abonnement Unibet Coolblue
pi_170249730
Ik kwam deze tegen:

quote:
http://www.dagelijksestan(...)-terreurlink-heeft/]
Marianne Zwagerman ontmaskert links: “Baudet is een engerd, terwijl GroenLinks een terreurlink heeft”

Marianne Zwagerman neemt geen blad voor de mond over Jesse Klaver. Guido van Nispen (bron: Wikimedia Commons).Foto: Marianne Zwagerman neemt geen blad voor de mond over Jesse Klaver. Guido van Nispen (bron: Wikimedia Commons).
Door Michael van der Galien 21 maart 2017

De powervrouw heeft het helemaal gehad met de dubbele moraal in ons land: Thierry Baudet is zogenaamd eng (en fascistisch), maar Jesse Klaver is een geweldige tolerante held.

In haar nieuwe column voor BNR haalt Marianne Zwagerman hard uit naar de hypocrisie van links én eigenlijk van het hele media- en partijkartel:

Nu Thierry Baudet twee Kamerzetels veroverde buitelen media over elkaar heen om hem als een vrouwenverkrachter neer te zetten. Omdat hij in een roman een personage beschreef met een harde hand in bed. Maar diezelfde media hoorde ik niet over Jesse Klaver die op de uitslagenavond na een tenenkrommend toneelstukje (over beeldregie gesproken) zijn campagneleider Wijnand Duyvendak juichend op het podium hees.
Let wel, Duyvendak moest in 2008 aftreden als Kamerlid omdat hij banden had met de terroristen van RaRa. Hij heeft bekend dat hij betrokken was bij een inbraak bij het ministerie van Economische Zaken — wat me toch een redelijk belangrijk misdrijf lijkt — en is verantwoordelijk voor “het faciliteren van bedreigingen van ambtenaren.”

Die man werd op het schild gehesen door Klaver… en mocht zijn campagneleider zijn.

Oh, en wat denkt u hiervan? Zwagerman schrijft ook terecht dat, toen Klaver nog leider was van DWARS (de jongerenorganisatie van GroenLinks) er een bom werd gevonden in zijn kantoor. Alweer zou je denken dat dit toch alarmbellen zou doen afgaan bij het establishment.

Maar niets is minder waar. Klaver is ‘de Jessias,’ dé grote held van links die mee moet regeren. En Baudet? De rechtse intellectueel die letterlijk geen vlieg kwaad heeft gedaan? Die wordt gezien als een “engerd.” Het is de wereld op zijn kop.
Ik vind het een interessant stuk. Zeker omdat we allemaal kunnen zien wat er allemaal over Baudet gezegd wordt. En hoezeer Klaver de hemel ingeprezen wordt. Ik heb het al tijden over de groen-fascist Klaver, maar terroristische vrienden en bommen op zijn kantoor had ik niet verwacht. Wat denken jullie hiervan? Waarom dit vertekende beeld? Hoe kan dat ontstaan?
In heaven, all the interesting people are missing.<br />~F. Nietzsche
pi_170249735
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 april 2017 21:51 schreef keste010 het volgende:

[..]

Citaten graag. Met exacte bronvermelding.
Ja, ik kan je uit mijn geheugen citaten geven, die ik live heb gezien.
MAAR, die dingen zijn gezuiverd uit de media.
Weg van nieuwssites, verdwenen van youtube en google geeft geen hits.

Dát, boven al het andere gegeven bewijs, bewijst dat er iets gaande is.

De feiten die je na kunt zoeken zijn:
1) https://nl.wikipedia.org/wiki/Jesse_Klaver Let op: Het was Youssef, toch?
2) https://en.wikipedia.org/wiki/Green-Fascism Let op: daarmee wordt de politieke islam bedoeld.
3) https://groenlinks.nl/sit(...)gitaal-2017-2021.pdf Let op: p45, punt 2 betekent: opschorten van vrijheid van meningsuiting en persvrijheid ten bate van de islam, zoals Jesse Klaver zei op het lijsttrekkersdebat.
4) 5) Een bom gevonden o zijn kantoor, zie bovenstaand artikel.
6) Een terrorist van RaRa ingehuurd, zie bovenstaand artikel.

Het is karig, maar het is waar.
We kunnen niet nazoeken of Klaver moslim is.
We kunnen zijn uitspraken mbt vierkant achter islam te staan niet nazoeken.
We kunnen zijn uitspraken mbt burkha's amper nazoeken.

Anyway, dit heb ik even vlug gevonden.
Vermoedelijk zijn er wel ergens bronnen te vinden, maar het is niet makkelijk voor ons.
En dat is nu juist waarom ik dit topic aangemaakt heb.
Leugens over Baudet zijn overal te vinden, de serieuze waarheid over Klaver niet.

Hoe kan dat?

[ Bericht 57% gewijzigd door BenmaF1 op 15-04-2017 23:12:33 ]
In heaven, all the interesting people are missing.<br />~F. Nietzsche
pi_170253063
Dus eerst vermoordt een van de GL- discipelen Fortuyn en 15 jaar later zijn de beschermengeltjes van de moordenaar, Groenlinks, een geschikte regeringspartner. Wat een ziek, ziek, ziek land is dit geworden. :r

Voor degenen die het vergeten zijn:

GroenLinks-wethouder tipte Milieu-Offensief over arrestatie Volkert.
http://krant.telegraaf.nl(...).sala.offensief.html
pi_170253145
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 april 2017 22:58 schreef BenmaF1 het volgende:

[..]

Ja, ik kan je uit mijn geheugen citaten geven, die ik live heb gezien.
MAAR, die dingen zijn gezuiverd uit de media.
Weg van nieuwssites, verdwenen van youtube en google geeft geen hits.

Dát, boven al het andere gegeven bewijs, bewijst dat er iets gaande is.

De feiten die je na kunt zoeken zijn:
1) https://nl.wikipedia.org/wiki/Jesse_Klaver Let op: Het was Youssef, toch?
2) https://en.wikipedia.org/wiki/Green-Fascism Let op: daarmee wordt de politieke islam bedoeld.
3) https://groenlinks.nl/sit(...)gitaal-2017-2021.pdf Let op: p45, punt 2 betekent: opschorten van vrijheid van meningsuiting en persvrijheid ten bate van de islam, zoals Jesse Klaver zei op het lijsttrekkersdebat.
4) 5) Een bom gevonden o zijn kantoor, zie bovenstaand artikel.
6) Een terrorist van RaRa ingehuurd, zie bovenstaand artikel.

Het is karig, maar het is waar.
We kunnen niet nazoeken of Klaver moslim is.
We kunnen zijn uitspraken mbt vierkant achter islam te staan niet nazoeken.
We kunnen zijn uitspraken mbt burkha's amper nazoeken.

Anyway, dit heb ik even vlug gevonden.
Vermoedelijk zijn er wel ergens bronnen te vinden, maar het is niet makkelijk voor ons.
En dat is nu juist waarom ik dit topic aangemaakt heb.
Leugens over Baudet zijn overal te vinden, de serieuze waarheid over Klaver niet.

Hoe kan dat?
Gelul dus. Je hebt niets en probeert erom heen te kletsen. Ik heb zeer zeker meer speeches van Klaver gezien en nooit iets over inperken van vrijheden gehoord.

Zo hard van de daken brullen over fascisme en dan alleen met een paar wiki's aan kunnen komen zetten. Te triest..
"We do not measure a culture by its output of undisguised trivialities, but by what it claims as significant"
Neil Postman - Amusing Ourselves to Death
pi_170253161
Standaard reactie hierop is natuurlijk iets in de trant van "Joop :') ", maar voor wie iets kritischer en oprechter is, is dit natuurlijk een interessant artikel:

https://www.joop.nl/nieuw(...)nderwaardig-seksisme
"We do not measure a culture by its output of undisguised trivialities, but by what it claims as significant"
Neil Postman - Amusing Ourselves to Death
pi_170253525
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 03:42 schreef keste010 het volgende:
Standaard reactie hierop is natuurlijk iets in de trant van "Joop :') ", maar voor wie iets kritischer en oprechter is, is dit natuurlijk een interessant artikel:

https://www.joop.nl/nieuw(...)nderwaardig-seksisme
Seksistisch is iets anders dan verkrachten. En in beginsel is iedereen seksistisch. We kijken immers allemaal anders aan tegen iemand van het andere geslacht. Dat hij hierover wat ouderwetsere opvattingen heeft maakt mij niet uit eerlijk gezegd. En dit vat ik ook niet op als een hetze, maar als een koddig moment, min of meer gelijk aan waar Dijsselbloem laatst voor in het nieuws was.
In heaven, all the interesting people are missing.<br />~F. Nietzsche
pi_170253767
Ik snap de reden van dit topic niet zo goed :@ Omdat mensen kritiek hebben op een politicus moet men ook kritiek hebben op een andere politicus? En er zou geen kritiek zijn op Klaver? Bij mijn weten is er kritiek en commentaar zat op vrijwel alle politici...

Nog even los van dat van 'hetze' tegen Baudet geen sprake is en dat Klaver geen terrorist is...
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_170253819
Maar misschien kunnen we er een reeks van maken...

Hetze tegen Rutte, maar what about Van Der Staaij?

Hetze tegen Asscher, maar what about Krol?

Hetze tegen Thieme, maar what about Buma?


Enz, enz...
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zondag 16 april 2017 @ 08:39:51 #9
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_170253840
Ah, deel twee.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_170253858
quote:
14s.gif Op zondag 16 april 2017 08:39 schreef Copycat het volgende:
Ah, deel twee.
Doe je gezellig mee, zo op den Paaschzondag? Beetje eitjes zoeken op laag water en zo O+
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zondag 16 april 2017 @ 08:44:05 #11
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_170253871
quote:
14s.gif Op zondag 16 april 2017 08:42 schreef Barbusse het volgende:

Doe je gezellig mee, zo op den Paaschzondag? Beetje eitjes zoeken op laag water en zo O+
Fascistische, groene eieren! En ham!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_170253875
quote:
17s.gif Op zondag 16 april 2017 08:44 schreef Copycat het volgende:

[..]

Fascistische, groene eieren! En ham!
Zijn we allemaal tezamen het haasje O+
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_170253902
quote:
1s.gif Op zondag 16 april 2017 08:26 schreef Barbusse het volgende:
Ik snap de reden van dit topic niet zo goed :@ Omdat mensen kritiek hebben op een politicus moet men ook kritiek hebben op een andere politicus? En er zou geen kritiek zijn op Klaver? Bij mijn weten is er kritiek en commentaar zat op vrijwel alle politici...

Nog even los van dat van 'hetze' tegen Baudet geen sprake is en dat Klaver geen terrorist is...
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 08:36 schreef Barbusse het volgende:
Maar misschien kunnen we er een reeks van maken...

Hetze tegen Rutte, maar what about Van Der Staaij?

Hetze tegen Asscher, maar what about Krol?

Hetze tegen Thieme, maar what about Buma?


Enz, enz...
Goed gevoel voor humor. Een leuk begin van de dag. :)

