nee janken in t weiland, en buiten een paasbrunchquote:Op zondag 16 april 2017 12:02 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
met zn tweeen in de stal, waar het leek dat ze zwaar onder de drugs zaten, afgeven op iedereen en heel agressief, die dag?
quote:Op zondag 16 april 2017 11:54 schreef mevrouwdebok het volgende:
Ramoon weet hoe Romy het snelst geld kan verdienen , met schilderijen maken
Heeft een schuimpje dit schilderij met de titel 'Ik kan niets behalve jou een poot uitdraaien' al gekocht?quote:Op zondag 16 april 2017 12:05 schreef Ghostbuster het volgende:
Wat zeik die Kevin nou over balletjes weer?
Boyd Ramona jouw schilderij lijkt op ongestelde sex
quote:Op zondag 16 april 2017 12:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heeft een schuimpje dit schilderij met de titel 'Ik kan niets behalve jou een poot uitdraaien' al gekocht?
Wacht ff...wat komt die poolse kapster dan steeds bij GB doenquote:
quote:Op zondag 16 april 2017 12:09 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Wacht ff...wat komt die poolse kapster dan steeds bij GB doen
`quote:Op zondag 16 april 2017 12:14 schreef sjampoeh het volgende:
Plots komen de dames langs een paar oude foto’s van Ramona. Trots als een pauw bekijkt de drama docente haar oude foto’s terug. In een half jaar tijd is ze flink wat kilo’s afgevallen!
Binnenkort krijgt ze zelfs een operatie om haar overtollige huid weg te laten halen!
“Wil je ervoor zorgen dat ik nooit meer zo wordt?” vraagt Ramona.
“Jazeker, ik ga je later elke dag bellen!” antwoordt Billy
krijgen ?
Als iemand daar toch eens de juiste term zou gebruiken.quote:
neuhquote:Op zondag 16 april 2017 12:15 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
`
Iedere dag bellen, geloof jij het
webshopquote:Op zondag 16 april 2017 12:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als iemand daar toch eens de juiste term zou gebruiken.
CRM. Als je dan toch afkortingen wil.quote:
Customer relationship management ?quote:Op zondag 16 april 2017 12:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
CRM. Als je dan toch afkortingen wil.
Yep.quote:
quote:De context waarin deze afkorting CRM gebruikt wordt is meestal die van CRM-systeem wat een softwarepakket is voor het beheren van klantgegevens en interacties met deze klanten. De term CRM werd eind jaren negentig geïntroduceerd door dr. Jon Anton. Inmiddels telt Nederland enkele honderden CRM-systemen[bron?] en is er een opkomende tendens om deze online te gebruiken in een ASP/SaaS-model. Er zijn verschillende hulpmiddelen die worden gebruikt bij CRM-applicaties. The Patricia Seybold Group (2002) onderscheidt drie soorten applicaties:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |