abonnement Unibet Coolblue
pi_170225060
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2017 10:00 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Het weigeren van een lesbisch pleegzorgechtpaar als jouw kind uit huis moet worden geplaatst.
En terecht.
pi_170225123
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2017 21:30 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Ach schei toch uit, dat is dat fabeltje waar DENK ook mee schermt "onze Turkse en Marokkaanse ouders en grootouders hebben Nederland opgebouwd"
In werkelijk waren ze veelal werkzaam in industrieën die op hun einde liepen (de mijnen in Limburg bijvoorbeeld) en bedrijven die die nog niet wilden mechaniseren en automatiseren.
Dus hebben ze gewerkt zodat hun bazen nog even eraan konden verdienen. En veel in de archaïsche sector heb ik begrepen.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
pi_170225213
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2017 21:39 schreef Revolution-NL het volgende:
Onze verzorgingsstaat wordt uitgehold door al dat import volk :{
Het waren toch echt de rechtse partijen die veel gastarbeiders naar Nederland hebben gehaald. En zo slecht gaat het helemaal niet met de verzorgingsstaat, als je de crisis buiten beschouwing laat.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
pi_170225509
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 april 2017 21:49 schreef NgInE het volgende:

[..]

Het waren toch echt de rechtse partijen die veel gastarbeiders naar Nederland hebben gehaald. En zo slecht gaat het helemaal niet met de verzorgingsstaat, als je de crisis buiten beschouwing laat.
Ze kwamen vooral in de jaren negentig... Verzorgingsstaat is ook kut tegenwoordig vergeleken met de jaren negentig...
pi_170230027
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2017 09:11 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Ik geloof er niets van dat allochtonen beter zorg krijgen. Dat slaat helemaal nergens op. Iedereen krijgt in Nederland dezelfde zorg, ongeacht je achtergrond.
Goed onderbouwd verhaal zeg !
"Sommige mensen hebben juist genoeg gelezen om verkeerd te citeren."
pi_170233705
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2017 21:45 schreef vaduz het volgende:

[..]

En terecht.
O ja? En als er geen Turks-Islamitische pleegouders zijn, en het kind noodgedwongen bij NL ouders moet worden ondergebracht, hoe kan NL dan weten dat de sexuele geaardheid nog zo'n rol speelt bij de islam. Als je vindt dat een kind onder Islamitische regels moet worden opgevoed, moeten de islamieten zelf maar pleegouders regelen. Sexuele geaardheid is iets wat binnen seculier Nederland (ook binnen de pleegzorg) geen enkele rol meer speelt. Het onderscheid maken op grond van sexuele geaardheid is iets typisch islamitisch. Je kunt niet verwachten dat iets "typisch islamitisch" bekend is binnen seculier Nederland.
Bovendien druist "onderscheid maken op grond van sexuele geaardheid" ook nog eens in tegen de grondbeginselen van onze rechtstaat (Artikel 1, weet je wel).
Dus: of moslims: Of zelf moslim-pleegouders regelen, of niet zeuren.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_170233799
quote:
3s.gif Op vrijdag 14 april 2017 21:07 schreef NgInE het volgende:

[..]

Annekdotisch bewijs: kennis bij mij in de buurt mocht kisten sjouwen toen hij hier naartoe was gevlucht vanuit een oorlogsgebied. Binnen een paar jaar was zijn rug kapot, paar jaar thuis gezeten en nu een 'normale' baan.
Maar er zal vast wel iemand ook een autochtoon kennen of zijn die zijn rug gesloopt heeft tijdens het sjouwen van kisten, dit zegt dus niet zoveel over of dit het werk is wat autochtonen niet willen doen, noch valt dit te extrapoleren naar de gehele groep allochtonen waarover ik sprak.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_170235970
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 april 2017 11:07 schreef Twentsche_Ros het volgende:
O ja? En als er geen Turks-Islamitische pleegouders zijn, en het kind noodgedwongen bij NL ouders moet worden ondergebracht, hoe kan NL dan weten dat de sexuele geaardheid nog zo'n rol speelt bij de islam.
Het gaat hier helemaal niet om de islam, of een willekeurige andere religie of andersoortige ideologie. Het is het recht van het kind, om een opvatting te genieten van zowel een mannelijk als een vrouwelijk rolmodel, de seksuele gedragingen die beide uitvoeren zijn hierin niet relevant, zolang het kind hier buiten wordt gehouden. Het is in het belang van het kind om andersoortige situaties te voorkomen met als doel het beperken van psychische schade.
quote:
Als je vindt dat een kind onder Islamitische regels moet worden opgevoed, moeten de islamieten zelf maar pleegouders regelen.
Waar heb ik daar voor gepleit? Al is het natuurlijk wel in het belang van het kind een soortgelijke opvoeding te kunnen ontvangen, hetgeen voor een minder problematische reintegratie in het eigen gezin zorgt, wanneer de eigen ouders weer in staat zijn voor het kind te zorgen.
quote:
Sexuele geaardheid is iets wat binnen seculier Nederland (ook binnen de pleegzorg) geen enkele rol meer speelt.
Buiten hetgeen dat ik sexuele geaardheid niet erken, wil ik graag opmerken dat mensen het recht hebben in de persoonlijke levenssfeer een niet seculair leven te leiden, in overeenstemming met de Nederlandse wet.
quote:
Het onderscheid maken op grond van sexuele geaardheid is iets typisch islamitisch.
Waar kwam die seksuele geaardheid ineens vandaan? Jarren '70? Seksuele revolutie? Typisch islamitisch? Of een modeterm, bedacht om de problematiek van psychiatrische patienten te verdoezelen?
quote:
Je kunt niet verwachten dat iets "typisch islamitisch" bekend is binnen seculier Nederland.
Het gaat hier niet om de islam. Het gaat hier om de rechten van het kind.
  zaterdag 15 april 2017 @ 13:15:51 #69
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_170236258
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 april 2017 13:01 schreef vaduz het volgende:
Waar kwam die seksuele geaardheid ineens vandaan? Jarren '70? Seksuele revolutie? Typisch islamitisch? Of een modeterm, bedacht om de problematiek van psychiatrische patienten te verdoezelen?
Homoseksuelen zijn psychiatrische patiënten? _O-
pi_170236329
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 april 2017 13:15 schreef Woelwater het volgende:

[..]

Homoseksuelen zijn psychiatrische patiënten? _O-
Je kunt ten eerste niet 'homoseksueel' zijn, je kunt enkel homoseksuele gedragingen plegen, hetgeen veelal voortkomt uit een psychische stoornis. Door de huidige morele corruptie in veel Westerse landen, wordt dat enkel momenteel niet in die landen erkent, waardoor deze patientengroep veelal geen toegang heeft tot hulp.
pi_170236347
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 april 2017 13:01 schreef vaduz het volgende:

[..]

Het gaat hier helemaal niet om de islam, of een willekeurige andere religie of andersoortige ideologie. Het is het recht van het kind, om een opvatting te genieten van zowel een mannelijk als een vrouwelijk rolmodel, de seksuele gedragingen die beide uitvoeren zijn hierin niet relevant, zolang het kind hier buiten wordt gehouden. Het is in het belang van het kind om andersoortige situaties te voorkomen met als doel het beperken van psychische schade.

[..]

Waar heb ik daar voor gepleit? Al is het natuurlijk wel in het belang van het kind een soortgelijke opvoeding te kunnen ontvangen, hetgeen voor een minder problematische reintegratie in het eigen gezin zorgt, wanneer de eigen ouders weer in staat zijn voor het kind te zorgen.

[..]

Buiten hetgeen dat ik sexuele geaardheid niet erken, wil ik graag opmerken dat mensen het recht hebben in de persoonlijke levenssfeer een niet seculair leven te leiden, in overeenstemming met de Nederlandse wet.

[..]

Waar kwam die seksuele geaardheid ineens vandaan? Jarren '70? Seksuele revolutie? Typisch islamitisch? Of een modeterm, bedacht om de problematiek van psychiatrische patienten te verdoezelen?

[..]

Het gaat hier niet om de islam. Het gaat hier om de rechten van het kind.
En als er dan geen pleegouders zijn van heterosexuele aard, maar wel een lesbisch stel?
Je kunt toch niet op je wenken worden bediend?
Je bent toch afhankelijk van het aanbod?
Jij vindt op de één of andere manier heel belangrijk dat een kind door een vader en moeder moet worden opgevoed. Waarom wordt er in islamitische kring dan geen pleegouders aangeboden?
Wij (seculiere Nederlanders) weten niet beter dan dat de sexuele geaardheid er niet toe doet als het gaat om goed pleegouderschap. Als er een groep is (islamieten) die dat wél belangrijk vinden, lijkt het me toch logisch dat die groep de pleegouders levert. Maar dat doen ze dus niet.
Wij (seculiere Nederlanders) moeten het maar weer oplossen. Maar o wee, als het niet a la carte gebeurt volgens de islamitische richtlijnen.
Want "homo-pleegouders weigeren" is anno 2017 toch echt iets islamitisch. Wij, seculiere Nederlanders, snappen daar helemaal niks meer van.
Dus nogmaals: Waar zijn die pleegouders uit de groep islamieten die allemaal zo goed boe kunnen roepen als "hun" pleegkinderen niet de opvoeding krijgen die zij voor ogen hadden.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
  zaterdag 15 april 2017 @ 13:23:27 #72
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_170236383
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 april 2017 13:20 schreef vaduz het volgende:

[..]

Je kunt ten eerste niet 'homoseksueel' zijn, je kunt enkel homoseksuele gedragingen plegen, hetgeen veelal voortkomt uit een psychische stoornis. Door de huidige morele corruptie in veel Westerse landen, wordt dat enkel momenteel niet in die landen erkent, waardoor deze patientengroep veelal geen toegang heeft tot hulp.
Ohhkee, dan zullen ze volgens jou ook vast wel te genezen zijn. door ze van een hoog gebouw af te flikkeren waarschijnlijk
pi_170236433
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 april 2017 13:23 schreef Woelwater het volgende:

[..]

Ohhkee, dan zullen ze volgens jou ook vast wel te genezen zijn. door ze van een hoog gebouw af te flikkeren waarschijnlijk

Dat laatste zeker niet (hoef je niet in kleine letters te insinueren). Het is het doel van ieder mens om zich te vermenigvuldigen en over de Aarde te heersen. Hetgeen jij insinueert heeft een even vernietigend effect als de lasterlijke campagne om psychische problematiek te verdoezelen in de postmodernistische maatschappij.
pi_170236521
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 april 2017 13:21 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

En als er dan geen pleegouders zijn van heterosexuele aard, maar wel een lesbisch stel?
Zoals je al kon lezen, doe ik niet aan een stratificatie op grond van een zogenaamde seksuele voorkeur. Indien de overheid niet genoeg pleeggezinnen, bestaande uit een man en een vrouw kan vinden, is het de taak van de overheid om zulke pleeggezinnen te stimuleren.
quote:
Je kunt toch niet op je wenken worden bediend?
Je bent toch afhankelijk van het aanbod?
De overheid heeft grote invloed op het tot stand komen van het aanbod. Zaak dus om morele waarden te omarmen in plaats van de huidige losbandigheid.
quote:
Jij vindt op de één of andere manier heel belangrijk dat een kind door een vader en moeder moet worden opgevoed. Waarom wordt er in islamitische kring dan geen pleegouders aangeboden?
Dat is een vraag die je aan de islamitische kring moet stellen.
quote:
Want "homo-pleegouders weigeren" is anno 2017 toch echt iets islamitisch. Wij, seculiere Nederlanders, snappen daar helemaal niks meer van.
Want er bestaan nog enkel seculiere Nederlanders en moslims?
quote:
Dus nogmaals: Waar zijn die pleegouders uit de groep islamieten die allemaal zo goed boe kunnen roepen als "hun" pleegkinderen niet de opvoeding krijgen die zij voor ogen hadden.
Een terecht kritiek. Zaak dus voor de overheid om maatschappij breed pleegoudergezinnnen, bestaande uit een man en een vrouw, te vinden.
  zaterdag 15 april 2017 @ 13:33:49 #75
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_170236577
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 april 2017 13:25 schreef vaduz het volgende:
Het is het doel van ieder mens om zich te vermenigvuldigen en over de Aarde te heersen.
Dacht eigenlijk dat dat voornamelijk het doel van de moslims was ;(

Waarom zou de psychiatrie de "ziekte" homoseksualiteit uit de DSM geschrapt hebben als er zoveel geld aan te verdienen valt. Jaarlijks verzinnen ze er weer nieuwe afwijkingen bij om maar pillen en behandelingen te kunnen verkopen en dan zouden ze juist deze grote groep patiënten zomaar onbehandeld rond laten lopen :N
pi_170236630
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 april 2017 13:33 schreef Woelwater het volgende:

[..]

Dacht eigenlijk dat dat voornamelijk het doel van de moslims was ;(

Waarom zou de psychiatrie de "ziekte" homoseksualiteit uit de DSM geschrapt hebben als er zoveel geld aan te verdienen valt.
Ironisch gezien kost het juist dus te veel, zodat het richting de maatschappij niet meer te verantwoorden valt. :{ Zaak is dan ook om de zaak bespreekbaar te maken, zodat mensen in de eigen omgeving steun kunnen bieden aan degene die met homoseksuele driften worstelen.
pi_170236683
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 april 2017 13:31 schreef vaduz het volgende:

[..]

Zoals je al kon lezen, doe ik niet aan een stratificatie op grond van een zogenaamde seksuele voorkeur. Indien de overheid niet genoeg pleeggezinnen, bestaande uit een man en een vrouw kan vinden, is het de taak van de overheid om zulke pleeggezinnen te stimuleren.

[..]

De overheid heeft grote invloed op het tot stand komen van het aanbod. Zaak dus om morele waarden te omarmen in plaats van de huidige losbandigheid.

[..]

Dat is een vraag die je aan de islamitische kring moet stellen.

[..]

Want er bestaan nog enkel seculiere Nederlanders en moslims?

[..]

