abonnement Unibet Coolblue
pi_170283763
quote:
99s.gif Op maandag 17 april 2017 13:43 schreef Ruse het volgende:

[..]

maar wat bedoel je dan met een 'relatie'? in mijn ogen ontwikkelt die relatie zich juist onvolledig als er geen seks aan te pas komt, want dan ken je dat deel van elkaar niet.

het blijft een gokje hoor, samen iets proberen. de uitkomst staat hoe dan ook niet vast. ik ben wel eens zonder bedoelingen gaan daten met een vrouw en 3 jaar bij haar gebleven omdat het klikte.

ik zie niet zo goed in wat je probeert te bereiken en hoe je een relatie en seks los van elkaar kunt zien
Ik zie een relatie juist niet los van seks, voor mij is er pas seks binnen een relatie (dus na een tijdje daten, verliefd zijn, bij elkaar willen zijn etc.dan voor elkaar kenbaar maken dat er een vaste relatie is), maar zoals je zit willen veel mannen eerst de "proefrit" voor ze een relatie willen. Dat is de discussie hier, zou je iemand daarvoor laten gaan?
  maandag 17 april 2017 @ 13:51:43 #52
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_170283799
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 13:36 schreef Swaggmon het volgende:
Ja doen, als het niks wordt kun je haar altijd nog dumpen en jij hebt haar ook nog eens gepakt. Als je nu laat gaan is hetzelfde minus de seks, dus maak maar je keuze.
Precies dat. Beloof eeuwige trouw, neuk zolang je wilt, dump haar als je geen zin meer in haar hebt.
Zo gaat het altijd al. Alleen kan dat bij een goede relatie heel lang duren en hoe lang het duurt weet je nooit van tevoren.

Bovendien kunnen vrouwen zich zelfs bij de grootste vreemdgangers veilig en geborgen voelen, zolang ze niks van het overspel weten.
pi_170283804
quote:
99s.gif Op maandag 17 april 2017 13:47 schreef Ruse het volgende:

[..]

en dan kan ze achter het raam?

[..]

TS is de vrouw in dit geval he :') en er staat nergens dat de man aandringt op seks, ze wil gewoon weten hoe groot het risico op afknappen van de man zijn kant is
Ze wilt de psychologie weten, daar heb je het dus TS. Kijk naar mijn eerste reactie, zo denken zeker 95% van de mannen en als hij al zo een wilde geschiedenis heeft, hoort hij zeker niet in de overige 5% van mannen.
  maandag 17 april 2017 @ 13:53:39 #54
458679 Ruse
Super, man
pi_170283836
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 13:49 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Ik zie een relatie juist niet los van seks, voor mij is er pas seks binnen een relatie (dus na een tijdje daten, verliefd zijn, bij elkaar willen zijn etc.dan voor elkaar kenbaar maken dat er een vaste relatie is), maar zoals je zit willen veel mannen eerst de "proefrit" voor ze een relatie willen. Dat is de discussie hier, zou je iemand daarvoor laten gaan?
even voor de duidelijkheid, hoe lang date je al met deze kerel en wanneer verwacht jij de relatie kenbaar te willen maken?
got some money in my pocket, don’t remember where I got it
  maandag 17 april 2017 @ 13:56:11 #55
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_170283888
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 13:49 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Ik zie een relatie juist niet los van seks, voor mij is er pas seks binnen een relatie (dus na een tijdje daten, verliefd zijn, bij elkaar willen zijn etc.dan voor elkaar kenbaar maken dat er een vaste relatie is), maar zoals je zit willen veel mannen eerst de "proefrit" voor ze een relatie willen. Dat is de discussie hier, zou je iemand daarvoor laten gaan?
Hoelang moet dat duren?
En is er dan wel intimiteit zonder penetratie, bijvoorbeeld? Zou je een striptease willen doen? Blowjob?
Stel je de proefrit dan niet gewoon uit? Word je na maanden jaren bouwen aan je relatie alsnog gedumpt.
pi_170283995
quote:
99s.gif Op maandag 17 april 2017 13:53 schreef Ruse het volgende:

[..]

even voor de duidelijkheid, hoe lang date je al met deze kerel en wanneer verwacht jij de relatie kenbaar te willen maken?
Ik heb iets langer dan een half jaar gedate (meer dan 10 leuke dates van een dag lang moet je hierbij denken), maar dat was niet exclusief aan zijn kant toen ik na een tijdje vroeg of het exclusief was. Deze jongen wist vanaf het begin ook dat ik geen seks wilde hebben voor een vaste relatie, en dat heeft mij best pijn gedaan. Ik heb het daarna stopgezet, wat het ook had moge zijn. Hij bleef nog twee jaar contact opnemen en kort geleden heb ik definitief contact verbroken. Deze jongen had 1 relatie gehad, en geen slechte ervaringen daarmee oid.
pi_170284044
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 13:56 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Hoelang moet dat duren?
En is er dan wel intimiteit zonder penetratie, bijvoorbeeld? Zou je een striptease willen doen? Blowjob?
Stel je de proefrit dan niet gewoon uit? Word je na maanden jaren bouwen aan je relatie alsnog gedumpt.
Die dingen doe ik alleen in een relatie, het is niet iets dat ik met elke jongen die ik date zou willen doen. Daarvoor moet ik iemand bijzonder genoeg vinden. Zoenen en hand in hand lopen dat soort dingen samen dingen ondernemen en met elkaar praten, knuffelen, dat doe ik in een datingfase.
  maandag 17 april 2017 @ 14:05:43 #58
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_170284049
quote:
99s.gif Op maandag 17 april 2017 13:47 schreef Ruse het volgende:

TS is de vrouw in dit geval he :') en er staat nergens dat de man aandringt op seks, ze wil gewoon weten hoe groot het risico op afknappen van de man zijn kant is
Me dunkt dat dat afknappen niet alleen om wel of geen seks is, maar TS lijkt volledig geobsedeerd te zijn door seks en het niet hebben daarvan.
Die obsessie zou voor mij de ultieme afknapper zijn, niet het uitstellen van seks. De nadruk in een relatie leggen op wat je niet mag werkt niet, terwijl je bij een normale wat gereserveerde vrouw moeiteloos wacht tot ze klaar is voor seks.
pi_170284088
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 14:05 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Me dunkt dat dat afknappen niet alleen om wel of geen seks is, maar TS lijkt volledig geobsedeerd te zijn door seks en het niet hebben daarvan.
Die obsessie zou voor mij de ultieme afknapper zijn, niet het uitstellen van seks. De nadruk in een relatie leggen op wat je niet mag werkt niet, terwijl je bij een normale wat gereserveerde vrouw moeiteloos wacht tot ze klaar is voor seks.
Nee, als ik het wil kan ik het met bijna elke man krijgen op welk moment ik dat ook wil. In een ander topic vergeleek ik het met iets dat net zo verkrijgbaar is als een flesje water in de supermarkt. Ik wil iets bijzonder, iets dat me het gevoel geeft dat we op persoonlijk vlak voor elkaar gaan en dan ons op ander vlak helemaal blootstellen en los kunnen gaan. Dat is iets heel anders dan wat jij voor mij invult he. ;)
pi_170284091
Ik zou haar inderdaad om die reden laten gaan. Niet omdat ik per se zsm seks wil, maar omdat ik me niet wil associëren met mensen die zo vreemd met seks om gaan dat ze dat alleen in een relatie zouden willen. Ik ben niet van die libelle-ethiek.
Conscience do cost.
  maandag 17 april 2017 @ 14:22:35 #61
458679 Ruse
Super, man
pi_170284263
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 14:02 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Ik heb iets langer dan een half jaar gedate (meer dan 10 leuke dates van een dag lang moet je hierbij denken), maar dat was niet exclusief aan zijn kant toen ik na een tijdje vroeg of het exclusief was. Deze jongen wist vanaf het begin ook dat ik geen seks wilde hebben voor een vaste relatie, en dat heeft mij best pijn gedaan. Ik heb het daarna stopgezet, wat het ook had moge zijn. Hij bleef nog twee jaar contact opnemen en kort geleden heb ik definitief contact verbroken. Deze jongen had 1 relatie gehad, en geen slechte ervaringen daarmee oid.
vaag verhaal. als hij op 10 lange dates met je gaat en jullie hadden het leuk samen en hij was niet rancuneus over het geen sex-deel, dan lijkt het mij dat hij met je op date ging omdat hij je leuk vond.

als je hebt gezegd dat je alleen seks in een relatie wil, dan is het dus ook geen relatie tot er seks is :') dat is een beetje een kromme redenering van mijn kant, maar ik kan me voorstellen dat hij daardoor ook niet exclusief met je date.. je verwacht een soort religieuze toewijding van zijn kant, maar geeft hem niet het vertrouwen wat je zelf graag wilt.

ik zou het niet erg vinden om te wachten op een leuke vrouw, maar als je na een half jaar en zoveel dates nog steeds geen seks wil dan voelt het voor mij alsof jij ook niet voor de relatie kiest.

dus nogmaals, met zulk gedrag saboteer je volgens mij alleen maar dat er iets ontstaat
got some money in my pocket, don’t remember where I got it
pi_170284363
quote:
99s.gif Op maandag 17 april 2017 14:22 schreef Ruse het volgende:

[..]

vaag verhaal. als hij op 10 lange dates met je gaat en jullie hadden het leuk samen en hij was niet rancuneus over het geen sex-deel, dan lijkt het mij dat hij met je op date ging omdat hij je leuk vond.

als je hebt gezegd dat je alleen seks in een relatie wil, dan is het dus ook geen relatie tot er seks is :') dat is een beetje een kromme redenering van mijn kant, maar ik kan me voorstellen dat hij daardoor ook niet exclusief met je date.. je verwacht een soort religieuze toewijding van zijn kant, maar geeft hem niet het vertrouwen wat je zelf graag wilt.

ik zou het niet erg vinden om te wachten op een leuke vrouw, maar als je na een half jaar en zoveel dates nog steeds geen seks wil dan voelt het voor mij alsof jij ook niet voor de relatie kiest.

