abonnement Unibet Coolblue
pi_170306460
Vieze fascisten zijn het.
Ô mon citoyens vous serez unis.
  dinsdag 18 april 2017 @ 14:28:51 #127
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_170306462
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 14:21 schreef BoneThugss het volgende:
Als die lui niet goed gescreend kunnen worden en je dus niet weet wie je binnenlaat, dan komt de binnenlandse veiligheid in het geding. Dat is toch gewoon logisch?
Er staat nergens dat hij überhaupt ook maar moeite heeft gedaan voor zo'n screening. Wellicht dat jij meer weet dan ik, of dan waar het artikel over rept, maar daarom vind ik het dus een kut-argument.

Ergo: Idiotie.
quote:
Dan kan de Europese Commissie roepen dat het 'moet', dan moet die Commissie ook niet janken als een land zoiets weigert. Dan krijg je straks een tweede Zweden / Frankrijk.
"Dan krijg je straks!.."

Pure emotie. :D Dat zeg ik ^O^
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  dinsdag 18 april 2017 @ 14:33:07 #128
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_170306539
quote:
6s.gif Op dinsdag 18 april 2017 14:20 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Wat heeft een visumaanvraag in Bangladesh te maken met een vluchteling hier?

Dit is veroordelen zonder proces, omdat ze zeggen (even kort door de bocht): Je bent een moslim, je bent een terrorist, wij willen je niet.
Nee hoor. Voor uitspraak van tsjechen was "vluchteling" niet in Tsjechië, na uitspraak ook niet. Geen verandering voor de "vluchteling" in kwestie. "Vluchteling" heeft geen rechten in Tsjechië om aanspraak op te maken.

Het feit dat Tsjechië in eu verband gedwongen is om "vluchtelingen" te herverdelen geeft aan een individuele "vluchteling" geen verblijfsrecht in Tsjechië.

Het is in zoverre te vergelijken met een bangladeshi, dat beiden niet in tsjechie zijn, beide geen individueel verblijfsrecht in Tsjechië hebben en beide geweigerd worden door Tsjechië. Zoals straatarme bangladeshis ook geweigerd worden door nederland etc.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_170306568
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 april 2017 14:28 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

"Dan krijg je straks!.."

Pure emotie. :D Dat zeg ik ^O^
Die gasten zijn net 25 jaar 'vrij', vind je het dan heel gek dat ze niet op een volgende crisis zitten te wachten.

Het is voor een deel emotie, voor een deel statistiek en voor een heel groot deel cultuur. Wat jij doet is de hele tijd roepen ''pure emotie''. Dat klopt simpelweg niet. Ik vind het ook heel goed dat je je eigen burgers meer rechten geeft dan vreemdelingen, daarbij willen die vluchtelingen zelf vaak helemaal niet naar Tsjechië toe omdat het daar minder goed toeven is dan bijvoorbeeld Nederland.

Ik ga het toch vragen; hoeveel mensen kan Nederland volgens jou aan. Ergo, wanneer is het genoeg? Als hier straks 18 miljoen mensen wonen, 19 miljoen? 20 miljoen?

Die mensen blijven komen het is geen oplossing om ze allemaal maar in Europa op te vangen.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
  dinsdag 18 april 2017 @ 15:06:11 #130
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_170307119
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 april 2017 14:33 schreef nixxx het volgende:
Nee hoor. Voor uitspraak van tsjechen was "vluchteling" niet in Tsjechië, na uitspraak ook niet. Geen verandering voor de "vluchteling" in kwestie. "Vluchteling" heeft geen rechten in Tsjechië om aanspraak op te maken.

Het feit dat Tsjechië in eu verband gedwongen is om "vluchtelingen" te herverdelen geeft aan een individuele "vluchteling" geen verblijfsrecht in Tsjechië.

