abonnement Unibet Coolblue
pi_170308956
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 april 2017 15:50 schreef steffelonio het volgende:
Ik ga eind mei een poging wagen om me te kwalificeren. Maar weet niet zeker of de marathon van Tilburg wel telt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat voor tijd moet jij dan lopen?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_170309081
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 april 2017 16:30 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Wat voor tijd moet jij dan lopen?
Om te kwalificeren moet ik dan denk ik 8 keer achter elkaar een pr lopen op mijn 5km tijd. Ik denk dat dat er niet in gaat zitten.

In ieder geval durf ik niet op zo'n schema weg te gaan. :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_170309658
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 april 2017 15:50 schreef steffelonio het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Qua hardlopen wel leuk, nieuwe routes ontdekken!
pi_170309741
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 april 2017 16:35 schreef steffelonio het volgende:

[..]

Om te kwalificeren moet ik dan denk ik 8 keer achter elkaar een pr lopen op mijn 5km tijd. Ik denk dat dat er niet in gaat zitten.

In ieder geval durf ik niet op zo'n schema weg te gaan. :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat wij ongeveer hetzelfde tempo aankunnen. Ik had voor mezelf het plan om de eerste km's rond de 5:30 aan te houden en daarna versnellen naar 5:15-5:20. Helaas ging dat maar tot bijna km 30 goed, daarna kon het plan (al dan niet door de warmte) in de prullenbak.
pi_170311161
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 april 2017 16:35 schreef steffelonio het volgende:

[..]

Om te kwalificeren moet ik dan denk ik 8 keer achter elkaar een pr lopen op mijn 5km tijd. Ik denk dat dat er niet in gaat zitten.

In ieder geval durf ik niet op zo'n schema weg te gaan. :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo, dat is best hoog inzetten toch?
Probeer jezelf niet kapot te lopen.

Als je trouwens iemand weet die van zijn/haar Tilburg marathon startbewijs af wil en er niet de hoofdprijs voor wil, dan hoor ik het graag. Zat toch sneller vol dan ik dacht. -O-
pi_170312242
quote:
11s.gif Op dinsdag 18 april 2017 17:57 schreef wyccie het volgende:

[..]

Zo, dat is best hoog inzetten toch?
Probeer jezelf niet kapot te lopen.

Als je trouwens iemand weet die van zijn/haar Tilburg marathon startbewijs af wil en er niet de hoofdprijs voor wil, dan hoor ik het graag. Zat toch sneller vol dan ik dacht. -O-
Wut? Ook Tilburg nog? Je hebt er net één af!
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_170312547
Ach, ik eet ook meerdere keren op een dag. :Y)
pi_170312750
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 april 2017 17:00 schreef indepoeier het volgende:

[..]

Ik denk dat wij ongeveer hetzelfde tempo aankunnen. Ik had voor mezelf het plan om de eerste km's rond de 5:30 aan te houden en daarna versnellen naar 5:15-5:20. Helaas ging dat maar tot bijna km 30 goed, daarna kon het plan (al dan niet door de warmte) in de prullenbak.
Volgens mij ben jij een stukje sneller dan ik. Dus of 5:15/km mij gaat lukken is nog even de vraag. Eind mei kan het ook warm zijn.

Komende weken zal ik geregeld op marathontempo lopen, ook stukken tijdens de lange duurloop. Als dat niet goed gaat, zal ik het tempo moeten bijstellen. Maar als het wel goed gaat is dit het tempo dat ik aandurf. (Het tempo dat ik volgens mijn schema zou aankunnen).
pi_170313060
Goeie woordkeuze wel :X

Ja doei.
pi_170313599
https://www.marathonfoto.com/Proofs?PIN=V3S333&LastName=BRUNS

Belachelijk duur maar wel toffe foto's! Ik lach wel veel Haha, in de laatste meters won genieten het toch van de pijn.. behalve op die na de finish dan 😜
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  Moderator dinsdag 18 april 2017 @ 19:41:49 #161
155227 crew  Guppy
dus
pi_170313874
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 april 2017 18:51 schreef wyccie het volgende:
Ach, ik eet ook meerdere keren op een dag. :Y)
Ik moest hardop lachen :D
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_170314018
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 april 2017 18:51 schreef wyccie het volgende:
Ach, ik eet ook meerdere keren op een dag. :Y)
Jij bent echt extreem :P
pi_170315209
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 19:29 schreef La_Tramposa het volgende:
https://www.marathonfoto.com/Proofs?PIN=V3S333&LastName=BRUNS

Belachelijk duur maar wel toffe foto's! Ik lach wel veel Haha, in de laatste meters won genieten het toch van de pijn.. behalve op die na de finish dan 😜
Heb je nog pijn in je kaken van die grijns? Leuke foto's ^O^ , volgens mij heb je het naar je zin gehad.
pi_170315989
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 april 2017 18:51 schreef wyccie het volgende:
Ach, ik eet ook meerdere keren op een dag. :Y)
Dat is ook wel nodig met al die wedstrijden die jij loopt!

@L_T: goede foto's!
pi_170316521
Nou, die 300'jes gingen nog best wel. Bij de 7e veranderden m'n benen in elastiek, maar dat is niet zo heel gek na gisteren.

Stemt ergens wel tevreden dat ik gisteren gewoon echt mentaal heel slecht heb gelopen, en m'n lijf niet voor de grap alvast de aftakeling heeft ingezet.
  dinsdag 18 april 2017 @ 21:26:58 #166
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_170317187
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 19:29 schreef La_Tramposa het volgende:
https://www.marathonfoto.com/Proofs?PIN=V3S333&LastName=BRUNS

Belachelijk duur maar wel toffe foto's! Ik lach wel veel Haha, in de laatste meters won genieten het toch van de pijn.. behalve op die na de finish dan 😜
Nou, er zo uitzien tijdens en na een marathon: wow *)
Gefeliciteerd met je mooie resultaat!
pi_170317925
LT, wat zie je er op de foto's fris uit, joh!
En ik zou ze gewoon kopen, je staat er hartstikke goed op.

quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 20:52 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Dat is ook wel nodig met al die wedstrijden die jij loopt!
Of loop ik nou veel omdat ik veel naar binnen prop?
Ik weet het soms ook niet meer.

Wel weet ik dat mijn rust/dipweek voorbij is. Gisteren ging de ene training niet door, toen naar de andere vereniging gefietst, ging ook niet door, balen! Vannacht heel weinig geslapen en de dag overleefd op caffeïne (bah), zoals vanouds dus. Het lijkt wel alsof ik daardoor een reset heb gekregen. En toen ik net de keus had om te gaan bootcampen op 50 meter afstand of gaan hardlopen op 20 min. fietsen en ik voor dat laatste koos, wist ik dat ik echt verslaafd ben.
Volle bak aan de slag gegaan met de intervallen. Laatste 100 meter keihard gesprint. Oh, wat was dat lekker!
pi_170318269
Supertoffe foto's LT! En wat een mooi verhaal, ik ben ook trots! _O_ *O*

Ondanks de mooie verhalen heb ik zelf geen behoefte om daar te lopen, al is dat vooral omdat het zo ver vliegen is :+.
Ik heb gelukkig mijn eigen grote doel hier op het continent. Waar ik waarschijnlijk ook wel wat traantjes zou laten. :P

Steffelonio, kom naar Ermelo! Kunnen we mooi samen lopen! ^O^ Laat ik wel wat mooie paadjes zien.
pi_170318464
Toffe foto's, maar wat een prijzen zeg :o
Ja doei.
  dinsdag 18 april 2017 @ 22:40:48 #170
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_170320005
Goede foto's!
En maar slechts 30 dollar voor een enkele download :'(

Ik mocht vanavond weer eens een looptraining geven, dit keer voor een bedrijf. Was weer leuk *O*

Morgen weer eentje, voor de inschrijvers van de Aramco Beachrun. Dat worden lopers van allerhande puimage, dus een mooie uitdaging. Lekker het strand op :s)
F means you're fucked
pi_170320169
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 21:58 schreef Jero_nimo het volgende:

Steffelonio, kom naar Ermelo! Kunnen we mooi samen lopen! ^O^ Laat ik wel wat mooie paadjes zien.
Oh nee, we gaan er weer een verliezen naar de donkere kant :|

[ Bericht 0% gewijzigd door Mr.B. op 18-04-2017 22:51:10 ]
pi_170320216
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 april 2017 21:51 schreef wyccie het volgende:
LT, wat zie je er op de foto's fris uit, joh!
En ik zou ze gewoon kopen, je staat er hartstikke goed op.

