ik heb geen ruimte voor een boom, al zou ik die elders kunnen planten als 't stekje lukt.quote:Op zondag 16 april 2017 18:17 schreef possetje het volgende:
Als je hem mooi vind kan je ook tak afzagen en hem stekken! is gratuix
er komen iig geen kersen aan, de bloesem is wel mooi hè, ieder jaar dikke prijs met die bloesemquote:
Groeit die enkel daar dan?quote:Op zondag 16 april 2017 18:38 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]
*delonix regia*
hier zou ik voor naar madagascar reizen om te stekken
endemisch op madagaskar, volgens wikipedia is het de nationale boom van puerto ricoquote:
Ah oké, ziet er wel cool uit inderdaad, helemaal na wat close-ups gezien te hebben.quote:Op zondag 16 april 2017 18:41 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
endemisch op madagaskar, volgens wikipedia is het de nationale boom van puerto rico
Aan een sierkers komen ook geen kersenquote:Op zondag 16 april 2017 18:20 schreef sturmpie het volgende:
[..]
ik heb geen ruimte voor een boom, al zou ik die elders kunnen planten als 't stekje lukt.
[..]
er komen iig geen kersen aan, de bloesem is wel mooi hè, ieder jaar dikke prijs met die bloesem
ja dat is 't grappige aan die boom, normaal veroorzaakt bloesem vruchten maar de sierkers nietquote:Op zondag 16 april 2017 20:47 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Aan een sierkers komen ook geen kersen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |