abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zondag 16 april 2017 @ 21:33:29 #1
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_170270966


Welkom bij Boer Zoekt vrouw - Seizoen 9!

Op 28 augustus 2016 zijn de boeren voorgesteld en ze zullen in seizoen 2016/20175 weer te zien zijn op Nederland 1 (KRO-NCRV).



Boer Olke:


Boer Herman:


Boer Marc:


Boer Riks:


Boer David:


quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 20:45 schreef de ongemogelijke het volgende:
36 voor Riks
88 voor David
829 voor Marc
206 voor Olke
40 voor Herman


Seizoen 1 (met Hans, Joris, Peter, Piet en Teus)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 2 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, Jochum en Martijn)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 3 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 4 (met Hans, Jos, Peter, Wietse en Wim)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 5 (met Annemarie, Frank, Gijsbert, Marcel en Richard)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 6 (met Aad, Henk, Henrieke, Martin en Willem)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 7: Internationaal (met Aletta, Jan, Johan, Jos en Wim)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 8 (met Bertie, Theo, Jan, Tom en Geert)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 9: Internationaal: (Met Olke, Herman, Marc, Riks en David)
TV / Boer Zoekt Vrouw #211 Rondje rond de boederijen
TV / Boer Zoekt Vrouw #212 Nieuw internationaal seizoen
________________________________________________________________

Officiële Boer zoekt vrouw-site: http://boerzoektvrouw.kro-ncrv.nl/

De FOK! reeks: Topicreeks: Boer Zoekt Vrouw

De BZV-wiki vind je hier.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 16 april 2017 @ 21:33:42 #2
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_170270974
Wat een knurft die Riks.... heb je een leuke vrouw die er goed uitziet, die je afzeikerige vorm van humor kan handelen en counteren, die niet gillend wegrent door jouw relifundamentalisme, die zelfs in dat van God en iedereen verlaten oord voor je wil gaan wonen, kun je er niet mee omgaan dat je haar niet gekozen hebt maar dat de keuze voor jou gemaakt is.... Droeftoeter.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_170271001


Sandra :X

[ Bericht 15% gewijzigd door Postbus100 op 16-04-2017 21:53:55 ]
Somebody that I used to know
  zondag 16 april 2017 @ 21:34:37 #4
2651 svann
night-hawk
pi_170271012
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 21:25 schreef Pisces29 het volgende:
Echt voor de winst? Neh, dat zie ik er echt niet in. Ik denk dat ze hem gewoon na een poosje beter heeft leren kennen en soms valt iemand je dan enorm tegen. Dat kan. Maar die verdomde city trip en Yvon en de camera :')
Een enorme druk om mee te blijven doen. :Y

Goed dat Riks wel zijn hummige zelf bleef.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  zondag 16 april 2017 @ 21:34:45 #5
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_170271016
En ik moet zo lachen om de degelijkheid van Herman en Fleur, die zouden zo in de jaren 50-60 samen op reis kunnen zijn, met het enige verschil dat het toen nog wel onfatsoenlijk was als ze dat ongehuwd deden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_170271045
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 21:33 schreef Leandra het volgende:
Wat een knurft die Riks.... heb je een leuke vrouw die er goed uitziet, die je afzeikerige vorm van humor kan handelen en counteren, die niet gillend wegrent door jouw relifundamentalisme, die zelfs in dat van God en iedereen verlaten oord voor je wil gaan wonen, kun je er niet mee omgaan dat je haar niet gekozen hebt maar dat de keuze voor jou gemaakt is.... Droeftoeter.
Nogal pijnlijk om te zien dat ze die lulkoek en beledigingen van hem allemaal maar gewoon pikte. Wat een Jan Hans joh.
  zondag 16 april 2017 @ 21:35:28 #7
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_170271046
En gaf Sandra die vent aan de bar nou een tikje tegen z'n kont toen ze wegliepen??
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_170271053
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 21:33 schreef Leandra het volgende:
Wat een knurft die Riks.... heb je een leuke vrouw die er goed uitziet, die je afzeikerige vorm van humor kan handelen en counteren, die niet gillend wegrent door jouw relifundamentalisme, die zelfs in dat van God en iedereen verlaten oord voor je wil gaan wonen, kun je er niet mee omgaan dat je haar niet gekozen hebt maar dat de keuze voor jou gemaakt is.... Droeftoeter.
Mjah, iemand kan alles mee hebben, als je niet verliefd bent en ook niet gaat worden dan moet je ermee kappen. Wat dat betreft goed dat ie eerlijk is.
A mind with a heart of it's own
pi_170271081
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 21:35 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Mjah, iemand kan alles mee hebben, als je niet verliefd bent en ook niet gaat worden dan moet je ermee kappen. Wat dat betreft goed dat ie eerlijk is.
Dat.
Niet verliefd = niet verliefd.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_170271085
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 21:33 schreef Leandra het volgende:
Wat een knurft die Riks.... heb je een leuke vrouw die er goed uitziet, die je afzeikerige vorm van humor kan handelen en counteren, die niet gillend wegrent door jouw relifundamentalisme, die zelfs in dat van God en iedereen verlaten oord voor je wil gaan wonen, kun je er niet mee omgaan dat je haar niet gekozen hebt maar dat de keuze voor jou gemaakt is.... Droeftoeter.
Ja dus? Liefde moet van twee kanten komen. Dat iemand bij jou wil blijven, wil niet zeggen dat jij dat maar uit dankbaarheid moet aanvaarden. Als hij niets voor Marit voelt, dan lijkt het me een uitgemaakte zaak.
Somebody that I used to know
pi_170271106
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 21:35 schreef Leandra het volgende:
En gaf Sandra die vent aan de bar nou een tikje tegen z'n kont toen ze wegliepen??
weet ik niet, ik zag alleen zijn stomverbaasde blik
  zondag 16 april 2017 @ 21:37:35 #12
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_170271122
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 21:35 schreef Tem het volgende:

