abonnement Unibet Coolblue
  maandag 17 april 2017 @ 16:07:07 #201
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_170286195
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 16:00 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Je hebt nog steeds geen voorbeeld gegeven die exclusief was voor donkere mensen en waar alle donkere mensen last van hebben. In die zin is "zwarten" geen doelgroep voor zo'n held.

Ik las over verschillen in cultuur > doe iets aan het onderwijs op de Antillen of een betere inburgeringscursus
Ik las over discriminatie van psychiatrische patiënten > kom voor ze op, ongeacht ras

Als een donkere huid niet de kern van het probleem is, heeft het weinig zin daar de oplossing te zoeken. Als er al sprake is van een stelselmatig probleem in Nederland want dat heb je nog niet kunnen aantonen.
Het exclusieve probleem die zwarte mensen nu hebben is dat ze vaak niet op hun woord worden geloofd over hun ervaringen en waarnemingen. Zoals ik door kapitein_schuurbuik over wat de psychiaters mij (en mijn moeder) heb verteld.

Verder is er geen exclusieve probleem voor zwarten. Wel problemen die zwarten onevenredig benadeeld. Ik ben trouwens actief bezig voor ALLE psychiatrische patiënten op te komen. Ik heb ook een eigen project opgezet daarvoor. Ik heb grote ambities daarvoor.

Maar bij psychiatrie moet je ook kijken naar de culturele en sociaal-maatschappelijke ervaring van de ander.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  maandag 17 april 2017 @ 16:25:11 #202
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_170286507
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 15:16 schreef Keep_Walking het volgende:
Geen enkele reden?
Geen enkele reden. Zo is mijn humor gewoon.
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
  maandag 17 april 2017 @ 16:30:36 #203
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_170286622
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 16:07 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Het exclusieve probleem die zwarte mensen nu hebben is dat ze vaak niet op hun woord worden geloofd over hun ervaringen en waarnemingen.
Dat klopt. Tokkies, vrouwen, moslims, kampers, kinderen, katholieken, rijke stinkerds, BN-ers, homo's, worden ook niet op hun woord geloofd. Niemand wordt op zijn woord geloofd, dat doe je alleen als je iemand echt goed kent, zijn familie en achtergrond kent, van jongs af aan, en dan nog...
Hollandse nuchterheid. Niemand geloven op zijn blauwe ogen. Boter bij de vis.

Als je vervolgens geen concrete voorbeelden van je beschuldigingen kunt noemen èn toegeeft dat je liegt om te stoken dan gaat dat "geloven op je woord" ook niet lukken.
  maandag 17 april 2017 @ 16:46:01 #204
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_170286967
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 16:25 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

Geen enkele reden. Zo is mijn humor gewoon.
Dat mag. 👍🏿
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  maandag 17 april 2017 @ 16:47:24 #205
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_170286998
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 16:30 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Dat klopt. Tokkies, vrouwen, moslims, kampers, kinderen, katholieken, rijke stinkerds, BN-ers, homo's, worden ook niet op hun woord geloofd. Niemand wordt op zijn woord geloofd, dat doe je alleen als je iemand echt goed kent, zijn familie en achtergrond kent, van jongs af aan, en dan nog...
Hollandse nuchterheid. Niemand geloven op zijn blauwe ogen. Boter bij de vis.

Als je vervolgens geen concrete voorbeelden van je beschuldigingen kunt noemen èn toegeeft dat je liegt om te stoken dan gaat dat "geloven op je woord" ook niet lukken.
Waar heb ik gezegd dat ik lieg om te stoken?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  maandag 17 april 2017 @ 19:52:23 #206
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_170291482
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 16:47 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Waar heb ik gezegd dat ik lieg om te stoken?
Je had het over racisme. Als je erop wordt gewezen dat hetgeen je racisme noemt dat niet is, zeg je dat je dat woord gebruikt om te stoken. Kortom, je liegt over racisme.
Dat is voor veel mensen, blank, zwart, alles, al genoeg om een hekel aan iemand te hebben. Daar bouw je ook geen sympathie mee op. Het zal mensen dan ook geen ruk kunnen schelen als je onverhoopt wel een keer slachtoffer van racisme wordt, "weet ie ook eens wat dat is".

Overigens heb ik begrepen dat er vrij veel zwarten pislink zijn omdat ze door mensen als jij als slachtoffer worden gezien en niet als mens :')
pi_170291555
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 14:14 schreef vaarsuvius het volgende:

[..]

Het systeem is toch een optelsom van het gedrag van mensen?
Maar je hebt gelijk dat er niet in de wet staat dat antillianen naar het vmbo moeten en brabantse kinderen met dezelfde cito score naar de havo, maar dat gebeurd nu soms wel door het 'systeem' van het onderwijs, waar mensen soms dat soort vooroordelen hebben
Ja het is inderdaad een optelsom maar dat betekent niet dat je daardoor ontslagen bent van eigen verantwoordelijkheid. Als jij de keuze maakt je school niet af te maken, een tattoo op je wang zet en 3 kinderen verwekt bij 3 vrouwen en je leven verloopt daardoor in de marge van de maatschappij, heb je dan niet een beetje het recht verspeeld om te klagen over het systeem?

Ik wil ook wel lekker chillen, bier drinken en iedere week een andere sloerie naaien zonder condoom. Echter vind ik de keerzijde van dat leven dermate onaantrekkelijk dat ik me aanpas.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  maandag 17 april 2017 @ 19:58:45 #208
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_170291640
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 19:52 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Je had het over racisme. Als je erop wordt gewezen dat hetgeen je racisme noemt dat niet is, zeg je dat je dat woord gebruikt om te stoken. Kortom, je liegt over racisme.
Dat is voor veel mensen, blank, zwart, alles, al genoeg om een hekel aan iemand te hebben. Daar bouw je ook geen sympathie mee op. Het zal mensen dan ook geen ruk kunnen schelen als je onverhoopt wel een keer slachtoffer van racisme wordt, "weet ie ook eens wat dat is".

Overigens heb ik begrepen dat er vrij veel zwarten pislink zijn omdat ze door mensen als jij als slachtoffer worden gezien en niet als mens :')
Nou er bestaat wel racisme in Nederlamd en in zekere zin is het ook racisme maar dan onbewust/indirect. Dus ik heb niet gelogen. Als ik zeg dat ik het gebruik om te stoken, bedoel ik daarmee dat ik weet dat blanke Nederlanders zich snel aangevallen voelen als ze dat woord horen. En zwarte mensen zijn verdeeld over de kwestie van wat racisme is, en hoe daarmee om te gaan. Je zal weinig tegenkomen die gaan ontkennen dat het bestaat. En ik heb vaak genoeg directe racisme meegemaakt, voordat ik überhaupt geloofde dat het een serieuze issue is.

Verder kan ik me weinig schelen als mensen pislink worden, blank of zwart. Ik vind mezelf heel beheerst en rationeel overkomen in dit topic en andere topic over racisme/discriminatie. Ik heb ook heel lang de andere kant opgekeken als over de racisme op fok.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_170291712
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 16:30 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Dat klopt. Tokkies, vrouwen, moslims, kampers, kinderen, katholieken, rijke stinkerds, BN-ers, homo's, worden ook niet op hun woord geloofd. Niemand wordt op zijn woord geloofd, dat doe je alleen als je iemand echt goed kent, zijn familie en achtergrond kent, van jongs af aan, en dan nog...
Hollandse nuchterheid. Niemand geloven op zijn blauwe ogen. Boter bij de vis.

Als je vervolgens geen concrete voorbeelden van je beschuldigingen kunt noemen èn toegeeft dat je liegt om te stoken dan gaat dat "geloven op je woord" ook niet lukken.
Man , je wil niet weten.. echt niet, Ik word even erg gediscrimineerd als een zwarte, maar omdat ik wit ben geloven mensen me niet.
  maandag 17 april 2017 @ 20:04:33 #210
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_170291776
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 19:55 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ja het is inderdaad een optelsom maar dat betekent niet dat je daardoor ontslagen bent van eigen verantwoordelijkheid. Als jij de keuze maakt je school niet af te maken, een tattoo op je wang zet en 3 kinderen verwekt bij 3 vrouwen en je leven verloopt daardoor in de marge van de maatschappij, heb je dan niet een beetje het recht verspeeld om te klagen over het systeem?

Ik wil ook wel lekker chillen, bier drinken en iedere week een andere sloerie naaien zonder condoom. Echter vind ik de keerzijde van dat leven dermate onaantrekkelijk dat ik me aanpas.
Niemand heeft ooit beweert dat zwarten vanwege de opstelsom ontslagen zijn van hun verantwoordelijkheden.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  maandag 17 april 2017 @ 20:06:34 #211
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_170291830
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 19:58 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Nou er bestaat wel racisme in Nederlamd en in zekere zin is het ook racisme maar dan onbewust/indirect. Dus ik heb niet gelogen. Als ik zeg dat ik het gebruik om te stoken, bedoel ik daarmee dat ik weet dat blanke Nederlanders zich snel aangevallen voelen als ze dat woord horen. En zwarte mensen zijn verdeeld over de kwestie van wat racisme is, en hoe daarmee om te gaan. Je zal weinig tegenkomen die gaan ontkennen dat het bestaat. En ik heb vaak genoeg directe racisme meegemaakt, voordat ik überhaupt geloofde dat het een serieuze issue is.

Verder kan ik me weinig schelen als mensen pislink worden, blank of zwart. Ik vind mezelf heel beheerst en rationeel overkomen in dit topic en andere topic over racisme/discriminatie. Ik heb ook heel lang de andere kant opgekeken als over de racisme op fok.
Wederom kom je met beschuldigingen zonder voorbeeld.
Hint: als mensen de pest aan jou hebben, hoeft dat niks met je huidskleur te maken hebben.
In vorige "voorbeelden" ging het vooral om onaangepast gedrag door migranten dat zogenaamd racisme uitlokte.
  maandag 17 april 2017 @ 20:06:50 #212
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_170291839
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 20:01 schreef JohnShooter het volgende:

[..]

Man , je wil niet weten.. echt niet, Ik word even erg gediscrimineerd als een zwarte, maar omdat ik wit ben geloven mensen me niet.
Waarvoor wordt jij gediscrimineerd? Je zei iets met kamper?

Geloof me, ik zou ook voor jou opkomen als zo'n situatie zich voordoet. Het is totaal niet zo dat ik me alleen bekommer over het lot van zwarten. Ik maak me druk over iedereen die zich gestigmatiseerd en onrechtvaardig wordt behandeld in de maatschappij.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_170292006
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 19:52 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Je had het over racisme. Als je erop wordt gewezen dat hetgeen je racisme noemt dat niet is, zeg je dat je dat woord gebruikt om te stoken. Kortom, je liegt over racisme.
Dat is voor veel mensen, blank, zwart, alles, al genoeg om een hekel aan iemand te hebben. Daar bouw je ook geen sympathie mee op. Het zal mensen dan ook geen ruk kunnen schelen als je onverhoopt wel een keer slachtoffer van racisme wordt, "weet ie ook eens wat dat is".

Overigens heb ik begrepen dat er vrij veel zwarten pislink zijn omdat ze door mensen als jij als slachtoffer worden gezien en niet als mens :')
Daar drijft zijn complete zelfbeeld op. Alles wat hem overkomt is een gevolg van zijn huidskleur. Hij wordt niet geloofd omdat hij zwart is. Hij wordt opgepakt omdat hij zwart is. Hij heeft het zwaar op school omdat hij zwart is. Etc. Etc.

Dat hij niet geloofd wordt omdat hij openlijk toegeeft te liegen om te stoken? Komt niet bij hem op.

Dat hij tijdens zijn psychose wordt opgepakt is omdat hij zwart is. Dat hij misschien is opgepakt omdat het een verwarde man was, komt niet bij hem op.

Dat ik hem niet geloof op zijn woord omdat hij zijn tamelijk bizarre waarnemingen deed tijdens een psychose, komt niet bij hem op. Dat is omdat hij zwart is, denkt hij. Ik ben nota bene zelf zwart....

Ondertussen schuwt hij geen grote woorden en zware beschuldigingen. Over systematisch racisme. Concrete voorbeelden die hij kan geven bij dat systematisch racisme: 0. Dan volgt er weer een weinig concreet verhaal over 1 of ander onrecht dat hem ooit aangedaan is. Uiteraard omdat hij zwart is.

Zijn topics zijn een onafgebroken klaagzang waarin hij vooral veel zelfmedelijden toont omdat hij het zware juk van een zwarte huidskleur mee moet torsen.

Ik ben 35, de keren dat ik mij vanwege mijn huidskleur benadeeld heb gevoeld zijn op 1 hand te tellen. En systematisch racisme zelfs 0 keer. Zie ik het dan niet of is TS een grote jammerkous? Figuren als TS hollen het begrip racisme uit tot een lege huls. Alles wat niet lekker loopt bij TS is racisme.

Daar heb je Keep_Walking weer met zijn racisme, laat hem maar kletsen jongen...

Jammergenoeg straalt zijn gedrag af op iedereen met een donkere huid. Wil je zwarte mensen helpen? Stop met jammeren en wees een positief rolmodel.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_170292087
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 20:04 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Niemand heeft ooit beweert dat zwarten vanwege de opstelsom ontslagen zijn van hun verantwoordelijkheden.
Nee maar als dat niet zo is er in niet hoe ik jouw schrijfsels moet interpreteren. Jouw bijdrages hebben een bijzonder laag kritisch vermogen naar de Antilliaanse gemeenschap.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  maandag 17 april 2017 @ 20:17:14 #215
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_170292130
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 20:06 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Wederom kom je met beschuldigingen zonder voorbeeld.
Hint: als mensen de pest aan jou hebben, hoeft dat niks met je huidskleur te maken hebben.
In vorige "voorbeelden" ging het vooral om onaangepast gedrag door migranten dat zogenaamd racisme uitlokte.
Ik heb ook vaak genoeg meegemaakt dat ik door een dorp liep en mensen "White Power" naar me schreeuwde". Of dat ik uitgescholden ben met nigger. Of dat ouders aan hun dochters gingen gingen aanraden om voor mij op te passen of racistische opmerkingen maken. Geloof me, ik heb vaak genoeg ook echte of directe racisme meegemaakt. Maar ik snap wel dat dat incidenten zijn.

Ik weet heel goed dat als mensen de pest aan me hebben, dat het niet met mijn ras te maken hoef te hebben. Maar soms kan het wel een rol spelen.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  maandag 17 april 2017 @ 20:18:29 #216
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_170292169
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 20:15 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Nee maar als dat niet zo is er in niet hoe ik jouw schrijfsels moet interpreteren. Jouw bijdrages hebben een bijzonder laag kritisch vermogen naar de Antilliaanse gemeenschap.
Dit topic gaat ook niet over wat Antillianen slecht doen. Daar hoor en lees ik vaak over in allerlei media.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_170292189
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 20:18 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Daar hoor en lees ik vaak over in allerlei media.
Gek hé.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
  maandag 17 april 2017 @ 20:22:28 #218
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_170292272
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 20:13 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Daar drijft zijn complete zelfbeeld op. Alles wat hem overkomt is een gevolg van zijn huidskleur. Hij wordt niet geloofd omdat hij zwart is. Hij wordt opgepakt omdat hij zwart is. Hij heeft het zwaar op school omdat hij zwart is. Etc. Etc.

Dat hij niet geloofd wordt omdat hij openlijk toegeeft te liegen om te stoken? Komt niet bij hem op.

Dat hij tijdens zijn psychose wordt opgepakt is omdat hij zwart is. Dat hij misschien is opgepakt omdat het een verwarde man was, komt niet bij hem op.

Dat ik hem niet geloof op zijn woord omdat hij zijn tamelijk bizarre waarnemingen deed tijdens een psychose, komt niet bij hem op. Dat is omdat hij zwart is, denkt hij. Ik ben nota bene zelf zwart....

Ondertussen schuwt hij geen grote woorden en zware beschuldigingen. Over systematisch racisme. Concrete voorbeelden die hij kan geven bij dat systematisch racisme: 0. Dan volgt er weer een weinig concreet verhaal over 1 of ander onrecht dat hem ooit aangedaan is. Uiteraard omdat hij zwart is.

Zijn topics zijn een onafgebroken klaagzang waarin hij vooral veel zelfmedelijden toont omdat hij het zware juk van een zwarte huidskleur mee moet torsen.

Ik ben 35, de keren dat ik mij vanwege mijn huidskleur benadeeld heb gevoeld zijn op 1 hand te tellen. En systematisch racisme zelfs 0 keer. Zie ik het dan niet of is TS een grote jammerkous? Figuren als TS hollen het begrip racisme uit tot een lege huls. Alles wat niet lekker loopt bij TS is racisme.

Daar heb je Keep_Walking weer met zijn racisme, laat hem maar kletsen jongen...

Jammergenoeg straalt zijn gedrag af op iedereen met een donkere huid. Wil je zwarte mensen helpen? Stop met jammeren en wees een positief rolmodel.
Val dood.

Ik heb vaak genoeg mijn standpunt verdedigd. Jij wil mij gewoon niet serieus nemen. Over dat stil over de onbewuste racisme van de politie en psychiaters heb ik al uitgelegd. Mij moeder was er ook bij en die heeft dat ook te horen gekregen en zover ik nog weet staat het ook nog in het rapport.

je maakt me nu echt boos. Ik ben alleen maar redelijk geweest, jij maakt aannames over mij terwijl je me niet eens kent. Jouw gebrek aan inlevingsvermogen en rationeel denken is een typisch voorbeeld van een rasechte fokker.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_170292346
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 20:18 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Dit topic gaat ook niet over wat Antillianen slecht doen. Daar hoor en lees ik vaak over in allerlei media.
De topic van dit topic is toch "Niet kunnen snappen waarom Zwarten boos zijn?"

En vervolgens geef je allemaal redenen waarom ze volgens jou vis zijn en de meeste van die redenen worden grotendeels beïnvloed fout eigen gedrag.

Moet je niet eerst zorgen dat je zelf van onbesproken gedrag bent voordat je boos wordt over je belabberde maatschappelijke positie?
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_170292363
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 20:22 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Val dood.

Ik heb vaak genoeg mijn standpunt verdedigd. Jij wil mij gewoon niet serieus nemen. Over dat stil over de onbewuste racisme van de politie en psychiaters heb ik al uitgelegd. Mij moeder was er ook bij en die heeft dat ook te horen gekregen en zover ik nog weet staat het ook nog in het rapport.

je maakt me nu echt boos. Ik ben alleen maar redelijk geweest, jij maakt aannames over mij terwijl je me niet eens kent. Jouw gebrek aan inlevingsvermogen en rationeel denken is een typisch voorbeeld van een rasechte fokker.
:')
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_170292400
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 20:22 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Val dood.

Ik heb vaak genoeg mijn standpunt verdedigd. Jij wil mij gewoon niet serieus nemen. Over dat stil over de onbewuste racisme van de politie en psychiaters heb ik al uitgelegd. Mij moeder was er ook bij en die heeft dat ook te horen gekregen en zover ik nog weet staat het ook nog in het rapport.

je maakt me nu echt boos. Ik ben alleen maar redelijk geweest, jij maakt aannames over mij terwijl je me niet eens kent. Jouw gebrek aan inlevingsvermogen en rationeel denken is een typisch voorbeeld van een rasechte fokker.
Jij bent echt heel erg achterlijk.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
  maandag 17 april 2017 @ 20:27:39 #222
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_170292415
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 20:25 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

:')
Wat vind je ervan dat mijn moeder kan bevestigen wat de psychiaters zeiden?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_170292475
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 14:56 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Nou mij wel, want de ervaringen en waarnemingen van zwarte mensen worden niet serieus genomen of met vijandigheid aangenomen. Kijk maar naar Sylvana Simons.

Dat neemt niet weg dat je als individuele zwarte persoon heel ver kan schoppen in deze maarschappij.

Vind je me nog steeds een loser? 😉
Sylvana is gewoon een debiel. Mensen haten haar omdat ze zeikt en hypocriet is, niet omdat ze donker is.
Ze zorgt ervoor dat de problemen van donker zijn nog minder serieus genomen wordt.
  maandag 17 april 2017 @ 20:30:05 #224
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_170292486
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 20:25 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

De topic van dit topic is toch "Niet kunnen snappen waarom Zwarten boos zijn?"

En vervolgens geef je allemaal redenen waarom ze volgens jou vis zijn en de meeste van die redenen worden grotendeels beïnvloed fout eigen gedrag.

Moet je niet eerst zorgen dat je zelf van onbesproken gedrag bent voordat je boos wordt over je belabberde maatschappelijke positie?
Er zijn genoeg mensen die die redenen wel zien als bewijs van een systeem dat bepaalde mensen benadeeld. Jij als autistische IT nerd kan dat niet begrijpen.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_170292534
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 20:27 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Wat vind je ervan dat mijn moeder kan bevestigen wat de psychiaters zeiden?
Niet zoveel. Je psychiaters waren er namelijk niet bij toen je gearresteerd werd. Of werd je gearresteerd door mannen in witte jassen?
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')