abonnement Unibet Coolblue
pi_170272698
Hoeveel van alle relaties zijn voor leven? Procentueel gezien niet veel, want wie hier kan zeggen dat hij/zij nog steeds samen is met zijn/haar eerste partner?

Nou is het geen probleem dat je met elkaar een relatie hebt en dat soort dingen, want wij als mensen hebben ook sociaal contact nodig. Maar je hoeft toch niet als vrouw gelijk seks te hebben met je "vriend", tenzij je zeker weet dat je voor heel je leven samen zult zijn. Dus vraag me af, waarom je als vrouw zijnde niet eerst goed nadenkt over je eigenwaarde voordat je je benen spreidt? Besef wel als de relatie niks wordt, wat meestal het geval is, je als vrouw dus geen waarde meer hebt als het gaat om liefdevolle relatie materiaal. Het klinkt misschien hard, maar de waarheid is meestal zo. Daarom vind ik het triest dat dit gebeurt en wil ik echt weten of vrouwen van nu niks meer geven om hun eigenwaarde of gewoonweg dom zijn waardoor ze in leugens van mannen trappen.
pi_170272794
Waarom de focus op vrouwen? Voor mannen zal dit toch niet anders zijn?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_170273005
Goed punt. Kom vrouwen, laten we nooit meer seks hebben met mannen. *O* Voor de zekerheid.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_170273007
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 22:30 schreef Cat-astrophe het volgende:
Waarom de focus op vrouwen? Voor mannen zal dit toch niet anders zijn?
Mannen en vrouwen hebben verschillende rollen in het leven, vooral op biologisch gebied.
pi_170273029
"Dus vraag me af, waarom je als vrouw zijnde niet eerst goed nadenkt over je eigenwaarde voordat je je benen spreidt? Besef wel als de relatie niks wordt, wat meestal het geval is, je als vrouw dus geen waarde meer hebt als het gaat om liefdevolle relatie materiaal."

Wat. :')
Your opinion of me is none of my business.
pi_170273041
quote:
1s.gif Op zondag 16 april 2017 22:35 schreef Fascination het volgende:
Goed punt. Kom vrouwen, laten we nooit meer seks hebben met mannen. *O* Voor de zekerheid.
Tenzij je zeker weet dat je gaat trouwen en/of bij elkaar gaat blijven heel je leven
pi_170273091
quote:
10s.gif Op zondag 16 april 2017 22:35 schreef Sarasi het volgende:
"Dus vraag me af, waarom je als vrouw zijnde niet eerst goed nadenkt over je eigenwaarde voordat je je benen spreidt? Besef wel als de relatie niks wordt, wat meestal het geval is, je als vrouw dus geen waarde meer hebt als het gaat om liefdevolle relatie materiaal."

Wat. :')
Veel mensen zien vrouwen als 'slet' en een man als stoer man als ze snel seks hebben.
5 Ferrari's op videoband!
pi_170273119
quote:
1s.gif Op zondag 16 april 2017 22:36 schreef Swaggmon het volgende:

[..]

Tenzij je zeker weet dat je gaat trouwen en/of bij elkaar gaat blijven heel je leven
Ja, maar je weet pas dat het voor je hele leven is, als je vlak daarna doodgaat, dus daarom gewoon nooit seks hebben met mannen. Je kunt het nooit zeker weten.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_170273128
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 22:37 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]

Veel mensen zien vrouwen als 'slet' en een man als stoer man als ze snel seks hebben.
Ik denk dat er weinig mannen zijn die van mening zijn dat een vrouw, na eenmalig seks gehad te hebben, direct geen waarde meer heeft met het oog op een liefdesrelatie. _O-
Your opinion of me is none of my business.
pi_170273168
Vrouwen vinden seks ook lekker en zijn ook geil.

En de meeste mensen zowel mannen als vrouwen delen niet de mening dat je geen eigenwaarde hebt wanneer je neukt als vrouw met je vriend.
pi_170273241
quote:
1s.gif Op zondag 16 april 2017 22:38 schreef Fascination het volgende:

[..]