Een terecht kritiek. Zaak dus voor de overheid om maatschappij breed pleegoudergezinnnen, bestaande uit een man en een vrouw, te vinden.
De overheid heeft al veel gedaan om islamitische pleegouders te vinden, het is echter nog steeds niet gelukt. Dan ben je toch aangewezen tot Nederlandse pleegouders, en daar mankeert natuurlijk altijd wat aan volgens de moslims. Is het niet de sexuele geaardheid dan is het wel wat anders.
Enfin: De oplossing zal wel weer zijn dat Nederland weer iets islamitischer moet worden. Om niet weer een woedende Erdogan op bezoek te krijgen. Dus Nederlanders: Niet meer homo zijn! Gewoon hetero en neem al die islamitische pleegkinderen op. En o ja, de om de volgende eisen der moslims vóór te zijn. Doe vast een hoofddoek op, of nee trek maar een burka aan. Wie weet is het dan voorlopig weer even rustig aan het front van de islamitische eisen.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_170236702
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 april 2017 13:41 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Enfin: De oplossing zal wel weer zijn dat Nederland weer iets islamitischer moet worden.
Daar heb ik nergens voor gepleit. Misschien moet je mijn post nog een keer lezen.
pi_170236730
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 april 2017 13:37 schreef vaduz het volgende:

[..]

Ironisch gezien kost het juist dus te veel, zodat het richting de maatschappij niet meer te verantwoorden valt. :{ Zaak is dan ook om de zaak bespreekbaar te maken, zodat mensen in de eigen omgeving steun kunnen bieden aan degene die met homoseksuele driften worstelen.
Uw opvatting over homo's druist lijnrecht in tegen artikel 1 van de grondwet. Het is erg on-Nederlands. Denk je dat jouw opvatting ooit de mainstream opvatting wordt in Nederland. En zal dat ook worden ingezien door seculiere Nederlanders die voor 99,9999% jouw opvatting verafschuwen, of denk je dat via de islamitische baarmoeders er ooit een plus 50% opvatting zou komen voor deze homofobie?
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_170236747
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 april 2017 13:42 schreef vaduz het volgende:

[..]

Daar heb ik nergens voor gepleit. Misschien moet je mijn post nog een keer lezen.
Ik zie homofobie in NL uitsluitend nog bij de islam. De Christenen bestaan tegenwoordig uit vrolijke "Jos Brinken" en begripvolle welzijnsneven van het type Arie Boomsma.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
  zaterdag 15 april 2017 @ 13:46:11 #81
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_170236762
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 april 2017 13:37 schreef vaduz het volgende:
Zaak is dan ook om de zaak bespreekbaar te maken, zodat mensen in de eigen omgeving steun kunnen bieden aan degene die met homoseksuele driften worstelen.
Mijn ervaring leert dat die personen structureel lijden aan "gebrek aan ziekte-inzicht", eigenlijk zou gedwongen opname de enige optie zijn om ze uit een omgeving te halen die hun "ziekte" als normaal beschouwt.
pi_170236923
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 april 2017 13:44 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Uw opvatting over homo's druist lijnrecht in tegen artikel 1 van de grondwet.
Ik heb geen opvatting over "homo's". Ik identificeer mensen niet aan de hand van hun seksuele gedragingen. Artikel 1 van de grondwet hoef je er dan ook niet bij te halen: ik verafschuw de homoseksuele gedragingen evenredig van mensen die zich zelfidentificeren als "homoseksueel", "heteroseksueel","anderssoortig seksueel", "niet seksueel" of aan de hand van een ander kenmerk dat ze zich al dan niet zelf opleggen.
quote:
Het is erg on-Nederlands. Denk je dat jouw opvatting ooit de mainstream opvatting wordt in Nederland.
Durf te betwijfelen of mijn opvattingen on-Nederlands zijn. Misschien onder de huidige postmoderne bevlieging, waarbij het volk massaal verblind is en aan een morele corruptie lijdt. Ik ben zelf bang dat het voor Nederland te laat is, dat het Nederlandse volk ophoudt te bestaan.
quote:
En zal dat ook worden ingezien door seculiere Nederlanders die voor 99,9999% jouw opvatting verafschuwen, of denk je dat via de islamitische baarmoeders er ooit een plus 50% opvatting zou komen voor deze homofobie?
Ik heb geen homofobie hoor. Verder houdt ik bij het bepalen van mijn morele waarden geen rekening met de marktwerking, met de verkoopbaarheid van morele waarden, maar houdt ik juist rekening met het doel van de mens, hetgeen onveranderd is sinds de eerste menselijke samenlevingen.
pi_170236958
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 april 2017 13:45 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Ik zie homofobie in NL uitsluitend nog bij de islam. De Christenen bestaan tegenwoordig uit vrolijke "Jos Brinken" en begripvolle welzijnsneven van het type Arie Boomsma.
Misschien moet je eens wat verder kijken. Het lijkt wel of jouw leefwereld zeer beperkt is, dat je de samenleving indeelt in hele ruime groepen met niet representatieve rolpersonen en geen rekening houdt met minderheden. Nog even afgezien van de vraag of er zoiets als "homofobie" bestaat.
pi_170236977
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 april 2017 13:46 schreef Woelwater het volgende:

[..]

