man begint volgende maand bij een nieuwe werkgever en bleek bij de huidige wat meer vrije dagen nog te hebben dan we dachten. Nu willen we rond hemelvaart nog een dag of zes weg maar we kunnen het niet eens worden waarheen :')
First world problems we haz them :+
Ik heb je lief mijn hele leven
  maandag 8 mei 2017 @ 19:53:35 #293
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_170781708
quote:
1s.gif Op maandag 8 mei 2017 19:37 schreef laziness het volgende:
Duurde echt jaaaaaren voordat ik langer dan een week of zes zonder oorbellen kon.

Mijn man begint volgende maand bij een nieuwe werkgever en bleek bij de huidige wat meer vrije dagen nog te hebben dan we dachten. Nu willen we rond hemelvaart nog een dag of zes weg maar we kunnen het niet eens worden waarheen :')
First world problems we haz them :+
Ierland.
Klaar. Slotje.
  maandag 8 mei 2017 @ 19:54:39 #294
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_170781744
quote:
1s.gif Op maandag 8 mei 2017 19:53 schreef amaranta het volgende:

[..]

Ierland.
Klaar. Slotje.
Klein detail, mijn man wil niet vliegen :P
Maar verder zeker goede suggestie. Ierland is prachtig O+
Ik heb je lief mijn hele leven
  maandag 8 mei 2017 @ 19:56:01 #295
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_170781784
quote:
1s.gif Op maandag 8 mei 2017 19:54 schreef laziness het volgende:

[..]

Klein detail, mijn man wil niet vliegen :P
Maar verder zeker goede suggestie. Ierland is prachtig O+
Ik zou het niet weten, ik ben er nog nooit geweest.
  maandag 8 mei 2017 @ 19:56:19 #296
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_170781795
Duitsland. Algau.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 8 mei 2017 @ 19:56:22 #297
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_170781800
quote:
1s.gif Op maandag 8 mei 2017 19:54 schreef laziness het volgende:

[..]

Klein detail, mijn man wil niet vliegen :P
Maar verder zeker goede suggestie. Ierland is prachtig O+
Dan zou ik naar Knokke gaan in België.
pi_170782508
Of een Waddeneiland Lazi. Ben ik dus gewoon nog nooit geweest. Lijkt me heerlijk.
Met een meidenkwartet
pi_170783009
Team Wadden! Lekker uitwaaien O+ Wat heerlijk zo onverwacht een paar dagen weg lazi!
pi_170783284
quote:
1s.gif Op maandag 8 mei 2017 19:54 schreef laziness het volgende:

[..]

Klein detail, mijn man wil niet vliegen :P
Maar verder zeker goede suggestie. Ierland is prachtig O+
Met de auto en boot dus :P
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  maandag 8 mei 2017 @ 21:37:23 #301
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_170785421
quote:
1s.gif Op maandag 8 mei 2017 20:38 schreef Tally het volgende:

[..]

Met de auto en boot dus :P
Noh dat is me wat teveel gekkenwerk voor zes dagen. Ik heb dat al wel eens uitgezocht maar de boot van Engeland naar Ierland is best duur ook.
Ik heb je lief mijn hele leven
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')