abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_170257741

Zeg 't maar, jonges. How can she slap?

N.a.v. dit voorval was er nog wel een rechtszaak tegen de zender, aangezien hij (zoals je ziet) na de slaps wordt aangevallen door prinsen op witte paarden.
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_170258048
HOW CAN YOU SLAP!!!!
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_170258094
Waarom slapte ze eigenlijk? :@
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_170258139
quote:
7s.gif Op zondag 16 april 2017 14:23 schreef Geralt het volgende:
Waarom slapte ze eigenlijk? :@
omdat ie 'you fuck off' zei.
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_170258227
hahahaha :D
  zondag 16 april 2017 @ 20:30:14 #6
454910 Richard_Batsbak
Niemand komt aan Maaskantje!
pi_170268419
Terecht dat hij terugmepte. Jammer dat die andere kerels hem daarna bij haar wegtrokken.
Zonne grote vuurbal, jonguh! BAM!
pi_170268758
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 20:30 schreef Richard_Batsbak het volgende:
Terecht dat hij terugmepte. Jammer dat die andere kerels hem daarna bij haar wegtrokken.
wegtrokken? je ziet zelfs hier nog dat er een begint te slaan. Als je de langere versie ziet, dan zie je nog andere prinsen op witte paarden meedoen.
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
  zondag 16 april 2017 @ 20:48:17 #8
212761 magnetronkoffie
Where's the fish?
pi_170269097
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 20:30 schreef Richard_Batsbak het volgende:
Terecht dat hij terugmepte. Jammer dat die andere kerels hem daarna bij haar wegtrokken.
Op zich wel, maar hij had niet gelijk zo hard terug moeten meppen. Ook had hij kunnen proberen haar klap te blocken of te ontwijken.

Verder vind ik het niet oké dat je als man geen vrouw terug zou mogen slaan puur en alleen maar vanwege het man/vrouw zijn. Je moet in principe sowieso nooit slaan.

Beste wat je in zo'n situatie kan doen, is de boel stabiliseren (o.a. door ze uit elkaar te halen zodat de boel even kan afkoelen) en ik weet niet wat eraan voorafgegaan is. Kan dus niks zeggen over de oorzaak en de schuldvraag (en kan me verder ook niks boeien).
Waar had ik nou ook alweer m'n UFO verstopt? Ik wil weer naar huis ;(
♫♪♪♫♪♫♫♪==♥☥
pi_170269332
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 20:48 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Op zich wel, maar hij had niet gelijk zo hard terug moeten meppen. Ook had hij kunnen proberen haar klap te blocken of te ontwijken.

Verder vind ik het niet oké dat je als man geen vrouw terug zou mogen slaan puur en alleen maar vanwege het man/vrouw zijn. Je moet in principe sowieso nooit slaan.

Beste wat je in zo'n situatie kan doen, is de boel stabiliseren (o.a. door ze uit elkaar te halen zodat de boel even kan afkoelen) en ik weet niet wat eraan voorafgegaan is. Kan dus niks zeggen over de oorzaak en de schuldvraag (en kan me verder ook niks boeien).
leuke analyse, faggot. je ziet toch wat eraan vooraf gaat? het is een spelshow waarin de deelnemers allemaal kutdingen moeten ondergaan en dat wijf spreekt ze in die trant aan. die gast zegt dan iets terug (wat niet hoort, omdat ze alles moeten ondergaan) en krijgt een pets.
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
  zondag 16 april 2017 @ 20:56:05 #10
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_170269364
Ik had haar kaak gebroken waarschijnlijk. :@.
And so is the past
  zondag 16 april 2017 @ 21:59:34 #11
212761 magnetronkoffie
Where's the fish?
pi_170271768
quote:
1s.gif Op zondag 16 april 2017 20:55 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

leuke analyse, faggot. je ziet toch wat eraan vooraf gaat? het is een spelshow waarin de deelnemers allemaal kutdingen moeten ondergaan en dat wijf spreekt ze in die trant aan. die gast zegt dan iets terug (wat niet hoort, omdat ze alles moeten ondergaan) en krijgt een pets.
Misschien dat ik het gemist heb, maar (nogmaals) eerlijk gezegd kan het me ook niet zo boeien.

Wat? Klinkt als een slechte show. Wel vind ik dat je dan wel een punt hebt.
Alleen jammer dat je moest gaan vloeken.
Waar had ik nou ook alweer m'n UFO verstopt? Ik wil weer naar huis ;(
♫♪♪♫♪♫♫♪==♥☥
  Moderator zondag 16 april 2017 @ 22:11:56 #12
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_170272172
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 20:48 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Op zich wel, maar hij had niet gelijk zo hard terug moeten meppen. Ook had hij kunnen proberen haar klap te blocken of te ontwijken.

Verder vind ik het niet oké dat je als man geen vrouw terug zou mogen slaan puur en alleen maar vanwege het man/vrouw zijn. Je moet in principe sowieso nooit slaan.

Beste wat je in zo'n situatie kan doen, is de boel stabiliseren (o.a. door ze uit elkaar te halen zodat de boel even kan afkoelen) en ik weet niet wat eraan voorafgegaan is. Kan dus niks zeggen over de oorzaak en de schuldvraag (en kan me verder ook niks boeien).
Dus als een vrouw jou in je gezicht slaat calculeer je eerst in hoe hard je terug kunt slaan voordat je in actie komt? :')

Klappen uitdelen = klappen incasseren. Klaar.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')