dus nogmaals, met zulk gedrag saboteer je volgens mij alleen maar dat er iets ontstaat
Ik denk ook echt dat hij mij heel leuk heeft gevonden, en hij heeft mij ook heel goed behandeld verder. Alleen hoe kan ik een man die mij zo lang date dan vertrouwen als hij niet eens exclusief met mij date en mij dit niet vertelt/ naar mij toe communiceert? Hoe kan ik daar zomaar seks mee hebben, zonder dat die vertrouwensbasis er is?
  maandag 17 april 2017 @ 14:31:38 #63
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_170284371
Ik denk dat je mannen alleen maar afschrikt als je zo krampachtig met seks om gaat (wat overigens niet betekent dat je direct moet neuken o.i.d. iets met dat grijze gebied enzo).
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_170284378
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 14:31 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Ik denk ook echt dat hij mij heel leuk heeft gevonden, en hij heeft mij ook heel goed behandeld verder. Alleen hoe kan ik een man die mij zo lang date dan vertrouwen als hij niet eens exclusief met mij date en mij dit niet vertelt/ naar mij toe communiceert? Hoe kan ik daar zomaar seks mee hebben, zonder dat die vertrouwensbasis er is?
Waarom zou je er geen seks mee kunnen hebben dan? Seks is vrij eenvoudig.
Conscience do cost.
  maandag 17 april 2017 @ 14:33:38 #65
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_170284394
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 14:08 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Nee, als ik het wil kan ik het met bijna elke man krijgen op welk moment ik dat ook wil. In een ander topic vergeleek ik het met iets dat net zo verkrijgbaar is als een flesje water in de supermarkt. Ik wil iets bijzonder, iets dat me het gevoel geeft dat we op persoonlijk vlak voor elkaar gaan en dan ons op ander vlak helemaal blootstellen en los kunnen gaan. Dat is iets heel anders dan wat jij voor mij invult he. ;)
Ik constateer dat jij in meerdere topics er prat op gaat geen seks te willen voor je een vaste relatie wikt. Je dweept ermee. Het is wat je vertelt aan mannen die je nog geen dag kent. Je username lijkt ernaar te verwijzen. Ik noem dat ziekelijk geobsedeerd. Ik knap daar op af: don't stick your dick in sick.
  maandag 17 april 2017 @ 14:33:47 #66
458679 Ruse
Super, man
pi_170284396
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 14:31 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Ik denk ook echt dat hij mij heel leuk heeft gevonden, en hij heeft mij ook heel goed behandeld verder. Alleen hoe kan ik een man die mij zo lang date dan vertrouwen als hij niet eens exclusief met mij date en mij dit niet vertelt/ naar mij toe communiceert? Hoe kan ik daar zomaar seks mee hebben, zonder dat die vertrouwensbasis er is?
maar als je een half jaar date zonder seks, dan gaat het toch ook nergens heen? wat verwacht je dan
got some money in my pocket, don’t remember where I got it
pi_170284462
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 14:32 schreef ems. het volgende:

[..]

Waarom zou je er geen seks mee kunnen hebben dan? Seks is vrij eenvoudig.
Omdat seks voor mij niet puur iets fysiek is, maar een voor mij erg diepe emotionele band schept. Ik kan niet met zoveel verschillende mannen seks hebben vanuit mijn eigenwaarde, terwijl het voor mij geen enkele moeite kost om uitgevraagd te worden. Iets dat veel mannen zouden willen hebben, want zij schijnen geen enkele issue te hebben met rondneuken (tenzij ze er een SOA aan overhouden ;).
pi_170284523
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 14:33 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Ik constateer dat jij in meerdere topics er prat op gaat geen seks te willen voor je een vaste relatie wikt. Je dweept ermee. Het is wat je vertelt aan mannen die je nog geen dag kent. Je username lijkt ernaar te verwijzen. Ik noem dat ziekelijk geobsedeerd. Ik knap daar op af: don't stick your dick in sick.
Mijn username heeft er mee te maken dat ik goedgelovig ben en best een brave burger. Dat jij dit met andere dingen linkt is jouw ziekelijke mind. Als je niet kan bijdragen aan een zinvolle discussie in dit topic, raak dan ergens anders je agressie kwijt plz.
pi_170284609
quote:
99s.gif Op maandag 17 april 2017 14:33 schreef Ruse het volgende:

[..]

maar als je een half jaar date zonder seks, dan gaat het toch ook nergens heen? wat verwacht je dan
Dat was ook de conclusie van die datingperiode. Mijn houding dat ik geen seks wilde hebben was de dealbreaker, en als dat een dealbreaker moet zijn hetzij zo, mijn waarden zijn me dan meer waard. Ik vind het gewoon heel gek dat iemand die je op persoonlijk vlak zo leuk lijkt te vinden om deze reden kan laten gaan, dat probeer ik te begrijpen. Seks kan je zoooo makkelijk en overal krijgen,snap niet dat iemand daar zo wanhopig over kan doen.
pi_170284611
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 14:37 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Omdat seks voor mij niet puur iets fysiek is, maar een voor mij erg diepe emotionele band schept.
Dat lijkt me des te meer reden om zo snel mogelijk seks te hebben :P
quote:
Ik kan niet met zoveel verschillende mannen seks hebben vanuit mijn eigenwaarde, terwijl het voor mij geen enkele moeite kost om uitgevraagd te worden. Iets dat veel mannen zouden willen hebben, want zij schijnen geen enkele issue te hebben met rondneuken (tenzij ze er een SOA aan overhouden ;).
Ik snap niet zo goed waarom je zo over seks denkt maar ja, een hoop mensen (zowel mannen als vrouwen trouwens) denken daar (gelukkig :P ) heel anders over. Als je dan om dit soort redenen seks gaat afhouden dan vind ik het niet heel vreemd dat daar soms mensen op afknappen of ergens anders seks gaan zoeken als het nog bij daten blijft. Dat hoeft trouwens niet automatisch te betekenen dat ze niet geïnteresseerd in je zijn.

Zoals ik al zei: Voor mij zou het een afknapper zijn. Niet zozeer omdat ik geen geduld heb maar omdat ik heel anders over seks denk. Als iemand daar dan op zo'n manier mee omgaat weet ik dat het niets gaat worden.
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 14:44 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Dat was ook de conclusie van die datingperiode. Mijn houding dat ik geen seks wilde hebben was de dealbreaker, en als dat een dealbreaker moet zijn hetzij zo, mijn waarden zijn me dan meer waard. Ik vind het gewoon heel gek dat iemand die je op persoonlijk vlak zo leuk lijkt te vinden om deze reden kan laten gaan, dat probeer ik te begrijpen. Seks kan je zoooo makkelijk en overal krijgen,snap niet dat iemand daar zo wanhopig over kan doen.
Dat is het punt dus. In mijn ogen ben jij degene die een beetje wanhopig doet over seks.
Conscience do cost.
  maandag 17 april 2017 @ 14:44:42 #71
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_170284612
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 14:08 schreef ems. het volgende:
Ik zou haar inderdaad om die reden laten gaan. Niet omdat ik per se zsm seks wil, maar omdat ik me niet wil associëren met mensen die zo vreemd met seks om gaan dat ze dat alleen in een relatie zouden willen.
Ja, zoiets. Je zou het ook nog zo kunnen zien dat je pas een echte vaste relatie hebt als het tot seks komt na een tijdje elkaar regelmatig te hebben gezien en geknuffeld.
Dus geen ONS, maar natuurlijk gegroeide intimiteit waarin het wederzijds vertrouwen duidelijk wordt door de seks, in plaats van eerst dat vertrouwen contractueel vast te leggen.

Zijn van die sprookjes over, je belooft eeuwige trouw aan de mooiste vrouw op aarde en dan blijkt in de huwelijksnacht dat het een monster is. Zal beslist een kern van waarheid in zitten.
  maandag 17 april 2017 @ 14:48:47 #72
458679 Ruse
Super, man
pi_170284678
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 14:44 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Dat was ook de conclusie van die datingperiode. Mijn houding dat ik geen seks wilde hebben was de dealbreaker, en als dat een dealbreaker moet zijn hetzij zo, mijn waarden zijn me dan meer waard. Ik vind het gewoon heel gek dat iemand die je op persoonlijk vlak zo leuk lijkt te vinden om deze reden kan laten gaan, dat probeer ik te begrijpen. Seks kan je zoooo makkelijk en overal krijgen,snap niet dat iemand daar zo wanhopig over kan doen.
maar het is een dealbreaker omdat jij niet gaat voor diegene. het moet van twee kanten komen

en seks kun jij ongetwijfeld overal krijgen. als je een mooie vrouw bent zal dat niet moeilijk zijn, maar er is nogal een verschil tussen direct beschikbare seks en seks met iemand waar je een relatie mee wilt.
got some money in my pocket, don’t remember where I got it
pi_170284680
Super erg bezig zijn met een relatie vinden en super erg bezig zijn met geen seks willen hebben vind ik persoonlijk nogal afknappers. Overigens begrijp ik wel dat makkelijk zijn met seks bepaalde nadelen oplevert in het proces van elkaar leren kennen, maar het onthouden van seks levert weer nieuwe nadelen op.

Ik heb wel eens een vriendin gehad die pas na een (voor mij) lange tijd in een relatie seks wilde hebben. Achteraf gezien heeft het er juist voor gezorgd dat ik niet doorhad dat wij op bepaalde vlakken totaal niet bij elkaar pasten. Ik was (naast dat ik haar wel echt leuk vond) veel te veel bezig met het bereiken van het punt waarop ze seks met me zou willen.
pi_170284683
Als een man krampachtig seks zou afhouden terwijl (na) een date de sfeer ernaar is, zou ik dat wel een belemmering vinden voor een relatie. Zelf ben ik best hedonistisch ingesteld en zou het fijn vinden als ik aan mijn (would be) partner merk dat hij ook gewoon kan genieten en geen blokkades heeft. Jezelf in zoiets tegenhouden is voor mij een red flag voor drama en issues. Leef en geniet.
And the druids turn to stone...
  maandag 17 april 2017 @ 14:49:39 #75
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_170284693
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 14:44 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Dat was ook de conclusie van die datingperiode. Mijn houding dat ik geen seks wilde hebben was de dealbreaker, en als dat een dealbreaker moet zijn hetzij zo, mijn waarden zijn me dan meer waard. Ik vind het gewoon heel gek dat iemand die je op persoonlijk vlak zo leuk lijkt te vinden om deze reden kan laten gaan, dat probeer ik te begrijpen. Seks kan je zoooo makkelijk en overal krijgen,snap niet dat iemand daar zo wanhopig over kan doen.
Maar jij hebt dus serieus een man een half jaar lang gedate en gedacht dat hij een vaste relatie zou willen, zonder dat er een klik was, zonder dat je veilig, geliefd of geborgen voelde?
Had je nog gedacht dat die klik of emotionele band na dat halfjaar nog zou komen, zodat je alsnog een vaste relatie zou kunnen beginnen?

[ Bericht 0% gewijzigd door Lunatiek op 17-04-2017 14:55:25 ]
pi_170284759
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 14:49 schreef Panthera1984 het volgende:
Als een man krampachtig seks zou afhouden terwijl (na) een date de sfeer ernaar is, zou ik dat wel een belemmering vinden voor een relatie. Zelf ben ik best hedonistisch ingesteld en zou het fijn vinden als ik aan mijn (would be) partner merk dat hij ook gewoon kan genieten en geen blokkades heeft. Jezelf in zoiets tegenhouden is voor mij een red flag voor drama en issues. Leef en geniet.
Beter verwoord dan ik. Hoewel ik seks-willen-hebben geeneens meteen hedonistisch zou noemen :P
Conscience do cost.
pi_170284876
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 14:49 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Maar jij hebt dus serieus een man een half jaar lang gedate en gedacht dat hij een vaste relatie zou willen, zonder dat er een klik was, zonder dat je veilig, geliefd of geborgen voelde?
Had je nog gedacht dat die klik of emotionele band na dat halfjaar nog zou komen, zodat je alsnog een vaste relatie zou kunnen beginnen?
Ik ben met hem gaan daten gewoon omdat hij mij een knappe,lieve en intelligente jongen leek. Hij was heel goed voor me en dat kan ik erg waarderen. Na een tijdje begon ik hem leuker te vinden, en ergens voelde het niet goed dus ik ben gaan vragen of hij mij exclusief aan het daten was of niet. Dat was niet zo. Dus om antwoord te geven op je vraag, ik voelde mij niet veilig, wel geliefd. Die emotionele band zou komen als hij mij exclusief zou daten, want hoe het is verlopen heeft mijn vertrouwen wel geschaad en zou ik in de toekomst ook geen relatie mee beginnen. ;)
pi_170284901
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 19:44 schreef TheInnocent het volgende:
Je bent een gewilde man in het vrouwencircuit, dat weet je en hebt er ook erg van genoten. Nu zit je in een fase (je loopt bijv. tegen je 30e levensjaar aan) waar je hier geen voldoening meer uit haalt om welke reden dan ook en vastigheid wilt.

Je komt een erg mooie, leuke, loyale en intelligente vrouw (met humor) tegen die je erg aantrekkelijk vindt. Je date haar een tijdje, maar ze wil alleen seks in een relatie.

Zou je haar om die reden laten gaan?

Graag serieuze reacties van niet autistische Fokkers, ik ben benieuwd naar de mannenpsychologie hierachter. ;)
Ik vermoed dat ik zo'n vrouw zou laten gaan maar om een andere reden. Dan komt ze bezitterig en/of claimerig over terwijl ze mij weinig teruggeeft in de vorm van fysieke liefde bijvoorbeeld.

In de praktijk "wil" ik eigenlijk nooit seks. Een meisje moet wel heel verleidelijk, en uitdagend doen voordat ik zo getriggerd ben dat ik boven op haar wil springen en in zulke gevallen wil zij meestal ook wel. Bij 90% van mijn dates denk ik toch: ik heb een vriendje gevonden, maar meer hoeft van mij toch niet zo. En dat is dan wederzijds.
pi_170284907
quote:
99s.gif Op maandag 17 april 2017 14:48 schreef Ruse het volgende:

[..]

maar het is een dealbreaker omdat jij niet gaat voor diegene. het moet van twee kanten komen

en seks kun jij ongetwijfeld overal krijgen. als je een mooie vrouw bent zal dat niet moeilijk zijn, maar er is nogal een verschil tussen direct beschikbare seks en seks met iemand waar je een relatie mee wilt.
Zo heeft hij het ook opgevat, terwijl ik niet exclusief daten de dealbreaker vind. We waren voor elkaar een dealbreaker om een verschillende reden.
  maandag 17 april 2017 @ 15:11:03 #80
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_170285043
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 15:00 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Ik ben met hem gaan daten gewoon omdat hij mij een knappe,lieve en intelligente jongen leek. Hij was heel goed voor me en dat kan ik erg waarderen. Na een tijdje begon ik hem leuker te vinden, en ergens voelde het niet goed dus ik ben gaan vragen of hij mij exclusief aan het daten was of niet. Dat was niet zo. Dus om antwoord te geven op je vraag, ik voelde mij niet veilig, wel geliefd. Die emotionele band zou komen als hij mij exclusief zou daten, want hoe het is verlopen heeft mijn vertrouwen wel geschaad en zou ik in de toekomst ook geen relatie mee beginnen. ;)
Hij had het kunnen ontkennen, dat hij ook anderen aan het daten was, bijvoorbeeld om jouw gevoelens te sparen of jullie gezamenlijke toekomst niet op het spel te zetten. Blijkbaar was er meer aan de hand, maar dat past allemaal niet on jouw verknipte beeld van mannen.
Voor hem was het natuurlijk fijn dat hij een mooie, begeerde vriendin had, dat geeft status en zelfvertrouwen, dus ook meer kans op een betere relatie met een minder geobsedeerde vrouw.
  maandag 17 april 2017 @ 15:11:12 #81
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_170285045
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 15:02 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Zo heeft hij het ook opgevat, terwijl ik niet exclusief daten de dealbreaker vind. We waren voor elkaar een dealbreaker om een verschillende reden.
Je wil geen sex buiten een relatie.. Hij had dus ook geen relatie...
Je wilt hem exclusief zonder relatie? Wat heeft hij daar precies aan dan? Je wilt dus gewoon een relatie zonder sex..?
Wat verwacht je nou van mannen? dat ze je aanbidden ofzo?

