abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_170295056
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 21:22 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Dit is ook wat veel tegenstanders roepen, door de ophaaldiensten, de vooruitzichten op de vele sociale voorzieningen werkt het als een magneet voor de bevolking in die landen. Maar je kunt ze gewoon niet allemaal opvangen en voorzien van een huisje en uitkering, wie moet dat betalen in de toekomst? En niemand hier moet aankomen met dat de vluchtelingen dit in de toekomst zelf gaan betalen, in eerdere discussies al aangeven en nu weer, 65% van de asielzoekers de laatste 15 jaar heeft geen betaalde baan en teren op de sociale voorzieningen in Nederland. Dat kost miljarden per jaar, en wij mogen dadelijk tot ons 80e werken om dat volk van een nieuwe wasmachine te voorzien.
Het leeuwendeel van wat hier binnenkomt, is helemaal geen vluchteling, maar asielzoeker. Het zijn mensen uit niet-oorlogsgebieden, die hier hun geluk komen beproeven, in plaats van hun eigen land op te bouwen.

Een bijkomend probleem dat de huidige gang van zaken oplevert, is dat het draagvlak voor de opvang van echte vluchtelingen steeds verder afbrokkelt.
  maandag 17 april 2017 @ 21:33:35 #27
168739 Red_85
'echt wel'
pi_170295072
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 20:53 schreef bamibij het volgende:

[..]

Grappig, dit denk ik ook vaak andersom. Dus je wil dat alle migranten/vluchtelingen opkankeren of je wordt uitgemaakt voor moslimknuffelende Gutmensch annex kankermongool.
Ben je ook als je dat echt wil. Geen zinnig mens met zinnige gedachtes zou zo'n gigantische stroom aan kanslozen binnen zijn landsgrenzen willen hebben.
'Je gaat het pas zien als je het begrijpt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_170295668
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 21:40 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Ook vanuit de handhavers komt steeds meer kritiek op de beslissingen van de overheid, praat maar eens met een agent. Ik voorzie een opstand binnen Europa, en de kritiek zal steeds groter worden, we gaan nog niet met de fakkels en hooivorken de straat op maar er zal een tijd komen dat de Europese burger het zat is, en dan ben ik bang voor een situatie die helemaal uit de hand loopt omdat de orde diensten er ook de brui aan zullen geven. De politieke elite zondert zich steeds vaker af van de werkelijkheid, de kloof arm en rijk groeit, en de werkende bevolking is het zat. De kansloze islamitisch invasie met bijkomende islamitische problemen blijven onze grenzen overspoelen, de werkende man word door de linkse kliek al jaren bestempeld als een dom racistisch boos mannetje, alle ingrediŽnten van een burgeroorlog zijn aanwezig, het is wachten tot de kettingreactie in gang word gezet. En dan sta ik niet te kijken van kristalnacht-achtige taferelen en massale rellen in de grote steden.
Kan niet vroeg genoeg beginnen wat mij betreft. Liever niet natuurlijk maar het lijkt onafwendbaar.
Zet God op de pot, stop de profeet maar in je reet, en dans voor het vrije woord.
pi_170296360
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 21:40 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Ook vanuit de handhavers komt steeds meer kritiek op de beslissingen van de overheid, praat maar eens met een agent. Ik voorzie een opstand binnen Europa, en de kritiek zal steeds groter worden, we gaan nog niet met de fakkels en hooivorken de straat op maar er zal een tijd komen dat de Europese burger het zat is, en dan ben ik bang voor een situatie die helemaal uit de hand loopt omdat de orde diensten er ook de brui aan zullen geven. De politieke elite zondert zich steeds vaker af van de werkelijkheid, de kloof arm en rijk groeit, en de werkende bevolking is het zat. De kansloze islamitisch invasie met bijkomende islamitische problemen blijven onze grenzen overspoelen, de werkende man word door de linkse kliek al jaren bestempeld als een dom racistisch boos mannetje, alle ingrediŽnten van een burgeroorlog zijn aanwezig, het is wachten tot de kettingreactie in gang word gezet. En dan sta ik niet te kijken van kristalnacht-achtige taferelen en massale rellen in de grote steden.
In Polen ja, als de EU ze een berg migranten door de strot duwt. Niet in het ontzielde West-Europa.

