abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 5 juli 2017 @ 10:19:10 #157
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_172183798
quote:
15s.gif Op woensdag 5 juli 2017 10:14 schreef Kamina het volgende:

[..]

Zat mensen nemen dit subforum serieus.
Klopt, gelukkig O+.

De MED staat inmiddels. Beetje laat, we know, sorry.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_172183815
quote:
15s.gif Op woensdag 5 juli 2017 10:14 schreef Kamina het volgende:

[..]

Zat mensen nemen dit subforum serieus.
Ik ook, heel serieus. Maar dat het niet in MED staat heeft totaal niets met dit forum te maken. Dat is gewoon een post die nu nog ontbreekt. Als ik kijk waar ik zelf mee te kampen hebt en zie dat mensen zich druk maken om een post in MED.... ik wou dat ik dat kon... me zorgen maken om een (ontbrekende) post in MED.

Wel goed relativeren zo, dat is dan weer het positieve eraan.
Lambo of Rekt
pi_172183943
quote:
10s.gif Op woensdag 5 juli 2017 10:05 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ach waar je je druk om kan maken.
Dit is zo'n reactie die bijna het bloed onder de nagels vandaan kan halen... Niet alleen in dit geval, maar gek genoeg ook in relaties.

Eerst ben je je functie maandenlang niet actief aan het uitvoeren. Dat kan, dat mag, daar heb jij je redenen voor; dat is ook vast bekend achter de schermen. Prima.

Vervolgens vertrekt een medemod uit R&P. Geen idee of je dat (tijdig) wist, geen idee of je er wat van mee hebt gekregen. Je zou het mijns inziens moeten weten; als je 470 posts in een maand kan posten, kun je het R&P-topic in FC (achter de schermen) ook wel meelezen/volgen (zonder te reageren). Of je zou in ieder geval om de zoveel tijd in contact kunnen blijven met je collega's, ze zo nu en dan een DM'tje sturen met een update (ALS JE 470 POSTS PER MAAND KUNT POSTEN, HEB JE OOK WEL 2/5/10 MINUTEN VOOR EEN DM-GESPREK; ZO MOEILIJK IS 'HOI, HELAAS KAN NOG STEEDS NIET MEEMODDEN IN R&P, DOEI' NIET...). Je zou dan in ieder geval weten wat er een beetje zou meespelen, al zou je het om de maand doen.

Goed, je weet dan dus dat jij niet modt, en dat er een mod weggaat en dat Samzz in haar eentje heel R&P in de gaten moet houden. Weet je wat jou dan zou sieren? Een beetje affiniteit en een beetje gevoel voor R&P. Dat jij dan in ieder geval de moeite neemt om Samzz te ontlasten (door pro-actief mee te denken). Door in te zien dat R&P baat heeft bij een goede modbezetting.

Maar nee. Jij gaat nog even doen alsof de betrokkenheid van users overdreven is. Nog even laten merken dat het allemaal wel meevalt dat Samzz in haar eentje is. Dat het allemaal geen haast heeft, lekker chiilllll. En dat terwijl de houding van Samzz en de FA's genoeg zeggen: blijkbaar was er wel een beetje waarheid in wat er gezegd is, want er is actie ondernomen.

Je bedoelt het vast niet zo - en ik weet niet eens of je het doorhebt - maar wat je zegt en doet komt echt - écht - over alsof R&P je weinig kan boeien. Je hele houding - onder andere nu - zorgt ervoor dat je laat blijken dat je de betrokkenheid van je users simpelweg niet begrijpt en daarom maar afdoet als 'drukmakerij'.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-07-2017 10:31:09 ]
pi_172183966
quote:
14s.gif Op woensdag 5 juli 2017 10:20 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik ook, heel serieus. Maar dat het niet in MED staat heeft totaal niets met dit forum te maken. Dat is gewoon een post die nu nog ontbreekt. Als ik kijk waar ik zelf mee te kampen hebt en zie dat mensen zich druk maken om een post in MED.... ik wou dat ik dat kon... me zorgen maken om een (ontbrekende) post in MED.

Wel goed relativeren zo, dat is dan weer het positieve eraan.
Nigga please.

Er hoort een balans te zijn tussen 'toon begrip voor mij' en 'ik toon begrip voor jullie'. Je bent de 'ik heb *iets*'-kaart wel heel erg aan het misbruiken; wel op zo'n manier dat het geen effect meer heeft.

Just. Don't.

Het gaat niet om jou. Het gaat om R&P. Dat je dat nog steeds niet inziet is gewoon jammer.
  woensdag 5 juli 2017 @ 10:30:14 #161
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_172183967
quote:
10s.gif Op woensdag 5 juli 2017 10:05 schreef EggsTC het volgende:

Ach waar je je druk om kan maken. Inmiddels staat het nog net niet in de telegraaf :Y)

Waar zie je mij me precies druk maken? Ik verbaas me hoogstens over de laksheid.
Maar ik wens je veel succes, sterkte en/of beterschap
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 5 juli 2017 @ 10:31:01 #162
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_172183987
quote:
14s.gif Op woensdag 5 juli 2017 10:20 schreef EggsTC het volgende:

Ik ook, heel serieus. Maar dat het niet in MED staat heeft totaal niets met dit forum te maken. Dat is gewoon een post die nu nog ontbreekt. Als ik kijk waar ik zelf mee te kampen hebt en zie dat mensen zich druk maken om een post in MED.... ik wou dat ik dat kon... me zorgen maken om een (ontbrekende) post in MED.

Wel goed relativeren zo, dat is dan weer het positieve eraan.
Ach gossie toch.

Misschien maak je je te druk om dingen waar men zich alleen in jouw hoofd druk om maakt.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_172184069
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 10:28 schreef zarGon het volgende:

[..]

Dit is zo'n reactie die bijna het bloed onder de nagels vandaan kan halen... Niet alleen in dit geval, maar gek genoeg ook in relaties.

Eerst ben je je functie maandenlang niet actief aan het uitvoeren. Dat kan, dat mag, daar heb jij je redenen voor; dat is ook vast bekend achter de schermen. Prima.

Vervolgens vertrekt een medemod uit R&P. Geen idee of je dat (tijdig) wist, geen idee of je er wat van mee hebt gekregen. Je zou het mijns inziens moeten weten; als je 470 posts in een maand kan posten, kun je het R&P-topic in FC (achter de schermen) ook wel meelezen/volgen (zonder te reageren). Of je zou in ieder geval om de zoveel tijd in contact kunnen blijven met je collega's, ze zo nu en dan een DM'tje sturen met een update (ALS JE 470 POSTS PER MAAND KUNT POSTEN, HEB JE OOK WEL 2/5/10 MINUTEN VOOR EEN DM-GESPREK; ZO MOEILIJK IS 'HOI, HELAAS KAN NOG STEEDS NIET MEEMODDEN IN R&P, DOEI' NIET...). Je zou dan in ieder geval weten wat er een beetje zou meespelen, al zou je het om de maand doen.

Goed, je weet dan dus dat jij niet modt, en dat er een mod weggaat en dat Samzz in haar eentje heel R&P in de gaten moet houden. Weet je wat jou dan zou sieren? Een beetje affiniteit en een beetje gevoel voor R&P. Dat jij dan in ieder geval de moeite neemt om Samzz te ontlasten (door pro-actief mee te denken). Door in te zien dat R&P baat heeft bij een goede modbezetting.

Maar nee. Jij gaat nog even doen alsof de betrokkenheid van users overdreven is. Nog even laten merken dat het allemaal wel meevalt dat Samzz in haar eentje is. Dat het allemaal geen haast heeft, lekker chiilllll. En dat terwijl de houding van Samzz en de FA's genoeg zeggen: blijkbaar was er wel een beetje waarheid in wat er gezegd is, want er is actie ondernomen.

Je bedoelt het vast niet zo - en ik weet niet eens of je het doorhebt - maar wat je zegt en doet komt echt - écht - over alsof R&P je weinig kan boeien. Je hele houding - onder andere nu - zorgt ervoor dat je laat blijken dat je de betrokkenheid van je users simpelweg niet begrijpt en daarom maar afdoet als 'drukmakerij'.
RT.
Ja doei.
pi_172184105
En allebei de post niet begrijpen, daar gaat het totaal niet om. Ik vind het alleen zwaar overdreven om je druk te maken om een post die niet bestaat in MED terwijl er wel degelijk moeite wordt gedaan voor nieuwe mods. Het lijkt wel alsof altijd hier alles bewezen moet worden voordat het aangenomen wordt. Als er gezegd wordt dat er aan gewerkt wordt dan kun je dat ook gewoon aannemen. Dat is waar ik op doel.

Verder heb ik nu ook niet echt behoefte aan een discussie als dit. :)
Lambo of Rekt
  woensdag 5 juli 2017 @ 10:37:49 #165
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_172184119
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 10:37 schreef EggsTC het volgende:
En allebei de post niet begrijpen, daar gaat het totaal niet om. Ik vind het alleen zwaar overdreven om je druk te maken om een post die niet bestaat in MED terwijl er wel degelijk moeite wordt gedaan voor nieuwe mods. Het lijkt wel alsof altijd hier alles bewezen moet worden voordat het aangenomen wordt. Als er gezegd wordt dat er aan gewerkt wordt dan kun je dat ook gewoon aannemen. Dat is waar ik op doel.

Verder heb ik nu ook niet echt behoefte aan een discussie als dit. :)
Maak je niet zo hysterisch druk, joh!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_172184131
Waarom blijf je wel blauw eigenlijk?
Ja doei.
pi_172184397
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 10:37 schreef EggsTC het volgende:
Ik vind het alleen zwaar overdreven om je druk te maken om een post die niet bestaat in MED terwijl er wel degelijk moeite wordt gedaan voor nieuwe mods.
Zooo, jonguhhhh.

Het gaat niet allen, *alleen*, alleen, alleen, alleen en alleen om een topic in MED.

Het gaat om het geheel...
- Er is één R&P mod dat alles moet doen in R&P.
- Er is een andere mod die 3 weken geleden is vertrokken, waarbij er verder niets is gezegd over een zoektocht naar nieuwe R&P-mods, ook geen sollicitatiemelding of zo. (Voor zover ik weet...)
- De derde R&P-mod is al drie maanden afwezig in R&P.

- En dan komt er wat op gang; de derde R&P-mod stopt met modden, maar... dat wordt in een post in R&P-FB gepost.
- Verder niets, geen MED en geen verdere info.

Het is een optelsom van dit alles waardoor het lijkt alsof er laks wordt omgegaan met R&P.

En ja, ik weet ook dat wij users niet weten wat er achter de schermen speelt, wat er allemaal besproken wordt en wat er al in gang is gezet. Dat kunnen we alleen weten als er iets gemeld wordt door kleurlingen. Als dat nou ietwat actiever werd gedaan, was er weinig aan de hand. Je hoeft niet alles te melden, maar zo nu en dan een klein berichtje zou al heel wat schelen. Het was allemaal veels te passief, waardoor het lijkt alsof er laks wordt omgegaan met R&P. En dat vind ik zonde.

En mocht een donkerblauwe bovenstaande lezen en denken "FUCK YOU", wil ik bij dezen nogmaals aangeven dat het vanuit de users (of door mij in ieder geval) wel zo opgevat wordt. Zie het daarom alsjeblieft niet als een aanval, maar als kritiek.
pi_172184428
quote:
5s.gif Op woensdag 5 juli 2017 10:38 schreef motorbloempje het volgende:
Waarom blijf je wel blauw eigenlijk?
DRG-mod.
pi_172184442
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 10:52 schreef zarGon het volgende:

[..]

DRG-mod.
Ja, dat weet ik. Maar als je door privé geen tijd hebt om te posten en het allemaal zo zwaar is, dan geef je dat toch ook op? Denk ik dan zo.
Ja doei.
pi_172184472
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 10:53 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ja, dat weet ik. Maar als je door privé geen tijd hebt om te posten en het allemaal zo zwaar is, dan geef je dat toch ook op? Denk ik dan zo.
Nou ja, ik heb geen inside info ofzo, maar volgens mij ligt het niet zozeer aan een gebrek aan tijd, daar Eggs ook aangeeft wel bv. in de crypto-reeks te posten (en Zargon hierboven met een x-aantal posts op de proppen kwam). Het is volgens mij meer de 'zwaardere' problematiek hier tov van bv. DRG die het probleem is, dat dat mentaal ff niet te doen is. Maar honestly; misschien is dit niet de plek openlijk over Eggs z'n gezondheid te gaan discussieren _O-
  woensdag 5 juli 2017 @ 10:56:35 #171
456432 Kamina
Tenacious!
pi_172184500
quote:
14s.gif Op woensdag 5 juli 2017 10:20 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik ook, heel serieus. Maar dat het niet in MED staat heeft totaal niets met dit forum te maken. Dat is gewoon een post die nu nog ontbreekt. Als ik kijk waar ik zelf mee te kampen hebt en zie dat mensen zich druk maken om een post in MED.... ik wou dat ik dat kon... me zorgen maken om een (ontbrekende) post in MED.

Wel goed relativeren zo, dat is dan weer het positieve eraan.
Dan is het niet wijs om zo lacherig te reageren op mensen van hier. Dit forum kan héél belangrijk zijn voor mensen; ik weet dat het levens redt.

Zowel jij persoonlijk, als FOK! Deel het mee als het allemaal even niet gaat en je niet aan je verantwoordelijkheden toekomt. Daar hebben mensen hier echt wel begrip voor. Droopie deed dat heel goed, vind ik. Dus iets netter omgaan met de verantwoordelijkheid die je op je neemt, zou wel zo fijn zijn.
1 + 1 = blauw
pi_172184642
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 10:51 schreef zarGon het volgende:
Het gaat niet allen, *alleen*, alleen, alleen, alleen en alleen om een topic in MED.
Ok, dan begreep ik het verkeerd want dat was wel het enige wat ik las. Dan heb je gelijk.
Lambo of Rekt
  woensdag 5 juli 2017 @ 11:03:57 #173
47102 Elvi
miemkwien
pi_172184644
Vanaf t begin liep het al niet lekker tussen Eggs en de users en qua feedback over en weer waren er veel ehm... Miscommunicaties.. Laten we het daar op houden. Dus deze woordenwisseling verbaast me dan ook niks.
Wel jammer dat er toen wel is gekozen voor iemand die minder binding met t forum en de users had. Want anders was je ook niet zo in de aanval gegaan.
  woensdag 5 juli 2017 @ 12:00:10 #174
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_172185705
Ik denk niet dat het bekritiseren van Eggs (hoe terecht/onterecht de kritiek wel niet is) R&P nou echt verder gaat helpen. Beter om vooruit te denken en om te hopen dat het met toekomstige mods beter gaat. Dat verdient R&P wel.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  woensdag 5 juli 2017 @ 12:29:09 #175
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_172186194
quote:
2s.gif Op woensdag 5 juli 2017 12:00 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik denk niet dat het bekritiseren van Eggs (hoe terecht/onterecht de kritiek wel niet is) R&P nou echt verder gaat helpen. Beter om vooruit te denken en om te hopen dat het met toekomstige mods beter gaat. Dat verdient R&P wel.
Klopt. Maar de algemene zaken mogen welgezegd worden. Zoals idd de MED, wat meer open communicatie. Daar ben ik ook laks in geweest, deels omdat ik ook niet precies wist hoe of wat.

Dus van mij uit sowieso excuses daarvoor, er is niet handig gecommuniceerd.

We zijn nu onderling (achter) aan het kijken of er vanuit de huidige crew wellicht aanvulling is en aan het kijken wie in de huidige userbase mogelijk interesse zou kunnen hebben en ook geschikt is en het aankan (ook niet geheel onbelangrijk :@). Aangezien de sollicitatierondes de afgelopen keren niks heeft opgeleverd willen we dat als laatste inzetten.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  woensdag 5 juli 2017 @ 12:33:03 #176
47102 Elvi
miemkwien
pi_172186272
Niks heeft opgeleverd :D ok dus ik kan me de moeite van t mailen besparen _O-
  woensdag 5 juli 2017 @ 12:40:26 #177
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_172186444
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 12:33 schreef Elvi het volgende:
Niks heeft opgeleverd :D ok dus ik kan me de moeite van t mailen besparen _O-
Laat ik het anders zeggen, er kwam de vorige keren niemand naar voren die op dat moment geschikt leek dus willen we het eerst anders proberen, ik bedoel er iig niets lulligs mee.

Dus het is niet dat er niet gezocht wordt naar nieuwe moderators voor R&P. Maar je kunt natuurlijk altijd een sollicitatie-mail sturen als je interesse hebt :Y.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_172187436
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 12:33 schreef Elvi het volgende:
Niks heeft opgeleverd :D ok dus ik kan me de moeite van t mailen besparen _O-
Je wil te graag.
  woensdag 5 juli 2017 @ 13:29:08 #179
262 Re
Kiss & Swallow
pi_172187694
quote:
14s.gif Op woensdag 5 juli 2017 12:40 schreef Samzz het volgende:

[..]

Laat ik het anders zeggen, er kwam de vorige keren niemand naar voren die op dat moment geschikt leek dus willen we het eerst anders proberen, ik bedoel er iig niets lulligs mee.

Dus het is niet dat er niet gezocht wordt naar nieuwe moderators voor R&P. Maar je kunt natuurlijk altijd een sollicitatie-mail sturen als je interesse hebt :Y.
er kwam al 8 jaar geen enkele relevante sollicitatie mail binnen, of wellicht 1 enkele :P

R&P verdient goede mods met inzicht,, compassie met beide benen op de grond... dat er weinig betrouwbare mods zijn die R&P kunnen dragen ligt verder niet aan FOK! maar gewoon aan de zwaarte van de functie binnen R&P

voor zover een reactie van een ex-mod die nog niet had gereageerd :@
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  woensdag 5 juli 2017 @ 13:39:14 #180
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_172188024
Sorry dat ik geen zin heb om mod te worden. Dan had R&P meteen the best mod ever ;) _O- :D
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  woensdag 5 juli 2017 @ 13:51:29 #181
47102 Elvi
miemkwien
pi_172188354
quote:
2s.gif Op woensdag 5 juli 2017 13:20 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Je wil te graag.
Neuh ik hoef niet meer. Ik ga ook niet mailen.
  woensdag 5 juli 2017 @ 14:11:22 #182
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_172188902
quote:
3s.gif Op woensdag 5 juli 2017 13:29 schreef Re het volgende:

[..]

er kwam al 8 jaar geen enkele relevante sollicitatie mail binnen, of wellicht 1 enkele :P

R&P verdient goede mods met inzicht,, compassie met beide benen op de grond... dat er weinig betrouwbare mods zijn die R&P kunnen dragen ligt verder niet aan FOK! maar gewoon aan de zwaarte van de functie binnen R&P

voor zover een reactie van een ex-mod die nog niet had gereageerd :@
Ja goed, dat weet ik niet want ik maak t pas een jaar mee :@.

En ik denk dat je gelijk hebt. Hopelijk vinden we iemand.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  woensdag 5 juli 2017 @ 14:26:09 #183
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_172189237
*O* *O* *O* bad-/goodtripbob for mod! *O* *O* *O*
pi_172189436
Ja, goed verhaal.
Ja doei.
  woensdag 5 juli 2017 @ 15:36:45 #185
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_172190799
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 14:34 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, goed verhaal.
Lekker kort?
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  woensdag 5 juli 2017 @ 16:42:58 #186
456432 Kamina
Tenacious!
pi_172192503
quote:
2s.gif Op woensdag 5 juli 2017 13:20 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Je wil te graag.
Het heeft meer te maken met welke banden iemand heeft met andere users.
1 + 1 = blauw
pi_172194039
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juli 2017 12:29 schreef Samzz het volgende:

[..]

Klopt. Maar de algemene zaken mogen welgezegd worden. Zoals idd de MED, wat meer open communicatie. Daar ben ik ook laks in geweest, deels omdat ik ook niet precies wist hoe of wat.

Dus van mij uit sowieso excuses daarvoor, er is niet handig gecommuniceerd.

We zijn nu onderling (achter) aan het kijken of er vanuit de huidige crew wellicht aanvulling is en aan het kijken wie in de huidige userbase mogelijk interesse zou kunnen hebben en ook geschikt is en het aankan (ook niet geheel onbelangrijk :@). Aangezien de sollicitatierondes de afgelopen keren niks heeft opgeleverd willen we dat als laatste inzetten.
ja , userbase nagaan klinkt goed. dan zie je het ook aan de manier van reageren.
FOK! is net een groot tijdschrift
pi_172210593
O.k... succes met speurtocht naar nieuwe mod!
Tails tell tales
pi_172213959
Zal wel aan mij liggen maar ik vind de R&P in de tijd van Moblo, Copycat en Re, totaal niet te vergelijken met de tijd olv Samzz.

En dan doel ik met name op de huidige afwezigheid van bepaalde terugkerende topics/users die zwaar hun stempel drukten.

Vanuit die gedachte is het vergelijken van sollicitatie interesse met vroeger niet helemaal representatief imho. Kandidaten van toen kunnen nu mogelijk wel geschikt zijn.

En tevens, ik begrijp dat het goede zorgen zijn voor Samzz dat dit aangekaart is, maar ze heeft misschien zelf ook wel wat aangekaart als dat nodig is? Iemand die zo goed voor een forum kan zorgen, daarvan neem ik maar aan dat ze IRL ook goed voor haarzelf kan zorgen?

Maar goed, laat ik me er verder niet mee bemoeien. Veel succes iedereen.
pi_172223464
Ik snap trouwens niet dat stempeldrukkers nu ineens wel geweerd kunnen worden.

Als dat 2 jaar eerder had gekund hadden we nu geen probleem gehad geloof ik.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  donderdag 6 juli 2017 @ 19:35:47 #191
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_172223506
Ja goed, we kunnen het verleden niet veranderen. Hard op zoek, ik doe m'n best alles netjes te houden.

Hopelijk vinden we snel iemand.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_172223517
Tsja.
Ja doei.
pi_172223627
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 19:35 schreef Samzz het volgende:
Ja goed, we kunnen het verleden niet veranderen. Hard op zoek, ik doe m'n best alles netjes te houden.

Hopelijk vinden we snel iemand.
Het zou wel eens fijn zijn om daar iets over te horen. Niet van jou. Jij bent ook maar een pionnetje in dit verhaal.

Maar dat de modfrustratie er van afspatte en ze niets leken te mogen doen, heeft imo een prima functionerend en perfect op elkaar ingespeeld modteam opgeblazen.

Wanneer "men" daar nou eens iets over zou zeggen wat óf één en ander verklaart óf iets zegt als "in retrospect had dat anders gemoeten" nodigt dat ook wel meer uit om te reageren als mod?

Op mij kwam het ondankbaar en afdankerig over en wie wil zichzelf nou in zo'n positie plaatsen?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_172223648
En dan ook nog eens op een subforum waae een goed functionerend en op elkaar ingespeeld modteam cruciaal is.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_172223801
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juli 2017 19:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wanneer "men" daar nou eens iets over zou zeggen wat óf één en ander verklaart óf iets zegt als "in retrospect had dat anders gemoeten" nodigt dat ook wel meer uit om te reageren als mod?

Op mij kwam het ondankbaar en afdankerig over en wie wil zichzelf nou in zo'n positie plaatsen?
Denk dat zoiets bespreken niet mogelijk hier is op FOK!.

Te veel monden, te veel meningen en daardoor te veel ruis. Grote kans dat het eerder voor frustraties aan beide kanten oplevert, in plaats van begrip voor elkaar. Te veel oud zeer dat te snel ontregeld wordt door ruis...

Het zegt ook wat de ex-mods hier blijven reageren; volgens mij kan er wel een middenweg gevonden worden, maar dat zou weleens net zo moeilijk kunnen verlopen als de huidige kabinetsformatie.
pi_172224387
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juli 2017 19:49 schreef zarGon het volgende:

[..]

Denk dat zoiets bespreken niet mogelijk hier is op FOK!.

Te veel monden, te veel meningen en daardoor te veel ruis. Grote kans dat het eerder voor frustraties aan beide kanten oplevert, in plaats van begrip voor elkaar. Te veel oud zeer dat te snel ontregeld wordt door ruis...

Het zegt ook wat de ex-mods hier blijven reageren; volgens mij kan er wel een middenweg gevonden worden, maar dat zou weleens net zo moeilijk kunnen verlopen als de huidige kabinetsformatie.
Imo hoef je niet te bespreken. Je kunt ook gewoon een statement doen toch?

En dan idd met de kanttekening dat een discussie geen zin heeft ivm de redenen die jij noemt.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_172224902
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 19:35 schreef Samzz het volgende:
Ja goed, we kunnen het verleden niet veranderen. Hard op zoek, ik doe m'n best alles netjes te houden.

Hopelijk vinden we snel iemand.
Heb je nog wel een leven naast dit?
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  donderdag 6 juli 2017 @ 20:37:37 #198
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_172225273
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juli 2017 19:49 schreef zarGon het volgende:

[..]

Denk dat zoiets bespreken niet mogelijk hier is op FOK!.

Te veel monden, te veel meningen en daardoor te veel ruis. Grote kans dat het eerder voor frustraties aan beide kanten oplevert, in plaats van begrip voor elkaar. Te veel oud zeer dat te snel ontregeld wordt door ruis...
En omdat degenen die niet zo handig bezig zijn geweest dat toch nooit zullen toegeven.

Maar iedereen hier weet toch dondersgoed hoe het gelopen is dus bespreken voegt weinig toe.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  zaterdag 8 juli 2017 @ 04:03:32 #199
108913 Godshand
guide4you
pi_172261028
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juli 2017 12:29 schreef Samzz het volgende:

[..]

Klopt. Maar de algemene zaken mogen welgezegd worden. Zoals idd de MED, wat meer open communicatie. Daar ben ik ook laks in geweest, deels omdat ik ook niet precies wist hoe of wat.

Dus van mij uit sowieso excuses daarvoor, er is niet handig gecommuniceerd.

We zijn nu onderling (achter) aan het kijken of er vanuit de huidige crew wellicht aanvulling is en aan het kijken wie in de huidige userbase mogelijk interesse zou kunnen hebben en ook geschikt is en het aankan (ook niet geheel onbelangrijk :@). Aangezien de sollicitatierondes de afgelopen keren niks heeft opgeleverd willen we dat als laatste inzetten.
Ik heb mij al 1000x beschikbaar gesteld. Maar ik zal wel te kort door de bocht en toch relatief onbekend zijn :P
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_172382456
Zo onbekend ben jij toch niet Godshand?

Wel een beetje ongemakkelijk dat geïnteresseerden die het niet zijn geworden hier nu verhaal komen halen :X
pi_172383225
Haaaaawkwaaaard :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  donderdag 13 juli 2017 @ 10:55:38 #202
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_172383245
quote:
4s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 04:03 schreef Godshand het volgende:

Ik heb mij al 1000x beschikbaar gesteld. Maar ik zal wel te kort door de bocht en toch relatief onbekend zijn :P
Dan neem ik aan dat je daar geen feedback op krijgt? Dat je het niet geworden bent of niet geschikt wordt geacht?
  donderdag 13 juli 2017 @ 11:19:49 #203
47102 Elvi
miemkwien
pi_172383729
quote:
6s.gif Op donderdag 13 juli 2017 10:55 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dan neem ik aan dat je daar geen feedback op krijgt? Dat je het niet geworden bent of niet geschikt wordt geacht?
Nee. Je komt erachter als je de mededeling ziet :')
  donderdag 13 juli 2017 @ 11:34:00 #204
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_172383939
Ik wil niet vervelend doen, maar deze discussie is meer op zijn plaats in het algemene feedbacktopic. Het gaat dan wel specifiek om de situatie op R&P, maar is nu net iets waar ik verder niks mee te maken heb (communicatie naar users n.a.v. sollicitatiemails e.d.).

Ik wil jullie dan ook vragen die discussie in dit feedbacktopic te stoppen. Bedankt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_172393809
R&P / Leeftijdsverschil 3

Kan deze reeks gekoppeld worden?
(En de OP in een quote (van deel 1 of deel 2), zodat het duidelijk is dat Maghrebijnse de TS van de reeks is?)
  donderdag 13 juli 2017 @ 18:15:09 #206
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_172394043
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juli 2017 18:04 schreef zarGon het volgende:
R&P / Leeftijdsverschil 3

Kan deze reeks gekoppeld worden?
(En de OP in een quote (van deel 1 of deel 2), zodat het duidelijk is dat Maghrebijnse de TS van de reeks is?)
Maghrebijnse wil zelf geen deel drie. Slotje dan maar?
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 13 juli 2017 @ 18:39:28 #207
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_172394582
Heb een slotje gezet. TS (Maghrebijnse) wilde zelf geen derde deel en ik denk dat alles in deel 1 en 2 wel gezegd is.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  donderdag 13 juli 2017 @ 19:17:41 #208
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_172395363
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juli 2017 18:39 schreef Samzz het volgende:
Heb een slotje gezet. TS (Maghrebijnse) wilde zelf geen derde deel en ik denk dat alles in deel 1 en 2 wel gezegd is.
Ah Samzz, je hebt nu een ontluikende liefde verstoord :{
  donderdag 13 juli 2017 @ 19:20:59 #209
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_172395437
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juli 2017 19:17 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Ah Samzz, je hebt nu een ontluikende liefde verstoord :{
Oh boohooo me ;(.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_172400428
Prima timing, Samzz _O- en Boca_Raton, ik zou ff je neus na laten kijken ;)
Tails tell tales
  donderdag 13 juli 2017 @ 22:24:49 #211
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_172400743
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 22:13 schreef Forbry het volgende:
Prima timing, Samzz _O- en Boca_Raton, ik zou ff je neus na laten kijken ;)
Ik hou wel van een geintje ;)
pi_172458811
Heeft het niet veel meer zin om dit gestickied boven R&P te zetten? Zo'n mededeling ziet bijna niemand, helemaal niet omdat er niet gepost wordt.

MED / We zoeken versterking voor R&P

Gewoon mijn gedachte erover.
  zondag 16 juli 2017 @ 14:52:37 #213
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_172458858
Volgens mij gebeurt dat nooit met sollicitatietopics, ik zal het eens aankaarten.

En gewoon geplaatst. Hoppa. Bedankt voor de tip.

[ Bericht 27% gewijzigd door Samzz op 16-07-2017 15:33:51 ]
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_172481349
quote:
1s.gif Op zondag 16 juli 2017 14:52 schreef Samzz het volgende:
Volgens mij gebeurt dat nooit met sollicitatietopics, ik zal het eens aankaarten.

En gewoon geplaatst. Hoppa. Bedankt voor de tip.
http://dm.fok.nl/?filter=151187.

DM van 05 jul 2017 @ 07:52:09. :P.
  maandag 17 juli 2017 @ 13:30:17 #215
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_172482383
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 12:36 schreef zarGon het volgende:

[..]

http://dm.fok.nl/?filter=151187.

DM van 05 jul 2017 @ 07:52:09. :P.
Oh wat erg :X. Schaam me.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_172482451
quote:
11s.gif Op maandag 17 juli 2017 13:30 schreef Samzz het volgende:

[..]

Oh wat erg :X. Schaam me.
Maakt niet uit joh. :P.

Vraag me nu stiekem wel af of er een update valt te geven over de sollicaties/nieuwe mod; we zijn immers 2 weken verder (aangegeven reageerperiode in het MED'je).
  maandag 17 juli 2017 @ 13:35:00 #217
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_172482471
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 13:33 schreef zarGon het volgende:

[..]

Maakt niet uit joh. :P.

Vraag me nu stiekem wel af of er een update valt te geven over de sollicaties/nieuwe mod; we zijn immers 2 weken verder (aangegeven reageerperiode in het MED'je).
Ik heb nog niks gehoord.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_172482498
Samzz, als je op vakantie wilt wil ik wel weekje of 2 de honneurs waarnemen hoor :P
Hell To The Liars
  maandag 17 juli 2017 @ 13:39:37 #219
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_172482573
quote:
9s.gif Op maandag 17 juli 2017 13:35 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik heb nog niks gehoord.
ZarGon lief aankijken, dan komt het wel goed *O* O+
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_172527712
quote:
9s.gif Op maandag 17 juli 2017 13:35 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik heb nog niks gehoord.
We hebben het er op de meet nog wel over ;)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_172528219
quote:
10s.gif Op woensdag 19 juli 2017 15:07 schreef Godshand het volgende:

[..]

We hebben het er op de meet nog wel over ;)
:')
pi_172650274
Even voor de duidelijkheid, waarom precies werd deze gesloten?
R&P / Vliegangst

Misschien ben ik naïef dan ofzo maar ik zie er eigenlijk niks verder aan als iemand die het gewoon totaal niet meer weet, hoeft geen troll te zijn gelijk natuurlijk.

Zie er namelijk ook niet echt een reden voor, er gaat niks fout opzich, dus onterecht gesloten
Do what you love, love what you do!
  maandag 24 juli 2017 @ 20:42:04 #223
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_172650648
Omdat het alles behalve een serieus topic lijkt. Daarom.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_172650820
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 20:42 schreef Samzz het volgende:
Omdat het alles behalve een serieus topic lijkt. Daarom.
Niet eens, en er gebeurt niks wat niet tegen de regels is, of jij moet meer info hebben over die betreffende t's? Dat weet ik niet
Do what you love, love what you do!
  maandag 24 juli 2017 @ 20:48:11 #225
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_172650844
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 20:47 schreef kree het volgende:

[..]

Niet eens, en er gebeurt niks wat niet tegen de regels is, of jij moet meer info hebben over die betreffende t's? Dat weet ik niet
Je hoeft het er niet mee eens te zijn.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_172650874
quote:
1s.gif Op maandag 24 juli 2017 20:48 schreef Samzz het volgende:

[..]

Je hoeft het er niet mee eens te zijn.
Nee, ben het er niet mee eens, dit wordt nu gesloten puur omdat jij denkt dat het niet serieus is?

Edit, let vooral op *denkt*. Dan is dat jou mening en niet volgens de regels zoals ze gelden.

Wmb, zou die weer open moeten ik zie niks verkeerds nl, maar overleg dit anders maar met de rest
Do what you love, love what you do!
  maandag 24 juli 2017 @ 20:50:54 #227
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_172650946
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 20:49 schreef kree het volgende:

[..]

Nee, ben het er niet mee eens, dit wordt nu gesloten puur omdat jij denkt dat het niet serieus is?
Onder andere.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_172650967
quote:
1s.gif Op maandag 24 juli 2017 20:50 schreef Samzz het volgende:

[..]

Onder andere.
Zie edit

En wat is de rest behalve dat?
Do what you love, love what you do!
  maandag 24 juli 2017 @ 21:01:47 #229
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_172651343
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 20:51 schreef kree het volgende:

[..]

Zie edit

En wat is de rest behalve dat?
Naar mijn mening was het topic niet serieus. R&P is een serieus forum, derhalve een slotje.

Als TS het met deze beslissing niet eens is, dan ontvang ik graag een DM van hem.

Hier moet je t mee doen, Kree.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_172652000
quote:
1s.gif Op maandag 24 juli 2017 21:01 schreef Samzz het volgende:

[..]

Naar mijn mening was het topic niet serieus. R&P is een serieus forum, derhalve een slotje.

Als TS het met deze beslissing niet eens is, dan ontvang ik graag een DM van hem.

Hier moet je t mee doen, Kree.
Ok snap je, maar opzich leek het mij wel serieus, ik ga er ook niet verder achteraan, maar ik betwijfel wel of je gelijk hebt in deze, ik denk anders in deze iig.
Do what you love, love what you do!
pi_172656630
quote:
14s.gif Op maandag 24 juli 2017 20:28 schreef kree het volgende:
Even voor de duidelijkheid, waarom precies werd deze gesloten?
R&P / Vliegangst

Misschien ben ik naïef dan ofzo maar ik zie er eigenlijk niks verder aan als iemand die het gewoon totaal niet meer weet, hoeft geen troll te zijn gelijk natuurlijk.

Zie er namelijk ook niet echt een reden voor, er gaat niks fout opzich, dus onterecht gesloten
Bedankt voor de leestip, heb er om kunnen lachen. Gezien de politie van die ts vrees ik dat het topic serieus was, maar ik kan me voorstellen dat de mod er anders over denkt.
  maandag 24 juli 2017 @ 23:47:23 #232
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_172656712
quote:
1s.gif Op maandag 24 juli 2017 23:44 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

Bedankt voor de leestip, heb er om kunnen lachen. Gezien de politie van die ts vrees ik dat het topic serieus was, maar ik kan me voorstellen dat de mod er anders over denkt.
Gezien zijn politie is het een trol.
The love you take is equal to the love you make.
pi_172657694
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 21:17 schreef kree het volgende:

[..]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/17.gif

Ok snap je, maar opzich leek het mij wel serieus, ik ga er ook niet verder achteraan, maar ik betwijfel wel of je gelijk hebt in deze, ik denk anders in deze iig.
http://thuisserver.fokzin(...)h_fields=all&page=12.

Begint op de laatste pagina, zodat je de oudste berichten eerst lees. Onderaan de pagina kun je naar door de pagina's navigeren.

Heb je geen MyCroft-account? Instructies staan op de inlogpagina, die je meteen ziet als je niet ingelogd bent.

TL;DR: Kloontje; weet zijn weg goed te vinden in KLB; kent termen als 'TS' en 'topic dichtgegooid' binnen enkele uren na registratie (na 4 posts of zo), weet hoe een plaatje te posten; en is sinds ergens midden 2016 een man van 65, terwijl hij in het begin van zijn postcarrière een scholier is, bij de appie werkt en kranten bezorgd, en een oma met Spartamet heeft.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-07-2017 01:22:40 ]
  dinsdag 25 juli 2017 @ 10:25:18 #234
456432 Kamina
Tenacious!
pi_172661124
Hey hallo, mag deze terug? R&P / Instabiele vriendin
1 + 1 = blauw
  dinsdag 25 juli 2017 @ 10:41:13 #235
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_172661433
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 10:25 schreef Kamina het volgende:
Hey hallo, mag deze terug? R&P / Instabiele vriendin
Done.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 25 juli 2017 @ 10:57:11 #236
456432 Kamina
Tenacious!
pi_172661818
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 10:41 schreef Samzz het volgende:

[..]

Done.
Thanks!
1 + 1 = blauw
pi_172668291
quote:
9s.gif Op maandag 17 juli 2017 13:35 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik heb nog niks gehoord.
En inmiddels iets gehoord?
  dinsdag 25 juli 2017 @ 20:28:56 #238
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_172674557
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 16:01 schreef zarGon het volgende:

[..]

En inmiddels iets gehoord?
Ja, geen sollicitaties, wel een aantal users/mods op t oog. Dus die even pijlen en hopelijk zit er iemand tussen die geschikt is en wil.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_172674659
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 01:20 schreef zarGon het volgende:

[..]

http://thuisserver.fokzin(...)h_fields=all&page=12.

Begint op de laatste pagina, zodat je de oudste berichten eerst lees. Onderaan de pagina kun je naar door de pagina's navigeren.

Heb je geen MyCroft-account? Instructies staan op de inlogpagina, die je meteen ziet als je niet ingelogd bent.

TL;DR: Kloontje; weet zijn weg goed te vinden in KLB; kent termen als 'TS' en 'topic dichtgegooid' binnen enkele uren na registratie (na 4 posts of zo), weet hoe een plaatje te posten; en is sinds ergens midden 2016 een man van 65, terwijl hij in het begin van zijn postcarrière een scholier is, bij de appie werkt en kranten bezorgd, en een oma met Spartamet heeft.
Tja jammer eigenlijk want het leek mij serieus en zo reageer ik er dan ook op. Nou hoop dat ie er een hoop lol van heeft gehad :')

Terecht gesloten dan.
Do what you love, love what you do!
  dinsdag 25 juli 2017 @ 22:41:38 #240
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_172678926
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 20:28 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ja, geen sollicitaties, wel een aantal users/mods op t oog. Dus die even pijlen en hopelijk zit er iemand tussen die geschikt is en wil.
Beter peilen ipv pijlen :P
Maar succes ^O^
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_172679021
Zal binnenkort inderdaad even reageren op de aanbiedingsmail.

Heb wat moeite met het basissalaris, maar ik laat op dit moment emolumenten even doorrekenen/quantificeren.

Als ik die berekeningen binnen heb reageer ik formeel op het voorstel.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_172679187
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 20:28 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ja, geen sollicitaties, wel een aantal users/mods op t oog. Dus die even pijlen en hopelijk zit er iemand tussen die geschikt is en wil.
Bedankt voor de update.

quote:
14s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 20:31 schreef kree het volgende:

[..]

Tja jammer eigenlijk want het leek mij serieus en zo reageer ik er dan ook op. Nou hoop dat ie er een hoop lol van heeft gehad :')

Terecht gesloten dan.
Ja, het was heel serieus; vliegtuig vermijden door vliegangst, boot vermijden door een ramp in '87, trein vermijden wegens zuipgevaar. En dan wel in een 2cv rijden natuurlijk. Om nog niets te zeggen over eerst boeken en dan zorgen maken over hoe je er komt.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 25-07-2017 22:51:50 ]
  dinsdag 25 juli 2017 @ 23:51:41 #243
456432 Kamina
Tenacious!
pi_172680776
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 22:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zal binnenkort inderdaad even reageren op de aanbiedingsmail.

Heb wat moeite met het basissalaris, maar ik laat op dit moment emolumenten even doorrekenen/quantificeren.

Als ik die berekeningen binnen heb reageer ik formeel op het voorstel.
Okay thanks. Wat?
1 + 1 = blauw
  woensdag 26 juli 2017 @ 11:59:35 #244
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_172686509
Waarom mag de halve populatie van de Relatie SC maandenlang negatief doen tegenover een user zonder dat er iets van wordt gezegd of iets aan wordt gedaan?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  woensdag 26 juli 2017 @ 12:00:35 #245
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_172686531
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2017 11:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Waarom mag de halve populatie van de Relatie SC maandenlang negatief doen tegenover een user zonder dat er iets van wordt gezegd of iets aan wordt gedaan?
Over wie gaat het?
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 26 juli 2017 @ 12:25:02 #246
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_172687046
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2017 11:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Waarom mag de halve populatie van de Relatie SC maandenlang negatief doen tegenover een user zonder dat er iets van wordt gezegd of iets aan wordt gedaan?
Over wie heb je het?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  woensdag 26 juli 2017 @ 12:27:47 #247
47102 Elvi
miemkwien
pi_172687095
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juli 2017 12:25 schreef Samzz het volgende:

[..]

Over wie heb je het?
Nou is het je nooit opgevallen dat mn schoenkeuze belachelijk wordt gemaakt!? :(
  woensdag 26 juli 2017 @ 12:28:42 #248
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_172687110
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juli 2017 12:27 schreef Elvi het volgende:

[..]

Nou is het je nooit opgevallen dat mn schoenkeuze belachelijk wordt gemaakt!? :(
Ja maar mijn dekentje ook :(.

Ala het over Dopfles gaat, dan is het echt een gevalletje oogsten wat je zaait.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_172691972
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juli 2017 12:25 schreef Samzz het volgende:

[..]

Over wie heb je het?
Over mij natuurlijk. ;(
pi_172694372
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juli 2017 16:46 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Over mij natuurlijk. ;(
De eeuwig geslagen hond ;(
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_172694484
Moeten jullie serieus vragen over wie kaneel t heeft? Of zitten jullie collectief dommetje te spelen? :')
compact en kleverig.
  woensdag 26 juli 2017 @ 18:53:05 #252
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_172694506
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juli 2017 18:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
Moeten jullie serieus vragen over wie kaneel t heeft? Of zitten jullie collectief dommetje te spelen? :')
Ja.
The love you take is equal to the love you make.
pi_172695658
Andro?
  woensdag 26 juli 2017 @ 19:52:06 #254
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_172695795
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2017 19:46 schreef -Strawberry- het volgende:
Andro?
Nee, Dopfles1.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_172695944
Oké dat is me idd ook wel opgevallen, maar inderdaad wel een beetje gevalletje oogst wat je zaait...
pi_172706438
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2017 19:52 schreef Samzz het volgende:

[..]

Nee, Dopfles1.
Mwa, het wordt nu ook wel aan alle kanten uitgelokt.
pi_172707712
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 08:36 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Mwa, het wordt nu ook wel aan alle kanten uitgelokt.
Neger plz. :')
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  donderdag 27 juli 2017 @ 20:04:41 #258
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_172720501
Datingtopic gaat langs het randje met persoonlijke frustraties.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  donderdag 27 juli 2017 @ 21:44:19 #259
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_172723495
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 20:04 schreef Andromache het volgende:
Datingtopic gaat langs het randje met persoonlijke frustraties.
Bedankt voor t melden. Ga het in de gaten houden.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_172788271
Samzz, je lijkt de boel niet helemaal onder controle te hebben hier. Misschien moet je eerst ff mensen waarschuwen voor je selectief iemands tekst naar je eigen hand gaat lopen zetten, want daar zijn je knoppen niet voor bedoeld. Dat begrijp jij net zo goed als ik.
  zondag 30 juli 2017 @ 17:22:56 #261
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_172788389
quote:
4s.gif Op zondag 30 juli 2017 17:15 schreef Beathoven het volgende:
Samzz, je lijkt de boel niet helemaal onder controle te hebben hier. Misschien moet je eerst ff mensen waarschuwen voor je selectief iemands tekst naar je eigen hand gaat lopen zetten, want daar zijn je knoppen niet voor bedoeld. Dat begrijp jij net zo goed als ik.
Ik zet niks naar mijn hand. Heb dat gedram over crimineel gedoe verwijderd.

Het zou jou ook sieren wanneer je eens leuk mee gaat doen, je bent vervelend in het datingtopic.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_172788491
quote:
1s.gif Op zondag 30 juli 2017 17:22 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik zet niks naar mijn hand. Heb dat gedram over crimineel gedoe verwijderd.

Het zou jou ook sieren wanneer je eens leuk mee gaat doen, je bent vervelend in het datingtopic.
Definieer vervelend.

Volgens mij modereren mods nooit als een bepaalde stijl of levensvisie niet op die van hen aansluit. Het is een forum, niet jouw huis. Mods kunnen gewoon meediscussieren, moet je ook eens proberen.

Wat vond je "persoonlijk" vervelend aan mijn tekst en waarom haalde jij deze weg?
  zondag 30 juli 2017 @ 17:31:21 #263
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_172788539
quote:
1s.gif Op zondag 30 juli 2017 17:28 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Definieer vervelend.

Volgens mij modereren mods nooit als een bepaalde stijl of levensvisie niet op die van hen aansluit. Het is een forum, niet jouw huis. Mods kunnen gewoon meediscussieren, moet je ook eens proberen.

Wat vond je "persoonlijk" vervelend aan mijn tekst en waarom haalde jij deze weg?
Ik weet even niet over welke post je het nu hebt. Ik heb een post van Andromache aangepast omdat deze inging op een verwijderde post over crimineel gedrag. Dat is een vrij normale gang van zaken.

Ik vind persoonlijk niks vervelend, ik haal weg wat offtopic is, wat een persoonlijke aanval is en wat trollen is. Vooral dat sneren en stoken kun jij goed. Dat is dus ook weg. Draagt niet bij aan de sfeer.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zondag 30 juli 2017 @ 18:48:39 #264
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_172790292
Kan er een apart topic komen in R&P waar Maghrebijnse live verslag kan doen van haar dates? Dan hoeft het Datingtopic niet ermee volgegooid te worden. :)
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
  zondag 30 juli 2017 @ 18:55:47 #265
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_172790472
quote:
1s.gif Op zondag 30 juli 2017 18:48 schreef KaBuf het volgende:
Kan er een apart topic komen in R&P waar Maghrebijnse live verslag kan doen van haar dates? Dan hoeft het Datingtopic niet ermee volgegooid te worden. :)
Eens. Sowieso lijkt dubbel posten en slow chat me niet helemaal de bedoeling :)
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  zondag 30 juli 2017 @ 19:17:35 #266
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_172790906
quote:
1s.gif Op zondag 30 juli 2017 18:48 schreef KaBuf het volgende:
Kan er een apart topic komen in R&P waar Maghrebijnse live verslag kan doen van haar dates? Dan hoeft het Datingtopic niet ermee volgegooid te worden. :)
3x
Er hoeft niet om elke scheet een update gedaan te worden.
  zondag 30 juli 2017 @ 19:18:42 #267
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_172790928
quote:
1s.gif Op zondag 30 juli 2017 18:48 schreef KaBuf het volgende:
Kan er een apart topic komen in R&P waar Maghrebijnse live verslag kan doen van haar dates? Dan hoeft het Datingtopic niet ermee volgegooid te worden. :)
Als ze dat graag wil kan ze dat zelf openen.

Maar ik heb zo het idee dat het toch nooit goed is. Of ze nu een eigen topic heeft of niet.

Zo lang ze ontopic post en niet kaapt of slowchat, what's the problem?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_172790966
quote:
14s.gif Op zondag 30 juli 2017 18:55 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Eens. Sowieso lijkt dubbel posten en slow chat me niet helemaal de bedoeling :)
Er zijn wel vaker hele topics geweest waarin over hetzelfde proces werd doorgezaagd. Dat zij niet met een boekhouder thuiskomt moet ze zelf weten.
  zondag 30 juli 2017 @ 19:23:38 #269
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_172791023
quote:
1s.gif Op zondag 30 juli 2017 19:20 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Er zijn wel vaker hele topics geweest waarin over hetzelfde proces werd doorgezaagd. Dat zij niet met een boekhouder thuiskomt moet ze zelf weten.
Man daar gaat het toch helemaal niet om, het gaat om het feit dat ze een topic opent een vraag stelt en dan alleen zelf een heel topic vol bagger vult.

Dezelfde bagger nu dus in het dating topic staat en waar dan weer de nodige trolls zoals jij op af komen. Ga lekker onzin vervuilen met die meuk.
pi_172791061
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2017 19:23 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Man daar gaat het toch helemaal niet om, het gaat om het feit dat ze een topic opent een vraag stelt en dan alleen zelf een heel topic vol bagger vult.

Dezelfde bagger nu dus in het dating topic staat en waar dan weer de nodige trolls zoals jij op af komen. Ga lekker onzin vervuilen met die meuk.
De innercircle-jerk wordt verstoord bedoel je? Ik geef mn mening zoals iedereen dat doet. Als je 't niet zint moet je maar een prive forum beginnen.
  zondag 30 juli 2017 @ 19:25:47 #271
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_172791068
quote:
1s.gif Op zondag 30 juli 2017 19:20 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Dat zij niet met een boekhouder thuiskomt moet ze zelf weten.
Wat heeft dat er nou mee te maken? :') Elke minuut een foto (en bagger) posten (spammen, laten we wel zijn) waar niemand op zit te wachten volgens mij. Dat is het punt wat ik benoemde.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  zondag 30 juli 2017 @ 19:26:23 #272
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_172791078
quote:
1s.gif Op zondag 30 juli 2017 19:25 schreef Beathoven het volgende:

[..]

De innercircle-jerk wordt verstoord bedoel je? Ik geef mn mening zoals iedereen dat doet. Als je 't niet zint moet je maar een prive forum beginnen.
Makkelijk scoren pik, heb je ook argumenten of ga je hetzelfde geblaat hier voortzetten?
pi_172791094
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2017 19:25 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Wat heeft dat er nou mee te maken? :') Elke minuut een foto (en bagger) posten (spammen, laten we wel zijn) waar niemand op zit te wachten volgens mij. Dat is het punt wat ik benoemde.
Ze is volledig ontopic.
pi_172791128
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2017 19:26 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Makkelijk scoren pik, heb je ook argumenten of ga je hetzelfde geblaat hier voortzetten?
Ik heb geen argumenten 'tegen' gezien op wat gezwam na dat kant noch wal raakt en wat overheersende persoonlijke meningen die ook moeilijk te verdedigen zijn.
  zondag 30 juli 2017 @ 19:29:56 #275
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_172791151
quote:
1s.gif Op zondag 30 juli 2017 19:28 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Ik heb geen argumenten 'tegen' gezien op wat gezwam na dat kant noch wal raakt en wat overheersende persoonlijke meningen die ook moeilijk te verdedigen zijn.
Ik zou eens beginnen met de openingspost gaan lezen.
pi_172791191
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2017 19:29 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Ik zou eens beginnen met de openingspost gaan lezen.
Ga je gang.
  zondag 30 juli 2017 @ 19:31:45 #277
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_172791193
quote:
1s.gif Op zondag 30 juli 2017 19:18 schreef Samzz het volgende:

[..]

Als ze dat graag wil kan ze dat zelf openen.

Maar ik heb zo het idee dat het toch nooit goed is. Of ze nu een eigen topic heeft of niet.

Zo lang ze ontopic post en niet kaapt of slowchat, what's the problem?
Niet kaapt? :D
Ze post om de paar minuten weer een foto van de date die ze nu heeft. :') _O-
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_172791202
quote:
1s.gif Op zondag 30 juli 2017 19:31 schreef KaBuf het volgende:

[..]

Niet kaapt? :D
Ze post om de paar minuten weer een foto van de date die ze nu heeft. :') _O-
Jaloers?
  zondag 30 juli 2017 @ 19:34:29 #279
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_172791257
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2017 19:25 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Wat heeft dat er nou mee te maken? :') Elke minuut een foto (en bagger) posten (spammen, laten we wel zijn) waar niemand op zit te wachten volgens mij. Dat is het punt wat ik benoemde.
Dat niemand erop zit te wachten is dus niet waar. Er zijn ook users die het wel leuk vinden.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zondag 30 juli 2017 @ 19:38:34 #280
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_172791346
quote:
1s.gif Op zondag 30 juli 2017 19:31 schreef KaBuf het volgende:

[..]

Niet kaapt? :D
Ze post om de paar minuten weer een foto van de date die ze nu heeft. :') _O-
Ja vervelend he. Iemand die een leuke date heeft.

Ik ben t eens dat dat gespam niet hoeft. Daar grijp ik op in. Maar om er nu zo van in een stuip te schieten is ook overdreven. Misschien dat hele topic maar gewoon op slot knallen, alleen maar gezeik.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zondag 30 juli 2017 @ 19:39:42 #281
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_172791369
quote:
1s.gif Op zondag 30 juli 2017 19:34 schreef Samzz het volgende:

[..]

Dat niemand erop zit te wachten is dus niet waar. Er zijn ook users die het wel leuk vinden.
Vandaar de ''volgens mij''. Daarnaast is het meer mijn punt dat spammen volgens mij nooit toegestaan is. En daar had ik het over. Uit de FAQ:

''Tussen de centrale topics vind je ook de slowchats SC Relaties en R&P SC, dit zijn de enige twee topics op R&P waar slowchatten is toegestaan.''

'' Slowchat (SC) in topics is niet toegestaan en zal dan ook worden verwijderd. Wil je graag slowchatten, dan kun je terecht in de 2 speciale SC reeksen, we dulden hier geen pesterijen, geen gebash, klieren of andere zooi. Hier zal dan ook streng op gelet worden.''
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  zondag 30 juli 2017 @ 19:41:01 #282
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_172791397
quote:
1s.gif Op zondag 30 juli 2017 19:38 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ja vervelend he. Iemand die een leuke date heeft.

Ik ben t eens dat dat gespam niet hoeft. Daar grijp ik op in. Maar om er nu zo van in een stuip te schieten is ook overdreven. Misschien dat hele topic maar gewoon op slot knallen, alleen maar gezeik.
Goed idee. ^O^
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
  zondag 30 juli 2017 @ 19:41:39 #283
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_172791408
quote:
2s.gif Op zondag 30 juli 2017 19:39 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Vandaar de ''volgens mij''. Daarnaast is het meer mijn punt dat spammen volgens mij nooit toegestaan is. En daar had ik het over. Uit de FAQ:

''Tussen de centrale topics vind je ook de slowchats SC Relaties en R&P SC, dit zijn de enige twee topics op R&P waar slowchatten is toegestaan.''

'' Slowchat (SC) in topics is niet toegestaan en zal dan ook worden verwijderd. Wil je graag slowchatten, dan kun je terecht in de 2 speciale SC reeksen, we dulden hier geen pesterijen, geen gebash, klieren of andere zooi. Hier zal dan ook streng op gelet worden.''
Ja bedankt dat je me wijst op de regels die ik al een hele middag aan het toepassen ben.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zondag 30 juli 2017 @ 19:44:20 #284
47102 Elvi
miemkwien
pi_172791454
quote:
1s.gif Op zondag 30 juli 2017 19:34 schreef Samzz het volgende:

[..]

Dat niemand erop zit te wachten is dus niet waar. Er zijn ook users die het wel leuk vinden.
Nou leuk leuk... dankzij haar aandachtsvragende baggerrondjes door fok heen heeft ze een schare 'fans' om zich heen die de hele soap willen volgen. Beetje het Braddie-effect.
  zondag 30 juli 2017 @ 19:45:41 #285
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_172791481
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2017 19:44 schreef Elvi het volgende:

[..]

Nou leuk leuk... dankzij haar aandachtsvragende baggerrondjes door fok heen heeft ze een schare 'fans' om zich heen die de hele soap willen volgen. Beetje het Braddie-effect.
Dat klopt. Ik heb het nu enkel specifiek over het datingtopic.

Maar goed, zoals ik zeg, ik grijp erop in. Meer kan ik niet doen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zondag 30 juli 2017 @ 19:48:15 #286
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_172791530
quote:
14s.gif Op zondag 30 juli 2017 19:41 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ja bedankt dat je me wijst op de regels die ik al een hele middag aan het toepassen ben.
Op moment van typen stonden alle slow-chat foto's/ed er nog, dus vandaar. Excuses :)
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  zondag 30 juli 2017 @ 19:49:52 #287
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_172791565
quote:
14s.gif Op zondag 30 juli 2017 19:48 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Op moment van typen stonden alle slow-chat foto's/ed er nog, dus vandaar. Excuses :)
Ja soms komt dat verrekte leven tussendoor.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_172792085
quote:
2s.gif Op zondag 30 juli 2017 19:39 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Vandaar de ''volgens mij''. Daarnaast is het meer mijn punt dat spammen volgens mij nooit toegestaan is. En daar had ik het over. Uit de FAQ:

''Tussen de centrale topics vind je ook de slowchats SC Relaties en R&P SC, dit zijn de enige twee topics op R&P waar slowchatten is toegestaan.''

'' Slowchat (SC) in topics is niet toegestaan en zal dan ook worden verwijderd. Wil je graag slowchatten, dan kun je terecht in de 2 speciale SC reeksen, we dulden hier geen pesterijen, geen gebash, klieren of andere zooi. Hier zal dan ook streng op gelet worden.''
Ik zie regelmatig users suggereren dat ze moslim is met venijnig commentaar erbij. Dat mag idd wel wat harder aangepakt worden. Of bedoelde je dat niet...
  zondag 30 juli 2017 @ 20:12:53 #289
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_172792127
quote:
1s.gif Op zondag 30 juli 2017 20:11 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Ik zie regelmatig users suggereren dat ze moslim is met venijnig commentaar erbij. Dat mag idd wel wat harder aangepakt worden. Of bedoelde je dat niet...
Ze is moslim, dat is geen geheim. Maar als er gehaat wordt, zet dan even een TR.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_172868317
Ik kom nog even terug hier over het stoppen met alcohol topic.

1. Je maakt een nieuwe met we zijn gestopt met alcohol topic
2. Je wilt stoppen met alcohol.

Bij die laatste is het onvermijdelijk dat er toch over gepraat wordt denk ik
Do what you love, love what you do!
pi_172868542
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 23:52 schreef kree het volgende:
Ik kom nog even terug hier over het stoppen met alcohol topic.

1. Je maakt een nieuwe met we zijn gestopt met alcohol topic
2. Je wilt stoppen met alcohol.

Bij die laatste is het onvermijdelijk dat er toch over gepraat wordt denk ik
In al die tijd dat het topic bestaat is dat nog nooit op deze manier aan de orde geweest en is er nog nooit de behoefte geweest aan zo'n splitsing.. dat het nu ineens wel aan de orde is, ligt niet aan de insteek van het topic.. dat ligt echt aan de mentaliteit van de 'nieuwe generatie' users.
pi_172868570
quote:
1s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 00:07 schreef madam-april het volgende:

[..]

In al die tijd dat het topic bestaat is dat nog nooit op deze manier aan de orde geweest en is er nog nooit de behoefte geweest aan zo'n splitsing.. dat het nu ineens wel aan de orde is, ligt niet aan de insteek van het topic.. dat ligt echt aan de mentaliteit van de 'nieuwe generatie' users.
Ja of dat er ineens wel moeilijk over wordt gedaan...
Voor mezelf denk ik echt dat ik daar niks fouts heb gezegd.

Begrijp we hadden een discussie midden in de nacht. Maar werkte alleen positief eigenlijk, dus vindt het onterecht dat er zoveel problemen over werden gemaakt
Do what you love, love what you do!
pi_172868709
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 23:52 schreef kree het volgende:
Ik kom nog even terug hier over het stoppen met alcohol topic.

1. Je maakt een nieuwe met we zijn gestopt met alcohol topic
2. Je wilt stoppen met alcohol.

Bij die laatste is het onvermijdelijk dat er toch over gepraat wordt denk ik
Nou als we gestopt zijn met alcohol, dan zijn we gestopt he.

Dan hoef ik geen holladiejee topic hoi ik ben gestopt, als ik ergens mee zat zocht ik hulp bij een professional of mijn vader..
die ervaringen deelde ik.

Bij dit soort problematiek is een hulpverlener altijd de eerste die je contacteert.
Hell To The Liars
pi_172868739
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 00:09 schreef kree het volgende:

[..]

Ja of dat er ineens wel moeilijk over wordt gedaan...
Voor mezelf denk ik echt dat ik daar niks fouts heb gezegd
Het is nooit voorgekomen dat er zo over gesproken werd en de keren dat er een user iets in die trant postte werd het altijd gelijk verwijderd..


Prima dat jij dat vind maar meerdere users dachten daar toch echt anders over.. niet zozeer over wat je zei, maar vooral hoe je het zei.. Je was overduidelijk dronken en daar maakte je ook geen geheim van..


Maar weet je ik vind het allemaal prima.. Ik ga er geen energie meer in steken..
pi_172868788
quote:
1s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 00:19 schreef madam-april het volgende:

[..]

Het is nooit voorgekomen dat er zo over gesproken werd en de keren dat er een user iets in die trant postte werd het altijd gelijk verwijderd..

Prima dat jij dat vind maar meerdere users dachten daar toch echt anders over.. niet zozeer over wat je zei, maar vooral hoe je het zei.. Je was overduidelijk dronken en daar maakte je ook geen geheim van..

Maar weet je ik vind het allemaal prima.. Ik ga er geen energie meer in steken..
Nou prima toch, maar wat was er nu mis, ik zie namelijk geen 1 reactie van ook maar iemand die er een probleem mee had, juist andersom

Of althans achteraf, het is alleen echt gezeik van mods of beetje discussie vooral. Niemand die nu echt aanstoot eraan neemt
Do what you love, love what you do!
pi_172868857
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 00:22 schreef kree het volgende:

[..]

Nou prima toch, maar wat was er nu mis, ik zie namelijk geen 1 reactie van ook maar iemand die er een probleem mee had, juist andersom
Dan heb je niet helemaal goed gelezen..

En daarbij heeft niet iedereen er behoefte aan om die discussie aan te gaan en om zwak en ruggengraatloos genoemd te worden..
pi_172868880
quote:
1s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 00:27 schreef madam-april het volgende:

[..]

Dan heb je niet helemaal goed gelezen..

En daarbij heeft niet iedereen er behoefte aan om die discussie aan te gaan en om zwak en ruggengraatloos genoemd te worden..
Quote van dat op een reactie van mij? Want kan best dat ik die miste hoor
Do what you love, love what you do!
pi_172868907
quote:
1s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 00:27 schreef madam-april het volgende:

[..]

Dan heb je niet helemaal goed gelezen..

En daarbij heeft niet iedereen er behoefte aan om die discussie aan te gaan en om zwak en ruggengraatloos genoemd te worden..
En bovendien niemand werd er verplicht om een discussie aan te gaan, ik sprak met iemand, iedereen vrij om te reageren uiteraard, daarom is het openbaar. Maar snap echt dit probleem niet.
Do what you love, love what you do!
  donderdag 3 augustus 2017 @ 00:35:45 #299
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_172868962
Het is beleid op fok! dat medisch advies/diagnoses/behandelprotocollen niet mogen worden gegeven. In de afgelopen anderhalf jaar is in het bovengenoemde topic dit veelvuldig toch gedaan. Users kregen het label verslaafd, levenswijzes werden voorgesteld en doorverwijzingen naar 2elijns behandeling geadviseerd. Dit alles enkel en alleen gebaseerd op ervaringsdeskundigheid.

Nu zijn er mensen die iets anders zoeken. Niet beter, niet slechter, gewoon anders. Als de zelfbenoemde experts dat niet te bieden hebben is dat helemaal niet erg. Wat wél erg is, is dat zij de users nu proberen de grond in te stampen door te beweren dat dezen niet écht willen.
Prrrrr
pi_172868968
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 00:31 schreef kree het volgende:

[..]

En bovendien niemand werd er verplicht om een discussie aan te gaan, ik sprak met iemand, iedereen vrij om te reageren uiteraard, daarom is het openbaar. Maar snap echt dit probleem niet.
Het is je al verschillende keren door verschillende mensen uitgelegd.. maar je snapt het niet/wil het niet snappen..
pi_172868997
Voor mij is hoe het topic er nu uitziet echt ontzettend pijnlijk.

"Ja maar gast het is maar FOK!"

Klopt, maar we hebben met een aantal mensen zoveel steun gegeven en emoties beleefd vroeger.

Vind het oprecht jammer, het heeft mij veel troost en begrip gegeven.
Heel wat uren besteed om mijn eigen belevingen te delen.

Sommige zullen het snappen, de mensen die er nu posten absoluut niet.

Je zal als onbekende maar op Fok komen met een drankprobleem of denken hey een datingtopic..

Oplossing weet ik niet, maar vroeger was het beter..
Zeker de saamhorigheid :)
Hell To The Liars
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')