abonnement Unibet Coolblue
pi_170245678
...wanneer ze al met meer dan 1 man buitenhuwelijks seks heeft gehad.

Naar aanleiding van een andere topic, wil ik toch even serieus discussiėren over dit onderwerp. Ik weet niet of sommigen serieus zijn of niet, maar ik kan niet geloven dat een man met een vaak gebruikte slet zou willen trouwen ipv met een maagd. Een veel gebruikte argument is dat maagden vaak niet weten wat ze doen. Je kan haar toch trainen, want die sletten hebben het ook van ergens geleerd. En als je gaat trouwen heb je nog heel jouw leven de tijd om haar te leren neuken.

Waar zijn alle normen en waarden gebleven? Deze tijden is het lastig om een schone vrouw te vinden die geen slet is. Dit is ook deels een fout van de mannen die met een slet trouwen, omdat ze hun dochters niet kunnen opvoeden en daardoor worden ze ook sletten, want de moeder is dat ook. Verder is de kans ook groot als je met een slet trouwt, dat ze vreemd gaat, omdat ze gewend is om met verschillende mannen te trouwen. Je gaat je toch schamen als iemand tegen je zegt "haha, ik heb je vrouw (laatst nog/vroeger) geneukt". En dan kan jij als man zijnde niets terug zeggen, want jij hebt er gekozen om met een slet te trouwen.

Daarom vind ik dat zulke vrouwen(die al met meer dan 1 man heeft geneukt voor het huwelijk) verplicht hoer moet worden, want dan ze zijn niets meer waard en verdienen helemaal geen respect laat staan liefde. Zo worden jonge meiden ook bang om een slet te worden en hebben ze pas seks na het huwelijk.
pi_170245722
:')
pi_170245740
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 april 2017 20:27 schreef Swaggmon het volgende:
...wanneer ze al met meer dan 1 man buitenhuwelijks seks heeft gehad.

Naar aanleiding van een andere topic, wil ik toch even serieus discussiėren over dit onderwerp. Ik weet niet of sommigen serieus zijn of niet, maar ik kan niet geloven dat een man met een vaak gebruikte slet zou willen trouwen ipv met een maagd. Een veel gebruikte argument is dat maagden vaak niet weten wat ze doen. Je kan haar toch trainen, want die sletten hebben het ook van ergens geleerd. En als je gaat trouwen heb je nog heel jouw leven de tijd om haar te leren neuken.

Waar zijn alle normen en waarden gebleven? Deze tijden is het lastig om een schone vrouw te vinden die geen slet is. Dit is ook deels een fout van de mannen die met een slet trouwen, omdat ze hun dochters niet kunnen opvoeden en daardoor worden ze ook sletten, want de moeder is dat ook. Verder is de kans ook groot als je met een slet trouwt, dat ze vreemd gaat, omdat ze gewend is om met verschillende mannen te trouwen. Je gaat je toch schamen als iemand tegen je zegt "haha, ik heb je vrouw (laatst nog/vroeger) geneukt". En dan kan jij als man zijnde niets terug zeggen, want jij hebt er gekozen om met een slet te trouwen.

Daarom vind ik dat zulke vrouwen(die al met meer dan 1 man heeft geneukt voor het huwelijk) verplicht hoer moet worden, want dan ze zijn niets meer waard en verdienen helemaal geen respect laat staan liefde. Zo worden jonge meiden ook bang om een slet te worden en hebben ze pas seks na het huwelijk.
Je verhaal klopt redelijk... Maar een vrouw is toch juist een slet? Ongeacht maagd of niet... Enkel de maagdjes weten dat nog niet.
pi_170245779
Ik wil verplicht mannenhoer worden, laat maar komen die vrouwen. Ik wil wel achter het raam.
50 euro voor beffen, 20 euro voor met hand klaarmaken, 75 euro vaginaal en 125 euro anaal.
En bij plasseks 20 euro korting.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_170245784
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 april 2017 20:29 schreef fokexpert het volgende:

[..]

