abonnement Unibet Coolblue
  maandag 17 april 2017 @ 17:54:40 #176
263417 Keyos
Like a Boss
pi_170288599
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 17:42 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Wat een kolder _O- . Dan komen ze nog eerder bij Koeman (of een andere coach uit) dan bij de net beginnende Gio.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_170288656
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 17:54 schreef Keyos het volgende:

[..]

Wat een kolder _O- . Dan komen ze nog eerder bij Koeman (of een andere coach uit) dan bij de net beginnende Gio.
Barcelona heeft de laatste 10 jaar een hoop trainers gehad met 0,0 ervaring.....denk maar aan Guardiola,.....

Gio Zou in hun straatje kunnen passen.....als ex speler die het uitstekend doet bij Feyenoord,.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  maandag 17 april 2017 @ 17:58:14 #178
263417 Keyos
Like a Boss
pi_170288673
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 17:52 schreef Haringkop het volgende:

[..]

Dit, ik vind ook de sfeer echt wel beter is dan pak 'm beet 15-20 jaar geleden.
Nu heb je gewoon rondom heel het veld volle vakken. Dat was toen wel echt anders (vak x "zittuh!") Het enige wat wel veranderd is dat er niet meer echt op de man wordt gespeeld vanaf de tribunes.
Als ik de vergelijking met 8 jaar terug neem (toen had ik voor het eerste een seizoenskaart) had ik ook het idee dat alle spelers ook actief werden toegezongen bij de warming-up en op het veld. Nu zit iedereen een beetje achterover op de zondag-middag in afwachting van een kans. Maar eerlijk gezegd heb ik liever 15 x per seizoen een 6 en 4x per seizoen een 9 qua sfeer dan 19x per seizoen een 6,5 met zo'n stomme capo + trommel. Gelukkig krijgen we dat nooit in de Kuip, mochten we ineens een (grote) jeugdige groep krijgen die dat wilt opzetten zeg ik mijn seizoenskaart stop. Net als dat ik mijn kaart had stopgezet als die FR Lyrics nog een jaartje waren doorgegaan.

Dit halve seizoen bij Excelsior achter de capo is al meer dan zat voor de rest van mijn leven.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 17 april 2017 @ 18:02:23 #179
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_170288749
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 17:54 schreef Keyos het volgende:

[..]

Wat een kolder _O- . Dan komen ze nog eerder bij Koeman (of een andere coach uit) dan bij de net beginnende Gio.
Giovanni is een gerespecteerde oud Barcelona speler. En pakt in zijn eerste seizoen de beker en in de tweede de landstitel.

Niet zo heel gek Cocu zou ook wel op de lijst staan net als Koeman.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  maandag 17 april 2017 @ 18:04:24 #180
263417 Keyos
Like a Boss
pi_170288789
quote:
14s.gif Op maandag 17 april 2017 18:02 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Giovanni is een gerespecteerde oud Barcelona speler. En pakt in zijn eerste seizoen de beker en in de tweede de landstitel.

Niet zo heel gek Cocu zou ook wel op de lijst staan net als Koeman.
Mja, ik hecht gewoon weinig waarde aan zo'n 'lijst'. Uiteindelijk gaat een club als Barcelona toch voor optie 1 of 2. In principe zegt iedereen, zeker met een verleden bij Barcelona, ja op het aanbod. Dan heb je verder niets aan een schaduwlijst met 15 namen.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
  maandag 17 april 2017 @ 18:05:39 #181
438851 Oldground
El Poderoso
pi_170288816
Ik denk dat Vermeer vertrekt en dat ze dan kiezen voor Hahn met Jones als tweede man. Die keuze is eigenlijk bij het herstel van Vermeer al gemaakt.

Daarnaast is het in mijn optiek volkomen afhankelijk van de (hoogte van) aanbiedingen deze zomer. Karsdorp en Vilhena zullen hot-targets zijn. Elia zal ook prima aanbiedingen krijgen, maar die zit hier ook wel erg goed in zijn vel.

