abonnement Unibet Coolblue
  zondag 16 april 2017 @ 15:57:14 #151
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_170260320
quote:
1s.gif Op zondag 16 april 2017 14:53 schreef 3rr0r het volgende:

[..]

Kerel... cheer up. Waarom zo zuur en om iets lolligs bedoeld zo gepikeerd? Ben je zelf 1.60 en heb je een minderwaardigheidscomplex dat je er zo mee zit dat ik hem midget noemde? In ander nieuws, water is nat. Of ben ik dan denigrerend richting water bezig? Of moet ik eerst zelf een pro MMA vechter zijn eer ik iets (grappends) mag zeggen over ze, en anders alleen eerbiedig mag zijn en voeten kussen?
Ah, het makkelijke "it's just a prank bro"-excuus als je op je gedrag aangesproken wordt :') Het feit dat je de vergelijking trekt met jouw denigrerende opmerkingen en "water is nat", geeft wel goed weer op welk niveau jij redeneert. Je impliceert hiermee dus dat iedereen van 1.60 een dwerg is, en dat dat net zo hard een feit is als dat water nat is. Vergeet het feit dat de maximale lengte om te voldoen aan de klassificatie van een dwerg 1.45m is. Nee, 3rr0r maakt "gekscherend" een "grap" - en herhaalt deze vervolgens keer op keer, en water is nat, dus alle medische conventies moeten op de schop.

En nee, ik zeg nergens dat je alleen maar eerbiedig moet zijn en zijn voeten moet kussen. Maar jouw opmerking was de eerste keer al achterhaald. Dat je er vervolgens op blijft hameren, maakt je alleen maar een bijzonder triest persoon, die er blijkbaar voldoening uit haalt denigrerend te doen over anderen (die een stuk succesvoller zijn dan jij waarschijnlijk bent).

Zal wel overcompensatie zijn voor je eigen onzekerheid..
  zondag 16 april 2017 @ 16:07:54 #152
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_170260545
Bedankt Hans.
pi_170260819
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 15:57 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Ah, het makkelijke "it's just a prank bro"-excuus als je op je gedrag aangesproken wordt :') Het feit dat je de vergelijking trekt met jouw denigrerende opmerkingen en "water is nat", geeft wel goed weer op welk niveau jij redeneert. Je impliceert hiermee dus dat iedereen van 1.60 een dwerg is, en dat dat net zo hard een feit is als dat water nat is. Vergeet het feit dat de maximale lengte om te voldoen aan de klassificatie van een dwerg 1.45m is. Nee, 3rr0r maakt "gekscherend" een "grap" - en herhaalt deze vervolgens keer op keer, en water is nat, dus alle medische conventies moeten op de schop.

En nee, ik zeg nergens dat je alleen maar eerbiedig moet zijn en zijn voeten moet kussen. Maar jouw opmerking was de eerste keer al achterhaald. Dat je er vervolgens op blijft hameren, maakt je alleen maar een bijzonder triest persoon, die er blijkbaar voldoening uit haalt denigrerend te doen over anderen (die een stuk succesvoller zijn dan jij waarschijnlijk bent).

Zal wel overcompensatie zijn voor je eigen onzekerheid..
Stel je niet zo aan man met al je aannames, koppigheid in je oordeel over mij en pretentieus gedoe. Of je bent aan het trollen. Hoe dan ook, fijne Pasen.
  zondag 16 april 2017 @ 16:25:22 #154
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_170261135
quote:
1s.gif Op zondag 16 april 2017 16:15 schreef 3rr0r het volgende:

[..]

Stel je niet zo aan man met al je aannames, koppigheid in je oordeel over mij en pretentieus gedoe. Of je bent aan het trollen. Hoe dan ook, fijne Pasen.
Wat is er pretentieus aan een denigrerende loser wijzen op zijn gedrag?
  zondag 16 april 2017 @ 17:19:36 #155
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_170262850
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 16:25 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Wat is er pretentieus aan een denigrerende loser wijzen op zijn gedrag?
komt omdat zijn meisjes techniek (het is een grap) niet werkte dus moest het over die boeg.
  zondag 16 april 2017 @ 18:11:42 #156
211937 escalatie
in ... 3..., 2..., 1...
pi_170264516
Damn, Whittaker bewijst nu echt dat hij de real deal is. Met zijn snelheid en bewegelijkheid is hij gewoon een kanshebber voor de titel. Ook zijn TDD was indrukwekkend. Dat was een onderdeel waar ik twijfels over had, maar na dit optreden niet meer. Deze jongen kan alleen maar veel beter worden op zijn leeftijd.

Ik schat hem ook hoger in dan Moussasi, die toch vaak wat te statisch is en daardoor een makkelijk doelwit voor takedowns. Weidman had het te makkelijk met hem. Maar ja, eerst afwachten of Moussasi gaat verlengen.

DJ was DJ, zijn dominantie verraste mij niet. Hij staat een straatlengte voor op de anderen. Misschien dat Garbrandt echt een keer een klasse lager gaat vechten en dat kan dan een leuke pot worden.
  zondag 16 april 2017 @ 18:23:15 #157
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_170264834
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 18:11 schreef escalatie het volgende:
Damn, Whittaker bewijst nu echt dat hij de real deal is. Met zijn snelheid en bewegelijkheid is hij gewoon een kanshebber voor de titel. Ook zijn TDD was indrukwekkend. Dat was een onderdeel waar ik twijfels over had, maar na dit optreden niet meer. Deze jongen kan alleen maar veel beter worden op zijn leeftijd.

Ik schat hem ook hoger in dan Moussasi, die toch vaak wat te statisch is en daardoor een makkelijk doelwit voor takedowns. Weidman had het te makkelijk met hem. Maar ja, eerst afwachten of Moussasi gaat verlengen.

DJ was DJ, zijn dominantie verraste mij niet. Hij staat een straatlengte voor op de anderen. Misschien dat Garbrandt echt een keer een klasse lager gaat vechten en dat kan dan een leuke pot worden.
of dj gaat omhoog voor de uitdaging
pi_170265095
Johnson krijgt z'n acht belts. _O_


Apart hoe Megan de rivaal van haar vriend (of inmiddels man?) zo kan interviewen.


quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 18:11 schreef escalatie het volgende:
Damn, Whittaker bewijst nu echt dat hij de real deal is. Met zijn snelheid en bewegelijkheid is hij gewoon een kanshebber voor de titel. Ook zijn TDD was indrukwekkend. Dat was een onderdeel waar ik twijfels over had, maar na dit optreden niet meer. Deze jongen kan alleen maar veel beter worden op zijn leeftijd.

Ik schat hem ook hoger in dan Moussasi, die toch vaak wat te statisch is en daardoor een makkelijk doelwit voor takedowns. Weidman had het te makkelijk met hem. Maar ja, eerst afwachten of Moussasi gaat verlengen.
BJJ is gewoon weer eens overrated ben wel benieuwd hoe Whittaker het tegen een worstelaar doet. Maar ja die hele divisie ligt op z'n gat door dat titelgevecht waarvoor nog geen datum is. :')
  zondag 16 april 2017 @ 18:34:15 #159
211937 escalatie
in ... 3..., 2..., 1...
pi_170265154
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 18:23 schreef THEFXR het volgende:

[..]

of dj gaat omhoog voor de uitdaging
Volgens mij gaf DJ eerder in interview aan voor een superfight minimaal 2 miljoen dollar te willen. Ik geef hem geen ongelijk, hij verdient geloof ik meer met zijn nevenactiviteiten dan met vechten. Nu domineert hij (als relatief kleine Flyweight) zonder al teveel schade te incasseren en in BW zijn de tegenstanders al een stuk groter dan hem.
  zondag 16 april 2017 @ 19:05:32 #160
211937 escalatie
in ... 3..., 2..., 1...
pi_170266040
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 18:32 schreef Nober het volgende:

[..]

BJJ is gewoon weer eens overrated ben wel benieuwd hoe Whittaker het tegen een worstelaar doet. Maar ja die hele divisie ligt op z'n gat door dat titelgevecht waarvoor nog geen datum is. :')
Mwoah, traditionele BJJ werkt inderdaad niet meer, maar BJJ zoals Jacare en Maia laten zien werkt prima. De afgelopen jaren heeft alleen Romero de TD's van Jacare fatsoenlijk kunnen stoppen. Dus ik blijf onder de indruk. Vergelijk maar eens met de laatste match van Moussasi tegen Jacare.

Worstelaars zullen waarschijnlijk wel eerder voor een single- of double leg gaan i.p.v. een clinch takedown zoals Jacare. Maar ik denk dat hij het menig worstelaar ook heel lastig gaat maken met zijn snelheid.
Maar inderdaad, de divisie ligt op zijn gat. Romero wacht op zijn shot. Rockhold wil liever model spelen of anders tegen Silva. Weidman moet zich eerst maar eens bewijzen tegen iemand lager op de rankings. Verder heb je geen topworstelaars in de top 10.
  zondag 16 april 2017 @ 19:56:46 #161
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_170267373
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 18:32 schreef Nober het volgende:
Johnson krijgt z'n acht belts. _O_


Apart hoe Megan de rivaal van haar vriend (of inmiddels man?) zo kan interviewen.


