abonnement Unibet Coolblue
pi_170301687
Dat klinkt niet heel prettig kaatje :(
  dinsdag 18 april 2017 @ 10:30:07 #102
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_170301727
Kaatje :o

Hier ook nog iets bijzonders wat betreft Vriendin:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoilers!
  dinsdag 18 april 2017 @ 10:39:57 #103
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_170301835
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 09:56 schreef Kaatje1 het volgende:
Goedemorgen allemaal.

Ik ben ook op kantoor aangekomen. Moest vanochtend iets (volgens mini) engs laten doen Mini, niet kijken:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HIer doen alle systemen het gewoon geloof ik, dus aan de slag maar weer!
Ik krijg wel een beetje de rillingen van het verhaal hoor brr. Weet je ook de reden waarom het pas na tig keer lukte?
I like the way you look at me with those beautiful eyes
  dinsdag 18 april 2017 @ 10:42:55 #104
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_170301856
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 10:39 schreef zeefje het volgende:

[..]

Ik krijg wel een beetje de rillingen van het verhaal hoor brr. Weet je ook de reden waarom het pas na tig keer lukte?
Ik ben zelf ook heel lastig te prikken. Bovenstaande gebeurd dan ook regelmatig. Soms eindigen ze op de bovenkant van mijn hand, omdat het makkelijker is. Afhankelijk van degene die prikt lukt het relatief snel of niet.
  dinsdag 18 april 2017 @ 10:47:42 #105
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_170301904
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 10:42 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Ik ben zelf ook heel lastig te prikken. Bovenstaande gebeurd dan ook regelmatig. Soms eindigen ze op de bovenkant van mijn hand, omdat het makkelijker is. Afhankelijk van degene die prikt lukt het relatief snel of niet.
bovenkant hand vind ik een van de pijnlijkste plekken. Zo dichtbij het bot ;(
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_170301918
Brr, kaatje. Ik ben ook moeilijk te prikken, en word eigenlijk standaard op de bovenkant van m'n hand geprikt.

Zometeen komen mini en de duutser weer thuis. Helaas is hun vlucht vertraagd. Mini wordt wel een ervaren vlieger, want morgen gaan we door naar Brussel om een beetje een gevoel voor de stad te krijgen..
  dinsdag 18 april 2017 @ 10:50:31 #107
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_170301945
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 10:47 schreef zeefje het volgende:

[..]

bovenkant hand vind ik een van de pijnlijkste plekken. Zo dichtbij het bot ;(
In je pols is het een stuk erger. Maar dat doen ze eigenlijk niet meer. Totdat je iemand uit het jaar 0 tegenkomt die meent dat het nog steeds prima kan.
  dinsdag 18 april 2017 @ 10:51:31 #108
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_170301957
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 10:48 schreef Jagärtrut het volgende:
Brr, kaatje. Ik ben ook moeilijk te prikken, en word eigenlijk standaard op de bovenkant van m'n hand geprikt.

Zometeen komen mini en de duutser weer thuis. Helaas is hun vlucht vertraagd. Mini wordt wel een ervaren vlieger, want morgen gaan we door naar Brussel om een beetje een gevoel voor de stad te krijgen..
Leuk! Enig idee waar je in Brussel gaat wonen of zijn jullie nog aan het rondkijken?
pi_170301998
Happy dog is happy :D
Sterkheidsbaas van alles.
pi_170302002
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 10:51 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Leuk! Enig idee waar je in Brussel gaat wonen of zijn jullie nog aan het rondkijken?
Nee, geen enkel idee. We kennen Brussel zo slecht, dat we er echt een beetje een idee voor moeten krijgen...
pi_170302023
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 10:50 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

In je pols is het een stuk erger. Maar dat doen ze eigenlijk niet meer. Totdat je iemand uit het jaar 0 tegenkomt die meent dat het nog steeds prima kan.
Krijg gewoon kippenvel terwijl ik dit lees. Heb normaal geen probleem met bloedprikken maar dit klinkt allemaal niet tof.
  dinsdag 18 april 2017 @ 10:56:42 #112
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_170302040
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 april 2017 10:55 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Krijg gewoon kippenvel terwijl ik dit lees. Heb normaal geen probleem met bloedprikken maar dit klinkt allemaal niet tof.
Niet teveel bij stilstaan. De meeste mensen zijn snel en prima te prikken via je arm :). En iemand die goed kan prikken kan ook bij de meest moeilijke arm prikken, het duurt alleen langer. En dat is het probleem: dat kost ze geld (want je bent langer bezig etc etc).
pi_170302162
Deze prikdame vond het erger als ik, alsof het haar pijn deed ;)
Gelukkig was er nog een collega die vandaag ook prikte en een deel van de patienten kon overnemen.

Maar wat ben ik blij dat ik geen heroine verslaafde ben, dan had ik toch wel een groot probleem :P
We have far more in common than that which devides us..
  dinsdag 18 april 2017 @ 11:08:13 #114
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_170302170
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 11:07 schreef Kaatje1 het volgende:

Maar wat ben ik blij dat ik geen heroine verslaafde ben, dan had ik toch wel een groot probleem :P
Ik denk dat je verslaving dan groter is dan de pijn van het prikken hoor :Y
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_170302175
Heroine kan je ook snuiven of roken. *O*
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 18 april 2017 @ 11:11:10 #116
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_170302192
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 11:08 schreef zeefje het volgende:

[..]

Ik denk dat je verslaving dan groter is dan de pijn van het prikken hoor :Y
Lekker tussen de tenen gespoten zodat de prikplekken niet te zien zijn...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  dinsdag 18 april 2017 @ 11:18:21 #117
221912 minilot
Nancy boy
pi_170302283
In een pols?! :N :r

*holt topic uit*
Tabee!
Let me see you stripped down to the bone
pi_170302363
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 11:18 schreef minilot het volgende:
In een pols?! :N :r

*holt topic uit*
Tabee!
Ah. De manier om mini stil te krijgen :D :D :D
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_170302485
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 10:56 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Niet teveel bij stilstaan. De meeste mensen zijn snel en prima te prikken via je arm :). En iemand die goed kan prikken kan ook bij de meest moeilijke arm prikken, het duurt alleen langer. En dat is het probleem: dat kost ze geld (want je bent langer bezig etc etc).
Daar heb je ook gelijk in
pi_170303043
Je zou er een fobie aan overhouden als het zo gaat! Bij mij is bloedprikken zo gebeurd, dus ik kan me hier niets bij voorstellen.

Studietijgers onder ons, myra en Lonaa en evt anderen: hebben jullie tips om op andere manieren dan lezen stof tot je te nemen? Ik help een jongen met studeren en ondanks wekelijkse afspraak en een goede planning haalt hij zijn tentamens niet. Hij is wat ADD'ig en lijkt geen idee te hebben hoe hij moet studeren. Ik heb hem vanochtend de tip gegeven om met flashcards te werken en mindmaps te maken - dat was volkomen nieuw voor hem. Hebben jullie manieren die goed werken waarbij je informatie op een nieuwe manier verwerkt? Hij studeert geschiedenis btw.
freedom is just another word for nothing left to lose
  dinsdag 18 april 2017 @ 11:59:18 #121
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_170303069
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 11:58 schreef Lot_1 het volgende:
Je zou er een fobie aan overhouden als het zo gaat! Bij mij is bloedprikken zo gebeurd, dus ik kan me hier niets bij voorstellen.

Studietijgers onder ons (Myra en Lonaa en evt anderen: hebben jullie tips om op andere manieren dan lezen stof tot je te nemen? Ik help een jongen met studeren en ondanks wekelijkse afspraak en een goede planning haalt hij zijn tentamens niet. Hij is wat ADD'ig en lijkt geen idee te hebben hoe hij moet studeren. Ik heb hem vanochtend de tip gegeven om met flashcards te werken en mindmaps te maken - dat was volkomen nieuw voor hem. Hebben jullie manieren die goed werken waarbij je informatie op een nieuwe manier verwerkt? Hij studeert geschiedenis btw.
Het maken van samenvattingen van de stof helpt bij heel veel mensen ook. Misschien dat proberen?
pi_170303132
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 18 april 2017 @ 12:01:59 #123
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_170303136
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 april 2017 11:58 schreef Lot_1 het volgende:
Je zou er een fobie aan overhouden als het zo gaat! Bij mij is bloedprikken zo gebeurd, dus ik kan me hier niets bij voorstellen.

Studietijgers onder ons, myra en Lonaa en evt anderen: hebben jullie tips om op andere manieren dan lezen stof tot je te nemen? Ik help een jongen met studeren en ondanks wekelijkse afspraak en een goede planning haalt hij zijn tentamens niet. Hij is wat ADD'ig en lijkt geen idee te hebben hoe hij moet studeren. Ik heb hem vanochtend de tip gegeven om met flashcards te werken en mindmaps te maken - dat was volkomen nieuw voor hem. Hebben jullie manieren die goed werken waarbij je informatie op een nieuwe manier verwerkt? Hij studeert geschiedenis btw.
ADD-ers kunnen er baat bij hebben een bewuste "storingsbron" te creeren. Een continue stroom van informatie die er voor zorgt dat wegspringende aandacht -daarheen- gaat.
Het is dan eenvoudiger de aandacht die er over blijft te kanaliseren.

Verder werkt schrijven goed: dingen lezen en hier korte, handgeschreven (balpen dus) samenvattinkjes van maken. Dan dwing je tot niet alleen lezen, maar ook overdenken en zoeken naar essentie.

(Praktijkervaringen van een ADDer...)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_170303324
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 11:07 schreef Kaatje1 het volgende:
Deze prikdame vond het erger als ik, alsof het haar pijn deed ;)
Gelukkig was er nog een collega die vandaag ook prikte en een deel van de patienten kon overnemen.

Maar wat ben ik blij dat ik geen heroine verslaafde ben, dan had ik toch wel een groot probleem :P
bloed of plasma doneren lijkt me ook een slecht idee. Nogal dikke naald.
pi_170303614
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 11:59 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Het maken van samenvattingen van de stof helpt bij heel veel mensen ook. Misschien dat proberen?
Ja, dat doet hij al wel. Al lijkt hij ondanks dat de stof niet te kunnen reproduceren. Ik heb aangeboden hem wekelijks te overhoren vanuit de samenvatting (voor de herkansing).

Samenvatten op kleine briefjes met pen is wel een goede! Ik dwong mezelf ook altijd om zo de kern tot me te nemen (mijn samenvattingen waren vaak te lang anders).
Wat bedoel je met je eerste punt fietsie? Concreet?
freedom is just another word for nothing left to lose
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')