Mijn ervaring leert dat die personen structureel lijden aan "gebrek aan ziekte-inzicht", eigenlijk zou gedwongen opname de enige optie zijn om ze uit een omgeving te halen die hun "ziekte" als normaal beschouwt.
Dwang is ongewenst, je moet de mensen zelf de schadelijkheid van hun gedrag proberen te laten inzien.
  zaterdag 15 april 2017 @ 14:07:39 #85
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_170237147
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 april 2017 13:59 schreef vaduz het volgende:

[..]

Dwang is ongewenst, je moet de mensen zelf de schadelijkheid van hun gedrag proberen te laten inzien.
Die schadelijkheid in laten zien met Paul de Leeuw (die overigens ook pleegkinderen heeft) op de achtergrond, zappend naar de flikkers in Shownieuws en ondertussen een gezellig weekendje naar de Gay Pride Parade in Amsterdam plannend is tamelijk lastig ;)
pi_170237228
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 april 2017 14:07 schreef Woelwater het volgende:

[..]

Die schadelijkheid in laten zien met Paul de Leeuw (die overigens ook pleegkinderen heeft) op de achtergrond, zappend naar de flikkers in Shownieuws en ondertussen een gezellig weekendje naar de Gay Pride Parade in Amsterdam plannend is tamelijk lastig ;)
De huidige morele corruptie is dan ook voor mij geen reden om me de mond te laten snoeren, maar een drijfveer om wat harder te lopen.
pi_170237337
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 april 2017 13:20 schreef vaduz het volgende:

[..]

Je kunt ten eerste niet 'homoseksueel' zijn, je kunt enkel homoseksuele gedragingen plegen, hetgeen veelal voortkomt uit een psychische stoornis. Door de huidige morele corruptie in veel Westerse landen, wordt dat enkel momenteel niet in die landen erkent, waardoor deze patientengroep veelal geen toegang heeft tot hulp.
goh, dat ik dit soort dingen nog lees in 2017 :{
pi_170237376
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 april 2017 13:25 schreef vaduz het volgende:

[..]

Dat laatste zeker niet (hoef je niet in kleine letters te insinueren). Het is het doel van ieder mens om zich te vermenigvuldigen en over de Aarde te heersen. Hetgeen jij insinueert heeft een even vernietigend effect als de lasterlijke campagne om psychische problematiek te verdoezelen in de postmodernistische maatschappij.
Welke problematiek?

En waarom kun jij voor elk mens bepalen dat voortplanting het enige doel is? Dat terwijl er enorme overbevolking is.
pi_170237430
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 april 2017 14:21 schreef Ivo1985 het volgende:

[..]

Welke problematiek?
De problematiek van de homoseksuele gedragingen en de daaruit voortvloeiende schade.
quote:
En waarom kun jij voor elk mens bepalen dat voortplanting het enige doel is?
Niet het enige doel, het hoofddoel.
quote:
Dat terwijl er enorme overbevolking is.
Dat is een andere discussie en valt te betwijfelen.
  zaterdag 15 april 2017 @ 14:34:09 #90
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_170237616
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 april 2017 14:19 schreef Prego het volgende:

[..]

goh, dat ik dit soort dingen nog lees in 2017 :{
Wacht maar tot al die vluchtelingen Nederlands hebben geleerd en het forum bestormen :+
pi_170238170
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 april 2017 13:20 schreef vaduz het volgende:

[..]

Je kunt ten eerste niet 'homoseksueel' zijn, je kunt enkel homoseksuele gedragingen plegen, hetgeen veelal voortkomt uit een psychische stoornis. Door de huidige morele corruptie in veel Westerse landen, wordt dat enkel momenteel niet in die landen erkent, waardoor deze patientengroep veelal geen toegang heeft tot hulp.
:X
...
pi_170238239
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2017 09:47 schreef NgInE het volgende:
Ja, die allochtonen doen werk dat autochtonen niet willen doen. Zoals zware spullen sjouwen of de hele dag voorover gebukt aan de lopende band staan. Daar krijg je natuurlijk sneller lichamelijke klachten van dan de hele dag achter je bureau zitten.
Van een bijstandsuitkering krijg je geen rugklachten hoor..
Whatever...
pi_170238267
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 april 2017 14:34 schreef Woelwater het volgende:

[..]

Wacht maar tot al die vluchtelingen Nederlands hebben geleerd en het forum bestormen :+
Gezien de intelligente bijdrages van veel deelnemers aan dit forum, moet het toch duidelijk zijn dat de mooie vluchtelingen dit forum ook al bevuild hebben. Waardoor echte Nederlanders al verdrongen zijn.
pi_170238629
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 april 2017 14:58 schreef torentje het volgende:

[..]

Gezien de intelligente bijdrages van veel deelnemers aan dit forum, moet het toch duidelijk zijn dat de mooie vluchtelingen dit forum ook al bevuild hebben. Waardoor echte Nederlanders al verdrongen zijn.
Wie zijn de echte Nederlanders dan? Waarom planten zij zich niet voort? Over welke deelnemers heb je het nu concreet?
pi_170239183
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 april 2017 14:25 schreef vaduz het volgende:

[..]

De problematiek van de homoseksuele gedragingen en de daaruit voortvloeiende schade.

[..]

Niet het enige doel, het hoofddoel.

[..]

Dat is een andere discussie en valt te betwijfelen.
Welke problematische gedragingen? Welke schade?
pi_170239411
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 april 2017 15:47 schreef Ivo1985 het volgende:

[..]

Welke problematische gedragingen?
Homoseksuele gedragingen.
quote:
Welke schade?
Voorallereerst psychische schade aan de plegers er van.
pi_170239938
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 april 2017 16:00 schreef vaduz het volgende:

[..]

Homoseksuele gedragingen.

[..]

Voorallereerst psychische schade aan de plegers er van.
Als je de seksuele daad zelf bedoeld: die is geheel natuurlijk en komt bij nagenoeg alle diersoorten voor.

En als je dat schadelijk vind, heb je vooral zelf grote psychische beschadigingen.
pi_170240053
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 april 2017 13:20 schreef vaduz het volgende:

[..]

Je kunt ten eerste niet 'homoseksueel' zijn, je kunt enkel homoseksuele gedragingen plegen, hetgeen veelal voortkomt uit een psychische stoornis. Door de huidige morele corruptie in veel Westerse landen, wordt dat enkel momenteel niet in die landen erkent, waardoor deze patientengroep veelal geen toegang heeft tot hulp.
:{w :')

Wat grappig, een 'homoseksualiteit is een ziekte'-gekkie.
"Pools are perfect for holding water"
pi_170240068
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 april 2017 16:28 schreef Ivo1985 het volgende:

[..]

Als je de seksuele daad zelf bedoeld: die is geheel natuurlijk
Alles behalve.
quote:
en komt bij nagenoeg alle diersoorten voor.
:') Ten eerste onjuist, ten tweede mensen zijn geen dieren, dus heeft verder geen enkel belang.
pi_170240904
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 april 2017 13:25 schreef vaduz het volgende:

[..]

Dat laatste zeker niet (hoef je niet in kleine letters te insinueren). Het is het doel van ieder mens om zich te vermenigvuldigen en over de Aarde te heersen. Hetgeen jij insinueert heeft een even vernietigend effect als de lasterlijke campagne om psychische problematiek te verdoezelen in de postmodernistische maatschappij.
Mijn ogen. Wat een idioterie.

Het is het doel van iedere moslim zich te vermedigvuldigen en over de aarde te heersen ja.

En een kind wat door 2 mannen of 2 vrouwen op word gevoed leidt psychische schade?

Het moge duidelijk zijn, de psychische schade die men oploopt met een gedachte gang, gerelateerd aan een religieuze overtuiging ten opzichte van de norm die hier in het westen geld. Dat die mensen nog durven te claimen dat zij hier ook "thuishoren".....
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_170240950
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 april 2017 17:17 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Mijn ogen. Wat een idioterie.

Het is het doel van iedere moslim zich te vermedigvuldigen en over de aarde te heersen ja.
En de rest van de mensheid moet elkaar in de kont neuken? Hoezo onderscheid maken op basis van religie?
pi_170241926
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 april 2017 17:18 schreef vaduz het volgende:

[..]

En de rest van de mensheid moet elkaar in de kont neuken? Hoezo onderscheid maken op basis van religie?
De rest van de mensheid "moet" helemaal niks. 1 van de voornaamste punten waarin de islam zich onderscheid ten opzichte van de rest van de mensheid.

Ook typerend; dus de rest van de mensheid neukt elkaar dan maar in de kont. Aldus jouw opvatting.

De bevolkingsgroep die het onderscheid wat betreft religie het hardst initieert op deze planeet is zonder twijfel die, die zichzelf de islam noemt.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_170242059
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 april 2017 17:53 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

De rest van de mensheid "moet" helemaal niks.
Oh ze moeten dus helemaal niks doen. Vreemd toch dat volken uitsterven als ze zich niet voortplanten.
quote:
Ook typerend; dus de rest van de mensheid neukt elkaar dan maar in de kont. Aldus jouw opvatting.
Niet mijn opvatting (ik pleit daar zeker niet voor), een conclusie van jouw opvatting dat niet-moslims een ander primair levensdoel als moslims zouden hebben. Alsof moslims en niet-moslims in een ander universum leven. Alsof jij kunt spreken voor alle niet-moslims.
pi_170245824
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 april 2017 16:28 schreef Ivo1985 het volgende:

[..]

Als je de seksuele daad zelf bedoeld: die is geheel natuurlijk en komt bij nagenoeg alle diersoorten voor.

En als je dat schadelijk vind, heb je vooral zelf grote psychische beschadigingen.
De homo's en degene die de homo's verdedigen zijn degene die grote psychische beschadigingen hebben. Alsof het leuk is om slechts te kunnen spreken met individuen welke alleen maar feesten willen en onzin verkondigen. We hebben tegenwoordig teveel van die mooie grote debielen.
pi_170246334
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 april 2017 17:59 schreef vaduz het volgende:

[..]

Oh ze moeten dus helemaal niks doen. Vreemd toch dat volken uitsterven als ze zich niet voortplanten.
Volken sterven uit door homo's? :D
pi_170246354
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 april 2017 20:32 schreef torentje het volgende:

[..]

De homo's en degene die de homo's verdedigen zijn degene die grote psychische beschadigingen hebben.
Wow.
pi_170250111
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 april 2017 16:34 schreef vaduz het volgende:

[..]

Alles behalve.

[..]

:') Ten eerste onjuist, ten tweede mensen zijn geen dieren, dus heeft verder geen enkel belang.
Je ontkent zaken die al lang en breed wetenschappelijk zijn bewezen. Heb je toevallig psychische hulp nodig? Je hebt duidelijk zeer ernstige schade oplopen door blootstelling aan een sprookjesboek genaamd Koran.
pi_170250670
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 april 2017 14:57 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Van een bijstandsuitkering krijg je geen rugklachten hoor..
Als je niet verder kijkt dan je eigen vooroordelen, dan zul je leven in een voorspelbare maar saaie wereld.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
pi_170250694
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 april 2017 11:14 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Maar er zal vast wel iemand ook een autochtoon kennen of zijn die zijn rug gesloopt heeft tijdens het sjouwen van kisten, dit zegt dus niet zoveel over of dit het werk is wat autochtonen niet willen doen, noch valt dit te extrapoleren naar de gehele groep allochtonen waarover ik sprak.
Die gastarbeiders waren denk ik niet hier naar toe gehaald om de boekhouding van bedrijven te doen. Dat was toch echt vooral voor laaggeschoold fysiek werk.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
pi_170250729
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 april 2017 21:56 schreef WodanIsGroot het volgende:

[..]

Ze kwamen vooral in de jaren negentig... Verzorgingsstaat is ook kut tegenwoordig vergeleken met de jaren negentig...
Ik snap niet helemaal wat je daar mee bedoeld: in de jaren 90 waren er vooral veel vluchtelingen uit Joegoslavië enzo die hier naartoe kwamen. Dat waren geen gastarbeiders.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
pi_170250918
quote:
5s.gif Op zaterdag 15 april 2017 23:47 schreef NgInE het volgende:

[..]

Ik snap niet helemaal wat je daar mee bedoeld: in de jaren 90 waren er vooral veel vluchtelingen uit Joegoslavië enzo die hier naartoe kwamen. Dat waren geen gastarbeiders.
Omdat jij schijnbaar niks 'onderzoekt' maar alles op je onderbuik doet. Het is in elk topic hetzelfde.

Bullshit argumentatie van je.
De 'rechtse partijen' hebben 22.000 in totaal binnen gehaald. Lage cijfers die we tegenwoordig al per jaar dik overschrijden qua vreemdelingen immigratie.

"
De eerste generatie Marokkanen is in de jaren zestig en zeventig van de 20ste eeuw als gastarbeider en als gevolg van de daaropvolgende gezinshereniging naar Nederland gekomen. De werving van Marokkaanse gastarbeiders werd beëindigd in 1973. Op dat moment waren er ongeveer 22.000 Marokkanen in Nederland. Ondanks het feit dat er niet meer geworven werd en het de bedoeling was dat de gastarbeiders terugkeerden naar het land van herkomst, nam het aantal migranten alleen maar toe. In 1980 telde Nederland 72.000 Marokkanen, in 1990 168.000 en in 2008 335.127. Van gastarbeiders was toen al lang geen sprake meer.[3] Van de 335.127 Marokkanen in Nederland is dus ongeveer 6,5% ooit als gastarbeider het land binnengekomen. In de jaren negentig van de 20ste eeuw was de gezinshereniging nagenoeg voltooid. Marokkanen die daarna het land binnenkwamen, kwamen meestal als huwelijksmigrant. De verdubbeling van het aantal Marokkanen tussen 1990 en 2008 komt echter niet alleen door huwelijksmigratie, maar ook door het hoge geboortecijfer. Ongeveer 47% van de Marokkanen die in 2008 in Nederland woonden, is in Nederland geboren.
"
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Marokkanen_in_Nederland

Ik kan slechts gissen waarom jij het steeds denkt te moeten opnemen voor moslims en andere allochtonen door feiten te verzinnen, maar je doet het geen goed door je verdediging steeds op je gevoel te baseren. Heel vervelend want het komt wat moedwillig over.

[ Bericht 1% gewijzigd door WodanIsGroot op 16-04-2017 01:00:19 ]
pi_170251586
quote:
3s.gif Op zaterdag 15 april 2017 23:44 schreef NgInE het volgende:

[..]

Als je niet verder kijkt dan je eigen vooroordelen, dan zul je leven in een voorspelbare maar saaie wereld.
Och, ik overdrijf een beetje:

http://nieuws.tpo.nl/2016(...)-bijstand-cbs-topic/

Maar hier is het aardig samengevat. Allochtonen zitten ca 5x zo vaak in de bijstand tov autochtonen (relatief). Ca de helft van de bijstandsuitkeringen in NL worden gegeven aan niet-westerse allochtonen.

Ongetwijfeld zijn dit heel zielige mensen die geholpen moeten worden, want ze zitten in deze situatie door discriminatie en gebrek aan kansen....
Whatever...
pi_170253539
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 april 2017 20:52 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Volken sterven uit door homo's? :D
Jazeker, want de mooie homo's pikken het beste voedsel bij elkaar voor hun dagelijkse feesten, waardoor de kruimeldiefjes te weinig goed voedsel hebben. Laatsten kunnen zich dus moeilijk voortplanten met een lege zak.
pi_170253713
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 07:02 schreef torentje het volgende:

[..]

Jazeker, want de mooie homo's pikken het beste voedsel bij elkaar voor hun dagelijkse feesten, waardoor de kruimeldiefjes te weinig goed voedsel hebben. Laatsten kunnen zich dus moeilijk voortplanten met een lege zak.
Waar heb je het nou helemaal over? Zit er nog drugs in je gestel van gisterenavond?
pi_170253723
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 08:18 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Waar heb je het nou helemaal over? Zit er nog drugs in je gestel van gisterenavond?
Wat snap je niet.?
  zondag 16 april 2017 @ 08:21:35 #116
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_170253730
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 00:35 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Och, ik overdrijf een beetje:

http://nieuws.tpo.nl/2016(...)-bijstand-cbs-topic/

Maar hier is het aardig samengevat. Allochtonen zitten ca 5x zo vaak in de bijstand tov autochtonen (relatief). Ca de helft van de bijstandsuitkeringen in NL worden gegeven aan niet-westerse allochtonen.

Ongetwijfeld zijn dit heel zielige mensen die geholpen moeten worden, want ze zitten in deze situatie door discriminatie en gebrek aan kansen....
We kunnen ze ook niet helpen, maar per saldo kost dat ons waarschijnlijk meer. Zeker als je ook sociaal en cultureel kapitaal meetelt.
pi_170253747
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 00:35 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Och, ik overdrijf een beetje:

http://nieuws.tpo.nl/2016(...)-bijstand-cbs-topic/

Maar hier is het aardig samengevat. Allochtonen zitten ca 5x zo vaak in de bijstand tov autochtonen (relatief). Ca de helft van de bijstandsuitkeringen in NL worden gegeven aan niet-westerse allochtonen.

Ongetwijfeld zijn dit heel zielige mensen die geholpen moeten worden, want ze zitten in deze situatie door discriminatie en gebrek aan kansen....
Voormalig asielzoekers hebben in hun beginjaren in dit land inderdaad weinig kans op een baan. Of wil je dat ontkennen? We willen niet dat Afghanen, Somaliers en Syriërs op straat gaan bedelen voor voedsel.

Verder is het een feit dat allochtonen relatief gezien harder door de crisis zijn geraakt dan autochtonen en dat ook de werkloosheid onder afgestudeerde allochtone jongeren hoger is. Hun baankansen zijn simpelweg minder. Ik laat in het midden waardoor dat komt, maar simpel feiten ophoesten zonder enige context is in dit soort discussies compleet nutteloos. We kunnen het namelijk ook hebben over de talloze onderzoeken over discriminatie bij sollicitatie.

[ Bericht 7% gewijzigd door Mutant01 op 16-04-2017 08:36:47 ]
Allah Al Watan Al Malik
pi_170253807
Editknop op phone fail..
Allah Al Watan Al Malik
  zondag 16 april 2017 @ 08:38:40 #119
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_170253835
quote:
1s.gif Op zondag 16 april 2017 08:24 schreef Mutant01 het volgende:
We kunnen het namelijk ook hebben over de talloze onderzoeken over discriminatie bij sollicitatie.

Neem je daarin ook de leeftijdsdiscriminatie onder autochtonen mee?
pi_170253865
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 april 2017 17:17 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Mijn ogen. Wat een idioterie.

Het is het doel van iedere moslim zich te vermedigvuldigen en over de aarde te heersen ja.
Wat een text. De ene mongool probeert met debiele teksten de andere mongoolte overtuigen dat hij ongelijk heeft. Wat een niveau weer dit subforum. De tering..
Allah Al Watan Al Malik
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')