Ik vind het een beetje een ziekelijke obsessie van iets wat heel makkelijk werkt... De topics blijven ook maar komen terwijl ze allemaal hetzelfde zijn..
  maandag 17 april 2017 @ 15:19:35 #82
458679 Ruse
Super, man
pi_170285216
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 15:02 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Zo heeft hij het ook opgevat, terwijl ik niet exclusief daten de dealbreaker vind. We waren voor elkaar een dealbreaker om een verschillende reden.
van wat voor seks hou je eigenlijk? mag het wel een beetje stevig zijn en ga je in een relatie wel goed los?
got some money in my pocket, don’t remember where I got it
pi_170285456
quote:
14s.gif Op maandag 17 april 2017 15:11 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Je wil geen sex buiten een relatie.. Hij had dus ook geen relatie...
Je wilt hem exclusief zonder relatie? Wat heeft hij daar precies aan dan? Je wilt dus gewoon een relatie zonder sex..?
Wat verwacht je nou van mannen? dat ze je aanbidden ofzo?

Ik vind het een beetje een ziekelijke obsessie van iets wat heel makkelijk werkt... De topics blijven ook maar komen terwijl ze allemaal hetzelfde zijn..
Dit. TS wil exclusiviteit zonder dat er exclusiviteit is afgesproken en terwijl de man bij haar ook niet aan zijn seksuele behoeftes kan voldoen. Bij voorkeur bij een man die erg gewild is en daar volop van genoten heeft. TS vindt zichzelf wel heel speciaal.
  maandag 17 april 2017 @ 15:41:14 #84
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_170285659
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 13:12 schreef Lunatiek het volgende:
Er zijn duizenden mannen -miljoenen- die en zorgzaamheid trouw en plechtig hebben beloofd aan vrouw, familie, de wet en god en alsnog tijdens hun huwelijk vreemdgaan.
Vreemdgaan tijdens het huwelijk was ooit bij wet verboden. Dus het was ooit wel zo dat je iemand voor de rechter kon slepen omdat ie zich niet aan de eeuwig beloofde trouw hield.

Het bewijzen daarvan werd alleen een beetje lastig.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  maandag 17 april 2017 @ 16:20:00 #85
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_170286427
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 15:41 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Vreemdgaan tijdens het huwelijk was ooit bij wet verboden. Dus het was ooit wel zo dat je iemand voor de rechter kon slepen omdat ie zich niet aan de eeuwig beloofde trouw hield.

Het bewijzen daarvan werd alleen een beetje lastig.
Ja ooit.
Ooit was het voor de adel doodnormaal om er een reeks bastaardkinderen op na te houden. Gewoon in eigen huis, zonder verstoppertje.
Ooit kon je niet trouwen als je geen geld verdiende, bleef je vrijgezel tot 30+ en neuken deed je zolang een dorp verderop, als er kermis was.
Ooit kon je alleen maar scheiden in enkele situaties, waaronder overspel. Dus wat deed je...
Ooit bleef je maagd als je niet getrouwd was, ondanks dat je kinderen had gebaard.
Het Land van Ooit is inmiddels gesloten.
pi_170286679
quote:
99s.gif Op maandag 17 april 2017 15:19 schreef Ruse het volgende:

[..]

van wat voor seks hou je eigenlijk? mag het wel een beetje stevig zijn en ga je in een relatie wel goed los?
quote:
99s.gif Op maandag 17 april 2017 15:19 schreef Ruse het volgende:

[..]

van wat voor seks hou je eigenlijk? mag het wel een beetje stevig zijn en ga je in een relatie wel goed los?
Daar heb ik het niet met de jongen in kwestie over gehad, wel gezegd dat ik het leuk vind om nieuwe dingen uit te proberen. Afwisselend vind ik het leukst, stevig ook dus, zolang het maar varieert. Is dat ook een dealbreaker bij sommigen?
pi_170286904
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 20:02 schreef JohnShooter het volgende:
Proefwip doe ik niet aan, meestal kan ik pas seks hebben na een tijdje, ik ben niet het type voor eerste of tweede date seks.
Ik ben maar 2 keer in mijn 40 jaar echt verliefd geweest, en voor ik sex heb duurt meestal een date of 6 of 7. Ik heb ook maar een paar vrouwtjes gehad.
Dus serieus een aantal keer naar een DvP geweest zonder sex te hebben om te kijken of de huidige relatie wel echt wat werd?
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
  maandag 17 april 2017 @ 16:44:12 #88
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_170286914
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 16:33 schreef TheInnocent het volgende:

Daar heb ik het niet met de jongen in kwestie over gehad, wel gezegd dat ik het leuk vind om nieuwe dingen uit te proberen. Afwisselend vind ik het leukst, stevig ook dus, zolang het maar varieert. Is dat ook een dealbreaker bij sommigen?
Wat jij nieuw en afwisselend en gevarieerd vindt, moet de praktijk uitwijzen. Dan is het wel fijn om er niet pas na de verloving achter te komen dat je niet de hele Kama Sutra bedoelt, maar bovenop mogen al een avontuur vindt. Bijvoorbeeld. Zie de impact van Emanuelle 1 t/m XXX.
pi_170287001
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 16:44 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Wat jij nieuw en afwisselend en gevarieerd vindt, moet de praktijk uitwijzen. Dan is het wel fijn om er niet pas na de verloving achter te komen dat je niet de hele Kama Sutra bedoelt, maar bovenop mogen al een avontuur vindt. Bijvoorbeeld. Zie de impact van Emanuelle 1 t/m XXX.
"Hihi ik ben best wel gek hoor, als je een paar drankjes in me gooit mag je misschien zelfs mijn poesje likken", sta je daar met je sekskooi en martelwerktuigen...
pi_170287025
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 16:44 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Wat jij nieuw en afwisselend en gevarieerd vindt, moet de praktijk uitwijzen. Dan is het wel fijn om er niet pas na de verloving achter te komen dat je niet de hele Kama Sutra bedoelt, maar bovenop mogen al een avontuur vindt. Bijvoorbeeld. Zie de impact van Emanuelle 1 t/m XXX.
Dat dus.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_170287030
Jouw probleem heeft nogsteeds niets te maken met even de kat uit de boom kijken qua fysieke intimiteit. Het heeft te maken met jouw bindingsangst.

