abonnementen ibood.com bol.com
pi_170254941
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 08:34 schreef Hexagon het volgende:
Dus als ik het goed begrijp ben je een 26-jarige werkloze die nog bij zn ouders woont en verder in een sociaal isolement leeft?

Je kan volgens mij wel wat professionele hulp gebruiken.
Beetje erg kort door de bocht.
[quote]Op dinsdag 3 maart 2015 15:05 schreef Een of andere kutkneus het volgende:
Mensen met...quotes in hun signature. :')
[/quote]
  zondag 16 april 2017 @ 11:49:25 #27
460494 naoomx
Die rare meiz die maar geen tu
pi_170255701
Ik voel je pijn best wel. Ik heb ook mijn jeugd wel redelijk verpest voor mezelf. Alleen heb ik dat nog meer gedaan: ik deed het uit koppigheid (ik wilde dat m'n ouders uit zichzelf dingen voor me zouden gaan doen), niet vanwege gebrek aan lef.

Al met al kan ik wl zeker stellen dat mensen met een "loserfase" achter de rug in mijn omgeving 1) "normale dingen" meer waarderen, 2) meer lef hebben dan de gemiddelde - en dus zodra ze uit die fase waren ook meer leuke dingen meegemaakt hebben etc -, 3) bepaalde levenservaringen hebben, die anderen niet hebben, 4) een sterke persoonlijkheid hebben en 5) een goed wereldbeeld bezitten als het gaat om menselijk gedrag.

Ik heb er dus vertrouwen in dat zodra je je leven op de rit hebt, je zult merken dat je naast "schade" je toch ook "goede dingen" aan je jeugd overgehouden hebt.
Als ik nog een keer m'n leven zou kunnen kiezen, zou ik er nog steeds een "loserfase" instoppen iig (gewoon een wat kortere dan hij uiteindelijk geworden is). :)
Young, wild and philosophical
  Moderator zondag 16 april 2017 @ 14:43:47 #28
75043 crew  Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_170258516
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 10:51 schreef ._HAAK_. het volgende:

[..]

Beetje erg kort door de bocht.
Ik baser me op wat hij in de OP zegt.
http://twitter.com/RogerV83
Winnaar van de Fok-POL Hans van Mierlo-trofee 2013 en de Andre Krouwel-trofee 2013.
  zondag 16 april 2017 @ 15:03:29 #29
386027 PascalDutch
IT'er in opleiding
pi_170258972
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 14:43 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ik baser me op wat hij in de OP zegt.
Lees het topic, TS is niet werkloos en levert niet in een sociaal isolement. Hij mist gewoon bepaalde dingen
Beunhaas in hart en nieren
  zondag 16 april 2017 @ 16:37:34 #30
422935 Myrr
Hail Myrria
pi_170261488
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 15:03 schreef PascalDutch het volgende:

[..]

Lees het topic, TS is niet werkloos en levert niet in een sociaal isolement. Hij mist gewoon bepaalde dingen
Ja. Een schop onder zijn hol.

Arme ouders.
jootjekadootje_
pi_170275438
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 10:50 schreef ._HAAK_. het volgende:

[..]

Dan begin je met een wat een grotere studentenkamer huren voor rond de 600. Dan woon je op jezelf en krijg je vanzelf wat meer zelfvertrouwen. Pak je een keer de auto naar een stad in het buitenland een weekend.
Beter een kleine goedkope rotkamer gehuurd... dan is er voor reizen e.d, ook meer geld.
pi_170310401
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 23:41 schreef Horzula het volgende:

[..]

Beter een kleine goedkope rotkamer gehuurd... dan is er voor reizen e.d, ook meer geld.
maar dan zit je tussen studenten van 20
[quote]Op dinsdag 3 maart 2015 15:05 schreef Een of andere kutkneus het volgende:
Mensen met...quotes in hun signature. :')
[/quote]
pi_170317626
Had misschien even adem moeten halen voordat ik dit poste, op zo'n moment komt alles bij me naar boven en denk ik eigenlijk niet meer na. Het doet mij daarna wel enorm goed om jullie relativeren/adviesgevend reacties te lezen. :)

Bepaalde dingen blijven voor mij moeilijk, en langzaam kom ik erachter dat het misschien gerelateerd zou kunnen zijn aan autisme of trekken daarvan. Op dit moment loopt er een onderzoek, maar ik wil gewoon nu op dit moment alles veranderen, en dat gaan niet (ook zoals ik zou willen). Moeilijk blijft voor mij bepaalde beslissingen nemen of deze te begrijpen, en daar zit ik vaak mee in de knoop.

Een betaalbaar appartement ben ik nu aan het zoeken, ik wil zo snel mogelijk op eigen benen komen te staan, zodat ik zelf gedwongen wordt beslissingen te nemen/maken.
abonnementen ibood.com bol.com
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')