abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 21 april 2017 @ 15:49:51 #51
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_170383828
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 13:20 schreef MPC60 het volgende:

[..]

Het zit je wel dwars he? _O-
Mij zit helemaal niets dwars. Ik vind iets grappig en gelijk duikt een feyenoorder er bovenop. Wat het alleen maar grappiger maakt :P
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  vrijdag 21 april 2017 @ 15:58:01 #52
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_170383940
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 16:44 schreef Craptacular het volgende:

[..]

De club die aan het eind van het seizoen met de meeste punten eindigd heeft het verdiend. Als Feyenoord verliest en Ajax gaat er vandoor met de titel heeft Ajax verdiend.

Onterecht een titel verdienen bestaat niet. :)
Onterecht een titel winnen bestaat heus wel. Dus de titel is verdiend want je wint hem? De bijbel is infallible?
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  vrijdag 21 april 2017 @ 16:04:53 #53
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_170384040
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 april 2017 15:58 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Onterecht een titel winnen bestaat heus wel. Dus de titel is verdiend want je wint hem? De bijbel is infallible?
Over het algemeen zijn 34 wedstrijden wel een aardige graadmeter natuurlijk. Van alle seizoen die ik heb gezien vond ik eigenlijk alleen de titel van Twente niet echt verdiend.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_170384730
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 april 2017 15:58 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Onterecht een titel winnen bestaat heus wel. Dus de titel is verdiend want je wint hem? De bijbel is infallible?
Neen. Als je de meeste goals scoort ben je ook de terechte winnaar. Onterechte winaars bestaan niet.

Fyi water is nat en ijs is koud.
  vrijdag 21 april 2017 @ 17:32:29 #55
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_170385462
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 april 2017 16:04 schreef Caland het volgende:

[..]

Over het algemeen zijn 34 wedstrijden wel een aardige graadmeter natuurlijk. Van alle seizoen die ik heb gezien vond ik eigenlijk alleen de titel van Twente niet echt verdiend.
Die dekselse Ruiz
Oh.
pi_170386293
quote:
7s.gif Op vrijdag 21 april 2017 16:50 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Neen. Als je de meeste goals scoort ben je ook de terechte winnaar. Onterechte winaars bestaan niet.

Fyi water is nat en ijs is koud.
Hier valt in mijn optiek enigszins op af te dingen, omdat een losse wedstrijd ook beslist kan worden op scheidsrechterlijke dwalingen.
pi_170397389
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 april 2017 18:27 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

Hier valt in mijn optiek enigszins op af te dingen, omdat een losse wedstrijd ook beslist kan worden op scheidsrechterlijke dwalingen.
:') ..
pi_170435009
:D
  zondag 23 april 2017 @ 19:12:42 #59
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_170435067
quote:
7s.gif Op zondag 23 april 2017 19:10 schreef Vasion het volgende:
:D
_O_
pi_170435616
Hopelijk heeft hij het bonnetje van zijn glazen bol nog.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_170435687
Lassie _O- _O-
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
  zondag 23 april 2017 @ 19:56:30 #62
67174 Dos37
Come on Twente
pi_170436461
Zei Vertonghen in 2010 ook al, ze zijn niet zo goed in voorspellen in Amsterdam
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  maandag 24 april 2017 @ 00:31:02 #63
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_170446470
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 april 2017 15:58 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Onterecht een titel winnen bestaat heus wel. Dus de titel is verdiend want je wint hem? De bijbel is infallible?
Noem eens een onterechte titel dan?
Feyenoord heeft aan het einde van de rit gewoon de meeste punten. Valt wat mij betreft weinig aan af te dingen.

Wat je hooguit kunt zeggen is dat ze het hele seizoen wel de mazzel gehad hebben. Naar mijn mening de mazzel die je nodig hebt om kampioen te worden.
Van die flutgoals die in de laatste minuut binnen vallen, momenten dat je tegenstanders tegen komt, etc.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 24 april 2017 @ 18:33:45 #64
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_170459144
Ik heb al een tijdje niks meer van Lasse vernomen
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_170460359
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2017 19:56 schreef Dos37 het volgende:
Zei Vertonghen in 2010 ook al, ze zijn niet zo goed in voorspellen in Amsterdam
Vertonghen :r
pi_170460785
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 00:31 schreef Komakie het volgende:

[..]

Noem eens een onterechte titel dan?
Feyenoord heeft aan het einde van de rit gewoon de meeste punten. Valt wat mij betreft weinig aan af te dingen.
Dit inderdaad
Het is vrij duidelijk dat Feyenoord terecht kampioen gaat worden. Mensen die daar iets op af dingen zijn slechte verliezers. Feyenoord heeft de meeste punten, meeste wedstrijden gewonnen, meeste goals gemaakt en minste goals tegen (samen met PSV). Dus verdiend kampioen.

quote:
Wat je hooguit kunt zeggen is dat ze het hele seizoen wel de mazzel gehad hebben. Naar mijn mening de mazzel die je nodig hebt om kampioen te worden.
Van die flutgoals die in de laatste minuut binnen vallen, momenten dat je tegenstanders tegen komt, etc.
Tja, ik vind het wel meevallen. Ajax en PSV hebben vaak veel lullige goals tegen gekregen door naīef verdedigen in de slotfase en beide ploegen waren erg goed in het missen van open kansen. Dat is geen pech maar gebrek aan kwaliteit.

Het is misschien wat irritant dat clubs als Utrecht en Vitesse in deze fase van de competitie niet voluit gingen in de wedstrijden tegen Feyenoord, maar het is altijd al zo geweest dat deze clubs tegen Ajax extra hun best doen. Ook in de seizoenen dat Ajax vier keer op rij wel de landstitel won, dus dat mag geen excuus zijn.

De conclusie, hoe teleurstellend ook, is dat Ajax niet goed genoeg en niet constant genoeg was om kampioen te worden.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_170461402
Je bent altijd terecht kampioen. De vergissing is dat je ook lelijk kampioen kunt worden. Als je bijvoorbeeld kampioen wordt, maar alle topwedstrijden met 4-0 verliest of als je heel het seizoen laf counter-voetbal speelt.
  dinsdag 25 april 2017 @ 12:16:05 #68
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_170474077
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 19:34 schreef Shreyas het volgende:
Tja, ik vind het wel meevallen. Ajax en PSV hebben vaak veel lullige goals tegen gekregen door naīef verdedigen in de slotfase en beide ploegen waren erg goed in het missen van open kansen. Dat is geen pech maar gebrek aan kwaliteit.
Ik vind ook niet dat Ajax of PSV vaak pech hebben gehad, maar wel dat Feyenoord een aantal keer mazzel heeft gehad.

quote:
Het is misschien wat irritant dat clubs als Utrecht en Vitesse in deze fase van de competitie niet voluit gingen in de wedstrijden tegen Feyenoord, maar het is altijd al zo geweest dat deze clubs tegen Ajax extra hun best doen. Ook in de seizoenen dat Ajax vier keer op rij wel de landstitel won, dus dat mag geen excuus zijn.

De conclusie, hoe teleurstellend ook, is dat Ajax niet goed genoeg en niet constant genoeg was om kampioen te worden.
Feyenoord heeft aardig wat wedstrijden gespeeld dat ze het niet echt verdienden om te winnen, of ze gewoon niet de bovenliggende ploeg waren, maar toch wel wonnen. Uit bij Utrecht was er zo 1.
Die wedstrijd dat Kramer 2 frommel goals in de laatste minuten maakte (weet even niet meer tegen wie). Uit naar PSV vond ik ook mazzel. PSV was toen beter, maar toch wint Feyenoord door 1 keer een bal die toevallig goed valt.

Ik vind dat Ajax de beste selectie heeft op dit moment (aan het begin van het seizoen niet) maar Feyenoord is gewoon constanter gebleken en dus verdiend kampioen.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  dinsdag 25 april 2017 @ 12:25:37 #69
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_170474249
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 12:16 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik vind ook niet dat Ajax of PSV vaak pech hebben gehad, maar wel dat Feyenoord een aantal keer mazzel heeft gehad.

[..]

Feyenoord heeft aardig wat wedstrijden gespeeld dat ze het niet echt verdienden om te winnen, of ze gewoon niet de bovenliggende ploeg waren, maar toch wel wonnen. Uit bij Utrecht was er zo 1.
Die wedstrijd dat Kramer 2 frommel goals in de laatste minuten maakte (weet even niet meer tegen wie). Uit naar PSV vond ik ook mazzel. PSV was toen beter, maar toch wint Feyenoord door 1 keer een bal die toevallig goed valt.

Ik vind dat Ajax de beste selectie heeft op dit moment (aan het begin van het seizoen niet) maar Feyenoord is gewoon constanter gebleken en dus verdiend kampioen.
Uit bij Utrecht werd het gelijk.

