abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
  vrijdag 12 mei 2017 @ 12:33:06 #126
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_170879350
registreer om deze reclame te verbergen
ik heb geen idee hoe het gaat.. zit compleet in de stress om de financien voir het nieuwe huis.. dus.. goede afleiding wel.. :P
ik heb er eerlijk gezegd niet een super goed gevoel bij.. de knal tetten van een paar dagen zijn verdwenen.. ik ben wel super moe.. maar wakkerliggen van de stress kan daar ook zeker een oorzaak van zijn.. :{

nouja.. we zien het wel.. vokgende week lekker naar schotland en als het dan dus niet raak is ga ik wel aan de whiskey ofzo.. :P
  vrijdag 12 mei 2017 @ 23:06:16 #127
7566 MaJo
Kalten Polar Bär
pi_170893850
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 11:05 schreef Peacefulll het volgende:
Jeetje Majo, wat een lange wachttijd! Pfft, je moet wel een bak met geduld en een lange adem hebben. Je hebt nu dus echt een miskraam gehad? En wat gaan jullie nu doen? Verder met de IUI of toch weer naar IVF? (Edit: oh, 31 mei weet je pas meer, niet goed gelezen)
En die vakanties klinken tof, waar gaat de reis heen? Heb je nog tips? Ik zoek nog een mooie reis. Dan heb ik iets om naar uit te kijken en dan gaat de tijd hopelijk sneller ;)

SilverSjoiis, fijn dat er plek was. Heel veel succes en ik duim voor heel veeel mooie eitjes!

Barrel, hoe gaat het?
Dat het een miskraam was werd al vrij snel duidelijk :Y En het wordt icsi, de zaadkwaliteit van man was onlangs slechter dan ooit ;(
Maar goeie afleiding: volgende week een weekje Macedonie, in juni naar een festival, in juli 2 weken naar Frankrijk en in augustus een weekend naar Gdanks. Dus ik mag niet klagen ;)

Hoe gaat het met jou? Weer ongesteld geworden las ik :*
8 nov Red Hot Chilli Peppers Ziggodome - 10 nov Wilco TivoliVredenburg - 16 nov Bastille Ziggodome - 26 nov Moss De Helling
pi_170904561
Majo is dat vlekje bij je eileider nu weg?

Leuk maar lastig al die vakantieplannen, dan kan er geen icsi traject tussendoor. Heb je daar rust in?
  zaterdag 13 mei 2017 @ 15:02:32 #129
7566 MaJo
Kalten Polar Bär
pi_170904864
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 14:50 schreef Arja het volgende:
Majo is dat vlekje bij je eileider nu weg?

Leuk maar lastig al die vakantieplannen, dan kan er geen icsi traject tussendoor. Heb je daar rust in?
Ja het vlekje was bij de laatste echo (2 weken geleden) gelukkig verdwenen :Y Vandaag ook ongesteld worden dus ik kan weer aan de pil, voorlopig even geen krampen en onzekerheid *O* Behalve de komende dagen dan ;)

Ik baal er een beetje van maar ik merk ook dat ik rust nodig heb. Vorige week ben ik naar de dokter gegaan omdat ik last had van pijn op mijn borst. Ik bleek ontstoken ribben te hebben, waarschijnlijk door de stress. Ik moet nu rustig aan doen en proberen me niet al te druk te maken. Daar helpen de vakanties wel bij en even geen medische malle molen. Aan de andere kant wel balen dat we weer zeker 3 maanden moeten wachten -O-
8 nov Red Hot Chilli Peppers Ziggodome - 10 nov Wilco TivoliVredenburg - 16 nov Bastille Ziggodome - 26 nov Moss De Helling
  zondag 14 mei 2017 @ 08:05:25 #130
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_170929600
Voor iedereen hier vandaag een extra :*
Niemand wil in dit topic zitten, maar op een dag waarop het moederschap gevierd wordt is het extra kut. Hopelijk is het voor jullie de laatste moederdag zonder kindje in je arm of buik :*
pi_170929609
Ik sluit me helemaal aan bij stroop. Een dikke :* voor jullie allemaal.
One could tolerate a world of demons, for the sake of an angel.
  zondag 14 mei 2017 @ 08:08:36 #132
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_170929614
Ook ik denk aan jullie, juist vandaag :* :*
pi_170929727
Fijn dat het vlekje weg is MaJo, hopelijk doen de vakanties veel goeds.

