abonnement Unibet Coolblue
  zondag 23 april 2017 @ 15:58:58 #201
276912 Broodjekipkorn
Rocket Racoon
pi_170429450
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2017 14:27 schreef PimD het volgende:

[..]

De vrijmibo is bij ons in ieder geval na werktijd. Op vrijdagmiddag wil ik gewoon naar huis. Iedere middag trouwens :D
Oh, ja.. dat zou ik ook niks vinden. Bij ons is dat gewoon een halfuurtje op vrijdagmiddag een drankje met wat chips of zo, nog tijdens werktijd.
That dude there. I need his prosthetic leg.
pi_170430790
Of ja, in principe is het bij ons ook onder werktijd - maar met flexibele werktijden valt het dus alleen onder werktijd voor de mensen die na half 9 beginnen. Aangezien ik er om 7:15 ben zou ik dus een half uur tot drie kwartier moeten wachten op de vrijmibo, waarna ik nog 40 minuten naar huis moet rijden. Nee dank je :')
Bleuh.
  zondag 23 april 2017 @ 17:09:02 #203
46794 Berkery
Fat bastard
pi_170431566
Van de vrijmibo heb ik geen last, 1) er is op vrijdagmiddag bijna niemand en 2) alcohol is niet toegestaan in het pand.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ich fälle Bäume und hupf und spring, steck Blumen in die Vas
Ich schlupf in Frauenkleider, und lummel mich in Bars
  zondag 23 april 2017 @ 17:17:11 #204
400841 Marcus_Zaagius
Ta eis heauton
pi_170431830
quote:
7s.gif Op zondag 23 april 2017 17:09 schreef Berkery het volgende:
Van de vrijmibo heb ik geen last, 1) er is op vrijdagmiddag bijna niemand en 2) alcohol is niet toegestaan in het pand.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
24/7 diensten. Nooit vrijmibo :{
pi_170431909
Niets mis met een goeie vrijdagmiddagborrel als je een beetje gezellige collega's hebt tenminste.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zondag 23 april 2017 @ 20:22:05 #206
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_170437416
quote:
1s.gif Op zondag 23 april 2017 11:21 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Dat is het ook niet. Het is wel iets lastiger, maar weetje, de normale situatie is dat mensen kinderen krijgen. Dus hoort het er bij, ook voor een werkgever.
Waarom is het dat niet? Misschien als je een afdeling hebt van 15 man waar 14 man het werk kunnen overnemen maar voor een gemiddelde mkb'er met pak em beet 10 man totaal personeel is dat echt wel een risico. Of het er nou bij hoort of niet, makkelijkste manier om dat risico uit te sluiten is aan de poort.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_170441131
quote:
14s.gif Op zondag 23 april 2017 20:22 schreef fathank het volgende:

[..]

Waarom is het dat niet? Misschien als je een afdeling hebt van 15 man waar 14 man het werk kunnen overnemen maar voor een gemiddelde mkb'er met pak em beet 10 man totaal personeel is dat echt wel een risico. Of het er nou bij hoort of niet, makkelijkste manier om dat risico uit te sluiten is aan de poort.
Natuurlijk is dat makkelijk. Het is ook makkelijk om je afval in het weiland naast je bedrijf in het weiland te pleuren. Doen we ook niet.

De verantwoordelijkheid van een ondernemer gaat net iets verder dan de eigen voordeur. Als het goed gaat verdienen ze een hoop geld, als ze pech hebben is het sappelen voor weinig.
Whatever...
pi_170441186
quote:
1s.gif Op zondag 23 april 2017 08:30 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

Hoe kan dit een irritatie zijn?
quote:
1s.gif Op zondag 23 april 2017 12:37 schreef Broodjekipkorn het volgende:

[..]

Deze afkorting heb ik nog nooit gezien, maar waarom heb je hier een hekel aan of irriteer je je daaraan?

Ga je liever een halfuur eerder weg i.p.v. zo'n verplicht drankje doen? :P
Omdat de vrijmibo al om half 5 is en ik dan nog bezig ben met afronden, eigenlijk wil ik dan rond 16.45 weg en dat is dan niet gezellig :')

Ligt niet aan de collega's of zo, want die zijn wel gezellig.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
  zondag 23 april 2017 @ 21:59:40 #209
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_170442156
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2017 21:33 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Natuurlijk is dat makkelijk. Het is ook makkelijk om je afval in het weiland naast je bedrijf in het weiland te pleuren. Doen we ook niet.

De verantwoordelijkheid van een ondernemer gaat net iets verder dan de eigen voordeur. Als het goed gaat verdienen ze een hoop geld, als ze pech hebben is het sappelen voor weinig.
Je wordt ondernemer om geld te verdienen, niet om een sociale werkplaats te runnen. Ik wil mensen die productief zijn in de tijd die ze betaald krijgen en niet een uur per dag in een apart hokje moeten zitten afkolven of ineens parttime willen gaan werken nadat ze geworpen hebben.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_170442879
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2017 13:15 schreef karr-1 het volgende:
Schoonmaaksters die zo hard te keer gaan dat je beter even koffie kunt gaan drinken als ze bezig is. En bij terugkomst heeft ze dan de helft van alle stekkers er uit geramd met de stofzuiger.
Wat wel grappig was, ik werkte ook in de avonden en een aantal meer en één zat altijd te sjansen met de schoonmaak dames. En na een week stond ze daar weer te janken. Had hij haar afgewezen. Ja lullig maar ja
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_170442937
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2017 17:20 schreef Monolith het volgende:
Niets mis met een goeie vrijdagmiddagborrel als je een beetje gezellige collega's hebt tenminste.
Het liep vaak uit de hand
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_170443195
quote:
14s.gif Op zondag 23 april 2017 21:59 schreef fathank het volgende:

[..]

Je wordt ondernemer om geld te verdienen, niet om een sociale werkplaats te runnen. Ik wil mensen die productief zijn in de tijd die ze betaald krijgen en niet een uur per dag in een apart hokje moeten zitten afkolven of ineens parttime willen gaan werken nadat ze geworpen hebben.
Dan moet je in China een bedrijf beginnen, je schijnt ook goedkoop noord-koreanen te kunnen inhuren... succes. Je bedrijf wordt er echt niet beter van.

Een tevreden werknemer presteert veel beter dan een uitgebuite, ongelukkige werknemer. Alsof dat half uurtje kolven zoveel uitmaakt. Als je goede mensen aanneemt doen die het werk waarvoor je ze aanneemt en combineren dat met de rest van hun leven.

En leuk dat je als ondernemer geld wilt verdienen, doe dat vooral. Maar niet over de rug van je werknemers, dan is het eerder treurig.
Whatever...
  zondag 23 april 2017 @ 23:24:33 #213
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_170445413
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2017 22:24 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Dan moet je in China een bedrijf beginnen, je schijnt ook goedkoop noord-koreanen te kunnen inhuren... succes. Je bedrijf wordt er echt niet beter van.

Een tevreden werknemer presteert veel beter dan een uitgebuite, ongelukkige werknemer. Alsof dat half uurtje kolven zoveel uitmaakt. Als je goede mensen aanneemt doen die het werk waarvoor je ze aanneemt en combineren dat met de rest van hun leven.

En leuk dat je als ondernemer geld wilt verdienen, doe dat vooral. Maar niet over de rug van je werknemers, dan is het eerder treurig.
Werknemers die geld ontvangen voor niet gewerkte uren is minstens zo treurig. En of dat nou over kolven gaat of over lui die 3x per dag 20 minuten op de pot zitten de krant te lezen. Blijf je toch lekker een uurtje langer als je je werk niet af hebt zonder gelijk je overuren te schrijven. Maar dat gaat er bij de meesten niet in. Die staan om 16:55 al bij de kapstok klaar om naar de auto te rennen.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_170445733
quote:
14s.gif Op zondag 23 april 2017 23:24 schreef fathank het volgende:

[..]

Werknemers die geld ontvangen voor niet gewerkte uren is minstens zo treurig. En of dat nou over kolven gaat of over lui die 3x per dag 20 minuten op de pot zitten de krant te lezen. Blijf je toch lekker een uurtje langer als je je werk niet af hebt zonder gelijk je overuren te schrijven. Maar dat gaat er bij de meesten niet in. Die staan om 16:55 al bij de kapstok klaar om naar de auto te rennen.
Nja, als dat zo is, dan moet je toch eens nadenken waarom mensen zo'n hekel hebben aan hun werk.

Je kunt beter iemand hebben die in 6 uur meer doet dan iemand die 10 uur maakt. Helaas zijn er veel mensen zoals jij die echt denken dat dat werkt.Van die types die denken dat mensen geen fuck uitvoeren als je niet over hun schouder meekijkt. Of dat je je werk in 80 uur moet doen ofzo. Ouderwets geneuzel.

Het leven dat mensen naast hun werk hebben maakt ze ook tot wie ze zijn op het werk. Ongelukkige afgeknepen mensen met saai werk een een eikel als baas gedragen zich zoals jij nu beschrijft. Ik hoop niet dat jij echt een eigen bedrijf hebt en personeel zoals dat.
Whatever...
  maandag 24 april 2017 @ 00:30:35 #215
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_170446463
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2017 23:39 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Nja, als dat zo is, dan moet je toch eens nadenken waarom mensen zo'n hekel hebben aan hun werk.

Je kunt beter iemand hebben die in 6 uur meer doet dan iemand die 10 uur maakt. Helaas zijn er veel mensen zoals jij die echt denken dat dat werkt.Van die types die denken dat mensen geen fuck uitvoeren als je niet over hun schouder meekijkt. Of dat je je werk in 80 uur moet doen ofzo. Ouderwets geneuzel.

Het leven dat mensen naast hun werk hebben maakt ze ook tot wie ze zijn op het werk. Ongelukkige afgeknepen mensen met saai werk een een eikel als baas gedragen zich zoals jij nu beschrijft. Ik hoop niet dat jij echt een eigen bedrijf hebt en personeel zoals dat.
Zolang je je werk af hebt ben je vrij om te doen en te laten wat je wil. Maar dat houdt in dat dat 2 kanten op werkt. Werknemers hebben altijd een grote waffel wat rechten betreft, maar het hoofdstuk plichten vergeten ze voor het gemak maar even. Het arbeidsethos is van de gemiddelde werknemer is om te janken.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_170447652
quote:
14s.gif Op zondag 23 april 2017 23:24 schreef fathank het volgende:

[..]

Werknemers die geld ontvangen voor niet gewerkte uren is minstens zo treurig. En of dat nou over kolven gaat of over lui die 3x per dag 20 minuten op de pot zitten de krant te lezen. Blijf je toch lekker een uurtje langer als je je werk niet af hebt zonder gelijk je overuren te schrijven. Maar dat gaat er bij de meesten niet in. Die staan om 16:55 al bij de kapstok klaar om naar de auto te rennen.
Over dat afkolven en op de wc zitten kun je natuurlijk het gesprek aangaan en afspraken over maken. Of je laat hun leidinggevende dit doen.

Echter als jouw werknemers dit gedrag vertonen, geeft dit wel stof tot nadenken.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_170447667
quote:
14s.gif Op zondag 23 april 2017 23:24 schreef fathank het volgende:

[..]

