abonnement Unibet Coolblue
pi_170236622
Hoi!

Ik ben een derde jaars studente advanced business creation en momenteel bezig met een onderzoek over factoren die studenten stimuleren om een buitenlandse ervaring op te doen. De enquête duurt niet langer dan 2 minuten en je helpt mij enorm!

https://goo.gl/forms/LxDOXnybvToLb4y92
pi_170237045
Ik vul hem voor je in als je vertelt wat 'advanced business creation' is.
pi_170237053
quote:
Beïnvloed jouw omgeving (bijvoorbeeld vrienden die studeren in het buitenland) jouw keuze om in het buitenland te verblijven?
Daar mist een letter.
Ja doei.
pi_170237070
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 april 2017 14:03 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Daar mist een letter.
Oh, enquêtes met taalfouten klik ik altijd direct weg. Toch maar niet dan.
pi_170237086
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 april 2017 14:03 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Daar mist een letter.
Ai, pijnlijk.. gelijk veranderd
pi_170237214
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 april 2017 14:03 schreef Kaas- het volgende:
Ik vul hem voor je in als je vertelt wat 'advanced business creation' is.
Eigenlijk kort gezegd een creatieve innovatieve marketing opleiding. Later kan ik bijvoorbeeld op een innovatieafdeling werken en het is een goede basis om een eigen onderneming te starten. We houden ons voornamelijk bezig met nieuwe concepten bedenken en implementeren in bedrijven. Daarnaast hebben wij ook vakken als sience school waarbij we een goed onderbouwd onderzoek moeten doen. Daar ben ik nu mee bezig over de buitenlandse ervaring! Hopelijk wil je ondanks mijn pijnlijke taalfout de enquête nog invullen.. ;)
pi_170239256
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 april 2017 13:36 schreef aaaniek het volgende:
Hoi!

Ik ben een derde jaars studente advanced business creation en momenteel bezig met een onderzoek over factoren die studenten stimuleren om een buitenlandse ervaring op te doen. De enquête duurt niet langer dan 2 minuten en je helpt mij enorm!

https://goo.gl/forms/LxDOXnybvToLb4y92
Als ik aangeef dat ik niet in het buitenland wil verblijven moet ik alsnog vragen invullen over wat ik in het buitenland wil doen, hoe lang ik in het buitenland wil blijven, en hoe mijn keuze voor een buitenlandverblijf is gevormd.

-O-
pi_170239306
Waarom moet ik van de enquete in het buitenland verblijven?
Make my day!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')