Je verhaal klopt redelijk... Maar een vrouw is toch juist een slet? Ongeacht maagd of niet... Enkel de maagdjes weten dat nog niet.
Nee zolang ze alleen neuken met hun echtgenoot is het geen slet.
pi_170245806
Wat word een man dan als die voor het huwlijk met meerdere vrouwen het bed heeft gedeeld ?
pi_170245850
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 april 2017 20:32 schreef BellaaElisa het volgende:
Wat word een man dan als die voor het huwlijk met meerdere vrouwen het bed heeft gedeeld ?
Een echte man
  zaterdag 15 april 2017 @ 20:33:47 #8
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_170245861
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 april 2017 20:31 schreef Sigaartje het volgende:

En bij plasseks 20 euro korting.
:D. :').
And so is the past
pi_170245863
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 april 2017 20:33 schreef Swaggmon het volgende:

[..]

Een echte man
Graploper
pi_170245908
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 april 2017 20:33 schreef Swaggmon het volgende:

[..]

Een echte man
Ik vind het maar vies. Mannen die niet wachten tot het huwelijk, bah :r Ransapen.
pi_170245925
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 april 2017 20:35 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik vind het maar vies. Mannen die niet wachten tot het huwelijk, bah :r Ransapen.
pi_170245930
Trainen om te leren neuken, man man wat zijn we toch voor wezens ook :P
pi_170245945
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 april 2017 20:33 schreef BellaaElisa het volgende:

[..]

Graploper
Ooit gehoord van sleutel&slot?
pi_170245970
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 april 2017 20:37 schreef Swaggmon het volgende:

[..]

Ooit gehoord van sleutel&slot?
Ooit gehoord van "je krijgt wat je verdient"?
pi_170246042
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 april 2017 20:37 schreef Swaggmon het volgende:

[..]

Ooit gehoord van sleutel&slot?
Ja leuk is die hoor, alleen is een vrouw niet het equivalent van een slot.
pi_170246060
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 april 2017 20:37 schreef BellaaElisa het volgende:

[..]

Ooit gehoord van "je krijgt wat je verdient"?
Ja. Zou jij tevreden zijn als je niet goed wordt geneukt? Ik ben niet tegen vrouwen ofzo als je dat denkt, want als ze maar met 1 man seks heeft, verdient ze wel goede seks. En oefening baart kunst
pi_170246128
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 april 2017 20:41 schreef Swaggmon het volgende:

[..]

Ja. Zou jij tevreden zijn als je niet goed wordt geneukt? Ik ben niet tegen vrouwen ofzo als je dat denkt, want als ze maar met 1 man seks heeft, verdient ze wel goede seks. En oefening baart kunst
Waar zijn al je normen en waarden gebleven?
pi_170246234
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 april 2017 20:44 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Waar zijn al je normen en waarden gebleven?
Ik zeg toch dat vrouwen niks meer waard zijn als ze niet meer maagd zijn, tenzij ze een gescheiden vrouw is. Dat er sletten zijn die vrijwillig gebruikt willen worden is wel triest, maar een gezonde man maakt daar natuurlijk gebruik van. De man is nou eenmaal geprogrammeerd om zijn zaad te verspreiden.
pi_170246350
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 april 2017 20:48 schreef Swaggmon het volgende:

[..]

Ik zeg toch dat vrouwen niks meer waard zijn als ze niet meer maagd zijn, tenzij ze een gescheiden vrouw is. Dat er sletten zijn die vrijwillig gebruikt willen worden is wel triest, maar een gezonde man maakt daar natuurlijk gebruik van. De man is nou eenmaal geprogrammeerd om zijn zaad te verspreiden.
Sommige mannen wellicht, de klassieke alpha male bijvoorbeeld. Maar echt niet alle mannen, ben er zelf een, en heb die behoefte helemaal niet, wel dat je je aangetrokken voelt uiteraard, maar geen behoefte om die ook echt te gaan vervullen, dan zou ik geen tijd overhouden.. :P
pi_170246696
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 april 2017 20:35 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik vind het maar vies. Mannen die niet wachten tot het huwelijk, bah :r Ransapen.
We komen niet allemaal uit de zandbak. :')
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_170246703
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 april 2017 20:52 schreef Berkenboom het volgende:

[..]