Ja, maar je weet pas dat het voor je hele leven is, als je vlak daarna doodgaat, dus daarom gewoon nooit seks hebben met mannen. Je kunt het nooit zeker weten.
Mensen veranderen nauwelijks van gewoontes, dus na een paar jaren kan je toch wel beslissen of het wat wordt of niet. En dan zou je dus eerst heel goed moeten nadenken en daarna niet opgeven als er problemen zijn met je relatie.
pi_170273242
Omdat stokje in gaatje ook voor gaatje fijn is.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_170273270
quote:
1s.gif Op zondag 16 april 2017 22:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
Omdat stokje in gaatje ook voor gaatje fijn is.
Slet. :(
pi_170273277
TS, je hebt nog wat te leren. :') Hoe oud ben je?
pi_170273286
quote:
1s.gif Op zondag 16 april 2017 22:35 schreef Swaggmon het volgende:

[..]

Mannen en vrouwen hebben verschillende rollen in het leven, vooral op biologisch gebied.
Ah ja, als je als man meteen de eerste keer erop gaat ben je stoer en viriel en als je dat als vrouw doet verlies je je waarde en ben je een slet. islamitische achtergrond, toevallig, TS?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_170273332
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 22:38 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ik denk dat er weinig mannen zijn die van mening zijn dat een vrouw, na eenmalig seks gehad te hebben, direct geen waarde meer heeft met het oog op een liefdesrelatie. _O-
Dat laten de mannen vrouwen denken zodat ze toch seks kunnen hebben. Daarna als ze wat beters vinden, gaan ze de gebruikte vrouw gewoon dumpen.
pi_170273335
Easy. Ik heb gewoon weinig eigenwaarde.
pi_170273337
Om welke leugens van mannen gaat het eigenlijk precies? Waar vrouwen intrappen.. omdat ze seks hebben in een relatie..
Fylax is op televisie geweest
pi_170273384
quote:
1s.gif Op zondag 16 april 2017 22:43 schreef Swaggmon het volgende:

[..]

Dat laten de mannen vrouwen vrouwen mannen denken zodat ze toch seks kunnen hebben. Daarna als ze wat beters vinden, gaan ze de gebruikte vrouw man gewoon dumpen.
Kan ook :+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_170273497
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 22:43 schreef jodelahity het volgende:
Om welke leugens van mannen gaat het eigenlijk precies? Waar vrouwen intrappen.. omdat ze seks hebben in een relatie..
Ze laten denken dat ze echt om die vrouwen geven en voor altijd samen zullen zijn en blablabla. Daarom vind ik het echt triest, naarmate ik ouder word, dat de vrouwen van nu zo "sletterig" zijn.
pi_170273558
quote:
1s.gif Op zondag 16 april 2017 22:47 schreef Swaggmon het volgende:

[..]

Ze laten denken dat ze echt om die vrouwen geven en voor altijd samen zullen zijn en blablabla. Daarom vind ik het echt triest, naarmate ik ouder word, dat de vrouwen van nu zo "sletterig" zijn.
Hoe oud ben je?
pi_170273572
90% kans dat TS maagd is trouwens.
pi_170273608
quote:
1s.gif Op zondag 16 april 2017 22:47 schreef Swaggmon het volgende:

[..]

Ze laten denken dat ze echt om die vrouwen geven en voor altijd samen zullen zijn en blablabla. Daarom vind ik het echt triest, naarmate ik ouder word, dat de vrouwen van nu zo "sletterig" zijn.
Oke ja, kijk, iedereen omgeeft zich met bepaalde personen en heeft een bepaald karakter. Jij komt misschien vooral in aanraking met die mensen die jij omschrijft en denkt dan dat het een algemene tendens is. Je mag toch alles denken en vinden, maar waarom je doet alsof het echt een algemene waarheid is is me een raadsel tenzij je maar wat trolt voor de lol of echt gewoon niet zicht hebt op hoe de gemiddelde persoon is.
Fylax is op televisie geweest
pi_170273696
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 22:44 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Kan ook :+
Vraag dan als vrouw gelijk geld voor, want je bent dan niks anders dan een hoer. Daarom verdienen hoeren in mijn ogen meer respect dan zulke vrouwen. Hoeren accepteren ze dat ze niks meer zijn dan een object voor mannen en vragen geld ervoor, je bent dan niet schijnheilig en ook niet dom, want je laat je niet voor niks gebruiken itt de vrouwen gemakkelijk voor niks haar benen spreidt.
  zondag 16 april 2017 @ 22:53:17 #25
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_170273739
Dit is een trollaccount.
The love you take is equal to the love you make.
  zondag 16 april 2017 @ 22:53:38 #26
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_170273749
Ach, Swaggmon de huistrol is weer bezig.
pi_170273755
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 22:48 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Hoe oud ben je?
Mid 20s, en jij?
pi_170273778
quote:
1s.gif Op zondag 16 april 2017 22:53 schreef Swaggmon het volgende:

[..]

Mid 20s, en jij?
Dan zit er iets goed mis in je hoofd met zulke denkpatronen.
pi_170273841
De vrouwen die weten dat ik gelijk heb maar schamen voor zichzelf waardoor ze het maar op de man gaan spelen als zelfverdediging, typisch gedrag dit.
pi_170273879
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 22:56 schreef Swaggmon het volgende:
De vrouwen die weten dat ik gelijk heb maar schamen voor zichzelf waardoor ze het maar op de man gaan spelen als zelfverdediging, typisch gedrag dit.
Nee, je eenzijdige beeld slaat helemaal nergens op. Gefrustreerd maagdje ben je, willen die sletten niet met je naar bed? ;(
  zondag 16 april 2017 @ 22:57:53 #31
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_170273893
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 22:56 schreef Swaggmon het volgende:
De vrouwen die weten dat ik gelijk heb maar schamen voor zichzelf waardoor ze het maar op de man gaan spelen als zelfverdediging, typisch gedrag dit.
Welnee. Je bent doelbewust aan het provoceren. Ik trap er niet in.
The love you take is equal to the love you make.
pi_170273991
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 22:57 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Nee, je eenzijdige beeld slaat helemaal nergens op. Gefrustreerd maagdje ben je, willen die sletten niet met je naar bed? ;(
Nee seks is geen probleem voor mij, maar in de toekomst wil ik wel een gezin hebben, maar het gaat een lastige klus worden om een niet gebruikte vrouw te vinden die ik als vrouw kan nemen.
pi_170274076
quote:
1s.gif Op zondag 16 april 2017 22:57 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Welnee. Je bent doelbewust aan het provoceren. Ik trap er niet in.
Voor wat zou ik provoceren? Ik ben gewoonweg benieuwd hoe mensen en met name vrouwen hierover denken en waarom ze dit doen.
pi_170274089
quote:
1s.gif Op zondag 16 april 2017 23:00 schreef Swaggmon het volgende:

[..]

Nee seks is geen probleem voor mij, maar in de toekomst wil ik wel een gezin hebben, maar het gaat een lastige klus worden om een niet gebruikte vrouw te vinden die ik als vrouw kan nemen.
Brr, stel je voor dat een vrouw seks heeft gehad voor haar plezier en zich niet heeft onthouden om een bekrompen frusti als jij te strikken voor een ongelukkig huwelijk.
pi_170274119
Ben je toevallig ook gelovig, TS?
Make my day!
pi_170274147
quote:
1s.gif Op zondag 16 april 2017 23:02 schreef Swaggmon het volgende:

[..]

Voor wat zou ik provoceren? Ik ben gewoonweg benieuwd hoe mensen en met name vrouwen hierover denken en waarom ze dit doen.
Jij bent zeker een of andere reli-gek?

:')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_170274149
quote:
1s.gif Op zondag 16 april 2017 22:57 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Welnee. Je bent doelbewust aan het provoceren. Ik trap er niet in.
Dat jij niet begrijpt dat tweedehands vrouwen in waarde gezakt zijn kan hij niks aan doen..,
Als je geen excuses krijgt dan moet je hem maar jatten.
  zondag 16 april 2017 @ 23:05:26 #38
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_170274162
quote:
1s.gif Op zondag 16 april 2017 23:02 schreef Swaggmon het volgende:

[..]

Voor wat zou ik provoceren? Ik ben gewoonweg benieuwd hoe mensen en met name vrouwen hierover denken en waarom ze dit doen.
Ik heb je PoHi even bekeken. Je bent een troll.
The love you take is equal to the love you make.
pi_170274214
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 23:03 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Brr, stel je voor dat een vrouw seks heeft gehad voor haar plezier en zich niet heeft onthouden om een bekrompen frusti als jij te strikken voor een ongelukkig huwelijk.
Genoeg manieren om plezier te beleven zonder dat je je lichaam geeft en daarmee je eigenwaarde als vrouw zijnde weggooit. Heroïne spuiten is waarschijnlijk ook leuk, maar hoeveel vrouwen willen een junk als relatiepartner?
pi_170274215
Ik denk dat dit probleem even goed bij mannen speelt en dat mannen er even goed "intrappen". Seks is niet voor iedereen heilig.

Mijn partner en ik hebben ruim een jaar gewacht voordat we gingen vrijen of elkaar zelfs zonder kleding zagen en dat was een fijne keus. We hebben ervoor gekozen elkaar eerst goed te leren kennen en een echt emotioneel stabiele relatie op te bouwen. We denken van elkaar dat de ander echt de ware is, waardoor ik absoluut geen spijt heb van deze keuze. Ik voel me bij hem bijzonder hierdoor.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  zondag 16 april 2017 @ 23:07:24 #41
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_170274240
quote:
15s.gif Op zondag 16 april 2017 23:04 schreef misterxvany het volgende:

[..]

Dat jij niet begrijpt dat tweedehands vrouwen in waarde gezakt zijn kan hij niks aan doen..,
Jij had toch laatst een paar topics in R&P waar vrij snel een slotje op kwam?
The love you take is equal to the love you make.
pi_170274245
quote:
1s.gif Op zondag 16 april 2017 23:06 schreef Swaggmon het volgende:

[..]

Genoeg manieren om plezier te beleven zonder dat je je lichaam geeft en daarmee je eigenwaarde als vrouw zijnde weggooit. Heroïne spuiten is waarschijnlijk ook leuk, maar hoeveel vrouwen willen een junk als relatiepartner?
Reageer eens op de vraag over je geloof.
pi_170274267
Prachtige PH. Alleen maar pareltjes, zoals:
KLB / Vrouwen die zeuren over "verkrachting"
Make my day!
  zondag 16 april 2017 @ 23:09:37 #44
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_170274312
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 23:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik denk dat dit probleem even goed bij mannen speelt en dat mannen er even goed "intrappen". Seks is niet voor iedereen heilig.

[knip]
Jammer dat je zo serieus reageert in zo'n matig topic.
The love you take is equal to the love you make.
pi_170274313
quote:
1s.gif Op zondag 16 april 2017 23:07 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Jij had toch laatst een paar topics in R&P waar vrij snel een slotje op kwam?
Wat heeft dat er nou weer mee te maken? TS krijgt bijval en de vrouw probeert het onderwerp snel te veranderen. :D
Als je geen excuses krijgt dan moet je hem maar jatten.
pi_170274314
quote:
1s.gif Op zondag 16 april 2017 23:05 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik heb je PoHi even bekeken. Je bent een troll.
Ja in KLB en dat soort subforums waar toch alleen maar kortzichtige mensen zijn. Hier zoek ik gewoon een "normale" reactie, omdat het hier wat serieuzer gaat. Maar dat je niks zegt over jezelf zegt juist genoeg.
pi_170274329
Zeg ts, 1950 belde. Ze willen hun opvattingen terug.
pi_170274351
quote:
1s.gif Op zondag 16 april 2017 23:09 schreef Swaggmon het volgende:

[..]

Ja in KLB en dat soort subforums waar toch alleen maar kortzichtige mensen zijn. Hier zoek ik gewoon een "normale" reactie, omdat het hier wat serieuzer gaat. Maar dat je niks zegt over jezelf zegt juist genoeg.
Was gisteren ook geen succes.
Het voordeel van de twijfel krijg je vanavond dan ook niet.
Hell To The Liars
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')