Het is in zoverre te vergelijken met een bangladeshi, dat beiden niet in tsjechie zijn, beide geen individueel verblijfsrecht in Tsjechië hebben en beide geweigerd worden door Tsjechië. Zoals straatarme bangladeshis ook geweigerd worden door nederland etc.
Het heeft er geen klap mee te maken waar de vluchteling zich bevindt. ^O^ Het heeft ermee te maken dat Tsjechië effectief zegt: Ben je een vluchteling? Ben je een Moslim. Ben je een terrorist. Of niet, maar dat gaan wij niet uitzoeken, dus zoek het maar uit. :{w
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  dinsdag 18 april 2017 @ 15:10:12 #131
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_170307197
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 14:34 schreef BoneThugss het volgende:
Die gasten zijn net 25 jaar 'vrij', vind je het dan heel gek dat ze niet op een volgende crisis zitten te wachten.
Nog meer emotie. :D
quote:
Het is voor een deel emotie, voor een deel statistiek en voor een heel groot deel cultuur. Wat jij doet is de hele tijd roepen ''pure emotie''. Dat klopt simpelweg niet. Ik vind het ook heel goed dat je je eigen burgers meer rechten geeft dan vreemdelingen, daarbij willen die vluchtelingen zelf vaak helemaal niet naar Tsjechië toe omdat het daar minder goed toeven is dan bijvoorbeeld Nederland.
Volgens mij hadden we juist afgesproken dat elk mens gelijke behandeling verdiend. Als je daar vanaf zou willen wijken, dan moet je met verdomd goede argumenten komen. Wat mij betreft.
quote:
Ik ga het toch vragen; hoeveel mensen kan Nederland volgens jou aan. Ergo, wanneer is het genoeg? Als hier straks 18 miljoen mensen wonen, 19 miljoen? 20 miljoen?
Dat weet ik niet. :) Kan ik geen onderbouwde uitspraken over doen.
quote:
Die mensen blijven komen het is geen oplossing om ze allemaal maar in Europa op te vangen.
Andere discussie ook. Dit heeft niets met de huidige situatie en de beslissing van Tsjechië te maken.

Ik ben het overigens met je eens dat we niet alle Afrikanen in Amsterdam kunnen laten wonen. Maar daar gaat het nu niet om.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  dinsdag 18 april 2017 @ 15:14:25 #132
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_170307264
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 april 2017 15:06 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Het heeft er geen klap mee te maken waar de vluchteling zich bevindt. ^O^ Het heeft ermee te maken dat Tsjechië effectief zegt: Ben je een vluchteling? Ben je een Moslim. Ben je een terrorist. Of niet, maar dat gaan wij niet uitzoeken, dus zoek het maar uit. :{w
Precies hetzelfde dus. Maakt niet uit wat voor arme drommel uit oost azie of afrika of waar dan ook je bent. Nederland zegt zoek het maar uit. Hier ben je niet welkom. Totdat je voet op Nederlandse bodem zet, dan is het ineens allemaal anders.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_170307313
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 april 2017 15:10 schreef SicSicSics het volgende:

Andere discussie ook. Dit heeft niets met de huidige situatie en de beslissing van Tsjechië te maken.

Ik ben het overigens met je eens dat we niet alle Afrikanen in Amsterdam kunnen laten wonen. Maar daar gaat het nu niet om.
Daar komt inderdaad emotie bij kijken, niet heel gek.

Verder heeft deze beslissing daar alles mee te maken, als ze er nu 3000 toelaten - en dus toegeven aan de EU - zijn het er volgend jaar misschien wel 30.000 man die ze 'verplicht' moeten opnemen. De regering weet dat er nog miljoenen mensen in de rij staan, dus begint er gewoon niet aan. Eerlijk? Nee, niet echt, maar wel begrijpelijk. :P

Verder is een gelijke behandeling geven natuurlijk niet hetzelfde als Ali uit Aleppo dezelfde rechten geven als iemand die hier geboren is. Wat betreft Tsjechië zelf is het echt bijna een derde-wereld-land te noemen. Met weinig geld en middelen.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
  dinsdag 18 april 2017 @ 15:17:54 #134
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_170307320
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 april 2017 15:14 schreef nixxx het volgende:
Precies hetzelfde dus. Maakt niet uit wat voor arme drommel uit oost azie of afrika of waar dan ook je bent. Nederland zegt zoek het maar uit. Hier ben je niet welkom. Totdat je voet op Nederlandse bodem zet, dan is het ineens allemaal anders.
Precies hetzelfde inderdaad! Bovendien is het dus niet alleen 'voet op Nederlandse bodem'. ^O^
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  dinsdag 18 april 2017 @ 15:25:48 #135
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_170307472
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 15:17 schreef BoneThugss het volgende:
Daar komt inderdaad emotie bij kijken, niet heel gek.
Het is zeker niet gek. Het blijft alleen een kut-argument. :D
quote:
Verder heeft deze beslissing daar alles mee te maken, als ze er nu 3000 toelaten - en dus toegeven aan de EU - zijn het er volgend jaar misschien wel 30.000 man die ze 'verplicht' moeten opnemen. De regering weet dat er nog miljoenen mensen in de rij staan, dus begint er gewoon niet aan. Eerlijk? Nee, niet echt, maar wel begrijpelijk. :P
Die glijdende schaal vind ik ook niet terecht. Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst. Ook niet in negatieve zin.

