abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_170206976
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2017 00:25 schreef MakkieR het volgende:
Ik heb alleen genoten van Elske, de rest kon me echt niet boeien...
Mooie stem idd.
You know, you come from nothing
you're going back to nothing
what have you lost? Nothing!
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 14 april 2017 @ 01:08:17 #227
163650 Greys
pi_170207035
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2017 00:27 schreef MakkieR het volgende:

[..]

waar is het lavendelzakje?
Dat wordt de slotsong die hij op vleugel begeleidt.

^O^
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_170207329
Veldhuis was goed als verteller. Keer andere twist etc prima. Dissels was niet zo goed als De Munk of V Kooten maar prima wel.
pi_170207583
quote:
1s.gif Op donderdag 13 april 2017 22:18 schreef Greys het volgende:

[..]

Oke! Kippenvel bij deze, beloofd! Iedereen die ooit in the Passion me gaat doen moet dit even kijken, zo moet het. O+

Ik kreeg ineens een enorme waardering voor Danny :D
Danny vind ik een vd allerbeste zangers die we hebben. Kan enorm hoog/laag, heeft echt een strot niet normaal voor zon klein kereltje.
pi_170207630
Trouwens John Kraaijkamp _O_
  vrijdag 14 april 2017 @ 06:28:47 #231
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_170207979
Ik vond het mooi.
Eigenlijk was Veldhuis nog de grootste tegenvaller. Net iets te vaak over het randje, puur om een paar een glimlachen te scoren.
En van Velzen werd eigenlijk overschaduwd door Jezus en Petrus. Vocaal dan.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  vrijdag 14 april 2017 @ 07:37:31 #232
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_170208184
Het was niet de beste editie (Groningen en Rotterdam <3) maar ik vond het fijn dat ze een keer een paar kleine aanpassingen deden. Daarbij was niemand slecht in mijn opinie. Veldhuis vond ik eigenlijk wel fijn als verteller en ook de verslaggever was beter dan de voorgangers. De enige echte tegenvaller was de muziek, die was soms zo hard dat ik de zangers amper hoorde.
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 14 april 2017 @ 08:03:16 #233
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_170208320
1 PASSION NPO1 3.075.000
  vrijdag 14 april 2017 @ 10:11:34 #234
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_170209828
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 april 2017 01:08 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat wordt de slotsong die hij op vleugel begeleidt.

^O^

deze is dan ook een mooi liedje van dezelfde artiest Marillion :)
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 14 april 2017 @ 10:16:25 #235
163650 Greys
pi_170209906
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2017 02:16 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Danny vind ik een vd allerbeste zangers die we hebben. Kan enorm hoog/laag, heeft echt een strot niet normaal voor zon klein kereltje.
Hij speelde ook zo lekker, het juiste kalm/intens op de goede momenten. Goede chemie met Luske.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 14 april 2017 @ 10:25:06 #237
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_170210039
niet de beste Passion die ik heb gezien, maar het was niet slecht :)
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
pi_170210092
En mensen van buiten Leeuwarden, hebben jullie nu intresse gekregen om in 2018 naar cultuur hoofdstad Leeuwarden te gaan?

Om één of andere reden verwacht de gemeente dat dat een hit gaat worden, deze passion was daar dan ook reclame voor.
pi_170210867
mm ik vond juist Dwight een hele goede Jezus dit keer. Mijn favoriet was toch wel die met Jim de Groot. Het commentaar van de verteller vond ik tenenkrommend en heb daarom na een half uur maar doorgezapt.
pi_170212012
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 april 2017 10:28 schreef WodanIsGroot het volgende:
En mensen van buiten Leeuwarden, hebben jullie nu intresse gekregen om in 2018 naar cultuur hoofdstad Leeuwarden te gaan?

Om één of andere reden verwacht de gemeente dat dat een hit gaat worden, deze passion was daar dan ook reclame voor.
Denk dat er maar heel weinig Nederlanders ooit de behoefte hebben om sowieso naar Friesland te gaan. En waarom zou je opeens wel naar Leeuwarden gaan omdat het 'cultuurhoofdstad' is? Wat mag dat dan wel niet betekenen? Een paar openlucht activiteiten/festivals extra ofzo?
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  vrijdag 14 april 2017 @ 13:01:04 #241
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_170212896
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 april 2017 10:28 schreef WodanIsGroot het volgende:
En mensen van buiten Leeuwarden, hebben jullie nu intresse gekregen om in 2018 naar cultuur hoofdstad Leeuwarden te gaan?

Om één of andere reden verwacht de gemeente dat dat een hit gaat worden, deze passion was daar dan ook reclame voor.
Nee, geen moment. Het enige wat ik me van de omgeving specifiek herinner was dat ze op een gegeven moment in het Cambuur stadion waren. Maar verder.....

Ik kan me ook voorstellen dat je als Fries kijkend op een gegeven moment ook moet hebben gedacht... gaan ze nu weer in het Fries praten / zingen?
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  vrijdag 14 april 2017 @ 13:05:56 #242
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_170212993
Ik vond dit echt het beste passionmoment ooit:
Wel uit de Amerikaanse passion, maar dit is wat ik altijd hoop van de Nederlandse versie.
  vrijdag 14 april 2017 @ 14:14:03 #243
340107 PjotterFRL
Hatseflats!
pi_170214399
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 april 2017 12:22 schreef RipCity het volgende:

[..]

Denk dat er maar heel weinig Nederlanders ooit de behoefte hebben om sowieso naar Friesland te gaan. En waarom zou je opeens wel naar Leeuwarden gaan omdat het 'cultuurhoofdstad' is? Wat mag dat dan wel niet betekenen? Een paar openlucht activiteiten/festivals extra ofzo?
Haha, was het maar zo. Dat was een stuk goedkoper geweest.
Hier gaan vele tientallen miljoenen in om als één grote marketingstunt. De bedoeling is dat vele tienduizenden toeristen uit de hele wereld naar Friesland komen in 2018. Probleem alleen is dat er totaal geen hotelcapaciteit voor is.. in de zomer zit Friesland al vol met Duitse en Nederlandse toeristen. _O-
pi_170216295
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2017 13:01 schreef avotar het volgende:

[..]

Nee, geen moment. Het enige wat ik me van de omgeving specifiek herinner was dat ze op een gegeven moment in het Cambuur stadion waren. Maar verder.....

Ik kan me ook voorstellen dat je als Fries kijkend op een gegeven moment ook moet hebben gedacht... gaan ze nu weer in het Fries praten / zingen?
Dat Fries praten en zingen vond ik juist wel leuk ( ze zitten immers in Friesland ) , maakte het enigszins origineel. Anders krijg je toch weer de zoveelste Passion met allemaal afgezaagde liedjes die niemand kent. Bovendien vond ik die Friese liedjes ook wel passen in het verhaal. Dus echt geforceerd was het niet.
  zaterdag 15 april 2017 @ 01:09:54 #245
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_170230507
quote:
1s.gif Op donderdag 13 april 2017 23:10 schreef Greys het volgende:
Maar nee, eerst 2012 :+
Ok, je hebt niets te veel gezegd. O+

Net 2012 show gekeken en het was alles wat ik gehoopt had. Meerdere keren kippenvel en twee keer tranen in mijn ogen. Met als hoogtepunt het duet van Charly en Danny. _O_
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 15 april 2017 @ 09:36:41 #246
163650 Greys
pi_170232597
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 april 2017 01:09 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Ok, je hebt niets te veel gezegd. O+

Net 2012 show gekeken en het was alles wat ik gehoopt had. Meerdere keren kippenvel en twee keer tranen in mijn ogen. Met als hoogtepunt het duet van Charly en Danny. _O_
Heel andere beleving van het geheel dan hè, als het allemaal zo belachelijk goed is. O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 15 april 2017 @ 11:35:16 #247
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_170234161
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 april 2017 09:36 schreef Greys het volgende:

[..]

Heel andere beleving van het geheel dan hè, als het allemaal zo belachelijk goed is. O+
Zeker.
Ik hoop dat ze van dit jaar geleerd hebben en er volgend jaar weer vol voor gaan.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 23 januari 2018 @ 10:32:07 #248
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_176689973
Over 2 maandjes gaan we weer! Dit keer in de bijlmer :D

quote:
The Passion 2018 gaat naar De Bijlmer
De achtste editie van The Passion vindt op 29 maart 2018 plaats in Amsterdam Zuidoost. Dit stadsdeel, dat in 2018 vijftig jaar bestaat, is in al zijn veelzijdigheid bij uitstek geschikt om als decor te dienen voor de eigentijdse muzikale vertolking van het verhaal over het lijden en sterven van Jezus. Een rauw, maar troostrijk verhaal tegen de achtergrond van een wijk die bekend is met verdriet en tegenslag, maar ook met wederopbouw en veerkracht. Dit jaar heeft The Passion het thema ‘ik zie jou’.

Stadsdeelvoorzitter Muriël Dalgliesh van Amsterdam Zuidoost: “Dit jaar staan we uitgebreid stil bij het 50-jarig bestaan van dit bijzondere stukje Amsterdam. The Passion is voor ons een van de hoogtepunten van deze viering. Zuidoost bruist en leeft, is een broedplaats voor talent en is volop in ontwikkeling. Wij zijn er trots op om dat via The Passion met Nederland te delen.”

