abonnement Unibet Coolblue
pi_170280919
Gezien mijn scriptieonderwerp leek het mij handig op dit topic hier te plaatsen. Mocht dat toch niet/zit ik toch verkeerd dan daarvoor mijn excuses.

Geachte lezer,

Laat ik beginnen met mij voor te stellen. Ik ben Mathijs Spruijt en ben een student sociologie. Momenteel ben ik bezig met mijn scriptie, voor mijn scriptie wil ik graag mensen interviewen die op het platteland wonen en op de PVV hebben gestemd en wat hen motivatie daarvoor is. Het gaat hier om plattelandbewoners van de provincie Zeeland, Limburg, Overijssel, Drenthe, Friesland en Groningen.

Graag zou ik willen weten of er geïnteresseerden zijn die in de periode 14 april - 7 mei bereidt zijn om mee te werken aan een anonieme interview. Het interview zal tussen de 45 minuten en 1,5 uur duren. Het interview zou gehouden worden bij een plek op een tijd die u het meest schikt, bijvoorbeeld bij u thuis of een rustig café.

Graag hoor ik van geïnteresseerden in een persoonlijk berichtje of zij mee willen werken aan mijn afstudeeronderzoek.

Met vriendelijke groet,
Mathijs Spruijt

ps: Een kleine toelichting:
Waarom dit onderzoek, vanwege de overeenkomsten tussen platteland en stad in percentages van mensen die op de pvv stemmen is het een relatief uniek fenomeen. De meeste partijen hebben bijvoorbeeld of veel steun vanuit de steden (D66 bijvoorbeeld) of het platteland (CDA bijvoorbeeld). Vanuit deze gedachte en de gedachte dat de gebieden buiten de randstad wel meer dan eens vergeten worden richt ik mij juist op de provincies buiten de randstad.

[ Bericht 2% gewijzigd door GSbrder op 17-04-2017 22:17:42 ]
  maandag 17 april 2017 @ 14:35:08 #2
441812 KetchupFTW
Klassenstrijd der snacksauzen
pi_170284423
Omdat al die Marokaanen op moeten rutten uit ons mooie Vaderland.
“As everybody knows, but the haters & losers refuse to acknowledge, I do not wear a “wig.” My hair may not be perfect but it’s mine.” - Donald Trump, 45th president of the United States.
pi_170289503
Omdat "wat de boer niet kent, mottie niet".
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_170289924
Vriend van me deed dat omdat ie Berbers inferieur vind.
pi_170290076
Omdat boerenverstand :Y)
pi_170290141
Dit klopt trouwens niet helemaal "Het interview zou gehouden worden bij een plek op een tijd die u het meest schikt"

Succes verder :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')