De insteek is dat ik erg grote vraagtekens zet bij het onderscheid tussen de 2 gevallen. Bij Baudet worden leugens als waarheid gepresenteerd terwijl er helemaal niet aan de hand is (valse beschuldigingen van fascist en verkrachter), maar bij Klaver worden echte misstanden in de doofpot gestopt (opschorten van persvrijheid en vrijheid van meningsuiting, een terrorist in dienst nemen, een bom is op zijn kantoor gevonden, etc). Het onderscheid tussen de 2 is zeer extreem. Dit artikel vond ik netjes de vinger op de wonde leggen in de zin van het onderscheid aangeven. De vraag die ik stel is: Wat is er voor nodig om dit onderscheid mogelijk te maken?
In heaven, all the interesting people are missing.<br />~F. Nietzsche
  zondag 16 april 2017 @ 08:57:20 #14
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_170253917
Overigens kan iemand met zo'n duffe, veilige muzieksmaak als Jesse Klaver nooit gevaarlijk zijn voor wat dan ook
VKZ / 5 essential tracks van Jesse Klaver
  zondag 16 april 2017 @ 09:00:42 #15
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_170253932
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 08:57 schreef Hexagon het volgende:
Overigens kan iemand met zo'n duffe, veilige muzieksmaak als Jesse Klaver nooit gevaarlijk zijn voor wat dan ook
VKZ / 5 essential tracks van Jesse Klaver
Het valt nog mee dat Coldplay er niet tussenstaat.
Maar met Train, BEP post Fergie en die Nederlandse meuk al in dat lijstje, zou dat wel echt een doodsteek zijn.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_170253960
Met alle respect, TS, maar je maakt je claims niet echt geloofwaardig door te verwijzen naar uitspraken van Klaver die op mysterieuze wijze verdwenen zouden zijn van het internet. Simpelweg teveel aluhoedje conspiracy theory.

Vwb de beweringen dat Baudet een fascist zou zijn: uiteraard zijn er mensen die dit beweren. Polarisatie is een bitch die tegenwoordig met iedereen het bed induikt lijkt het wel. Maar die mening is verre van mainstream. Ik denk dat het gezonder is om wat minder fringe opinions tot je te nemen.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_170254437
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 09:05 schreef Barbusse het volgende:
Met alle respect, TS, maar je maakt je claims niet echt geloofwaardig door te verwijzen naar uitspraken van Klaver die op mysterieuze wijze verdwenen zouden zijn van het internet. Simpelweg teveel aluhoedje conspiracy theory.

Vwb de beweringen dat Baudet een fascist zou zijn: uiteraard zijn er mensen die dit beweren. Polarisatie is een bitch die tegenwoordig met iedereen het bed induikt lijkt het wel. Maar die mening is verre van mainstream. Ik denk dat het gezonder is om wat minder fringe opinions tot je te nemen.
Ik kan me voorstellen dat je het zo ziet, maar in dit geval weet ik zeker dat het echt gezegd is en je kan het terugvinden in hun partij progamma mbt racisme. Sowieso is Klaver zelf een groen-fascist. Dat blijkt uit zijn (verdwenen) uitspraken. Het feit dat die uitspraken niet terug te vinden zijn is de hele kern van het topic. Dat maakt het dus niet aluhoedje, maar dat bewijst het punt.
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 03:39 schreef keste010 het volgende:

[..]

Gelul dus. Je hebt niets en probeert erom heen te kletsen. Ik heb zeer zeker meer speeches van Klaver gezien en nooit iets over inperken van vrijheden gehoord.

Zo hard van de daken brullen over fascisme en dan alleen met een paar wiki's aan kunnen komen zetten. Te triest..
Niets triests aan. Beperken van vrijheden staat in het partijprogramma, waaraan gelinkt. Het feit dat Klaver liegt over zijn naam is een punt, het feit dat hij vierkant achter de islam staat is een punt. Het feit dat hij Nederlanders wil laten betalen voor moslims die hun eigen land hebben opgenaaid is een punt, alles bij elkaar kom je uit op een nieuwe elite in de zin van groen-fascisme. Het bewijs zijn de links.

En de insteek van het topic is waarom dat niet door de media belicht wordt; net zoals zijn banden met RaRa en de bom die op zijn kantoor gevonden is...

Dat zegt iets, zeker in vergelijking met Klaver, waar men leugens de hele tijd naar voren brengt.

Snap je?

Je brult hard, maar je woorden zijn bewijsbaar gelul. Te triest.
In heaven, all the interesting people are missing.<br />~F. Nietzsche
  zondag 16 april 2017 @ 10:15:12 #18
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_170254484
De Verdwenen Uitspraken die alles bewijzen.

Green eggs and ham!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_170254548
Whehe
pi_170254925
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 06:47 schreef BenmaF1 het volgende:

[..]

Seksistisch is iets anders dan verkrachten. En in beginsel is iedereen seksistisch. We kijken immers allemaal anders aan tegen iemand van het andere geslacht. Dat hij hierover wat ouderwetsere opvattingen heeft maakt mij niet uit eerlijk gezegd. En dit vat ik ook niet op als een hetze, maar als een koddig moment, min of meer gelijk aan waar Dijsselbloem laatst voor in het nieuws was.
_O- _O- "In beginsel is iedereen seksistisch", tuurlijk joh..
"We do not measure a culture by its output of undisguised trivialities, but by what it claims as significant"
Neil Postman - Amusing Ourselves to Death
pi_170254938
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 10:49 schreef keste010 het volgende:

[..]

_O- _O- "In beginsel is iedereen seksistisch", tuurlijk joh..
Aha, jij bent bi-seksueel begrijp ik?
Dat is overigens ook een seksistische staat van zijn..
In heaven, all the interesting people are missing.<br />~F. Nietzsche
  zondag 16 april 2017 @ 10:51:26 #22
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_170254945
Weer zo'n prachtverband.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_170255049
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 10:50 schreef BenmaF1 het volgende:

[..]

Aha, jij bent bi-seksueel begrijp ik?
Dat is overigens ook een seksistische staat van zijn..
Gast, stop nou gewoon en laat jezelf eens goed nakijken. Je zet jezelf hier alleen maar verder voor schut.

Baudet laat keer op keer zien vrouwen als minderwaardig te zien, net zoals bepaalde 'culturen'. Dat er onterechte beschuldigingen aan hem geüit worden dat kan best kloppen, maar de man is gewoon een gigantisch engnek aan wie je nooit een functie van volksvertegenwoordiger die voor gelijkwaardigheid van alle Nederlanders staat moet toevertrouwen.
"We do not measure a culture by its output of undisguised trivialities, but by what it claims as significant"
Neil Postman - Amusing Ourselves to Death
pi_170255080
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 11:01 schreef keste010 het volgende:

[..]

Gast, stop nou gewoon en laat jezelf eens goed nakijken. Je zet jezelf hier alleen maar verder voor schut.

Baudet laat keer op keer zien vrouwen als minderwaardig te zien, net zoals bepaalde 'culturen'. Dat er onterechte beschuldigingen aan hem geüit worden dat kan best kloppen, maar de man is gewoon een gigantisch engnek aan wie je nooit een functie van volksvertegenwoordiger die voor gelijkwaardigheid van alle Nederlanders staat moet toevertrouwen.
keste010, stop nou gewoon en laat jezelf eens goed nakijken. Je zet jezelf hier alleen maar verder voor schut.

Baudet laat keer op keer zien dat hij over vooroordelen en nep gelijkheid heen kan kijken. Het is terecht dat hij aangeeft dat er problemen zijn in sommige culturen. De Nederlandse cultuur kan ook verbeterd worden, maar we moeten onze verworven culturele vrijheden niet laten afnemen omdat een absolute minderheid die vrijheden niet toestaat. Snap je? Dat is waarom vele van de volksvertegenwoordigers uit het vorige parlement daar nooit terecht hadden moeten komen en Baudet dat juist wel kan. Dat jij nu biseksueel bent betekent toch niet dat hij niet hetero seksueel mag zijn? Of wel?
In heaven, all the interesting people are missing.<br />~F. Nietzsche
pi_170255091
Oh vrouwen zijn nu ook al bestempeld tot "een absolute minderheid die vrijheden niet toestaat". Sterke analyse weer..
"We do not measure a culture by its output of undisguised trivialities, but by what it claims as significant"
Neil Postman - Amusing Ourselves to Death
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')