abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_170289389
Hallo,

Ik weet niet waar ik deze topic moet plaatsen maar goed hier mijn verhaal.

Sinds vorige week heb ik uit het niets een pakketje gekregen, ik moest bij het ontvangen mijn ID laten zien + een handtekening zetten. Wat blijkt is dat ik een pakketje heb gekregen van Vodafone, een iPhone 7 32Gb, maar ik zit helemaal niet bij Vodafone en heb nooit wat op Vodafone een iPhone 7 besteld. Er zit zelfs een abonnement aan vast, en het IBAN-nummer wat erbij staat is niet eens mijn rekening?

Wat nog vager is, is dat er al ¤4,24 eenmalige kosten is betaald met een creditcard. Terwijl ik geen eens een creditcard heb!!!! Zou het zo kunnen zijn dat iemand dit voor de grap heeft gedaan? Ik heb het alvast opgezocht vanwege de incasso en al dat gedoe, wil niet de deurwaarder op m'n geweten hebben namelijk. Vodafone heeft dus zonder toestemming van mij iets verzonden, en ik las ergens dat je het recht hebt om het product te houden als dat zo is? Dat is mijn intentie niet in iedergeval, maar ik weet er geen raad mee van wat ik nu moet doen.
  Moderator maandag 17 april 2017 @ 18:30:53 #2
1025 crew  Armani XL
Taggen heeft geen zin
pi_170289416
Ik neem deze even mee naar WGR (Werk, Geldzaken en Recht).

Was het pakketje aan jouw geadresseerd (jouw naam) of alleen naar jouw adres met andermans naam?
pi_170289486
Bel Vodafone.
pi_170289614
Er staat inderdaad mijn naam op, gegevens zoals geboortedatum staat op t factuur papier maar die kloppen ook niet eens. Ik vind dit maar heel raar, wat moet ik doen? Wat nou als Vodafone dit niet accepteert aangezien mijn naam op het pakketje staat?
  Moderator maandag 17 april 2017 @ 18:39:34 #5
1025 crew  Armani XL
Taggen heeft geen zin
pi_170289688
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 18:37 schreef SnitsJack het volgende:
Er staat inderdaad mijn naam op, gegevens zoals geboortedatum staat op t factuur papier maar die kloppen ook niet eens. Ik vind dit maar heel raar, wat moet ik doen? Wat nou als Vodafone dit niet accepteert aangezien mijn naam op het pakketje staat?
Zo'n vaart zal het niet lopen. Eerst maar even met Vodafone contact opnemen en alles uitleggen.
Verder niets openmaken.
pi_170289787
Pakketje in iedergeval aan niemand afgeven. Beter was om het gehele pakket niet te accepteren. Zijn vermoedelijk oplichters die proberen het pakketje op jouw adres bestellen, met als doel het te onderscheppen.
  Moderator maandag 17 april 2017 @ 18:44:07 #7
1025 crew  Armani XL
Taggen heeft geen zin
pi_170289826
quote:
3s.gif Op maandag 17 april 2017 18:44 schreef Armani XL het volgende:
Oh, en als er vanavond iemand aan de deur staat om het pakketje op te halen moet je hem vooral niet meegeven ;)
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_170289853
Ik had het pakket moeten openen voordat ik kon zien van waar het vandaan kwam. Er stond alleen m'n adres op het pakket met mijn naam, toen ik het opende zag ik dat het dus een iPhone was met een factuur erbij van Vodafone voor een abonnement van ¤50 per maand en totaal na 2 jaar dus ¤800! Ik wil en kan dit niet zomaar betalen, ik zal Vodafone morgen ook bellen maar ben bang dat ik alsnog zou moeten betalen ookal heb ik dit niet zelf besteld.
pi_170289860
quote:
3s.gif Op maandag 17 april 2017 18:44 schreef Armani XL het volgende:
Oh, en als er vanavond iemand aan de deur staat om het pakketje op te halen moet je hem vooral niet meegeven ;)
Ja inderdaad. Hier bestaat een oplichtingsvariant van. Aangezien TS dan getekend heeft, mag TS alles betalen en is heeft iemand anders een nieuwe iphone.
pi_170289868
quote:
3s.gif Op maandag 17 april 2017 18:44 schreef Armani XL het volgende:
Oh, en als er vanavond iemand aan de deur staat om het pakketje op te halen moet je hem vooral niet meegeven ;)
Dat weet ik, heb dit ergens anders ook al gelezen. Maar aangezien het op mijn naam staat..
  Moderator maandag 17 april 2017 @ 18:48:35 #12
1025 crew  Armani XL
Taggen heeft geen zin
pi_170289919
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 18:46 schreef SnitsJack het volgende:

[..]

Dat weet ik, heb dit ergens anders ook al gelezen. Maar aangezien het op mijn naam staat..
Ja, maar tegenwoordig komen ze dan 's avonds in de werkkleding van post.nl het pakketje ophalen met als smoes dat het ten onrechte bezorgd is oid.

Eerst Vodafone bellen en hun aanwijzingen opvolgen.
pi_170290105
quote:
3s.gif Op maandag 17 april 2017 18:48 schreef Armani XL het volgende:

[..]

Ja, maar tegenwoordig komen ze dan 's avonds in de werkkleding van post.nl het pakketje ophalen met als smoes dat het ten onrechte bezorgd is oid.

Eerst Vodafone bellen en hun aanwijzingen opvolgen.
Ik ken dit soort trucjes al, heb het in het verleden eerder gehad. Daar trap ik niet in, eenmaal geleverd komen ze niet terug totdat je retour wil verzenden etc. Bij het factuur staat een ander telefoon nummer, niet die van mij, zou Vodafone dit alsnog kunnen oplossen?
pi_170290266
Nog iets aparts, heb geprobeerd de IBAN op te zoeken die staat weergegeven op het factuur, blijkt de bankrekening niet eens te bestaan.
pi_170290318
Had je Vodafone gebeld was het al opgelost geweest.
AMG heten en dan een Volvo rijden...
pi_170290575
Tja, in principe is een ongevraagd pakket gewoon van jou. Je hebt, zolang je niets betaalt, geen overeenkomst met Vodafone.

Bij een eventueel verzoek om de telefoon terug te sturen, dient Vodafone die kosten op te hoesten.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_170290620
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 19:14 schreef Jordy-B het volgende:
Tja, in principe is een ongevraagd pakket gewoon van jou. Je hebt, zolang je niets betaalt, geen overeenkomst met Vodafone.
De bankrekening dat is weergeven op 't factuur is niet van mij, dus een ongevraagd pakket mag je zomaar houden? Althans je het niet zelf betaald van je eigen rekening? Daar heb ik nog nooit van gehoord
pi_170290727
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 19:16 schreef SnitsJack het volgende:

[..]

De bankrekening dat is weergeven op 't factuur is niet van mij, dus een ongevraagd pakket mag je zomaar houden? Althans je het niet zelf betaald van je eigen rekening? Daar heb ik nog nooit van gehoord
Nee, maar onwetendheid is niet hetzelfde als onwaarheid.

Er zijn in het verleden bedrijven geweest die ongevraagd producten hebben gestuurd met de mededeling dat deze dienen te worden teruggestuurd als men er geen gebruik van wenst te gebruiken, waarna een rekening volgde. De rechter heeft toen uitspraak gedaan dat je als consument niet op die wijze tot een overeenkomst/koop gedwongen kan worden.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_170290883
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 19:21 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Nee, maar onwetendheid is niet hetzelfde als onwaarheid.

Er zijn in het verleden bedrijven geweest die ongevraagd producten hebben gestuurd met de mededeling dat deze dienen te worden teruggestuurd als men er geen gebruik van wenst te gebruiken, waarna een rekening volgde. De rechter heeft toen uitspraak gedaan dat je als consument niet op die wijze tot een overeenkomst/koop gedwongen kan worden.
Dit is een heel ander verhaal. De TS heeft onterecht een levering gekregen op grond van opzettelijk vervalste informatie door een derde partij. Zaak dus voor TS om melding te maken van een ongewenste levering richting de leverende partij en hun de mogelijkheid geven de ongewenste levering te retourneren. Verder is hier mijns inziens (op grond van de zeer beperkte informatie) sprake van een strafbaar feit, waarvan aangifte gedaan moet worden.
pi_170290935
quote:
3s.gif Op maandag 17 april 2017 18:44 schreef Armani XL het volgende:
Oh, en als er vanavond iemand aan de deur staat om het pakketje op te halen moet je hem vooral niet meegeven ;)
Wat als het een nette meneer is of een mooie vrouw zoals in dit filmpje?