Werknemers die geld ontvangen voor niet gewerkte uren is minstens zo treurig. En of dat nou over kolven gaat of over lui die 3x per dag 20 minuten op de pot zitten de krant te lezen. Blijf je toch lekker een uurtje langer als je je werk niet af hebt zonder gelijk je overuren te schrijven. Maar dat gaat er bij de meesten niet in. Die staan om 16:55 al bij de kapstok klaar om naar de auto te rennen.
Klaag maar bij de wetgever.
Kolven is een recht. Je moet als werkgever ook een kokfruimte beschikbaar stellen.
Make my day!
  maandag 24 april 2017 @ 08:25:16 #218
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_170447686
Collega's die over voetbal praten en mijn uitleggen omdat ik er niks over weet ;(
:')
  maandag 24 april 2017 @ 08:33:22 #219
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_170447727
Oh ja en dat ik volgens mij contract niet langer dan 7,6 uur mag werken maar in de praktijk is dat minimaal 8, mocht ik alles af hebben. Niemand gaat voor 17.00 weg -O-
:')
pi_170447735
Collega's die ineens over de stoelgang praten, omdat dit op de radio voorbij kwam.

Gaat je niks aan joh !
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
  maandag 24 april 2017 @ 11:47:06 #221
395292 oppanganjastyle
Smoke weed every day
pi_170450434
Whoop anti klacht: Alleen op kantoor zijn *O*
pi_170450502
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 11:47 schreef oppanganjastyle het volgende:
Whoop anti klacht: Alleen op kantoor zijn *O*
FAPPPPPEEEEUHHH!!!
  maandag 24 april 2017 @ 11:53:36 #223
395292 oppanganjastyle
Smoke weed every day
pi_170450567
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 11:50 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

FAPPPPPEEEEUHHH!!!
Nog suggesties voor fapvoer?
pi_170450728
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 11:53 schreef oppanganjastyle het volgende:

[..]

Nog suggesties voor fapvoer?
Rommel even door de la van je meest aantrekkelijke collega, wellicht vind je daar iets.
  maandag 24 april 2017 @ 12:27:58 #225
395292 oppanganjastyle
Smoke weed every day
pi_170451343
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 12:00 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Rommel even door de la van je meest aantrekkelijke collega, wellicht vind je daar iets.
Kwam alleen een roze dildo tegen, heb daar weinig aan.
pi_170451954
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 20:07 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Bij ons weet ik zeker dat het gebeurt aangezien ik het zelf gezien heb
Dat doen bijna alle schoonmaaksters. Tijdje als kantoorschoonmaakster gewerkt. Ik kwam altijd met een berg doekjes terug, de rest met 1. :') :r
  maandag 24 april 2017 @ 13:35:46 #227
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_170452914
quote:
1s.gif Op maandag 24 april 2017 12:52 schreef lemmethinkaboutit het volgende:

[..]

Dat doen bijna alle schoonmaaksters. Tijdje als kantoorschoonmaakster gewerkt. Ik kwam altijd met een berg doekjes terug, de rest met 1. :') :r
Ik wil er niet eens aan denken, zo goor :r En de volgende dag zie je gewoon mensen brood smeren op die tafel....
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_170452938
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 13:35 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Ik wil er niet eens aan denken, zo goor :r En de volgende dag zie je gewoon mensen brood smeren op die tafel....
:r :r zou niet durven
pi_170452988
quote:
1s.gif Op maandag 24 april 2017 12:52 schreef lemmethinkaboutit het volgende:

[..]

Dat doen bijna alle schoonmaaksters. Tijdje als kantoorschoonmaakster gewerkt. Ik kwam altijd met een berg doekjes terug, de rest met 1. :') :r
Maar deden ze dan wel alles van schoon naar vies, of nou ja bureaus eerst en wcpotten als laatst? hoewel het ook niet fris is om zoveel met hetzelfde doekje en sopje te doen natuurlijk.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 24-04-2017 13:39:12 ]
pi_170453035
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 11:47 schreef oppanganjastyle het volgende:
Whoop anti klacht: Alleen op kantoor zijn *O*
Vind je dat leuk? Ik ben vandaag ook alleen maar dan heb ik alleen maar minder werk en niemand om mee te lachen
pi_170454152
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 11:47 schreef oppanganjastyle het volgende:
Whoop anti klacht: Alleen op kantoor zijn *O*
trechte antiklacht, ik ben de hele week alleen *O* :B
pi_170454261
quote:
9s.gif Op maandag 24 april 2017 13:38 schreef Chai het volgende:

[..]

Maar deden ze dan wel alles van schoon naar vies, of nou ja bureaus eerst en wcpotten als laatst? hoewel het ook niet fris is om zoveel met hetzelfde doekje en sopje te doen natuurlijk.
Alles door elkaar :'( eerst een paar bureaus, dan de openbare toiletten :r en dan weer wat bureaus en deurklinken
pi_170454619
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 april 2017 11:25 schreef TripleSec het volgende:
'Dat moeten we even inschieten op de vergadering maandag' :')

[..]

'Bij de commando's vroeger' :P

_O_
pi_170455187
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 18:33 schreef TripleSec het volgende:

[..]

Sja, ik vind het niet raar. Eten is eten. Of het nou voor iemand van 0 of 36 jaar is.
Het gaat om het idee dat er een afgelikt tuitje op die fles zit die dan naast het eten van een collega staat, en dat is goor. Maar aangezien jij met een klapperende eierstok zit is een kind leuk lief en schattig en moet dat soort shit kunnen
pi_170455414
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 april 2017 16:30 schreef retuow82 het volgende:

[..]

Dus zeiken als het spul naast je boterhammen staat maar ook zeuren dat ze een aparte koelkast willen om jou er niet mee lastig te vallen :')
Die zooi voor kinderen doe je maar thuis, ow wacht dat past niet in je parttime "carrière" :')
pi_170455476
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 23:07 schreef karr-1 het volgende:

[..]

:') Dat iemand kinderen wil vind ik prima, niet mijn probleem. Maar val anderen daar niet mee lastig aub, ik heb er niet om gevraagd. En ja, ik ben homo, maar ik zie niet in wat dat uitmaakt.
Collega van mijn pa gaat nu telkens bij mijn pa zitten om van dat kindergezeik af te komen. Al die vrouwen hebben zo'n peutertje waar het heel de lunch over schijnt te gaan _O-
pi_170455636
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 april 2017 21:56 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

In het kader van sociale capaciteiten en een stukje weerstand ontwikkelen vind ik kinderdagverblijven dikke prima.
Dan groei je als man op met alleen vrouwen :')
pi_170456017
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2017 22:24 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Dan moet je in China een bedrijf beginnen, je schijnt ook goedkoop noord-koreanen te kunnen inhuren... succes. Je bedrijf wordt er echt niet beter van.

Een tevreden werknemer presteert veel beter dan een uitgebuite, ongelukkige werknemer. Alsof dat half uurtje kolven zoveel uitmaakt. Als je goede mensen aanneemt doen die het werk waarvoor je ze aanneemt en combineren dat met de rest van hun leven.

En leuk dat je als ondernemer geld wilt verdienen, doe dat vooral. Maar niet over de rug van je werknemers, dan is het eerder treurig.
Kolven in de pauzes is dè oplossing. Ik krijg mijn pauze ook niet betaald. Betaald kolven is al net zoiets als betaald schijten, alleen is betaald schijten wel nice
pi_170456338
quote:
14s.gif Op maandag 24 april 2017 00:30 schreef fathank het volgende:

[..]

Zolang je je werk af hebt ben je vrij om te doen en te laten wat je wil. Maar dat houdt in dat dat 2 kanten op werkt. Werknemers hebben altijd een grote waffel wat rechten betreft, maar het hoofdstuk plichten vergeten ze voor het gemak maar even. Het arbeidsethos is van de gemiddelde werknemer is om te janken.
Ik vind het wel meevallen. Maargoed, zelf werk ik ook best veel en hard. Maar heb wel de ruimte om alles zelf in te delen (binnen fatsoenlijke grenzen. Als ik 2 weken in Amerika zit, hoeft niemand tegen mij te zeiken als ik de week daarop een middag mij kinderen wat eerder ga halen. Andersom mag mij werkgever van mij verwachten dat ik mijn werk goed doe en niet op 5 uur alles uit mijn handen laat vallen.

Ik vind kolven, kinderen krijgen en vakantie echter gewoon legitieme redenen om er niet te zijn. Daarnaast betaalt de. Werkgever niet aan het verlof, het enige wat hij/zij moet regelen is vervanging.
Whatever...
  maandag 24 april 2017 @ 16:06:01 #240
395292 oppanganjastyle
Smoke weed every day
pi_170456476
Dag is best wel snel gegaan :').
Alle taken voor komende 2 dagen klaar, dus kan morgen rustig aan doen.
Collega's zijn deze week pleite (vakantie), dus ik neem het er lekker van.
pi_170458767
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 april 2017 20:36 schreef fathank het volgende:

En als je op kantoor gaat zitten komen er geen muren op je af? En alsof je binnen moet blijven als je niet hoeft te werken.

Het zal wel aan mij liggen. Ik heb gewoon echt niks met babies.
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 april 2017 20:36 schreef fathank het volgende:

[..]


Mensen die de zorg en opvoeding van hun kind uitbesteden omdat ze zonodig carriere moeten maken :').


De meerderheid van de mensen krijgt kinderen, dus is er vast een hoop ergernis in je leven.
pi_170458800
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 15:10 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Het gaat om het idee dat er een afgelikt tuitje op die fles zit die dan naast het eten van een collega staat, en dat is goor. Maar aangezien jij met een klapperende eierstok zit is een kind leuk lief en schattig en moet dat soort shit kunnen
_O-
Dat iemand mij nog van klapperende eierstokken beschuldigt..
Ik ben 36, die kinderwens van mij gaat er niet meer komen.
pi_170458999
Zo, ik heb vanavond bij het weggaan iedereen een prettig weekend gewenst. Lache jonge!
pi_170459000
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 18:13 schreef TripleSec het volgende:

[..]

_O-
Dat iemand mij nog van klapperende eierstokken beschuldigt..
Ik ben 36, die kinderwens van mij gaat er niet meer komen.
Ahh wat lief, deze is helaas gesloten door de eierstokken uit OUD jammer was een leuke reeksR&P / Bewust kinderloos....
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_170464487
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 18:24 schreef Soury het volgende:

[..]

Ahh wat lief, deze is helaas gesloten door de eierstokken uit OUD jammer was een leuke reeksR&P / Bewust kinderloos....
Ja, daar praatte ik ook mee. Helaas, helaas.
pi_170467798
quote:
1s.gif Op maandag 24 april 2017 08:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende: [..]

Over dat afkolven en op de wc zitten kun je natuurlijk het gesprek aangaan en afspraken over maken. Of je laat hun leidinggevende dit doen.

Echter als jouw werknemers dit gedrag vertonen, geeft dit wel stof tot nadenken.
Het is wel droevig om zo tegengewerkt te worden, dat je alleen op de onhygiënische plee kan afkolven. Daar hoort een ruimte voor beschikbaar gesteld te worden. Daaraan worden geen hoge eisen gesteld.
pi_170467909
quote:
10s.gif Op maandag 24 april 2017 08:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende: Collega's die ineens over de stoelgang praten, omdat dit op de radio voorbij kwam.

Gaat je niks aan joh !
Er was een nationale poepdag. Dus was het een actueel gespreksthema, toch?
pi_170467931
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 20:08 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Dat zou ik serieus niet eens erg vinden. Ik heb al vaker gezegd dat we gewoon een fruitschaal op het werk zouden moeten hebben waar je van kunt pakken, maar ja te duur, te onpraktisch etc
Hebben we bij ons ook een paar maanden moeten vechten, maarrrr... Sinds kort wordt er elke week 300kg aan fruit geleverd. Zelf bediening op de bovenste verdieping (chillout ruimte/restaurant). Moet zeggen dat ik sindsdien wel meer fruit eet haha. Niet omdat het niks kost, maar gewoon omdat het er toch ligt en als ik langsloop wat mee pik.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
  dinsdag 25 april 2017 @ 01:56:32 #249
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_170469011
quote:
1s.gif Op maandag 24 april 2017 08:20 schreef agter het volgende:

[..]

Klaag maar bij de wetgever.
Kolven is een recht. Je moet als werkgever ook een kokfruimte beschikbaar stellen.
Of niemand aannemen waar de kans op kolven of andere lanterfanterij aanwezig is.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  dinsdag 25 april 2017 @ 02:00:22 #250
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_170469034
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 18:11 schreef TripleSec het volgende:

[..]

Het zal wel aan mij liggen. Ik heb gewoon echt niks met babies.

[..]

De meerderheid van de mensen krijgt kinderen, dus is er vast een hoop ergernis in je leven.
Mwah ergernis is een groot woord. Eerder onbegrip.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  dinsdag 25 april 2017 @ 02:05:39 #251
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_170469062
quote:
1s.gif Op maandag 24 april 2017 16:00 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Ik vind het wel meevallen. Maargoed, zelf werk ik ook best veel en hard. Maar heb wel de ruimte om alles zelf in te delen (binnen fatsoenlijke grenzen. Als ik 2 weken in Amerika zit, hoeft niemand tegen mij te zeiken als ik de week daarop een middag mij kinderen wat eerder ga halen. Andersom mag mij werkgever van mij verwachten dat ik mijn werk goed doe en niet op 5 uur alles uit mijn handen laat vallen.

Ik vind kolven, kinderen krijgen en vakantie echter gewoon legitieme redenen om er niet te zijn. Daarnaast betaalt de. Werkgever niet aan het verlof, het enige wat hij/zij moet regelen is vervanging.
Daar is ook weinig mis mee, zolang dat besef er maar is. Maar wat ik vaak hoor/zie dat mensen nogal hun mond vol hebben over de rechten die ze hebben maar plichten die daar even zo goed tegenover staan nogal eens een ondergeschoven kindje zijn.

En wat betreft kinderen, ik ben van mening dat zolang je kind nog aan je tiet hoort te hangen iedere 3 uur je lekker thuis moet blijven. Kom maar terug als je weer volledig inzetbaar bent.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  dinsdag 25 april 2017 @ 08:12:44 #252
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_170470196
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 23:53 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Hebben we bij ons ook een paar maanden moeten vechten, maarrrr... Sinds kort wordt er elke week 300kg aan fruit geleverd. Zelf bediening op de bovenste verdieping (chillout ruimte/restaurant). Moet zeggen dat ik sindsdien wel meer fruit eet haha. Niet omdat het niks kost, maar gewoon omdat het er toch ligt en als ik langsloop wat mee pik.
Precies daar is het ook voor. Ik wil best meer fruit eten en ik denk dat het makkelijker wordt als het gewoon voor het grijpen ligt.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_170470775
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 23:52 schreef Teslynd het volgende:

[..]

Er was een nationale poepdag. Dus was het een actueel gespreksthema, toch?
Echt waar joh ? _O-
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_170482083
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 april 2017 01:56 schreef fathank het volgende:

[..]

Of niemand aannemen waar de kans op kolven of andere lanterfanterij aanwezig is.
Jouw ideale collega's
pi_170552324
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 15:48 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Kolven in de pauzes is dè oplossing. Ik krijg mijn pauze ook niet betaald. Betaald kolven is al net zoiets als betaald schijten, alleen is betaald schijten wel nice
Moet jij uitklokken als je gaat schijten? (godzijdank klokt er bij mijn werkgever helemaal niemand).

Je doet je werk gewoon goed, maar je mag best zorgen dat de rest van je leven niet helemaal uit de rails loopt. Een kind borstvoeding (gekolfd) geven is een belangrijke keuze om te maken, voor de meeste mensen belangrijker dan die paar zogenaamde euro die de baas minder verdient (wat gelul is, bijna iedereen doet gewoon hetzelfde, de een zit langer op de plee, de ander lultlanger bij het koffieapparaat. Laat mensen gewoon hun eigen manier doen.
Whatever...
pi_170552496
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 april 2017 02:05 schreef fathank het volgende:

[..]

Daar is ook weinig mis mee, zolang dat besef er maar is. Maar wat ik vaak hoor/zie dat mensen nogal hun mond vol hebben over de rechten die ze hebben maar plichten die daar even zo goed tegenover staan nogal eens een ondergeschoven kindje zijn.

En wat betreft kinderen, ik ben van mening dat zolang je kind nog aan je tiet hoort te hangen iedere 3 uur je lekker thuis moet blijven. Kom maar terug als je weer volledig inzetbaar bent.
Ja, maar daarvoor is dus het ouderschapsverlof te kort. Kinderen drinken vaak een half jaar of langer borstvoeding. Je kunt meestal niet mengen (dan accepteren ze de borstvoeding niet meer).

