abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_170283763
quote:
99s.gif Op maandag 17 april 2017 13:43 schreef Ruse het volgende:

[..]

maar wat bedoel je dan met een 'relatie'? in mijn ogen ontwikkelt die relatie zich juist onvolledig als er geen seks aan te pas komt, want dan ken je dat deel van elkaar niet.

het blijft een gokje hoor, samen iets proberen. de uitkomst staat hoe dan ook niet vast. ik ben wel eens zonder bedoelingen gaan daten met een vrouw en 3 jaar bij haar gebleven omdat het klikte.

ik zie niet zo goed in wat je probeert te bereiken en hoe je een relatie en seks los van elkaar kunt zien
Ik zie een relatie juist niet los van seks, voor mij is er pas seks binnen een relatie (dus na een tijdje daten, verliefd zijn, bij elkaar willen zijn etc.dan voor elkaar kenbaar maken dat er een vaste relatie is), maar zoals je zit willen veel mannen eerst de "proefrit" voor ze een relatie willen. Dat is de discussie hier, zou je iemand daarvoor laten gaan?
  maandag 17 april 2017 @ 13:51:43 #52
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_170283799
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 13:36 schreef Swaggmon het volgende:
Ja doen, als het niks wordt kun je haar altijd nog dumpen en jij hebt haar ook nog eens gepakt. Als je nu laat gaan is hetzelfde minus de seks, dus maak maar je keuze.
Precies dat. Beloof eeuwige trouw, neuk zolang je wilt, dump haar als je geen zin meer in haar hebt.
Zo gaat het altijd al. Alleen kan dat bij een goede relatie heel lang duren en hoe lang het duurt weet je nooit van tevoren.

Bovendien kunnen vrouwen zich zelfs bij de grootste vreemdgangers veilig en geborgen voelen, zolang ze niks van het overspel weten.
pi_170283804
quote:
99s.gif Op maandag 17 april 2017 13:47 schreef Ruse het volgende:

[..]

en dan kan ze achter het raam?

[..]

TS is de vrouw in dit geval he :') en er staat nergens dat de man aandringt op seks, ze wil gewoon weten hoe groot het risico op afknappen van de man zijn kant is
Ze wilt de psychologie weten, daar heb je het dus TS. Kijk naar mijn eerste reactie, zo denken zeker 95% van de mannen en als hij al zo een wilde geschiedenis heeft, hoort hij zeker niet in de overige 5% van mannen.
  maandag 17 april 2017 @ 13:53:39 #54
458679 Ruse
Super, man
pi_170283836
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 13:49 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Ik zie een relatie juist niet los van seks, voor mij is er pas seks binnen een relatie (dus na een tijdje daten, verliefd zijn, bij elkaar willen zijn etc.dan voor elkaar kenbaar maken dat er een vaste relatie is), maar zoals je zit willen veel mannen eerst de "proefrit" voor ze een relatie willen. Dat is de discussie hier, zou je iemand daarvoor laten gaan?
even voor de duidelijkheid, hoe lang date je al met deze kerel en wanneer verwacht jij de relatie kenbaar te willen maken?
every song that I've ever heard; is playing at the same time, it's absurd
  maandag 17 april 2017 @ 13:56:11 #55
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_170283888
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 13:49 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Hoelang moet dat duren?
En is er dan wel intimiteit zonder penetratie, bijvoorbeeld? Zou je een striptease willen doen? Blowjob?
Stel je de proefrit dan niet gewoon uit? Word je na maanden jaren bouwen aan je relatie alsnog gedumpt.
pi_170283995
quote:
99s.gif Op maandag 17 april 2017 13:53 schreef Ruse het volgende:

[..]

