abonnement Unibet Coolblue
pi_170277321
quote:
6s.gif Op maandag 17 april 2017 00:43 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Is het niet gewoon zoals het werkelijk is?
Nouja, bij "de boeren" wel, af en toe. Maar het is echt niet zo dat de mensen nu allemaal na het werk met een crossmotor modder over de schutting naar de buren knallen en een kratje Grolsch wegtikken terwijl Jovink en de Voederbietels door de speakers schalt. Als je in een dorp woont zal het leven niet zo gek veel anders zijn dan in andere Nederlandse dorpjes.

Wat ik vooral mooi vond aan de Achterhoek is de gemeenschap, de natuur en de vrijheid. Maar dat laat zich natuurlijk minder makkelijk in beeld vangen dan wat sfeeropnamen van De Zwarte Cross.
pi_170277361
Leuk pasen vieren in Cleveland
pi_170277375
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 00:49 schreef Pokkelmans het volgende:

[..]

Nouja, bij "de boeren" wel, af en toe. Maar het is echt niet zo dat de mensen nu allemaal na het werk met een crossmotor modder over de schutting naar de buren knallen en een kratje Grolsch wegtikken terwijl Jovink en de Voederbietels door de speakers schalt. Als je in een dorp woont zal het leven niet zo gek veel anders zijn dan in andere Nederlandse dorpjes.

Wat ik vooral mooi vond aan de Achterhoek is de gemeenschap, de natuur en de vrijheid. Maar dat laat zich natuurlijk minder makkelijk in beeld vangen dan wat sfeeropnamen van De Zwarte Cross.
Volgens mij hebben jij en ik echt exact dezelfde jeugd gehad.

Op wat experimentjes met klasgenoten na natuurlijk.
pi_170277392
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 00:51 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Volgens mij hebben jij en ik echt exact dezelfde jeugd gehad.

Op wat experimentjes met klasgenoten na natuurlijk.
Wij dus wel
pi_170277404
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 00:52 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Wij dus wel
Oh ja?
pi_170277405
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 00:51 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Volgens mij hebben jij en ik echt exact dezelfde jeugd gehad.

Op wat experimentjes met klasgenoten na natuurlijk.
En nu allebei langstudeerder.
pi_170277415
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 00:51 schreef skysherrif het volgende:
Leuk pasen vieren in Cleveland
Verwijzing naar?
pi_170277440
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 00:53 schreef Pokkelmans het volgende:

[..]

Verwijzing naar?
Spreekiller heeft op facebook live tenminste 3 mensen vermoord, maar zegt er al 13 te hebben neergeschoten. Stream is offline gehaald, maar hij is nog niet opgepakt. Ondertussen wel andere streams van mensen die hem nu gaan zoeken om hem neer te schieten
pi_170277467
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 00:54 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Spreekiller heeft op facebook live tenminste 3 mensen vermoord, maar zegt er al 13 te hebben neergeschoten. Stream is offline gehaald, maar hij is nog niet opgepakt. Ondertussen wel andere streams van mensen die hem nu gaan zoeken om hem neer te schieten
Dacht ik al. Zag een video voorbij komen waarop die dude een arme oude kerel door z'n harses schiet. Werd daar toch wel effe een beetje boos van. Daarna gingen de emoties vrij snel weer liggen en was ik weer een autist.
pi_170277473
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 00:57 schreef Pokkelmans het volgende:

[..]

Dacht ik al. Zag een video voorbij komen waarop die dude een arme oude kerel door z'n harses schiet. Werd daar toch wel effe een beetje boos van. Daarna gingen de emoties vrij snel weer liggen en was ik weer een autist.
Jezus.
pi_170277503
Zag het filmpje net, wat een wereld. ;(
pi_170277506
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 00:57 schreef Pokkelmans het volgende:

[..]

Dacht ik al. Zag een video voorbij komen waarop die dude een arme oude kerel door z'n harses schiet. Werd daar toch wel effe een beetje boos van. Daarna gingen de emoties vrij snel weer liggen en was ik weer een autist.
Ja dat filmpje... vriendelijke oude man... lacht nog even naar hem en dan ineens die angst op zn gezicht. Walgelijk
pi_170277518
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 00:49 schreef Pokkelmans het volgende:

[..]

Nouja, bij "de boeren" wel, af en toe. Maar het is echt niet zo dat de mensen nu allemaal na het werk met een crossmotor modder over de schutting naar de buren knallen en een kratje Grolsch wegtikken terwijl Jovink en de Voederbietels door de speakers schalt. Als je in een dorp woont zal het leven niet zo gek veel anders zijn dan in andere Nederlandse dorpjes.