5 Ferrari's op videoband!
pi_170291495
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 19:28 schreef vaduz het volgende:

[..]

Dit is een heel ander verhaal. De TS heeft onterecht een levering gekregen op grond van opzettelijk vervalste informatie door een derde partij. Zaak dus voor TS om melding te maken van een ongewenste levering richting de leverende partij en hun de mogelijkheid geven de ongewenste levering te retourneren. Verder is hier mijns inziens (op grond van de zeer beperkte informatie) sprake van een strafbaar feit, waarvan aangifte gedaan moet worden.
Dit is geen heel ander verhaal. TS heeft een ongevraagde levering gekregen. Natuurlijk is het verstandig om contact op te nemen met vodafone, maar in principe hoeft de TS geen actie te ondernemen, omdat hij heeft geen overeenkomst met vodafone heeft.

Een dezer dagen zal er echter wel iemand aan de deur verschijnen om een telefoon op te eisen.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_170291736
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 19:52 schreef Jordy-B het volgende:
Dit is geen heel ander verhaal.
Daar zijn wij het dan niet over eens.
quote:
TS heeft een ongevraagde levering gekregen. Natuurlijk is het verstandig om contact op te nemen met vodafone, maar in principe hoeft de TS geen actie te ondernemen, omdat hij heeft geen overeenkomst met vodafone heeft.
De eigendomsrechten over de telefoon zijn niet op de TS over gegaan, daarom zal hij die moeten retourneren aan de leverende partij, wanneer die dat vraagt. Strict gezien hoeft de TS pro-actief geen actie te ondernemen, maar dit is wel aan te raden om dit zo snel mogelijk op te lossen. Verder zijn zowel de TS als Vodafone slachtoffer van een strafbaar feit en is het zaak om gezamelijk hiervan melding te maken bij de wethandhavende instantie.
pi_170291785
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 18:43 schreef vaduz het volgende:
Pakketje in iedergeval aan niemand afgeven. Beter was om het gehele pakket niet te accepteren. Zijn vermoedelijk oplichters die proberen het pakketje op jouw adres bestellen, met als doel het te onderscheppen.
Pay close attention or else you'll miss what's happening
pi_170295852
En wees verder maar niet bang dat je toch voor de kosten opdraait. Vodafone zal namelijk niet kunnen bewijzen dat jij die telefoon (of het abonnement) besteld hebt. Dus zelfs als ze moeilijk gaan doen, hebben ze geen enkele poot om op te staan.
"Pools are perfect for holding water"
pi_170296290
Vodafone bellen en telefoon (op hun kosten) terugsturen. Verder heb jij er niets mee te maken.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_170296915
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 21:51 schreef probeer het volgende:
En wees verder maar niet bang dat je toch voor de kosten opdraait. Vodafone zal namelijk niet kunnen bewijzen dat jij die telefoon (of het abonnement) besteld hebt. Dus zelfs als ze moeilijk gaan doen, hebben ze geen enkele poot om op te staan.
Wel als je niet meewerkt aan het retourneren van hun eigendommen. Het is dus niet zo dat de TS nu een gratis iPhone heeft.
pi_170297965
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 22:22 schreef vaduz het volgende:

[..]

Wel als je niet meewerkt aan het retourneren van hun eigendommen. Het is dus niet zo dat de TS nu een gratis iPhone heeft.
Daar heb je helemaal gelijk in.
"Pools are perfect for holding water"
pi_170300615
Waarom teken je voor iets als je het A. Niet besteld hebt en B niet voor jou is.

Terugsturen aangetekend !
  dinsdag 18 april 2017 @ 09:24:03 #29
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_170300743
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 09:12 schreef poldervrouwtje het volgende:
Waarom teken je voor iets als je het A. Niet besteld hebt en B niet voor jou is.

Terugsturen aangetekend !
Wat ik begreep is dat het uit de doos niet bleek wat er in zit. Dus dan is het wat lastig beoordelen wat er in zit, van wie het komt en of je het dus besteld hebt.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_170303673
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 09:24 schreef sanger het volgende:

[..]

Wat ik begreep is dat het uit de doos niet bleek wat er in zit. Dus dan is het wat lastig beoordelen wat er in zit, van wie het komt en of je het dus besteld hebt.
Als je niets verwacht, niets aannemen. Verder is de afzender natuurlijk altijd bekend, voordat je een pakketje aanneemt.
pi_170304792
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 09:12 schreef poldervrouwtje het volgende:
Waarom teken je voor iets als je het A. Niet besteld hebt en B niet voor jou is.

Terugsturen aangetekend !
Dat kan je wel makkelijk roepen, maar ik neem vaak pakketjess van buren of van mijn partner aan, omdat ik niet weet dat ze iets besteld heeft.......nu je het zegt.....eigenlijk heb je wel gelijk, teruggeven is dan het beste.....
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_170304901
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 13:02 schreef blomke het volgende:

[..]

Dat kan je wel makkelijk roepen, maar ik neem vaak pakketjess van buren of van mijn partner aan, omdat ik niet weet dat ze iets besteld heeft.......nu je het zegt.....eigenlijk heb je wel gelijk, teruggeven is dan het beste.....
Als jij het weigert zie ik die ZZP-postbezorgers er zo voor aan om hem bij de buren te dumpen.. En dan krijgt jij een "Niet thuis"-briefje op de mat :X

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 18-04-2017 13:07:01 ]
pi_170304947
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 13:06 schreef d4v1d het volgende:

Als jij het weigert zie ik die ZZP-postbezorgers er zo voor aan om hem bij de buren te dumpen.. En dan krijgt jij een "Niet thuis"-briefje op de mat :X
Ja, en dan? Stel, zoals in TS' situatie, het pakket besteld door de oplichters op naam en adres van TS komt bij zijn buren. Wat dan qua aansprakelijkheid TS??
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
  dinsdag 18 april 2017 @ 13:27:08 #34
23452 HMS
Have Mine, Sucker
pi_170305336
Iemand heeft je gegevens (combinatie naam/adres) gebruikt om Vodafone op te lichten, zo ruikt het. Als ze mazzel hebben kunnen ze een iPhone scoren en zit Vodafone vervolgens achter de verkeerde aan (TS in dit geval). Tegen de tijd dat de TS heeft aangetoond dat hij niet de overenkomst is aangegaan, is de dader er met de iPhone vandoor. Enige waar het nu dus mis is gegaan is dat jij nu de iPhone hebt. Het gaat hun echt alleen om de hardware.
"The thrill ot the chase is so diminished when one's prey has little legs"
pi_170305507
Klinkt als inderdaad oplichting...ben benieuwd of er al iemand aan deur geweest is om het op te halen, als in "verkeerd bezorgd"
  dinsdag 18 april 2017 @ 13:38:11 #36
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_170305530
Hoe kan het nou 'verkeerd bezorgd' zijn als de naam van TS erop staat?
The love you take is equal to the love you make.
pi_170306111
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 april 2017 13:38 schreef Lienekien het volgende:
Hoe kan het nou 'verkeerd bezorgd' zijn als de naam van TS erop staat?
Misschien van zijn naambordje gelezen, of misschien post gepakt...
pi_170307101
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 april 2017 13:38 schreef Lienekien het volgende:
Hoe kan het nou 'verkeerd bezorgd' zijn als de naam van TS erop staat?
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 14:11 schreef Taiga het volgende:
Misschien van zijn naambordje gelezen, of misschien post gepakt...
Het is niet verkeerd bezorgd, het is door "anderen" besteld op zijn naam & adres;

quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 18:46 schreef SnitsJack het volgende:
Ik had het pakket moeten openen voordat ik kon zien van waar het vandaan kwam. Er stond alleen m'n adres op het pakket met mijn naam, ..........maar ben bang dat ik alsnog zou moeten betalen ookal heb ik dit niet zelf besteld.
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
  dinsdag 18 april 2017 @ 15:41:34 #39
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_170307797
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 14:11 schreef Taiga het volgende:

[..]

Misschien van zijn naambordje gelezen, of misschien post gepakt...
Nee, hoe verklaart degene die voor het pakje bij hem aan de deur komt (de oplichter) dat het niet voor TS is maar voor hem, terwijl de naam van TS op het pakje staat? En het adres van TS ook, trouwens.
The love you take is equal to the love you make.
pi_170307985
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 april 2017 15:41 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Nee, hoe verklaart degene die voor het pakje bij hem aan de deur komt (de oplichter) dat het niet voor TS is maar voor hem, terwijl de naam van TS op het pakje staat? En het adres van TS ook, trouwens.
Tja weet ik veel, ik ben geen oplichter haha
  dinsdag 18 april 2017 @ 15:53:43 #41
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_170308054
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 15:50 schreef Taiga het volgende:

[..]

Tja weet ik veel, ik ben geen oplichter haha
Ik weet het ook niet, maar als je zegt dat het klinkt als oplichting, neem ik aan dat je er een idee bij hebt hoe dat dan in zijn werk gaat.
The love you take is equal to the love you make.
pi_170308076
Vodafone al gebeld?
pi_170308104
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 april 2017 15:53 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik weet het ook niet, maar als je zegt dat het klinkt als oplichting, neem ik aan dat je er een idee bij hebt hoe dat dan in zijn werk gaat.
Zoals ik al zei....ze kunnen je naam ergens gelezen hebben.
En misschien is dit alsnog gewoon een fout van Vodafone, dat kan ook nog. Maar oplichting sluit ik niet uit.
  dinsdag 18 april 2017 @ 15:56:52 #44
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_170308129
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 15:55 schreef Taiga het volgende:

[..]

Zoals ik al zei....ze kunnen je naam ergens gelezen hebben.
En misschien is dit alsnog gewoon een fout van Vodafone, dat kan ook nog. Maar oplichting sluit ik niet uit.
Nogmaals, hoe krijgt die oplichter dan het pakje in handen?
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 18 april 2017 @ 15:58:44 #45
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_170308178
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 april 2017 15:56 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Nogmaals, hoe krijgt die oplichter dan het pakje in handen?
Door in een PostNL shirtje aan te bellen en het fout bezorgde pakje op te komen halen.
And so is the past
  dinsdag 18 april 2017 @ 15:59:59 #46
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_170308223
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 april 2017 15:58 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Door in een PostNL shirtje aan te bellen en het fout bezorgde pakje op te komen halen.
Hoezo is het fout bezorgd? Naam en adres van TS staan erop.
The love you take is equal to the love you make.
pi_170308364
Heb Vodafone gebeld en ze zouden dit oplossen, althans dat zeggen ze. Ik ben er nog wat onzeker over, mijn naam + adres stond op het pakketje, dus had ik het sowieso niet aan iemand anders gegeven als diegene voor mijn deur zou staan. Heb echt geen idee hoe dit komt, zelfs mijn vriendin weet hier niks van. Ik heb de IBAN geprobeert te valideren om te kijken of het echt was, dat bleek dus niet zo. Een medewerker van Vodafone zei dat de oplichter die dit allemaal veroorzaakt heeft nep gegevens heeft gebruikt, vaag dit allemaal!
  dinsdag 18 april 2017 @ 16:10:10 #48
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_170308454
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 16:06 schreef SnitsJack het volgende:
Heb Vodafone gebeld en ze zouden dit oplossen, althans dat zeggen ze. Ik ben er nog wat onzeker over, mijn naam + adres stond op het pakketje, dus had ik het sowieso niet aan iemand anders gegeven als diegene voor mijn deur zou staan. Heb echt geen idee hoe dit komt, zelfs mijn vriendin weet hier niks van. Ik heb de IBAN geprobeert te valideren om te kijken of het echt was, dat bleek dus niet zo. Een medewerker van Vodafone zei dat de oplichter die dit allemaal veroorzaakt heeft nep gegevens heeft gebruikt, vaag dit allemaal!
Nep gegevens, maar dus wel jouw correcte naam + adres toevallig goed ...

Wat moest je met de telefoon doen van ze?
Dum de dum
pi_170308476
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 12:24 schreef vaduz het volgende:

[..]

Als je niets verwacht, niets aannemen. Verder is de afzender natuurlijk altijd bekend, voordat je een pakketje aanneemt.
er komen hier dagelijk 3 pakketen. Best veel mensen krijgen veel pakketen
  dinsdag 18 april 2017 @ 16:23:22 #50
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_170308743
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 april 2017 16:10 schreef tailfox het volgende:

[..]

er komen hier dagelijk 3 pakketen. Best veel mensen krijgen veel pakketen
Ook pakketten waarvoor je je ID moet laten zien?
The love you take is equal to the love you make.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')