abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_170308951
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 april 2017 16:28 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Ik zeg dan; Wir schaffen das!
Bovendien ben ik het er nog steeds niet mee eens en ik denk de rechtelijk macht ook niet. :)
Je hoeft het er niet mee eens te zijn, eenmaal hier gaan ze nooit meer weg.
pi_170309033
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 april 2017 16:30 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

[..]

‹ntermenschen dus?

Goed bezig jongens! ^O^
Waar noemt hij ze precies untermenschen? omdat iemand een heel andere insteek in het leven heeft maakt ze nog geen untermenschen, ze zijn gewoon totaal verschillend qua opvattingen. Je mag je wel afvragen of je 2 zo verschillende culturen dient te mengen als je het risico loopt je eigen cultuur kapot te maken.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_170309056
quote:

[..]

[..]

‹ntermenschen dus?

Goed bezig jongens! ^O^
Onverenigbaar met een voor niet moslims leefbare samenleving.
pi_170309069
quote:

[..]

[..]

‹ntermenschen dus?

Goed bezig jongens! ^O^
Als je niet kan discussiŽren, doe het dan ook gewoon niet.
Leven is het verliezen van illusies. - LK
  dinsdag 18 april 2017 @ 16:36:59 #155
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_170309115
quote:

[..]

[..]

‹ntermenschen dus?

Goed bezig jongens! ^O^
Anders... diversiteit weet je... werkt prima... als je er grenzen tussen hebt.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  dinsdag 18 april 2017 @ 16:39:21 #156
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_170309178
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 16:33 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Waar noemt hij ze precies untermenschen? omdat iemand een heel andere insteek in het leven heeft maakt ze nog geen untermenschen, ze zijn gewoon totaal verschillend qua opvattingen. Je mag je wel afvragen of je 2 zo verschillende culturen dient te mengen als je het risico loopt je eigen cultuur kapot te maken.
ik bedoel maar, Nederland wilde ook al die duitsers niet integreren in de jaren veertig en dat zijn dan nog mensen met een nauw verwante cultuur.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  dinsdag 18 april 2017 @ 16:43:06 #157
453049 BoneThugss
High all the time
pi_170309264
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 april 2017 16:23 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch ook niet?
Ik zeg alleen dat het argument; Ja maar huurhuizen. Geen argument zou moeten zijn om vluchtelingen wel of niet toe te laten.
Mwhoa, daar kun je over discussiŽren. Maar is een beetje off-topic inderdaad.

Ik ben eerder van mening dat je gelovigen nooit moet toelaten, omdat ik geloof een achterhaald iets vindt. Maar dat mag nou eenmaal niet.

TsjechiŽ denkt zo; we hebben al heel veel gezeik, als we mensen met een complete achtergrond toe laten en dan gelijk 3000 man. Dan krijgen we nog meer gezeik. Is dat goed? Nee, maar wel heel begrijpelijk.

Overigens maakt de racisme-kaart trekken altijd bijzonder weinig indruk op mij. Mensen zijn welkom wat mij betreft, maar gecontroleerd en ik wil precies weten - als ik voor de overheid zou werken - wie er binnenkomt. En je past je aan, doe je dat niet dan is daar de deur. Anders kun je bezig blijven, de volgende stroom uit Mosul staat ook al weer klaar.
donderdag 6 april 2017 14:17 schreef Red_85 het volgende:
Utopische sprookjes gelovende extremistische milieumongool.
pi_170309660
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 15:41 schreef sturmpie het volgende:
zo hoort 't. moslimvluchtelingen moet je in moslimlanden opvangen.

ik zou een gebied in de woestijn van Iran/Irak beschikbaar stellen. groot tentenkamp. UN betaalt alles. en UTOPiA. een nieuwe stad/steden gebouwd door vluchtelingen voor vluchtelingen.
ik zou er een donatie voor overhebben.

We hebben ze op grote schaal geimporteerd als gast arbeider. Het overgrote deel is niet tot nauwelijks geintegreerd in de samenleving.
  dinsdag 18 april 2017 @ 16:58:55 #159
396386 sturmpie
for night & nature
pi_170309714
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 16:56 schreef Craptacular het volgende:
We hebben ze op grote schaal geimporteerd als gast arbeider. Het overgrote deel is niet tot nauwelijks geintegreerd in de samenleving.
en al die ruime regelingen m.b.t. uitkeringen tot in marokko.
de NLse politici des tijds waren hash-verslaafd ?
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
pi_170309740
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 16:58 schreef sturmpie het volgende:

[..]

en al die ruime regelingen m.b.t. uitkeringen tot in marokko.
de NLse politici des tijds waren hash-verslaafd ?
Dat is pas recent afgeschafd/versoberd. Er was een tijdje terug een docu op tv. Een Marokkaanse vrouw vertelde vrolijk dat ze er een huis van had gekocht.
  dinsdag 18 april 2017 @ 17:07:25 #161
396386 sturmpie
for night & nature
pi_170309927
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 16:59 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Dat is pas recent afgeschafd/versoberd. Er was een tijdje terug een docu op tv. Een Marokkaanse vrouw vertelde vrolijk dat ze er een huis van had gekocht.
ja dergelijke verhalen zijn ondertussen bekend. al vind ik 't vreemd dat de NLse overheid tot dergelijke regelingen kwam. normaal gezien als je in 'n ander land werkt dan bouw je daar geen rechten op naast 't arbeidscontract. is nogal buitensporig als we gast-arbeiders en de gehele familie van die gast-arbeider levenslang financieel tegemoet komen.
als je ergens werkt, al is 't in ItaliŽ of China, dan wordt je loon betaald en dat is het. einde contract, einde betaling.
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
  dinsdag 18 april 2017 @ 17:46:39 #162
213473 StarmanFR
Morandi fan
pi_170310989
De witte landen op dat kaartje moeten wit blijven:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Islam_in_Europa
Check my youtube channel with the best music and road movies: http://www.youtube.com/user/StarmanFR
pi_170311040
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 17:07 schreef sturmpie het volgende:

[..]

ja dergelijke verhalen zijn ondertussen bekend. al vind ik 't vreemd dat de NLse overheid tot dergelijke regelingen kwam. normaal gezien als je in 'n ander land werkt dan bouw je daar geen rechten op naast 't arbeidscontract. is nogal buitensporig als we gast-arbeiders en de gehele familie van die gast-arbeider levenslang financieel tegemoet komen.
als je ergens werkt, al is 't in ItaliŽ of China, dan wordt je loon betaald en dat is het. einde contract, einde betaling.
Over welke uitkeringen heb je het dan?
pi_170311995
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 april 2017 17:46 schreef StarmanFR het volgende:
De witte landen op dat kaartje moeten wit blijven:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Islam_in_Europa
Ze planten zich harder voort. Inteelt op inteelt. Idiocracy over een jaartje of 50.

woensdag 19 april 2017 @ 08:25:24 #165
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_170324213
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 16:33 schreef Boris_Karloff het volgende:
"Hij" noemt ze Łntermenschen, omdat dit een term is die gebezigd wordt voor minderwaardige 'culturen', van luie mensen die zich niet kunnen gedragen, die beschuldigt worden ingebakken gewelddadig te zijn en zich niet moeten 'mengen' met onze (wonderschone en verheven) cultuur.

Komt zo weer een: "Mweh, je mag me geen racist noemen!" "Je kunt niet discussiŽren!" "Diversiteit is stom!" "Witte landen moeten wit blijven!"

Ik zeg: "Flikker lekker op!" :{w

Stelletje engnekken! Letterlijk, dezelfde retoriek die aan de vooravond van die entloschung werd gebruikt. :r Zum kotsen!
Fine, fuck you then!
Getrouwd met een Fok!ster; wie had dat ooit gedacht! :o
Gay! MohMi O+
pi_170325024
quote:
6s.gif Op woensdag 19 april 2017 08:25 schreef SicSicSics het volgende:

[..]
Ik zeg: "Flikker lekker op!" :{w
Oost-Europa ook. Tegen volkeren die van hun eigen land steevast een onleefbare teringzooi maken en dit nabootsen op werkelijk ieder stukje aarde waar ze in significante getale aanwezig zijn.

Ze willen het niet en ze hebben groot gelijk.
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')