Hoop dat we Berghuis kunnen overnemen voor +/- 6 miljoen. Anders in ieder geval een gelijkwaardige vervanger.
Van alles is weer waardeloos.
pi_170288883
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 17:54 schreef Keyos het volgende:

[..]

Wat een kolder _O- . Dan komen ze nog eerder bij Koeman (of een andere coach uit) dan bij de net beginnende Gio.
Gio is niet echt een beginnende coach

quote:
Na de zomer van 2010 begon Van Bronckhorst met de opleiding 'Oefenmeester 1' en hij assisteerde bondscoach Cor Pot bij het Jong Oranje. In augustus 2011 werd hij fulltime assistent van trainer Ronald Koeman bij Feyenoord. Vanaf het seizoen 2012-13 combineerde Van Bronckhorst zijn werkzaamheden bij Feyenoord 1 met het coachen van Jong Feyenoord/Excelsior. Op 23 maart 2015 werd bekend dat Van Bronckhorst met ingang van het seizoen 2015-2016 hoofdtrainer van Feyenoord zou worden. Nadat Fred Rutten op zondag 17 mei 2015 zijn ontslag kreeg, werd Van Bronckhorst die dag al hoofdtrainer van Feyenoord. In zijn eerste duel als hoofdtrainer, op donderdag 21 mei, verloor hij met 1-0 bij sc Heerenveen in de play-offs. In de return kwam Feyenoord niet verder dan een 2-2 gelijkspel in de eigen Kuip, waardoor de club in het seizoen 2015/16 verstoken zou blijven van deelname aan Europees voetbal.
Het seizoen 2015/16 verliep wisselvallig. Mooie zeges werden afgewisseld met onnodige nederlagen. In december 2015 begon een reeks van 7 nederlagen op rij, die door zou lopen tot februari 2016. Feyenoord verloor alle aansluiting met Ajax en PSV en was vrijwel kansloos voor de landstitel. Feyenoord maakte het zichzelf zo lastig dat zelfs de 3e plaats in gevaar kwam en het werd ingehaald door AZ. In februari kreeg Van Bronckhorst hulp van Dick Advocaat, die als vriendendienst Van Bronckhorst achter de schermen ging adviseren en ondersteunen. Feyenoord verloor sindsdien geen wedstrijd meer en eindigde het seizoen op de 3e plaats. Intussen ging het in het bekertoernooi voor de wind en bereikte Feyenoord de finale. In die finale was het met 2-1 te sterk voor FC Utrecht.
Op 31 juli 2016 werd er voor het eerst sinds februari weer verloren. De Johan Cruijffschaal ging met 0-1 verloren tegen PSV. Vervolgens werd een indrukwekkende winstreeks ingezet en werd er 9x op rij gewonnen. Tussendoor werd Manchester United in De Kuip verslagen en won Feyenoord met 0-1 bij PSV. Het eerste puntverlies werd geleden in de thuiswedstrijd tegen Ajax, het werd op de valreep 1-1 door een doelpunt van Dirk Kuyt. Een week later werd met 2-2 gelijkgespeeld tegen Heerenveen. Doordeweeks werd met 10 man met 1-1 gelijkgespeeld bij Zorya Loegansk. De eerste nederlaag werd geleden op zondag 6 november. In een emotionele week waarbij de moeder van Tonny Vilhena kwam te overlijden werd met 1-0 verloren bij Go Ahead Eagles. Vervolgens werd de goede reeks weer doorgezet en werd er tot de winterstop niet meer verloren in de Eredivisie. Wel werd er nog twee keer verloren in de Europa League. Manchester United (4-0) en Fenerbahce (0-1) waren te sterk, waardoor Feyenoord 3e werd in de poule en daardoor Europees uitgeschakeld was. In de Eredivisie werd Feyenoord winterkampioen. In december werd bekend dat Van Bronckhorst zijn lopende contract open zou gaan breken en zou gaan bijtekenen tot de zomer van 2019.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 17 april 2017 @ 18:09:15 #183
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_170288906
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 18:05 schreef Oldground het volgende:
Ik denk dat Vermeer vertrekt en dat ze dan kiezen voor Hahn met Jones als tweede man. Die keuze is eigenlijk bij het herstel van Vermeer al gemaakt.

