abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
  donderdag 13 april 2017 @ 18:45:00 #1
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_170195144
Dit is ht topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken.
Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je eventueel ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.

De deelnemers van WOHTS

SPOILER: Deadly_Kiss
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: SilverSjoiis
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Wolken
SPOILER: Peacefulll
SPOILER: Evilaurian
SPOILER: Whiteflower18
SPOILER: Missladybug
SPOILER: Debsterr
SPOILER: Memoru
SPOILER: Philomijn
SPOILER: DonnaRush
SPOILER: Kirb
SPOILER: coccinelle
SPOILER: BellaaElisa
SPOILER: stippelrientje
SPOILER: OlivialsTaken
Gegevens worden aangepast op verzoek. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PM'etje.

Afgelopen topic hebben wij deze user(s) uitgezwaaid op weg naar Z&G O+
- Krisvc
- Pannenkoekenmix

Handige links:
Foliumzuur
ZwangerWijzer
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)
SPOILER: Zwangerschapsmultivitaminen:

[ Bericht 3% gewijzigd door Stormqueen op 01-05-2017 13:17:16 ]
Love Varnish mijn blog! | Varnish
  donderdag 13 april 2017 @ 18:46:10 #2
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_170195167
Ik blijf nog een tijdje hangen hier. Zojuist ongesteld geworden.
pi_170195249
Ahhhh nee Debsterr, wat kuuhuuuttt! :*

Kan jij of iemand anders mij aanpassen in de OP?
27 jaar, miskraam in maart 2017, kindje #1
pi_170195262
En DevilsAndDust zit ook in Z&G toch?
pi_170196032
Dat is balen Debsterr. -O-
Relativeer, adem in, adem uit en luister niet naar het geluid!
pi_170199274
Ah nee Debster! Dikke :* voor jou!
pi_170199545
Wat zonde Debsterr, Lekker aan de chocolade! :* O+
pi_170200899
Debsterr wat rot :*!!
pi_170202627
Wat rot debster!!

Ik moet nog even t vorige topic bijlezen.
pi_170202637
Kutzooi Debsterr :* Knuffel voor jou.
pi_170205137
Ik heb de stap gezet om mijzelf om te scholen tot kraamverzorgster. Heb er zoveel zin in!
pi_170209052
Ik blijf ook nog even hangen Debsterr :'( Ik werd vanochtend wakker in een bloedbad.
pi_170209062
Ahnee, wat is dit toch wat steeds. Echt ronduit k.ut Peace, ondanks dat je al het gevoel had dat je menstruatie eraan zat te komen. :*
pi_170209333
Jemig Peace :* dikke knuffel voor jou.

Stippel, ik stond er ook van te kijken! Zie zelf eigenlijk niks, pas toen hij me erop wees zag ik wel "iets". Maar ik maak me geen zorgen verder eigenlijk. Schijnt best wel veel voor te komen en mijn TSH waarde was begin december nog goed. Keertje extra bloed prikken kan geen kwaad.
  vrijdag 14 april 2017 @ 10:44:56 #15
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_170210327
Thanks lieve meiden :* ik had er best een goed gevoel bij deze ronde maar voor mijn 30e mama worden is nu officieel afgeschreven *slik*. En ik was niet eens PMSerrig en die chocolade boeide me ook al niet deze week :(. Hoe je jezelf voor de gek kunt houden... Nu maar weer even genieten van een lekker wijntje. Volgend weekend paar dagen met m'n beste vriendin naar Den Haag en verder denk ik even een ronde niet te bewust proberen bezig te gaan. Heb een break nodig merk ik.

Peace, meh, ook een dikke knuffel voor jou :* ook nog eens zo wakker worden is helemaal klote!
pi_170211058
Peacefull :* Wat balen weer!
pi_170216753
Knuffel voor jou Peacefull :* !
pi_170231755
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2017 09:45 schreef Kirb het volgende:
Jemig Peace :* dikke knuffel voor jou.

Stippel, ik stond er ook van te kijken! Zie zelf eigenlijk niks, pas toen hij me erop wees zag ik wel "iets". Maar ik maak me geen zorgen verder eigenlijk. Schijnt best wel veel voor te komen en mijn TSH waarde was begin december nog goed. Keertje extra bloed prikken kan geen kwaad.
dat kan idd geen kwaad :)
Schudden voor gebruik
pi_170231756
Sucks peace en debster!
Schudden voor gebruik
pi_170253518
Ah dames wat klote. :( Wat een rollarcoaster is het toch... Ik kan niks dan alleen maar zeggen dat het de volgende ronde wl raak is.

Kirb wat een bijzondere situatie! :o Fijn dat je langs kan bij de huisarts!
Dit, dat, alles.
pi_170265585
Zegt mijn meneer: schiet ook niet op met je schoonmaakmanie. Voel je niet al een pms gedoe?
Ik: hoeft niet hetzelfde te gaan als bij wurm he? ;) spiraal is er nog maar net uit...
Hij: jamaartoch! ik houd de schoonmaakmiddelen in bulk aanbiedi gen wel in de gaten :p
Ik: misschien hoef ik dit keer niet 34 van de 38 weken spugen O+
Hij: gotnonde! :(
Ik: O.o
SPOILER
Schudden voor gebruik
pi_170300637
Ghehe!

Ik zit toch een beetje op het wachtbankje nu. We zijn er niet actief voor gegaan, maar omdat ik zo na de miskraam niet precies weet wanneer m`n eisprong was is er natuurlijk wel kans dat het raak is.

Ik voel me alleen weer net zo weird als in de week voor m`n vorige positieve test. Mindfuck?
We gaan het zien. Ik heb 24 april als m`n NOD staan voor nu.
pi_170304612
Spannend Donna :)

Ik ben even bij de HA geweest en eea doorgesproken, ze zag ook een kleine vergroting dus mocht door voor bloed prikken en een echo ingepland (over drie weken pas). Ook even gehad over mijn onregelmatige cyclus, ze wilde hier evt al voor doorverwijzen omdat het nu toch wel erg lang duurt voor het wat regelmatiger wordt. Zelf wil ik nog even wachten dus afgesproken na de zomer te contacten als het dan nog niet beter is :).

Verder nog niet ongesteld maar ook een negatieve test. Afwachten maar weer!
pi_170308440
Spannend Donna. Zou wel te gek zijn als het weer raak is! Wel nu een plakker he? O+

Kirb wat fijn dat je bloed mag prikken, hopelijk heb je snel duidelijkheid. Wat goed dat je zolang tot na de zomer kan wachten, hoop dat het snel door komt. Maar wat zou ik zenuwachtig zijn!!
pi_170316170
Ik zit officieel op het wachtbankje dit keer met tarweliemolie.

SPOILER
  dinsdag 18 april 2017 @ 21:26:41 #26
327807 Mariposas
יה&#14
pi_170317182
Een luteale fase van 24 dagen?
No hay mal que dure cien aos ni cuerpo que lo aguante
pi_170317631
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 21:26 schreef Mariposas het volgende:
Een luteale fase van 24 dagen?
K heb een foutje gemaakt. Zit nu op dag 21. (Cyclus is 32 dagen) dus over 11 dagen is mijn NOD.
  dinsdag 18 april 2017 @ 22:48:18 #28
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_170320248
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 april 2017 21:41 schreef BellaaElisa het volgende:

[..]

K heb een foutje gemaakt. Zit nu op dag 21. (Cyclus is 32 dagen) dus over 11 dagen is mijn NOD.
Nog steeds een behoorlijk lange luteale fase dan..

Kirb, ben erg benieuwd wat er uit het bloedprikken komt!

Donna, hopelijk is het gewoon meteen weer raak, met een plakker :*.
pi_170322990
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 april 2017 20:57 schreef BellaaElisa het volgende:
Ik zit officieel op het wachtbankje dit keer met tarweliemolie.

SPOILER
van dag 14 eisprong naar dag 32 is een enorm lange tijd.... weet je wel zekr dat het je eisprong was?

Jeukerige tepels + vochtafscheiding + branderig gevoel..... plus knobbel in je borst is terug naar de huisarts voor kundig advies.
Schudden voor gebruik
pi_170323000
Toch nog spannend donna! Ik help het je hopen.

Kirb knap zeg zo een vooruitschuiver om bloed te laten prikken.
Schudden voor gebruik
pi_170324999
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 00:46 schreef Stippelrientje het volgende:

Kirb knap zeg zo een vooruitschuiver om bloed te laten prikken.
:? Wat bedoel je?

En ben ongesteld. ;(

[ Bericht 0% gewijzigd door Kirb op 19-04-2017 09:50:42 ]
  woensdag 19 april 2017 @ 09:51:30 #32
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_170325210
Kirb, knuffel voor jou :*.
pi_170326070
Ohnee Kirb. :* :*
pi_170328344
Dag iedereen,

Na heel lang meegelezen te hebben heb ik vandaag een account gemaakt om mee te kunnen schrijven :)

Kort over mij: 30 jaar, wonend in het midden van het land met man en zoon (1,5 jaar). De zwangerschap van de eerste heeft 2,5 jaar op zich laten wachten. Uiteindelijk via IUI zwanger geworden. In december 2016 via de natuurlijke weg zwanger van de tweede. Helaas is onze tweede zoon na 16 weken zwangerschap geboren. Ondanks het enorme verdriet blijft onze kinderwens sterk aanwezig en hopen we op een volgende zwangerschap. Ik ben vijf weken na de bevalling weer ongesteld geworden en verwacht over een kleine week mijn eisprong.
pi_170331714
Kirb, kutzooi :'( dikke :* voor jou.

OT (vanaf nu jouw afkorting) welkom! Wat een heftige tijd heb je achter de rug. Wat bijzonder dat je van jullie tweede zoon spontaan zwanger bent geraakt. Mag ik vragen waarom jullie uiteindelijk voor iui opgingen? Is er iets gevonden bij jou of bij jouw man?
pi_170332097
quote:
1s.gif Op woensdag 19 april 2017 00:45 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

van dag 14 eisprong naar dag 32 is een enorm lange tijd.... weet je wel zekr dat het je eisprong was?

Jeukerige tepels + vochtafscheiding + branderig gevoel..... plus knobbel in je borst is terug naar de huisarts voor kundig advies.
Het kan ook op dag 18 geweest zijn. Toen voelde ik ook van die steekjes enz.
Dat was dus gister.. ik wordt er een beetje duizelig van en maak mezelf alleen maar gek :'(

[ Bericht 11% gewijzigd door BellaaElisa op 19-04-2017 16:12:52 ]
pi_170335191
Bedankt voor het warme welkom :) Ja, een pittige tijd is het zeker. We zitten nog volop in de rouwverwerking maar durven dus ook weer naar de toekomst te kijken. Die gevoelens kunnen blijkbaar naast elkaar bestaan.

We gingen voor IUI op omdat we bijna 2,5 jaar bezig waren met zelf proberen. Er is nooit een oorzaak gevonden.
pi_170340684
Heeeel dikke knuffel voor peace en kirb!! Het valt niet mee he lieve meiden? :'(

Spannend Donna!! Ik duim mee hoor!

Welkom OT, wat een nachtmerrie hebben jullie meegemaakt zeg! Wat is er mis gegaan met jullie zoontje? (Als je dit wilt delen uiteraard)
Ik snap heel goed dat de rouw en wens naast elkaar kunnen bestaan. Fijn dat jullie een beetje vooruit kunnen kijken!

Ik doe even tijdelijk een klein stapje terug. Momenteel ben ik even druk met andere (leuke) dingen. Ik merk dat dat wat afleiding geeft en daar wil ik graag even van profiteren.
Ik lees en leef met jullie mee, en ik meld me gauw weer O+
pi_170341625
Olivia welkom! Wat ontzettend heftig van het verlies van jullie tweede kindje. Ik hoop dat het gauw weer raak is en je een mooie zwangerschap tegemoet gaat.

MLB tot snel en hopelijk kun je je binnenkort op meer leuke dingen richten :) ik duim voor je.

Het is vandaag vooral bij spotting gebleven maar begin nu langzaam aan wel menstruatiekrampen te krijgen, ik verwacht dat het vannacht/morgenochtend wel echt los gaat zegmaar... zouden jullie dan ook morgen pas als CD1 aanhouden? Of toch vandaag?
pi_170342761
Spannend Donna!

H balen Kirb :{

Welkom OlivialsTaken :W Gecondoleerd met het verlies van jullie zoontje. Wat heftig. Fijn dat jullie ook weer naar de toekomst kunnen kijken en toch ook "zelf" zwanger kunnen worden. Hopelijk hoef je hier niet lang mee te schrijven ;)

Missladybug, betekend dat ook dat je even niet (bewust) aan het WOHTSen bent. Of schrijf je alleen niet meer, omdat je druk bent met leuke dingen?

Hier afgelopen weekend eisprong gehad en ik had mij echt voorgenomen om ovulatietesten te gaan gebruiken, maar ik vergeet gewoon echt die testen te doen :@ Nu was mijn eisprong niet echt te missen met veel krampjes en hoeveelheid afscheiding gelukkig :+
Dus ik zit weer op het wachtbankje.
pi_170343331
Kirb was het wel echt helder rood bloedverlies vandaag? Dan zou ik vandaag aanhouden als cd1.
Als het alleen roze/bruin was zou ik morgen aanhouden.

Fuchs, ik laat denk ik even de ovu testen enzo voor wat het is. Maar we gaan wel een paar keer mikseksen komende week.
Ik weet nu al dat ik een week na mijn ei ga lopen stressen en hypochonderen en dat accepteer ik maar gewoon van mezelf.
En tot die tijd neem ik even wat afleiding en probeer even van die rust te genieten.
Dus ik ben op tijd terug om hopelijk voor jou te jompelen O+
pi_170343728
Haha, een beetje zelfkennis kan geen kwaad ;) En een beetje rust in de tent en leuke afleiding ook niet.

Ik hoop het, maar geloof er voor alsnog niet echt in. We shall see.
pi_170345143
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 09:38 schreef Kirb het volgende:

[..]

:? Wat bedoel je?

En ben ongesteld. ;(
excusses ik haal twee dingen door elkaar en toch gelinkt geschreven.

Ik bedoelde van dat je na de zomer pas een andere stap wil. Eerst kijken wat je lichaam doet.

:*

Blegh ongesteld!
Schudden voor gebruik
pi_170345171
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 12:46 schreef OliviaIsTaken het volgende:
Dag iedereen,

Na heel lang meegelezen te hebben heb ik vandaag een account gemaakt om mee te kunnen schrijven :)

Kort over mij: 30 jaar, wonend in het midden van het land met man en zoon (1,5 jaar). De zwangerschap van de eerste heeft 2,5 jaar op zich laten wachten. Uiteindelijk via IUI zwanger geworden. In december 2016 via de natuurlijke weg zwanger van de tweede. Helaas is onze tweede zoon na 16 weken zwangerschap geboren. Ondanks het enorme verdriet blijft onze kinderwens sterk aanwezig en hopen we op een volgende zwangerschap. Ik ben vijf weken na de bevalling weer ongesteld geworden en verwacht over een kleine week mijn eisprong.
wat een heftige rit. Nog gecondoleerd met jullie zoontje.
Niet gek dat die twee banen naast en door elkaar vallen hoor.

Welkom!

[ Bericht 4% gewijzigd door Stippelrientje op 20-04-2017 00:11:54 ]
Schudden voor gebruik
pi_170345196
quote:
1s.gif Op woensdag 19 april 2017 15:47 schreef BellaaElisa het volgende:

[..]

Het kan ook op dag 18 geweest zijn. Toen voelde ik ook van die steekjes enz.
Dat was dus gister.. ik wordt er een beetje duizelig van en maak mezelf alleen maar gek :'(
duizelig van een mogelijke eisprong...

Adem je niet te oppervlakkig door alle gekte? Ik neem aan dat je een behoorlijk stresstijd hebt (gehad).

Maar de andere klachten al naar de huisarts gebeld?
Schudden voor gebruik
pi_170345228
quote:
1s.gif Op woensdag 19 april 2017 21:57 schreef Kirb het volgende:
Olivia welkom! Wat ontzettend heftig van het verlies van jullie tweede kindje. Ik hoop dat het gauw weer raak is en je een mooie zwangerschap tegemoet gaat.

MLB tot snel en hopelijk kun je je binnenkort op meer leuke dingen richten :) ik duim voor je.

Het is vandaag vooral bij spotting gebleven maar begin nu langzaam aan wel menstruatiekrampen te krijgen, ik verwacht dat het vannacht/morgenochtend wel echt los gaat zegmaar... zouden jullie dan ook morgen pas als CD1 aanhouden? Of toch vandaag?
ik zou nog niks aanhouden..
Schudden voor gebruik
pi_170346667
Dank voor het welkom iedereen!

quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 21:31 schreef Missladybug het volgende:

Welkom OT, wat een nachtmerrie hebben jullie meegemaakt zeg! Wat is er mis gegaan met jullie zoontje? (Als je dit wilt delen uiteraard)
Ik snap heel goed dat de rouw en wens naast elkaar kunnen bestaan. Fijn dat jullie een beetje vooruit kunnen kijken!

Er was waarschijnlijk iets mis gegaan bij de aanhechting van de placenta. Daardoor heb ik de gehele zwangerschap last gehad van bloedverlies. Daar is een infectie uit ontstaan en dat is weer de reden geweest van de vroege bevalling. Ze hebben geen afwijkingen bij onze zoon kunnen ontdekken.

Bij mijn oudste ben ik bij 35 weken bevallen en ze denken dat dat ook komt door bloedverlies in de zwangerschap (als ik het goed onthouden heb, zou dat de vliezen poreuzer gemaakt hebben).

Het zou natuurlijk nog een keer kunnen gebeuren, maar de arts sluit ook niet uit dat ik een zwangerschap van 40 weken zonder bloedverlies kan hebben. Dus daar hoop ik maar op. Sowieso komen we, mocht het ons weer gegund zijn, onder controle van het ziekenhuis.
pi_170346682
quote:

Bij echt vloeien zou ik CD1 aanhouden. Hoe is het nu?
pi_170346695
Jeetje wat een verhaal OT. Welkom! :*
pi_170348030
Het is nu volle bak krampen en echt ongesteld, dus ik houd vandaag maar aan. On a positive note, wel een "normale" cyclus van een dag of 25/26 :Y. Vanavond lekker een reep chocola en het weekend wat wijntjes op de planning.

Fuchsia ik duim me suf de komende anderhalve week!

Nog andere dames richting NOD aan het gaan? Donna?
pi_170348224
Wel fijn dat je een normale cyclus hebt Kirb. Jezelf lekker verwennen idd!

Ik ga inderdaad richting m`n NOD. Heb 24 april staan voor mezelf als datum, geteld vanaf m`n vermoedelijke eisprong (gezien aan afscheiding). Maar het kan natuurlijk ook dat m`n lichaam nog in de war is, want ik vond de afscheiding periode (en m`n extreme zin in seks) wel erg lang duren deze keer haha. Anyway, we gaan het zien. Ik zou stiekem wel zondagochtend de 23ste willen testen, wie weet doe ik dat ook wel.

Als ik trouwens uitga van mijn standaard cyclus gerekend vanaf de eerste dag miskraam, dan zou ik morgen ongesteld worden, maar ik denk dus dat m`n cyclus enkele dagen later begonnen is en ik heb ook niet het gevoel dat ik morgen ongesteld ga worden al.

Succes op het wachtbankje Fuchs, de dagen/tijd gaat wel snel vind ik.
pi_170373877
Even melden hier. :)
Ik ben 31 jaar en hebben al een zoontje van 4.
Ik denk dat ik zwanger ben maar durf nog geen test te doen (denk dat het nog te vroeg is en ben bang voor negatief resultaat vanwege te weinig hcg nog).

Een officile test ga ik waarschijnlijk volgende week pas doen maar het wijst erop dat het hartstikke raak is. :)
Volgens de 'kalender' hebben we alles correct getimed en ik zou rond deze dagen ongesteld moeten worden.
Echter wijst niets erop dat die komt maar ik ben de laatste dagen wel wat makkelijker duizelig en voel mij wat zwakjes.
Gister al 2 keer goed misselijk geweest (wat heel slecht uitkwam want ik kon er niet van slapen terwijl ik uit de nachtdienst kwam).
Mijn hele lichaam voelt alsof het zich klaarmaakt voor een baby. O+
Er rommelt ook al een week iets in mijn lijf en mijn gevoel neigt erg naar zwangerschap.
Mijn buik/baarmoeder prikt.
Toch ben ik vandaag niet meer misselijk geweest en ben ik erg ongerust geworden dat ik toch ineens ongesteld wordt. :? Ik ben een beetje onzeker geworden. Heel gek want gisteren was ik na die misselijkheid gewoon overtuigt.

Deze maand zijn we het pas gaan proberen en ik denk (misschien ten onrechte) dat het gelijk raak is. :P
Als alles goed gaat, krijgen we rond kerst onze nieuwe gezinslid. :)

Erg man, die spanning. Ik tel de uren af tot een nieuwe dag en elke nieuwe dag ben ik bang voor menstruatie. Ik merk nu hoe graag ik dit wil.
pi_170374923
Spannend vencodark! Ik hoop het voor je!

Ik voel ook van alles, maar ben bang dat m'n lichaam me gewoon voor de gek houdt. We gaan het zien zeer binnenkort.
pi_170375373
Spannend Venco, ik hoop voor je dat het raak is!

En hetzelfde voor jou, Donna. Dat is de eerste ronde na jouw miskraam begrijp ik?
  Moderator vrijdag 21 april 2017 @ 08:45:16 #55
7566 crew  MaJo
Kalten Polar Br
pi_170375443
Had je de vorige keer ook zulke duidelijke symptomen venco? Ik zou zelf niet snel roepen dat ik zwanger ben zonder getest te hebben, maar ik bleek ook zwanger te zijn zonder het door te hebben dus ben misschien niet zo representatief :') ik hoop het voor je!

Donna ook al zo spannend, ik ga duimen!

Welkom OT, wat een heftige geschiedenis hebben jullie ;( ik hoop dat het snel raak is! :*

Verder een :* voor de meiden die ingesteld zijn geworden, Peacefulll, kirb en stippel zo uit mijn hoofd.
8 nov Red Hot Chilli Peppers Ziggodome - 10 nov Wilco TivoliVredenburg - 16 nov Bastille Ziggodome - 26 nov Moss De Helling
pi_170375465
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 08:37 schreef OliviaIsTaken het volgende:
Spannend Venco, ik hoop voor je dat het raak is!

En hetzelfde voor jou, Donna. Dat is de eerste ronde na jouw miskraam begrijp ik?
Ja klopt. M`n vriend wilde in eerste instantie even wachten op m`n menstruatie, maar we hebben toch vrij vlot na m`n vermoedelijke eisprong onbeschermde seks gehad, dus de kans is aanwezig (en als m`n eisprong later was, is de kans helemaal aanwezig) dus het is toch wel spannend.
Sowieso wel spannend natuurlijk, werkt alles weer?? etc.
pi_170375759
Inderdaad spannend! Ik vraag me ook af hoe dat werk. Ik ben vijf weken na mijn bevalling weer ongesteld geworden, maar kan ik dan een 'normale' cylus verwachten.. We gaan het wel zien.

En bedankt MaJo! Het is inderdaad nogal een achtbaan (geweest). Hoe gaat het met jou?
pi_170376656
Venco met zulke duidelijke symptomen zou ik gewoon testen hoor!

Majo ik lurkte en las je verhaal, wat een rollercoaster zeg. :*
  Moderator vrijdag 21 april 2017 @ 10:37:47 #59
7566 crew  MaJo
Kalten Polar Br
pi_170377270
Thanks meiden :* een rollercoaster is het zeker, nu weer in het ziekenhuis om te wachten op de uitslag van de hcg. Ik heb inmiddels ook schouderpijn en dat in combinatie met verhoogde hcg is geen goeie combi :X
8 nov Red Hot Chilli Peppers Ziggodome - 10 nov Wilco TivoliVredenburg - 16 nov Bastille Ziggodome - 26 nov Moss De Helling
pi_170377807
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 08:45 schreef MaJo het volgende:
Had je de vorige keer ook zulke duidelijke symptomen venco? Ik zou zelf niet snel roepen dat ik zwanger ben zonder getest te hebben, maar ik bleek ook zwanger te zijn zonder het door te hebben dus ben misschien niet zo representatief :') ik hoop het voor je!

Welkom OT, wat een heftige geschiedenis hebben jullie ;( ik hoop dat het snel raak is! :*

Verder een :* voor de meiden die ingesteld zijn geworden, Peacefulll, kirb en stippel zo uit mijn hoofd.
De vorige keer was de zwangerschap onverwacht en ongepland. :P
Toen was ik altijd aan de pil maar die was eens een paar dagen op. Seks gehad met mijn man en vervolgens 6 weken later ineens beseffen dat ik zo zachtjes aan ongesteld moest worden.
Toen ik 3 ochtenden achter elkaar geen yoghurt meer kon verdragen ben ik gaan testen.
Dik positief en de uitslag sloeg toen in als een bom. Ik was geloof ik al zo'n 6 7 weken toen.
Dus dit is allemaal net wat anders. :)
pi_170377848
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 07:19 schreef DonnaRush het volgende:
Spannend vencodark! Ik hoop het voor je!

Ik voel ook van alles, maar ben bang dat m'n lichaam me gewoon voor de gek houdt. We gaan het zien zeer binnenkort.
Ik ben sinds 3 dagen ook wat grieperig. Heb tikje verhoging en oogpijn.
Misselijk word ik normaal nooit dus dat schreef ik toe aan zwangerschap.
Nu ik sindsdien niet meer misselijk geweest ben, ga ik twijfelen.
Geduldig wacht ik dus. :)
pi_170407178
Spannend Venco, kan dus alle kanten op! Hoe gaat het vandaag met je?
pi_170407970
Heel erg spannend Venco. Ben heel erg benieuwd!
pi_170408010
Ja ben ook benieuwd venco!

Ik ben heel erg huilerig en heb buikpijn achtige druk, dus ik denk dat ik ongesteld ga worden }:|
pi_170408033
Over 7 dagen is mijn NOD ( :o )

Donna ik ben ook zo bang dat mn lichaam me voor de gek aan het houden is :{ wanneer is je NOD?
pi_170408107
Ik hou maandag aan, maar het kan na de miskraam alle kanten op natuurlijk.
Als ik vandaag of morgen ongesteld wordt is m'n cyclus wel echt perfect weer meteen. Dat zou wel fijn zijn. :)
pi_170421481
Spannend Donna, hoop natuurlijk voor je dat het raak is maar een goede cyclus is ook fijn! Ik zit nu op dag 21 en nog geen positieve ovulatietest gehad. Doorgaans had ik deze op dag 21 van mijn cyclus, de maand dat ik voor de tweede keer zwanger werd had ik 'm op dag 18. Mijn lichaam is nog een beetje in de war dus.
pi_170422178
So far nog niet ongesteld (wel lichte buikpijn) en een omo witte test vanochtend. We wachten dus nog even (on)geduldig af. :Y)
  Moderator zondag 23 april 2017 @ 11:53:16 #69
7566 crew  MaJo
Kalten Polar Br
pi_170422414
Spannend Donna! Geen bloed is goed ;)
pi_170425897
quote:

ik nog niet hoor :)
Nog niks te merken of zo na verwijderen spiraal :)
Schudden voor gebruik
pi_170425938
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 10:37 schreef MaJo het volgende:
Thanks meiden :* een rollercoaster is het zeker, nu weer in het ziekenhuis om te wachten op de uitslag van de hcg. Ik heb inmiddels ook schouderpijn en dat in combinatie met verhoogde hcg is geen goeie combi :X
ik heb nog niks gezien.. of las ik er overheen? Of staat het ergens anders?

Schudden voor gebruik
  Moderator zondag 23 april 2017 @ 16:05:47 #72
7566 crew  MaJo
Kalten Polar Br
pi_170429694
quote:
1s.gif Op zondag 23 april 2017 14:15 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

ik heb nog niks gezien.. of las ik er overheen? Of staat het ergens anders?

In het Als Zwanger worden/blijven niet zo makkelijk is topic :) blijkbaar zwanger geworden van de iui zonder dat ik het doorhad (want ongesteld geworden). Vorige week maandag in het ziekenhuis beland met buikpijn en bleek een miskraam gehad te hebben. Omdat het hcg langzaam daalt en iets zien zitten moet ik om de paar dagen voor controle naar het ziekenhuis, morgen weer.
pi_170430670
Wat een gekkigheid zeg Majo... Hopelijk snel een plakkertje voor je :*
pi_170431374
Oh jemig MaJo! :*
pi_170446839
quote:
1s.gif Op zondag 23 april 2017 16:05 schreef MaJo het volgende:

[..]

In het Als Zwanger worden/blijven niet zo makkelijk is topic :) blijkbaar zwanger geworden van de iui zonder dat ik het doorhad (want ongesteld geworden). Vorige week maandag in het ziekenhuis beland met buikpijn en bleek een miskraam gehad te hebben. Omdat het hcg langzaam daalt en iets zien zitten moet ik om de paar dagen voor controle naar het ziekenhuis, morgen weer.
om het positief te benaderen.....

Wat fijn dat de iui werk deed!
Wat fijn dat je niet direct spuugmisselijk van de hcg bent geweest!
Goed dag ze er zo goed op controleren. (Wel ruk dt je er zo vaak nu heen moet ;) . Hebben ze een idee van wat ze dan zien? )

Wat ontzettend jammer dat het niet lang mocht duren. Ik hoop zo dat je lichaam doorpakt!! :*
Schudden voor gebruik
pi_170447707
Ik ben nog altijd niet ongesteld en mijn laatste menstruatie begon op 21 maart. Dus weet ik mijn cyclus niet precies maar normaal wel ongeveer elke 4 weken. Meestal krijg ik dagen tevoren signalen dat het bijna zover is maar nu helemaal niets.
Ik voel wat spanning staan mijn buik (het trekt soms) en die staat ook meer naar voren en hard. Als ik vooral verstopping heb maar dat is niet zo.
Mijn buik lijkt al zwanger. :') Nu zit ik nooit strak in mijn vel dus een buikje heb ik altijd gehad maar nu voelt ie anders.
Of ik beeld mij dingen in omdat ik zo graag wil.
Ben nog altijd elke dag bang toch ongesteld te worden en dan is het een teleurstelling.
Verder niet meer misselijk geweest maar ik ben ook niet zo hongerig. :')
Maar ik wacht nog liever even met testen omdat ik dus niet weet of en in hoeverre ik nu overtijd ben. :P
pi_170447765
Jemig venco haha, ik had allang een test gedaan! :D

Ik wacht nu weer met testen tot woensdagochtend als ik voor die tijd niet ongesteld geworden ben. Zit nu op dag 32 van cyclus na miskraam (normale cyclus 28 dagen). Ik heb trouwens geen buikpijn meer en ook geen 'ongesteldheid in aantocht' symptomen.
pi_170447778
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 08:37 schreef DonnaRush het volgende:
Jemig venco haha, ik had allang een test gedaan! :D

Ik wacht nu weer met testen tot woensdagochtend als ik voor die tijd niet ongesteld geworden ben. Zit nu op dag 32 van cyclus na miskraam (normale cyclus 28 dagen). Ik heb trouwens geen buikpijn meer en ook geen 'ongesteldheid in aantocht' symptomen.
Misschien hou ik het graag spannend ofzo. :') (en ik lees dan weer dat te vroeg testen ook nog negatief kan zijn etc etc.).
pi_170447868
Sure, maar als je niet ongesteld wordt, doe je over 3 dagen toch weer een testje dan? :7
pi_170448873
Venco spannend hoor, ben je normaal wel regelmatig?

Donna jij houdt het ook spannend, kan natuurlijk goed dat je cyclus nog in de war is van de miskraam, maar ik duim hard voor de betere optie :).

Ik ben tijdens mijn vermoedelijk vruchtbare dagen precies een dag of 4 in het buitenland :'). We zullen zien of we eromheen raak mikken :P.
pi_170449154
quote:
1s.gif Op maandag 24 april 2017 08:39 schreef vencodark het volgende:
Misschien hou ik het graag spannend ofzo. :') (en ik lees dan weer dat te vroeg testen ook nog negatief kan zijn etc etc.).
Door die spanning kun je een menstruatie ook tegenhouden. In de ronde voordat ik zwanger werd had ik het lumineuze idee pas een week na NOD te gaan testen, omdat ik het liever niet wilde weten als het een hele vroege miskraam werd. Iedere keer als ik naar de wc ging en geen bloed zag nam de spanning verder toe en kreeg ik steeds meer hoop dat het raak was. Na 3 dagen vond ik het t spannend worden en heb ik 's avonds getest (negatief), de volgende ochtend voor de zekerheid nogmaals getest (weer negatief), en de dag erna werd ik ongesteld. Hier in dit topic hadden meerdere mensen dezelfde ervaring achter de rug.
pi_170455000
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 10:30 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Door die spanning kun je een menstruatie ook tegenhouden. In de ronde voordat ik zwanger werd had ik het lumineuze idee pas een week na NOD te gaan testen, omdat ik het liever niet wilde weten als het een hele vroege miskraam werd. Iedere keer als ik naar de wc ging en geen bloed zag nam de spanning verder toe en kreeg ik steeds meer hoop dat het raak was. Na 3 dagen vond ik het t spannend worden en heb ik 's avonds getest (negatief), de volgende ochtend voor de zekerheid nogmaals getest (weer negatief), en de dag erna werd ik ongesteld. Hier in dit topic hadden meerdere mensen dezelfde ervaring achter de rug.
Dat heb ik ook gelezen maar zo gespannen voel ik mij ook weer niet. Meer goeie spanning. Maar begrijp je punt. :)
pi_170455041
Ik geloof dat ik ongesteld aan het worden ben. Precies 14 dagen nadat ik m`n eisprong dacht te hebben.

_O_ mijn lichaam _O_
  maandag 24 april 2017 @ 17:44:04 #84
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_170458262
Zo dan, dat was even een tijdje afwezigheid voor mij.. moest even de zinnen verzetten en overal iets minder mee bezig zijn :*.

quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 12:46 schreef OliviaIsTaken het volgende:
Dag iedereen,

Hey, nog een verlaat welkom! Wat ontzettend verdrietig van je 2e zwangerschap, maar wel bijzonder dat je toen wel natuurlijk zwanger bent geworden. Hopelijk is het snel weer raak en dan ook goed :*.

quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 21:31 schreef Missladybug het volgende:
Heeeel dikke knuffel voor peace en kirb!! Het valt niet mee he lieve meiden? :'(

Spannend Donna!! Ik duim mee hoor!

Ik doe even tijdelijk een klein stapje terug. Momenteel ben ik even druk met andere (leuke) dingen. Ik merk dat dat wat afleiding geeft en daar wil ik graag even van profiteren.
Ik lees en leef met jullie mee, en ik meld me gauw weer O+
Begrijpelijk MLB :* heb ik ook even gedaan, kan soms helemaal geen kwaad :).

quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 22:25 schreef Fuchsia_roze het volgende:
Spannend Donna!

H balen Kirb :{

Welkom OlivialsTaken :W Gecondoleerd met het verlies van jullie zoontje. Wat heftig. Fijn dat jullie ook weer naar de toekomst kunnen kijken en toch ook "zelf" zwanger kunnen worden. Hopelijk hoef je hier niet lang mee te schrijven ;)

Missladybug, betekend dat ook dat je even niet (bewust) aan het WOHTSen bent. Of schrijf je alleen niet meer, omdat je druk bent met leuke dingen?

Hier afgelopen weekend eisprong gehad en ik had mij echt voorgenomen om ovulatietesten te gaan gebruiken, maar ik vergeet gewoon echt die testen te doen :@ Nu was mijn eisprong niet echt te missen met veel krampjes en hoeveelheid afscheiding gelukkig :+
Dus ik zit weer op het wachtbankje.
Fijn dat je lijf toch herkenbare signalen geeft ;).

quote:

Ik vind dat ook altijd zo lastig, wanneer het nou echt als menstruatie en dus als CD1 telt... maar las verderop al dat het toch echt is doorgebroken ;( dus dikke knuffel voor jou :*

quote:

Majo, ik las ook al zoiets in het andere topic ja, wat een bijzonder verhaal zeg! Ik hoop wel dat je hier nu niet al te lang last van gaat krijgen..

quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 15:03 schreef DonnaRush het volgende:
Ik geloof dat ik ongesteld aan het worden ben. Precies 14 dagen nadat ik m`n eisprong dacht te hebben.

_O_ mijn lichaam _O_
Bummer dat het niet meteen raak is maar wel superfijn dat je gewoon weer meteen een goede cyclus hebt! Maakt het allemaal een stuk makkelijker :).
pi_170459685
Dank je, Debsterr!

Donna, jammer dat het deze ronde nog niet raak was, maar wat een fijn gevoel dat alles weer "werkt zoals het zou moeten werken".
pi_170470857
Ja klopt, het zet alleen nog niet echt door, dus blijft nog even afwachten haha. Had inmiddels wel een dijkdoorbraak verwacht, maar nee.
pi_170472097
Lekker verwarrend soms he, het (vrouwelijk) lichaam. Maar het is dus alsnog spannend als ik je goed begrijp?
pi_170472286
Ja als het nou niet doorbreekt moet ik morgen toch maar weer een test doen.

Had alleen wat bruinverlies gisteren, verder niks meer.
pi_170472385
Oh! Dat klinkt toch best hoopvol!

Bij mij verschijnt er langzaam maar zeker een donkerder streepje op de ovulatietesten. Fijn dat er iets lijkt te gebeuren.
  dinsdag 25 april 2017 @ 10:46:27 #90
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_170472392
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 10:38 schreef DonnaRush het volgende:
Ja als het nou niet doorbreekt moet ik morgen toch maar weer een test doen.

Had alleen wat bruinverlies gisteren, verder niks meer.
Oh, dat is dan wel weer bijzonder en spannend! Hoe voel je je verder?
pi_170472483
Donna, wat knap dat je er zo rustig in staat. Ik weet nog goed dat ik echt heel erg confronterend vond om weer ongesteld te worden na een miskraam. Ondanks dat ik ook blij was met een reguliere cyclus!

Fijn dat er iets gebeurd OlivialsTaken!
pi_170472529
quote:
17s.gif Op dinsdag 25 april 2017 10:46 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Oh, dat is dan wel weer bijzonder en spannend! Hoe voel je je verder?
Ik voel niet zoveel verder haha. Heb zo nu en dan wat druk in m`n buik en dan denk ik; het zal zo wel beginnen. Maar toen ik in verwachting was had ik dat ook. Dus het geeft ook wel weer een beetje hoop.

Duidelijkheid hebben we iig nu nog niet.
pi_170472577
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 10:54 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Ik voel niet zoveel verder haha. Heb zo nu en dan wat druk in m`n buik en dan denk ik; het zal zo wel beginnen. Maar toen ik in verwachting was had ik dat ook. Dus het geeft ook wel weer een beetje hoop.

Duidelijkheid hebben we iig nu nog niet.
Dat klinkt wel hoopvol ja! Ik duim voor je :*
pi_170472625
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 10:45 schreef OliviaIsTaken het volgende:
Oh! Dat klinkt toch best hoopvol!

Bij mij verschijnt er langzaam maar zeker een donkerder streepje op de ovulatietesten. Fijn dat er iets lijkt te gebeuren.
Dat is goed nieuws. Veel plezier de komende dagen! *O*
pi_170476367
quote:
[..]

Dat is goed nieuws. Veel plezier de komende dagen! *O*
Haha, dank :D Wel weer spannend hoor, deze tijden...
pi_170476997
Haha ik denk ik moet maar een test doen. Vooraf geveegd, beetje bruin. Veeg ik af na het plassen en het dippen van de test. Bloed. >:)
Echt he? Grrr
Maar nu weet ik het wel zeker. Eindelijk. En alsnog mooi op tijd. :Y
pi_170477040
Ah....wat een timing ook! Maar inderdaad, nette cyclus alsnog!
pi_170494946
Fijn dat je lijf het weer zo goed op pakt Donna :) dat je de volgende ronde maar mooi weer doorschuift en wegblijft!

Debsterr hoe gaat ie? Even de zinnen verzetten is soms wel prettig. Ga ik de komende dagen doen, lekker een lang weekend weg met een vriendin 8-).