Je houdt potienteel geschikte mannen zo meer dan een half jaar aan een lijntje, bent vrij duidelijk in het feit dat je het nog geen relatie vindt. Nog niet genoeg gevoel en vertrouwen hebt.
Kan me echt goed voorstellen dat die serieuze man die na een maand of 2 a 3 de stap naar een relatie wil maken afhaakt als hij erachter komt dat jij die stap nog niet wil maken, nog lang niet.
En dan heb ik het niet zozeer over die seks, maar over gevoel en vertrouwen.

Hou dus op met keer op keer hier praten over hoe dat afhouden van seks je probleem is, dat is niet zo. Na een half jaar het nogsteeds geen relatie noemen, nogsteeds niet zeggen met jou wil ik het (relatie) proberen, ben verliefd op je en vertrouw je. Dat is je probleem. Je komt hier igg over in je teksten alsof je bindingsproblemen hebt en vertrouwensproblemen hebt.
Hou dus ook op met naar die mannen te wijzen, ga naar jezelf kijken en aan jezelf werken. Want na een half jaar nog niet weten of je met iemand verder wil is echt niet heel normaal.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  maandag 17 april 2017 @ 17:08:02 #92
458679 Ruse
Super, man
pi_170287583
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 16:48 schreef erodome het volgende:
Jouw probleem heeft nogsteeds niets te maken met even de kat uit de boom kijken qua fysieke intimiteit. Het heeft te maken met jouw bindingsangst.

Je houdt potienteel geschikte mannen zo meer dan een half jaar aan een lijntje, bent vrij duidelijk in het feit dat je het nog geen relatie vindt. Nog niet genoeg gevoel en vertrouwen hebt.
Kan me echt goed voorstellen dat die serieuze man die na een maand of 2 a 3 de stap naar een relatie wil maken afhaakt als hij erachter komt dat jij die stap nog niet wil maken, nog lang niet.
En dan heb ik het niet zozeer over die seks, maar over gevoel en vertrouwen.

Hou dus op met keer op keer hier praten over hoe dat afhouden van seks je probleem is, dat is niet zo. Na een half jaar het nogsteeds geen relatie noemen, nogsteeds niet zeggen met jou wil ik het (relatie) proberen, ben verliefd op je en vertrouw je. Dat is je probleem. Je komt hier igg over in je teksten alsof je bindingsproblemen hebt en vertrouwensproblemen hebt.
Hou dus ook op met naar die mannen te wijzen, ga naar jezelf kijken en aan jezelf werken. Want na een half jaar nog niet weten of je met iemand verder wil is echt niet heel normaal.
nou ja, laten we niet vergeten dat deze jongen ondertussen altijd verder is blijven daten met anderen, dus tot over zn oren zal hij niet geweest zijn
got some money in my pocket, don’t remember where I got it
pi_170287794
quote:
99s.gif Op maandag 17 april 2017 17:08 schreef Ruse het volgende:

[..]

nou ja, laten we niet vergeten dat deze jongen ondertussen altijd verder is blijven daten met anderen, dus tot over zn oren zal hij niet geweest zijn
Dit is niet de eerste keer dat ze het hierover heeft, ze heeft meerdere voorbeelden gegeven in die tijd en vooral ook aangegeven hoe ze erin staat.
Een halfjaar + vindt ze doodnormaal, daar begint het mee, langer vindt ze zelfs niet raar. En dat dan zonder dat ze echt gevoel en vertrouwen heeft, dus maar gewoon verkennend daten zonder dat het ergens naar toe gaat. Dus al die tijd met een ik weet niet of ik echt wat voor je voel, weet niet of ik het wil proberen met je, weet niet of ik je kan vertrouwen instelling. Dat is waarom zij keer op keer tegen ditzelfde probleem aan loopt. Dat is namelijk het euvel, waarop serieuze mannen afhaken. Die willen ook wat zekerheid, een beantwoorden van hun gevoelens. Als je na een half jaar nogsteeds niet kan zeggen ik vind je leuk, wil met je verder dan vindt je iemand gewoon niet leuk en wil je niet verder. Dat de ander dan die conclusie trekt is niet zo raar.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  maandag 17 april 2017 @ 17:21:14 #94
458679 Ruse
Super, man
pi_170287954
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 16:33 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Daar heb ik het niet met de jongen in kwestie over gehad, wel gezegd dat ik het leuk vind om nieuwe dingen uit te proberen. Afwisselend vind ik het leukst, stevig ook dus, zolang het maar varieert. Is dat ook een dealbreaker bij sommigen?
ik kan het me niet voorstellen dat iemand daarover valt.

nieuwe dingen uitproberen klinkt wel alsof je nog niet heel veel uitgeprobeerd hebt. onervarenheid zou een reden kunnen zijn dat je positie ten opzichte van seks wat anders is dan gebruikelijk

ik denk dat het goed is dat je leert dat seks en vertrouwen en je veilig voelen bij iemand niet per se in een relatie plaats hoeven te vinden. het hebben van een relatie is daar ook zeker geen garantie voor, want er zijn genoeg mannen die hun vriendin in een relatie en daarna niet goed behandelen.
het zou bijdragen aan je zelfvertrouwen en je kan dan wat zelfstandiger door het leven en de mannen wandelen
got some money in my pocket, don’t remember where I got it
  maandag 17 april 2017 @ 17:30:08 #95
458679 Ruse
Super, man
pi_170288137
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 17:14 schreef erodome het volgende:

[..]

Dit is niet de eerste keer dat ze het hierover heeft, ze heeft meerdere voorbeelden gegeven in die tijd en vooral ook aangegeven hoe ze erin staat.
Een halfjaar + vindt ze doodnormaal, daar begint het mee, langer vindt ze zelfs niet raar. En dat dan zonder dat ze echt gevoel en vertrouwen heeft, dus maar gewoon verkennend daten zonder dat het ergens naar toe gaat. Dus al die tijd met een ik weet niet of ik echt wat voor je voel, weet niet of ik het wil proberen met je, weet niet of ik je kan vertrouwen instelling. Dat is waarom zij keer op keer tegen ditzelfde probleem aan loopt. Dat is namelijk het euvel, waarop serieuze mannen afhaken. Die willen ook wat zekerheid, een beantwoorden van hun gevoelens. Als je na een half jaar nogsteeds niet kan zeggen ik vind je leuk, wil met je verder dan vindt je iemand gewoon niet leuk en wil je niet verder. Dat de ander dan die conclusie trekt is niet zo raar.
het is ook zo zonde van je leven, je jeugdigheid gaat snel verloren en voor je het weet staan ze niet meer in de rij. beter wat efficiënter afwerken idd
got some money in my pocket, don’t remember where I got it
pi_170288170
Als ze dat waard is zou ik wel kunnen wachten voor seks. Daarmee bedoel ik dat, als ze qua uiterlijk echt mijn type is. En ze een goede reden heeft en het tussen ons zo goed klikt dat ik nauwelijks denk aan mijn behoeftes als ik met haar ben(zelfs in de avond op de bank).

En met goede reden bedoel ik dat ze altijd al een nette vrouw is geweest en dat <insert reason here> Niet dat ze een slet was of iemand die al vaak is uitgewoond of iets dergelijks, en opeens wilt gaan settlen. Of dat ze bij haar vorige relaties wel proefwippen heeft gehad, en bij mij opeens niet. Dat is ook een not done for me...

En een proefwip hoeft niet persee, desnoods leer ik haar de een of het ander bij als ze echt slecht is in bed. Als ze het maar waard is en de klik er maar is, vind ik het goed.

[ Bericht 15% gewijzigd door NegroideNeger op 17-04-2017 17:42:17 ]
  maandag 17 april 2017 @ 17:48:22 #97
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_170288468
quote:
99s.gif Op maandag 17 april 2017 17:08 schreef Ruse het volgende:

[..]

nou ja, laten we niet vergeten dat deze jongen ondertussen altijd verder is blijven daten met anderen, dus tot over zn oren zal hij niet geweest zijn
Ik geef die jongen groot gelijk. Ook zij zal stappen moeten zetten. Mevrouw zet zichzelf nu neer als een trofee die hij moet zien te bemachtigen, door eerst te voldoen aan een enorme checklist.

Ik geef je het op een briefje mee: als zij haar houding m.b.t. seks niet gaat aanpassen, zal ze nooit een serieuze relatie krijgen. Het is niet echt gezond hoe ze momenteel denkt over dit onderwerp.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_170292360
Deze TS kampt over 10 jaar nog met hetzelfde probleem... Alleen ligt ze tegen die tijd veel minder in de markt en kan ze de door haar gewenste gewilde mannen wel helemaal vergeten.
  Moderator maandag 17 april 2017 @ 21:01:54 #99
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_170293741
quote:
7s.gif Op maandag 17 april 2017 17:48 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Ik geef die jongen groot gelijk. Ook zij zal stappen moeten zetten. Mevrouw zet zichzelf nu neer als een trofee die hij moet zien te bemachtigen, door eerst te voldoen aan een enorme checklist.

Ik geef je het op een briefje mee: als zij haar houding m.b.t. seks niet gaat aanpassen, zal ze nooit een serieuze relatie krijgen. Het is niet echt gezond hoe ze momenteel denkt over dit onderwerp.
Dit is waar, want TS heeft meerdere topics over ditzelfde thema, waarbij ze dezelfde houding laat zien.
Breitling - Instruments for Professionals
  maandag 17 april 2017 @ 21:58:37 #100
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_170296156
quote:
10s.gif Op maandag 17 april 2017 20:25 schreef Jaeger85 het volgende:
Deze TS kampt over 10 jaar nog met hetzelfde probleem... Alleen ligt ze tegen die tijd veel minder in de markt en kan ze de door haar gewenste gewilde mannen wel helemaal vergeten.
Ik denk dat die markt nu ook niet zo groot is om eerlijk te zijn... :N
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')