Daarnaast is het in mijn optiek volkomen afhankelijk van de
_O- _O-
Hahn en Jones andersom.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_170289118
quote:
In de tijd dat hij bij FC Barcelona speelde was zijn bijnaam "Gio".

Hij is bij het publiek bekend als de speler die nooit minder dan 90 minuten speelde (niet alleen omdat hij nooit aan de kant ging, maar ook omdat hij het "vechten" nooit opgaf).

Hij is door collega-voetballer Messi (FC Barcelona) uitgeroepen tot de beste linksback ter wereld.
In november 2011 kreeg hij een onderscheiding van de UEFA voor het spelen van ten minste 100 interlands.[2]

Andere feiten[bewerken]
Hij werkt sinds september 2010 als voetbalanalist voor SkySports.
In 2012 heeft hij, samen met zijn vrouw Marieke van Bronckhorst, het naschoolse traject S.V. GIO opgezet. Kinderen uit groep 7 en 8 van de basisschool komen één middag in de week, gedurende 20 weken, naar locatie om ondersteuning te krijgen op het gebied van onderwijs en sport. Dit gebeurt op twee locaties; De Kuip en bij Voetbalvereniging LMO.
quote:
Hij is door collega-voetballer Messi (FC Barcelona) uitgeroepen tot de beste linksback ter wereld.
In november 2011 kreeg hij een onderscheiding van de UEFA voor het spelen van ten minste 100 interlands.[2]
Het is algemeen bekend dat Messi een hoop bepaalt bij Barcelona.......alleen om die reden neem ik dit bericht heel serieus.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  maandag 17 april 2017 @ 18:29:58 #185
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_170289399
Oke Klaas.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_170289477
quote:
14s.gif Op maandag 17 april 2017 17:13 schreef Typisch het volgende:
Jones, Kongolo en Berghuis.

Vilhena en Karsdorp zie ik ook wel gaan als er een mooie club komt. Elia misschien, maar ik denk dat hij wel te porren is voor een rondje CL. En Kuyt natuurlijk, maar dat is geen basisspeler meer.

Ik hoop dat ze Berghuis kunnen kopen voor een miljoentje of 4.0-4.5.
Als je je voorhoede kan behouden doe je zo weer mee om kampioenschap. Voor Vilhena kan je wel een vervanger halen. En karsdorp ook.

Elia overtuigen te blijven en Berghuis halen.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_170289605
quote:
14s.gif Op maandag 17 april 2017 17:13 schreef Typisch het volgende:

[..]

Jones, Kongolo en Berghuis.

Vilhena en Karsdorp zie ik ook wel gaan als er een mooie club komt. Elia misschien, maar ik denk dat hij wel te porren is voor een rondje CL. En Kuyt natuurlijk, maar dat is geen basisspeler meer.

Ik hoop dat ze Berghuis kunnen kopen voor een miljoentje of 4.0-4.5.
Ik ben er niet kapot van. Berghuis dan. Flegmatieke, slappe voetballer.

De moeder van Vilhena is ons ontvallen toch? Dan zal hij mogelijk ook openstaan voor een move. En dat zal wat beter voor hem uitvallen dan Samp.

Karsdorp heb ik toch een beetje mijn twijfels bij. Speelt heel regelmatig met oogkleppen op. Weinig overzicht.