Sommige mannen wellicht, de klassieke alpha male bijvoorbeeld. Maar echt niet alle mannen, ben er zelf een, en heb die behoefte helemaal niet, wel dat je je aangetrokken voelt uiteraard, maar geen behoefte om die ook echt te gaan vervullen, dan zou ik geen tijd overhouden.. :P
Kijk daarom moeten ze ook hoer worden, want als ze niet meer maagd zijn, wil je ook niet te veel tijd kwijt zijn aan versieren etc, want ze openen hun benen toch, voor jou of voor iemand anders.
pi_170246809
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 april 2017 21:05 schreef Swaggmon het volgende:

[..]

Kijk daarom moeten ze ook hoer worden, want als ze niet meer maagd zijn, wil je ook niet te veel tijd kwijt zijn aan versieren etc, want ze openen hun benen toch, voor jou of voor iemand anders.
Ten dele ben ik het met je gechargeerde verhaal eens, het gaat allemaal wel erg gemakkelijk en zonder inhoud vandaag de dag, bij het gross van de mensen, blijkt, dus niet alleen vrouwen, en dat stemt mij ook niet bepaald gelukkig. Maar het is wat het is, en klagen heeft weinig zin.

Seks, liefde, samenzijn, het is allemaal verwaterd qua waarde, en dat heeft zijn uitwerking helaas. Niets meer aan te doen. Of je moet ontzettend veel geluk hebben iemand te vinden die intrinsiek nog in liefde en trouw geloofd. De rest rotzooit gewoon van de een naar de ander.
  Moderator zaterdag 15 april 2017 @ 21:47:51 #23
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_170247845
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 april 2017 21:08 schreef Berkenboom het volgende:

[..]

Ten dele ben ik het met je gechargeerde verhaal eens, het gaat allemaal wel erg gemakkelijk en zonder inhoud vandaag de dag, bij het gross van de mensen, blijkt, dus niet alleen vrouwen, en dat stemt mij ook niet bepaald gelukkig. Maar het is wat het is, en klagen heeft weinig zin.

Seks, liefde, samenzijn, het is allemaal verwaterd qua waarde, en dat heeft zijn uitwerking helaas. Niets meer aan te doen. Of je moet ontzettend veel geluk hebben iemand te vinden die intrinsiek nog in liefde en trouw geloofd. De rest rotzooit gewoon van de een naar de ander.
Ja natuurlijk, want allemaal de mensen die een relatie hebben, die rotzooien maar wat aan. Het zijn de mensen die geen relatie hebben (maar die ze maar wįt graag zouden hebben) die precies weten hoe, wat en waarom andere mensen wel een relatie hebben.

Kom op joh.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_170247936
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 april 2017 21:47 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja natuurlijk, want allemaal de mensen die een relatie hebben, die rotzooien maar wat aan. Het zijn de mensen die geen relatie hebben (maar die ze maar wįt graag zouden hebben) die precies weten hoe, wat en waarom andere mensen wel een relatie hebben.

Kom op joh.
Meer als de helft gaat vreemd? En die cijfers zijn wellicht zelfs voorzichtig nog..

Het is ook niet geheel zwart wit, maar mijn hoop is wel weg inmiddels. Geeft niet, ik vind het slechts jammer, wat een ander wilt en doet is verder niet mijn zaak. Iedereen maakt eigen keuzes.
  Moderator zaterdag 15 april 2017 @ 21:53:14 #25
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_170247986
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 april 2017 21:50 schreef Berkenboom het volgende:

[..]

Meer als de helft gaat vreemd? En die cijfers zijn wellicht zelfs voorzichtig nog..

Het is ook niet geheel zwart wit, maar mijn hoop is wel weg inmiddels. Geeft niet, ik vind het slechts jammer, wat een ander wilt en doet is verder niet mijn zaak. Iedereen maakt eigen keuzes.
Jouw hoop waarop? Een relatie waarbji het draait om liefde etc, of uberhaupt hoop op een relatie?
Breitling - Instruments for Professionals
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')