abonnement Unibet Coolblue
  Redactie Frontpage maandag 17 april 2017 @ 21:39:16 #201
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_170295358
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 21:34 schreef TLC het volgende:
Nog 2,5 minuut voor 12 op de doomsday clock en na vanavond zijn we wellicht wat dichter bij de 12 uur :{
Het hoogste niveau sinds de Koude Oorlog dus ... -O-
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  maandag 17 april 2017 @ 21:41:22 #202
442104 Pielemenneke
Welkom in de poppenkast
pi_170295447
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 21:33 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Ik denk dat NK steeds dichterbij het doel komt van een werkende nucleaire raket welke het vasteland van Amerika kan bereiken, en dat ze geen risico willen nemen. Daarbij sukkelt het NK verhaal nu al jaren door en aan de ene kant zal ik opgelucht zijn als er eens goed ingegrepen word zodat we het hoofdstuk NK ook kunnen afsluiten, aan de andere kant ben ik zeer bang voor een hoop onschuldige slachtoffers en hoop ook dat er werkelijk alles aan gedaan word om dit te beperken. Daarom blijf ik een voorstander van een tactisch team die Kim en zijn gevolg uit de weg ruimen, de kop van de slang afhakken waarna hopelijk een humanitaire hulpactie op touw word gezet om de inwoners in NK te helpen.
Het is te hopen dat de Russen niet de kant van NK kiezen, ik weet niet wat er van waar is maar vandaag las ik ergens in de MSM dat Lavrov de VS gewaarschuwd heeft.

Verder zal het opruimen van Kim weinig nut hebben, dat hele land loopt achter de grote leider aan, zoals een strontvlieg op een verse drol afkomt. Die bevolking is al generaties lang gehersenspoeld en dom gehouden en weet alleen van de buitenwereld wat het regime wil laten zien. Als Kim is opgeruimd wil men wraak voor de dood van de goddelijke leider.
  maandag 17 april 2017 @ 21:41:36 #203
442104 Pielemenneke
Welkom in de poppenkast
pi_170295463
quote:
7s.gif Op maandag 17 april 2017 21:33 schreef Infection het volgende:

[..]

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_North_Korean_missile_tests

Al 4 dit jaar en we zijn pas net in de 4de maand.
Ah, dank.
  maandag 17 april 2017 @ 21:42:31 #204
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_170295507
Degene die het eerst militair ingrijpt (daar valt een rakettest imo niet onder) wordt de internationaal gebeten hond. Weet niet hoe dom Trump is, maar ik kan het me niet voorstellen dat ie preventief Noord-Korea binnen gaat vallen, maar ja hij is even labiel als Kim Jong-un, dus tsja...

Verder verwacht ik van China nog wel een opmerkelijke en verrassende rol en/of zet in deze hele kwestie. Die Chinezen zijn ook totaal niet te peilen in dit soort kwesties.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  maandag 17 april 2017 @ 21:43:05 #205
338108 SecretStoryWous
Geld verdienen met Jort Kelder
pi_170295538
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 21:41 schreef Pielemenneke het volgende:

[..]

Het is te hopen dat de Russen niet de kant van NK kiezen, ik weet niet wat er van waar is maar vandaag las ik ergens in de MSM dat Lavrov de VS gewaarschuwd heeft.

De Russen schieten niets op met NK, dus denk het niet. Wel willen ze een geweldloze oplossing.
Dit is gewoon raar :l
  maandag 17 april 2017 @ 21:44:18 #206
192592 SureD1
------------------------------
pi_170295587
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 21:19 schreef Odaiba het volgende:

[..]

DAt ging even goed mis inderdaad

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Props uit de film Zero Dark Thirty deze foto's, de laatste is een artist impression. Niemand weet hoe ze er echt uitzien, nog steeds een black project, officieel bestaan ze niet. Ze vermoeden dat er ookeen stealth-chinook bestaat...
pi_170295588
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 21:36 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Geen man zonder kennis dit hoor. Hij zegt precies waar het op staat. Heb al zijn media optredens wel gezien door de jaren heen en zoals hij nu praat is nieuw. Het is te laat en we gaan het allemaal merken. Direct of indirect.
Toch is dat een van de weinige plekken in de media waar er zo over deze situatie wordt gesproken. Er is erg weinig goede berichtgeving over lijkt het.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
  maandag 17 april 2017 @ 21:44:33 #208
338108 SecretStoryWous
Geld verdienen met Jort Kelder
pi_170295599
quote:
2s.gif Op maandag 17 april 2017 21:42 schreef Falco het volgende:
Degene die het eerst militair ingrijpt (daar valt een rakettest imo niet onder) wordt de internationaal gebeten hond. Weet niet hoe dom Trump is, maar ik kan het me niet voorstellen dat ie preventief Noord-Korea binnen gaat vallen, maar ja hij is even labiel als Kim Jong-un, dus tsja...

Verder verwacht ik van China nog wel een opmerkelijke en verrassende rol en/of zet in deze hele kwestie. Die Chinezen zijn ook totaal niet te peilen in dit soort kwesties.
Ik denk dat het meerendeel er wel van overtuigd is dat NK moet stoppen met de kernproeven en rakettesten. Als er geen enkele andere optie is, dan zal de VS wel een keer militair moeten ingrijpen.
Dit is gewoon raar :l
  maandag 17 april 2017 @ 21:45:02 #209
442104 Pielemenneke
Welkom in de poppenkast
pi_170295615
quote:
2s.gif Op maandag 17 april 2017 21:42 schreef Falco het volgende:
Degene die het eerst militair ingrijpt (daar valt een rakettest imo niet onder) wordt de internationaal gebeten hond. Weet niet hoe dom Trump is, maar ik kan het me niet voorstellen dat ie preventief Noord-Korea binnen gaat vallen, maar ja hij is even labiel als Kim Jong-un, dus tsja...

Verder verwacht ik van China nog wel een opmerkelijke en verrassende rol en/of zet in deze hele kwestie. Die Chinezen zijn ook totaal niet te peilen in dit soort kwesties.
Ik denk niet dat Trump de gebeten hond zal zijn als hij de eerste klap uitdeelt.
Een en ander zal wel afhangen van hoe hij de eerste klap uitdeelt.
  Redactie Frontpage maandag 17 april 2017 @ 21:45:23 #210
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_170295630
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 21:19 schreef Odaiba het volgende:

[..]

DAt ging even goed mis inderdaad

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Heel betrouwbaar zijn die dingen niet he :X http://nos.nl/artikel/216(...)aan-in-maryland.html
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_170295654
TreyYingst twitterde op maandag 17-04-2017 om 20:40:53 Press Secretary Spicer tells me President Trump will act on North Korea under article 2 of the constitution, but will notify congress. reageer retweet
  maandag 17 april 2017 @ 21:46:38 #212
442104 Pielemenneke
Welkom in de poppenkast
pi_170295676
quote:
14s.gif Op maandag 17 april 2017 21:43 schreef SecretStoryWous het volgende:

[..]

De Russen schieten niets op met NK, dus denk het niet. Wel willen ze een geweldloze oplossing.
Ik kan me vergissen, maar volgens mij waren de Russen nog niet zo lang geleden bondgenoot van NK.
  Redactie Frontpage maandag 17 april 2017 @ 21:46:52 #213
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_170295686
quote:
2s.gif Op maandag 17 april 2017 21:42 schreef Falco het volgende:
Degene die het eerst militair ingrijpt (daar valt een rakettest imo niet onder) wordt de internationaal gebeten hond. Weet niet hoe dom Trump is, maar ik kan het me niet voorstellen dat ie preventief Noord-Korea binnen gaat vallen, maar ja hij is even labiel als Kim Jong-un, dus tsja...

Verder verwacht ik van China nog wel een opmerkelijke en verrassende rol en/of zet in deze hele kwestie. Die Chinezen zijn ook totaal niet te peilen in dit soort kwesties.
Ik denk dat bij een eventuele interventie China zo snel mogelijk grondgebied gaat claimen.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_170295703
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 21:41 schreef Pielemenneke het volgende:

[..]

Het is te hopen dat de Russen niet de kant van NK kiezen, ik weet niet wat er van waar is maar vandaag las ik ergens in de MSM dat Lavrov de VS gewaarschuwd heeft.

Verder zal het opruimen van Kim weinig nut hebben, dat hele land loopt achter de grote leider aan, zoals een strontvlieg op een verse drol afkomt. Die bevolking is al generaties lang gehersenspoeld en dom gehouden en weet alleen van de buitenwereld wat het regime wil laten zien. Als Kim is opgeruimd wil men wraak voor de dood van de goddelijke leider.
Ik weet niet wat de Russen doen, ik hoop/denk dat Poetin verstandig genoeg is om geen nucleaire oorlog met de VS uit te lokken. Aan de andere kant ben ik bang dat als China zich tegen de VS keert Rusland haar kans schoon ziet, daarbij hand in hand met Erdolf die kotst op Europa. Het zou wel eens kunnen kloppen wat sommige doemdenkers voorspellen, dat we aan de vooravond staan van WW3. Persoonlijk hoop ik dat elke burger dan hun regering een dikke vinger geeft en de verantwoordelijke politici aan de hoogste boom knoopt, ik heb immers geen zin in WW3 en te strijden tegen mensen waar ik geen problemen mee heb alleen vanwege de onderlinge strijd van onze politici, maar dat zal ijdele hoop zijn. Het is een zooitje in de wereld, en de grootste slachtoffers zullen de gewone mensen zijn, de verantwoordelijken zullen wel ergens veilig in een bunker zitten.
pi_170295714
Blijkbaar gaat het vanavond in Nieuwsuur alleen maar over het referendum in Turkije
  maandag 17 april 2017 @ 21:49:03 #216
192592 SureD1
------------------------------
pi_170295759
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 21:46 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Ik denk dat bij een eventuele interventie China zo snel mogelijk grondgebied gaat claimen.
Dit, als de poep de ventilator raakt pushen die zo snel en zo diep mogelijk NK in, desnoods onder het mom van een humanitaire interventie of zo.
  maandag 17 april 2017 @ 21:49:08 #217
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_170295761
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 21:45 schreef Pielemenneke het volgende:

[..]

Ik denk niet dat Trump de gebeten hond zal zijn als hij de eerste klap uitdeelt.
Een en ander zal wel afhangen van hoe hij de eerste klap uitdeelt.
Een MOAB op Pyongyang gooien is idd wel wat anders dan een gerichte OBL-achtige actie en Kim Jong-un ontvoeren ja :D.

Maar ik denk dat als er burgerslachtoffers getoond worden, dat Trump zijn goodwill snel aan het verliezen is. Tevens krijgt iedereen als het zo'n grootschalige actie is allemaal flashbacks naar Irak en wat voor kansloze oorlog dat was. Sowieso wordt dit een hele kansloze oorlog, want wat is er nou echt te 'winnen', behalve een verzekering op veiligheid, terwijl Noord-Korea op technologisch gebied gewoon retards zijn gezien de mislukte raketproef en huidige arsenaal raketten die Hawaii nog lang niet kunnen halen.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  maandag 17 april 2017 @ 21:50:29 #218
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_170295811
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 21:46 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Ik denk dat bij een eventuele interventie China zo snel mogelijk grondgebied gaat claimen.
Dat is best nog misschien het meest waarschijnlijke. Die schuiven meteen dat gebied in om er voor te zorgen dat de VS ophoudt met de in hun ogen een zinloze aggressieve oorlog.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  Redactie Frontpage maandag 17 april 2017 @ 21:50:58 #219
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_170295825
quote:
2s.gif Op maandag 17 april 2017 21:50 schreef Falco het volgende:

[..]

Dat is best nog misschien het meest waarschijnlijke. Die schuiven meteen dat gebied in om er voor te zorgen dat de VS ophoudt met de in hun ogen een zinloze aggressieve oorlog.
En voor je het weet is NK een tweede Tibet.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_170295839
Environmental Alert in China's Dalian Over Possible North Korea 'Nuclear Incident'

Authorities in the northwestern Chinese province of Liaoning issued an environmental alert in response to escalating tensions on the Korean peninsula and ahead of Pyongyang's attempted test launch of a missile on Saturday, RFA has learned.

An emergency notice issued by the environmental protection department in Liaoning's port city of Dalian, a city of some 10 million 300 kilometers (180 miles) from the North Korean border, called on all environmental agencies to prepare for an emergency response to "any nuclear or chemical environmental incident in North Korea."

"[Any] North Korean nuclear and chemical environment incident, may have a negative impact on our country's safety and potentially damage the health of our people," the April 14 notice, which was leaked online, warned.

www.rfa.org/english/news/china/nuclear-dalian-04172017144036.html
  maandag 17 april 2017 @ 21:52:07 #221
338108 SecretStoryWous
Geld verdienen met Jort Kelder
pi_170295863
quote:
2s.gif Op maandag 17 april 2017 21:50 schreef Falco het volgende:

[..]

Dat is best nog misschien het meest waarschijnlijke. Die schuiven meteen dat gebied in om er voor te zorgen dat de VS ophoudt met de in hun ogen een zinloze aggressieve oorlog het westen niet nog meer grondgebied opeist en de Korea oorlog voor niets is geweest.
Dit is gewoon raar :l
pi_170295922
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 21:46 schreef Pielemenneke het volgende:

[..]

Ik kan me vergissen, maar volgens mij waren de Russen nog niet zo lang geleden bondgenoot van NK.
Om het Westen dwars te zitten, nadat ze uit de G8 werden gezet. De Russen hebben verder niet zoveel met Noord-Korea, behalve dat het de boel afleidt van Russische misstanden.
  maandag 17 april 2017 @ 21:54:14 #223
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_170295968
Zo lang de NKs niet met vrachtwagens markten in West-Europa oprijden of er met een riem vol explosieven de metro in stappen hebben we hier toch weinig directe vrees? Uiteraard kan zo'n conflict altijd in iets ontaarden waar we niet op zitten te wachten met inmenging van Rusland en China en zal het bijvoorbeeld ook economisch de nodige consequenties hebben. Maar ik ben benieuwd of er uberhaubt directe dreiging voor onze omgeving is mocht het daar escaleren?
  maandag 17 april 2017 @ 21:54:46 #224
442104 Pielemenneke
Welkom in de poppenkast
pi_170295992
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 21:47 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Ik weet niet wat de Russen doen, ik hoop/denk dat Poetin verstandig genoeg is om geen nucleaire oorlog met de VS uit te lokken. Aan de andere kant ben ik bang dat als China zich tegen de VS keert Rusland haar kans schoon ziet, daarbij hand in hand met Erdolf die kotst op Europa. Het zou wel eens kunnen kloppen wat sommige doemdenkers voorspellen, dat we aan de vooravond staan van WW3. Persoonlijk hoop ik dat elke burger dan hun regering een dikke vinger geeft en de verantwoordelijke politici aan de hoogste boom knoopt, ik heb immers geen zin in WW3 en te strijden tegen mensen waar ik geen problemen mee heb alleen vanwege de onderlinge strijd van onze politici, maar dat zal ijdele hoop zijn. Het is een zooitje in de wereld, en de grootste slachtoffers zullen de gewone mensen zijn, de verantwoordelijken zullen wel ergens veilig in een bunker zitten.
Wat er gaat gebeuren is moeilijk te voorspellen, maar het is niet niks wat er nu allemaal speelt.
De Chinezen kan ik niet peilen, weet ook niet of zij, militair gezien, bij machte zijn om zich tegen de VS te keren.
pi_170296033
'Vrolijk Pasen ! oh ja, er kan ieder moment een nucleaire oorlog uitbreken'

:')
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_170296058
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 21:54 schreef Coelho het volgende:
Zo lang de NKs niet met vrachtwagens markten in West-Europa oprijden of er met een riem vol explosieven de metro in stappen hebben we hier toch weinig directe vrees? Uiteraard kan zo'n conflict altijd in iets ontaarden waar we niet op zitten te wachten met inmenging van Rusland en China en zal het bijvoorbeeld ook economisch de nodige consequenties hebben. Maar ik ben benieuwd of er uberhaubt directe dreiging voor onze omgeving is mocht het daar escaleren?
Dit zal ons niet direct raken, tenzij NK Alaska aanvalt of iets dergelijks en de VS een beroep doen op de NAVO, maar ik neem aan dat Zuid-Korea en de VS samen al gehakt kunnen maken van Noord-Korea.
  maandag 17 april 2017 @ 21:57:36 #227
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_170296109
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  Redactie Frontpage maandag 17 april 2017 @ 21:57:45 #228
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_170296116
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 21:54 schreef Pielemenneke het volgende:

[..]

Wat er gaat gebeuren is moeilijk te voorspellen, maar het is niet niks wat er nu allemaal speelt.
De Chinezen kan ik niet peilen, weet ook niet of zij, militair gezien, bij machte zijn om zich tegen de VS te keren.
De Chinezen hebben de meeste poppetjes natuurlijk, maar denk dat de VS en China allebei absoluut niet zitten te wachten op een oorlog met elkaar, die zijn veel te afhankelijk van elkaar.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_170296174
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 21:54 schreef Pielemenneke het volgende:

[..]

Wat er gaat gebeuren is moeilijk te voorspellen, maar het is niet niks wat er nu allemaal speelt.
De Chinezen kan ik niet peilen, weet ook niet of zij, militair gezien, bij machte zijn om zich tegen de VS te keren.
Ik vind de EU ook te stil, tijd om te bemiddelen zou ik zeggen. Het zijn even wat flinke grootmachten met een nucleair arsenaal wat ruzie aan het zoeken zijn. Het gaat er ook niet om of landen in staat zijn de VS te verslaan, maar bij mij heerst meer de angst voor de onschuldige slachtoffers die gaan vallen.

Het beste zou nog zijn als we nu aangevallen zouden worden door een buitenaardse macht, zodat we als wereld een gezamenlijke vijand hadden en onze onderlinge verschillen opzij zetten. (Teveel films gekeken :D ) Dit kan zo ook niet verder, ik denk dat als je elke burger ter wereld vraagt of ze een nucleaire wereldoorlog willen er niet één zal zeggen dat ze er voorstander van zijn, en toch worden we weer door onze leiders erin getrokken.
pi_170296183
Eerlijk, ik zie de Chinezen nog eerder zelf Noord-Korea binnenvallen om orde op zaken te stellen, dan dat ze de VS gaan tegenwerken.
  maandag 17 april 2017 @ 21:59:51 #231
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_170296211
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 21:58 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Het beste zou nog zijn als we nu aangevallen zouden worden door een buitenaardse macht, zodat we als wereld een gezamenlijke vijand hadden en onze onderlinge verschillen opzij zetten. (Teveel films gekeken :D ) Dit kan zo ook niet verder, ik denk dat als je elke burger ter wereld vraagt of ze een nucleaire wereldoorlog willen er niet één zal zeggen dat ze er voorstander van zijn, en toch worden we weer door onze leiders erin getrokken.
Doe ff normaal :{w
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  maandag 17 april 2017 @ 22:01:11 #232
442104 Pielemenneke
Welkom in de poppenkast
pi_170296261
quote:
2s.gif Op maandag 17 april 2017 21:49 schreef Falco het volgende:

[..]

Een MOAB op Pyongyang gooien is idd wel wat anders dan een gerichte OBL-achtige actie en Kim Jong-un ontvoeren ja :D.

Maar ik denk dat als er burgerslachtoffers getoond worden, dat Trump zijn goodwill snel aan het verliezen is. Tevens krijgt iedereen als het zo'n grootschalige actie is allemaal flashbacks naar Irak en wat voor kansloze oorlog dat was. Sowieso wordt dit een hele kansloze oorlog, want wat is er nou echt te 'winnen', behalve een verzekering op veiligheid, terwijl Noord-Korea op technologisch gebied gewoon retards zijn gezien de mislukte raketproef en huidige arsenaal raketten die Hawaii nog lang niet kunnen halen.
Voor het grootste deel deel ik je mening, maar of ze daar echt zo achterlijk zijn betwijfel ik.
pi_170296313
quote:
15s.gif Op maandag 17 april 2017 21:59 schreef Falco het volgende:

[..]

Doe ff normaal :{w
Had samen met jou ten strijde willen trekken tegen E.T. -O-
  maandag 17 april 2017 @ 22:04:23 #234
192592 SureD1
------------------------------
pi_170296389
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 21:59 schreef Childofthe90s het volgende:
Eerlijk, ik zie de Chinezen nog eerder zelf Noord-Korea binnenvallen om orde op zaken te stellen, dan dat ze de VS gaan tegenwerken.
De vorige keer (in de fifties) gaf hun interventie ook de doorslag. Maar zij zullen niet als eerste iets gaan doen... NK slaat ook stoere taal uit maar impliceert dat ze zullen reageren, VS hetzelfde, beetje een Mexican Standoff zo...
pi_170296418
Met het gematigder worden van Iran, het openstellen van Myanmar en straks het ontmantelen van Noord-Korea zullen er straks geen échte ouderwetse schurkenstaten meer zijn :@

Cuba is ook nog maar een schim van wat het was.
pi_170296444
Is er iemand die naar aanleiding van al deze berichten al extra water/voedsel is gaan inslaan? :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  maandag 17 april 2017 @ 22:06:31 #237
442104 Pielemenneke
Welkom in de poppenkast
pi_170296460
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 21:53 schreef Childofthe90s het volgende:

[..]

Om het Westen dwars te zitten, nadat ze uit de G8 werden gezet. De Russen hebben verder niet zoveel met Noord-Korea, behalve dat het de boel afleidt van Russische misstanden.
Ik dacht dat de Russen ook wapentuig leverde.
pi_170296467
quote:
7s.gif Op maandag 17 april 2017 22:05 schreef Geralt het volgende:
Is er iemand die naar aanleiding van al deze berichten al extra water/voedsel is gaan inslaan? :)
Ik al tijden terug, kan een week vooruit zou de pleuris uitbreken.
pi_170296488
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 21:59 schreef Childofthe90s het volgende:
Eerlijk, ik zie de Chinezen nog eerder zelf Noord-Korea binnenvallen om orde op zaken te stellen, dan dat ze de VS gaan tegenwerken.
De Chinezen zijn ook niet echt gehecht aan Kim. Wel aan relatieve stabiliteit in de regio. Op een satellietstaat van de VS aan hun grens zitten ze ook niet te wachten. Een militair treffen tussen de VS en China is echter wel één van de minst realistische scenario's.

Het zullen wel sancties worden of in het meest extreme geval pogingen om gerichte militaire doelen in NK te vernietigen door de VS.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 17 april 2017 @ 22:08:22 #240
192592 SureD1
------------------------------
pi_170296525
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 22:06 schreef Pielemenneke het volgende:

[..]

Ik dacht dat de Russen ook wapentuig leverde.
Al die NK troep is of Chinees, of doorontwikkelde Soviet kraam... niks recents Russisch volgens mij
pi_170296535
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 22:07 schreef Monolith het volgende:

[..]

De Chinezen zijn ook niet echt gehecht aan Kim. Wel aan relatieve stabiliteit in de regio. Op een satellietstaat van de VS aan hun grens zitten ze ook niet te wachten. Een militair treffen tussen de VS en China is echter wel één van de minst realistische scenario's.

Het zullen wel sancties worden of in het meest extreme geval pogingen om gerichte militaire doelen in NK te vernietigen door de VS.
Of ze moeten met China afspreken dat de VS het land schoonveegt en daarna mag China ermee doen wat ze willen. :P geen gewenste situatie natuurlijk, maar wel de middenweg.
pi_170296548
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 22:06 schreef Pielemenneke het volgende:

[..]

Ik dacht dat de Russen ook wapentuig leverde.
De Russen handelen inderdaad met de Noord-Koreanen, een overblijfsel van het communistisch verleden, maar van harte is het allemaal niet. Af en toe, als het Westen sancties instelt tegen Rusland bijvoorbeeld hoor je opeens dat er een pijpleiding zal worden aangelegd, maar volgens mij stelt het allemaal niet zo veel voor.
pi_170296555
quote:
7s.gif Op maandag 17 april 2017 22:05 schreef Geralt het volgende:
Is er iemand die naar aanleiding van al deze berichten al extra water/voedsel is gaan inslaan? :)
Daarvoor is het te ver weg denk ik zo. Als het een Europees land was had ik het misschien wel overwogen ja.
  maandag 17 april 2017 @ 22:09:37 #244
192592 SureD1
------------------------------
pi_170296557
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 22:07 schreef Monolith het volgende:

[..]

De Chinezen zijn ook niet echt gehecht aan Kim. Wel aan relatieve stabiliteit in de regio. Op een satellietstaat van de VS aan hun grens zitten ze ook niet te wachten. Een militair treffen tussen de VS en China is echter wel één van de minst realistische scenario's.

Het zullen wel sancties worden of in het meest extreme geval pogingen om gerichte militaire doelen in NK te vernietigen door de VS.
Sancties door China dan, dat is zo'n beetje hun enige lifeline..
  Redactie Frontpage maandag 17 april 2017 @ 22:10:54 #245
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_170296584
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 22:09 schreef Childofthe90s het volgende:

[..]

De Russen handelen inderdaad met de Noord-Koreanen, een overblijfsel van het communistisch verleden, maar van harte is het allemaal niet. Af en toe, als het Westen sancties instelt tegen Rusland bijvoorbeeld hoor je opeens dat er een pijpleiding zal worden aangelegd, maar volgens mij stelt het allemaal niet zo veel voor.
De Russen gebruiken Noord-Koreanen eigenlijk alleen als goedkope arbeidskrachten voor de echte kutklusjes, houtkap en mijnbouw in Siberië en zulk soort ongein.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_170296585
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 22:08 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Of ze moeten met China afspreken dat de VS het land schoonveegt en daarna mag China ermee doen wat ze willen. :P geen gewenste situatie natuurlijk, maar wel de middenweg.
Nee, 'schoonvegen' is ook niet echt een realistische optie. Grootschalige troepeninzet is al niet erg populair in de VS en zal bovendien betekenen dat Trump eerst naar het congres moet voor toestemming.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 17 april 2017 @ 22:11:33 #247
338108 SecretStoryWous
Geld verdienen met Jort Kelder
pi_170296599
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 22:09 schreef SureD1 het volgende:

[..]

Sancties door China dan, dat is zo'n beetje hun enige lifeline..
De vraag is, wat gebeurt er daarna? NK zal en moet doorgaan met het produceren van nucleaire wapens...
Dit is gewoon raar :l
  maandag 17 april 2017 @ 22:12:08 #248
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_170296615
quote:
7s.gif Op maandag 17 april 2017 22:05 schreef Geralt het volgende:
Is er iemand die naar aanleiding van al deze berichten al extra water/voedsel is gaan inslaan? :)
Heb hier nog een stash uit 1989 staan. Zal nog wel goed zijn. :9
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_170296667
quote:
14s.gif Op maandag 17 april 2017 22:11 schreef SecretStoryWous het volgende:

[..]

De vraag is, wat gebeurt er daarna? NK zal en moet doorgaan met het produceren van nucleaire wapens...
De taal die Amerika nu uitslaat lijkt het erop dat de tijd voor een diplomatieke oplossing en/of sancties uitgesloten zijn, die tijd is voorbij en die kans is geweest. Als Trump zich nu terugtrekt is hij het lachertje, een blaffende hond, hij zit er al te diep in met zijn uitspraken icm. de uitspraken van zijn staf. Het is stoppen met de ontwikkeling van nucleaire wapens door NK of gestopt worden, en de VS wil niet meer afwachten.
pi_170296681
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 22:09 schreef SureD1 het volgende:

[..]

Sancties door China dan, dat is zo'n beetje hun enige lifeline..
Mja, en zelfs dan is het maar de vraag of het echt effect gaat hebben. Wellicht dat NK dan zelfs nog veel harder werk gaat maken van kernwapens en ICBMs.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')