[..]

Of loop ik nou veel omdat ik veel naar binnen prop?
Ik weet het soms ook niet meer.

Wel weet ik dat mijn rust/dipweek voorbij is. Gisteren ging de ene training niet door, toen naar de andere vereniging gefietst, ging ook niet door, balen! Vannacht heel weinig geslapen en de dag overleefd op caffeïne (bah), zoals vanouds dus. Het lijkt wel alsof ik daardoor een reset heb gekregen. En toen ik net de keus had om te gaan bootcampen op 50 meter afstand of gaan hardlopen op 20 min. fietsen en ik voor dat laatste koos, wist ik dat ik echt verslaafd ben.
Volle bak aan de slag gegaan met de intervallen. Laatste 100 meter keihard gesprint. Oh, wat was dat lekker!
Nou 90 euro is mij toch wat te gortig 😛 en tja qua frisheid; ik heb ook steeds qua intensiteit het gevoel gehad dat ik aan het joggen was. Alleen ik heb gewoon echt de verkeerde techniek gebruikt of zo denk ik dat mijn benen zo protesteerden. Ik zie hier ook bijna niemand zo kreupel lopen als ik nu, heb ook spontaan krampaanvallen de hele dag. Nu dacht ik weer; misschien was het juist beter gegaan als ik wel wat sneller gelopen had IPV zo afremmen. Maar ach het was gewoon een mooie race, no regrets. Drie dames die ik ken en die prs van 3.13 tot 3.26 hebben deden er alledrie rond de 4 uur over.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_170320665
Oh, ik had de prijs nog niet eens gezien. :X
pi_170321470
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 april 2017 22:45 schreef Mr.B. het volgende:

[..]

Oh nee, we gaan er weer een verliezen naar de donkere kant :|
Voorlopig houd ik nog gewoon van asfalt :)

Maar ik heb dan ook de mooie trails van jero nog niet gezien :P
pi_170321710
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 21:58 schreef Jero_nimo het volgende:


Steffelonio, kom naar Ermelo! Kunnen we mooi samen lopen! ^O^ Laat ik wel wat mooie paadjes zien.
Offtopic: Ermelo gaat het denk ik niet worden
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_170321835
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 april 2017 22:47 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Nou 90 euro is mij toch wat te gortig 😛 en tja qua frisheid; ik heb ook steeds qua intensiteit het gevoel gehad dat ik aan het joggen was. Alleen ik heb gewoon echt de verkeerde techniek gebruikt of zo denk ik dat mijn benen zo protesteerden. Ik zie hier ook bijna niemand zo kreupel lopen als ik nu, heb ook spontaan krampaanvallen de hele dag. Nu dacht ik weer; misschien was het juist beter gegaan als ik wel wat sneller gelopen had IPV zo afremmen. Maar ach het was gewoon een mooie race, no regrets. Drie dames die ik ken en die prs van 3.13 tot 3.26 hebben deden er alledrie rond de 4 uur over.
Zo te horen ben je heel goed over dat lastige parcours gegaan. Dit is echt wel andere koek dan een plat Nederlands parkoers.
pi_170322392
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 19:47 schreef DavetheNL het volgende:

[..]

Jij bent echt extreem :P
Dat valt overigens wel mee.
Semtex liep twee jaar geleden al 4 marathons in een jaar. Zij is de marathonbazin.

Gezien mijn 'wedstrijd'belastbaarheid moet zo'n tweede voorjaarsmarathon geen groot probleem zijn. Tenzij het weer zo heet wordt, en die kans is natuurlijk best groot.
pi_170322979
Mijn week van "herstel'' is nu ook afgelopen. Rotterdam maar meteen vergeten en op naar de volgende race.
Ik ben vandaag begonnen met een week of twee langzaam weer terug inkomen in een trainingsritme, maar tegelijkertijd ben ik ook begonnen met fitnessen. Het zal waarschijnlijk geen kwaad kunnen om mijn lichaam op veel vlakken te versterken. Ik ga ook proberen meer te fietsen. De intensiteit moet wel lager, eens kijken hoe ik er een balans in ga vinden.
pi_170323768
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 april 2017 23:57 schreef wyccie het volgende:

[..]

Dat valt overigens wel mee.
Semtex liep twee jaar geleden al 4 marathons in een jaar. Zij is de marathonbazin.

Gezien mijn 'wedstrijd'belastbaarheid moet zo'n tweede voorjaarsmarathon geen groot probleem zijn. Tenzij het weer zo heet wordt, en die kans is natuurlijk best groot.
Ik ga er gewoon 2 in 3 weken lopen, maar eentje is niet op de weg, dus dat telt vast niet :P
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  woensdag 19 april 2017 @ 07:32:08 #180
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_170323809
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 07:20 schreef Guard het volgende:

[..]

Ik ga er gewoon 2 in 3 weken lopen, maar eentje is niet op de weg, dus dat telt vast niet :P
Ik liep er ooit 2 in 3 weken, beide op de weg. Die tweede had ik nooit moeten lopen
F means you're fucked
pi_170324147
quote:
1s.gif Op woensdag 19 april 2017 07:32 schreef YUR het volgende:

[..]

Ik liep er ooit 2 in 3 weken, beide op de weg. Die tweede had ik nooit moeten lopen
Ik zie de tweede dan ook als een geheel verzorgde city-tour te voet, en heb ook totaal geen ambitie om daar ook maar iets van een fatsoenlijke tijd te lopen. Gewoon een luxe duurloop.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_170324184
quote:
1s.gif Op woensdag 19 april 2017 07:32 schreef YUR het volgende:

[..]

Ik liep er ooit 2 in 3 weken, beide op de weg. Die tweede had ik nooit moeten lopen
Hoe beviel die eerste ook alweer?
Ik ga nl misschien in september ook de marathon van Loch Ness lopen. Niet voor een snelle tijd, maar gewoon voor de lol. Is het leuk in Inverness e.o?
  woensdag 19 april 2017 @ 08:24:52 #183
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_170324209
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 08:21 schreef Mr.B. het volgende:

[..]

Hoe beviel die eerste ook alweer?
Ik ga nl misschien in september ook de marathon van Loch Ness lopen. Niet voor een snelle tijd, maar gewoon voor de lol. Is het leuk in Inverness e.o?
Het is een schitterende marathon in een schitterende omgeving. Ik zou m zo weer lopen. En Inverness is prima voor een paar dagen :Y
F means you're fucked
pi_170325068
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 april 2017 23:57 schreef wyccie het volgende:

[..]

Dat valt overigens wel mee.
Semtex liep twee jaar geleden al 4 marathons in een jaar. Zij is de marathonbazin.

Gezien mijn 'wedstrijd'belastbaarheid moet zo'n tweede voorjaarsmarathon geen groot probleem zijn. Tenzij het weer zo heet wordt, en die kans is natuurlijk best groot.
In combinatie met de vele wedstrijden daar omheen is het voor mij best extreem. Ook wat Guard doet.

Maar eigenlijk ben ik gewoon een watje, ik heb mij nog nergens voor ingeschreven. Plannen zat wel, maar dat is alleen maar in het najaar..
pi_170325629
quote:
1s.gif Op woensdag 19 april 2017 07:32 schreef YUR het volgende:

[..]

Ik liep er ooit 2 in 3 weken, beide op de weg. Die tweede had ik nooit moeten lopen
Ik zal het onthouden voor Berlijn en Chicago :D .
pi_170325989
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 08:21 schreef Mr.B. het volgende:

[..]

Hoe beviel die eerste ook alweer?
Ik ga nl misschien in september ook de marathon van Loch Ness lopen. Niet voor een snelle tijd, maar gewoon voor de lol. Is het leuk in Inverness e.o?
De busrit naar de start en de start is al een beleving op zich.
  woensdag 19 april 2017 @ 11:10:04 #187
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_170326505
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 april 2017 23:57 schreef wyccie het volgende:

[..]

Dat valt overigens wel mee.
Semtex liep twee jaar geleden al 4 marathons in een jaar. Zij is de marathonbazin.

Gezien mijn 'wedstrijd'belastbaarheid moet zo'n tweede voorjaarsmarathon geen groot probleem zijn. Tenzij het weer zo heet wordt, en die kans is natuurlijk best groot.
Zolang je heel blijft vind ik t best. Mijn lichaam zou het niet trekken, maar dat is dan ook 8 jaar ouder dan het jouwe en misschien sowieso minder sterk.

Ik heb net mijn 2e loopje na Rotterdam gedaan. Dat ging al stukken beter! Hartslag was wel hoog, maar dat kan deels ook door mijn medicijnen komen en 5 km is nog steeds echt genoeg. Maar ik voel wel dat ik herstel, en ik had echt zin om te lopen en het viel dus mee. Win-win-win dus *O*
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_170326690
quote:
1s.gif Op woensdag 19 april 2017 10:41 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

De busrit naar de start en de start is al een beleving op zich.
Ik heb nog even jouw verslag uit 2013 teruggelezen en nog wat epische finishfoto's van YUR het jaar daarop gezien: dat parcours is dus een stuk zwaarder dan je op basis van het profielkaartje zou zeggen. Goed om te weten.
pi_170327226
quote:
1s.gif Op woensdag 19 april 2017 11:10 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Zolang je heel blijft vind ik t best. Mijn lichaam zou het niet trekken, maar dat is dan ook 8 jaar ouder dan het jouwe en misschien sowieso minder sterk.

Ik heb net mijn 2e loopje na Rotterdam gedaan. Dat ging al stukken beter! Hartslag was wel hoog, maar dat kan deels ook door mijn medicijnen komen en 5 km is nog steeds echt genoeg. Maar ik voel wel dat ik herstel, en ik had echt zin om te lopen en het viel dus mee. Win-win-win dus *O*
^O^ ^O^ ^O^

Morgen ga ik mijn koffer pakken en vrijdag naar Wenen voor de HM op zondag. *O* *O* *O* *O*
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  woensdag 19 april 2017 @ 11:58:26 #190
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_170327371
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 11:51 schreef Bos81 het volgende:

[..]

^O^ ^O^ ^O^

Morgen ga ik mijn koffer pakken en vrijdag naar Wenen voor de HM op zondag. *O* *O* *O* *O*
Leuk!! Veel plezier!
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  Forum Admin woensdag 19 april 2017 @ 12:03:13 #191
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_170327507
https://buy.garmin.com/nl-NL/NL/p/548743 Heeft iemand deze toevallig en is deze aan/af te raden als je hem voornamelijk voor het loggen van hardloop trainingen wil gebruiken?
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_170328557
Na de marathon 1,5 week geleden ben ik wat nieuwe plannen aan het maken. Komende weken wat kleine loopjes hier in de buurt, altijd leuk, meedoen voor een paar euro enzo.

Ga een 5 km doen om een pr neer te zetten. Heb eigenlijk helemaal niet veel 5k's gedaan, dus ik denk dat elke tijd onder de 20:00 wel een pr is. Misschien kan ik zelfs onder 19:00, als het meezit.

En op de halve marathon over 4,5 week wil ik voor het eerst onder 1:30 gaan lopen.
pi_170335089
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 12:03 schreef Pharkus het volgende:
https://buy.garmin.com/nl-NL/NL/p/548743 Heeft iemand deze toevallig en is deze aan/af te raden als je hem voornamelijk voor het loggen van hardloop trainingen wil gebruiken?
Leuk ding. Ik weet alleen niet in hoeverre je er je trainingen in kan programmeren. Dat vind ik zelf wel belangrijk, dan zet ik de trainingen vd hele maand in mijn horloge (Polar m400) en dat is met name handig voor intervallen.

Misschien dcrainmaker eens checken?
https://www.dcrainmaker.c(...)osmarthr-review.html
  Forum Admin woensdag 19 april 2017 @ 18:37:42 #194
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_170335534
quote:
1s.gif Op woensdag 19 april 2017 18:17 schreef steffelonio het volgende:

[..]

Leuk ding. Ik weet alleen niet in hoeverre je er je trainingen in kan programmeren. Dat vind ik zelf wel belangrijk, dan zet ik de trainingen vd hele maand in mijn horloge (Polar m400) en dat is met name handig voor intervallen.

Misschien dcrainmaker eens checken?
https://www.dcrainmaker.c(...)osmarthr-review.html
Ik mis de optie om een bt headset te linken, vind het fijn als er om de zoveel tijd of km een juffrouw tegen me aan babbelt ipv een buzzertje aan mijn pols. Ik zal die review eens checken, zag die vivo goedkoop op banggood staan, maar toch nog maar niet voor de impulsaankoop gegaan.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_170335706
quote:
1s.gif Op woensdag 19 april 2017 18:37 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Ik mis de optie om een bt headset te linken, vind het fijn als er om de zoveel tijd of km een juffrouw tegen me aan babbelt ipv een buzzertje aan mijn pols. Ik zal die review eens checken, zag die vivo goedkoop op banggood staan, maar toch nog maar niet voor de impulsaankoop gegaan.
Zit geen GPS in: dat is voor mij een echte no-go.
pi_170335804
En RD loopt gewoon 4 marathons in 2 dagen :o
Hopelijk red ik dat dit jaar ook nog... al kan ik het me nog niet helemaal voorstellen. 8)7
pi_170335974
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 18:50 schreef Jero_nimo het volgende:
En RD loopt gewoon 4 marathons in 2 dagen :o
Hopelijk red ik dat dit jaar ook nog... al kan ik het me nog niet helemaal voorstellen. 8)7
Ga je ook een honderd-miler lopen?? 8)7
pi_170336049
quote:
1s.gif Op woensdag 19 april 2017 18:57 schreef steffelonio het volgende:

[..]

Ga je ook een honderd-miler lopen?? 8)7
Proberen :P
Bijna zeker dat ik http://www.sportevents.be/100milespa/ ga lopen.
pi_170336813
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 12:03 schreef Pharkus het volgende:
https://buy.garmin.com/nl-NL/NL/p/548743 Heeft iemand deze toevallig en is deze aan/af te raden als je hem voornamelijk voor het loggen van hardloop trainingen wil gebruiken?
quote:
1s.gif Op woensdag 19 april 2017 18:45 schreef steffelonio het volgende:

[..]

Zit geen GPS in: dat is voor mij een echte no-go.
In deze zit wel een GPS
https://buy.garmin.com/nl-NL/NL/p/548743#specs

Maar ik zal wachten op de Polar M430 :9
pi_170337020
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 19:31 schreef Skweezer het volgende:

[..]


[..]

In deze zit wel een GPS
https://buy.garmin.com/nl-NL/NL/p/548743#specs

Maar ik zal wachten op de Polar M430 :9
O ja, dit is inderdaad een versie met GPS.

De m430 staat ook op mijn lijstje. Heb goede ervaringen met de m400.
pi_170337099
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 19:00 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Proberen :P
Bijna zeker dat ik http://www.sportevents.be/100milespa/ ga lopen.
Dat is al over 2 maanden!
pi_170337506
quote:
1s.gif Op woensdag 19 april 2017 19:43 schreef steffelonio het volgende:

[..]

Dat is al over 2 maanden!
Ah, vorige week al een mooie lange duurloop gelopen :P.
  woensdag 19 april 2017 @ 20:06:05 #203
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_170337761
Neck check says no :{ Bummerrrr.
pi_170337978
Kijk, zo extreem ben ik dus niet tussen deze andere malloten. :P
pi_170338376
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 20:06 schreef Quoi het volgende:
Neck check says no :{ Bummerrrr.
Rechterdijbeen zegt ook al 2 dagen "even niet nu".
Dus dan luisteren we maar.......
Edit: eigenlijk niet gek ook, als je op de 17e van de maand al de 200 km bent gepasseerd.
Even een pas op de plaats, anders loop ik mezelf nog voorbij

[ Bericht 6% gewijzigd door Guard op 19-04-2017 20:31:34 ]
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_170338958
Ga morgen voor mijn tweede loopje sinds de M. Het begint weer te kriebelen :)
pi_170339135
Weer nieuwe trails ontdekt en heerlijk 7.5km gelopen!
Ja doei.
pi_170339170
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 20:06 schreef Quoi het volgende:
Neck check says no :{ Bummerrrr.
beterschap! :*
Ja doei.
pi_170341007
En hoe is het met RD's hamlapje eigenlijk?

Ik voel de mijne ook wel een beetje, want gisteren andere loopscholingsoefeningen gedaan die ik normaal nooit doe.
Vandaag rustdagje dus.
pi_170341673
quote:
17s.gif Op woensdag 19 april 2017 20:49 schreef motorbloempje het volgende:
Weer nieuwe trails ontdekt en heerlijk 7.5km gelopen!
Fijn dat je weer lekker kunt lopen! Dat werd tijd na dik een jaar getob!
pi_170341683
quote:
1s.gif Op woensdag 19 april 2017 21:40 schreef wyccie het volgende:
En hoe is het met RD's hamlapje eigenlijk?

Hamlapje :D

Na een wedstrijdje maandag, gisteren snelheidswerk en vandaag kracht voel ik me nog verrassend goed! Morgen waarschijnlijk ook gewoon weer trainen, en daarna is het wel even mooi geweest.

En Q: beterschap!
  woensdag 19 april 2017 @ 22:10:51 #212
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_170342163
quote:
1s.gif Op woensdag 19 april 2017 21:40 schreef wyccie het volgende:
En hoe is het met RD's hamlapje eigenlijk?

Ik voel de mijne ook wel een beetje, want gisteren andere loopscholingsoefeningen gedaan die ik normaal nooit doe.
Vandaag rustdagje dus.
het gaat goed. Nog niet helemaal herstelt en ik heb mijzelf tot zeker het weekend rust opgelegd maar er zit vooruitgang in. En om niet te veel in te boeten op de conditie ga ik 4 keer per week een uur zwemmen wat imo ook enorm bijdraagt aan het herstel.
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  woensdag 19 april 2017 @ 22:14:24 #213
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_170342300
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 19:00 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Proberen :P
Bijna zeker dat ik http://www.sportevents.be/100milespa/ ga lopen.
:o
_O_
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  woensdag 19 april 2017 @ 22:41:14 #214
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_170343388
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 19:00 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Proberen :P
Bijna zeker dat ik http://www.sportevents.be/100milespa/ ga lopen.
helemaal overheen gelezen!!
Prachtige uitdaging Jero!! en niet al te gek met 5,000 hoogtemeters
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  woensdag 19 april 2017 @ 22:58:43 #215
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_170343867
Weekje ziek geweest afgelopen maandag weer voor het eerst gelopen. Dinsdag weer gezwommen en vandaag weer met de groep. We gaan weer doorrrrrrrrr
  donderdag 20 april 2017 @ 00:30:39 #216
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_170345590
Net weer rustig 7.8 km gelopen, ging wel prima.

Ik heb wel weer zin in een leuke wedstrijd eigenlijk, ik heb nooit meer gedaan dan de 1/4 Marathon. Na 4 jaar wordt het wel eens tijd voor iets meer denk ik zo. :P Is de Bruggenloop (Rotterdam) wat trouwens? Lijkt mij wel leuk.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_170346384
Nog een dagje en dan eindelijk tas inpakken voor Londen :s) . Het marathonweekend gevoel O+ .
  donderdag 20 april 2017 @ 06:39:29 #218
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_170346428
quote:
11s.gif Op donderdag 20 april 2017 00:30 schreef richolio het volgende:
Net weer rustig 7.8 km gelopen, ging wel prima.