Het meest zonde is Kongolo. Dat vind ik een erg goede mandekker, die het ook laat zien op linksback. Die speelt binnen dit en 5 jaar bij een topclub. Toekomstige centraal duo met De Vrij/De Ligt/Van Dijk/Obispo. Die laatste is een garpje. Want dat is ook een linksbenige verdediger. :{
pi_170289647
ik was toch even benieuwd wie die marieke van Bronckhorst dan wel was....



_O_ _O_ _O_
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  maandag 17 april 2017 @ 18:39:44 #189
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_170289692
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 18:36 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Ik ben er niet kapot van. Berghuis dan. Flegmatieke, slappe voetballer.

De moeder van Vilhena is ons ontvallen toch? Dan zal hij mogelijk ook openstaan voor een move. En dat zal wat beter voor hem uitvallen dan Samp.

Karsdorp heb ik toch een beetje mijn twijfels bij. Speelt heel regelmatig met oogkleppen op. Weinig overzicht.

Het meest zonde is Kongolo. Dat vind ik een erg goede mandekker, die het ook laat zien op linksback. Die speelt binnen dit en 5 jaar bij een topclub. Toekomstige centraal duo met De Vrij/De Ligt/Van Dijk/Obispo. Die laatste is een garpje. Want dat is ook een linksbenige verdediger. :{
Kongolo is wel erg vaak geblesseerd.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_170289748
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 18:39 schreef Caland het volgende:

[..]

Kongolo is wel erg vaak geblesseerd.
Helemaal waar. Laten we hopen dat het groeipijn is. :{
pi_170289760
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 18:36 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Ik ben er niet kapot van. Berghuis dan. Flegmatieke, slappe voetballer.

De moeder van Vilhena is ons ontvallen toch? Dan zal hij mogelijk ook openstaan voor een move. En dat zal wat beter voor hem uitvallen dan Samp.

Karsdorp heb ik toch een beetje mijn twijfels bij. Speelt heel regelmatig met oogkleppen op. Weinig overzicht.

Het meest zonde is Kongolo. Dat vind ik een erg goede mandekker, die het ook laat zien op linksback. Die speelt binnen dit en 5 jaar bij een topclub. Toekomstige centraal duo met De Vrij/De Ligt/Van Dijk/Obispo. Die laatste is een garpje. Want dat is ook een linksbenige verdediger. :{
ja hoor beetje gaan zeiken op de basis spelers die mogelijk Feyenoord na bijna 20 jaar kampioen zouden kunnen gaan maken ;)

ik heb ook wel klachten maar dan meer over die invallers ........
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_170289819
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 18:42 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

ja hoor beetje gaan zeiken op de basis spelers die mogelijk Feyenoord na bijna 20 jaar kampioen zouden kunnen gaan maken ;)

ik heb ook wel klachten maar dan meer over die invallers ........
Oh echt? Ik dacht dat die postdiarree opspeelde omdat je zo tevreden bent over alles.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-04-2017 18:45:14 ]
pi_170289859
quote:
14s.gif Op maandag 17 april 2017 18:45 schreef Typisch het volgende:

[..]

Oh echt? Ik dacht dat die postdiarree opspeelde omdat je zo tevreden bent over alles.
Badum tis
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_170289876
quote:
14s.gif Op maandag 17 april 2017 18:02 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Giovanni is een gerespecteerde oud Barcelona speler. En pakt in zijn eerste seizoen de beker en in de tweede de landstitel.

Niet zo heel gek Cocu zou ook wel op de lijst staan net als Koeman.
Cocu schijnt bovenaan de lijst te staan. :') Volgens tutto nog wat nog wat sport. Allemaal vage nieuwtjes om die kranten van ze vol te krijgen. Kom op man. Gio is net zo een onzekere penis als Cocu. Die heeft het bij Barcelona gered omdat hij zich ondergeschikt kon maken. Zelfde geldt voor Cocu weer. Goede, dragende spelers. Die heb je ook gewoon nodig. Maar zo gedragen ze zich ook op de bank. Ik denk dat Wouters belangrijker voor dit Feyenoord is dan Gio.
pi_170289920
_O-
Als er ook maar een Nederlander echt in beeld is bij Barcelona dan is dat natuurlijk Koeman. Cocu, Gio en De Boer zijn daar echt geen serieuze opties.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-04-2017 18:48:42 ]
pi_170289931
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 18:18 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

[..]