[..]

Nogal pijnlijk om te zien dat ze die lulkoek en beledigingen van hem allemaal maar gewoon pikte. Wat een Jan Hans joh.
Ik denk dat hij een Madonna zocht, een heilige maagd of een moeder, en Marit is duidelijk geen van beiden en dus heeft hij er geen greintje respect voor.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  roze zondag 16 april 2017 @ 21:37:43 #13
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_170271128
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 21:35 schreef Leandra het volgende:
En gaf Sandra die vent aan de bar nou een tikje tegen z'n kont toen ze wegliepen??
Kon ik niet zien. :o
Your beauty never ever scared me.
  zondag 16 april 2017 @ 21:39:17 #14
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_170271177
quote:
1s.gif Op zondag 16 april 2017 21:36 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Ja dus? Liefde moet van twee kanten komen. Dat iemand bij jou wil blijven, wil niet zeggen dat jij dat maar uit dankbaarheid moet aanvaarden. Als hij niets voor Marit voelt, dan lijkt het me een uitgemaakte zaak.
Je kunt het ook een kans geven, het is niet dat er zomaar 3 vrouwen bij hem op de boerderij gedropt waren, hij heeft ze zelf uitgekozen hè.
En om dan na 2 dagen alleen, terwijl je wel heel veel lol hebt samen, te stellen dat er niets zal zijn vind ik een beetje rap, zeker als je die persoon in eerste instantie zelf uitgekozen hebt uit tig dames.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_170271222
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 21:39 schreef Leandra het volgende:

[..]

Je kunt het ook een kans geven, het is niet dat er zomaar 3 vrouwen bij hem op de boerderij gedropt waren, hij heeft ze zelf uitgekozen hè.
En om dan na 2 dagen alleen, terwijl je wel heel veel lol hebt samen, te stellen dat er niets zal zijn vind ik een beetje rap, zeker als je die persoon in eerste instantie zelf uitgekozen hebt uit tig dames.
:Y

quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 20:59 schreef super_tekkel het volgende:
Waarom deed Riks eigenlijk mee
  zondag 16 april 2017 @ 21:41:46 #16
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_170271241
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 21:39 schreef Leandra het volgende:

[..]

Je kunt het ook een kans geven, het is niet dat er zomaar 3 vrouwen bij hem op de boerderij gedropt waren, hij heeft ze zelf uitgekozen hè.
En om dan na 2 dagen alleen, terwijl je wel heel veel lol hebt samen, te stellen dat er niets zal zijn vind ik een beetje rap, zeker als je die persoon in eerste instantie zelf uitgekozen hebt uit tig dames.
de andere 2 dames zijn uit zichzelf vertrokken en ik had de indruk dat zijn voorkeur meer uitging naar Eline. Met Marit zal het wellicht meer vriendschappelijk geweest zijn wat hem betreft.
  zondag 16 april 2017 @ 21:46:28 #18
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_170271373
quote:
1s.gif Op zondag 16 april 2017 21:41 schreef Starlie het volgende:

[..]

de andere 2 dames zijn uit zichzelf vertrokken en ik had de indruk dat zijn voorkeur meer uitging naar Eline. Met Marit zal het wellicht meer vriendschappelijk geweest zijn wat hem betreft.
Hij is wel ziende blind als hij werkelijk dacht dat het iets met Eline zou kunnen worden.... maar goed, zij was wel moeder, dus de Madonna.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_170271382
Is Sandra niet gewoon borderliner? Zoeentje die eerst iemand op een voetstuk zet en dan keihard erop afknapt en wegloopt?

En is Riks niet gewoon EO-gay ofzo? Hij had het op zijn minst even met die rooie kunnen proberen. Als ik zo'n domme biljartbal was zou ik gegrepen hebben wat ik kon.
pi_170271392
Niet dat het geen lieve mensen zijn allemaal hoor, maar als de promo gezegd had dat volgende week 1 van de vrouwen dood gevonden zou worden zou ik
A. niet verbaasd zijn
B. mijn geld spreiden over 3 mogelijkheden
Kan toch niet Yvon's bedoeling zijn :'(
pi_170271406
quote:
1s.gif Op zondag 16 april 2017 21:41 schreef Starlie het volgende:

[..]

de andere 2 dames zijn uit zichzelf vertrokken en ik had de indruk dat zijn voorkeur meer uitging naar Eline. Met Marit zal het wellicht meer vriendschappelijk geweest zijn wat hem betreft.
Dit ja. Als hij Marit echt leuk had gevonden, had hij Eline eerder de indruk gegeven dat ze overbodig was. Maar dat deed hij niet, omdat hij hoopte dat het met Eline goed zou komen.
En hij heeft het een kans gegeven : hij heeft op de citytrip nog redelijk geprobeerd om er wat van te maken, maar uiteindelijk wist hij ook wel : als ik heel eerlijk ben, gaat het nooit komen. Ik kan Riks niets kwalijk nemen hoor. Hij heeft het netjes gedaan.
Somebody that I used to know
  zondag 16 april 2017 @ 21:51:27 #22
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_170271492
Marit en Mara zijn voor mij de leukste dames. Voor de één is het wat geworden, voor de ander niet. Zo jammer.

Bij die opmerking aan het ontbijt ging het fout met Sandra. Ik snap best dat iets je aan kan vliegen, maar gaat dat dan niet meer over? Volgens mij vindt ze het land geweldig, alleen Olke niet meer. Dat had die man zo helemaal niet verdiend...
pi_170271524
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 21:51 schreef Boca_Raton het volgende:
Marit en Mara zijn voor mij de leukste dames. Voor de één is het wat geworden, voor de ander niet. Zo jammer.

Bij die opmerking aan het ontbijt ging het fout met Sandra. Ik snap best dat iets je aan kan vliegen, maar gaat dat dan niet meer over? Volgens mij vindt ze het land geweldig, alleen Olke niet meer. Dat had die man zo helemaal niet verdiend...
Misschien heeft hij wel meer aparte dingen gezegd of gedaan die wij niet op beeld hebben gezien.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_170271687
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 21:34 schreef Postbus100 het volgende:
[ afbeelding ]

Sandra :X
Nou zijn er opzich ook wel heeeel wat meer mensen die Sandra heten dan Riks of Olke ;)
pi_170271694
ik vind Marit helemaal niks, veel te wanhopig. Olke vind ik wel erg opdringerig. Sandra is in korte tijd wel echt 180 graden gedraaid en komt niet bepaald sympathiek over, maar ik vond Olke ook maar niks deze aflevering.
Overigens vind ik het idee van een eigen kamer helemaal zo gek nog niet.
En ik zou er totaal geen behoefte aan hebben om een bed te delen met iemand die ik net 5 dagen ken.
Hoewel ik Marc een rare gast vind is ie wel leuk met Annekim.
pi_170271736
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 21:35 schreef Leandra het volgende:
En gaf Sandra die vent aan de bar nou een tikje tegen z'n kont toen ze wegliepen??
Teruggekeken, maar nee hoor. Ze zwaait wel met haar arm, maar ze raakt die man niet aan.
Somebody that I used to know
  zondag 16 april 2017 @ 21:59:53 #27
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_170271776
quote:
2s.gif Op zondag 16 april 2017 21:58 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Teruggekeken, maar nee hoor. Ze zwaait wel met haar arm, maar ze raakt die man niet aan.
Ah, thnx.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_170271813
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 21:39 schreef Leandra het volgende:

[..]