Anno 2017 nog geen plannen hebben om het zinkende schip te verlaten :')
  maandag 17 april 2017 @ 22:04:41 #30
110789 DrDentz
Huis... huis...
pi_170296400
Ik wens mensen met jonge kinderen wel succes. Wat voor toekomst spiegelen die ze voor?
"Jesse is gladder dan deze glijbaan. Echt een gladde aal." ~ Justin Klaver
pi_170296491
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 21:30 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

GL is helemaal compleet van het padje. Klaver ziet het als "onze verantwoordelijkheid" (onze = Nederland) om "vluchtelingen" op te vangen, ook als andere landen hun afspraken niet nakomen.
Van GL is het overduidelijk dat het naÔeve wegkijkers zijn maar ik heb ook sterk mijn twijfels bij de intenties van de VVD. Ze profileren zich danwel als een partij die echt iets wilt doen tegen de massa-immigratie. Ze hameren altijd maar op het maken van afspraken met de Noord-Afrikaanse landen en het invoeren van strengere regels. Maar in de praktijk doen ze bitter weinig om de problemen op te lossen.

Volgens mij vindt de VVD het ook wel best al die kansloze migranten. Dat zet de woningmarkt lekker onder druk en de werkgevers kunnen profiteren van goedkope arbeidskrachten.
I'm 75 years old, and I still wake up with the little guy saluting.
pi_170296552
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 21:33 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Ben je ook als je dat echt wil. Geen zinnig mens met zinnige gedachtes zou zo'n gigantische stroom aan kanslozen binnen zijn landsgrenzen willen hebben.
Dat zeg ik helemaal niet :')
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op vrijdag 28 augustus 2015 22:42 schreef Californium het volgende:
Ik ben de grootste fok!slet :)
[/quote]
  maandag 17 april 2017 @ 22:45:02 #33
382180 LelijKnap
Verlichtingsfundamentalist
pi_170297400
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 22:04 schreef DrDentz het volgende:
Ik wens mensen met jonge kinderen wel succes. Wat voor toekomst spiegelen die ze voor?
Mijn neef tijdens de verkiezingen, een succesvol bankmannetje die op het punt staat een gezin te stichten; ''de VVD heeft het wel goed gedaan, de economie loopt weer...dus ik stem weer op ze.''
Leven is het verliezen van illusies. - LK
pi_170297458
quote:
15s.gif Op maandag 17 april 2017 22:45 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Mijn neef tijdens de verkiezingen, een succesvol bankmannetje die op het punt staat een gezin te stichten; ''de VVD heeft het wel goed gedaan, de economie loopt weer...dus ik stem weer op ze.''
Als ťcht succesvol bankmannetje heeft ie groot gelijk ^O^
  maandag 17 april 2017 @ 22:49:02 #35
382180 LelijKnap
pi_170297469
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 22:48 schreef Grems het volgende:

[..]

Als ťcht succesvol bankmannetje heeft ie groot gelijk ^O^
Ja, als toekomstig vader moet ie zich kapot schamen.
pi_170297480
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 22:49 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ja, als toekomstig vader moet ie zich kapot schamen.
Niet als hij succesvol genoeg is.
pi_170297920
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 21:12 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

De EU handelt niet in het belang van de Europese bevolking. Die bom barst vanzelf een keer, temeer omdat de EU zich als een tandeloze tijger gedraagt in dit soort kwesties. Effectief staan de buitengrenzen wagenwijd open. Die situatie is onmogelijk houdbaar op de lange en zelfs middellange termijn.
Ja maar ehm, er waren meen ik toch verkiezingen een maand of wat terug....en Nederland koos weer voor hetzelfde zootje...dus tja.
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
pi_170297939
Oh sorry ik was mosterd, ik wist niet dat de draad deze wending al had genomen.
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
pi_170297963
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 22:07 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Van GL is het overduidelijk dat het naÔeve wegkijkers zijn maar ik heb ook sterk mijn twijfels bij de intenties van de VVD. Ze profileren zich danwel als een partij die echt iets wilt doen tegen de massa-immigratie. Ze hameren altijd maar op het maken van afspraken met de Noord-Afrikaanse landen en het invoeren van strengere regels. Maar in de praktijk doen ze bitter weinig om de problemen op te lossen.