Ik heb wel weer zin in een leuke wedstrijd eigenlijk, ik heb nooit meer gedaan dan de 1/4 Marathon. Na 4 jaar wordt het wel eens tijd voor iets meer denk ik zo. :P Is de Bruggenloop (Rotterdam) wat trouwens? Lijkt mij wel leuk.
Ja, die is leuk. Ook groot en druk, net als de (1/4) marathon in Rotterdam, maar erg gezellig. Kerstsfeertje.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_170348132
In mijn zoektocht naar een schema wat mijn 10km onder de 40 minuten zou moeten brengen, kwam ik dit schema tegen: http://www.sparrenweg.info/superrunner/html/trg7.html

Dit is op basis van 5 trainingen in de week. Lijkt dit schema logisch? Schema bestaat voornamelijk uit duurlopen, afgewisseld met hier en daar een interval-/tempotraining. Hierbij wordt er in de duurlopen zelfs tot 20 kilometer getraind (en één keer zelfs 25 kilometer). Is dit nog wel nuttig voor een snelle 10 kilometer?
  Redactie Sport donderdag 20 april 2017 @ 09:47:15 #220
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_170348184
quote:
11s.gif Op donderdag 20 april 2017 00:30 schreef richolio het volgende:
Net weer rustig 7.8 km gelopen, ging wel prima.

Ik heb wel weer zin in een leuke wedstrijd eigenlijk, ik heb nooit meer gedaan dan de 1/4 Marathon. Na 4 jaar wordt het wel eens tijd voor iets meer denk ik zo. :P Is de Bruggenloop (Rotterdam) wat trouwens? Lijkt mij wel leuk.
Bruggenloop is erg leuk ja. Daar liep ik mijn eerste 15km.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  donderdag 20 april 2017 @ 09:47:52 #221
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_170348201
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 09:45 schreef DHRunner86 het volgende:
In mijn zoektocht naar een schema wat mijn 10km onder de 40 minuten zou moeten brengen, kwam ik dit schema tegen: http://www.sparrenweg.info/superrunner/html/trg7.html

Dit is op basis van 5 trainingen in de week. Lijkt dit schema logisch? Schema bestaat voornamelijk uit duurlopen, afgewisseld met hier en daar een interval-/tempotraining. Hierbij wordt er in de duurlopen zelfs tot 20 kilometer getraind (en één keer zelfs 25 kilometer). Is dit nog wel nuttig voor een snelle 10 kilometer?
Ziet er netjes uit, let wel op dat het gebaseerd is op 70-80 km per week. Dat is een flinke belasting die niet iedereen aan kan (ik zeker niet, ben al blij als ik boven de 30 per week kom).
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_170348504
hmm schema van 20 weken, ik heb een 10 k over een paar weken, komt net te vroeg dus :P
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_170349822
quote:
11s.gif Op donderdag 20 april 2017 00:30 schreef richolio het volgende:
Net weer rustig 7.8 km gelopen, ging wel prima.

Ik heb wel weer zin in een leuke wedstrijd eigenlijk, ik heb nooit meer gedaan dan de 1/4 Marathon. Na 4 jaar wordt het wel eens tijd voor iets meer denk ik zo. :P Is de Bruggenloop (Rotterdam) wat trouwens? Lijkt mij wel leuk.
Ik heb de Bruggenloop nog nooit gedaan, alleen aan de kant gestaan, en ik betwijfel of ik 'm ooit ga doen, maar: als je de 1/4M van Rotterdam leuk vond, dan is de Bruggenloop wat voor jou.
pi_170351104
Zo, weer op Nederlandse bodem! Waar ik overigens 3 dagen na dato nog steeds niet normaal kan lopen of bewegen, dat is wel een recordje.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_170351255
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 09:45 schreef DHRunner86 het volgende:

Wat is je huidige tempo en wat loop je nu zoal?

Ziet er wat mij betreft wel aardig pittig uit, 50-60k de week ofzo?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')