[..]

BJJ is gewoon weer eens overrated ben wel benieuwd hoe Whittaker het tegen een worstelaar doet. Maar ja die hele divisie ligt op z'n gat door dat titelgevecht waarvoor nog geen datum is. :')
en jij gelooft Dana :')
  zondag 16 april 2017 @ 20:49:30 #162
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_170271388
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 19:56 schreef THEFXR het volgende:

[..]

en jij gelooft Dana :')
dont believe his lies
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
pi_170271432
wittaker was wel impressive
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
pi_170274062
"hes better looking than Brian Stann"
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
pi_170286159

19:00 -- We'll recap the weekend that was in MMA.

19:25 -- UFC flyweight champion Demetrious Johnson will look back on his record-tying victory over Wilson Reis on Saturday night.

19:45 -- Rose Namajunas will recap her victory over Michelle Waterson Saturday night in Kansas City.

20:05 -- UFC commentator Todd Grisham will discuss going from WWE to ESPN to UFC.

20:25 -- Aljamain Sterling will talk about his victory over Augusto Mendes at UFC on FOX 24.

20:45 -- Cub Swanson will preview his UFC Fight Night Nashville main event against Artem Lobov this weekend.

21:05 -- Diego Sanchez will look ahead to his fight against Al Iaquinta Saturday night.

21:25 -- We'll answer your #themmahour questions on anything and everything going on in the MMA world. Hit us up on Twitter using that hashtag or leave a question in the comments section below.

22:10 -- Tom Duquesnoy will look back on his successful UFC debut on Saturday night.

[ Bericht 7% gewijzigd door Nober op 17-04-2017 17:43:38 ]
  maandag 17 april 2017 @ 17:10:07 #167
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_170287654
Rose Namajunas O+ _O_
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  maandag 17 april 2017 @ 18:05:19 #168
450342 irish.joe
selfie-koning in spé
pi_170288813
Rose moet weer lang haar nemen... <3
nec cito nec tarde
pi_170290217

GOAT accent in the world. _O_

quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 17:10 schreef Paxlie het volgende:
Rose Namajunas O+ _O_
Die en Sanchez, Duquesnoy sla ik over.

[ Bericht 19% gewijzigd door Nober op 17-04-2017 20:19:55 ]
  dinsdag 18 april 2017 @ 08:18:49 #170
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_170300158
Ook mooi om te zien hoe humble Whittaker blijft tijdens de post fight interview.
Ik zeg Whittaker vs. Mousasi dit jaar in Rotterdam. :Y
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
Casual MMA fan :')
  dinsdag 18 april 2017 @ 12:38:55 #171
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_170304120
Is whittaker overlooping Moose omdat hij wel van Jacare heeft gewonnen en zelfs gefinished?
pi_170304896
maar post-usada
is Bisping clean? altijd clean geweest? post-usada maakte Rockhold een zwak indruk tegen Bisping
idem dito Jacare vs Whittaker
Moose en Bisping hebben cardio
Zijn Moose, Whittaker en Bisping de future top3 van de middenklasse en stelt de rest post-usada helemaal niks meer voor?
Romero vraagteken natuurlijk.
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
  dinsdag 18 april 2017 @ 13:59:51 #173
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_170305885
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 13:06 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
maar post-usada
is Bisping clean? altijd clean geweest? post-usada maakte Rockhold een zwak indruk tegen Bisping
idem dito Jacare vs Whittaker
Moose en Bisping hebben cardio
Zijn Moose, Whittaker en Bisping de future top3 van de middenklasse en stelt de rest post-usada helemaal niks meer voor?
Romero vraagteken natuurlijk.
Het maakt niet zoveel uit, clean of niet. zolang je maar niet positief test.
Romero heeft nogal een dubieuze manager en spreekt geen/slecht engels, heeft niet veel social media volgers, iets waar de UFC naar kijkt want ze willen verdienen.
UFC/WME heeft laatst nog 100 miljoen geleend bovenop, de 1,5 miljard wat ze al hadden uitstaan van de koop vorige jaar.
Voorspeld niet goeds in mijn ogen iig.
pi_170311678
Meanwhile Lorenzo

we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
pi_170312865
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 12:38 schreef THEFXR het volgende:
Is whittaker overlooping Moose omdat hij wel van Jacare heeft gewonnen en zelfs gefinished?
Bobby Knuckles was wel indrukwekkender.
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')