abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_170204368
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2017 22:47 schreef sturmpie het volgende:

[..]

vertel eens iets over je huidige situatie, misschien kunnen we iets verlichten
Woon op dit moment in een speciale voorziening waar ik me het nut van kan inzien en zelfstandig wonen is ook maar zo lonely alone. Dan zie ik mezelf eerder op een bankje lekker een biertje drinken.
Als je geen excuses krijgt dan moet je hem maar jatten.
pi_170204372
Con:
Zwervers zijn bijna nergens welkom. Je vrienden en familie zitten echt niet te wachten op een uitvretend landlopertje dat elke keer een beroep op ze doet. Uiteindelijk schoppen ze je eruit en zal je noodgedwongen moeten integreren met de krankzinnige psychiatrische gevallen, de drugsverslaafden, alcoholisten en ander kansloos randvolk. Je kan misschien wel bij het leger des heils terecht maar ook lang niet altijd, en vaak moet je op straat slapen waar je beroofd, verkracht of bezeken wordt. Uitslapen kun je nooit meer en je moet constant op je hoede zijn. De politie jaagt je op, mensen bespugen je, je gaat stinken terwijl je nergens kan douchen, je vereenzaamt, je verandert in een cynische mysantroop, je raakt zwaar aan de drank of drugs om je ellende te vergeten, en in een koude kille winternacht pleur je ziek van ellende inelkaar waar je ergens in een naar pis stinkend steegje doodvriest. Niemand mist je.

Pro:
Nooit meer je kamer opruimen! *O*
pi_170204464
quote:
1s.gif Op donderdag 13 april 2017 22:57 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Hoezo heb je recht op een huis (als je niet werkt)?
Dat heeft iedereen met een minimuminkomen toch? Zolang je maar lang genoeg wacht.
Als je geen excuses krijgt dan moet je hem maar jatten.
pi_170204476
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2017 23:03 schreef Farenji het volgende:
Con:
Zwervers zijn bijna nergens welkom. Je vrienden en familie zitten echt niet te wachten op een uitvretend landlopertje dat elke keer een beroep op ze doet. Uiteindelijk schoppen ze je eruit en zal je noodgedwongen moeten integreren met de krankzinnige psychiatrische gevallen, de drugsverslaafden, alcoholisten en ander kansloos randvolk. Je kan misschien wel bij het leger des heils terecht maar ook lang niet altijd, en vaak moet je op straat slapen waar je beroofd, verkracht of bezeken wordt. Uitslapen kun je nooit meer en je moet constant op je hoede zijn. De politie jaagt je op, mensen bespugen je, je gaat stinken terwijl je nergens kan douchen, je vereenzaamt, je verandert in een cynische mysantroop, je raakt zwaar aan de drank of drugs om je ellende te vergeten, en in een koude kille winternacht pleur je ziek van ellende inelkaar waar je ergens in een naar pis stinkend steegje doodvriest. Niemand mist je.

Pro:
Nooit meer je kamer opruimen! *O*
Ik lol'de :@
Als je geen excuses krijgt dan moet je hem maar jatten.
pi_170204506
quote:
1s.gif Op donderdag 13 april 2017 23:05 schreef misterxvany het volgende:

[..]

Dat heeft iedereen met een minimuminkomen toch? Zolang je maar lang genoeg wacht.
Onzin. Wat draag jij bij aan de samenleving? Waarom zou je recht hebben op een huis? Onderdak misschien, maar een eigen huis? Nah.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  donderdag 13 april 2017 @ 23:07:58 #31
396386 sturmpie
for night & nature
pi_170204515
quote:
7s.gif Op donderdag 13 april 2017 23:03 schreef misterxvany het volgende:

[..]

Woon op dit moment in een speciale voorziening waar ik me het nut van kan inzien en zelfstandig wonen is ook maar zo lonely alone. Dan zie ik mezelf eerder op een bankje lekker een biertje drinken.
waar je 't nut wel of niet van inziet ?

ik heb ook een tijdje gewoond in 'n groepswoning/begeleid wonen. begeleiders zijn vaak dom en doen kut. ze hebben de meest simpele job en toch kutten, echt kut. sommige medebewoners waren soms ook echt kut. echt van die mentaal gestoorde die niet zelfstandig kunnen wonen omdat ze dan 'n muur gaan uitbreken met 'n hamer gewoon omdat 't kan. dus ja, misschien is jouw situatie ook niet direct de situatie waarin je lang wil blijven verkeren, maar als 't je lukt om kleine zelfstandige woning te huren, 't kan best goed bevallen als 't eenmaal zo ver is.
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
  donderdag 13 april 2017 @ 23:10:44 #32
460156 Anthonie24
ben een aardige jongen...
pi_170204593
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2017 23:03 schreef Farenji het volgende:

Pro:
Nooit meer je kamer opruimen! *O*
zo zie je maar weer...ieder nadeel heeft ook weer zijn voordeel. :')
...maar niet heus HAAAAAAA! _O-
pi_170206243
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2017 23:07 schreef sturmpie het volgende:

[..]

waar je 't nut wel of niet van inziet ?

ik heb ook een tijdje gewoond in 'n groepswoning/begeleid wonen. begeleiders zijn vaak dom en doen kut. ze hebben de meest simpele job en toch kutten, echt kut. sommige medebewoners waren soms ook echt kut. echt van die mentaal gestoorde die niet zelfstandig kunnen wonen omdat ze dan 'n muur gaan uitbreken met 'n hamer gewoon omdat 't kan. dus ja, misschien is jouw situatie ook niet direct de situatie waarin je lang wil blijven verkeren, maar als 't je lukt om kleine zelfstandige woning te huren, 't kan best goed bevallen als 't eenmaal zo ver is.
Ga jij maar eens in hun schoenen staan, kijken of je het dan nog zo'n 'simpele job' vindt..
  vrijdag 14 april 2017 @ 00:37:13 #34
396386 sturmpie
for night & nature
pi_170206513
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 april 2017 00:20 schreef madam-april het volgende:

[..]

Ga jij maar eens in hun schoenen staan, kijken of je het dan nog zo'n 'simpele job' vindt..
mijn ervaring was dat ze werkzaam zijn binnen de hulpverlening omdat ze zelf hulp nodig hebben. zo gedroegen ze zich ook. cliënten zijn bijzaak in hun ogen.

't is wel 'n leuke en makkelijke job in mijn ogen, ik heb tal van jobs gehad waar je echt hard moest werken, als je dan ziet dat werken in de hulpverlening zoiets is als "ouder zijn" al zijn ze soms jonger dan de cliënten met alle gevolgen van dien, toch 'n leuke job.
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
pi_170206614
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2017 00:37 schreef sturmpie het volgende:

[..]

mijn ervaring was dat ze werkzaam zijn binnen de hulpverlening omdat ze zelf hulp nodig hebben. zo gedroegen ze zich ook. cliënten zijn bijzaak in hun ogen.

't is wel 'n leuke en makkelijke job in mijn ogen, ik heb tal van jobs gehad waar je echt hard moest werken, als je dan ziet dat werken in de hulpverlening zoiets is als "ouder zijn" al zijn ze soms jonger dan de cliënten met alle gevolgen van dien, toch 'n leuke job.
Hoe oud ben je en wat was de reden dat je begeleidt woonde?
  vrijdag 14 april 2017 @ 00:46:50 #36
396386 sturmpie
for night & nature
pi_170206695
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 april 2017 00:43 schreef madam-april het volgende:

[..]

Hoe oud ben je en wat was de reden dat je begeleidt woonde?
bijna 40
de reden ga ik niet vermelden, té off-topic. ik woonde 1 jaar in de hulpverlening, van PAAZ naar Soteria naar groepswoning. ik woon gelukkig weer zelfstandig.
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
pi_170206848
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2017 00:46 schreef sturmpie het volgende:

[..]

bijna 40
de reden ga ik niet vermelden, té off-topic. ik woonde 1 jaar in de hulpverlening, van PAAZ naar Soteria naar groepswoning. ik woon gelukkig weer zelfstandig.
Je bent bijna 40 en je ziet nog steeds niet in dat die begeleiders een hele zware baan hebben?
  vrijdag 14 april 2017 @ 01:05:17 #38
396386 sturmpie
for night & nature
pi_170206985
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 april 2017 00:54 schreef madam-april het volgende:

[..]

Je bent bijna 40 en je ziet nog steeds niet in dat die begeleiders een hele zware baan hebben?
^O^
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
pi_170207202
quote:
1s.gif Op donderdag 13 april 2017 22:18 schreef misterxvany het volgende:

Ben (semi)serieus though. :7
Probeer het eens een maandje zou ik zeggen.
Of nog beter ruil met een zwerver.

Slotje
Hell To The Liars
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')