abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_179699322
registreer om deze reclame te verbergen
:)
  maandag 11 juni 2018 @ 17:46:45 #177
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_179730089
Live-topic kan wel weer dicht of niet?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_179730131
Wanneer komt er een evaluatie van dat livetopic? Want hoewel ik eerst voorstander was heb ik toch zo mijn bedenkingen nu. Er loopt we een hele hoop langs elkaar heen.
Trots daw veur Twente bint!
pi_179731171
Als ik de reacties teruglees in het algemene topic zie ik weinig overlappende discussies. Wat losse flodders op vrijdag die er eigenlijk niet thuishoren. Daar kunnen we eventueel extra op sturen/modden; dat doen we tot nu toe (te) weinig. In het algemene topic zie je dat de discussies veel inhoudelijker zijn geworden. De slowchat rondom de GP's is nu mooi gekanaliseerd en beter modbaar voor ons.

Uiteraard sta ik ervoor open om er dieper op in te gaan. Dan heb ik wel meer concreet materiaal nodig om m'n standpunt te herzien. Naar mijn interpretatie lijken de tegengeluiden nu veelal gestoeld te zijn op gevoelsmatigheden.

De uitkomst van een evaluatie/heroverweging hoeft niet per se zwart/wit te zijn. Het bijstellen van bepaalde zaken kan ook een uitkomst zijn. Om een voorbeeld te geven: Misschien kan algemene topic beter op slot tijdens een GP?
pi_179731259
Misschien is het ook wel een stuk gevoel, dat zou kunnen.
Ik zie de voordelen er ook wel van in. Ik breek mijn hoofd nog over een betere oplossing. Misschien eens testen met het algemene topic op slot tijdens het weekend?

Edit: met je ninja-edit :6
pi_179731286
:+
pi_179732457
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2018 19:15 schreef zoem het volgende:
Als ik de reacties teruglees in het algemene topic zie ik weinig overlappende discussies. Wat losse flodders op vrijdag die er eigenlijk niet thuishoren. Daar kunnen we eventueel extra op sturen/modden; dat doen we tot nu toe (te) weinig. In het algemene topic zie je dat de discussies veel inhoudelijker zijn geworden. De slowchat rondom de GP's is nu mooi gekanaliseerd en beter modbaar voor ons.

Uiteraard sta ik ervoor open om er dieper op in te gaan. Dan heb ik wel meer concreet materiaal nodig om m'n standpunt te herzien. Naar mijn interpretatie lijken de tegengeluiden nu veelal gestoeld te zijn op gevoelsmatigheden.

De uitkomst van een evaluatie/heroverweging hoeft niet per se zwart/wit te zijn. Het bijstellen van bepaalde zaken kan ook een uitkomst zijn. Om een voorbeeld te geven: Misschien kan algemene topic beter op slot tijdens een GP?
Niet om het n of ander, maar als je het andere topic toch op slot doet, dan is er helemaal geen reden meer om een live topic te doen. Zet dan gewoon tijdelijke 'LIVE' voor het algemene topic.
  maandag 18 juni 2018 @ 17:55:41 #183
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_179875412
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2018 20:37 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

Niet om het n of ander, maar als je het andere topic toch op slot doet, dan is er helemaal geen reden meer om een live topic te doen. Zet dan gewoon tijdelijke 'LIVE' voor het algemene topic.
Prima idee me dunkt.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_179877667
Die vraagstelling was ook maar een wild idee dat ik hier ergens had gelezen he ;) Het is maar een voorbeeld, waarvan inmiddels duidelijk is dat het geen geweldig idee is.
pi_179886788
Even serieus, is het echt nodig om een user die heel veel toevoegt aan dit forum op de kast te jagen vanwege een of ander onzinnig regeltje?
pi_179888833
Ik snap ook niet waarom de OP pas in raceweek gewisseld mag worden. Jaren ging het goed en opeens mag het niet meer.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')