Volgens mij vindt de VVD het ook wel best al die kansloze migranten. Dat zet de woningmarkt lekker onder druk en de werkgevers kunnen profiteren van goedkope arbeidskrachten.
wat moeten die dan voor werk doen? komkommers recht buigen? thuis poepten ze nog in een gat in de grond.
(Nietzsche)
  maandag 17 april 2017 @ 23:26:49 #40
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_170298263
Hele bootladingen vol kansloze Afrikaanse jongemannen.
pi_170298769
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 21:07 schreef Elfletterig het volgende:
De mythe dat we de vergrijzing kunnen opvangen met migratie is allang naar het rijk der fabelen verwezen. Maar zelfs al zou dat kunnen, waarom zouden we dat willen? Waarom zouden we het karakter van onze landen blijvend en ingrijpend veranderen?
Dat migranten binnenhalen helpt tegen de vergrijzing is ook zo iets wat maar blijft kleven.
Maar onderzoeken van onder andere het CBS en het CBP hebben dit al jaren geleden onderuit gehaald, je hebt namelijk steeds meer migranten nodig.
Voor je het weer zit je dan op 50 miljoen inwoners in 2060.
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 20:58 schreef koekoe het volgende:
Beleid mensen, allemaal een vooropgezet plan.

Declaring that Germany is in desperate need of migrants, the head of the umbrella group for employers’ associations has demanded the nation loosen border controls and recognise itself to be an “immigration country”.

“Germany is an immigration country. And Germany has to be made aware of this situation,” said Ingo Kramer, president of the Confederation of German Employers’ Associations (BDA).

According to the German Press Agency, Kramer said the nation will be ‘missing’ six million people of working age by the year 2030, and argued that politicians ‘must quickly realise that the country needs immigration”.
Natuurlijk gaat het de Duitse werkgevers niet om nieuwe "verse" werknemers, als dat zo is dan is er genoeg keuze in de zuidelijke EU landen waar er hoge jeugdwerkloosheid is.
Nee, ze willen goedkope werknemers.
pi_170298805
De enige hoop van Europa is volgens mij dat klimaatverandering de middenklasse van de sub-Sahara regio wegvaagt en de mensen daar te arm maakt om te reizen. Want dat is de hele grap van het ''ontwikkel'' verhaal. Als mensen meer geld krijgen willen ze helemaal niet thuisblijven in een beter land, maar reizen naar waar ze het nog sneller beter krijgen. Vervolgens komen ze in een koud land zonder relevante vaardigheden in een klein appartementje met net genoeg geld om van te leven en geen reet om te doen. Een sociaal isolement omringt door andere mensen die niks toe te voegen hebben en ook een beetje depri zijn. Gaat nog mooi worden over 20 jaar.
pi_170298818
Ze dobberen slechts 30km van de kust af en RMS Timmerfrans komt ze ophalen.

Deze gekte moet eens stoppen :')
Je gaat het pas zien als je het door hebt
  dinsdag 18 april 2017 @ 00:18:44 #44
110789 DrDentz
Huis... huis...
pi_170298831
Het volk wil dit, anders kreeg een figuur als Jesse Klaver nooit zoveel stemmen.
"Jesse is gladder dan deze glijbaan. Echt een gladde aal." ~ Justin Klaver
  dinsdag 18 april 2017 @ 00:24:15 #45
382180 LelijKnap
pi_170298868
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 22:49 schreef Grems het volgende:

[..]

Niet als hij succesvol genoeg is.
70 jaar aan toekomst (dus die van je kinderen) zekerheid verschaffen is onmogelijk. En een leven in een 'gated community' lijkt me ook niet bepaald ideaal.
pi_170298899
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 00:16 schreef skysherrif het volgende:
Ze dobberen slechts 30km van de kust af en RMS Timmerfrans komt ze ophalen.

Deze gekte moet eens stoppen :')
Eerder vrijwilligster Pleun, studente aan de Amsterdamse Kunstacademie, die de beelden op TV niet meer kon aanzien en moest ingrijpen.
pi_170298939
Godverdomme wij zijn toch krankjorum als Europeanen, kansloos volk dat alleen maar ellende en achteruitgang meebrengt massaal importeren...
<hr>
pi_170298958
Ik ben echt hoe langer hoe meer geÔnteresseerd in hoe mensen zo extreem wereldvreemd zijn dat ze miljoenen Afrikanen met open handen ontvangen... hebben ze geen enkel idee wat voor gevolgen dit kan hebben op de lange termijn?

Zelfs als ze met alle goede wil van de wereld hier komen wonen gaat dit problemen geven. Ze kunnen niet mee doen met de samenleving...
10.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_170300298
Allemaal hierheen halen en een huis + uitkering voor life geven.

Om dat allemaal te bekostigen moeten Nederlanders harder werken en zeer zware belastingen betalen.
Ik ben HSG-Bomber niet.
pi_170300314
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 08:35 schreef HSG het volgende:
Allemaal hierheen halen en een huis + uitkering voor life geven.

Om dat allemaal te bekostigen moeten Nederlanders harder werken en zeer zware belastingen betalen.
En al hun 12 kinderen ook.
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')