Ik zie jou
The Passion staat dit jaar in het teken van het thema ‘ik zie jou’. In onze dichtbevolkte hoofdstad waar mensen naast elkaar, maar vaak ook langs elkaar heen leven, wil The Passion dit jaar een verhaal brengen dat gaat over omzien naar elkaar.

Arjan Lock, directeur van de EO: “De Bijlmer is één van de verrassendste buurten van Nederland. Zo zijn er maar liefst 150 kerken in dit stadsdeel te vinden. Ook dit jaar werken we samen met de lokale kerken om met het verhaal van het leven, lijden en sterven van Jezus aan zoveel mogelijk mensen te vertellen. Hij ging tenslotte voorbij aan vooroordelen en zorgde dat mensen zich gezien voelen. Die boodschap zetten we dit jaar centraal.”

KRO-NCRV directeur Yvonne de Haan: “Dat we het eeuwenoude paasverhaal dit jaar samen gaan beleven in De Bijlmer kan met recht een hoogtepunt genoemd worden. Nooit eerder vertelden we het verhaal van The Passion vanaf een plek met zo’n gemêleerde bevolking: de Bijlmer, waar maar liefst 130 verschillende nationaliteiten samenkomen. The Passion 2018 staat voor diversiteit en verbinding”.

The Passion wordt mede mogelijk gemaakt door de Protestantse Kerk in Nederland, het Leger des Heils en Amsterdam Zuidoost. Met onder andere Kansfonds is het gesprek nog gaande over hun deelname. The Passion wordt in opdracht van de EO en KRO-NCRV geproduceerd door Eye2Eye Media
.https://www.thepassion.nl(...)018-naar-de-bijlmer/
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 28 maart 2018 @ 07:07:39 #249
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_178140693
Morgen!~

quote:
https://s.parool.nl/s-a4583568/
The Passion leeft al volop onder de bewoners van Zuidoost. Het stadsdeel verwacht donderdag minimaal 20.000 bezoekers te verwelkomen op de ArenA Boulevard.

DOOR: ANP 25 MAART 2018, 08:53
"Heel de Bijlmer praat over het evenement. We kijken er echt naar uit," zegt stadsdeelvoorzitter Muriël Dalgliesh.

"We hebben navraag gedaan bij andere steden waar we op kunnen rekenen," zegt Dalgliesh. Met de Johan Cruijff ArenA, de Ziggo Dome en AFAS Live in hetzelfde gebied heeft de gemeente de veiligheid op orde, zegt ze. "We zijn gewend aan grote evenementen in ArenAPoort. In samenwerking met de veiligheidspartners zorgen we dat de veiligheid optimaal gegarandeerd wordt."

Ideaal decor
Dalgliesh noemt de Bijlmer een ideaal decor voor de jaarlijkse muzikale vertolking van het lijdensverhaal van Jezus. "We hebben 150 geloofsgemeenschappen, behoorlijk wat. Ze hebben een rol gespeeld bij de voorbereiding. Dat maakt dat iedereen hoge verwachtingen heeft en een groot spektakel verwacht. We zijn echt trots. We kunnen niet wachten."

Heel de Bijlmer praat over het evenement

Muriël Dalgliesh
De stadsdeelvoorzitter benadrukt dat de zeventig leden tellende cast grotendeels uit eigen inwoners bestaat, want 47 leden zijn in het stadsdeel opgegroeid of wonen er nog. Onder hen hoofdrolspeelster Graziëlla Hunsel, verteller Noraly Beyer en de koorleden.

Extra speciaal
Dat de Bijlmer vijftig jaar bestaat maakt het extra speciaal. Het organiseren van The Passion is een van de hoogtepunten van de viering van dit jubileum. In november is het vijftig jaar geleden dat de eerste bewoners in de Bijlmer de sleutel van hun nieuwe huis kregen.

Het thema van The Passion is dit jaar 'ik zie jou'. Dalgliesh vindt het thema goed passen bij Zuidoost, waar 130 verschillende culturen samenleven. "We zien elkaar in de Bijlmer en zijn er voor elkaar. Dat zorgt voor de verbinding die mensen met elkaar hebben. Diversiteit leidt tot verbinding."

The Passion wordt op Witte Donderdag 29 maart om 20.30 uur uitgezonden op NPO 1 en Radio 2. Vorig jaar trok de gezamenlijke uitzending van de EO en de KRO-NCRV 3 miljoen kijkers.

Hoofdrollen zijn er dit jaar voor Tommie Christiaan in de rol van Jezus en Glennis Grace als Maria. Jeangu Macrooy en rapper Brainpower kruipen in de huid van de discipelen Judas en Petrus.
https://www.parool.nl/ams(...)he-passion~a4583568/
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 28 maart 2018 @ 07:10:54 #250
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_178140703
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')