even voor de duidelijkheid, hoe lang date je al met deze kerel en wanneer verwacht jij de relatie kenbaar te willen maken?
Ik heb iets langer dan een half jaar gedate (meer dan 10 leuke dates van een dag lang moet je hierbij denken), maar dat was niet exclusief aan zijn kant toen ik na een tijdje vroeg of het exclusief was. Deze jongen wist vanaf het begin ook dat ik geen seks wilde hebben voor een vaste relatie, en dat heeft mij best pijn gedaan. Ik heb het daarna stopgezet, wat het ook had moge zijn. Hij bleef nog twee jaar contact opnemen en kort geleden heb ik definitief contact verbroken. Deze jongen had 1 relatie gehad, en geen slechte ervaringen daarmee oid.
pi_170284044
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 13:56 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Hoelang moet dat duren?
En is er dan wel intimiteit zonder penetratie, bijvoorbeeld? Zou je een striptease willen doen? Blowjob?
Stel je de proefrit dan niet gewoon uit? Word je na maanden jaren bouwen aan je relatie alsnog gedumpt.
Die dingen doe ik alleen in een relatie, het is niet iets dat ik met elke jongen die ik date zou willen doen. Daarvoor moet ik iemand bijzonder genoeg vinden. Zoenen en hand in hand lopen dat soort dingen samen dingen ondernemen en met elkaar praten, knuffelen, dat doe ik in een datingfase.
  maandag 17 april 2017 @ 14:05:43 #58
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_170284049
quote:
99s.gif Op maandag 17 april 2017 13:47 schreef Ruse het volgende:

TS is de vrouw in dit geval he :') en er staat nergens dat de man aandringt op seks, ze wil gewoon weten hoe groot het risico op afknappen van de man zijn kant is
Me dunkt dat dat afknappen niet alleen om wel of geen seks is, maar TS lijkt volledig geobsedeerd te zijn door seks en het niet hebben daarvan.
Die obsessie zou voor mij de ultieme afknapper zijn, niet het uitstellen van seks. De nadruk in een relatie leggen op wat je niet mag werkt niet, terwijl je bij een normale wat gereserveerde vrouw moeiteloos wacht tot ze klaar is voor seks.
pi_170284088
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 14:05 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Me dunkt dat dat afknappen niet alleen om wel of geen seks is, maar TS lijkt volledig geobsedeerd te zijn door seks en het niet hebben daarvan.
Die obsessie zou voor mij de ultieme afknapper zijn, niet het uitstellen van seks. De nadruk in een relatie leggen op wat je niet mag werkt niet, terwijl je bij een normale wat gereserveerde vrouw moeiteloos wacht tot ze klaar is voor seks.
Nee, als ik het wil kan ik het met bijna elke man krijgen op welk moment ik dat ook wil. In een ander topic vergeleek ik het met iets dat net zo verkrijgbaar is als een flesje water in de supermarkt. Ik wil iets bijzonder, iets dat me het gevoel geeft dat we op persoonlijk vlak voor elkaar gaan en dan ons op ander vlak helemaal blootstellen en los kunnen gaan. Dat is iets heel anders dan wat jij voor mij invult he. ;)
pi_170284091
Ik zou haar inderdaad om die reden laten gaan. Niet omdat ik per se zsm seks wil, maar omdat ik me niet wil associėren met mensen die zo vreemd met seks om gaan dat ze dat alleen in een relatie zouden willen. Ik ben niet van die libelle-ethiek.
Quod licet Iovi, non licet bovi
  maandag 17 april 2017 @ 14:22:35 #61
458679 Ruse
Super, man
pi_170284263
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 14:02 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Ik heb iets langer dan een half jaar gedate (meer dan 10 leuke dates van een dag lang moet je hierbij denken), maar dat was niet exclusief aan zijn kant toen ik na een tijdje vroeg of het exclusief was. Deze jongen wist vanaf het begin ook dat ik geen seks wilde hebben voor een vaste relatie, en dat heeft mij best pijn gedaan. Ik heb het daarna stopgezet, wat het ook had moge zijn. Hij bleef nog twee jaar contact opnemen en kort geleden heb ik definitief contact verbroken. Deze jongen had 1 relatie gehad, en geen slechte ervaringen daarmee oid.
vaag verhaal. als hij op 10 lange dates met je gaat en jullie hadden het leuk samen en hij was niet rancuneus over het geen sex-deel, dan lijkt het mij dat hij met je op date ging omdat hij je leuk vond.

als je hebt gezegd dat je alleen seks in een relatie wil, dan is het dus ook geen relatie tot er seks is :') dat is een beetje een kromme redenering van mijn kant, maar ik kan me voorstellen dat hij daardoor ook niet exclusief met je date.. je verwacht een soort religieuze toewijding van zijn kant, maar geeft hem niet het vertrouwen wat je zelf graag wilt.

ik zou het niet erg vinden om te wachten op een leuke vrouw, maar als je na een half jaar en zoveel dates nog steeds geen seks wil dan voelt het voor mij alsof jij ook niet voor de relatie kiest.

dus nogmaals, met zulk gedrag saboteer je volgens mij alleen maar dat er iets ontstaat
pi_170284363
quote:
99s.gif Op maandag 17 april 2017 14:22 schreef Ruse het volgende:

[..]

vaag verhaal. als hij op 10 lange dates met je gaat en jullie hadden het leuk samen en hij was niet rancuneus over het geen sex-deel, dan lijkt het mij dat hij met je op date ging omdat hij je leuk vond.

als je hebt gezegd dat je alleen seks in een relatie wil, dan is het dus ook geen relatie tot er seks is :') dat is een beetje een kromme redenering van mijn kant, maar ik kan me voorstellen dat hij daardoor ook niet exclusief met je date.. je verwacht een soort religieuze toewijding van zijn kant, maar geeft hem niet het vertrouwen wat je zelf graag wilt.

ik zou het niet erg vinden om te wachten op een leuke vrouw, maar als je na een half jaar en zoveel dates nog steeds geen seks wil dan voelt het voor mij alsof jij ook niet voor de relatie kiest.

dus nogmaals, met zulk gedrag saboteer je volgens mij alleen maar dat er iets ontstaat
Ik denk ook echt dat hij mij heel leuk heeft gevonden, en hij heeft mij ook heel goed behandeld verder. Alleen hoe kan ik een man die mij zo lang date dan vertrouwen als hij niet eens exclusief met mij date en mij dit niet vertelt/ naar mij toe communiceert? Hoe kan ik daar zomaar seks mee hebben, zonder dat die vertrouwensbasis er is?
  maandag 17 april 2017 @ 14:31:38 #63
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_170284371
Ik denk dat je mannen alleen maar afschrikt als je zo krampachtig met seks om gaat (wat overigens niet betekent dat je direct moet neuken o.i.d. iets met dat grijze gebied enzo).
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_170284378
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 14:31 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Ik denk ook echt dat hij mij heel leuk heeft gevonden, en hij heeft mij ook heel goed behandeld verder. Alleen hoe kan ik een man die mij zo lang date dan vertrouwen als hij niet eens exclusief met mij date en mij dit niet vertelt/ naar mij toe communiceert? Hoe kan ik daar zomaar seks mee hebben, zonder dat die vertrouwensbasis er is?
Waarom zou je er geen seks mee kunnen hebben dan? Seks is vrij eenvoudig.
  maandag 17 april 2017 @ 14:33:38 #65
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_170284394
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 14:08 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Nee, als ik het wil kan ik het met bijna elke man krijgen op welk moment ik dat ook wil. In een ander topic vergeleek ik het met iets dat net zo verkrijgbaar is als een flesje water in de supermarkt. Ik wil iets bijzonder, iets dat me het gevoel geeft dat we op persoonlijk vlak voor elkaar gaan en dan ons op ander vlak helemaal blootstellen en los kunnen gaan. Dat is iets heel anders dan wat jij voor mij invult he. ;)
Ik constateer dat jij in meerdere topics er prat op gaat geen seks te willen voor je een vaste relatie wikt. Je dweept ermee. Het is wat je vertelt aan mannen die je nog geen dag kent. Je username lijkt ernaar te verwijzen. Ik noem dat ziekelijk geobsedeerd. Ik knap daar op af: don't stick your dick in sick.
  maandag 17 april 2017 @ 14:33:47 #66
458679 Ruse
Super, man
pi_170284396
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 14:31 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

