abonnement Unibet Coolblue
pi_170421687
quote:
7s.gif Op zaterdag 22 april 2017 19:43 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Daar hing een flink tochtgordijn voor de voordeur verder waren er haldeuren. Juist daar zou ze niet snel gezien worden.
Ben je in het huis geweest?
pi_170422357
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2017 11:02 schreef Boca_Raton het volgende:
Om kort te gaan: de notaris van de weduwe heeft een streep door dit concept gehaald en zorgt er voor dat Louwes in de definitieve versie van het testament niet als alleenheerser over de stichting en het vermogen kan gaan beschikken. Louwes wordt gedwongen twee medebestuursleden te benoemen. Het worden twee collega's van hem.
Feitelijk heeft hij geen cent uitgegeven van de nalatenschap, toch?
  zondag 23 april 2017 @ 12:08:00 #203
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_170422755
quote:
1s.gif Op zondag 23 april 2017 11:50 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Feitelijk heeft hij geen cent uitgegeven van de nalatenschap, toch?
Geen idee.
  zondag 23 april 2017 @ 12:09:52 #204
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_170422801
Ik heb weer een vraag. Klopt het dat er niets in de maag van Mevrouw zat? Dus dat zij kennelijk al geruime tijd niet gegeten had toen ze overleed? Want dan is een dood in de avond wat vreemd.
pi_170423114
Iets met haar ogen (vkgs mij gelezen op of via deemzet) zou niet wijzen op een dood zolang voorafgaand aan de lijkschouwing.

De afspraak op vrijdag met Wilma, zou niet perse op een fysieke afspraak in de salon hoeven wijzen.
Het zou ook een verwijzing naar een tel. Gesprek kunnen zijn.
Hoe hoger de geest, hoe groter het beest.(Maaike Vaatstra)
pi_170427496
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2017 11:02 schreef Boca_Raton het volgende:
Om kort te gaan: de notaris van de weduwe heeft een streep door dit concept gehaald en zorgt er voor dat Louwes in de definitieve versie van het testament niet als alleenheerser over de stichting en het vermogen kan gaan beschikken. Louwes wordt gedwongen twee medebestuursleden te benoemen. Het worden twee collega's van hem.
Pas na haar dood toch?
pi_170427549
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2017 12:09 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik heb weer een vraag. Klopt het dat er niets in de maag van Mevrouw zat? Dus dat zij kennelijk al geruime tijd niet gegeten had toen ze overleed? Want dan is een dood in de avond wat vreemd.
Dat is niet wat ik heb gelezen. Ik heb gelezen dat er juist nog veel eten in haar maag zat en dat op basis daarvan werd gezegd dat ze zo'n 1-2uur voor haar dood gegeten zou moeten hebben.
pi_170430071
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 12:07 schreef ColorCartridge het volgende:

[..]

Was dat niet omdat er nogal nonchalant is omgesprongen met die blouse?.

Die zou bijv. meerdere keren opgevouwen en daarna een paar jaar in een te klein mapje o.i.d. opgeborgen zijn. Onderzoekers toonden aan dat met die wijze van bewaren een minuscuul deeltje DNA dan ineens op meerdere plekken op die blouse kan worden "overgedragen", wat dus zou kunnen verklaren dat er een veelvoud van DNA-sporen op "onlogische" plekken is aangetroffen.
Er is van alles met die blouse gebeurd tussen 25 en 26 september en na 26 september.

Voor wat het waard is:

Patholoog R. Tonenbeek, vroeger werkzaam bij het NFI, heeft alleen al op basis van de stukken over het transport van bewijsmiddelen vanuit Deventer naar het NFI en vice versa al vastgesteld dat DNA van Louwes op de blouse afkomstig kan zijn wegens contaminatie. Op 3 december 1999 is namelijk een paraplu (gevonden bij het mes) samen met een broek van Louwes naar het NFI gestuurd. Op 12 november 2003 is deze zelfde paraplu samen met de blouse naar het NFI gestuurd. Daarom kan het mogelijk zijn dat DNA van Louwes op de paraplu is terechtgekomen en vervolgens van de paraplu op de blouse. Dit heeft hij in een getekende verklaring vastgelegd.

bron: http://www.geenonschuldig(...)an%20de%20blouse.pdf
Hoe hoger de geest, hoe groter het beest.(Maaike Vaatstra)
pi_170431997
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2017 16:18 schreef Lutalo het volgende:

[..]

Er is van alles met die blouse gebeurd tussen 25 en 26 september en na 26 september.

Voor wat het waard is:

Patholoog R. Tonenbeek, vroeger werkzaam bij het NFI, heeft alleen al op basis van de stukken over het transport van bewijsmiddelen vanuit Deventer naar het NFI en vice versa al vastgesteld dat DNA van Louwes op de blouse afkomstig kan zijn wegens contaminatie. Op 3 december 1999 is namelijk een paraplu (gevonden bij het mes) samen met een broek van Louwes naar het NFI gestuurd. Op 12 november 2003 is deze zelfde paraplu samen met de blouse naar het NFI gestuurd. Daarom kan het mogelijk zijn dat DNA van Louwes op de paraplu is terechtgekomen en vervolgens van de paraplu op de blouse. Dit heeft hij in een getekende verklaring vastgelegd.

bron: http://www.geenonschuldig(...)an%20de%20blouse.pdf
Die blouse is toch gewoon in aparte verpakking vervoerd?
pi_170432490
quote:
1s.gif Op zondag 23 april 2017 17:23 schreef Physsic het volgende:

[..]

Die blouse is toch gewoon in aparte verpakking vervoerd?
Misschien wel, zelfs met de paraplu er -weer- bij, kon 'ie niet nat worden, die blouse...

( uit de losse pols) Louwes 'dreigde' te worden vrijgesproken..... op de dag ? 1 dag ervoor? zelf kregen hij en z'n advocaat te horen van het nieuwe DNA onderzoek, dat voor Louwes negatief uitviel.
:X
Hoe hoger de geest, hoe groter het beest.(Maaike Vaatstra)
  zondag 23 april 2017 @ 17:43:18 #211
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_170432528
quote:
1s.gif Op zondag 23 april 2017 15:01 schreef Physsic het volgende:

[..]

Pas na haar dood toch?
Dat denk ik niet want het testament werd toch rechtsgeldig vlak voor haar dood?
  zondag 23 april 2017 @ 17:48:51 #212
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_170432696
quote:
1s.gif Op zondag 23 april 2017 15:02 schreef Physsic het volgende:

[..]

Dat is niet wat ik heb gelezen. Ik heb gelezen dat er juist nog veel eten in haar maag zat en dat op basis daarvan werd gezegd dat ze zo'n 1-2uur voor haar dood gegeten zou moeten hebben.
Hier, dit heb ik óf uit het boek van De Jong óf uit andere info op het web. Dat is nogal een verschil.
Maar dan klopt het dus.
pi_170432736
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2017 17:41 schreef Lutalo het volgende:

[..]

Misschien wel, zelfs met de paraplu er -weer- bij, kon 'ie niet nat worden, die blouse...

( uit de losse pols) Louwes 'dreigde' te worden vrijgesproken..... op de dag ? 1 dag ervoor? zelf kregen hij en z'n advocaat te horen van het nieuwe DNA onderzoek, dat voor Louwes negatief uitviel.
:X
Hoezo dreigde hij te worden vrijgesproken?
Het Hof heeft in december 2003 opdracht gegeven nader onderzoek te doen naar het gevonden DNA, dus dat kan in ieder geval geen verrassing zijn geweest.
  zondag 23 april 2017 @ 17:50:18 #214
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_170432738
quote:
1s.gif Op zondag 23 april 2017 11:50 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Feitelijk heeft hij geen cent uitgegeven van de nalatenschap, toch?
Hij moest het al heel snel overdragen aan anderen.
pi_170434425
quote:
1s.gif Op zondag 23 april 2017 17:43 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Dat denk ik niet want het testament werd toch rechtsgeldig vlak voor haar dood?
Lijkt mij ook. Er is wat onduidelijkheid over. Misschien dat de notaris bij het oprichten van de Stichting eiste dat hij nog twee medebestuurders koos?

Nu je het boek van Bas Haan hebt gelezen is het misschien wel interessant om te lezen wat Maurice de Hond daar weer op te zeggen heeft. Hij heeft een pdf waar hij reageert op een aantal citaten uit het boek.
  zondag 23 april 2017 @ 19:39:37 #216
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_170435857
quote:
1s.gif Op zondag 23 april 2017 18:46 schreef Physsic het volgende:

[..]

Lijkt mij ook. Er is wat onduidelijkheid over. Misschien dat de notaris bij het oprichten van de Stichting eiste dat hij nog twee medebestuurders koos?

Nu je het boek van Bas Haan hebt gelezen is het misschien wel interessant om te lezen wat Maurice de Hond daar weer op te zeggen heeft. Hij heeft een pdf waar hij reageert op een aantal citaten uit het boek.
De notaris accepteerde inderdaad Louwes' conceptversie niet omdat hij dan alleen over het geld zou gaan. Zie boven. Toen heeft hij twee collega's van zijn werk benoemd, waaronder zijn secretaresse. Beide hebben later verklaard dat Louwes hen lekker maakte met geld uit de Stichting.

Heb je een linkje voor mij naar die .pdf van De Hond?

[ Bericht 2% gewijzigd door Boca_Raton op 23-04-2017 19:45:45 ]
pi_170437503
quote:
1s.gif Op zondag 23 april 2017 19:39 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

De notaris accepteerde inderdaad Louwes' conceptversie niet omdat hij dan alleen over het geld zou gaan. Zie boven. Toen heeft hij twee collega's van zijn werk benoemd, waaronder zijn secretaresse. Beide hebben later verklaard dat Louwes hen lekker maakte met geld uit de Stichting.

Heb je een linkje voor mij naar die .pdf van De Hond?
Dat laatste (lekker maken) heb ik nog niet eerder gehoord. Daar ben ik dan wel benieuwd naar.
pi_170437874
quote:
1s.gif Op zondag 23 april 2017 19:39 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

De notaris accepteerde inderdaad Louwes' conceptversie niet omdat hij dan alleen over het geld zou gaan. Zie boven. Toen heeft hij twee collega's van zijn werk benoemd, waaronder zijn secretaresse. Beide hebben later verklaard dat Louwes hen lekker maakte met geld uit de Stichting.

Heb je een linkje voor mij naar die .pdf van De Hond?
Oh nee, deze is volgens mij niet van MdH:
http://www.deemzet.nl/documenten/pdf/tegenspraak_op_Bas_Haan.pdf

Deze volgens mij wel:
http://www.geenonschuldig(...)oek%20Bas%20Haan.pdf

Maar ik bedoelde eigenlijk de eerste.
pi_170441805
dit kwam ik tegen:

De kinderloze echtelieden wijdden hun leven aan psychiatrische patiënten. Sommigen kwamen ook bij hen thuis over de vloer. ''Willem had eigenlijk niets met mensen met wie niets aan de hand was'', zegt zijn zwager, de broer van Jacqueline.

Ook na de dood van de zenuwarts bleef zijn weduwe - in de geest van haar overleden man - mensen thuis ontvangen.

Maar wel met een ingebouwde afstand'', aldus haar broer.

wie bleef ze dan ontvangen ? psychiatrische patiënten ?

http://www.destentor.nl/d(...)raagtekens~a9b1f2b3/
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  zondag 23 april 2017 @ 21:59:38 #220
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_170442155
quote:
1s.gif Op zondag 23 april 2017 20:24 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Dat laatste (lekker maken) heb ik nog niet eerder gehoord. Daar ben ik dan wel benieuwd naar.
Ik zal morgen een stukje overtypen.
quote:
1s.gif Op zondag 23 april 2017 20:32 schreef Physsic het volgende:

[..]

Oh nee, deze is volgens mij niet van MdH:
http://www.deemzet.nl/documenten/pdf/tegenspraak_op_Bas_Haan.pdf

Deze volgens mij wel:
http://www.geenonschuldig(...)oek%20Bas%20Haan.pdf

Maar ik bedoelde eigenlijk de eerste.
Het is gewoon duizelingwekkend al die feiten en gegevens. Dit is te gedetailleerd voor mij. Een schrijver kan zó sturen in een verhaal: wat je weglaat kan even veelzeggend zijn als wat je neerzet. Zij citeren uit het Tactisch Journaal, verhoren, vonnissen, van alles, ik kan dat als leek niet meer volgen. :{
  maandag 24 april 2017 @ 00:31:41 #221
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_170446482
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2017 11:02 schreef Boca_Raton het volgende:
Om kort te gaan: de notaris van de weduwe heeft een streep door dit concept gehaald en zorgt er voor dat Louwes in de definitieve versie van het testament niet als alleenheerser over de stichting en het vermogen kan gaan beschikken. Louwes wordt gedwongen twee medebestuursleden te benoemen. Het worden twee collega's van hem.
Duidelijk verhaal, als je zin hebt lees dan heel even de link in mijn post.
Daarin wordt precies tot op de dag uitgelegd hoe toen in 1999 werkte, en ze geven een andere kijk op het geen Bas Haan beweert.

in het kort:
Voor het opzetten van een stichting heb je statuten nodig en een notaris.
En een inschrijving bij de Kvk, dat gaat tegenwoordig snel, toen niet.
Daarnaast moet je een bevestiging ontvangen van die inschrijving en dat duurde even.

Hij was beheerder van die rekening en dat moest weer omdat hij ET was. Er was geen andere mogelijkheid geweest. Klinkt raar maar wat had hij dan moeten doen met die cash?
  maandag 24 april 2017 @ 00:33:51 #222
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_170446509
quote:
1s.gif Op zondag 23 april 2017 11:11 schreef FYazz het volgende:

[..]

Ben je in het huis geweest?
Nee, dat zie je toch op de foto's..
  maandag 24 april 2017 @ 00:41:34 #223
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_170446589
quote:
1s.gif Op zondag 23 april 2017 19:39 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

De notaris accepteerde inderdaad Louwes' conceptversie niet omdat hij dan alleen over het geld zou gaan. Zie boven. Toen heeft hij twee collega's van zijn werk benoemd, waaronder zijn secretaresse. Beide hebben later verklaard dat Louwes hen lekker maakte met geld uit de Stichting.

Heb je een linkje voor mij naar die .pdf van De Hond?
Dat lekker maken kan best kloppen als je ziet waar de complete wijnvoorraad gebleven was.

Zou jij gratis voor een of andere Stichting in het bestuur stappen? Dat doen maar weinig mensen. Kijk maar naar het bestuur van de stichting nadat Louwes was gearresteerd. Duurde maar liefst drie jaar voordat er überhaupt een persoon van mevrouw's doelgroep mocht gaan schilderen.

Op de website van Deemzet staat een artikel dat mevrouw 6 uur voor haar dood had gegeten. Ze ad een biefstuk gegeten donderdag, er lag er een in de vriezer en ze waren donderdag gekocht. Vrijdagmorgen hebben mensen haar nog gezien, broodjes waren op net als de gekochte vleeswaren. En in deze redenatie zou zij vrijdag voor het avondeten om het leven zijn gebracht.
  maandag 24 april 2017 @ 09:29:55 #224
40566 Ericr
Livewrong
pi_170448314
Wat betreft financieel motief of niet, in de eerste rechtszaak werd daar nog wel naar verwezen:

quote:
Uit de bewijsmiddelen blijkt voorts dat het verdachte na het overlijden van het slachtoffer te doen was om op in ieder geval onregelmatige wijze gelden te onttrekken aan de nalatenschap.
quote:
Ten eerste heeft de verdachte vanuit Deventer een telefoongesprek met het slachtoffer gevoerd kort vóór het tijdstip waarop zij vermoedelijk is overleden. Ten tweede is bij een geuridentificatieproef vastgesteld dat de lichaamsgeur van de verdachte overeenkwam met een geurspoor op het mes dat in de buurt van de woning van het slachtoffer is gevonden en waarmee de moord gepleegd zou kunnen zijn. Ten derde is er een financieel motief.
https://recht.nl/rechtspraak/uitspraak/?ecli=NL:GHARN:2000:AD8964

Ook niet zo vreemd voor iemand die in het verleden al eens gepakt is voor verduistering en valsheid in geschrifte. Dat heeft hij in 1994 ook bekend waardoor het mede door de relatief lage impact van de zaak verder zonder gevolgen voor hem bleef. Daarnaast is er nog een vage zaak uit 1979 waar hij ook financieel gerommeld zou hebben.
pi_170448531
Ik heb gelezen over een zaak waarin zijn toenmalige baas een klant benadeeld heeft. Louwes heeft toen gezorgd dat de klant daarvan op de hoogte was.
Hoe hoger de geest, hoe groter het beest.(Maaike Vaatstra)
pi_170448606
Waarom het mes er weer bijgehaald wordt is me een raadsel.

Hoewel Louwes zelf ook graag wil weten hoe zijn geur op het mes komt. En ook al heeft het mes niks met de moord te maken dwz het is niet het moordwapen, dan wil het OM en NFI en weet ik wie nog meer, toch ook graag weten hoe de geur er op komt?
Als de geur (van Louwes) er opzettelijk is opgebracht, kan ik me wel voorstellen dat men daar niet mee te koop loopt.

Wat voor geur zou er op de kruimeldief zitten?
Hoe hoger de geest, hoe groter het beest.(Maaike Vaatstra)
pi_170448863
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 09:29 schreef Ericr het volgende:
Wat betreft financieel motief of niet, in de eerste rechtszaak werd daar nog wel naar verwezen:

[..]


[..]

https://recht.nl/rechtspraak/uitspraak/?ecli=NL:GHARN:2000:AD8964

Ook niet zo vreemd voor iemand die in het verleden al eens gepakt is voor verduistering en valsheid in geschrifte. Dat heeft hij in 1994 ook bekend waardoor het mede door de relatief lage impact van de zaak verder zonder gevolgen voor hem bleef. Daarnaast is er nog een vage zaak uit 1979 waar hij ook financieel gerommeld zou hebben.
En dat maakt iemand meteen een koelbloedige moordenaar ?
Heb je linken ?
het bleef zonder gevolgen dus er is geen veroordeling ?
En gerommeld Zou hebben ?
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  maandag 24 april 2017 @ 10:16:44 #228
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_170448913
quote:
1s.gif Op maandag 24 april 2017 10:13 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

En dat maakt iemand meteen een koelbloedige moordenaar ?
Heb je linken ?
het bleef zonder gevolgen dus er is geen veroordeling ?
En gerommeld Zou hebben ?
Hij is wel veroordeeld voor een moord hè, in tegenstelling tot sommige anderen hier roept Ericr niet zomaar iets over een willekeurig persoon die dat niet is.

[ Bericht 0% gewijzigd door Leandra op 24-04-2017 10:22:10 ]
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 24 april 2017 @ 10:36:36 #229
40566 Ericr
Livewrong
pi_170449273
quote:
1s.gif Op maandag 24 april 2017 10:13 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

En dat maakt iemand meteen een koelbloedige moordenaar ?
Heb je linken ?
het bleef zonder gevolgen dus er is geen veroordeling ?
En gerommeld Zou hebben ?
Nee de moord op Wittenberg maakt Louwes een koelbloedige moordenaar. De acties daarvoor maakt hem een malverserende fiscalist. De boeken en zijn dagboek een leugenaar.

Alles bij elkaar dus een leugenachtige malverserende moordenaar.

De eerdere aanvaringen met justitie zijn te vinden in de oudere topics. Wel een zoekplaatje door de brakke search op deze site.
  maandag 24 april 2017 @ 10:43:16 #230
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_170449371
quote:
1s.gif Op maandag 24 april 2017 10:16 schreef Leandra het volgende:

[..]

Hij is wel veroordeeld voor een moord hè, in tegenstelling tot sommige anderen hier roept Ericr niet zomaar iets over een willekeurig persoon die dat niet is.
Hij is veroordeeld op slappe argumenten en filterdun bewijs. Wat niet eens bewijs genoemd mag worden. Aannames en veronderstellingen.

Verder dan mogelijk en zou kunnen, komt men niet. Ernstig dat mensen in Nederland hierop veroordeeld kunnen worden en na uitzitten van een straf de rest van hun leven kunnen spenderen aan het vechten tegen de bierkaai.

quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 10:36 schreef Ericr het volgende:

[..]

Nee de moord op Wittenberg maakt Louwes een koelbloedige moordenaar. De acties daarvoor maakt hem een malverserende fiscalist. De boeken en zijn dagboek een leugenaar.

Alles bij elkaar dus een leugenachtige malverserende moordenaar.

Stel je nou eens even voor dat je geen gelijk hebt, moet je een kijken wat een woorden je gebruikt.
Deze zaak is te slap om hem een koelbloedige, leugenachtige malverserende moordenaar te noemen.
pi_170449701
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 09:29 schreef Ericr het volgende:
Wat betreft financieel motief of niet, in de eerste rechtszaak werd daar nog wel naar verwezen:

[..]


[..]

https://recht.nl/rechtspraak/uitspraak/?ecli=NL:GHARN:2000:AD8964

Ook niet zo vreemd voor iemand die in het verleden al eens gepakt is voor verduistering en valsheid in geschrifte. Dat heeft hij in 1994 ook bekend waardoor het mede door de relatief lage impact van de zaak verder zonder gevolgen voor hem bleef. Daarnaast is er nog een vage zaak uit 1979 waar hij ook financieel gerommeld zou hebben.
Heb jij daar links van? Ben wel benieuwd naar het hoe en wat.
pi_170449766
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 10:36 schreef Ericr het volgende:

[..]

Nee de moord op Wittenberg maakt Louwes een koelbloedige moordenaar. De acties daarvoor maakt hem een malverserende fiscalist. De boeken en zijn dagboek een leugenaar.

Alles bij elkaar dus een leugenachtige malverserende moordenaar.

De eerdere aanvaringen met justitie zijn te vinden in de oudere topics. Wel een zoekplaatje door de brakke search op deze site.
dit schrijf je :
Dat heeft hij in 1994 ook bekend waardoor het mede door de relatief lage impact van de zaak verder zonder gevolgen voor hem bleef. Daarnaast is er nog een vage zaak uit 1979 waar hij ook financieel gerommeld zou hebben.

En dan noem je hem een malverserende fiscalist.
ik vraag om linken,bewijzen en veroordelingen voor die feiten.
Mocht je die niet kunnen posten, dan beschouw ik je post als stemmingmakerij en doe je dit met een bepaald doel.
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  maandag 24 april 2017 @ 11:43:01 #233
40566 Ericr
Livewrong
pi_170450362
quote:
1s.gif Op maandag 24 april 2017 11:08 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Heb jij daar links van? Ben wel benieuwd naar het hoe en wat.
Probleem is dat het forum gewijd aan deze zaak al een tijdje plat is maar op deze site is nog wel een verwijzing te vinden naar dat forum:

NWS / Geen heropening Deventer moordzaak

quote:
Er zijn twee zaken tegen Louwes: 1 uit 1979 en 1 uit 1994.
Die uit 79 betreft een klein vergrijp (uiteindelijk zelfs door de
rechter geclassificeerd als een overtreding, geen misdrijf) waarvoor hij
veroordeeld is. Een overtreding verdwijnt na vijf jaar uit je strafblad,
een (klein) misdrijf na tien jaar. Dus als je daarna zegt dat je geen
strafblad hebt, dan heb je juridisch gezien gelijk. Maar daarmee is het
nog niet niet gebeurd.

In 1994 is vervolgens Louwes 'in verzekering gesteld' (opgepakt,
gearresteerd) voor verduistering en valsheid in geschrifte. Tijdens het
aansluitend verhoor legde hij een volledige bekentenis af. Omdat het ook
hier om een relatief kleine zaak ging zonder veel gevolgen voor derden,
en omdat hij onmiddellijk bekende is die zaak toen geseponeerd (geen
zitting, geen veroordeling).

Formeel-juridisch mag Louwes zeggen dat ie geen strafblad heeft, maar
hij heeft wel een strafrechterlijk verleden.

Door dit verleden zaten zowel een 'verdachte-foto' als de
vingerafdrukken van Louwes in de justitiearchieven. De vingerafdruk zat
in de zgn HKS, en die vingerafdruk van het kozijn/deurknop van Wittenberg werd dus ogenblikkelijk aan Louwes gekoppeld.”
@Ootje, er is genoeg bewijs tegen Louwes en zijn gedrag na de moord maakt hem nog verdachter. Hij was er duidelijk op uit om geld weg te sluizen en het verkopen/dumpen van bezittingen van de weduwe komt ook niet al te fris over.

Louwes moet wel zoveel pech hebben gehad mocht hij onschuldig zijn. Heb het lijstje al eerder genoemd maar propagerende GSM, DNA dat niet met kracht is overgebracht maar of door contaminatie of door niezen/consumptie, ribben naar de klote op precies dezelfde avond ondanks dat zijn vrouw die stootactie veel later plaatst in de tijd, gerommel met de nalatenschap, het verschil niet weten tussen rok en jurk en ook nog eens kleurenblind zijn volgens zijn dagboek.

Zo zijn er nog wel wat zaken op te noemen. Het kan natuurlijk allemaal maar opgeteld leiden alle wegen toch echt naar Louwes en dan niet via 't Harde of Harderwijk maar gewoon via Deventer vanuit Utrecht waarna hij veel te laat thuis kwam met gebutste ribben omdat de weduwe toch wat sterker was dan verwacht.

Als je net zoals Louwes en Maurice de H gelooft in een groot complot tegen hem zou hij inderdaad onschuldig kunnen zijn maar het zou de Louwes onschuldig aanhangers goed doen om eens naar de andere kant te kijken. Er zijn genoeg aanhangers in het schuldigkamp die rekening hebben gehouden met de onschuldigheid van Louwes, mezelf inclusief. Maar net zoals Stan de Jong, Waisvisz-en en anderen die al in eerder stadium draaiden van onschuldig naar schuldig of twijfelend is het beter om ook open te staan voor de andere kant van het verhaal. Te meer daar degenen die menen dat Louwes schuldig is tunnelvisie wordt verweten terwijl dat net zo goed andersom ook kan worden gesteld.
  maandag 24 april 2017 @ 11:48:40 #234
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_170450467
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 11:43 schreef Ericr het volgende:

[..]

Probleem is dat het forum gewijd aan deze zaak al een tijdje plat is maar op deze site is nog wel een verwijzing te vinden naar dat forum:

NWS / Geen heropening Deventer moordzaak

[..]

@Ootje, er is genoeg bewijs tegen Louwes en zijn gedrag na de moord maakt hem nog verdachter. Hij was er duidelijk op uit om geld weg te sluizen en het verkopen/dumpen van bezittingen van de weduwe komt ook niet al te fris over.

Louwes moet wel zoveel pech hebben gehad mocht hij onschuldig zijn. Heb het lijstje al eerder genoemd maar propagerende GSM, DNA dat niet met kracht is overgebracht maar of door contaminatie of door niezen/consumptie, ribben naar de klote op precies dezelfde avond ondanks dat zijn vrouw die stootactie veel later plaatst in de tijd, gerommel met de nalatenschap, het verschil niet weten tussen rok en jurk en ook nog eens kleurenblind zijn volgens zijn dagboek.

Zo zijn er nog wel wat zaken op te noemen. Het kan natuurlijk allemaal maar opgeteld leiden alle wegen toch echt naar Louwes en dan niet via 't Harde of Harderwijk maar gewoon via Deventer vanuit Utrecht waarna hij veel te laat thuis kwam met gebutste ribben omdat de weduwe toch wat sterker was dan verwacht.

Als je net zoals Louwes en Maurice de H gelooft in een groot complot tegen hem zou hij inderdaad onschuldig kunnen zijn maar het zou de Louwes onschuldig aanhangers goed doen om eens naar de andere kant te kijken. Er zijn genoeg aanhangers in het schuldigkamp die rekening hebben gehouden met de onschuldigheid van Louwes, mezelf inclusief. Maar net zoals Stan de Jong, Waisvisz-en en anderen die al in eerder stadium draaiden van onschuldig naar schuldig of twijfelend is het beter om ook open te staan voor de andere kant van het verhaal. Te meer daar degenen die menen dat Louwes schuldig is tunnelvisie wordt verweten terwijl dat net zo goed andersom ook kan worden gesteld.
Dank voor je uitgebreide antwoord.
pi_170450552
http://www.deemzet.nl/doc(...)er_begraafplaats.pdf

Ik weet dat de beheerder verschillende dingen heeft gezegd en daardoor dus niet - meer- gebruikt kan worden.
Als hij in de war was met de dagen en de zaterdag,normaliter een vrije dag, als ijkpunt heeft, kan hij zaterdagochtend 8.00 u evt. Michael de Jong (of een andere man) getroffen hebben. De beheerder kan toen aanwezig zijn geweest ivm de begrafenis. Wel vroeg 8.00 u,maar voor de beheerder vd begraafplaats een iets gebruikelijker tijdstip om aanwezig te zijn, dan een willekeurig iemand.
Op die tijd was de moord nog niet bekend.
En als de moord op vrijdag heeft plaatsgevonden was het idd de ochtend na de moord.
Hoe hoger de geest, hoe groter het beest.(Maaike Vaatstra)
  maandag 24 april 2017 @ 11:55:18 #236
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_170450607
quote:
1s.gif Op zondag 23 april 2017 20:24 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Dat laatste (lekker maken) heb ik nog niet eerder gehoord. Daar ben ik dan wel benieuwd naar.
Uit het boek van Haan:

Louwes wordt gedwongen twee medebestuursleden te benoemen. Het worden twee collega's van hem. Eén van hen is chef de bureau bij de VVAA, die tot penningmeester van de stichting wordt benoemd. Het tweede bestuurslid is een secretaresse van Louwes bij de VVAA. En juist deze twee collega's leggen bij de politie zeer belastende verklaringen af over Louwes.
De penningmeester van de stichting, die zelf door de politie ook een tijdje als verdachte is gezien, zeg in één van de politieverhoren dat Louwes hem heeft geprobeerd 'lekker te maken met gelden uit de stichting'. Louwes, die dan al vastzit, ontkent dat ten stelligste maar de penningmeester blijft bij zijn eerste verklaring: 'Ernest liegt hierover. Hij heeft mij wel degelijk lekker proberen te maken met gelden en of goederen die door de stichting betaald zouden moeten worden.' Opvallend is overigens dat deze penningmeester nooit door Louwes is gevraagd zijn handtekening te zetten onder het verzoek om het geld van de levensverzekering over te maken. Dat deed Louwes alleen.

Ook de secretaresse verbaasde zich over het geld dat Louwes haar in het vooruitzicht stelde. Ze zegt daarover tegen de politie: 'Op de twaalfde oktober heeft de heer Louwes mij gezegd dat er een vergoeding werd gegeven voor hetgeen ik zou doen, het ordenen van de bankstukken dus. Hij bood mij een vergoeding van FL 3000,= per jaar aan. Ik schrok daar van en Louwes reageerde door te zeggen of ik dat te weinig vond. Ik heb hem toen gezegd dat ik het wel veel vond voor het werk dat ik zou moeten doen maar ik heb er in toegestemd.'
Zij is degene die op verzoek van Louwes in november alsnog de Dokter Wittenberg Stichting bij de KvK inschrijft. Net als de penningmeester opende ook zij vervolgens op verzoek van Louwes een rekening op haar eigen huisadres. Aan de politie legde ze uit dat Louwes op deze manier werkte 'omdat hij een en ander buiten de VVAA wilde houden. De heer Louwes vertelde mij dat hij bang was dat de VVAA alles op zou slokken.'
  maandag 24 april 2017 @ 12:00:23 #237
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_170450724
quote:
7s.gif Op maandag 24 april 2017 00:31 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Duidelijk verhaal, als je zin hebt lees dan heel even de link in mijn post.
Daarin wordt precies tot op de dag uitgelegd hoe toen in 1999 werkte, en ze geven een andere kijk op het geen Bas Haan beweert.

in het kort:
Voor het opzetten van een stichting heb je statuten nodig en een notaris.
En een inschrijving bij de Kvk, dat gaat tegenwoordig snel, toen niet.
Daarnaast moet je een bevestiging ontvangen van die inschrijving en dat duurde even.

Hij was beheerder van die rekening en dat moest weer omdat hij ET was. Er was geen andere mogelijkheid geweest. Klinkt raar maar wat had hij dan moeten doen met die cash?
Ophalen als hij die stichtingsrekening had geopend? Het is allemaal op het randje van tja, wist ie dat wel of niet? Dat je geen rekening voor een stichting kunt openen als je niet ingeschreven bent bij de KvK? Het dubbeltje kan steeds twee kanten op vallen.
  maandag 24 april 2017 @ 12:03:23 #238
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_170450791
quote:
7s.gif Op maandag 24 april 2017 00:41 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Op de website van Deemzet staat een artikel dat mevrouw 6 uur voor haar dood had gegeten. Z
En Physsic meldde dat dat 1-2 uur is geweest. Dus hierover is wat onduidelijkheid dan.
pi_170450849
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 12:00 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Ophalen als hij die stichtingsrekening had geopend? Het is allemaal op het randje van tja, wist ie dat wel of niet? Dat je geen rekening voor een stichting kunt openen als je niet ingeschreven bent bij de KvK? Het dubbeltje kan steeds twee kanten op vallen.
Klopt, bij meerderen.
Zo ook bijv. bij de benoeming van de collega's van Louwes: "pas toen er een flinke vergoeding tegenover stond, hadden ze zin in de hen voorgestelde functies + werkzaamheden ".
;)
Hoe hoger de geest, hoe groter het beest.(Maaike Vaatstra)
  maandag 24 april 2017 @ 12:09:32 #240
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_170450925
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 11:55 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Uit het boek van Haan:

Louwes wordt gedwongen twee medebestuursleden te benoemen. Het worden twee collega's van hem. Eén van hen is chef de bureau bij de VVAA, die tot penningmeester van de stichting wordt benoemd. Het tweede bestuurslid is een secretaresse van Louwes bij de VVAA. En juist deze twee collega's leggen bij de politie zeer belastende verklaringen af over Louwes.
De penningmeester van de stichting, die zelf door de politie ook een tijdje als verdachte is gezien, zeg in één van de politieverhoren dat Louwes hem heeft geprobeerd 'lekker te maken met gelden uit de stichting'. Louwes, die dan al vastzit, ontkent dat ten stelligste maar de penningmeester blijft bij zijn eerste verklaring: 'Ernest liegt hierover. Hij heeft mij wel degelijk lekker proberen te maken met gelden en of goederen die door de stichting betaald zouden moeten worden.' Opvallend is overigens dat deze penningmeester nooit door Louwes is gevraagd zijn handtekening te zetten onder het verzoek om het geld van de levensverzekering over te maken. Dat deed Louwes alleen.

Ook de secretaresse verbaasde zich over het geld dat Louwes haar in het vooruitzicht stelde. Ze zegt daarover tegen de politie: 'Op de twaalfde oktober heeft de heer Louwes mij gezegd dat er een vergoeding werd gegeven voor hetgeen ik zou doen, het ordenen van de bankstukken dus. Hij bood mij een vergoeding van FL 3000,= per jaar aan. Ik schrok daar van en Louwes reageerde door te zeggen of ik dat te weinig vond. Ik heb hem toen gezegd dat ik het wel veel vond voor het werk dat ik zou moeten doen maar ik heb er in toegestemd.'
Zij is degene die op verzoek van Louwes in november alsnog de Dokter Wittenberg Stichting bij de KvK inschrijft. Net als de penningmeester opende ook zij vervolgens op verzoek van Louwes een rekening op haar eigen huisadres. Aan de politie legde ze uit dat Louwes op deze manier werkte 'omdat hij een en ander buiten de VVAA wilde houden. De heer Louwes vertelde mij dat hij bang was dat de VVAA alles op zou slokken.'

Haha, wat een mutsje.

Bij zulke grote stichtingen werkt bijna geen enkel bestuur "vrijwillig" beste voorbeeld is toch wel het bestuur van de dokter Wittenberg Stichting...
Kijk maar eens wat er bij de goede doelen aan bestuurskosten geboekt staat.
  maandag 24 april 2017 @ 12:09:44 #241
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_170450931
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 11:43 schreef Ericr het volgende:
Maar net zoals Stan de Jong, Waisvisz-en en anderen die al in eerder stadium draaiden van onschuldig naar schuldig of twijfelend is het beter om ook open te staan voor de andere kant van het verhaal. Te meer daar degenen die menen dat Louwes schuldig is tunnelvisie wordt verweten terwijl dat net zo goed andersom ook kan worden gesteld.
De bijdragen van Stan de Jong (ik lees nu zijn boek) zijn bedroevend slecht. Die zou ik maar weglaten.
  maandag 24 april 2017 @ 12:12:26 #242
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_170451003
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 12:06 schreef Lutalo het volgende:

[..]

Klopt, bij meerderen.
Zo ook bijv. bij de benoeming van de collega's van Louwes: "pas toen er een flinke vergoeding tegenover stond, hadden ze zin in de hen voorgestelde functies + werkzaamheden ".
;)
Ook met die acht vuilniszakken aan financiële administratie die uit de inboedel van de weduwe kwamen. Die werden na enkele weken al vernietigd. Tja... je kunt het efficiënt noemen, je kunt het ook bizar vinden.
  maandag 24 april 2017 @ 12:18:28 #243
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_170451121
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 12:00 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Ophalen als hij die stichtingsrekening had geopend? Het is allemaal op het randje van tja, wist ie dat wel of niet? Dat je geen rekening voor een stichting kunt openen als je niet ingeschreven bent bij de KvK? Het dubbeltje kan steeds twee kanten op vallen.
Nee, luister hij moest bij de bank een bewijs van inschrijving laten zien. Dat is wat anders dan zich nog inschrijven. Het ging uiteindelijk om dat uittreksel, niet om de inschrijving an sich.

De inschrijving vond plaats op woensdag 6 oktober, met als startdatum 13 september.
Vervolgens is er bewijs dat er meerdere malen gevraagd is om dat uittreksel, week later begon de geld stroom.

Als je een beetje snapt hoe het werkt met stichtingen en verenigingen dan is het allemaal niet verdacht. Hij had niet anders kunnen handelen.
  maandag 24 april 2017 @ 12:19:02 #244
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_170451135
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 12:03 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

En Physsic meldde dat dat 1-2 uur is geweest. Dus hierover is wat onduidelijkheid dan.
yep.

Net als over de twee biefstukjes in de koelkast.
  maandag 24 april 2017 @ 12:23:35 #245
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_170451235
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 12:06 schreef Lutalo het volgende:

[..]

Klopt, bij meerderen.
Zo ook bijv. bij de benoeming van de collega's van Louwes: "pas toen er een flinke vergoeding tegenover stond, hadden ze zin in de hen voorgestelde functies + werkzaamheden ".
;)
Ok, ik moet a la minute een stichting beginnen met bestuur met drie en liever nog vijf leden.
Dit moet allemaal direct geregeld worden en ook nog gratis... We vergaderen 6 maal per jaar maar moeten ook nog even de huisregels en statuten schrijven. Dit moet in een keer goed anders zijn we verdacht.

Wie wil?

O ja en je krijgt er geen scheet voor want het is voor het goede doel. En je moet ook nog affiniteit hebben met de doelgroep, liefst ervaring.

Ik denk niet dat men ervoor in de rij zal staan... jij?
pi_170451338
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 11:43 schreef Ericr het volgende:

[..]

Probleem is dat het forum gewijd aan deze zaak al een tijdje plat is maar op deze site is nog wel een verwijzing te vinden naar dat forum:

NWS / Geen heropening Deventer moordzaak

[..]

@Ootje, er is genoeg bewijs tegen Louwes en zijn gedrag na de moord maakt hem nog verdachter. Hij was er duidelijk op uit om geld weg te sluizen en het verkopen/dumpen van bezittingen van de weduwe komt ook niet al te fris over.

Louwes moet wel zoveel pech hebben gehad mocht hij onschuldig zijn. Heb het lijstje al eerder genoemd maar propagerende GSM, DNA dat niet met kracht is overgebracht maar of door contaminatie of door niezen/consumptie, ribben naar de klote op precies dezelfde avond ondanks dat zijn vrouw die stootactie veel later plaatst in de tijd, gerommel met de nalatenschap, het verschil niet weten tussen rok en jurk en ook nog eens kleurenblind zijn volgens zijn dagboek.

Zo zijn er nog wel wat zaken op te noemen. Het kan natuurlijk allemaal maar opgeteld leiden alle wegen toch echt naar Louwes en dan niet via 't Harde of Harderwijk maar gewoon via Deventer vanuit Utrecht waarna hij veel te laat thuis kwam met gebutste ribben omdat de weduwe toch wat sterker was dan verwacht.

Als je net zoals Louwes en Maurice de H gelooft in een groot complot tegen hem zou hij inderdaad onschuldig kunnen zijn maar het zou de Louwes onschuldig aanhangers goed doen om eens naar de andere kant te kijken. Er zijn genoeg aanhangers in het schuldigkamp die rekening hebben gehouden met de onschuldigheid van Louwes, mezelf inclusief. Maar net zoals Stan de Jong, Waisvisz-en en anderen die al in eerder stadium draaiden van onschuldig naar schuldig of twijfelend is het beter om ook open te staan voor de andere kant van het verhaal. Te meer daar degenen die menen dat Louwes schuldig is tunnelvisie wordt verweten terwijl dat net zo goed andersom ook kan worden gesteld.
Maar weet jij wat hij precies heeft gedaan? Er is voor mijn gevoel een groot verschil of hij toen zichzelf, of een ander heeft willen bevoordelen.
  maandag 24 april 2017 @ 12:33:22 #247
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_170451493
quote:
7s.gif Op maandag 24 april 2017 12:23 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ok, ik moet a la minute een stichting beginnen met bestuur met drie en liever nog vijf leden.
Dit moet allemaal direct geregeld worden en ook nog gratis... We vergaderen 6 maal per jaar maar moeten ook nog even de huisregels en statuten schrijven. Dit moet in een keer goed anders zijn we verdacht.

Wie wil?

O ja en je krijgt er geen scheet voor want het is voor het goede doel. En je moet ook nog affiniteit hebben met de doelgroep, liefst ervaring.

Ik denk niet dat men ervoor in de rij zal staan... jij?

Je moest eens weten voor wat voor fooien mensen bestuursfuncties hebben, laten we vooral niet doen alsof niemand bereid is een bestuursfunctie op zich te nemen voor minder dan wat iemand in de RvC van Shell krijgt.

Het barst in NL van besturen van kleine stichtingen en groepen waar het gros liefdewerk oud papier is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_170451586
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 11:55 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Uit het boek van Haan:

Louwes wordt gedwongen twee medebestuursleden te benoemen. Het worden twee collega's van hem. Eén van hen is chef de bureau bij de VVAA, die tot penningmeester van de stichting wordt benoemd. Het tweede bestuurslid is een secretaresse van Louwes bij de VVAA. En juist deze twee collega's leggen bij de politie zeer belastende verklaringen af over Louwes.
De penningmeester van de stichting, die zelf door de politie ook een tijdje als verdachte is gezien, zeg in één van de politieverhoren dat Louwes hem heeft geprobeerd 'lekker te maken met gelden uit de stichting'. Louwes, die dan al vastzit, ontkent dat ten stelligste maar de penningmeester blijft bij zijn eerste verklaring: 'Ernest liegt hierover. Hij heeft mij wel degelijk lekker proberen te maken met gelden en of goederen die door de stichting betaald zouden moeten worden.' Opvallend is overigens dat deze penningmeester nooit door Louwes is gevraagd zijn handtekening te zetten onder het verzoek om het geld van de levensverzekering over te maken. Dat deed Louwes alleen.

Ook de secretaresse verbaasde zich over het geld dat Louwes haar in het vooruitzicht stelde. Ze zegt daarover tegen de politie: 'Op de twaalfde oktober heeft de heer Louwes mij gezegd dat er een vergoeding werd gegeven voor hetgeen ik zou doen, het ordenen van de bankstukken dus. Hij bood mij een vergoeding van FL 3000,= per jaar aan. Ik schrok daar van en Louwes reageerde door te zeggen of ik dat te weinig vond. Ik heb hem toen gezegd dat ik het wel veel vond voor het werk dat ik zou moeten doen maar ik heb er in toegestemd.'
Zij is degene die op verzoek van Louwes in november alsnog de Dokter Wittenberg Stichting bij de KvK inschrijft. Net als de penningmeester opende ook zij vervolgens op verzoek van Louwes een rekening op haar eigen huisadres. Aan de politie legde ze uit dat Louwes op deze manier werkte 'omdat hij een en ander buiten de VVAA wilde houden. De heer Louwes vertelde mij dat hij bang was dat de VVAA alles op zou slokken.'

Dus ze kregen een onkostenvergoeding aangeboden van maar liefst 250 gulden per maand. Nou moe, dat is inderdaad enorm belastend hoor...

Dat mevrouw het veel vind zegt niets. Het is gewoon niets bijzonders.
pi_170451629
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 12:12 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Ook met die acht vuilniszakken aan financiële administratie die uit de inboedel van de weduwe kwamen. Die werden na enkele weken al vernietigd. Tja... je kunt het efficiënt noemen, je kunt het ook bizar vinden.
ik denk dat dat 1 vd eerste dingen is die ik bij de vereniging, waarmaar ik binnenkort in t bestuur kom, ga doen. Fakturen, bankafschriften en noem maar op van 20 jaar geleden, mieter ik weg.
Hoe hoger de geest, hoe groter het beest.(Maaike Vaatstra)
pi_170451772
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 12:33 schreef Leandra het volgende:

[..]

Je moest eens weten voor wat voor fooien mensen bestuursfuncties hebben, laten we vooral niet doen alsof niemand bereid is een bestuursfunctie op zich te nemen voor minder dan wat iemand in de RvC van Shell krijgt.

Het barst in NL van besturen van kleine stichtingen en groepen waar het gros liefdewerk oud papier is.
Kleine stichting waar miljoenen aan bezit in zitten?

Natuurlijk zijn er vaak wel belanghebbenden te vinden, maar als het zo eenvoidig was, dan bestond de branche van in te huren extrerne bestuursleden niet.

Ik krijg voor alle bestuursfuncties die ik vervul ook een behoorlijke vergoeding. Anders zou ik ook niet langs komen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')