En ik denk ook aan jullie vandaag. :*
pi_170932319
Een dikke :* voor iedereen hier. Ik had er nog nooit zo bij stil gestaan, maar wat kan een dag als moederdag dan in eens confronterend zijn met je eigen gemis. Het gemis van het zelf niet moeder zijn en misschien het gemis van een moeder die er niet meer is. En daar tegenover het plezier van zelf moeder zijn of het uitspreken van waardering en liefde naar je eigen moeder.

Majo, rustig aan hoor! Ik heb het met je te doen. Als je je hart wil luchten, je weet me te bereiken :*
Mooie vakantieplannen trouwens! Lekker om naar uit te kijken,maar ook ruk dat daardoor het traject even stil komt te liggen. Misschien gezien jouw klachten ook wel even 'goed'.
  zondag 14 mei 2017 @ 12:08:03 #135
243360 _NIKKI_
In de wolken...
pi_170932657
:* voor alle mama's hier die in hun hart al lang mama zijn maar nog geen kindje hebben mogen verwelkomen.
Mama van 3!
pi_170935280
quote:
1s.gif Op zondag 14 mei 2017 11:44 schreef Peacefulll het volgende:
Een dikke :* voor iedereen hier. Ik had er nog nooit zo bij stil gestaan, maar wat kan een dag als moederdag dan in eens confronterend zijn met je eigen gemis. Het gemis van het zelf niet moeder zijn en misschien het gemis van een moeder die er niet meer is. En daar tegenover het plezier van zelf moeder zijn of het uitspreken van waardering en liefde naar je eigen moeder.

+1 :* voor iedereen

quote:
1s.gif Op zondag 14 mei 2017 12:08 schreef _NIKKI_ het volgende:
:* voor alle mama's hier die in hun hart al lang mama zijn maar nog geen kindje hebben mogen verwelkomen.
O+ Wat super lief!
pi_170941283
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 08:05 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Voor iedereen hier vandaag een extra :*
Niemand wil in dit topic zitten, maar op een dag waarop het moederschap gevierd wordt is het extra kut. Hopelijk is het voor jullie de laatste moederdag zonder kindje in je arm of buik :*
:* :*
quote:
Mooi geschreven. Daar ben ik mee eens. Lief hoor.
quote:
1s.gif Op zondag 14 mei 2017 12:08 schreef _NIKKI_ het volgende:
:*

Hopelijk kunnen jullie kracht uit putten. Ik weet dat dit een lastige dag is, maar hopelijk houden jullie moed. Ik heb zelf 100 keer opgegeven en ook weer 100 keer doorgegaan. Als ik iemand hier op enige manier kan helpen, sta ik voor jullie klaar. Mijn pm of dmbox staat open.
Een dikke :* voor iedereen hier. Ik hoop dat jullie wens in vervullen gaat ik hoop het echt van harte. Ook ik stuur jullie positieve energie en gedachtes toe.
  zondag 14 mei 2017 @ 19:06:37 #138
7566 MaJo
Kalten Polar Bär
pi_170943252
Bedankt lieve meiden :* Ik heb zelf geen moeite met moederdag, ik heb bij deze dag geen emotie. Waarschijnlijk omdat mijn moeder het ook niet boeiend vindt ;) Ik had vandaag een babyshower waar ik ontzettend tegenop zag maar het was echt een hele fijne dag O+ Niet allemaal van die stomme babyspelletjes maar lekkere hapjes en een quiz. En mijn vriendin was superblij met mijn cadeautjes O+

quote:

Majo, rustig aan hoor! Ik heb het met je te doen. Als je je hart wil luchten, je weet me te bereiken :*
Mooie vakantieplannen trouwens! Lekker om naar uit te kijken,maar ook ruk dat daardoor het traject even stil komt te liggen. Misschien gezien jouw klachten ook wel even 'goed'.
Lief :* Dat geldt omgekeerd ook he?
  zondag 14 mei 2017 @ 21:27:49 #139
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_170947129
Dank dames!

ik had er eigenlijk vandaag niet zo'n last van.. hard klussen in mijn oude huis om het verkooobaar te maken,samen met de biede ouderparen.. dus twee mooie bissen bloemen gehaald.. en dat was prima

TOT ik net min facebook aanslingerde... dat had ik niet moeten doen.. mijn hele tijdslijn vol moet met moederdags "gedoe" .. ik snap het wel hoor.. als je moeder bent.. maar voor mij even niet zo handig..
pi_170947693
Barreltje. ;( :*
One could tolerate a world of demons, for the sake of an angel.
  maandag 15 mei 2017 @ 21:48:24 #141
7566 MaJo
Kalten Polar Bär
pi_170970269
Ja dat kan soms hard aankomen die berichten op Facebook. Ik heb dat vooral met aankondigingen van mensen waarvan ik het totaal niet verwacht had :X

Wanneer mag je testen barrel?
  maandag 15 mei 2017 @ 22:32:18 #142
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_170971149
ik moet donderdag ochtend de laatste utro toedienen.. en dan 2 dagen wachten.. dan merk ik het vanzelf wel :)

ik heb geen zin om op vakantie te testen.. en een evt menstruatie geeft dan wel uitsluitsel..
we zien wel.. vooral even van elkasr genieten.. want ik zit er nu even doorheen.. iig zin in de vakantie!
pi_170973201
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 21:48 schreef MaJo het volgende:
Ja dat kan soms hard aankomen die berichten op Facebook. Ik heb dat vooral met aankondigingen van mensen waarvan ik het totaal niet verwacht had :X

Wanneer mag je testen barrel?
Ja dat inderdaad! Daardoor voel ik mij compleet uit het veld geslagen :@

Ik duim voor je Barreltje!
pi_170975426
Ik kom eigenlijk alleen even een :* en knuffel brengen voor iedereen.
Wij verwachten binnen nu en 2 weken de 12e en dus laatste poging te hebben.
  dinsdag 16 mei 2017 @ 13:30:17 #145
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_170980162
ohww! wat super spannend exode!!
ik ga voor jullie duimen
  dinsdag 16 mei 2017 @ 16:25:30 #146
7566 MaJo
Kalten Polar Bär
pi_170983896
quote:
7s.gif Op maandag 15 mei 2017 22:32 schreef Barreltje het volgende:
ik moet donderdag ochtend de laatste utro toedienen.. en dan 2 dagen wachten.. dan merk ik het vanzelf wel :)

ik heb geen zin om op vakantie te testen.. en een evt menstruatie geeft dan wel uitsluitsel..
we zien wel.. vooral even van elkasr genieten.. want ik zit er nu even doorheen.. iig zin in de vakantie!
Spannend!

Waar ga je heen op vakantie? Wij gaan ook lekker een weekje weg, echt aan toe O+

Ik ga weer voor jullie duimen exode!
  dinsdag 16 mei 2017 @ 18:37:42 #147
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_170987134
wij gaan naar het altijd zonnige... Schotland :P
net nu het hier mooi weer wordt.. maar vooruit..
Aberdeen en dan met de trein naar Edinburg.. erg zin in!

waar gaan jullie heen?
  dinsdag 16 mei 2017 @ 22:27:20 #148
7566 MaJo
Kalten Polar Bär
pi_170992572
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 18:37 schreef Barreltje het volgende:
wij gaan naar het altijd zonnige... Schotland :P
net nu het hier mooi weer wordt.. maar vooruit..
Aberdeen en dan met de trein naar Edinburg.. erg zin in!

waar gaan jullie heen?
Vanaf donderdag wordt het weer 16 graden in Nederland ;) Wij gaan naar Macedonië :)
  vrijdag 19 mei 2017 @ 14:58:41 #149
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_171053173
Aberdeen was super mooi weer..
Vandaag een boottochtje op Loch Ness..
Vanavond aan de Gin Bitterlemon.. hier-niet verrassend- is het weer doorgebroken...
dus.. op naar de super ijslollie! ^O^
pi_171056083
Jammer Barreltje, je klinkt er vrij nuchter onder, geniet nog van jullie vakantie. :*
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')