Wat ik vooral mooi vond aan de Achterhoek is de gemeenschap, de natuur en de vrijheid. Maar dat laat zich natuurlijk minder makkelijk in beeld vangen dan wat sfeeropnamen van De Zwarte Cross.
Misschien is het beeld realistischer, in zo'n voorstukje willen ze natuurlijk kijkers trekken.
pi_170277549
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 00:54 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Spreekiller heeft op facebook live tenminste 3 mensen vermoord, maar zegt er al 13 te hebben neergeschoten. Stream is offline gehaald, maar hij is nog niet opgepakt. Ondertussen wel andere streams van mensen die hem nu gaan zoeken om hem neer te schieten
Dan valt NWS dus nog wel mee op ons sociale medium.
pi_170277552
quote:
14s.gif Op maandag 17 april 2017 01:00 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Misschien is het beeld realistischer, in zo'n voorstukje willen ze natuurlijk kijkers trekken.
Ga het morgen eens bekijken.
pi_170277593
quote:
13s.gif Op maandag 17 april 2017 00:59 schreef Kaas- het volgende:
Zag het filmpje net, wat een wereld. ;(
Zag ook eens zo'n filmpje van een jochie van een jaar of 10 die een revolver probeert te verkopen aan een kerel in de favelas van Rio. Dat jochie heeft hele grote scheve tanden en wat viezige kleding aan. Die kerel (die zelf filmt) doet alsof hij het wapen wil kopen van het jochie. Als hij het vast heeft zegt hij "Ohja, dit is mijn wapen en jij hebt hem gestolen" en dan knalt hij het jochie van point blank door z'n harses. Vond dat heel zielig.

Las daarna direct daaronder de comment "he was poached for his ivory" en toen moest ik weer heel hard lachen. En daar voelde ik me later dan weer schuldig over. Een achtbaan van emoties. Maar goed dat ik die als machine 99% van de tijd niet heb.
pi_170277619
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 01:05 schreef Pokkelmans het volgende:

[..]

Zag ook eens zo'n filmpje van een jochie van een jaar of 10 die een revolver probeert te verkopen aan een kerel in de favelas van Rio. Dat jochie heeft hele grote scheve tanden en wat viezige kleding aan. Die kerel (die zelf filmt) doet alsof hij het wapen wil kopen van het jochie. Als hij het vast heeft zegt hij "Ohja, dit is mijn wapen en jij hebt hem gestolen" en dan knalt hij het jochie van point blank door z'n harses. Vond dat heel zielig.

Las daarna direct daaronder de comment "he was poached for his ivory" en toen moest ik weer heel hard lachen. En daar voelde ik me later dan weer schuldig over. Een achtbaan van emoties. Maar goed dat ik die als machine 99% van de tijd niet heb.
Heb het idee dat ze daar in die favelas wat minder angst hebben om raak te schieten.
  maandag 17 april 2017 @ 01:07:44 #243
104871 remlof
Europees federalist
pi_170277626
Gelukkig zie ik dat soort filmpjes zelden. Ik hou het gewoon bij kittens en dolfijnen. En af en toe een panda.
pi_170277643
Beetje op liveleak browsen als je je verveelt

https://www.liveleak.com/view?i=101_1492341741

hier een filmpje waar ratten elkaar opknagen
pi_170277679
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 00:57 schreef Pokkelmans het volgende:

[..]

Dacht ik al. Zag een video voorbij komen waarop die dude een arme oude kerel door z'n harses schiet. Werd daar toch wel effe een beetje boos van. Daarna gingen de emoties vrij snel weer liggen en was ik weer een autist.
https://twitter.com/SouthLoneStar/status/853727843649499136

Familie van de man.
pi_170277730
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 01:07 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Heb het idee dat ze daar in die favelas wat minder angst hebben om raak te schieten.
De 1% die er geen problemen mee heeft tiert daar inderdaad welig :P
pi_170277735
quote:
Ik zit weer in machinemodus.

Genoeg emoties voor deze maand.
pi_170277765
Nog maar een Orval.
pi_170277775
quote:
6s.gif Op maandag 17 april 2017 01:19 schreef Pokkelmans het volgende:
Nog maar een Orval.
Van enge filmpjes naar lekker bier. :P
pi_170277779
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 01:20 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Van enge filmpjes naar lekker bier. :P
En een lekker muziekje erbij.

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')