Het is algemeen bekend dat Messi een hoop bepaalt bij Barcelona.......alleen om die reden neem ik dit bericht heel serieus.
Niet de trainers keuze. :)

Ik denk dat van Bronckhorst geen serieuze kandidaat is als trainer. Dat kan ik mij niet voorstellen.
pi_170289992
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 18:46 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

. Ik denk dat Wouters belangrijker voor dit Feyenoord is dan Gio.
_O- _O- _O- _O-
volgens mij weet niemand wat wouters eigenlijk bij Feyenoord doet....

Volgens mij heeft barcelona altijd 8 dragende spelers en 3 topaanvallers.....dus wat wil je nou zeggen?

in de voetballerij werkt het zo dat succes je toekomst bepaalt. Op dit moment is Gio succesvoller dan cocu. Cocu staat op nul lijstjes in europa.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_170290159
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 18:42 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

ja hoor beetje gaan zeiken op de basis spelers die mogelijk Feyenoord na bijna 20 jaar kampioen zouden kunnen gaan maken ;)

ik heb ook wel klachten maar dan meer over die invallers ........
Ik zeik toch niet? :?
Ik ben ook geen fan van heel veel PSV spelers. Ik constateer iets en daar baseer ik mijn mening op. Dat lijkt me meer dan logisch.

Vilhena ben ik ook fan van. Sinds het WK U17. Toen stond hij op 10. Achahbar in de spits. Daar stonden ook Kongolo, Rekik, Haye, Ebecilio en Depay bij. Disveld van NEC was aanvoerder. Dat was oprecht leuk om te kijken. Dat zal rond 2010 zijn geweest.

Karsdorp ben ik niet kapot van. Bij Ajax zit er een op de bank die ik veel beter vind. :) Die heeft wel overzicht en is verdedigend sterker. In een 3-5-2 zou ik weer eerder Karsdorp opstellen. Doet niets af aan zijn gebrek aan inzicht en het feit dat hij vaak wat onbezonnen is.
pi_170290162
quote:
14s.gif Op maandag 17 april 2017 18:48 schreef Typisch het volgende:
_O-
Als er ook maar een Nederlander echt in beeld is bij Barcelona dan is dat natuurlijk Koeman. Cocu, Gio en De Boer zijn daar echt geen serieuze opties.
Koeman heeft al heel erg gefaald in Spanje als trainer net zo als bij een heleboel andere clubs.

Dat vergeten ze daar niet zo gauw.....

Feyenoord heeft hij uitstekend gedaan. Maar ook geen kampioenschap.

Bovendien, Ik denk dat barca helemaal geen trek heeft in Koeman, anders was hij allang een keer de afgelopen jaren gevraagd. Koeman heeft heel erg lang in Barca rondgelopen en ze kennen hem door en door en zeggen gewoon NEE.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_170290187
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 18:56 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Koeman heeft al heel erg gefaald in Spanje als trainer net zo als bij een heleboel andere clubs.

Dat vergeten ze daar niet zo gauw.....

Feyenoord heeft hij uitstekend gedaan. Maar ook geen kampioenschap.

Bovendien, Ik denk dat barca helemaal geen trek heeft in Koeman, anders was hij allang een keer de afgelopen jaren gevraagd. Koeman heeft heel erg lang in Barca rondgelopen en ze kennen hem door en door en zeggen gewoon NEE.
Lees mijn post nog eens en probeer dan te begrijpen wat ik heb gepost.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')