Je kunt het ook een kans geven, het is niet dat er zomaar 3 vrouwen bij hem op de boerderij gedropt waren, hij heeft ze zelf uitgekozen hè.
En om dan na 2 dagen alleen, terwijl je wel heel veel lol hebt samen, te stellen dat er niets zal zijn vind ik een beetje rap, zeker als je die persoon in eerste instantie zelf uitgekozen hebt uit tig dames.
Ja, maar Marit was wel héél duidelijk into him.
De keren dat ik iemand datete die echt overduidelijk al voor me viel (niet alsof dat dagelijks gebeurt :') ) haalde dat wel de ongedwongenheid en 'we zien wel waar het schip strandt'-sfeer er erg af als je zelf voelt dat de ander al zo veel meer eager is
  zondag 16 april 2017 @ 22:01:59 #29
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_170271865
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 21:33 schreef Leandra het volgende:
Wat een knurft die Riks.... heb je een leuke vrouw die er goed uitziet, die je afzeikerige vorm van humor kan handelen en counteren, die niet gillend wegrent door jouw relifundamentalisme, die zelfs in dat van God en iedereen verlaten oord voor je wil gaan wonen, kun je er niet mee omgaan dat je haar niet gekozen hebt maar dat de keuze voor jou gemaakt is.... Droeftoeter.
Tja. Daar krijgt hij misschien nog spijt van
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  zondag 16 april 2017 @ 22:04:30 #30
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_170271952
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 21:52 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Misschien heeft hij wel meer aparte dingen gezegd of gedaan die wij niet op beeld hebben gezien.
Ja, dat kan idd. Alhoewel Alberdien op hetzelfde moment wakker schrok.
pi_170272118
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 21:32 schreef Leandra het volgende:
Wat een knurft die Riks.... heb je een leuke vrouw die er goed uitziet, die je afzeikerige vorm van humor kan handelen en counteren, die niet gillend wegrent door jouw relifundamentalisme, die zelfs in dat van God en iedereen verlaten oord voor je wil gaan wonen, kun je er niet mee omgaan dat je haar niet gekozen hebt maar dat de keuze voor jou gemaakt is.... Droeftoeter.
Hij kan ook gewoon niet verliefd zijn natuurlijk.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_170272150
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 21:33 schreef Leandra het volgende:
Wat een knurft die Riks.... heb je een leuke vrouw die er goed uitziet, die je afzeikerige vorm van humor kan handelen en counteren, die niet gillend wegrent door jouw relifundamentalisme, die zelfs in dat van God en iedereen verlaten oord voor je wil gaan wonen, kun je er niet mee omgaan dat je haar niet gekozen hebt maar dat de keuze voor jou gemaakt is.... Droeftoeter.
Riks is tof, en gewoon goed gehandeld. Lekker zichzelf gebleven met zijn afzeikerige droge humor en eerlijk blijven over het feit dat hij liefde zoekt en dat wil voelen. En dan ook nog fde ballen hebben om het haar, hoe hard ook, recht in het gezicht te zeggen in plaats van naar huis sturen met de mededeling we zien wel.

Dat gelul dat je maar genoegen moet nemen met wat zich aan bied als je wat minder populaire eigenschappen hebt.
pi_170272169
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 21:37 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik denk dat hij een Madonna zocht, een heilige maagd of een moeder, en Marit is duidelijk geen van beiden en dus heeft hij er geen greintje respect voor.
Wat een dikke vette onzin.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_170272214
quote:
1s.gif Op zondag 16 april 2017 22:11 schreef -0- het volgende:

[..]

Riks is tof, en gewoon goed gehandeld. Lekker zichzelf gebleven met zijn afzeikerige droge humor en eerlijk blijven over het feit dat hij liefde zoekt en dat wil voelen. En dan ook nog fde ballen hebben om het haar, hoe hard ook, recht in het gezicht te zeggen in plaats van naar huis sturen met de mededeling we zien wel.

Dat gelul dat je maar genoegen moet nemen met wat zich aan bied als je wat minder populaire eigenschappen hebt.
QFT _O_
Somebody that I used to know
pi_170272238
't programma is natuurlijk ook wel een beetje gemaakt van 'je kiest de mooiste vrouw en dan begin je daarmee een relaaaasie en word je samen gelukkig en oud'.
Terwijl het verdomd realistisch is dat je met 3 vrouwen in je huis uiteindelijk in alle drie niet ziet wat je zocht.
  zondag 16 april 2017 @ 22:46:39 #36
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_170273480
quote:
2s.gif Op zondag 16 april 2017 21:58 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Teruggekeken, maar nee hoor. Ze zwaait wel met haar arm, maar ze raakt die man niet aan.
maar ze was wel aan het flirten, en ik vind haar een lelijk ding anderen ook denk ik
die vent zal wel gedacht e hebben wat moet dat mens van me, laat me met rust