Daarnaast is in elk geval van kolven dat ik ken de moeder zelf al schuldbewust genoeg om die 2-3x per dag in een opslaghok 10 minuten melkkoe spelen zelf compenseren. En dat in de zwaarste tijd in hun leven, vlak nadat dat kind er half is uitgescheurd, met slaapgebrek en nul tijd voor zichzelf.

Ik vind dat echt zo onterecht. En dan ben ik nog man ook. Kolere, als ik dan al die dikzakken zie keuvelen bij het koffieapparaat, of lullen over formule 1 of een nutteloze voetbalclub... dan denk ik: ook dat is gewoon nodig om te functioneren. Het zijn mensen. Al dat extreme geklets hier.

Uit ervaring kan ik je zeggen dat er juist op hoger niveau er best wat wordt afgelachen en er ook tijd en moeite gestoken moet worden in relaties. Waarom? Niet omdat ze zo graag voor topsalarissen geen fuck uitvoeren, maar omdat de kwaliteit van het werk zoveel belangrijker wordt dan de hoeveelheid.
Whatever...
pi_170554629
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2017 21:34 schreef Spanky78 het volgende:
Uit ervaring kan ik je zeggen dat er juist op hoger niveau er best wat wordt afgelachen en er ook tijd en moeite gestoken moet worden in relaties. Waarom? Niet omdat ze zo graag voor topsalarissen geen fuck uitvoeren, maar omdat de kwaliteit van het werk zoveel belangrijker wordt dan de hoeveelheid.
Dat.

Aanwezigheidsplicht en uurtjes tellen is wel zo zinloos...
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_170554773
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 15:48 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Kolven in de pauzes is dè oplossing. Ik krijg mijn pauze ook niet betaald. Betaald kolven is al net zoiets als betaald schijten, alleen is betaald schijten wel nice
Dat je middels een tijdmachine in Nederland bent beland is een ding, maar laat dan ook je prehisorische opvattingen achter.
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_170554852
quote:
1s.gif Op zondag 23 april 2017 14:33 schreef vipergts het volgende:

[..]

Even ergens zo'n lavendel wc verfrissers neerzetten dan blijven ze weg
Wie, de schoonmaaksters?
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_170555221
quote:
14s.gif Op zondag 23 april 2017 23:24 schreef fathank het volgende:

[..]

Werknemers die geld ontvangen voor niet gewerkte uren is minstens zo treurig. En of dat nou over kolven gaat of over lui die 3x per dag 20 minuten op de pot zitten de krant te lezen. Blijf je toch lekker een uurtje langer als je je werk niet af hebt zonder gelijk je overuren te schrijven. Maar dat gaat er bij de meesten niet in. Die staan om 16:55 al bij de kapstok klaar om naar de auto te rennen.
Het zal wel aan jou liggen dat zij om 16:55 klaar staan om maar de auto te rennen.

Nederland is toch al het land waar de werkgever al na een korte tijd begint te zeiken waarom een werknemer zijn werk al niet af heeft. Een voorbeeldje van een collega... die moest een opdracht uitvoeren en daar kreeg hij van de manager twee weken de tijd voor. Na 5 dagen begon men al te zeiken waarom hij het nog niet af had. Het moet allemaal maar snel snel snel.

[ Bericht 3% gewijzigd door HSG op 28-04-2017 23:25:03 ]
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_170555671
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2017 22:50 schreef LintuxCx het volgende:

[..]

Dat.

Aanwezigheidsplicht en uurtjes tellen is wel zo zinloos...
Klopt, tenzij je natuurlijk aan een lopende band staat, of ander zeer repetitief en routineus werk doet. Maar als dat zo is, zou ik maar vast gaan zoeken naar iets anders, want over 5 jaar bestaat dat soort werk waarschijnlijk niet meer.

Je moet aanwezig zijn als je nut hebt, je moet uren maken waar het zin heeft. Uiteindelijk ben je er om je taak/functie zo goed mogelijk uit te voeren. Als dat is met een half uur per dag schijten, 3 flauwe moppen met je buurman per uur of zeer serieus 50 uur per week achter je pc zitten.... ieder zijn ding (overigens heb ik nog nooit gezien dat de laatste écht succes heeft).
Whatever...
  dinsdag 2 mei 2017 @ 15:06:04 #262
454662 Nakketikker
Fuckin' Pikeys!
pi_170632989
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2017 22:50 schreef LintuxCx het volgende:

[..]

Dat.

Aanwezigheidsplicht en uurtjes tellen is wel zo zinloos...
Zolang de contractueel vastgelegde tegenprestatie voor mijn salaris in aanwezige uurtjes wordt uitgedrukt is dat reuze zinvol.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 16 mei 2017 @ 14:55:48 #263
454662 Nakketikker
Fuckin' Pikeys!
pi_170982035
en met dit weer heb je natuurlijk de zwetende dikkerdjes in korte-mouw-overhemden die de airco op standje koelcel moeten hebben.
en niet te vergeten de blubberige 50+ vrouwen als rollade in een krap zomerjurkje gevangen waarbij niets aan de verbeelding wordt overgelaten
  Moderator dinsdag 16 mei 2017 @ 15:04:01 #264
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_170982234
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 14:55 schreef Nakketikker het volgende:
en met dit weer heb je natuurlijk de zwetende dikkerdjes in korte-mouw-overhemden die de airco op standje koelcel moeten hebben.
en niet te vergeten de blubberige 50+ vrouwen als rollade in een krap zomerjurkje gevangen waarbij niets aan de verbeelding wordt overgelaten
Brrr...
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  dinsdag 16 mei 2017 @ 15:06:10 #265
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_170982274
Korte-mouw overhemden _O_

Onmisbaar in combinatie met riemhoesje voor je telefoon.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  dinsdag 16 mei 2017 @ 15:08:53 #266
454662 Nakketikker
Fuckin' Pikeys!
pi_170982329
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 15:06 schreef fathank het volgende:
Korte-mouw overhemden _O_

Onmisbaar in combinatie met riemhoesje voor je telefoon.
bestaan die nog?? :{w
pi_170982469
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 14:55 schreef Nakketikker het volgende:
en met dit weer heb je natuurlijk de zwetende dikkerdjes in korte-mouw-overhemden die de airco op standje koelcel moeten hebben.
en niet te vergeten de blubberige 50+ vrouwen als rollade in een krap zomerjurkje gevangen waarbij niets aan de verbeelding wordt overgelaten
Ik heb gewoon een trui aan
pi_170982479
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 15:06 schreef fathank het volgende:
Korte-mouw overhemden _O_

Onmisbaar in combinatie met riemhoesje voor je telefoon.
Mijn wiskundeleraar vorig jaar :') _O-
  dinsdag 16 mei 2017 @ 15:20:55 #269
454662 Nakketikker
Fuckin' Pikeys!
pi_170982530
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 15:18 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Mijn wiskundeleraar vorig jaar :') _O-
ja die wiskundeleraren zijn doorgaans wel te conformeren aan de stereotypering: geruit overhemd, zwarte spijkerbroek en stevige ANWB unisex wandelschoenen.
pi_170982547
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 15:20 schreef Nakketikker het volgende:

[..]

ja die wiskundeleraren zijn doorgaans wel te conformeren aan de stereotypering: geruit overhemd, zwarte spijkerbroek en stevige ANWB unisex wandelschoenen.
Klopt nog ook :')
pi_170982620
Collega's die naar oud okselzweet meuren. Nu het warmer wordt begint het weer. :r
  dinsdag 16 mei 2017 @ 15:26:41 #272
454662 Nakketikker
Fuckin' Pikeys!
pi_170982645
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 15:25 schreef J0kkebr0k het volgende:
Collega's die naar oud okselzweet meuren. Nu het warmer wordt begint het weer. :r
vergeet die open riool lucht uit zijn zweterige karperkop niet na 5 bakken koffie
pi_170982668
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 15:26 schreef Nakketikker het volgende:

[..]

vergeet die open riool lucht uit zijn zweterige karperkop niet na 5 bakken koffie
Of die lui die het vreten overslaan en een rotte darmlucht uit hun lelijke murf produceren alsof heel hun ingewanden er uithangen.
  dinsdag 16 mei 2017 @ 16:32:51 #274
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_170984147
Aanwezigheidsplicht :r
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
  dinsdag 16 mei 2017 @ 16:37:02 #275
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_170984298
Gelukkig wel fatsoenlijke airco bij ons op kantoor _O_
Flesje bier
pi_170984323
Die verschrikkelijke overlegcultuur.
pi_170984492
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 16:37 schreef J0kkebr0k het volgende:
Die verschrikkelijke overlegcultuur.
Komt door de vrouwen in het bedrijfsleven
pi_170985554
De collega die tig keer z'n neus ophaalt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
  dinsdag 16 mei 2017 @ 17:24:24 #279
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_170985674
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 16:37 schreef J0kkebr0k het volgende:
Die verschrikkelijke overlegcultuur.
Hoe vliegen jullie dat aan?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_170986519
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 17:24 schreef fathank het volgende:

[..]

Hoe vliegen jullie dat aan?
Even de koppen bij elkaar steken en ff sparren.
Bleuh.
pi_170987085
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 15:06 schreef fathank het volgende:
Korte-mouw overhemden _O_

Onmisbaar in combinatie met riemhoesje voor je telefoon.
Draag ik, wel een beetje nette. Niet van die c&a dingen vol kreukels (wiskundedocent!) . Ik heb schijt aan lange mouwen met warm weer. Zitten alle kantoormuizen het bij ons weer koud te hebben...

Ik heb dan weer geen riemhoesje en ik draag wel een beetje vlotte van bommels.

Overigens draag ik nu nog lange mouwen. Pas als het echt structureel 25+ graden is korte mouwen :).
Whatever...
pi_170987539
Geruite overhemden, dag in dag uit. In alle soorten kleuren en maten, mijn god wat een afknapper! Zien mannen niet hoe komisch ze er uit zien?

Voor vrouwen, cowboyschoenen.. laat ze weg plz...
  dinsdag 16 mei 2017 @ 19:07:31 #283
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_170987784
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 18:35 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Draag ik, wel een beetje nette. Niet van die c&a dingen vol kreukels (wiskundedocent!) . Ik heb schijt aan lange mouwen met warm weer. Zitten alle kantoormuizen het bij ons weer koud te hebben...

Ik heb dan weer geen riemhoesje en ik draag wel een beetje vlotte van bommels.

Overigens draag ik nu nog lange mouwen. Pas als het echt structureel 25+ graden is korte mouwen :).

Verplicht lange mouwen hier. Maar dat is een safety voorschrift dus niks aan te doen.ook geen overhemd trouwens :')
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_170987816
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 18:35 schreef Spanky78 het volgende:

Overigens draag ik nu nog lange mouwen. Pas als het echt structureel 25+ graden is korte mouwen :).

Haha, nooit dus :D
pi_170988669
Dat je met ongeveer 15 man zit en je zo'n beetje de enige bent die drinken haalt.

Ik haal 1x per dag drinken voor iedereen en dan is het basta.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
  dinsdag 16 mei 2017 @ 20:04:37 #286
389324 Sfeermaker
Knock knock
pi_170989117
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 19:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dat je met ongeveer 15 man zit en je zo'n beetje de enige bent die drinken haalt.

Ik haal 1x per dag drinken voor iedereen en dan is het basta.
succes met je kantoortuin :'), dat is echt drama . Wij zitten in kamers voor twee, ook flexwwrken, maar een beetje privacy is wel zo chill
The distance between insanity and genius is measured only by success
pi_170989408
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 19:09 schreef MCH het volgende:

[..]

Haha, nooit dus :D
Jawel hoor :) Maar ik moet wel een beetje representatief zijn. In mijn functie kan ik me eea permitteren, maar het moet wel toonbaar en verzorgd zijn. Dus korte mouwen, maar wel nette van bommels en een nette spijkerbroek. Smart casual is een beetje de standaard bij ons voor management. De rest loopt er in t-shirt bij als het kan. Ik vind dat dan weer net wat te casual, maar fijn dat iedereen kan dragen wat hij wil.

ceo loopt gelukkig ook gewoon in polo en spijkerbroek, of overhemd met vlot jasje en dockers... dat scheelt. Je wordt bij ons uitgelachen als je in pak komt. Alleen als er echt hoog bezoek komt draagt men bij ons pakken. Heerlijk om niet op je uiterlijk en kleding beoordeeld te worden.

Vandaag dagje thuis gewerkt. Dus als ik wil in mijn blote kont :P
Whatever...
pi_170989593
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 19:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dat je met ongeveer 15 man zit en je zo'n beetje de enige bent die drinken haalt.

Ik haal 1x per dag drinken voor iedereen en dan is het basta.
Dat heb ik meteen de kop in gedrukt. Ik haal alleen voor mezelf of hooguit als we met 2 man zitten en de een al een tijd zit te bellen, dan neem ik voor hem mee.
pi_170989639
Collega's die keihard niezen en anderen die dan in koor gezondheiddddddd roepen :')

Überhaupt keihard in het openbaar niezen :r

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 16-05-2017 20:26:56 ]
pi_170989653
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 18:35 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Draag ik, wel een beetje nette. Niet van die c&a dingen vol kreukels (wiskundedocent!) . Ik heb schijt aan lange mouwen met warm weer. Zitten alle kantoormuizen het bij ons weer koud te hebben...

Ik heb dan weer geen riemhoesje en ik draag wel een beetje vlotte van bommels.

Overigens draag ik nu nog lange mouwen. Pas als het echt structureel 25+ graden is korte mouwen :).

Dan kun je dus beter overhemden (slim fit) met lange mouwen dragen en die opstropen. Overhemden met korten mouwen vind ik er ook echt niet uitzien.
pi_170989674
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 20:26 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dan kun je dus beter overhemden (slim fit) met lange mouwen dragen en die opstropen. Overhemden met korten mouwen vind ik er ook echt niet uitzien.
Klopt, is een beetje voor de bijna gepensioneerde grijze ambtenaar.
pi_170989677
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 20:26 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dan kun je dus beter overhemden (slim fit) met lange mouwen dragen en die opstropen. Overhemden met korten mouwen vind ik er ook echt niet uitzien.
Ja, nouja, maakt mij niet uit :)

De helft loopt hier gewoon in t-shirts. The 2nd law enzo. Of polootjes van het bedrijf, of whatever. Ik zit nog aan de nette kant :)
Whatever...
pi_170989684
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 20:26 schreef MCH het volgende:
Collega's die keihard niezen en anderen die dan in koor gezondheiddddddd roepen :')

Überhaupt keihard in het openbaar niezen :')
Ja, bij mij zit er ook zo een die altijd heel overdreven hard schreeuwt als hij niest. Is ook echt een mongool die vent.
pi_170989691
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 20:26 schreef MCH het volgende:
Collega's die keihard niezen en anderen die dan in koor gezondheiddddddd roepen :')

Überhaupt keihard in het openbaar niezen :r
Ik ga niet de hele dag met kriebel in mijn neus zitten :')
pi_170989706
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 20:27 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Ja, nouja, maakt mij niet uit :)

De helft loopt hier gewoon in t-shirts. The 2nd law enzo. Of polootjes van het bedrijf, of whatever. Ik zit nog aan de nette kant :)
Met warm weer zoals vandaag draag ik ook vaak gewoon een polo met een spijkerbroek of chino. Wij hoeven gelukkig niet heel netjes gekleed op kantoor te zitten.
pi_170989716
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 20:28 schreef Chai het volgende:

[..]

Ik ga niet de hele dag met kriebel in mijn neus zitten :')
Lijkt wel een beetje op een orgasme :@
pi_170989761
Die harde niezer heeft ook altijd dezelfde domme grapjes. Heel de dag door.
pi_170989771
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 20:04 schreef Sfeermaker het volgende:

[..]

succes met je kantoortuin :'), dat is echt drama . Wij zitten in kamers voor twee, ook flexwwrken, maar een beetje privacy is wel zo chill
Dank je wel, ik vind het verschrikkelijk.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_170989799
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 20:24 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dat heb ik meteen de kop in gedrukt. Ik haal alleen voor mezelf of hooguit als we met 2 man zitten en de een al een tijd zit te bellen, dan neem ik voor hem mee.
Ik zit nu dus met een theekan. Ze kunnen de boom in.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_170989826
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 20:26 schreef MCH het volgende:
Collega's die keihard niezen en anderen die dan in koor gezondheiddddddd roepen :')

Überhaupt keihard in het openbaar niezen :r
Ik moet elke dag wel een keer niezen. Op een gegeven moment zei een collega: ja eh.. gezondheid voor de hele dag.

Dikke prima
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')