de laatste keren dat ik daar was reed er gewoon een senior rond met een Opel, dus ik denk dat je geluk hebtquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 18:17 schreef DireStraits7 het volgende:
Ik moet maandag bij hét depot in Nijkerk zijn. Daar komt de klassieke vraag: rijdt het pendelbusje nog? En ook de andere kant op? Ik heb ook een 06-nummer gehad en in het verleden hebben ze wel eens gezegd 'waarom bel je niet gewoon?', dus tja...
Wat maakt het allemaal uit als het voor geen ene meter vooruit komt/stuurt zoals die kleine gebakjes? Ik vind het altijd één groot drama, met uitzondering misschien van de nieuwe VW Up TSI. Nee, dan zou ik toch die Skoda houden. Voor infotainment kun je ook je iPad meenemen in de trein. Als je iets in het B-segment (Polo etc.) kunt krijgen dan denk ik dat ik persoonlijk misschien nog voor die optie zou gaan, maar alleen als je hem een beetje leuk kunt samenstellen. Life's too short to drive boring cars!quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 19:00 schreef DireStraits7 het volgende:
Leren bekleding en stoelverwarming zijn kut. En 4 op de 5 auto's die ik voor EW rijd, heeft cruise control.
Ik dacht zelf meer aan een infotainment-systeem met bluetooth, usb-aansluiting etc.
Ja, maar rijdt die ook vanaf het station?quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 22:17 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
de laatste keren dat ik daar was reed er gewoon een senior rond met een Opel, dus ik denk dat je geluk hebt
Genoeg kleinere autootjes gehad met veel pit en genoeg grotere auto's gehad die niet vooruit de branden waren.quote:Op zondag 27 augustus 2017 02:52 schreef McAwesome het volgende:
[..]
Wat maakt het allemaal uit als het voor geen ene meter vooruit komt/stuurt zoals die kleine gebakjes?
als je hem kan aanhouden op het station dan wel denk ikquote:Op zondag 27 augustus 2017 21:16 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ja, maar rijdt die ook vanaf het station?
Gelukt?quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 18:17 schreef DireStraits7 het volgende:
Ik moet maandag bij hét depot in Nijkerk zijn. Daar komt de klassieke vraag: rijdt het pendelbusje nog? En ook de andere kant op? Ik heb ook een 06-nummer gehad en in het verleden hebben ze wel eens gezegd 'waarom bel je niet gewoon?', dus tja...
Bus pakken, en paraplu meenemenquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 18:45 schreef DireStraits7 het volgende:
Morgen in Veenendaal een auto ophalen. Bij een bedrijf ergens ver weggestopt op een industrieterrein. Dat betekent: óf 35 minuten lopen óf 20 minuten wachten op een bus, 5 minuten met de bus en alsnog 20 minuten lopen... :|
Cool kaartje trekken en aan de klant geven lijkt me? En anders gewoon zelf betalen en daarna declareren, linksom of rechtsom zal die klant er voor moeten betalenquote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:53 schreef FH_2 het volgende:
Morgen een auto afgeven op Schiphol waar een klant aankomt vanuit Amerika. Ontmoetingspunt is P6. Jullie wel eens eerder meegemaakt, en zo ja, want doen jullie dan met de parkeerkosten? Laten jullie de klant betalen of betaal je zelf en declareer je de kosten?
In de ritinfo staat verder niks over parkeren etc. (überhaupt niks extra's dan normaal). Daar dus geen instructie over gekregen.
Dat zijn vaak ook de leukere auto's!quote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:53 schreef FH_2 het volgende:
Morgen een auto afgeven op Schiphol waar een klant aankomt vanuit Amerika. Ontmoetingspunt is P6. Jullie wel eens eerder meegemaakt, en zo ja, want doen jullie dan met de parkeerkosten? Laten jullie de klant betalen of betaal je zelf en declareer je de kosten?
In de ritinfo staat verder niks over parkeren etc. (überhaupt niks extra's dan normaal). Daar dus geen instructie over gekregen.
Zo te lezen hoef je de auto alleen maar af te leveren en betalen is pas bij het uitrijden.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:53 schreef FH_2 het volgende:
Morgen een auto afgeven op Schiphol waar een klant aankomt vanuit Amerika. Ontmoetingspunt is P6. Jullie wel eens eerder meegemaakt, en zo ja, want doen jullie dan met de parkeerkosten? Laten jullie de klant betalen of betaal je zelf en declareer je de kosten?
In de ritinfo staat verder niks over parkeren etc. (überhaupt niks extra's dan normaal). Daar dus geen instructie over gekregen.
Merkwaardig. Op Facebook hebben ze het zelfs over de "drukste dag van het jaar". Wel opvallend dat er relatief weinig spoedritten zijn. Bij een goede maandwissel staan er zo 20 tot 30.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:16 schreef desbarts het volgende:
Vandaag ondanks de aangekondigde drukte geen geplande rit. Wel gelukkig een spoedje kunnen rijden van Urk naar Apeldoorn in een picanto. Gelukkig niet stil gezeten dus
Hier ook de hele week al volledige beschikbaarheid, nog geen enkele keer werk. Ook voor morgen nog nietsquote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:16 schreef desbarts het volgende:
Vandaag ondanks de aangekondigde drukte geen geplande rit. Wel gelukkig een spoedje kunnen rijden van Urk naar Apeldoorn in een picanto. Gelukkig niet stil gezeten dus
Ja vind ik ook. Ik heb ook nog niks voor morgen. Zal wel iets te maken hebben dat ik nieuw ben ofzo.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:54 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Merkwaardig. Op Facebook hebben ze het zelfs over de "drukste dag van het jaar". Wel opvallend dat er relatief weinig spoedritten zijn. Bij een goede maandwissel staan er zo 20 tot 30.
Ik ben niet nieuw en heb ook niks voor morgen... Bijzonder.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 17:07 schreef desbarts het volgende:
[..]
Ja vind ik ook. Ik heb ook nog niks voor morgen. Zal wel iets te maken hebben dat ik nieuw ben ofzo.
Vandaag beduidend meer spoedritten, maar het is natuurlijk ook nog eens vrijdag.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:54 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Merkwaardig. Op Facebook hebben ze het zelfs over de "drukste dag van het jaar". Wel opvallend dat er relatief weinig spoedritten zijn. Bij een goede maandwissel staan er zo 20 tot 30.
lekker boemelen is dat ja. Wel enigzins modern, leuker wordt het als je met de bakwagens van een bepaalde supermarkt mag rijden waarbij je de radio op standje maximaal moet zetten als je 90 rijdtquote:Op dinsdag 5 september 2017 18:59 schreef DireStraits7 het volgende:
Vandaag naar Groningen op en neer (vanuit Weesp) in een op 100 km begrensde Mercedes Sprinter van een zeker (blauw) electronicamerk. 'Selectiedag', zeiden ze daar. Ze kregen 18 auto's vanuit heel Nederland.
Tja, die A6/A7 is niet zo spectaculair en al helemaal niet als iedere auto lekker voorbij komt zoeven... Gelukkig vond ik na een kwartier eindelijk de USB-aansluiting om mijn eigen muziek te kunnen luisteren.
Heb er laats 1 gehad. Model S P85quote:Op vrijdag 8 september 2017 11:21 schreef YoshiBignose het volgende:
Weleens chauffeurs hier die in Tesla's rijden?
Volgens mij is het uurtarief 20 euro per uur van starttijd (08:00) tot eindtijd op bestemming (laten we zeggen een half uur rijden, dus 17:00). Dat is dus 9 uur maal het uurtarief van 20 = 180 euro.quote:Op zondag 10 september 2017 20:27 schreef Hallmark het volgende:
Ik checkte net de site van Easyway en daar moet je van alles invullen voor een offerte. Maar ik vroeg me af hoe de prijzen liggen en vooral ook hoe het voor jullie werkt.
Ik ben een ZZP'er. Stel, ik heb een klant in Eindhoven (ik doe maar even een gooi) en vertrek vanaf m'n kantoor in Utrecht. Om 08:00 moet ik daar zijn, om 16:30 weer terug naar Utrecht. Wat is een gemiddelde prijs, en wat doet de chauffeur dan in de tussentijd als hij niet rijdt? Heeft hij dan normaliter de beschikking over de auto?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |