abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_170237436
Ben zo een onhandig mens. Eerst hele vinger opengehaald gisteren. Alsof dat niet gisteren genoeg was ook nog eens gisternacht tijdens bidden keihard bij bukken mijn hoofd tegen de rand van glazen tafel gestoot. Moest keihard lachen.
We willen vrij en onafhankelijk leven zodat niemand buiten Allah ons mag regeren. - Mohammed Abdelkrim El Khattabi
pi_170237444
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 april 2017 14:24 schreef Drug het volgende:

[..]

ik kan je gouden bergen beloven.. maar ik beloof niks 😅🤣
Dan hoef ik je niet meer. Bovenstaande is het minimale wat een man kan doen voor zijn vrouw.

Mijn vader heeft een heel huis op naam van moeder gezet. Kom nou, Drug...
We willen vrij en onafhankelijk leven zodat niemand buiten Allah ons mag regeren. - Mohammed Abdelkrim El Khattabi
pi_170237467
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 april 2017 14:25 schreef Maghrebijnse het volgende:
Ben zo een onhandig mens. Eerst hele vinger opengehaald gisteren. Alsof dat niet gisteren genoeg was ook nog eens gisternacht tijdens bidden keihard bij bukken mijn hoofd tegen de rand van glazen tafel gestoot. Moest keihard lachen.
zal ik een kusje op geven 😚
HIGH POWERED
pi_170237516
eerst dacht ik wat eisen vrouwen veel.

Nu denk ik:

Go girl eis maar. ,
pi_170237518
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 april 2017 14:26 schreef Drug het volgende:

[..]

zal ik een kusje op geven 😚
Kom maar...
pi_170237574
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 april 2017 14:29 schreef Stimorol- het volgende:
eerst dacht ik wat eisen vrouwen veel.

Nu denk ik:

Go girl eis maar. ,
Lijkt me heel normaal? Is natuur dat een man alles voor een vrouw doet. Voor minder ga ik echt niet overstag. Als een man bovenstaande ( zie lijst) al niet voor me over heeft, wat moet ik met hem?

quote:
Mijn ex kwam elk weekend helemaal vanuit Frankfurt naar mij toe. Ik weet wel zeker dat hij maandelijks minimaal 1000 euro kwijt was aan mij. Hij deed het wel. Nu gaat het me niet om het geld, maar het gebaar. Zo ging ik ook regelmatig naar hem toe omdat ik zag dat hij de moeite en investering deed. Kreeg elke week wel een cadeau van hem en hij deed echt ALLES voor me.
Elke vrouw is dit waard, maar sommige vrouwen geven zichzelf zo makkelijk weg.
pi_170237654
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 april 2017 14:32 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Lijkt me heel normaal? Is natuur dat een man alles voor een vrouw doet. Voor minder ga ik echt niet overstag. Als een man bovenstaande ( zie lijst) al niet voor me over heeft, wat moet ik met hem?

[..]

Elke vrouw is dit waard, maar sommige vrouwen geven zichzelf zo makkelijk weg.
Makkelijk? Sommige vrouwen zijn niet zo materialistisch en verwachten een gelijkwaardige relatie waarbij de man soms gewoon zelf kan nadenken dat een vrouw iets verlangt. Ik hou niet zo van dat allochtone gedoe dat je een man als halve slaaf moet behandelen. Erger mij ook kapot aan vrouwen in Turkije die dat doen.
Helaas vraagt de realiteit er wel om :r Die vrouwen krijgen meer. Ik zie dat zij op handen worden gedragen door hun man.
pi_170237727
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 april 2017 14:36 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Makkelijk? Sommige vrouwen zijn niet zo materialistisch en verwachten een gelijkwaardige relatie waarbij de man soms gewoon zelf kan nadenken dat een vrouw iets verlangt. Ik hou niet zo van dat allochtone gedoe dat je een man als halve slaaf moet behandelen. Erger mij ook kapot aan vrouwen in Turkije die dat doen.
Helaas vraagt de realiteit er wel om :r Die vrouwen krijgen meer. Ik zie dat zij op handen worden gedragen door hun man.
Lieve schat, een man die van een vrouw houdt heeft er geen moeite mee om alles voor een vrouw te doen. Die vindt het niet erg naar een vrouw toe te komen. Die vindt het ook niet erg om te betalen. Die vindt het ook niet erg om cadeaus te kopen voor zijn geliefde. Dat heeft niks te maken met gelijkwaardigheid. Mijn ex gaf me elke week cadeaus, maar onze relatie was heel gelijkwaardig en liefdevol. Zo gaf ik hem ook met regelmaat cadeaus omdat ik dat gewoon leuk vind om te doen. Ik geef de mensen van wie ik houd erg graag cadeaus. Gelijkwaardigheid heeft hier niets mee te doen, noch halve slaaf wezen. Je moet niet voor een man dingen invullen en denken dat je een man als een halve slaaf behandelt wanneer je bepaalde dingen verwacht/eist.
pi_170237782
Heb alle sieraden die ik van hem gehad heb aan mijn nichten weggegeven, haha. :D
  zaterdag 15 april 2017 @ 14:41:13 #235
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_170237791
Wat wat :')
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_170237801
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 april 2017 14:38 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Lieve schat, een man die van een vrouw houdt heeft er geen moeite mee om alles voor een vrouw te doen. Die vindt het niet erg naar een vrouw toe te komen. Die vindt het ook niet erg om te betalen. Die vindt het ook niet erg om cadeaus te kopen voor zijn geliefde. Dat heeft niks te maken met gelijkwaardigheid. Mijn ex gaf me elke week cadeaus, maar onze relatie was heel gelijkwaardig en liefdevol. Zo gaf ik hem ook met regelmaat cadeaus omdat ik dat gewoon leuk vind om te doen. Ik geef de mensen van wie ik houd erg graag cadeaus. Gelijkwaardigheid heeft hier niets mee te doen, noch halve slaaf wezen. Je moet niet voor een man dingen invullen en denken dat je een man als een halve slaaf behandelt wanneer je bepaalde dingen verwacht/eist.
Dan moet jij niet zeggen dat sommige vrouwen zich makkelijk weggeven als zij zich niet laten paaien door deze shit. Zoals jij het nu schrijft is anders dan wat je net zei over een huis etc.
pi_170237811
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 april 2017 14:41 schreef Montelly het volgende:
Wat wat :')
Jij bent al jaren relatieloos. Snap je niet.
pi_170237841
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 april 2017 14:41 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Dan moet jij niet zeggen dat sommige vrouwen zich makkelijk weggeven als zij zich niet laten paaien door deze shit. Zoals jij het nu schrijft is anders dan wat je net zei over een huis etc.
Bedoel er niets slechts mee. Is ook geen waardeoordeel. Vind het juist jammer dat vrouwen zichzelf zo tekort doen. Ik gedraag me wel echt als een prinsesje in een relatie, hahaha.
pi_170237912
quote:

[..]

Oh, echt?
pi_170237976
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 april 2017 14:42 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Bedoel er niets slechts mee. Is ook geen waardeoordeel. Vind het juist jammer dat vrouwen zichzelf zo tekort doen. Ik gedraag me wel echt als een prinsesje in een relatie, hahaha.
groot gelijk ya amira diyalie
HIGH POWERED
  zaterdag 15 april 2017 @ 14:48:20 #241
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_170237992
quote:

[..]

Kan me niet voorstellen dat je eens bent met bovenstaande, ik ken jou veel beter dan dat.
pi_170237999
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 april 2017 14:45 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Oh, echt?
je klinkt verrast?
HIGH POWERED
pi_170238031
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 april 2017 14:48 schreef Montelly het volgende:

[..]

Kan me niet voorstellen dat je eens bent met bovenstaande, ik ken jou veel beter dan dat.
Ik ben anders. Ik hoef niets van een man. Gewoon dat hij genoeg verdient, zodat hij niet vn mijn centen hoeft leven. af en toe cadeautje, af en toe samen leuke shit. Soms lekker verrast worden. Maar dan winje niets.

Dus daarom: pluk die mongolen kaal en ga daarna door naar een ander.
  zaterdag 15 april 2017 @ 14:50:10 #244
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_170238038
Ben een maagdje, bewaar mijnzelf voor de juiste vrouw, hebben jullie daar problemen mee?
7.gif
pi_170238089
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 april 2017 14:50 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Ik ben anders. Ik hoef niets van een man. Gewoon dat hij genoeg verdient, zodat hij niet vn mijn centen hoeft leven. af en toe cadeautje, af en toe samen leuke shit. Soms lekker verrast worden. Maar dan winje niets.

Dus daarom: pluk die mongolen kaal en ga daarna door naar een ander.
Als je een man ontmoet die echt van je houdt, zal dat vanzelf gaan. Daar hoef je dan niet om te bedelen. Hij zal dit allemaal uit zichzelf doen. Ik hoef een man ook niet leeg te plukken. Zit ook niet in mijn aard en staat los van bovenstaande reacties.

Moge Allah je een liefdevolle, leuke en aardige man schenken.
pi_170238119
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 april 2017 14:48 schreef Drug het volgende:

[..]

je klinkt verrast?
Hij lijkt me wel het typetje vriendinnetje.

Vind nog steeds jammer dat ik hem misgelopen ben op Schiphol. Had hem graag willen zien.
  zaterdag 15 april 2017 @ 14:53:24 #247
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_170238143
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 april 2017 14:51 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Moge Allah je een liefdevolle, leuke en aardige man schenken.
Heeft ze al :D
  zaterdag 15 april 2017 @ 14:54:02 #248
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_170238158
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 april 2017 14:52 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Hij lijkt me wel het typetje vriendinnetje.

Vind nog steeds jammer dat ik hem misgelopen ben op Schiphol. Had hem graag willen zien.
Wil jou ook nog steeds zien.
pi_170238163
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 april 2017 14:53 schreef Montelly het volgende:

[..]

Heeft ze al :D
Rot op met je hang naar roddels, fucking gay.
pi_170238175
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 april 2017 14:54 schreef Montelly het volgende:

[..]

Wil jou ook nog steeds zien.
Zal ik je vertellen wanneer ik weer arriveer op Schiphol?
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')