En buiten PSV uit heeft Feyenoord geen overwinning gestolen imo. Wel een paar keer te weinig gekregen (Ajax thuis waar je heer en meester bent, Sparta en Eagles uit waren wedstrijden die uberhaupt geen winnaar verdienden). Overall staat Feyenoord al vanaf speelronde 1 bovenaan. Geen enkele club heeft dat deze eeuw voor elkaar gekregen. Speelt het het meest attractief, meeste goals voor, minste tegen. Er valt allemaal niet zoveel op af te dwingen dit seizoen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_170474299
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 12:16 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik vind ook niet dat Ajax of PSV vaak pech hebben gehad, maar wel dat Feyenoord een aantal keer mazzel heeft gehad.

[..]

Feyenoord heeft aardig wat wedstrijden gespeeld dat ze het niet echt verdienden om te winnen, of ze gewoon niet de bovenliggende ploeg waren, maar toch wel wonnen. Uit bij Utrecht was er zo 1.
Die wedstrijd dat Kramer 2 frommel goals in de laatste minuten maakte (weet even niet meer tegen wie). Uit naar PSV vond ik ook mazzel. PSV was toen beter, maar toch wint Feyenoord door 1 keer een bal die toevallig goed valt.

Ik vind dat Ajax de beste selectie heeft op dit moment (aan het begin van het seizoen niet) maar Feyenoord is gewoon constanter gebleken en dus verdiend kampioen.
Een bal valt niet toevallig goed, kwam uit een goed geschoten hoekschop. Neemt niet weg dat PSV die pot had moeten winnen. :)
  Forum Admin dinsdag 25 april 2017 @ 12:30:33 #71
35723 crew  GGMM
pi_170474351
Rare discussie, het is duidelijk dat Ajax de enige echte terechte kampioen is.

Het zou me ook niet verbazen als Feyenoord de schaal aan Ajax schenkt.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  dinsdag 25 april 2017 @ 13:07:28 #72
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_170475038
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 april 2017 12:25 schreef Caland het volgende:

[..]

Uit bij Utrecht werd het gelijk.

En buiten PSV uit heeft Feyenoord geen overwinning gestolen imo. Wel een paar keer te weinig gekregen (Ajax thuis waar je heer en meester bent, Sparta en Eagles uit waren wedstrijden die uberhaupt geen winnaar verdienden). Overall staat Feyenoord al vanaf speelronde 1 bovenaan. Geen enkele club heeft dat deze eeuw voor elkaar gekregen. Speelt het het meest attractief, meeste goals voor, minste tegen. Er valt allemaal niet zoveel op af te dwingen dit seizoen.
Utrecht uit was inderdaad gelijk. Bedoelde eigenlijk puntenverlies.
Maar het meest attractief.... Dat vind ik nou ook wel weer meevallen. Het merendeel van de wedstrijden worden gewonnen op inzet, kracht en scherpte, maar niet op attractief voetbal (hoewel je ook kunt discussieren over wat attractief dan precies is)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_170475075
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 13:07 schreef Komakie het volgende:

[..]

Utrecht uit was inderdaad gelijk. Bedoelde eigenlijk puntenverlies.
Maar het meest attractief.... Dat vind ik nou ook wel weer meevallen. Het merendeel van de wedstrijden worden gewonnen op inzet, kracht en scherpte, maar niet op attractief voetbal (hoewel je ook kunt discussieren over wat attractief dan precies is)
Nu is een kinderhand snel gevuld bij ons in Rotterdam.
Maar we hebben regelmatig op de tribune gezeten met onze bek open, met de opmerking "zo het weekendje naar FC Barcelona kunnen we ook wel overslaan" :P
Hell To The Liars
  dinsdag 25 april 2017 @ 13:09:57 #74
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_170475086
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 april 2017 12:27 schreef Vasion het volgende:

[..]

Een bal valt niet toevallig goed, kwam uit een goed geschoten hoekschop. Neemt niet weg dat PSV die pot had moeten winnen. :)
Gelul. Was niets goed aan. Een bal die zonder dat hij aangeraakt wordt op de middenstip stuitert bij een hoekschop is niets gepland aan. Die valt toevallig voor zijn voeten.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  dinsdag 25 april 2017 @ 13:11:05 #75
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_170475115
Schöne Träume.
Fade to Black
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')