Aan de andere kant ben ik gewoon faliekant tegen de: Wel de lusten, niet de lasten opstelling van het Oosten. Jarenlang geld aanpakken en als het even lastig wordt dan kunnen we zogezegd de tering krijgen...

En mensen vinden het fantastisch?
quote:
Verder is een gelijke behandeling geven natuurlijk niet hetzelfde als Ali uit Aleppo dezelfde rechten geven als iemand die hier geboren is. Wat betreft Tsjechië zelf is het echt bijna een derde-wereld-land te noemen. Met weinig geld en middelen.
Zodra Ali uit Aleppo in Nederland is, heeft hij (in principe) dezelfde (grond)rechten als iemand die hier geboren is. Dat is wel een beetje wat gelijke behandeling (elementaire rechten) betekend. :D
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  dinsdag 18 april 2017 @ 15:31:37 #136
445329 detaris
Bonenteller en rekenmeester
pi_170307606
Tsjechië heeft geen zin om deelgenoot te worden van de problemen van West- Europa. We zouden dezelfde lijn moeten volgen in Nederland.
pi_170307705
quote:
6s.gif Op dinsdag 18 april 2017 15:25 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Zodra Ali uit Aleppo in Nederland is, heeft hij (in principe) dezelfde (grond)rechten als iemand die hier geboren is. Dat is wel een beetje wat gelijke behandeling (elementaire rechten) betekend. :D
Dat heeft hij niet, dat krijgt hij pas als z'n verblijfsvergunning toegekend wordt. En zelfs dan nog niet volledig.

1) Vluchtelingen ontvangen zorg in door de overheid gereguleerde asielzoekerscentra. Iedere volwassene krijgt een wekelijkse toelage van 44 euro voor voedsel en 13 euro voor overige uitgaven.

2) Zij mogen tot 14 euro per week verdienen met werkzaamheden in de centra. Vluchtelingen mogen tot 24 weken per jaar werken buiten de opvang. Een deel van hun salaris gaat terug naar het azc.

https://www.rtlnieuws.nl/(...)ten-en-plichten-land

Gelijke behandeling betekent meer dat je recht hebt op een advocaat, een eerlijk proces, bed, bad en brood en meer van dat soort zaken. Mensenrechten dus, althans hier in Europa.

Ik ben van mening dat wij ons veel harder zouden moeten opstellen tegen de EU. Wat het Oost-Blok doet kan niet. Maar voor Nederland gaat het zo ook niet langer, ik vind het bijvoorbeeld echt niet uit te leggen dat Ali wel een huis moet(!) worden aangeboden en studenten zich blauw mogen betalen voor een kamertje. Waarom is een kamertje niet genoeg voor deze vluchtelingen? Hell, zelfs zwervers worden slechter behandeld. Ja, die kunnen bij het Leger des Heils slapen, maar worden om 8 uur in de morgen gewoon op straat gekickt. Bovendien is het ook nog eens niet gratis.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
  dinsdag 18 april 2017 @ 15:49:23 #138
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_170307954
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 15:36 schreef BoneThugss het volgende:
Gelijke behandeling betekent meer dat je recht hebt op een advocaat, een eerlijk proces, bed, bad en brood en meer van dat soort zaken. Mensenrechten dus, althans hier in Europa.
Die bedoelde ik ook met (grond)rechten en elementaire rechten. Excuus. :)
quote:
Ik ben van mening dat wij ons veel harder zouden moeten opstellen tegen de EU. Wat het Oost-Blok doet kan niet. Maar voor Nederland gaat het zo ook niet langer, ik vind het bijvoorbeeld echt niet uit te leggen dat Ali wel een huis moet(!) worden aangeboden en studenten zich blauw mogen betalen voor een kamertje. Waarom is een kamertje niet genoeg voor deze vluchtelingen? Hell, zelfs zwervers worden slechter behandeld. Ja, die kunnen bij het Leger des Heils slapen, maar worden om 8 uur in de morgen gewoon op straat gekickt. Bovendien is het ook nog eens niet gratis.
Je haalt hier (vanwege de emotie?) een aantal dingen door elkaar. Ten eerste, wij zijn de EU. Wij moeten ons er niet harder tegen opstellen, wij moeten op zoek naar consensus én wij moeten ons harder opstellen tegen mensen die niet samen willen als het hun niet uitkomt. Die ogenschijnlijk vrijblijvendheid, daar moeten we vanaf. Maar dat is mijn mening.

Ten tweede is het prima uit te leggen waarom een student zich blauw betaalt voor een kamer. Er zijn er te weinig (kamers dan). Vraag/ Aanbod. Dit heeft verder geen relatie met de huisvesting van vluchtelingen. Tenzij je vluchtelingen ook een studentenkamer wil bieden? Dan wordt het nog duurder voor een student. Overigens worden er ook nog eens in veel gevallen meerdere 'Ali's' (respect man :') ) in één huis geplaatst.

Als laatste; Ja zwervers (daklozen) hebben het slecht, maar dat is vaak een combinatie van een aantal zaken. Bovendien is er hulpverlening voor daklozen, maar wordt die vaak inefficiënt ingezet of de dakloze in kwestie gaat er niet goed mee om. Als dakloze in Nederland heb je overigens ook dezelfde grondrechten als elke andere inwoner. ^O^

Beetje kreupele vergelijkingen en ook nog eens bijzonder offtopic. ;)
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_170308244
quote:
6s.gif Op dinsdag 18 april 2017 15:49 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Die bedoelde ik ook met (grond)rechten en elementaire rechten. Excuus. :)

[..]

Je haalt hier (vanwege de emotie?) een aantal dingen door elkaar. Ten eerste, wij zijn de EU. Wij moeten ons er niet harder tegen opstellen, wij moeten op zoek naar consensus én wij moeten ons harder opstellen tegen mensen die niet samen willen als het hun niet uitkomt. Die ogenschijnlijk vrijblijvendheid, daar moeten we vanaf. Maar dat is mijn mening.

Ten tweede is het prima uit te leggen waarom een student zich blauw betaalt voor een kamer. Er zijn er te weinig (kamers dan). Vraag/ Aanbod. Dit heeft verder geen relatie met de huisvesting van vluchtelingen. Tenzij je vluchtelingen ook een studentenkamer wil bieden? Dan wordt het nog duurder voor een student. Overigens worden er ook nog eens in veel gevallen meerdere 'Ali's' (respect man :') ) in één huis geplaatst.

Als laatste; Ja zwervers (daklozen) hebben het slecht, maar dat is vaak een combinatie van een aantal zaken. Bovendien is er hulpverlening voor daklozen, maar wordt die vaak inefficiënt ingezet of de dakloze in kwestie gaat er niet goed mee om. Als dakloze in Nederland heb je overigens ook dezelfde grondrechten als elke andere inwoner. ^O^

Beetje kreupele vergelijkingen en ook nog eens bijzonder offtopic. ;)
Excuses zijn nergens voor nodig, we bedoelen hetzelfde alleen legde ik het net wat anders uit dan jij. :P

Ik vind de EU in huidige vorm echt een gedocht -die niet goed functioneert. Zo zitten er bijvoorbeeld landen met een regelrechte dictatuur in de EU, zit Turkije nog steeds in de NAVO, en zo kan ik nog wel even doorgaan.

Als je elke statushouder binnen 3 maanden een huis aan moet bieden, zijn er logischerwijs minder huizen die 'uitgedeeld' kunnen worden. En ja ik zou die gasten best op een kamertje willen zetten, maar dan niet in de Randstad, maar ergens waar wel plek is, neem bijvoorbeeld Groningen. En als dakloze heb je evenveel rechten, uiteraard.

Tsjechië voelt de bui denk ik al een beetje hangen en het zou terecht zijn als ze een boete moeten betalen. Maar wat dan? Blijf je landen alsmaar boete's geven?

En dan hoor ik vaak ''ja maar het gaat maar om zoveel personen'', ja zou kun je bezig blijven natuurlijk. Al die mensen laten ook familie overkomen, krijgen kinderen, moeten eten, enzovoort.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
  dinsdag 18 april 2017 @ 16:18:41 #140
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_170308651
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 16:00 schreef BoneThugss het volgende:
Als je elke statushouder binnen 3 maanden een huis aan moet bieden, zijn er logischerwijs minder huizen die 'uitgedeeld' kunnen worden. En ja ik zou die gasten best op een kamertje willen zetten, maar dan niet in de Randstad, maar ergens waar wel plek is, neem bijvoorbeeld Groningen. En als dakloze heb je evenveel rechten, uiteraard.
Groningen de provincie bedoel je? Of de stad? De stad is namelijk ook al redelijk duur en dan concurreer je wederom met studenten. Buiten de stad zijn weinig kamers beschikbaar, dus zo gemakkelijk is het niet.

En absoluut mee eens dat de woningnood (vooral in het lage segment) aangepakt zou moeten worden. Wederom is dit iets wat je de vluchtelingen niet kwalijk kunt nemen. In mijn ogen.

En nog steeds offtopic. ;)
quote:
Tsjechië voelt de bui denk ik al een beetje hangen en het zou terecht zijn als ze een boete moeten betalen. Maar wat dan? Blijf je landen alsmaar boete's geven?
Vandaar dat ik benieuwd ben naar het businessplan van deze minister. Hoe maak je dat sommetje? Welke boete hebben we het over. Wat 'kost' een vluchteling, met een vrouw en 2,5 kinderen?

Lekker "dapper" je poot stijf houden en tegen alle afspraken in je zin er doorheen wurmen vind ik niet bewonderenswaardig. Integendeel. En het probleem en sich los je er bovendien ook niet mee op.
quote:
En dan hoor ik vaak ''ja maar het gaat maar om zoveel personen'', ja zou kun je bezig blijven natuurlijk. Al die mensen laten ook familie overkomen, krijgen kinderen, moeten eten, enzovoort.
Wederom een glijdende schaal redenatie.
En nog steeds moeilijk om aan te gaan, want er wordt/ is niets gekwantificeerd.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_170308686
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 april 2017 16:18 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Groningen de provincie bedoel je? Of de stad? De stad is namelijk ook al redelijk duur en dan concurreer je wederom met studenten. Buiten de stad zijn weinig kamers beschikbaar, dus zo gemakkelijk is het niet.

En absoluut mee eens dat de woningnood (vooral in het lage segment) aangepakt zou moeten worden. Wederom is dit iets wat je de vluchtelingen niet kwalijk kunt nemen. In mijn ogen.

En nog steeds offtopic. ;)

[..]

Vandaar dat ik benieuwd ben naar het businessplan van deze minister. Hoe maak je dat sommetje? Welke boete hebben we het over. Wat 'kost' een vluchteling, met een vrouw en 2,5 kinderen?

Lekker "dapper" je poot stijf houden en tegen alle afspraken in je zin er doorheen wurmen vind ik niet bewonderenswaardig. Integendeel. En het probleem en sich los je er bovendien ook niet mee op.

[..]

Wederom een glijdende schaal redenatie.
En nog steeds moeilijk om aan te gaan, want er wordt/ is niets gekwantificeerd.
Dom gezever. Dat je het vluchtelingen niet kunt kwalijk nemen, betekent niet dat het geen probleem en geen argument is.
  dinsdag 18 april 2017 @ 16:20:43 #142
451005 Grems
Clown World
pi_170308688
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 april 2017 14:17 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Je eigen vraag beantwoorden. :D
Het weigeren van 3.000 vluchtelingen met als reden 'Ja maar, de binnenlandse veiligheid!' is idiotie.
Ze vluchten voor een probleem inherent aan de aanwezigheid van hun eigen volk.
  dinsdag 18 april 2017 @ 16:23:38 #143
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_170308749
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 april 2017 16:20 schreef LelijKnap het volgende:
Dom gezever. Dat je het vluchtelingen niet kunt kwalijk nemen, betekent niet dat het geen probleem en geen argument is.
Dat zeg ik toch ook niet?
Ik zeg alleen dat het argument; Ja maar huurhuizen. Geen argument zou moeten zijn om vluchtelingen wel of niet toe te laten.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_170308793
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 april 2017 16:23 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch ook niet?
Ik zeg alleen dat het argument; Ja maar huurhuizen. Geen argument zou moeten zijn om vluchtelingen wel of niet toe te laten.
Dat is het dus wel gezien vluchtelingen toelaten tegenwoordig gelijkstaat aan het geven van burgerschap (huis, etc).
  dinsdag 18 april 2017 @ 16:25:12 #145
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_170308796
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 april 2017 16:20 schreef Grems het volgende:
Ze vluchten voor een probleem inherent aan de aanwezigheid van hun eigen volk.
Je suggereert nu dus dat alle mensen uit het Midden-Oosten inherent gewelddadig en oorlogszuchtig zijn?

En dan vind je het raar dat soms mensen een keer 'discriminatie'/ 'racisme' roepen?
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_170308826
quote:
13s.gif Op dinsdag 18 april 2017 16:25 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Je suggereert nu dus dat alle mensen uit het Midden-Oosten inherent gewelddadig en oorlogszuchtig zijn?

En dan vind je het raar dat soms mensen een keer 'discriminatie'/ 'racisme' roepen?
Een cultuur die stagnatie teweegbrengt. Luiheid, afwezigheid werkcultuur, geen creativiteit, etc. Dat bedoelde hij wrs
  dinsdag 18 april 2017 @ 16:27:41 #147
451005 Grems
Clown World
pi_170308861
quote:
13s.gif Op dinsdag 18 april 2017 16:25 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Je suggereert nu dus dat alle mensen uit het Midden-Oosten inherent gewelddadig en oorlogszuchtig zijn?

En dan vind je het raar dat soms mensen een keer 'discriminatie'/ 'racisme' roepen?
Natuurlijk niet. Moslims.

Israël draait bijvoorbeeld als een tierelier.
  dinsdag 18 april 2017 @ 16:28:33 #148
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_170308888
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 april 2017 16:25 schreef LelijKnap het volgende:
Dat is het dus wel gezien vluchtelingen toelaten tegenwoordig gelijkstaat aan het geven van burgerschap (huis, etc).
Ik zeg dan; Wir schaffen das!
Bovendien ben ik het er nog steeds niet mee eens en ik denk de rechtelijk macht ook niet. :)
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_170308938
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 april 2017 16:18 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Groningen de provincie bedoel je? Of de stad? De stad is namelijk ook al redelijk duur en dan concurreer je wederom met studenten. Buiten de stad zijn weinig kamers beschikbaar, dus zo gemakkelijk is het niet.

En absoluut mee eens dat de woningnood (vooral in het lage segment) aangepakt zou moeten worden. Wederom is dit iets wat je de vluchtelingen niet kwalijk kunt nemen. In mijn ogen.

En nog steeds offtopic. ;)

[..]

Vandaar dat ik benieuwd ben naar het businessplan van deze minister. Hoe maak je dat sommetje? Welke boete hebben we het over. Wat 'kost' een vluchteling, met een vrouw en 2,5 kinderen?

Lekker "dapper" je poot stijf houden en tegen alle afspraken in je zin er doorheen wurmen vind ik niet bewonderenswaardig. Integendeel. En het probleem en sich los je er bovendien ook niet mee op.

[..]

Wederom een glijdende schaal redenatie.
En nog steeds moeilijk om aan te gaan, want er wordt/ is niets gekwantificeerd.
Buiten de stad weinig kamers beschikbaar? _O-

Man hele dorpen lopen leeg, plaats ze daar dan. Dan integreren ze ook beter. En uiteraard bedoel ik de provincie, of Brabant. Daar wil toch niemand wonen.

Over dat 'sommetje' kunnen wel wel ophouden denk ik, we weten het simpelweg niet. Natuurlijk kun je het die vluchtelingen niet kwalijk nemen maar het is wel bijzonder hypocriet van de overheid. Ik neig er meer naar om Tsjechië gelijk te geven dan de Europese Commissie. Houd dit drie maanden vol en er klopt geen vluchteling meer aan de poort. Wij hebben last van een imagoprobleem, dat weet Tsjechië. En als je ziet dat er allemaal Marokkanen en Algerijnen hier in de opvang zitten gaat er dus wel degelijk iets goed fout.

[ Bericht 0% gewijzigd door BoneThugss op 18-04-2017 16:36:58 ]
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
  dinsdag 18 april 2017 @ 16:30:23 #150
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_170308949
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 april 2017 16:26 schreef LelijKnap het volgende:
Een cultuur die stagnatie teweegbrengt. Luiheid, afwezigheid werkcultuur, geen creativiteit, etc. Dat bedoelde hij wrs
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 16:27 schreef Grems het volgende:
Natuurlijk niet. Moslims.
Üntermenschen dus?

Goed bezig jongens! ^O^
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')