Als ze zo sletterig zijn, waarom doen ze het dan niet met jou?quote:Op zaterdag 15 april 2017 23:14 schreef JaJammerJan het volgende:
De sexuele revolutie en feminisme hebben de samenleving verpest. Een 25-jarige vrouw heeft makkelijk al 30+ verschillende mannen geneukt en heeft al haar onschuld verloren. Zij is niet meer in staat om vervolgens een echte band aan te gaan met haar partner in een monogaam huwelijk.
En die sterven aan de lopende band, daarom zijn er zo weinig voor TSquote:Op zaterdag 15 april 2017 19:57 schreef geevee het volgende:
In een bepaald geloof krijgen ze zelfs als ze ervoor willen sterven 72!
Die zullen wel weer niet goed genoeg zijn, hij wil natuurlijk wel een premium girl.quote:Op zondag 16 april 2017 08:41 schreef Hexagon het volgende:
Ga eens op de gemiddelde datingsite kijken TS. Daar staan wel genoeg vrouwen van 30 waar nog nooit iemand op is geweest.
Misschien moet ik een deel 2 van deze openenquote:Op zondag 16 april 2017 08:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die zullen wel weer niet goed genoeg zijn, hij wil natuurlijk wel een premium girl.
Niet dat hij te bieden heeft wat premium girls mogen verwachten, maar dat doet er niet toe.
Genoeg premiums girls te krijgen voor 100 eur per uur.quote:Op zondag 16 april 2017 08:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die zullen wel weer niet goed genoeg zijn, hij wil natuurlijk wel een premium girl.
Niet dat hij te bieden heeft wat premium girls mogen verwachten, maar dat doet er niet toe.
Maar goed dan dat jij nog puur bent en zelf monogaam wil blijven in een huwelijkquote:Op zaterdag 15 april 2017 23:14 schreef JaJammerJan het volgende:
De sexuele revolutie en feminisme hebben de samenleving verpest. Een 25-jarige vrouw heeft makkelijk al 30+ verschillende mannen geneukt en heeft al haar onschuld verloren. Zij is niet meer in staat om vervolgens een echte band aan te gaan met haar partner in een monogaam huwelijk.
Niets aan toe te voegen, klopt als een bus.quote:Op zaterdag 15 april 2017 23:14 schreef JaJammerJan het volgende:
Een 25-jarige vrouw heeft makkelijk al 30+ verschillende mannen geneukt en heeft al haar onschuld verloren.
30+ers die een 18-jarige doenquote:Op zaterdag 15 april 2017 20:44 schreef Swaggmon het volgende:
[..]
Maar het is raar als je als 30+er met een 16 jarige gaat....
Die kaapt dan weer een maagd weg, waardoor er weer een 30jarige wizard ontstaat die op fora zanikt over premium girls die hem negeren.quote:
Oh ja, daar heb je wel een puntquote:Op zondag 16 april 2017 11:08 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Die kaapt dan weer een maagd weg, waardoor er weer een 30jarige wizard ontstaat die op fora zanikt over premium girls die hem negeren.
Alsjeblieft zeg, als je daar op je 30e nog op valt ben je blijven hangenquote:
Als ze zo sletterig zijn waarom doen ze het dan niet met jou?quote:Op zondag 16 april 2017 11:03 schreef rekkir het volgende:
[..]
Niets aan toe te voegen, klopt als een bus.
Vrouwen voelen zich enkel fysiek aangetrokken tot de top 20% aantrekkelijkste mannen. Ik hoor niet bij die 20%. Dat is de reden.quote:Op zondag 16 april 2017 08:23 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Als ze zo sletterig zijn, waarom doen ze het dan niet met jou?
Vrouwen voor slet uitmaken gaat niet zorgen dat jij een keertje aan de beurt komtquote:Op zondag 16 april 2017 16:22 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
Vrouwen voelen zich enkel fysiek aangetrokken tot de top 20% aantrekkelijkste mannen. Ik hoor niet bij die 20%. Dat is de reden.
Mensen die niet blijven hangenquote:Op zondag 16 april 2017 15:05 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg, als je daar op je 30e nog op valt ben je blijven hangen
Dit guytje weerquote:Op zondag 16 april 2017 16:22 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
Vrouwen voelen zich enkel fysiek aangetrokken tot de top 20% aantrekkelijkste mannen. Ik hoor niet bij die 20%. Dat is de reden.
Dan moet je wat aan je uitstraling doen, want het draait niet om uiterlijk maar om uitstraling.quote:Op zondag 16 april 2017 16:22 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
of misschien heb je gewoon geen leuk karakter, kan ook nog.quote:Op zondag 16 april 2017 16:22 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
Dus jij wilt enkel vriendinnen van 18 en die dump je dan als ze 19 worden?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |