abonnement Unibet Coolblue
pi_170905300
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 12:16 schreef laziness het volgende:
Behalve broeken in ander materiaal, model of kleur is er helaas weinig te variëren. Dat is waarom ik mijn best doe om de shirts in vrolijke kleuren en opdrukken te kopen.
Anders is echt één parade van blauw, zwart, grijs.
Vreselijk is dat ja. Ook als je naar de oudere jongens afdeling van de Hema kijkt :') Neig er inmiddels naar om maar een boel egale, gekleurde shirts te halen }:|
  zaterdag 13 mei 2017 @ 16:16:43 #127
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_170906287
Hier in mt 110 gewoon heel veel kleur in de kast hoor. Shirts van 4ff, smafolk, maxomorra, little bird (in de uitverkoop en via Mp/ Fok v&a). J doet er 2 jaar mee, dus de investering wel waard met nog een kleiner broertje die ze volgend jaar over twee jaar aan kan. Hij heeft ook een paar vrolijke van someone, next en marks & spencers. Hier wel vooral spijkerbroeken, maar ook daar zitten groene, lichtblauwe, donkerrode tussen. Die komen geloof ik van Kiabi.

Het is echt wel te doen, alleen niet bij de allergoedkoopste zaken helaas (alhoewel, Kiabi heeft c&a prijzen). En shirts heb ik dus idd al in geen tijden meer bij hema/ h&m/ we gekocht, want ik hou niet zo van teksten, en van van J moet het het liefst groen zijn, zijn lievelingskleur O+

De kast...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 4% gewijzigd door mousemicky op 13-05-2017 16:28:36 ]
pi_170907246
Ik krijg zin om te shoppen van jouw kast MM! Leuk die kleurtjes!

Ik hou niet van dat donkere, maar ook niet zo van die Scandinavische herhalende prints. De kleuren zijn wel leuk maar ik hou meer van rustig. Dus ik slaag meestal goed bij Zara, Kidscase, Next of Mango en ook hier redelijk wat Little Bird.
pi_170908782
Dat heb ik ook Mineola.
Ik heb echt haat aan die kleine volwassen-mannen-kleding. Bloesjes enzo. Maar ik word ook niet heel gelukkig van de Scandinavische printjes of de molo/smafolk/maxomara enz. 4ff soms wel soms niet maar vaak vind ik het ook veel van hetzelfde. Op een ander kindje fantastisch leuk allemaal maar voor mijn eigen kind zie ik zelden echt wat leuks.

We hebben hier nu een (vrij standaard) mixje tussen hema/h&m/zara en mango.

Maar eigenlijk vind ik jongenskleding nog steeds gewoon stom :') Kleine A. heeft ook echt beduidend minder kleding dan de dames :D
Hij had wel laatst nieuwe schoenen waar k blij van werd. Ik vind de meeste schoenen ook meh maar deze vielen me zowaar mee. Jammer dat de prijs niet zo meeviel :+

:)
pi_170908914
Ik kijk juist uit naar jongenskleding kopen! Ik vind niet alleen de kleuren bij jongenskleding soms wat voorspelbaar, vooral de grote hoeveel dinosaurussen en haaien/vissen is opvallend. :D . En natuurlijk de onvermijdelijke auto's en graafmachines.

Maar zo'n outfitje als dit vind ik heel leuk.

"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_170909201
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 22:25 schreef mignonne het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Als ik eens per jaar langs de C&A ga, ga ik weer gillend naar buiten. Nu hebben ze leuke dingen :o Ik ga zeker eens langs.
Al is het alleen maar om dat vestje O+ van je jongste dochter. En ook dat jeans jasje is erg leuk.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_170909387
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 17:59 schreef mignonne het volgende:
Dat heb ik ook Mineola.
Ik heb echt haat aan die kleine volwassen-mannen-kleding. Bloesjes enzo. Maar ik word ook niet heel gelukkig van de Scandinavische printjes of de molo/smafolk/maxomara enz. 4ff soms wel soms niet maar vaak vind ik het ook veel van hetzelfde. Op een ander kindje fantastisch leuk allemaal maar voor mijn eigen kind zie ik zelden echt wat leuks.

We hebben hier nu een (vrij standaard) mixje tussen hema/h&m/zara en mango.

Maar eigenlijk vind ik jongenskleding nog steeds gewoon stom :') Kleine A. heeft ook echt beduidend minder kleding dan de dames :D
Hij had wel laatst nieuwe schoenen waar k blij van werd. Ik vind de meeste schoenen ook meh maar deze vielen me zowaar mee. Jammer dat de prijs niet zo meeviel :+

[ afbeelding ]
Daar hebben wij de vetervariant van:


Ik ben een enorme liefhebber van blauw dus Twix heeft veel blauw.
  zaterdag 13 mei 2017 @ 18:39:33 #133
100412 mefke79
komt goed!
pi_170909481
Ligt ook echt aan je kind, hoe lang die dat leuk vindt. 4ff heeft wel patronen maar niks concreets, dat vindt de bijna zesjarige prima en de bijna achtjarige ook nog wel. Maar ik heb afgelopen winter letterlijk 1 shirt met herhalende print gehad voor de jongste, de busjes van Lilly Balou. Die mocht dan nog net. Maar al het andere wil hij ook niet meer aan.
Oudste is sowieso steeds meer van de vergrijsde kleuren. Staat em ook prima, maar hij kan met zijn huid sowieso veel hebben, ook de fellere kleuren.

Als je toch voor de gewone effen shirts gaat: die van de We blijven mooi in de was, zijn er in tt anderen in velen kleuren en zijn niet te breed.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_170909575
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 18:33 schreef Malteser het volgende:

[..]

Daar hebben wij de vetervariant van:
[ link | afbeelding ]

Ik ben een enorme liefhebber van blauw dus Twix heeft veel blauw.
Leuk! Moet je die strikken of zijn het van die elastieken?
:)
pi_170909664
Ik dacht idd aan dit topic toen ik de blauwe was ophing vanmiddag :D Had eigenlijk een foto moeten maken ervan!

Ik hou dus ook van erg van blauw, en zowel kobalt als donkerblauw staat de heren (en mijzelf) goed, dus dat koop ik graag en vaak. De outfit van kleine A had hier dus in de kast kunnen liggen. Leuke schoentjes zijn dat trouwens, Malteser en Mignonne!

De outfit die jij post Franny, vind ik heel leuk, maar dan voor een ander kindje. Te donker voor mijn kinderen. Hoewel, ik heb wel van die joggingbroekjes met print en zo'n trui zou ik ook best kunnen kopen :D. Al zou ik die dan combineren met een rood of geel broekje.
  zaterdag 13 mei 2017 @ 18:58:10 #136
56471 pinquit
oh my lama!
pi_170909755
Ik heb volgens mij helemaal niks blauws voor A :D
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  zaterdag 13 mei 2017 @ 18:59:56 #137
56471 pinquit
oh my lama!
pi_170909773
Dat wat Franny post vind ik heel leuk O+ ik hou toch erg van de natuurlijke kleurtjes, maar heb ook wat fleuriger dingen van Duns. Staat 'm ook best :) voor de zomer vind ik dat wel leuk
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zaterdag 13 mei 2017 @ 19:04:56 #138
269689 crew  Viv
pi_170909839
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 12:56 schreef Burdie het volgende:
Ja hè... Ik ben de laatste tijd langzaam maar zeker alle maat 98-shirts tussen de schone was aan het uitvissen omdat gup nu echt naar 104 moet, maar ik schrok eigenlijk hoe die collectie ongemerkt vooral bestaat uit zwart, blauw en grijs.
Kuiken, hoop ik. ;)

En leuk om jouw kindjes weer eens te zien mignonne, wat is kleine A al groot!
  zaterdag 13 mei 2017 @ 19:06:31 #139
100412 mefke79
komt goed!
pi_170909863
Als die trui van Franny in grote maten hebben, wil oudste hem. Die heeft van de winter ook gewoond in of zijn grijze of zijn zwarte wijde vest van de Zara. Heel simpel model, kon ook niet dicht. En dan gewoon een shirt met korte mouwen eronder, een joggingbroek of een simpele spijkerbroek en dr Martens.

Wat anderen met blauw hebben, hebben wij met groen in allerlei varianten. En voor de zomer heb ik veel geel en feller groen. En roze. Opvallen veel roze voor een mannen gezin.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  zaterdag 13 mei 2017 @ 19:09:29 #140
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_170909915
Ik ben ook fan van blauw in allerlei tinten. Voor mijn oudste maar ook voor mijn meiden (en voor mijzelf). Dus wij draaien hier ook een blauwe was.

Op dit moment voor oudste veel Little Bird, Kik-Kid, Villervalla en Maxomorra in de kast. En dus wat C&A, Next en Lindex, maar de laatste twee worden minder. Bij H&M en Hema slaag ik voor mijn oudste sowieso nooit.
  zaterdag 13 mei 2017 @ 19:33:01 #141
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_170910287
quote:
2s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 19:09 schreef Kyara het volgende:
Ik ben ook fan van blauw in allerlei tinten. Voor mijn oudste maar ook voor mijn meiden (en voor mijzelf). Dus wij draaien hier ook een blauwe was.

Op dit moment voor oudste veel Little Bird, Kik-Kid, Villervalla en Maxomorra in de kast. En dus wat C&A, Next en Lindex, maar de laatste twee worden minder. Bij H&M en Hema slaag ik voor mijn oudste sowieso nooit.
M's tijgershirt is hier topfavoriet, moest vandaag weer aan "want dan kan ik mensen laten schrikken mama".
En ik wacht gewoon af tot die leuke LB, Kik Kid, Villervalla en Maxomorra dingen jouw M te klein zijn, J wordt er steeds weer blij van ;)
pi_170910343
Little Bird O+ hebben we veel voor Sjaak. Hij lijkt nu een groeispurt te hebben, wat ik eigenlijk niet hoop, want shirtjes maat 18-24m passen hem nu nog net. En die hebben we zo veel leuke!
Verder is het bij ons een mengelmoesje wat in de kast hangt. Het meeste komt van Mousemicky af, of van de kringloop. Of van Carter's, daar heb ik met Black Friday heel veel vooruit geshopt.
  zaterdag 13 mei 2017 @ 20:00:25 #143
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_170910823
Ik draai ook regelmatig een blauwe was, maar had laatst na Koningsdag ook ineens genoeg voor een rood/roze/oranje was :D.
KuikenGuppy
  zaterdag 13 mei 2017 @ 20:05:21 #144
149959 SQ
snelle trees
pi_170910921
Ik vind blauw vaak heel mooi bij van die superblonde kinderen. Mauw draagt het ook veel. En dan ook echt helderblauw, niet dat frendz/z8 donkerblauw.
Bij donkere kindjes vind ik vaak aardse kleuren weer mooi staan O+
disclaimer
pi_170911064
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 18:59 schreef pinquit het volgende:
Dat wat Franny post vind ik heel leuk O+ ik hou toch erg van de natuurlijke kleurtjes, maar heb ook wat fleuriger dingen van Duns. Staat 'm ook best :) voor de zomer vind ik dat wel leuk
Die natuurtinten staan jouw jochie ook heel mooi vind ik! O+
  zaterdag 13 mei 2017 @ 21:00:02 #146
73386 Fazz
onderweg
pi_170912428
F, als super blondie, staat blauw ook heel mooi :)
Ik zorg ook wel voor veel kleur in z'n garderobe; Zara heeft mooie smalle spijkerbroeken in allerlei kleuren. Die heeft hij dus in rood, mosterd, groen, grijs... Het is toch jammer dat het meerendeel van het aanbod in 'gangbare' winkels zo beperkt is in kleur :{
  zaterdag 13 mei 2017 @ 21:07:44 #147
171422 LadyBlack
paint it black
pi_170912803
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 19:33 schreef mousemicky het volgende:

[..]

M's tijgershirt is hier topfavoriet, moest vandaag weer aan "want dan kan ik mensen laten schrikken mama".
En ik wacht gewoon af tot die leuke LB, Kik Kid, Villervalla en Maxomorra dingen jouw M te klein zijn, J wordt er steeds weer blij van ;)
Ik moest echt deze zin even 3x lezen :') _O-

Oh en ik sluit me bij Mineola en Mignonne aan. Vind de scandinavische prints vaak erg leuk op het plaatje, maar niet op mijn kind :D En ik vind mn kleine kind om óp te vreten in een simpel effen mosgroen H&M shirt op een lichtblauwe skinny van de Hema O+ Less is more lijkt het bij hem.

Bij dochter heb ik helaas nog steeds maar beperkt invloed op de kledingkeuze. Die hopt van knalroze tule rok naar zwarte tule rok naar paarse tule rok, en varieert daarbij met roze, paarse en blauwe maillots :') Oh en roze laarzen natuurlijk. Gaat vast wel weer over.
  zaterdag 13 mei 2017 @ 21:15:38 #148
171422 LadyBlack
paint it black
pi_170913356
Oh en ik hou dus ook niet van nette overhemden, maar ik zie net deze en ik moet m O+


EUR 37,50 :'(
pi_170914253
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 18:45 schreef mignonne het volgende:

[..]

Leuk! Moet je die strikken of zijn het van die elastieken?
Strikken. Gelukkig maar, want dat is bij Twix hard nodig met die smalle voetjes.
  zaterdag 13 mei 2017 @ 21:37:37 #150
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_170914858
Hier dus jongens die die drukke printjes heel leuk staan (gelukkig). En tot nu toe vinden ze ze zelf ook leuk. F is 1, en alles met auto's en vliegtuigen etc is tof en J houdt vooral van groen en dieren. Gelukkig is dat nog steeds cool nu ie op school zit.

Natuurtinten heb ik hier wel eens geprobeerd. Vind sommige rustige combi's best leuk in de winkel, maar het maakt ze bleek, flets, ze zien er niet gezond uit... geen succes dus. Kleur dus, felle kleuren, want pastels hebben hetzelfde effect.

quote:
0s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 21:07 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Ik moest echt deze zin even 3x lezen :') _O-

Ik tikte t en dacht, dit is vast verwarrend voor LB, ah well ;)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')