abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_170283228
Beste.

Vanochtend maakte mijn vriendin onze relatie ineens uit, via whatsapp. Ze is tegen het uitmaken van relaties op whatsapp maar toch doet ze dit plotseling. Ze zegt dat ik haar te weinig vrijheid geef.. Ik snap er helemaal niks van. We hadden een kleine ''ruzie'' gisteravond (die tevens is goedgepraat), maar het was niet echt over iets ernstigs. Ze was vannacht laat pas weer thuis (we wonen niet samen) van nog een borrel drinken op het werk. Ze had redelijk wat op en ze ging laat slapen + korte nachtrust. Dus ik denk dat dit ook een rol speelt. Ze zegt dat ze niet klaar is voor een relatie terwijl het altijd gewoon goed ging. Natuurlijk kun je het aan de ene kant zien dat ik me niet zo zorgen moet maken, maar zij is echt niet een type die dit zo na een slechte nachtrust ofzo kan doen.

Ik heb geen idee wat ik nu moet doen. Zij maakt het opeens uit en zegt dat het echt niet meer gaat, terwijl ze ook zegt dat ze pas sinds vanochtend niet meer op me is.

Wat kan er ooit aan de hand zijn?

-VfBAllez

(Ik ben sowieso niet goed in dit soort dingen schrijven, laat staan met mijn humeur. Het is een beetje een slecht in elkaar geschreven maar beter lukt me (nu) niet.)
pi_170283289
Nou waarschijnlijk had ze die conclusie weken of maanden geleden al getrokken en was ze nu er helemaal klaar mee om de laatste stap te nemen.
pi_170283320
Ik heb hierna gevraagd maar ze zei dat ze nooit eerder het wilde uitmaken, Bovendien had ik ook helemaal dat gevoel niet, het ging zo goed.
pi_170283321
Hoelang gaan jullie met elkaar?

Hoe goed communiceren jullie met elkaar en houden jullie rekening met elkaars wensen?

Is ze een beetje het onafhankelijke type?

Ik heb het vermoeden dat ze het heeft uitgemaakt uit angst.
pi_170283340
SFProphecy:

We zijn nu bijna een jaar samen. We communiceren dagelijks en ze zegt mij (nu) dat ik haar te weinig vrijheid gaf. Ze is inderdaad best onafhankelijk.
pi_170283355
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 13:23 schreef AllezVfB het volgende:
Ik heb hierna gevraagd maar ze zei dat ze nooit eerder het wilde uitmaken, Bovendien had ik ook helemaal dat gevoel niet, het ging zo goed.
Tuurlijk ga je niet zeggen dat je denkt dat je het uit gaat maken, dan is ze zelf aan het twijfelen en wil ze nog geen slapende honden wakker maken.

En je zal niet de eerste zijn, zijn zat mensen die uit elkaar gaan en voor de achterblijver blijft het een klap bij heldere hemel, maar de ander is dan al lang bezig met vertrek.
pi_170283400
Vrouwen zijn nou eenmaal zo. Ze kunnen warm en aardig doen, maar dat is allemaal bedrog. Ze denken alleen maar aan zichzelf, ook al laat ze daar niks van merken. Waarschijnlijk voldoe jij niet aan haar verwachtingen. Dus laat het gewoon gaan en ga verder met jouw leven.
  maandag 17 april 2017 @ 13:35:55 #8
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_170283522
Eerst ruzie, toen zij alleen naar borrel op werk en laat thuis, dan maakt ze het uit.

Ik wil niet lullig zijn maar mijn rekenmachine zegt dat er vannacht iets gebeurd is.
And so is the past
  Moderator maandag 17 april 2017 @ 13:38:40 #9
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_170283574
Wat er aan de hand is is dat ze het heeft uit gemaakt, om welke reden dan ook. Het is totaal niet belangrijk of JIJ die reden snapt, het enige wat belangrijk is is dat het voor haar blijkbaar een reden is, of jij dat nou wil accepteren of niet.

Het is uit. Klaar.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_170283661
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 13:21 schreef LittleLady het volgende:
Nou waarschijnlijk had ze die conclusie weken of maanden geleden al getrokken en was ze nu er helemaal klaar mee om de laatste stap te nemen.
Onder invloed van de drank helemaal.

Dus wen er maar aan TS.

Beter zoek je een nieuwe meid.
5 Ferrari's op videoband!
pi_170283681
quote:
3s.gif Op maandag 17 april 2017 13:35 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Eerst ruzie, toen zij alleen naar borrel op werk en laat thuis, dan maakt ze het uit.

Ik wil niet lullig zijn maar mijn rekenmachine zegt dat er vannacht iets gebeurd is.
Maak die jongen nou niet gek.
Het kan ook de drank zijn die mensen de waarheid laat spreken.
5 Ferrari's op videoband!
pi_170283724
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 13:24 schreef AllezVfB het volgende:
SFProphecy:

We zijn nu bijna een jaar samen. We communiceren dagelijks en ze zegt mij (nu) dat ik haar te weinig vrijheid gaf. Ze is inderdaad best onafhankelijk.
En hoe tevreden ben je met de manier hoe jullie rekening houden met elkaars behoeften en wensen en hier open en eerlijk over communiceren?

Ik vermoed sterk dat er een plotselinge voor haar intense emotionele verandering is gekomen die haar ertoe drijft om je van haar af te duwen op een manier die zo urgent is dat ze zelfs tegen haar eigen principes ingaan. Angst laat ons als reactie afstand nemen en ontwijken als dat mogelijk is. Ze neemt plotseling afstand van jou en de relatie uit angst. Ze ziet jou als de bron van haar angst en neemt afstand van je om haar angstgevoelens onder controle te krijgen, op zijn beurt zorgt deze situatie ervoor dat jij nu waarschijnlijk scheidingsangst ervaart en de relatie obsessief wilt 'repareren'.

Ze is waarschijnlijk op een heel diep niveau bang voor liefde, de emoties van liefde en pijn zijn door bepaalde omstandigheden in elkaar versmolten, waarschijnlijk is de relatie met één of beiden ouders niet optimaal (geweest).

Het perspectief op liefde maakt haar angstig, voor mensen die niet erg emotioneel in contact staan met zichzelf voelt angst in deze context als verstikking, of benauwdheid, of beklemming, of het idee dat iemand ons probeert te domineren.

Als dit zo is komen jullie vanaf nu in een moeilijke dynamiek terecht, waarbij jij altijd meer intimiteit zal willen dan zij, en jullie beiden schommelen tussen angst en comfort.

Het beste wat je kunt doen is haar nu laten, ze weet zelf niet wat er aan de hand is en zodra haar angst over een paar dagen gaat liggen zal ze weer proberen naar je toe te trekken. Ga je nu achter haar aanrennen dan krijgt ze het stervens benauwd en zal ze impulsief op je reageren en van zich afbijten.

Geef haar nu even de ruimte en probeer je eigen angst die hier nu de kop opsteekt zelf te reguleren.

Hou er rekening mee dat dit irrationeel gedrag zoals gister nu de norm kan worden, elke keer zodra dingen 'te' goed gaan zal ze afstand van je nemen en je wegduwen.

[ Bericht 0% gewijzigd door SFProphecy op 17-04-2017 13:53:26 ]
pi_170283837
Ehh..wat heeft de band met haar ouders hier in vredesnaam mee te maken?

Ik vind dit nogal een stevige aannamen en aantijging op basis van een summiere OP.


En de rekenmachine van ja ze zal wel vreemd zijn gegaan, is ook slechts gissen.
Hell To The Liars
pi_170283941
Ik denk dat SFProphecy niet eens iets geks zegt. Haar relatie met haar hele familie is slecht, ze is vroeger heel veel gepest en heeft nu ook vrij weinig mensen om haar heen. Zij is altijd al veel terughoudender geweest dan ik. Ik zal haar ruimte geven en ik zie wel waar het schip strandt.
pi_170283953
1+1.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_170284022
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 13:58 schreef AllezVfB het volgende:
Ik denk dat SFProphecy niet eens iets geks zegt. Haar relatie met haar hele familie is slecht, ze is vroeger heel veel gepest en heeft nu ook vrij weinig mensen om haar heen. Zij is altijd al veel terughoudender geweest dan ik. Ik zal haar ruimte geven en ik zie wel waar het schip strandt.
Of dat is wat je wilt horen, liever de schuld en omstandigheden van de break-up mede bij haar ouders leggen, ipv. de harde werkelijkheid te zien dat ze misschien een tyfusstreek heeft uitgehaald.

Logisch hoor, daar niet van.
Je kan het mooie beeld van haar niet zomaar opeens omzetten in teleurstelling.

Maar een goede uitleg zou haar wel sieren en jou verder helpen om het af te sluiten.
Hell To The Liars
pi_170284067
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 14:03 schreef Droopie het volgende:

[..]

Of dat is wat je wilt horen, liever de schuld en omstandigheden van de break-up mede bij haar ouders leggen, ipv. de harde werkelijkheid te zien dat ze misschien een tyfusstreek heeft uitgehaald.

Logisch hoor, daar niet van.
Je kan het mooie beeld van haar niet zomaar opeens omzetten in teleurstelling.

Maar een goede uitleg zou haar wel sieren en jou verder helpen om het af te sluiten.
Het zou kunnen.. Ik ga ''binnenkort'' met haar spreken...
pi_170284122
Internetmensen kunnen hierover natuurlijk alleen maar gokken. Bovenstaande vragen moet je aan haar stellen.
Conscience do cost.
pi_170284157
Ze heeft een andere kerel. Vrij duidelijk.
  PR/Manusje van alles maandag 17 april 2017 @ 14:17:49 #20
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_170284205
Ze heeft met een collega lopen zoenen.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  maandag 17 april 2017 @ 14:20:24 #21
456432 Kamina
Tenacious!
pi_170284240
quote:
3s.gif Op maandag 17 april 2017 13:35 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Eerst ruzie, toen zij alleen naar borrel op werk en laat thuis, dan maakt ze het uit.

Ik wil niet lullig zijn maar mijn rekenmachine zegt dat er vannacht iets gebeurd is.
Dat vermoeden heb ik ook. ;(

quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 13:38 schreef CoolGuy het volgende:
Wat er aan de hand is is dat ze het heeft uit gemaakt, om welke reden dan ook. Het is totaal niet belangrijk of JIJ die reden snapt, het enige wat belangrijk is is dat het voor haar blijkbaar een reden is, of jij dat nou wil accepteren of niet.

Het is uit. Klaar.
Sowieso dit.
1 + 1 = blauw
pi_170284247
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 13:53 schreef Droopie het volgende:
Ehh..wat heeft de band met haar ouders hier in vredesnaam mee te maken?

Het is de mogelijke oorzaak waarom haar gevoelens van liefde en pijn met elkaar verweven zijn, ze heeft vroeg geleerd dat liefde die onvoorwaardelijk hoort te zijn pijn kan doen, ze is op een bepaald niveau en een bepaalde manier teleurgesteld door één of beide ouders en heeft deze pijn geïnternaliseerd samen met de context en de stimulus: liefde.

Diezelfde intense teleurstelling(en) heeft ertoe geleid dat ze op een bepaald niveau wantrouwend is naar anderen toe en een onafhankelijke opstelling heeft aangemeten om niet gekwetst te kunnen worden.

Er spelen meerdere dynamieken tegelijkertijd, maar haar emoties hebben zich gister naar waarschijnlijkheid gerealiseerd dat haar gevoelens van liefde beginnen te groeien, en daarmee ook de kans op pijn en dat wekt intense angst bij haar op. Ook begint TS voor haar gevoel waarschijnlijk te 'dichtbij' begint te komen waardoor haar onafhankelijkheid in het geding komt, de onafhankelijkheid die haar altijd de veiligheid bood tegen pijn, in haar interne beleving zal ze nu overtuigd zijn dat de situatie komt door hem en zijn gedrag, ze heeft niet voldoende emotioneel inzicht om de werkelijke oorzaak te kunnen achterhalen, ze begrijpt er zelf waarschijnlijk helemaal niks van wat ze nu voelt, behalve dat de nare gevoelens (angst) snel weg moeten.
pi_170284426
Het lijkt mij heel sterk dat er iets is gebeurd, de mensen met wie ze waren zijn veel ouder en hadden al een relatie. Er waren nog 2 meisjes bij van haar leeftijd maar meer niet. Bovendien is zij echt niet het type vreemdgaan. Ja, je kan zeggen wie is dat nou wel? Maar geloof me, zij is niet zo flirterig met jongens.(of meisjes?)
pi_170284463
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 14:35 schreef AllezVfB het volgende:
Bovendien is zij echt niet het type vreemdgaan.
Net als dat ze niet het type uitmaken-via-whatsapp was?
Conscience do cost.
pi_170284644
Ach ja als je het graag wil weten dan haar wat subtiel vragen waarom het plotseling uit is. Maar verwacht maar niet al teveel van de antwoorden
Fylax is op televisie geweest
pi_170284674
Ik ga er ook over met haar in gesprek. Er klopt gewoon iets niet als ze het plotseling uitmaakt op whatsapp..
pi_170284701
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 13:58 schreef AllezVfB het volgende:
Ik denk dat SFProphecy niet eens iets geks zegt. Haar relatie met haar hele familie is slecht, ze is vroeger heel veel gepest en heeft nu ook vrij weinig mensen om haar heen. Zij is altijd al veel terughoudender geweest dan ik. Ik zal haar ruimte geven en ik zie wel waar het schip strandt.
TS als mijn inschatting van de situatie klopt kun je haar niet helpen met dit emotionele probleem, geen hoeveelheid liefde, geduld en zachtheid die je geeft zal haar kunnen doen ontspannen en haar eroverheen helpen, nu noch in de toekomst totdat ze de wortels van het mogelijke onderliggende probleem heeft blootgelegd en aangepakt. De motivatie om dit te doen kan nog vele jaren duren omdat er eerst veel frustratie moet opbouwen.

Geef haar nu even de afstand die ze zelf voelt nodig te hebben en praat met haar over deze kwestie als ze weer contact opneemt, probeer dat niet te intens en emotioneel beladen te doen want dat schrikt haar af en dan kruipt ze zich weer terug in haar schulp waar het veilig voelt.

Probeer voor jezelf naar manieren te grijpen om op een gezonde manier met angst en stress om te gaan, als je misschien ook een beetje een type bent die op zichzelf is kan het je goed doen om te (leren) praten over je emotionele ervaringen in situaties met mensen die dichtbij je staan, deze manier van delen doet angstgevoelens afnemen.

Als dit afschermen en afstoten vaker voor gaat komen overweeg dan sterk om uit zelfbescherming zelf de stekker eruit te trekken, hoe moeilijk het ook voor je is. Irrationaliteit en liefde gecombineerd is een zeer gevaarlijke combinatie waar je zo intens verslaafd aan kunt raken dat het je helemaal kan gaan slopen, het is een gokverslaving in het kwadraat. Angst wordt de norm.

Zorg dat je liefde voor haar niet zwaarder weegt dan de liefde voor jezelf en je mogelijke angst om haar kwijt te raken en op je eigen benen te staan.

Veel succes.
pi_170284804
Misschien was er iets of iemand op de borrel van haar werk, dat haar is gaan laten beseffen dat ze beter verdient of iets anders wilt.

Of misschien is ze vreemdgegaan en kan ze het niet over haar hart krijgen om met je verder te gaan.
pi_170284842
Ze heeft jullie relatie met die van anderen vergeleken of jou met iemand anders en geconcludeerd dat het héél erg verkeerd zit. Blijkbaar kon het geen minuut langer wachten om daar een einde aan te maken.

Maar eigenlijk vooral dit:

quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 13:38 schreef CoolGuy het volgende:
Wat er aan de hand is is dat ze het heeft uit gemaakt, om welke reden dan ook. Het is totaal niet belangrijk of JIJ die reden snapt, het enige wat belangrijk is is dat het voor haar blijkbaar een reden is, of jij dat nou wil accepteren of niet.

Het is uit. Klaar.
pi_170285554
Hadden jullie ruzie omdat ze naar die borrel wilde gaan?
Zolang er was is, is er leven.
  maandag 17 april 2017 @ 15:37:56 #31
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_170285581
quote:
3s.gif Op maandag 17 april 2017 13:35 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Eerst ruzie, toen zij alleen naar borrel op werk en laat thuis, dan maakt ze het uit.

Ik wil niet lullig zijn maar mijn rekenmachine zegt dat er vannacht iets gebeurd is.
Dit. Die heeft zich vannacht door iemand aan laten duwen.
pi_170286021
quote:
7s.gif Op maandag 17 april 2017 15:37 schreef Nobu het volgende:

[..]

Dit. Die heeft zich vannacht door iemand aan laten duwen.
En diegene heeft vanochtend even een appje uit haar naam verstuurd om "een vervolg hierop" zeker te stellen
  maandag 17 april 2017 @ 16:11:19 #33
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_170286263
Dit heeft ze niet besloten na een avondje doorzakken hé, dit zit waarschijnlijk al een lange tijd in haar hoofd.
pi_170287088
Ze komt laat thuis van een borrel en maakt het de volgende dag uit, terwijl er daarvoor geen sprake van was.

Ze zegt niet klaar te zijn voor een relatie.

1+1... klinkt alsof ze is vreemdgegaan.
pi_170287454
Kan ook zijn dat het langer speelde, ze het met vriendinnen heeft besproken en daarna heeft besloten?

Kan allemaal.
Hell To The Liars
pi_170287598
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 17:04 schreef Droopie het volgende:
Kan ook zijn dat het langer speelde, ze het met vriendinnen heeft besproken en daarna heeft besloten?

Kan allemaal.
Ja dat ze zegt dat ze hiervoor geen twijfels had kan ook een leugen zijn.
pi_170287916
Is waarschijnlijk vreemdgegaan en door haar schuldgevoel het snel uitgemaakt..
pi_170287963
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 17:08 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ja dat ze zegt dat ze hiervoor geen twijfels had kan ook een leugen zijn.
Als het in 1 dag opeens omgedraaid is trouwens en ze handelde naar haar impulsieve ingeving, is dat ook niet echt een stabiel persoon om toekomst mee op te bouwen.

Dus ik geloof niet dat het niet langer speelde.

Mja, zou het niet lang laten dooretteren.
Makkelijker gezegd dan gedaan, maar eeuwig wachten op reden waar jij tevreden mee bent gaat hem niet worden.
Waarbij je ook nog maar moet hopen of je haar wilt of kan geloven.

Sterkte iig.
Hell To The Liars
  Licht Ontvlambaar maandag 17 april 2017 @ 17:26:09 #39
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_170288047
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 13:59 schreef Ticootje het volgende:
1+1.
ja dat...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  maandag 17 april 2017 @ 17:27:40 #40
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_170288087
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 14:50 schreef SFProphecy het volgende:

[..]

TS als mijn inschatting van de situatie klopt kun je haar niet helpen met dit emotionele probleem, geen hoeveelheid liefde, geduld en zachtheid die je geeft zal haar kunnen doen ontspannen en haar eroverheen helpen, nu noch in de toekomst totdat ze de wortels van het mogelijke onderliggende probleem heeft blootgelegd en aangepakt. De motivatie om dit te doen kan nog vele jaren duren omdat er eerst veel frustratie moet opbouwen.

Geef haar nu even de afstand die ze zelf voelt nodig te hebben en praat met haar over deze kwestie als ze weer contact opneemt, probeer dat niet te intens en emotioneel beladen te doen want dat schrikt haar af en dan kruipt ze zich weer terug in haar schulp waar het veilig voelt.

Probeer voor jezelf naar manieren te grijpen om op een gezonde manier met angst en stress om te gaan, als je misschien ook een beetje een type bent die op zichzelf is kan het je goed doen om te (leren) praten over je emotionele ervaringen in situaties met mensen die dichtbij je staan, deze manier van delen doet angstgevoelens afnemen.

Als dit afschermen en afstoten vaker voor gaat komen overweeg dan sterk om uit zelfbescherming zelf de stekker eruit te trekken, hoe moeilijk het ook voor je is. Irrationaliteit en liefde gecombineerd is een zeer gevaarlijke combinatie waar je zo intens verslaafd aan kunt raken dat het je helemaal kan gaan slopen, het is een gokverslaving in het kwadraat. Angst wordt de norm.

Zorg dat je liefde voor haar niet zwaarder weegt dan de liefde voor jezelf en je mogelijke angst om haar kwijt te raken en op je eigen benen te staan.

Veel succes.
Briljante analyse.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_170288124
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 16:50 schreef -Strawberry- het volgende:
Ze komt laat thuis van een borrel en maakt het de volgende dag uit, terwijl er daarvoor geen sprake van was.

Ze zegt niet klaar te zijn voor een relatie.

1+1... klinkt alsof ze is vreemdgegaan.
Dit was ook mijn eerste gedachte :P ik wist niet dat jij zo cynisch was joh
  maandag 17 april 2017 @ 17:31:04 #42
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_170288157
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 16:50 schreef -Strawberry- het volgende:
Ze komt laat thuis van een borrel en maakt het de volgende dag uit, terwijl er daarvoor geen sprake van was.

Ze zegt niet klaar te zijn voor een relatie.

1+1... klinkt alsof ze is vreemdgegaan.
Of misschien behoefte om vreemd te gaan. Ze voelde zich aangetrokken tot iemand anders en kwam daardoor tot de conclusie dat zij niet tevreden is met de relatie. Dat hoef dus niet te kloppen.

Maar ik vind SPFProphecy beter kloppen. Met D informatie die TS heeft gegeven lijkt zijn analyse toepasselijker, misschien in combinatie met vreemdgaan.

Genoeg meisjes gekend die zo zijn.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_170289183
Ja of de meid is gewoon normaal ongeacht wat ts vertelt, wil na een jaar weer vrijgezel zijn en ts begrijpt de redenen niet en zag het niet aankomen. Sommige mensen gaan als ze gedumpt worden allerlei redenen zoeken in de achtergrond bij een meid. Maar die achtergrond speelde niet toen het wel goed ging. Nee slechts als het mis gaat, dan zal dat wel invloed hebben gehad en blabla.

En vreemdgegaan kan, maar hoeft ook helemaal niet zo te zijn. Misschien heeft iemand (een meid kan ook) op haar ingepraat. Of niet en kwam ze zelf tot die conclusie na gewoon het aanhoren van andere verhalen of wat nadenken zelf.
Fylax is op televisie geweest
  maandag 17 april 2017 @ 18:24:19 #44
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_170289277
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 18:20 schreef jodelahity het volgende:
Ja of de meid is gewoon normaal ongeacht wat ts vertelt, wil na een jaar weer vrijgezel zijn en ts begrijpt de redenen niet en zag het niet aankomen. Sommige mensen gaan als ze gedumpt worden allerlei redenen zoeken in de achtergrond bij een meid. Maar die achtergrond speelde niet toen het wel goed ging. Nee slechts als het mis gaat, dan zal dat wel invloed hebben gehad en blabla.

En vreemdgegaan kan, maar hoeft ook helemaal niet zo te zijn. Misschien heeft iemand (een meid kan ook) op haar ingepraat. Of niet en kwam ze zelf tot die conclusie na gewoon het aanhoren van andere verhalen of wat nadenken zelf.
Ja, maar alsnog wil TS de motivatie erachter snappen. Al is het zo'n complexe psycho-analyse. Zou ik ook willen in ieder geval.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_170289338
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 18:24 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ja, maar alsnog wil TS de motivatie erachter snappen. Al is het zo'n complexe psycho-analyse. Zou ik ook willen in ieder geval.
De enige die daar wat zinnigs over kan zeggen is zijn vriendin.

Als je na 1 jaar een relatie verbreekt per whatsapp is alles wat ze gaat zeggen of energie ernog insteekt als geste aan TS.

Als je zo kutactie gaat goedpraten met slechte nachtrust als een van de mogelijke opties.

Dan komt TS er beter snel achter dat hem een ontiegelijke naaiactie is geleverd.
Hell To The Liars
  maandag 17 april 2017 @ 18:27:22 #46
467083 DeMarkVermeer
Gewoon Mark uit Alkmaar ;)
pi_170289343
Vraag of ze langs wilt komen om het uit te praten.
Dit zal uitlopen in een ruzie.
Dan snap je dat het voorbij is.
Zo is het leven.
Er is vast een leuker meisje op deze aarde voor jou. Alleen even goed zoeken nu!
pi_170289379
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 18:24 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ja, maar alsnog wil TS de motivatie erachter snappen. Al is het zo'n complexe psycho-analyse. Zou ik ook willen in ieder geval.
Wat nou als het gewoon een normale meid is en je snapt niet dat het laatste jaar niet zo geweldig was als je zelf dacht en ze maakt het daarom uit? Denk je dan dat je de motivatie erachter snapt? Dus als ze juist normaal is maar de vriend dat niet is.. Dan is het gewoon zo dat je allerlei dingen te horen krijgt over die je slecht deed die je helemaal niet kan plaatsen. En die geloven mensen (de exvriend in dit geval) voor zover ik heb gelezen ook maar zelden.
Fylax is op televisie geweest
  maandag 17 april 2017 @ 18:32:13 #48
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_170289457
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 18:28 schreef jodelahity het volgende:

[..]

Wat nou als het gewoon een normale meid is en je snapt niet dat het laatste jaar niet zo geweldig was als je zelf dacht en ze maakt het daarom uit? Denk je dan dat je de motivatie erachter snapt? Dus als ze juist normaal is maar de vriend dat niet is.. Dan is het gewoon zo dat je allerlei dingen te horen krijgt over die je slecht deed die je helemaal niet kan plaatsen. En die geloven mensen (de exvriend in dit geval) voor zover ik heb gelezen ook maar zelden.
Nou dan gaan ervan uit dat de informatie die TS geeft niet klopt.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_170289672
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 18:32 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Nou dan gaan ervan uit dat de informatie die TS geeft niet klopt.
Nou ja ik zeg niet dat het zo is. Maar hoeveel relaties die heel goed gaan eindigen zomaar via whatsapp? Er is toch wel wat voor te zeggen dat die meid misschien niet zo gek is als iemand die gedumpt is zegt dat ze was. Naar mijn idee hoeft ze helemaal niet vreemd gegaan te zijn in ieder geval en ook helemaal geen rare meid te zijn. Kan net zo goed zijn dat ts signalen heeft gemist, niet alles vertelt of wat dan ook. Ik zeg dus ook niet dat dit zo is. Maar reageer eigenlijk vooral op de stelligheid van mensen dat ze is vreemdgegaan, 1 + 1 zekerheid wat wel vaker hier zo is
Fylax is op televisie geweest
pi_170314645
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 13:38 schreef CoolGuy het volgende:
Wat er aan de hand is is dat ze het heeft uit gemaakt, om welke reden dan ook. Het is totaal niet belangrijk of JIJ die reden snapt, het enige wat belangrijk is is dat het voor haar blijkbaar een reden is, of jij dat nou wil accepteren of niet.

Het is uit. Klaar.
:')
Ze heeft het via WhatsApp in een dronken bui uitgemaakt. Paar dagen later wilt ze weer praten en dan neuken ze en maken ze het weer goed, en dan maakt ze het na 3 maanden wel weer uit.

Wel erg kort door de bocht dat het klaar is.
Ik ben een sukkel voor de liefde, koning in de discotheek
pi_170314997
Erg naïef om te denken dat het door weinig nachtrust komt...

denk dat het meer te maken heeft met dat naborrelen en een grote neger erbij.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')