abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
  vrijdag 28 april 2017 @ 14:19:50 #51
53151 T42
Pinball Wizard
pi_170542764
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2017 14:18 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Echt niet, 30cm. Minstens. Je weet.
Nou vooruit komt door dat ik een lul van 195cm ben
<a href="http://memecrunch.com/meme/BDGZ/taalnazi-tim/image.png">Klik hier</a> bij spelfouten in mijn post.
  vrijdag 28 april 2017 @ 14:28:51 #52
382180 LelijKnap
Verlichtingsfundamentalist
pi_170542919
Dit is dus het neveneffect van de acceptatie van de seksueel losgeslagen vrouw. We (ze) kunnen zoveel smaken proeven dat we steeds kritischer worden. En hoe ze jou behandelt, alsof je een middel; een dildo met een lichaam bent. Zo bekijken (dit soort) mensen elkaar steeds vaker. Geen wonder dat ze zonder twijfel zo'n houding aanneemt; ze heeft tijd/geld genvesteerd in een -in haar ogen- slecht product. Stel je gerust; het is een zeer kleine kans dat jij de enige bent die onderhevig is gesteld aan haar productbeoordeling. Dit zijn dames die elke week weer een nieuwe moeten schrijven en alles pertinent blijven vergelijken met de beste (grootste) producten. Die lopen, niet alle, maar vele, vanzelf tegen een spiegel aan zodra moeder natuur haar ware gezicht laat zien. Dit soort vrouwen en hetgeen ze spuien zijn -tot dan- niet de moeite waard om in acht te nemen. Richt je op de niet vergane gevallen; de vrouwen die nog wl hun menselijkheid bezitten en dat als zodanig kunnen reflecteren in de slaapkamer.
Leven is het verliezen van illusies. - LK
  zaterdag 29 april 2017 @ 21:26:22 #53
467341 novastorm
Vraag maar raak
pi_170572394
Persoonlijk zou ik er niet zoveel over inzitten. ja, het is vervelend als iemand een opmerking plaatst over je prive gedeeltes, maar zoals ze zelf al zei, ze is anders gewend. dan moet ze maar mooi iemand zoeken die wel aan het profiel voldoet.

vind gewoon iemand die blij met je is om wie je bent en je accepteert zoals je bent. en als JIJ je rot voelt door je lichaam, dan moet jij er iets aan doen. niet omdat een ander iets zegt. Blijf altijd trouw aan jezelf.
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')