maar als je een half jaar date zonder seks, dan gaat het toch ook nergens heen? wat verwacht je dan
pi_170284462
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 14:32 schreef ems. het volgende:

[..]

Waarom zou je er geen seks mee kunnen hebben dan? Seks is vrij eenvoudig.
Omdat seks voor mij niet puur iets fysiek is, maar een voor mij erg diepe emotionele band schept. Ik kan niet met zoveel verschillende mannen seks hebben vanuit mijn eigenwaarde, terwijl het voor mij geen enkele moeite kost om uitgevraagd te worden. Iets dat veel mannen zouden willen hebben, want zij schijnen geen enkele issue te hebben met rondneuken (tenzij ze er een SOA aan overhouden ;).
pi_170284523
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 14:33 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Ik constateer dat jij in meerdere topics er prat op gaat geen seks te willen voor je een vaste relatie wikt. Je dweept ermee. Het is wat je vertelt aan mannen die je nog geen dag kent. Je username lijkt ernaar te verwijzen. Ik noem dat ziekelijk geobsedeerd. Ik knap daar op af: don't stick your dick in sick.
Mijn username heeft er mee te maken dat ik goedgelovig ben en best een brave burger. Dat jij dit met andere dingen linkt is jouw ziekelijke mind. Als je niet kan bijdragen aan een zinvolle discussie in dit topic, raak dan ergens anders je agressie kwijt plz.
pi_170284609
quote:
99s.gif Op maandag 17 april 2017 14:33 schreef Ruse het volgende:

[..]

maar als je een half jaar date zonder seks, dan gaat het toch ook nergens heen? wat verwacht je dan
Dat was ook de conclusie van die datingperiode. Mijn houding dat ik geen seks wilde hebben was de dealbreaker, en als dat een dealbreaker moet zijn hetzij zo, mijn waarden zijn me dan meer waard. Ik vind het gewoon heel gek dat iemand die je op persoonlijk vlak zo leuk lijkt te vinden om deze reden kan laten gaan, dat probeer ik te begrijpen. Seks kan je zoooo makkelijk en overal krijgen,snap niet dat iemand daar zo wanhopig over kan doen.
pi_170284611
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 14:37 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Omdat seks voor mij niet puur iets fysiek is, maar een voor mij erg diepe emotionele band schept.
Dat lijkt me des te meer reden om zo snel mogelijk seks te hebben :P
quote:
Ik kan niet met zoveel verschillende mannen seks hebben vanuit mijn eigenwaarde, terwijl het voor mij geen enkele moeite kost om uitgevraagd te worden. Iets dat veel mannen zouden willen hebben, want zij schijnen geen enkele issue te hebben met rondneuken (tenzij ze er een SOA aan overhouden ;).
Ik snap niet zo goed waarom je zo over seks denkt maar ja, een hoop mensen (zowel mannen als vrouwen trouwens) denken daar (gelukkig :P ) heel anders over. Als je dan om dit soort redenen seks gaat afhouden dan vind ik het niet heel vreemd dat daar soms mensen op afknappen of ergens anders seks gaan zoeken als het nog bij daten blijft. Dat hoeft trouwens niet automatisch te betekenen dat ze niet geļnteresseerd in je zijn.

Zoals ik al zei: Voor mij zou het een afknapper zijn. Niet zozeer omdat ik geen geduld heb maar omdat ik heel anders over seks denk. Als iemand daar dan op zo'n manier mee omgaat weet ik dat het niets gaat worden.
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 14:44 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Dat was ook de conclusie van die datingperiode. Mijn houding dat ik geen seks wilde hebben was de dealbreaker, en als dat een dealbreaker moet zijn hetzij zo, mijn waarden zijn me dan meer waard. Ik vind het gewoon heel gek dat iemand die je op persoonlijk vlak zo leuk lijkt te vinden om deze reden kan laten gaan, dat probeer ik te begrijpen. Seks kan je zoooo makkelijk en overal krijgen,snap niet dat iemand daar zo wanhopig over kan doen.
Dat is het punt dus. In mijn ogen ben jij degene die een beetje wanhopig doet over seks.
  maandag 17 april 2017 @ 14:44:42 #71
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_170284612
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 14:08 schreef ems. het volgende:
Ik zou haar inderdaad om die reden laten gaan. Niet omdat ik per se zsm seks wil, maar omdat ik me niet wil associėren met mensen die zo vreemd met seks om gaan dat ze dat alleen in een relatie zouden willen.
Ja, zoiets. Je zou het ook nog zo kunnen zien dat je pas een echte vaste relatie hebt als het tot seks komt na een tijdje elkaar regelmatig te hebben gezien en geknuffeld.
Dus geen ONS, maar natuurlijk gegroeide intimiteit waarin het wederzijds vertrouwen duidelijk wordt door de seks, in plaats van eerst dat vertrouwen contractueel vast te leggen.

Zijn van die sprookjes over, je belooft eeuwige trouw aan de mooiste vrouw op aarde en dan blijkt in de huwelijksnacht dat het een monster is. Zal beslist een kern van waarheid in zitten.
  maandag 17 april 2017 @ 14:48:47 #72
458679 Ruse
Super, man
pi_170284678
quote:

[..]

maar het is een dealbreaker omdat jij niet gaat voor diegene. het moet van twee kanten komen

en seks kun jij ongetwijfeld overal krijgen. als je een mooie vrouw bent zal dat niet moeilijk zijn, maar er is nogal een verschil tussen direct beschikbare seks en seks met iemand waar je een relatie mee wilt.
pi_170284680
Super erg bezig zijn met een relatie vinden en super erg bezig zijn met geen seks willen hebben vind ik persoonlijk nogal afknappers. Overigens begrijp ik wel dat makkelijk zijn met seks bepaalde nadelen oplevert in het proces van elkaar leren kennen, maar het onthouden van seks levert weer nieuwe nadelen op.

Ik heb wel eens een vriendin gehad die pas na een (voor mij) lange tijd in een relatie seks wilde hebben. Achteraf gezien heeft het er juist voor gezorgd dat ik niet doorhad dat wij op bepaalde vlakken totaal niet bij elkaar pasten. Ik was (naast dat ik haar wel echt leuk vond) veel te veel bezig met het bereiken van het punt waarop ze seks met me zou willen.
pi_170284683
Als een man krampachtig seks zou afhouden terwijl (na) een date de sfeer ernaar is, zou ik dat wel een belemmering vinden voor een relatie. Zelf ben ik best hedonistisch ingesteld en zou het fijn vinden als ik aan mijn (would be) partner merk dat hij ook gewoon kan genieten en geen blokkades heeft. Jezelf in zoiets tegenhouden is voor mij een red flag voor drama en issues. Leef en geniet.
And the druids turn to stone...
  maandag 17 april 2017 @ 14:49:39 #75
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_170284693
quote:

[..]

Maar jij hebt dus serieus een man een half jaar lang gedate en gedacht dat hij een vaste relatie zou willen, zonder dat er een klik was, zonder dat je veilig, geliefd of geborgen voelde?
Had je nog gedacht dat die klik of emotionele band na dat halfjaar nog zou komen, zodat je alsnog een vaste relatie zou kunnen beginnen?

[ Bericht 0% gewijzigd door Lunatiek op 17-04-2017 14:55:25 ]
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')