Philo hoe gaat het met jou? Jij was weer terug naar het ZH toch?
pi_170496376
Venco, hoe gaat het nu met jou?
pi_170496481
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 12:04 schreef OliviaIsTaken het volgende:
Venco, hoe gaat het nu met jou?
Niets wijst op komende menstruatie maar ook niet op zwangerschap, haha.
Niet meer misselijk geweest en ik lijk zelfs wat lichter te worden qua gewicht. Mijn buik is wel wat groot maar niet zozeer altijd opgezet.
Ik zit er constant mee in mijn hoofd. Voel ik iets, zie ik iets?
21 maart was de eerste dagvan mijn laatste menstruatie en omdat ik mijn cyclus niet zo ken, weet ik niet in hoeverre ik overtijd ben ofzo.
De test brand echt in mijn laadje maar ik wil graag 's morgens testen als mijn man er is, maar die heeft nu nachtdienst en gaat 6:30 slapen.en daar sta ik net niet voor op. :P
Ik probeer het een beetje los te laten om constant bezig te zijn met wel/niet. :')
pi_170496569
Spannend! En succes met loslaten ;) Als dat lukt, laat je even weten hoe dat moet? :D
pi_170496577
quote:
1s.gif Op woensdag 26 april 2017 12:09 schreef vencodark het volgende:
De test brand echt in mijn laadje maar ik wil graag 's morgens testen als mijn man er is, maar die heeft nu nachtdienst en gaat 6:30 slapen.en daar sta ik net niet voor op. :P
Dan por je hem toch weer wakker om 9:30 of hoe laat je ook wil. :Y)
pi_170497213
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 12:13 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Dan por je hem toch weer wakker om 9:30 of hoe laat je ook wil. :Y)
Nee, want ons zoontje wordt ook zo'n 7 uur wakker dus elke minuut slaap die ik langer kan krijgen, pak ik nog even. En wanneer ik opsta moet ik eerst plassen. :P
pi_170497348
Mijn testen zijn overdag altijd donkerder geweest dan `s ochtends. Heb `s ochtends altijd veel te veel urine haha. :P
pi_170497434
Haha ik ben heel benieuwd naar je test venco, ik heb in OUD nog nooit iemand gezien die zich zonder test kwam melden in Z&G. :D Hopelijk komt het er binnenkort van!
pi_170498135
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 12:54 schreef ViviRAWRS het volgende:
Haha ik ben heel benieuwd naar je test venco, ik heb in OUD nog nooit iemand gezien die zich zonder test kwam melden in Z&G. :D Hopelijk komt het er binnenkort van!
Wat wel extra gnant zou zijn als het gewoon vals alarm was. :')
Maar na die misselijkheid wist ik het zo zeker.
pi_170501591
quote:
1s.gif Op woensdag 26 april 2017 13:24 schreef vencodark het volgende:

[..]

Wat wel extra gnant zou zijn als het gewoon vals alarm was. :')
Maar na die misselijkheid wist ik het zo zeker.
Dan ben k ook zwanger, hoop ik. Want mijn misselijkheid is deze ronde echt killing }:|

Ga eens testen hou ons niet in spanning :D !
pi_170501794
quote:
1s.gif Op woensdag 26 april 2017 16:04 schreef BellaaElisa het volgende:

[..]

Dan ben k ook zwanger, hoop ik. Want mijn misselijkheid is deze ronde echt killing }:|

Ga eens testen hou ons niet in spanning :D !
Morgenochtend! Als het negatief is hoef ik 'alleen' nog maar te wachten tot de menstruatie.
Is het raak,dan zou ik nu sowieso genoeg hcg moeten hebben. :)
Bij mijn eerste zoon werd ik ook pas misselijk toen ik zo'n 6 weken al was. Daarvoor niks gemerkt behalve menstruatie die uitbleef.
pi_170504315
spannend hoor :D
Schudden voor gebruik
pi_170505903
quote:
1s.gif Op woensdag 26 april 2017 16:13 schreef vencodark het volgende:

[..]

Morgenochtend! Als het negatief is hoef ik 'alleen' nog maar te wachten tot de menstruatie.
Is het raak,dan zou ik nu sowieso genoeg hcg moeten hebben. :)
Bij mijn eerste zoon werd ik ook pas misselijk toen ik zo'n 6 weken al was. Daarvoor niks gemerkt behalve menstruatie die uitbleef.
Wat denk je? Denk je nog steeds dat het raak is, of zeg je van misschien is het toch niet zo?
pi_170507731
quote:
1s.gif Op woensdag 26 april 2017 19:44 schreef BellaaElisa het volgende:

[..]

Wat denk je? Denk je nog steeds dat het raak is, of zeg je van misschien is het toch niet zo?
Omdat ik ineens geen bijzonders kwaaltjes/dingetjes merk, ga ik twijfelen. Tot vorige week was ik z zeker. En nu hou ik in gedachten dat het straks negatief is. Maar dan blijft toch de vraag waarom mijn menstruatie tot op heden wegblijft.
De prikjes in mijn onderbuik blijven.

Maar vindt het nu toch spannend. Ik verheug mij stiekem al op goed nieuws.
pi_170508326
quote:
1s.gif Op woensdag 26 april 2017 20:54 schreef vencodark het volgende:

[..]

Omdat ik ineens geen bijzonders kwaaltjes/dingetjes merk, ga ik twijfelen. Tot vorige week was ik z zeker. En nu hou ik in gedachten dat het straks negatief is. Maar dan blijft toch de vraag waarom mijn menstruatie tot op heden wegblijft.
De prikjes in mijn onderbuik blijven.

Maar vindt het nu toch spannend. Ik verheug mij stiekem al op goed nieuws.
Ik hoop dat je streepjes plast, het klinkt wel veel belovend. Maar het vrouwlijk lichaam kan goed voor de gek houden :o
pi_170514420
Ja hoor, doe ik een test met het 2e plasje van de dag (werd half 6 wakker en moest zo nodig!) dus ik ga half 8 testen: krijg ik het dunste mini streepje mogelijk :')
Dus moet ik nu blij zijn of niet? Geen testen meer in huis maar gelukkig is de Jumbo open vandaag! *O*
pi_170514467
Foto!
J.
pi_170514524
quote:
1s.gif Op donderdag 27 april 2017 08:16 schreef L0t.. het volgende:
Foto!
a430v5.jpg
Streepje is nu ieeetsje duidelijker maar we zijn ook wat tijd verder.
pi_170514558
Ohh die is niet te missen!! *O* denk dat het ook komt doordat het je tweede plasje was, niet zo geconcentreerd.
Hartstikke zwanger hoor, gefeliciteerd! O+
J.
pi_170514593
Nou dat vind ik een hele duidelijke streep hoor! Gefeliciteerd! *O*
You don't scare me. I have twins and a toddler
pi_170514594
quote:
1s.gif Op donderdag 27 april 2017 08:37 schreef L0t.. het volgende:
Ohh die is niet te missen!! *O* denk dat het ook komt doordat het je tweede plasje was, niet zo geconcentreerd.
Hartstikke zwanger hoor, gefeliciteerd! O+
O+
Dankje. Maar vind het wel een gemeen dun streepje. Eerst was er niets, dus wij dachten al: nou zeg, hoe kan dat nou? Maar ineens kwam ie stiekem tevoorschijn. En dat was een paar minuten na het doseren, zeg maar.
Bij mijn zoontje waren het destijds 2 dikke strepen en dat was in de avond. :')
pi_170514630
Ja maar toen was je ook al een stuk verder toch? Dus dat is dan niet echt te vergelijken.
pi_170514640
Was het streepje zichtbaar binnen 5 minuten na het doseren? Zo ja, dan ben je echt zwanger hoor! *O*
pi_170514658
quote:
0s.gif Op donderdag 27 april 2017 08:52 schreef ViviRAWRS het volgende:
Was het streepje zichtbaar binnen 5 minuten na het doseren? Zo ja, dan ben je echt zwanger hoor! *O*
We hielden de tijd niet exact bij maar zoiets wel ja. We keken er de hele tijd naar.
De test zegt dat je na 5 minuten resultaat kan lezen. Dat was ook zo. De streep kwam heel voorzichtig.
pi_170514661
quote:
2s.gif Op donderdag 27 april 2017 08:51 schreef Kyara het volgende:
Ja maar toen was je ook al een stuk verder toch? Dus dat is dan niet echt te vergelijken.
Nee, dat klopt. Toen was ik een week of 7 al ofzo. :P
pi_170514670
quote:
1s.gif Op donderdag 27 april 2017 08:55 schreef vencodark het volgende:
We hielden de tijd niet exact bij maar zoiets wel ja. We keken er de hele tijd naar.
De test zegt dat je na 5 minuten resultaat kan lezen. Dat was ook zo. De streep kwam heel voorzichtig.
Dan is het goed hoor! Een streep na 5 minuten is een streep, hoe dun of licht ook! Ik zal zo voor de grap de foto van mijn positieve test terugzoeken van vorig jaar, die was veel lichter dan die van jou. :D
pi_170514672
Dan lijkt het toch gewoon echt een 2de streepje! Gefeliciteerd! *O*
pi_170514715
Hier venco, de bovenste foto, dat was na 5 minuten met ochtendurine op NOD:
OUD / Wachten op het tweede streepje deel 365!
pi_170514720
quote:
0s.gif Op donderdag 27 april 2017 08:57 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Dan is het goed hoor! Een streep na 5 minuten is een streep, hoe dun of licht ook! Ik zal zo voor de grap de foto van mijn positieve test terugzoeken van vorig jaar, die was veel lichter dan die van jou. :D
Ja,maar deze foto nam ik net. De test was half 8 dus ingedroogd. Maar ik lees online meer van die dingen.
Ben ik gek dat ik nog een test wil halen?
Haha. :p :@

Damn. Zwanger weer. :o
pi_170514725
quote:
1s.gif Op donderdag 27 april 2017 08:55 schreef vencodark het volgende:

[..]

Nee, dat klopt. Toen was ik een week of 7 al ofzo. :P
Ja, logisch dat je toen een veel duidelijkere streep had. Je HCG wordt natuurlijk ook steeds hoger.
pi_170514761
quote:
2s.gif Op donderdag 27 april 2017 09:07 schreef Kyara het volgende:

[..]

Ja, logisch dat je toen een veel duidelijkere streep had. Je HCG wordt natuurlijk ook steeds hoger.
True. Nu gewoon wat vroeger getest. :)
pi_170514769
quote:
1s.gif Op donderdag 27 april 2017 09:06 schreef vencodark het volgende:
Ben ik gek dat ik nog een test wil halen?
Dat doet bijna iedereen wel. ;) Kun je ook mooi zien hoe het oploopt, zie hier NOD, NOD + 2 dagen, NOD + 2 weken:
SPOILER
quote:
Damn. Zwanger weer. :o
Yup! *O*
pi_170514820
Oh je foto van 12-02 had ik ongeveer met 5 min. :D
pi_170515047
quote:
1s.gif Op donderdag 27 april 2017 09:20 schreef vencodark het volgende:
Oh je foto van 12-02 had ik ongeveer met 5 min. :D
En het resultaat ligt nu in een ledikantje te slapen. ;) Super gefeliciteerd!! O+
pi_170515157
quote:
0s.gif Op donderdag 27 april 2017 09:44 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

En het resultaat ligt nu in een ledikantje te slapen. ;) Super gefeliciteerd!! O+
Nice!
Dankje. Heb er veel zin in, al voelt het ook nog wat gek.
Baby. O+
pi_170516138
Wow, gefeliciteerd!
  Moderator donderdag 27 april 2017 @ 12:37:33 #134
7566 crew  MaJo
Kalten Polar Br
pi_170518380
Gefeliciteerd venco! Eindelijk de uitslag :D werd een beetje zenuwachtig dat je niet ging testen :')
  donderdag 27 april 2017 @ 13:32:19 #135
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_170520123
Venco, congrats *O*!
pi_170520294
Gefeliciteerd venco! Dikke doei :D :P *O*
Dit, dat, alles.
  donderdag 27 april 2017 @ 14:16:21 #137
409579 LuDann
All the way
pi_170520914
Wat leuk Venco, van harte gefeliciteerd! *O*
pi_170521785
Wauw Venco!! Gefeliciteerd *O*
pi_170521808
Ik wil ooooooook :'(
pi_170522010
Een nieuw dropje in aantocht :D

ik moet alleen maar aan drop denken als ik jouw naam zie :D

*O*

Gefeliciteerd!
Schudden voor gebruik
pi_170522022
quote:
1s.gif Op donderdag 27 april 2017 15:18 schreef BellaaElisa het volgende:
Ik wil ooooooook :'(
Rustig aan ;) Blijven ademhalen en zulks.
Hoe zit het met jouw gekke datums en tussenpozen en je borsten en zulks?

ben je nou al eens naar de HA geweest voor je lekkende en jeukende borsten?
Schudden voor gebruik
pi_170522074
Vanmiddag nog een test gedaan. Maar nu gelijk een streep! En na de toegestaande 5 min. hadden we dit:
ops8eq.jpg

Het is gewoon echt, echt, echt zo! :D

En nu hoop dat jullie ook snel zijn. Ik vond de laatste week al spannend en dit was net onze eerste poging. Ik weet dat sommige van jullie al veel langer proberen en allerlei obstakels hebben.
Succes dames! O+ Jullie reageerden allemaal zo lief en betrokken!
pi_170522540
quote:
0s.gif Op donderdag 27 april 2017 15:38 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

Rustig aan ;) Blijven ademhalen en zulks.
Hoe zit het met jouw gekke datums en tussenpozen en je borsten en zulks?

ben je nou al eens naar de HA geweest voor je lekkende en jeukende borsten?
Heb over 2 dagen mijn NOD.
Gekke datums? Misschien omschrijf ik het een beetje gek. Mijn cyclus is; 32 dagen; eisprong tussen dag 15/18.

Over m'n borsten heb ik nog niet echt duidelijkheid. Heb 2 mei een afspraak staan, dus hopelijk dan meer info.
pi_170522810
Venco *O*
pi_170522816
Gefeliciteerd Venco!!

Ik zit nog steeds ondergedoken.
Heb zelfs een ronde overgeslagen qua mikseks.
Het kwam er gewoon niet van en ik baalde er niet eens van.
Volgende maand nieuwe ronde nieuwe kansen.
Ik lees wel mee!
pi_170524645
quote:
0s.gif Op donderdag 27 april 2017 12:37 schreef MaJo het volgende:
Gefeliciteerd venco! Eindelijk de uitslag :D werd een beetje zenuwachtig dat je niet ging testen :')
Whaha ik ook een beetje!

Gefeliciteerd venco!! *O*
pi_170530404
Wat een gedetailleerd schema in de OP! Prachtig.
Ik meld me hier ook aan. :)

Ben al 12 jaar lid op Fok!, maar ik maak regelmatig nieuwe accounts. Meestal lurk ik.
Ik ben 25, verloofd met een 33 jarige, geen kinderen en we zijn begonnen sinds 29 oktober 2016. Nog steeds geen succes (deze week weer ongesteld), dus ik heb ovulatie testen gehaald. Nu moet ik nog uitzoeken op welk moment van de dag ik het moet gebruiken, aangezien ze de ochtendplas niet aanraden en je ook urenlang niet mag drinken. Terwijl je tegelijkertijd regelmatig hoort te drinken als je zwanger wil worden… hmm.. :D
pi_170531485
quote:
0s.gif Op donderdag 27 april 2017 21:39 schreef iammen het volgende:

Ben al 12 jaar lid op Fok!, maar ik maak regelmatig nieuwe accounts. Meestal lurk ik.
Ik ben 25, verloofd met een 33 jarige, geen kinderen en we zijn begonnen sinds 29 oktober 2016. Nog steeds geen succes (deze week weer ongesteld), dus ik heb ovulatie testen gehaald. Nu moet ik nog uitzoeken op welk moment van de dag ik het moet gebruiken, aangezien ze de ochtendplas niet aanraden en je ook urenlang niet mag drinken. Terwijl je tegelijkertijd regelmatig hoort te drinken als je zwanger wil worden… hmm.. :D
Welkom iammen! Hopelijk heb je snel een streepje.
pi_170535139
Gefeliciteerd Venco !!

Ik meld me weer hier.. heb ondertussen wel steeds meegelezen, maar wilde even afwezig zijn..
Mijn eerste menstruatie na het stoppen met de pil heb ik nog steeds niet gehad. Mn lichaam is helemaal de weg kwijt volgens mij.
5 januari gestopt met de pil dus Mn 'cyclus' is nu al behoorlijk lang..
Ik probeer er niet te veel over na te denken maar dat doe ik toch steeds.

Man en ik hebben een tijdje geleden wel onveilige seks gehad dus de kans op zwangerschap is er wel. Wel een kleine kans maar toch.. dit weekend wil ik weer testen en is de test negatief dan ga ik een afspraak maken bij de huisarts. Die zal wel niks voor me kunnen doen, omdat ik 'nog maar' 4 maanden ben gestopt met de pil.
Vanaf mei gaan de condooms definitief het huis uit, dus het zou zo leuk zijn als we gewoon heel snel een gezinnetje kunnen zijn 😊
  vrijdag 28 april 2017 @ 07:12:45 #150
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_170536975
quote:

Welkom! Enne, dat uuurenlan valt wel mee hoor. Ik deed 'm meestal rond 19 uur, op het werk drink ik veel thee, dan als ik thuis kom alleen glaasje water bij het eten en dan is je plas geconcentreerd genoeg voor de test.
pi_170537403
quote:
Ha, dank je. ;) Had ik gemaakt in het najaar van 2015, toen wij begonnen met proberen zwanger te worden. Het kan dus zijn dat de prijs of de samenstelling inmiddels wat veranderd is.

En welkom en succes! *O*
pi_170538981
quote:
1s.gif Op donderdag 27 april 2017 15:41 schreef vencodark het volgende:
Vanmiddag nog een test gedaan. Maar nu gelijk een streep! En na de toegestaande 5 min. hadden we dit:
[ afbeelding ]

Het is gewoon echt, echt, echt zo! :D

En nu hoop dat jullie ook snel zijn. Ik vond de laatste week al spannend en dit was net onze eerste poging. Ik weet dat sommige van jullie al veel langer proberen en allerlei obstakels hebben.
Succes dames! O+ Jullie reageerden allemaal zo lief en betrokken!
Ik ga gewoon ook niet testen :P dat werkt schijnbaar goed ;)

*aai voor the good luck*

:W dat je hier maar mag wegblijven en vol op je opbollende buik mag bewonderen in het volgende topic :*
Schudden voor gebruik
pi_170539004
quote:
0s.gif Op donderdag 27 april 2017 16:22 schreef Missladybug het volgende:
Gefeliciteerd Venco!!

Ik zit nog steeds ondergedoken.
Heb zelfs een ronde overgeslagen qua mikseks.
Het kwam er gewoon niet van en ik baalde er niet eens van.
Volgende maand nieuwe ronde nieuwe kansen.
Ik lees wel mee!
Wat fijn. Even rustig pas op de plaats.
Schudden voor gebruik
pi_170539015
Welkom iammen!

Welkom terug Dromertje! Jammer dat je nog niet ongesteld bent geworden. Het kan idd een tijdje duren. Mijn huisarts zei een half jaar (op internet staat tot een jaar). Ik had hetzelfde maar bleek PCOS te hebben. De pil/hormonen: ik begin er nooit meer aan.

Ja die ovulatietesten... heb m'n ei niet echt kunnen vinden deze ronde. Ik denk dat ik ook maar voor 19:00 testen ga. Dan ben ik eigenlijk altijd wel thuis. Hoewel als ik sport (gelijk na werk) drink ik een hele bidon water leeg. Mss is 20:00 of 21:00 dan beter. Ik sleepte nu ovulatietesten mee naar het werk maar drink op werk ook enorm veel thee.

Hoe is het met Peace en Debster? Debster, ben je al naar de arts geweest voor die bloedingen?
Dit, dat, alles.
pi_170539033
quote:

urenlang niet drinken?

welkom :D Succes!
Schudden voor gebruik
pi_170539089
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2017 00:06 schreef Dromertje23 het volgende:
Gefeliciteerd Venco !!

Ik meld me weer hier.. heb ondertussen wel steeds meegelezen, maar wilde even afwezig zijn..
Mijn eerste menstruatie na het stoppen met de pil heb ik nog steeds niet gehad. Mn lichaam is helemaal de weg kwijt volgens mij.
5 januari gestopt met de pil dus Mn 'cyclus' is nu al behoorlijk lang..
Ik probeer er niet te veel over na te denken maar dat doe ik toch steeds.

Man en ik hebben een tijdje geleden wel onveilige seks gehad dus de kans op zwangerschap is er wel. Wel een kleine kans maar toch.. dit weekend wil ik weer testen en is de test negatief dan ga ik een afspraak maken bij de huisarts. Die zal wel niks voor me kunnen doen, omdat ik 'nog maar' 4 maanden ben gestopt met de pil.
Vanaf mei gaan de condooms definitief het huis uit, dus het zou zo leuk zijn als we gewoon heel snel een gezinnetje kunnen zijn 😊
waarom gebruiken jullie dan nog condooms? (als de wens er toch is?)
Schudden voor gebruik
pi_170539774
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2017 10:38 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

urenlang niet drinken?

welkom :D Succes!
Sommige zeggen 3 uur of meer voor een beter resultaat 8)7
Maar mijn test zegt 2 uur, dus daar ga ik me aan houden.
quote:
17s.gif Op vrijdag 28 april 2017 07:12 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Welkom! Enne, dat uuurenlan valt wel mee hoor. Ik deed 'm meestal rond 19 uur, op het werk drink ik veel thee, dan als ik thuis kom alleen glaasje water bij het eten en dan is je plas geconcentreerd genoeg voor de test.
Misschien ga ik dat ook doen, dan drink ik ietsjes minder. Dankjewel
pi_170546761
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2017 10:41 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

waarom gebruiken jullie dan nog condooms? (als de wens er toch is?)
Omdat ivm werk een zwangerschap vanaf mei beter uitkomt
  vrijdag 28 april 2017 @ 17:35:10 #159
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_170546881
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 april 2017 10:36 schreef Philomijn het volgende:
Welkom iammen!

Welkom terug Dromertje! Jammer dat je nog niet ongesteld bent geworden. Het kan idd een tijdje duren. Mijn huisarts zei een half jaar (op internet staat tot een jaar). Ik had hetzelfde maar bleek PCOS te hebben. De pil/hormonen: ik begin er nooit meer aan.

Ja die ovulatietesten... heb m'n ei niet echt kunnen vinden deze ronde. Ik denk dat ik ook maar voor 19:00 testen ga. Dan ben ik eigenlijk altijd wel thuis. Hoewel als ik sport (gelijk na werk) drink ik een hele bidon water leeg. Mss is 20:00 of 21:00 dan beter. Ik sleepte nu ovulatietesten mee naar het werk maar drink op werk ook enorm veel thee.

Hoe is het met Peace en Debster? Debster, ben je al naar de arts geweest voor die bloedingen?
Hey Philo :*. Het is idd best lastig timen ja, die ovutesten. Hopelijk vind je een goed moment zodat ze ook zin hebben! En wie weet heb je toch je ei goed benut - ik hoop het voor je :).

Ik moet idd nog langs de gyn, volgende week even nieuwe afspraak maken... want heb toch weer na de sex bloedingen, heel stom.
pi_170549163
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 april 2017 17:27 schreef Dromertje23 het volgende:

[..]

Omdat ivm werk een zwangerschap vanaf mei beter uitkomt
ah helder! ^O^
Schudden voor gebruik
pi_170572822
Sjaak aanhaak en totaal niet bijgelezen :@

Ongesteld geworden vandaag. }:| :( ;( Dus ik ben chagrijnig en zwelg in mijn eigen verdriet.
Wel keurige cyclus van 28 dagen dit keer.
  zaterdag 29 april 2017 @ 21:50:27 #162
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_170573021
Balen Fuchs, al is de nette cyclus een schrale troost. *schenkt een glaasje rode wijn in*
pi_170573047
Fuchsie wat jammer weer :*
pi_170579213
}:| jammer zeg!
pi_170585310
Balen fuchsia! Wel fijn dat je cyclus weer 28 dgn is! :*

:o ik moest gister mijn menstruatie hebben... :D
pi_170588126
Stom Fuchsia :(

Bellaa, spannend! Ben je vaker overtijd?
pi_170588243
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2017 17:03 schreef OliviaIsTaken het volgende:
Stom Fuchsia :(

Bellaa, spannend! Ben je vaker overtijd?
Nee eigenlijk nooit, haha :D
pi_170588308
quote:
Nee eigenlijk nooit, haha :D
Extra spannend! Wil je binnenkort testen of kijk je het nog even aan denk je?
pi_170588380
Spannend Bella!
pi_170588412
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2017 17:14 schreef OliviaIsTaken het volgende:

[..]

Extra spannend! Wil je binnenkort testen of kijk je het nog even aan denk je?
Ik heb al wel een test in huis, maar wil nog even wachten. Misschien is mijn cyclus in de war vanwege tarweliemolie. Maar wie weet doe k morgen ochtend wel die test.. Gewoon voor de zekerheid! :o

En hoe gaat het bij jou??
pi_170588449
quote:
1s.gif Op zondag 30 april 2017 17:20 schreef BellaaElisa het volgende:

[..]

Ik heb al wel een test in huis, maar wil nog even wachten. Misschien is mijn cyclus in de war vanwege tarweliemolie. Maar wie weet doe k morgen ochtend wel die test.. Gewoon voor de zekerheid! :o

En hoe gaat het bij jou??
Je kan inderdaad altijd zien hoe je je morgen voelt :)

Ik ben vorige week in de weer geweest met ovulatietesten en heb geen positieve test gekregen. Wel een bijna donkere streep op woensdagochtend. Woensdagavond buikpijn en donderdagochtend een lichtere streep. Dus ik denk dat ik voor het eerst in mijn leven mijn eisprong heb gevoeld!
  zondag 30 april 2017 @ 17:25:53 #172
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_170588499
Spannend Bella, hoop dat je streepjes plast morgen :).
pi_170594561
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2017 17:23 schreef OliviaIsTaken het volgende:

[..]

Je kan inderdaad altijd zien hoe je je morgen voelt :)

Ik ben vorige week in de weer geweest met ovulatietesten en heb geen positieve test gekregen. Wel een bijna donkere streep op woensdagochtend. Woensdagavond buikpijn en donderdagochtend een lichtere streep. Dus ik denk dat ik voor het eerst in mijn leven mijn eisprong heb gevoeld!
Oh dat is wel een mooi gevoel! Succes en hopelijk heb je snel een streepje! :)
pi_170594626
quote:
17s.gif Op zondag 30 april 2017 17:25 schreef Debsterr het volgende:
Spannend Bella, hoop dat je streepjes plast morgen :).
Dankje wel Debsterr!
Hoe gaat het bij jou? Alweer op het wachtbankje of nog niet. Ik las ook iets over de gyn vanwege bloedingen na gemeenschap? Spannend en hopelijk is er niets aan de hand. Misschien springen er gewoon de hele tijd adertjes :Y
pi_170595739
Dank je wel meiden :* Vandaag gaat het weer ietsjes beter. De zon hielp daar ook wel aan mee ;)

Spannend Bella!
pi_170596068
Dikke dikke dikke dikke knuffel fuchsia xxx
pi_170596260
Gewoon klote Fuchsia :* :(

Ik hoop dat je snel terecht kan bij de gyn Debster... blijft toch vreemd.

BellaE, spannend! Houd ons op de hoogte!
Dit, dat, alles.
  zondag 30 april 2017 @ 22:37:27 #178
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_170597965
quote:
1s.gif Op zondag 30 april 2017 20:49 schreef BellaaElisa het volgende:

[..]

Dankje wel Debsterr!
Hoe gaat het bij jou? Alweer op het wachtbankje of nog niet. Ik las ook iets over de gyn vanwege bloedingen na gemeenschap? Spannend en hopelijk is er niets aan de hand. Misschien springen er gewoon de hele tijd adertjes :Y
Ik heb 1,5/2 maanden geleden al een behandeling gehad voor cellen die zich buiten de baarmoedermond begaven (geen endometriose), maar bij de controle afspraak zat ik net voor een NOD dus heeft hij geen follow-up gedaan. Helaas zijn er toch weer bloedingen dus zal er nog wel een keer met zilvernitraat worden aangestipt. Nadeel is dat ik dan dus weer tijdelijk extra bloed/heel vieze afscheiding heb dus dan kun je zo weer een maand afschrijven.

Deze maand ook niet echt de verwachting dat er iets is gebeurd, wel 2x sex gehad in de juiste periode maar verder vooral niet teveel mee bezig. 12 mei is mijn NOD volgens de app, dus we zullen zien.
pi_170600712
Haai! Hier ben ik! Weekje op vakantie geweest. Heerlijk genoten van de zon, zee, strand, manlief en even geen internet. Doet een mens goed.
Anyway, wij zitten weer op het wachtbankje. Goed ons best gedaan, maar ik verwacht er niet veel van.