lelijk mager schepsel
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  zondag 16 april 2017 @ 22:56:55 #37
268495 Oliver23
Ninja Mime!
pi_170273856
Zie het al voor me. Riks krijgt zijn kinderen weer op bezoek en die stellen weer de vraag: "waar is onze stiefmoeder". Waarop Riks zal antwoorden: "Die hebben jullie niet nodig, want wij hebben de Heer!!"
pi_170274039
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 22:46 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

maar ze was wel aan het flirten, en ik vind haar een lelijk ding anderen ook denk ik
die vent zal wel gedacht e hebben wat moet dat mens van me, laat me met rust

lelijk mager schepsel
nou.....geblondeerd en slank, dat val je wel positief op in obesitasland
  zondag 16 april 2017 @ 23:18:25 #39
130755 Kinga
versier hier
pi_170274660
Los van Sandra's cold shoulder opeens... Olke is ook wel een engerd hoor...
  zondag 16 april 2017 @ 23:25:26 #40
123170 alors
zlata1234
pi_170274877
Ik denk eigenlijk dat alleen Herman en Fleur standhouden. Leukste stel ook wmb :)

Hoe ze zich bijna leken te verontschuldigen voor het feit dat ze zeker wisten dat ze met elkaar verder wilden ondanks dat ze beide geen andere relaties en dus vergelijkingsmateriaal hadden gehad. Zo onnodig.
know'm sayin?
×
word? word.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 16 april 2017 @ 23:28:22 #41
862 Arcee
Look closer
pi_170274963
Riks: "Je verdient beter." Daar had-ie helemaal gelijk in. ^O^

Haha, Olke en Sandra superongemakkelijk.
  zondag 16 april 2017 @ 23:31:22 #42
208890 June.
Seriously?
pi_170275066
Ik vind het wel sneu voor olke. Tuurlijk, als de liefde er niet is dan is het er niet, maar was dan niet meegegaan op citytrip.
Shine bright like a diamond.
pi_170275371
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 23:18 schreef Kinga het volgende:
Los van Sandra's cold shoulder opeens... Olke is ook wel een engerd hoor...
Ik vind Olke iets heel dwingends hebben, heel onaangenaam. Wie weet wat er is voorgevallen dat Sandra zo is veranderd en dat misschien niet voor de camera wil zeggen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_170275410
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 23:31 schreef June. het volgende:
Ik vind het wel sneu voor olke. Tuurlijk, als de liefde er niet is dan is het er niet, maar was dan niet meegegaan op citytrip.
Contractueel verplicht misschien?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_170276190
Sandra is raar, op de laatste dag nog met Alberdien samen , zei ze nog dat ze meteen naar Texas kon gaan, en dan blijft ze alleen over en ze draait om als een blad aan een boom
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
  maandag 17 april 2017 @ 00:05:41 #46
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_170276217
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 23:40 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Contractueel verplicht misschien?
Dat zou me zo raar lijken -O- die andere vrouwen mogen toch ook weg?
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  maandag 17 april 2017 @ 00:49:56 #47
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_170277330
Wat een dom en laag gezeik hier van sommigen over Riks. Ik las zelfs iemand die stelde dat Riks maar kinderen in de kerk moest gaan neuken en verder ook raar gezever over de maagd Maria.

Wat een niveau zeg. Die man is gewoon behoudend, maar recht door zee. Ik vind hem sympathiek en eerlijk. Hij worstelde met van alles, maar liep er niet voor weg. Complimenten voor Riks.

Wat betreft Sandra en Olke, ook daar lees ik veel over waar ik het niet mee eens ben. Althans, ik vind Olke overkomen als een enorme drammer die lijkt te weigeren om rekening te houden met de ander en gewoon over diens gevoeligheden en gevoelens heen wil walsen. Niet één keer, maar steeds maar weer.

Ik begrijp Sandra dus wel. Ik ben geen vrouw, maar ik zou ook niet in één bed en een bubbelbad gaan avonturieren met een man die overduidelijk zo snel mogelijk over je heen wil, terwijl jij juist met je gevoelens in de knoop ligt en geen ruimte krijgt om daarmee in het reine te komen.

Olke toonde deze uitzending een hele hoop gebrek aan respect en daarom kreeg hij het deksel op z'n neus. Ik kan begrijpen dat hij verward is over de omslag van Sandra, maar hij gaat er totaal verkeerd mee om en blijft maar proberen af te dwingen wat er gewoon niet (meer) is. Dom dom, want zo werkt dat natuurlijk niet met gevoelens.
Stop the world, I want to get out.
pi_170277389
Ik heb wel waardering voor Riks ^O^ Toch jammer dat hij niet iets voor haar voelde, want volgens mij is het best een leuke vrouw. Maar hij is tenminste wel duidelijk en eerlijk.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 17 april 2017 @ 00:58:56 #49
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_170277492
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 00:52 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb wel waardering voor Riks ^O^ Toch jammer dat hij niet iets voor haar voelde, want volgens mij is het best een leuke vrouw. Maar hij is tenminste wel duidelijk en eerlijk.
Ja, erg jammer. Marit lijkt me hartstikke leuk en nog steeds denk ik dat ze best wel eens bij elkaar zouden kunnen passen. Misschien had Marit wel gelijk dat hij te snel heeft opgegeven. Verliefdheid komt niet altijd als een bliksemslag, maar heeft soms wat meer tijd nodig.
Stop the world, I want to get out.
  maandag 17 april 2017 @ 01:01:51 #50
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_170277546
Niet gedacht dat ik het ooit zou zeggen, maar die Marc is wel grappig (met/door Annekim)
Haters everywhere but I don't really care.
  maandag 17 april 2017 @ 06:02:06 #51
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_170278403
quote:
1s.gif Op zondag 16 april 2017 23:01 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

nou.....geblondeerd en slank, dat val je wel positief op in obesitasland
nou vond het maar een lelijk mager klein kreng

zou niet s van haar moeten
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_170278449
Wat is die Sandra toch een draaikont en ongelooflijk bot naar Olke toe. Eerst geef je m allerlei hints dat je het cadeautje op de citytrip bent en naar Texas wilt verhuizen. En als het er dan op aan komt gaan twijfelen en je woorden terugtrekken. En dan ook nog perse je eigen kamer willen :') alsof je als vrienden niet een hotelkamer kunt delen. Olke verdient beter dan deze platte plank.

Riks prima, als de liefde er niet is is het goed om eerlijk te zijn en er niet omheen te draaien. Marit heeft er alles aan gedaan alleen soms wat te geforceerd en ongemakkelijk.
Land of the free. Home of the brave.
  maandag 17 april 2017 @ 07:37:59 #53
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_170278482
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 00:58 schreef Lkw het volgende:

[..]

Ja, erg jammer. Marit lijkt me hartstikke leuk en nog steeds denk ik dat ze best wel eens bij elkaar zouden kunnen passen. Misschien had Marit wel gelijk dat hij te snel heeft opgegeven. Verliefdheid komt niet altijd als een bliksemslag, maar heeft soms wat meer tijd nodig.
Toen ze door de sneeuw liepen en hij net had gezegd dat het gevoel er nog niet was, en marit zei nou een knuffel... Sloeg hij kort zijn rechterarm om haar heen, draaide zijn hoofd meteen weg en wist niet hoe snel hij afstand moest nemen. Daar kon dus ook geen 'vriendenknuffel' vanaf. Hij wilde op dat moment al niets meer van haar, al had ie het misschien zelf nog niet helemaal door, het samen zijn begon hem tegen te staan.
  maandag 17 april 2017 @ 08:17:44 #54
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_170278568
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 23:25 schreef alors het volgende:
Ik denk eigenlijk dat alleen Herman en Fleur standhouden. Leukste stel ook wmb :)

Hoe ze zich bijna leken te verontschuldigen voor het feit dat ze zeker wisten dat ze met elkaar verder wilden ondanks dat ze beide geen andere relaties en dus vergelijkingsmateriaal hadden gehad. Zo onnodig.
Dat denk ik ook. Misschien ook Marc en Annekim. Herman en Fleur zijn idd de leukste stel.
pi_170278577
Jammer dat het zo loopt, had liever 5 blije setjes gezien.. Sandra begrijp ik even niet zo goed. Ik snap het wel als je het rustig aan wil doen maar tot het ontbijt voor het keuze moment was ze leuk gezellig spontaan en gewillig. En nu is dat allemaal foetsie... En prima als je niet met een 'vriend' op een kamer wil slapen maar wel bijzonder dat je een 'vriend' wel plat op zijn snuit zoent de week ervoor.

Rika is bot met foute humor.. i love him. Marit een mooie leuke vrouw maar hij kan beter nu aangeven dat het hem niet gaat worden dan wanneer ze over een aantal maanden met haar hele hebben en houwen daar in Canada zit. Want wees even eerlijk wanneer 1 van de 2 al zo twijfelt aan het begin.. hoeveel mensen blijven dan de rest van hun leven gezellig en gelukkig samen? Juist.
  maandag 17 april 2017 @ 08:21:26 #56
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_170278591
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 00:52 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb wel waardering voor Riks ^O^ Toch jammer dat hij niet iets voor haar voelde, want volgens mij is het best een leuke vrouw. Maar hij is tenminste wel duidelijk en eerlijk.
Eens. Hij is eerlijk, wel sneu voor Marit.
pi_170278621
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 08:19 schreef Nappetje het volgende:
Jammer dat het zo loopt, had liever 5 blije setjes gezien.. Sandra begrijp ik even niet zo goed. Ik snap het wel als je het rustig aan wil doen maar tot het ontbijt voor het keuze moment was ze leuk gezellig spontaan en gewillig. En nu is dat allemaal foetsie... En prima als je niet met een 'vriend' op een kamer wil slapen maar wel bijzonder dat je een 'vriend' wel plat op zijn snuit zoent de week ervoor.

Vond het ook een heel raar gesprek aan die ontbijttafel. Alsof het hem niet uitmaakte wie er kwam, als diegene maar gelijk bij hem introk. Hij zoekt geen liefde, maar een vrouw. Althans, dat gevoel kreeg ik. Waardoor de omslag bij beide ook heel logisch aanvoelde. Hij kreeg iets "creeperigs" over zich ineens.
pi_170278652
quote:
3s.gif Op maandag 17 april 2017 08:30 schreef Jopie78 het volgende:

Vond het ook een heel raar gesprek aan die ontbijttafel. Alsof het hem niet uitmaakte wie er kwam, als diegene maar gelijk bij hem introk. Hij zoekt geen liefde, maar een vrouw. Althans, dat gevoel kreeg ik. Waardoor de omslag bij beide ook heel logisch aanvoelde. Hij kreeg iets "creeperigs" over zich ineens.
En Sandra wilde die avond voor de citytrip ook niet bij hem op de boerderij slapen omdat ze dan alleen met Olleke zou zijn. Niet omdat ze wilde nadenken. Ze wilde gewoon niet met hem alleen zijn. Waarschijnlijk omdat ze hem wat eng vond ineens en ik snap dat wel.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_170278671
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 08:35 schreef Isabeau het volgende:
En Sandra wilde die avond voor de citytrip ook niet bij hem op de boerderij slapen omdat ze dan alleen met Olleke zou zijn. Niet omdat ze wilde nadenken. Ze wilde gewoon niet met hem alleen zijn. Waarschijnlijk omdat ze hem wat eng vond ineens en ik snap dat wel.
Ik ook. Zo'n grote kerel met zo'n klein wijffie. Zou me ook niet veilig voelen, kreeg exact dat gevoel bij dat gesprek.

Rennuh :{w
pi_170278746
Heeft Olke nou dat tweede cadeautje al gekregen? Of gaf ze dat aan de barman?
  maandag 17 april 2017 @ 09:05:57 #61
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_170278825
Overigens komisch om te zien hoe Herman en Fleur allebei voor het eerst een relatie hebben en dan na 5 dagen meteen denken de ware gevonden te hebben.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  maandag 17 april 2017 @ 09:09:58 #62
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_170278852
Dat hoort toch bij verliefd zijn? Vind ik niet zo gek hoor.
in de haak.
  maandag 17 april 2017 @ 09:11:32 #63
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_170278861
Riks lijkt me typisch iemand die z'n gevoelens geen kans geeft op basis van "zo'n leuke vrouw, nog vrijgezel, daar moet wat mee zijn".
Hij heeft alleen Marit niet gevraagd waarom, nadat hij bij die vraag eerder "mijn man is 2 jaar geleden overleden" als antwoord kreeg.

Maar het zou me niets verbazen als dat bij Riks de basis was.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_170278973
Die city trip geeft wel een andere dynamiek nu die gelijk eraan werd geplakt (of leek dat maar zo).

Geef mensen even wat rust, ookal moeten ze daar ver voor reizen, om even alles op een rijtje te zetten na die heftige weken.

Gelijk een goede graadmeter hoe je gevoelens liggen, wie weet had het dan voor Olke en Riks wel anders uitgepakt.

Nu lag de druk er vol op.
Even a broken clock is right twice a day.
  maandag 17 april 2017 @ 09:35:52 #65
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_170279124
De citytrip is toch altijd direct?
The love you take is equal to the love you make.
pi_170279216
Dat gehaat op Riks begrijp ik echt niet. Hij heeft het met Marit een kans gegeven maar komt tot de conclusie dat hij niks voor haar voelt en dat dat in de toekomst er ook niet van kan komen. Dat zegt hij haar eerlijk, nadat hij het overigens al een paar keer heeft later doorschemeren (maar waar Marit ogenschijnlijk ongedeerd onder bleef). Heel netjes van hem, dat zie ik die andere boeren nog niet doen.
Dat Marit misschien een leuke vrouw is (?) betekent niet dat hij er maar mee door moet gaan ondanks het feit dat hij niks voor haar voelt. Dat zou pas een respectloze actie zijn.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  maandag 17 april 2017 @ 09:49:38 #67
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_170279287
Een mening of persoonlijke conclusie is niet gelijk gehaat, daarentegen wordt Sandra totaal afgebrand omdat ze duidelijk is dat ze twijfels heeft, dan is er ineens geen waardering voor eerlijkheid.
Misschien had Riks ook wat duidelijker over z'n twijfels moeten zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_170279418
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 09:49 schreef Leandra het volgende:
Een mening of persoonlijke conclusie is niet gelijk gehaat, daarentegen wordt Sandra totaal afgebrand omdat ze duidelijk is dat ze twijfels heeft, dan is er ineens geen waardering voor eerlijkheid.
Misschien had Riks ook wat duidelijker over z'n twijfels moeten zijn.
Daar is hij behoorlijk duidelijk over geweest. Althans, wij kregen duidelijke boodschappen te zien. Misschien was hij in de tussentijd wat ambivalent maar dat hebben wij dan niet te zien gekregen.
Gehaat op Sandra heeft naar mijn idee meer te maken met dat ze plots zo is omgeslagen. En daarbij vermoed ik dan weer dat er wat dingen zijn gebeurd of gezegd door Olke die de tv niet hebben gehaald.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_170279421
Sandra vond hem een paar dagen eerder nog heel leuk, dan zegt en doet Olke dingen waardoor haar gevoel verandert, en omdat ze hem ooit kuste moet ze hem nu voor eeuwig leuk vinden. :')
Ik zou ook niet op 1 kamer gaan liggen bij die kerel die NU NU NU NU roept en denkt.

Zowel Riks als Sandra hebben het geprobeerd en zijn eerlijk dat het gevoel er niet is. Olke kan zelf ook zeggen "prima, je voelt nu een vriendschap, dat is te weinig voor een trip", dat doet hij niet.
Nee, de camera's zullen wel ook pushen.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Moderator maandag 17 april 2017 @ 10:00:02 #70
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_170279442
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 23:39 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik vind Olke iets heel dwingends hebben, heel onaangenaam. Wie weet wat er is voorgevallen dat Sandra zo is veranderd en dat misschien niet voor de camera wil zeggen.
Gewoon een Texaanse/Amerikaanse ommezwaai. Die zijn vaker dwingender soehow
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_170279453
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 09:58 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Daar is hij behoorlijk duidelijk over geweest. Althans, wij kregen duidelijke boodschappen te zien. Misschien was hij in de tussentijd wat ambivalent maar dat hebben wij dan niet te zien gekregen.
Gehaat op Sandra heeft naar mijn idee meer te maken met dat ze plots zo is omgeslagen. En daarbij vermoed ik dan weer dat er wat dingen zijn gebeurd of gezegd door Olke die de tv niet hebben gehaald.
Ik denk het ook.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_170279475
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 23:39 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik vind Olke iets heel dwingends hebben, heel onaangenaam. Wie weet wat er is voorgevallen dat Sandra zo is veranderd en dat misschien niet voor de camera wil zeggen.
Dat. Ik vond hem gister alles behalve prettig.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  maandag 17 april 2017 @ 10:02:21 #73
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_170279478
Sandra wekt bij mij de indruk dat ze de wedstrijd wilde winnen, maar de trofee niet wil. Alberdien was veel liever en warmer dan Sandra. Olke gaat er vrij onbeholpen mee om. Maar het is ook wat: zo heb je drie vrouwen in je huis die om je gunst dingen en zo moet je nog maar afwachten of de laatste die over is je wel leuk genoeg vindt.
The love you take is equal to the love you make.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 17 april 2017 @ 10:02:54 #74
163650 Greys
pi_170279484
#TeamRiks
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 17 april 2017 @ 10:08:03 #75
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_170279579
Ze zenden misschien 5-10 minuten per keer uit van Sandra en Olke. Wie weet wat ie buiten beeld nog heeft geroepen 😕
Haters everywhere but I don't really care.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')