Ik las een tweede streepje voor Venco, gefeliciteerd.

Debsterr, klote dat je zo blijft bloeden. Snel maar terug naar de gyn en hem even aan z'n jasje trekken. Snap wel je balen dat er dan weer een maand overheen gaat. Zo vliegt de tijd wel h? :*

MLB, wat goed dat je even een maandje rustiger aan gedaan hebt. Je klinkt alsof je het steeds beter kan accepteren dat de wens voor een tweede even op zich laat wachten. Ik weet nog hoe gespannen en testziek je de eerste paar rondes was.

Bella: wij willen allemaal zo graag. Het is niet gemakkelijk.

Philo: stom dat je je ei niet zo goed kan vinden. Hoe ziet jullie plan er nu uit? Slik je de clomid nog?

En Fuchs, ik zou je zo graag een hele dikke vette knuffel willen geven :* :* Wat klote weer h!?!
pi_170601208
Welkom terug Peacefull :* Fijn dat jullie genoten hebben! Weekje geen internet kan nooit kwaad :+ Goed getimed ook. Mijn duimen draaien gewoon weer voor jou!
+1 op je bijleespost. :@

Thanx voor de knufs. Life goes on en ik probeer er maar weer het beste van te maken.
pi_170601332
Welkom terug Peace! Fijn dat het weekje vakantie je goed heeft gedaan! Ik duim voor een lucky shot. :) :*

Ik slik idd nog chlomid en moest op dag 6, 8 en 10 na m'n eisprong bloed laten prikken om het progesteronniveau te laten meten en dus te checken of ik een "goede" eisprong heb gehad aangezien de vorige niet goed was. Daarvoor moest ik dus zelf met ovulatietesten aan de slag. Kon het niet goed vinden en ben gekapt na dag 15 :@ Vorige cyclus had ik ook een eisprong op dag 15 en kon er volgens de arts min of meer vanuit gaan dat het nu ook zo was. Zit nu op cyclusdag 25 en over 2 wkn afspraak met de gyn om de bloeduitslagen te bespreken. Ondertussen wel gericht geklust dus we gaan het zien... inmiddels al 8 maandennonderweg. :o
Dit, dat, alles.
pi_170602565
Ik heb nesteldrang!

Alles moet schoon, opgeruimd of veranderd worden :')
Grote klussen wil ik gedaan hebben..... zodat mocht het ooooooit raak zijn ik achterover kan zitten met enorm veel wol om baby kleding te breien O+

:') :')

en nee ik ben niet zwanger :D ik heb mijn eerste eisprong nog steeeeeds niet gehad. Het is gewoon pre ei nesteldrang :P Oh my! Dat beloofd wat :D
Schudden voor gebruik
pi_170605904
Wat een stuggle h Philo? Geen goede eisprong, geen eisprong kunnen vinden en het wachten in het ZH. Ik moet wel zeggen dat het opstarten van de normale onderzoeken bij ons wel erg snel ging. Binnen 2 maand van bezoekje huisarts naar 'niks aan de hand, ga maar weer 6 maanden verder'. Ervaar jij dat er voldoende tempo achter zit of dat je nog maar wat aanklooit, ondanks de clomid?
Ik blijf voor je duimen. Wanneer verwacht jij je NOD?

Fuchs, inderdaad life goes on, maar toch doet t zeer :*

Stippel, lekker zo'n opgeruimd huis. Bij mij betekent dat ook een opgeruimd hoofd. Heerlijk! Fijn ook dat je er zo enthousiast in staat. De eerste liet bij jullie wel even op zich wachten h? Hoeft nu niet nog een keer zo te zijn natuurlijk. Ik duim dat je hier niet te lang hoeft te zijn.
pi_170606315
quote:
Ik slik idd nog chlomid en moest op dag 6, 8 en 10 na m'n eisprong bloed laten prikken om het progesteronniveau te laten meten en dus te checken of ik een "goede" eisprong heb gehad aangezien de vorige niet goed was. Daarvoor moest ik dus zelf met ovulatietesten aan de slag. Kon het niet goed vinden en ben gekapt na dag 15 :@ Vorige cyclus had ik ook een eisprong op dag 15 en kon er volgens de arts min of meer vanuit gaan dat het nu ook zo was. Zit nu op cyclusdag 25 en over 2 wkn afspraak met de gyn om de bloeduitslagen te bespreken. Ondertussen wel gericht geklust dus we gaan het zien... inmiddels al 8 maandennonderweg. :o
Sorry als je dit al meerdere malen hebt verteld, maar ik kan je verhaal zo snel niet terug vinden. Waarom loop je bij de gynaecoloog?

En... zou ik in de OP mogen?

SPOILER
  maandag 1 mei 2017 @ 13:15:27 #185
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_170606383
OT doe even een topicreport, OP kan niet meer gewijzigd worden :)
  Moderator maandag 1 mei 2017 @ 13:17:40 #186
149959 crew  Stormqueen
snelle trees
pi_170606423
Ik heb je er bij gezet OT :)
disclaimer
pi_170606572
quote:
1s.gif Op maandag 1 mei 2017 13:17 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb je er bij gezet OT :)
Bedankt!
pi_170607581
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 12:53 schreef Peacefulll het volgende:
Wat een stuggle h Philo? Geen goede eisprong, geen eisprong kunnen vinden en het wachten in het ZH. Ik moet wel zeggen dat het opstarten van de normale onderzoeken bij ons wel erg snel ging. Binnen 2 maand van bezoekje huisarts naar 'niks aan de hand, ga maar weer 6 maanden verder'. Ervaar jij dat er voldoende tempo achter zit of dat je nog maar wat aanklooit, ondanks de clomid?
Ik blijf voor je duimen. Wanneer verwacht jij je NOD?

Fuchs, inderdaad life goes on, maar toch doet t zeer :*

Stippel, lekker zo'n opgeruimd huis. Bij mij betekent dat ook een opgeruimd hoofd. Heerlijk! Fijn ook dat je er zo enthousiast in staat. De eerste liet bij jullie wel even op zich wachten h? Hoeft nu niet nog een keer zo te zijn natuurlijk. Ik duim dat je hier niet te lang hoeft te zijn.
en svonds zo moe als een hond van al dat gesleep dat een broertje of zusje voor wurm er niet in zit :')
SPOILER
Schudden voor gebruik
  maandag 1 mei 2017 @ 14:09:13 #189
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_170607809
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 03:37 schreef Peacefulll het volgende:
Haai! Hier ben ik! Weekje op vakantie geweest. Heerlijk genoten van de zon, zee, strand, manlief en even geen internet. Doet een mens goed.
Anyway, wij zitten weer op het wachtbankje. Goed ons best gedaan, maar ik verwacht er niet veel van.
Klinkt als een heerlijke week, wie weet was dat nt het duwtje in de goeie richting :*.
pi_170611006
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 03:37 schreef Peacefulll het volgende:

Bella: wij willen allemaal zo graag. Het is niet gemakkelijk.

Wat klink je heel erg ontspannen! Misschien omdat je er juist niets van verwacht kan het weleens raak zijn! Althans ik duim, zou een mooi cadeautje zijn!

Ja klopt, helaas hebben wij niet zoveel erover te zeggen, anders was het simpel.. "wil nu zwanger worden" en hoppa je bent zwanger. Maar jammer genoeg werkt het niet zo ;(
pi_170611025
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 10:13 schreef Stippelrientje het volgende:
Ik heb nesteldrang!

Alles moet schoon, opgeruimd of veranderd worden :')
Grote klussen wil ik gedaan hebben..... zodat mocht het ooooooit raak zijn ik achterover kan zitten met enorm veel wol om baby kleding te breien O+

:') :')

en nee ik ben niet zwanger :D ik heb mijn eerste eisprong nog steeeeeds niet gehad. Het is gewoon pre ei nesteldrang :P Oh my! Dat beloofd wat :D
Misschien heb je hem wel gehad maar niets van gemerkt :o
pi_170611046
quote:
1s.gif Op zondag 30 april 2017 21:39 schreef Philomijn het volgende:

BellaE, spannend! Houd ons op de hoogte!
Doe ik!! Heb alleen nog niet getest, durfde niet! :@ Alleen nog geen menstruatie te zien.
pi_170611143
quote:
17s.gif Op zondag 30 april 2017 22:37 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Ik heb 1,5/2 maanden geleden al een behandeling gehad voor cellen die zich buiten de baarmoedermond begaven (geen endometriose), maar bij de controle afspraak zat ik net voor een NOD dus heeft hij geen follow-up gedaan. Helaas zijn er toch weer bloedingen dus zal er nog wel een keer met zilvernitraat worden aangestipt. Nadeel is dat ik dan dus weer tijdelijk extra bloed/heel vieze afscheiding heb dus dan kun je zo weer een maand afschrijven.

Deze maand ook niet echt de verwachting dat er iets is gebeurd, wel 2x sex gehad in de juiste periode maar verder vooral niet teveel mee bezig. 12 mei is mijn NOD volgens de app, dus we zullen zien.
Ah oke, wist ik niet. Wel heftig zo'n behandeling of valt het mee?

Wel een erg vervelende nadeel.. Ook omdat het zo gewenst is! Maar is het zo dat die bloeding na gemeenschap echt daar vandaan komt? Of kan iets anders ook de oorzaak zijn? Heb je het bijv alleen na gemeenschap of de hele dag?

Sorry voor de vragen maar ik leef gewoon heel erg mee!
pi_170612179
quote:
1s.gif Op maandag 1 mei 2017 16:32 schreef BellaaElisa het volgende:

[..]

Misschien heb je hem wel gehad maar niets van gemerkt :o
onbenut dan :P
Schudden voor gebruik
pi_170612758
Vraagje aan die vrouwen die al een keer zwanger zijn geweest!

SPOILER
  maandag 1 mei 2017 @ 17:49:57 #196
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_170612916
quote:
17s.gif Op maandag 1 mei 2017 16:37 schreef BellaaElisa het volgende:

[..]

Ah oke, wist ik niet. Wel heftig zo'n behandeling of valt het mee?

Wel een erg vervelende nadeel.. Ook omdat het zo gewenst is! Maar is het zo dat die bloeding na gemeenschap echt daar vandaan komt? Of kan iets anders ook de oorzaak zijn? Heb je het bijv alleen na gemeenschap of de hele dag?

Sorry voor de vragen maar ik leef gewoon heel erg mee!
Valt op zich mee, weefsel wordt aangestipt en dat zorgt voor afsterving. Vervolgens gaat je lichaam dat afstoten -> fikse krampen dus (vooral omdat ik normaal weinig kramp heb).

Ja dat is wel de oorzaak want het is sex -> bloeding (inclusief de andere "rotzooi"). Verder geen last van bloedingen.

En ga jij eens testen joh :D!
  Moderator maandag 1 mei 2017 @ 17:55:26 #197
149959 crew  Stormqueen
snelle trees
pi_170613024
quote:
1s.gif Op maandag 1 mei 2017 17:43 schreef BellaaElisa het volgende:

SPOILER
ik merkte het door te testen :+
disclaimer
pi_170613133
quote:

SPOILER
Ik voelde me fucking weird al vanaf een paar dagen na de ovulatie. Ik was heel duizelig, beroerd, hoofdpijn en doodmoe. Ik dacht echt dat ik een enge ziekte onder de leden had.
pi_170613140
Maar ga idd eens testen haha! :s)
pi_170613161
quote:

SPOILER
Het tweede streepje gaf wel iets weg...
Bij de eerste pijnlijke borsten, bij de tweede merkte ik eigenlijk niks.
pi_170613556
quote:
1s.gif Op maandag 1 mei 2017 17:55 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ik merkte het door te testen :+
Dat ja :D En niet ongesteld en heel veel afscheiding :r
  Moderator maandag 1 mei 2017 @ 19:32:01 #202
4756 crew  Kyara
1 + 1 = 3
pi_170615552
Janken. Om alles! Janken toen Andr Kuipers weer op de grond stond was reden om te testen.

Alleen ging dat niet meer over dus nu geen graadmeter meer :')
pi_170620322
quote:

SPOILER
Een dag of vier voor mijn NOD dacht ik dat ik een soort griep onder de leden had. Hondsmoe en ik bleef maar spugen :') Vervolgens wilde ik mijn tandenpoetsen voor het naar bed gaan en dat lukte niet.... ik bleef maar kokhalzen. Dat is eigenlijk niet echt meer gestopt. ja... 6 weken niet van de hele zwangerschap :(
Mijn man verrast door de keuken en gang grondig te soppen met spiritus... want dat rook ineens extreem aantrekkelijk :') En nog altijd had ik niks gekoppeld aan mogelijk zwanger zijn :D

Andere keer voelde ik alleen dat ik ontzettend veel moest plassen en mijn darmen wat gaan verplaatsen om plek te maken. Maar dat is niet goed gegaan.

Een andere keer dacht ik dat ik dooooooodziek voedselvergiftiging en een heftige griep had opgelopen. Maar ook dat was niet goed gegaan.

Eigenlijk moet je niet zoveel op je lijf letten..... en gewoon net na je NOD als je dan niet ongesteld bent geworden testen ;)
Schudden voor gebruik
pi_170622381
Oke, ik heb dus echt besloten om morgen te gaan testen. Omdat dat het natuurlijk echt uitsluit! Maar ik herken vele dingen van jullie. Dat janken om echt alles! Zelfs van reclame's en de stomste series. En kokhalzen is ook zo herkenbaar vooral bij de koelkast open doen 8)7
pi_170625553
quote:
1s.gif Op maandag 1 mei 2017 22:51 schreef BellaaElisa het volgende:
Oke, ik heb dus echt besloten om morgen te gaan testen. Omdat dat het natuurlijk echt uitsluit! Maar ik herken vele dingen van jullie. Dat janken om echt alles! Zelfs van reclame's en de stomste series. En kokhalzen is ook zo herkenbaar vooral bij de koelkast open doen 8)7
Spannend! Ben je al wakker? ;) :D
  dinsdag 2 mei 2017 @ 10:24:17 #206
280612 gewoonmezelf87
Nu ook als mama!
pi_170627592
ben ook wel benieuwd.
Gm vind ik echt zon lieve mama O+ . Zo 1 waar alle kindjes soms jaloers op zijn dat ze hun mama niet is.
S. 2014
J. 2016
pi_170628055
Ik ben weer terug na een heeeeeeerlijk lang weekend in een mooie Italiaanse renaissance stad O+. Lekker wijntjes gedronken. Mogelijk hierdoor eisprong gemist (was met een vriendin :P) dus we zien wel :).

Heb wel eea gemist zie ik, Venco van harte!! *O*

En een :* voor Fuchsia, wat balen!

Peacefull ook een ontspannen vakantie gehad? Hopelijk een vakantiebaby voor jou :*

Nu F5en voor Bella zie ik?
pi_170628154
quote:
Het is al ochtend hoor :P
  dinsdag 2 mei 2017 @ 14:01:22 #209
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_170631546
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 11:01 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Het is al ochtend middag hoor :P
pi_170632061
Ik heb echt zin om er nu weer voor te gaan. Ben heel positief, hopelijk straal ik dit een beetje naar jullie uit.
*O*
  dinsdag 2 mei 2017 @ 14:28:40 #211
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_170632110
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 14:26 schreef DonnaRush het volgende:
Ik heb echt zin om er nu weer voor te gaan. Ben heel positief, hopelijk straal ik dit een beetje naar jullie uit.
*O*
Fijn om te horen Donna!
pi_170632161
Goede fibe Donna! *O*
pi_170632220
Zou het helpen als ik gewoon iedere reactie plaats met pompoms? *O*

Deze ronde allemaal zwanger dit topic uit. *O*
pi_170633849
Eens! *O*
pi_170635452
Nieuwe maand, nieuwe kansen *O*
We gaan ervoor *O*
pi_170653577
quote:
Joehoe :P
  woensdag 3 mei 2017 @ 13:36:40 #217
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_170654840
16 mei weer afspraak bij de gyn. Ben benieuwd...

Bella, waar blijf je nou *O*
pi_170655450
Bella, wanneer had je ongesteld moeten worden!
We willen vrij en onafhankelijk leven zodat niemand buiten Allah ons mag regeren. - Mohammed Abdelkrim El Khattabi
pi_170659004
quote:
1s.gif Op zondag 30 april 2017 15:12 schreef BellaaElisa het volgende:
Balen fuchsia! Wel fijn dat je cyclus weer 28 dgn is! :*

:o ik moest gister mijn menstruatie hebben... :D
Dussss...
pi_170661714
quote:
Hoop dat het goed met je gaat!
pi_170667615
Inspirerend Donna! Fijn dat je er zo positief instaat.

Ik ben ook benieuwd naar Bella.

Hoi! Kloontje hier. :W

Ik wil ook proberen mee te schrijven. We gaan voor een tweede. O+ Ik heb aan de hand van het superhandige schema van Vivi een berg vitaminepillen ingeslagen online (want de helft goedkoper) en deze maand gaan we van start. Ik zit nu op dag 2 van mijn cyclus, die ergens tussen de 26 en de 34 dagen duurt.

Spannend! *O*
pi_170668490
Spannend Roxy! Welkom.

En. *O*
  woensdag 3 mei 2017 @ 22:08:12 #223
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_170668617
Welkom Roxy *O*.

Je hebt al een kindje, hoe oud is hij/zij? Wel spannend hoor, een tweede. Hoop dat het snel raak is :*.
pi_170669374
Gaan we door in de jompel vibe? :+ *O*
Ik kan wel een beetje positiviteit gebruiken in ieder geval!

Welkom Roxy :W Benieuwd wie je bent.
pi_170669449
Ja pompoms bij iedere reactie! *O*
  woensdag 3 mei 2017 @ 22:32:37 #226
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_170669456
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2017 22:30 schreef Fuchsia_roze het volgende:
Gaan we door in de jompel vibe? :+ *O*
Ik kan wel een beetje positiviteit gebruiken in ieder geval!

Welkom Roxy :W Benieuwd wie je bent.
Ja hoor, we jompelen gewoon het topic door *O*!
pi_170669505
Mensen die nu snel door het topic scrollen denken nu dat er allemaal strepen zijn gepiest *O* *O*

:')
pi_170669530
:') Haha *O*

Welkom Roxy
pi_170671792
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2017 22:34 schreef Fuchsia_roze het volgende:
Mensen die nu snel door het topic scrollen denken nu dat er allemaal strepen zijn gepiest *O* *O*

Guilty! *O*
pi_170673018
Bella is hopelijk al 2 dagen aan het baby-shoppen ofzo want wij wachten geduldig. :P
  donderdag 4 mei 2017 @ 07:14:37 #231
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_170673657
Venco! Snel! Voeg *O* toe aan je bericht!
pi_170674096
Ik zie dat jullie over de moon zijn met mijn komst. *O* :+

Dester: ik verklap niet hoe oud ons kindje is, want ik denk dat het dan wat makkelijker raden is. Om redenen die ik hier niet kan toelichten (want misschien herkenbaar) kan ik ook niet aangeven waarom ik liever kloon. Ingewikkeld. Sorry. :')

Ik ga denk ik de eerste ronde al ovulatie testen gebruiken. Mijn cyclus is niet heel voorspelbaar namelijk. Welke gebruiken jullie?
  donderdag 4 mei 2017 @ 08:39:06 #233
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_170674221
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 08:20 schreef Roxy_Monke het volgende:

Dester: ik verklap niet hoe oud ons kindje is, want ik denk dat het dan wat makkelijker raden is. Om redenen die ik hier niet kan toelichten (want misschien herkenbaar) kan ik ook niet aangeven waarom ik liever kloon. Ingewikkeld. Sorry. :')

Ik ga denk ik de eerste ronde al ovulatie testen gebruiken. Mijn cyclus is niet heel voorspelbaar namelijk. Welke gebruiken jullie?
Dat is natuurlijk ook prima :* hopelijk is het snel raak zodat je uit de kast kan *O*.

Ik heb een hele stapel besteld via eBay, goedkoop en effectief. Via deze verkoper.
pi_170674223
Welkom Roxy! Ik heb verschillende gebruikt, digitale van de clearblue, toen van het Kruidvat en nu van de Action. Ik vind ze alle drie prima.

Ik weet niet hoe ik een pompom-emoji invoeg maar in gedachten pompom ik mee!
  donderdag 4 mei 2017 @ 08:41:17 #235
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_170674236
Pompom = * O * aan elkaar :Y. Zo: *O* *O* *O*
pi_170674247
*O* *O* *O*
pi_170674254
Pompom! *O*

Ovulatietesten heb ik geen ervaring mee, maar hoor veel positieve verhalen over Sensitest.
Bij Sensitest heb ik wel zwangerschapstest dipsticks besteld, die vind ik wel fijn. :Y
  donderdag 4 mei 2017 @ 08:57:14 #238
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_170674416
Meh, ik ga de jompels geloof ik weer onderbreken, net behoorlijk wat bloed bij het afvegen. CD22 dus weer lekker vaag.
pi_170674464
-O-
Nah! Wat is dat nou weer..
pi_170674757
Welkom Roxy! ( *O* )

He Debsterr dat is vroeg -O-.
pi_170676144
Zou het een innestelingbloeding kunnen zijn?
J.
  donderdag 4 mei 2017 @ 10:51:18 #242
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_170676483
quote:
1s.gif Op donderdag 4 mei 2017 10:35 schreef L0t.. het volgende:
Zou het een innestelingbloeding kunnen zijn?
Gezien de hoeveelheid denk ik van niet helaas. Maar goed, even afwachten hoe het doorzet.
pi_170680418
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 08:20 schreef Roxy_Monke het volgende:

*O* Speurneus aan! *O*

welkom :P

slechte sherlock hier :P Ik wacht wel op het "uit de kast moment" :D
Schudden voor gebruik
pi_170680440
Debster -O-

Gewoon wat *O* *O* *O* *O* *O* voor de balans erbij....
sucks zeg -O-
Schudden voor gebruik
pi_170680578
whappen met mijn meneer :')

"Ik denk dat ik vruchtbare slijmmeuk ontdek, zou de boel dan toch eindelijk aangeslingerd worden?"
"Ahhhhh ik zal hem eens aanslingeren vanavond om je af te toppen *O* "

_O- _O- 8)7 :X vet opwindend dat sextingpogen van hem :')

Vervolgens ligt wurm in zijn nieuwe bed elke 15 minuten te gillen om zijn mammie :')
Het enige aanslingeren is die van emoties geweest: "Waarom moet mijn kind toch zo ver van mij vandaan liggen? / Ga toch lekker slapen in je eigen bedje mama wil wat ruimte / Schuldgevoel, want hartverscheurend wakker snikken en de cosleeper voelt zo leeg" :')
Schudden voor gebruik
pi_170680608
Bella ligt nog altijd K.O. van de test op de WC-vloer?
Schudden voor gebruik
pi_170681577
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 13:26 schreef Stippelrientje het volgende:
Guess so!
  donderdag 4 mei 2017 @ 14:08:34 #248
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_170681657
Stippel :* die wisselende emoties lijkt me best lastig!

En ben erg benieuwd waar Bella blijft ja.

Ik schrijf na de sanitaire stop van net deze ronde officieel af - meer bloed en andere zaken.
pi_170682574
Wat een korte ronde zeg, balen! :'(
pi_170684564
Nou ehm, ik zit er even doorheen. Test lag klaar in mijn hoofd was ik dus echt zwanger. Maar toen k wilde plassen brak de boel helemaal los! :'( ben er zo verdrietig van!!
Ik bloed nog steeds een beetje en heb net ovulatietesten gehaald van de action. Kijken of dat ons gaat helpen.
Eergister een zwangerschapsaankondeging gehad, heb de hele avond gehuild bij man.

Maar goed zodra het bloeden weg is gaan we weer aan de slag *O*
pi_170684582
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 13:26 schreef Stippelrientje het volgende:
:'(
pi_170684592
quote:
1s.gif Op donderdag 4 mei 2017 01:36 schreef vencodark het volgende:
Bella is hopelijk al 2 dagen aan het baby-shoppen ofzo want wij wachten geduldig. :P
Was het maar zo *O*

Jompel actie
pi_170684601
quote:
13s.gif Op donderdag 4 mei 2017 08:57 schreef Debsterr het volgende:
Meh, ik ga de jompels geloof ik weer onderbreken, net behoorlijk wat bloed bij het afvegen. CD22 dus weer lekker vaag.
Pff wat k*t debsterr -O-
pi_170684820
Ah Bella, wat ontzettend jammer :( En goed om even flink uit te huilen, het is soms ook heel stom allemaal h? Verwen jezelf maar goed! Rustig aan!
pi_170685175
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 16:32 schreef OliviaIsTaken het volgende:
Ah Bella, wat ontzettend jammer :( En goed om even flink uit te huilen, het is soms ook heel stom allemaal h? Verwen jezelf maar goed! Rustig aan!
Ja het luchte zo erg op, heb mijn hart gelucht. Zat te jammeren zovan "mensen worden van een one-night stand zwanger" die dingen allemaal. Ook best fijn om een keer te doen eigenlijk! ^O^
  donderdag 4 mei 2017 @ 17:35:23 #256
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_170686098
Balen Bella! Knuffel voor jou :*.
  Moderator donderdag 4 mei 2017 @ 19:44:36 #257
7566 crew  MaJo
Kalten Polar Br
pi_170688775
quote:
1s.gif Op donderdag 4 mei 2017 16:18 schreef BellaaElisa het volgende:
Nou ehm, ik zit er even doorheen. Test lag klaar in mijn hoofd was ik dus echt zwanger. Maar toen k wilde plassen brak de boel helemaal los! :'( ben er zo verdrietig van!!
Ik bloed nog steeds een beetje en heb net ovulatietesten gehaald van de action. Kijken of dat ons gaat helpen.
Eergister een zwangerschapsaankondeging gehad, heb de hele avond gehuild bij man.

Lijkt me logisch dat je nog bloed? Of duurt je menstruatie maar 2 dagen :?

Wel balen als je er zelf zo'n goed gevoel bij hebt!
pi_170689546
quote:
13s.gif Op donderdag 4 mei 2017 08:57 schreef Debsterr het volgende:
He wat balen Debster -O- En ook zo vroeg! Raar hoor.
Ik wens je alvast heel veel succes bij de gyn! :*

Jammer Bella. -O- Je hoofd kan soms gemene trucjes met je uithalen, maar daarom is bloed of een test altijd de zekerheid of je zwanger bent.
pi_170689806
quote:
1s.gif Op donderdag 4 mei 2017 19:44 schreef MaJo het volgende:

[..]

Lijkt me logisch dat je nog bloed? Of duurt je menstruatie maar 2 dagen :?

Wel balen als je er zelf zo'n goed gevoel bij hebt!
Het is ook logisch. Maar k wil dat bloed niet zien. ;) :D
pi_170694795
quote:
1s.gif Op donderdag 4 mei 2017 16:18 schreef BellaaElisa het volgende:

Nou rot zeg.

maar een beetje bloeden is toch normaal een paar dagen als je ongesteld bent geworden?

Beetje minder gefocussed op je lijf proberen te zijn is echt echt fijner.
Schudden voor gebruik
pi_170697806
Ik ben bang dat mijn menstruatie ook begint. Vanmorgen wat bloed gesignaleerd. Nog niet veel, maar denk dat het er wel aan komt.
Ik weet niet zo goed hoe ik me hierbij voel. Het is natuurlijk pas de eerste cyclus na mijn bevalling die we benutten. Maar daarnaast besefte ik gisteren opeens dat ik over een maand met verlof zou gaan.
pi_170699165
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 07:51 schreef OliviaIsTaken het volgende:
Ik ben bang dat mijn menstruatie ook begint. Vanmorgen wat bloed gesignaleerd. Nog niet veel, maar denk dat het er wel aan komt.
Ik weet niet zo goed hoe ik me hierbij voel. Het is natuurlijk pas de eerste cyclus na mijn bevalling die we benutten. Maar daarnaast besefte ik gisteren opeens dat ik over een maand met verlof zou gaan.
Slik.. ja dat is confronterend, knuffel! :*
pi_170699182
quote:
13s.gif Op donderdag 4 mei 2017 17:35 schreef Debsterr het volgende:
Balen Bella! Knuffel voor jou :*.
:* :*
pi_170699276
Jammer Bella!

Olivia ik kan me voorstellen dat dat behoorlijk confronterend is :*.

En ook een :* voor Debsterr. Ben benieuwd wat de gyn zegt.

* Kirb strooit chocola rond.
pi_170699360
Jammer Bella.

Jeetje Olivia, dat is wel heftig hoor. Ik denk er ook wel aan van wat als het niet weer zo snel raak is? Het was zo onverwacht snel, misschien moeten we nu wel 'wachten' en dat maakt me wel eens bang en onzeker. Ik weet niet of ik die teleurstelling wel kan handelen.
Nog niet van toepassing gelukkig. We gaan nu de vruchtbare dagen in.

*O*
pi_170704000
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 09:54 schreef DonnaRush het volgende:

Jeetje Olivia, dat is wel heftig hoor. Ik denk er ook wel aan van wat als het niet weer zo snel raak is? Het was zo onverwacht snel, misschien moeten we nu wel 'wachten' en dat maakt me wel eens bang en onzeker. Ik weet niet of ik die teleurstelling wel kan handelen.

Ja precies, het idee dat het lang kan duren vind ik best lastig. We waren er vorige keer zo blij mee, dat we binnen een paar maanden via de natuurlijke weg weer in verwachting waren dat ik er een beetje op hoop dat het deze keer ook zo lukt. Ik weet niet zo goed hoe ik om moet gaan met het idee dat het een stuk langer kan duren. Maar goed, het komt zoals het komt.

Ik ben er inmiddels niet meer van overtuigd dat ik ongesteld ga worden, heb geen bloed meer gezien sinds vanmorgen. Ik heb dus weer een klein beetje hoop gekregen :) Afwachten maar.
pi_170704700
quote:
We gaan nu de vruchtbare dagen in.

*O*
Oh enneh, have fun :D
pi_170704752
OlivialsTaken, ik hoop voor je dat je niet ongesteld gaat worden en het vals alarm is! Kan mij heel goed voorstellen dat het confronterend is :*
Ik heb niet echt hoopvolle woorden voor jou of Donna, want ik ben hier zelf het doem verhaal die niet snel zwanger wordt na een miskraam en het dan ook nog eens niet blijft }:|
Ik hoop dat het voor jullie anders loopt, maar ken de angst maar al te goed :* Uit ervaring kan ik je vertellen dat je het overleefd, maar leuk is anders...
pi_170704759
quote:
Jammer Bella.

We gaan nu de vruchtbare dagen in.

*O*

Grijp dat ei!!!! >:) >:)

*O*
pi_170704791
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 13:50 schreef OliviaIsTaken het volgende:

[..]

Ik ben er inmiddels niet meer van overtuigd dat ik ongesteld ga worden, heb geen bloed meer gezien sinds vanmorgen. Ik heb dus weer een klein beetje hoop gekregen :) Afwachten maar.
Whoohoo! Dat is spannend! Kon het nog van de innesteling zijn?

*O*
pi_170704809
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 14:17 schreef Fuchsia_roze het volgende:
OlivialsTaken, ik hoop voor je dat je niet ongesteld gaat worden en het vals alarm is! Kan mij heel goed voorstellen dat het confronterend is :*
Ik heb niet echt hoopvolle woorden voor jou of Donna, want ik ben hier zelf het doem verhaal die niet snel zwanger wordt na een miskraam en het dan ook nog eens niet blijft }:|
Ik hoop dat het voor jullie anders loopt, maar ken de angst maar al te goed :* Uit ervaring kan ik je vertellen dat je het overleefd, maar leuk is anders...
Dank voor je reactie, het is alleen al fijn om met mensen te 'praten' die weten waar je het over hebt :) Hoe ga jij om met jullie situatie nu?
pi_170705179
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 14:14 schreef OliviaIsTaken het volgende:

[..]

Oh enneh, have fun :D
Dankje!

Ik duim voor je dat het vals alarm was.

En. *O*
pi_170710907
Wanneer je soms wanhopig voelt en dit soort topics ziet:
SEX / wie wil er zwager worden van mij
En dan ondanks spellingsfouten je nog steeds het gevoel hebt om:
8SeBGr.gif
pi_170712144
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 14:20 schreef OliviaIsTaken het volgende:

[..]

Dank voor je reactie, het is alleen al fijn om met mensen te 'praten' die weten waar je het over hebt :) Hoe ga jij om met jullie situatie nu?
Ja ik ben ook erg blij met dit forum om mijn ei kwijt te kunnen en ervaringen te kunnen delen. O+ In het echte leven kom ik toch weinig mensen tegen die een miskraam hebben gehad of ongewenst kinderloos zijn. Zijn ook niet echt de gebruikelijke gespreksonderwerpen en mensen vervallen snel in allerlei clichs waar ik niks mee kan.

Ik vind het een moeilijke vraag, hoe ik er mee om ga. Als ik in september 2014 had geweten, dat ik nu nog niet zwanger zou zijn/een kindje zou hebben en 3 miskramen had gehad, had ik waarschijnlijk gedacht dat ik niet meer in staat zou zijn om te functioneren. Dat gaat gelukkig prima :+
Mijn leven staat nu voornamelijk in wachtstand, ik ben aan het wachten tot het beter is/word en ik dus een zwangerschap mag uitdragen. Dingen in de verdere toekomst plannen, is lastig, want wat als ik wel ineens zwanger ben. Ik probeer zo min stil te staan bij het scenario dat ik nooit moeder word, maar dit sluimert altijd in mijn hoofd. Ik vermijd bewust situaties (series/films, bepaalde mensen/gespreksonderwerpen) waarin ik herinnerd word aan de pijn, maar eigenlijk lost dat niks op en gaat ook soms volledig tegen mijn natuur in.
Ik doe genoeg leuke dingen hoor en leef mijn leven, maar zit vaak toch een nasmaak of realisatie in dat dit niet op die manier in mijn leven had moeten passen.
Met de jaloezie heb ik wel lang geworsteld, maar dat kan ik nu wel meer accepteren. En ik "verzuip" mijzelf regelmatig in veel werk als ultieme afleiding. Ik huil nauwelijks en kan er ook heel zakelijk over praten (bijvoorbeeld im het ziekenhuis), maar mijn hoofd is heel de dag bezig met zwangerschap/baby's/kinderen en de toekomst. Erg vermoeiend :')
Excuus voor de dagboekpost. Hoort hier misschien ook niet helemaal thuis. :@

Hoe gaat het nu met jou? Wat als het langer gaat duren? Hopelijk geen bloed meer gespot :*
  vrijdag 5 mei 2017 @ 20:20:18 #275
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_170712234
Heftig Fuchs (en natuurlijk andere dames die al langer bezig zijn/miskra(a)m(en) hebben moeten doorstaan)! Ik kan me voorstellen dat je niet wil stilstaan bij de gedachte dat je misschien nooit moeder wordt. Maar dat het er wel soms doorheen sluimert, hoe pijnlijk dat ook is.

In ieder geval fijn dat je het gevoel hebt dat je hier je ei kwijt kunt, hoop dat de rest dat ook zo blijft voelen!
pi_170720995
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 20:14 schreef Fuchsia_roze het volgende:

[..]

Ja ik ben ook erg blij met dit forum om mijn ei kwijt te kunnen en ervaringen te kunnen delen. O+ In het echte leven kom ik toch weinig mensen tegen die een miskraam hebben gehad of ongewenst kinderloos zijn. Zijn ook niet echt de gebruikelijke gespreksonderwerpen en mensen vervallen snel in allerlei clichs waar ik niks mee kan.

Ik vind het een moeilijke vraag, hoe ik er mee om ga. Als ik in september 2014 had geweten, dat ik nu nog niet zwanger zou zijn/een kindje zou hebben en 3 miskramen had gehad, had ik waarschijnlijk gedacht dat ik niet meer in staat zou zijn om te functioneren. Dat gaat gelukkig prima :+
Mijn leven staat nu voornamelijk in wachtstand, ik ben aan het wachten tot het beter is/word en ik dus een zwangerschap mag uitdragen. Dingen in de verdere toekomst plannen, is lastig, want wat als ik wel ineens zwanger ben. Ik probeer zo min stil te staan bij het scenario dat ik nooit moeder word, maar dit sluimert altijd in mijn hoofd. Ik vermijd bewust situaties (series/films, bepaalde mensen/gespreksonderwerpen) waarin ik herinnerd word aan de pijn, maar eigenlijk lost dat niks op en gaat ook soms volledig tegen mijn natuur in.
Ik doe genoeg leuke dingen hoor en leef mijn leven, maar zit vaak toch een nasmaak of realisatie in dat dit niet op die manier in mijn leven had moeten passen.
Met de jaloezie heb ik wel lang geworsteld, maar dat kan ik nu wel meer accepteren. En ik "verzuip" mijzelf regelmatig in veel werk als ultieme afleiding. Ik huil nauwelijks en kan er ook heel zakelijk over praten (bijvoorbeeld im het ziekenhuis), maar mijn hoofd is heel de dag bezig met zwangerschap/baby's/kinderen en de toekomst. Erg vermoeiend :')
Excuus voor de dagboekpost. Hoort hier misschien ook niet helemaal thuis. :@

Hoe gaat het nu met jou? Wat als het langer gaat duren? Hopelijk geen bloed meer gespot :*
Fijn dat je hier je verhaal kwijt kunt! Bizar eigenlijk dat je meer aankunt dan dat je van te voren zou verwachten h? Ik kan me goed voorstellen dat het wachten heel vervelend is. En het niet maken van plannen ook, heel herkenbaar.
Heb je in je omgeving veel vrienden of kennissen die kinderen hebben of zwanger zijn? En kun je goed met je partner hierover praten?

Met ons gaat het ok. Ik merk dat ik het deze dagen heel spannend vind. Zodra ik echt ongesteld ga worden (wat ik nog niet ben! Wel vanmorgen weer bruin bloed gespot) zal dat erg confronterend zijn, vermoed ik. En als het langer gaat duren, tja. Gelukkig weet ik dat niet van tevoren ;) Door wat we hebben meegemaakt besef ik wel extra wat een wonder het is dat we al een gezond lief jongetje hebben rondlopen. En dat haalt zeker de scherpe kantjes van het verdriet.
pi_170722487
Ik wens je veel sterkte Fuchsia_roze!
pi_170722967
Fuchsia ik blijf het zo heftig voor jullie vinden, fijn dat je in ieder geval je ei kwijt kunt hier :). Stom hoe je toch elke keer in clichs blijft vervallen als "buitenstaander", maar op een gegeven moment weet je gewoon niet meer wat je nog kunt zeggen behalve "ik duim voor je" en "ik hoop zo dat het gauw raak is".

Ik had zelf van de week toch wel een minimeltdown, ik word tante in september ( O+ ) en mijn beste vriendin is ook zwanger! En ondertussen ben ik al ruim een jaar gestopt met de pil en doe ik voor mijn gevoel nog steeds voor spek en bonen mee omdat ik nog geen regelmatige cyclus heb }:|. Een beetje jaloers ben ik wel, maar niet afgunstig gelukkig.
pi_170740893
Fijn dat iedereen zich hier zo thuis voelt om haar ei kwijt te kunnen. Dat geldt voor mij ook.

Kirb wat naar dat je dat gevoel hebt. Zo`n minimeltdown is dan heel normaal! :*

Wij hadden gisteren goede vriendin op bezoek. Zij vertelden ook blij nieuws, 8 weken in verwachting. Ze hadden al een mooie echo gehad, heel fijn natuurlijk.
Maar ze waren zo blij en hij vertelde zo enthousiast over het knipperende hartje en ja alles was voor ons heel herkenbaar natuurlijk, alleen hadden wij geen knippertje.
Op een gegeven moment ben ik er eventjes uit gelopen want ik moest echt huilen en toen heeft m`n vriend het ze verteld en kwam ze meteen bij me. Ze moest ook huilen. Het was zo lief!
We hebben er daarna de hele avond fijn over kunnen praten, zowel over hun geluk als ons gemist. Echt wel heel fijn om dat met mensen te kunnen delen.
pi_170741090
Kirb, helemaal niet gek h, dat je je zo kan voelen omdat je het jezelf ook gewoon gunt. Maar ook gefeliciteerd omdat je tante wordt, te gek!

Donna, fijn dat je over jouw zwangerschap en die van je vriendin kon praten. Lieve vrienden en familie zijn onbetaalbaar :)

Bij mijn is mijn menstruatie inmiddels echt doorgebroken. Gisteren een baaldag gehad met bijbehorend voedsel. Vandaag gaat het eigenlijk best prima :)
  zondag 7 mei 2017 @ 17:24:29 #281
421536 iammen
iammen
pi_170750647
[klaagbaak modus]
Gister weer een kraambezoek. Ik ben erg blij voor ze, maar het is toch even slikken soms.
Mijn Facebook is inmiddels zo vol geworden met kinderen dat 1 op de 10 posts niet over kinderen gaat. Heel leuk dat ze kinderen elke 10 secondes kunnen baren, maar ik dacht dat ik facebookvrienden met hen ben en niet hun kinderen.
  zondag 7 mei 2017 @ 20:03:28 #282
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_170755570
Kirb, juist dat dubbele gevoel maakt het zo moeilijk vind ik: je misgunt het anderen niet door het jezelf OOK te gunnen. Maar soms lijkt dat wel zo op de moeilijke momenten. Wel gefeliciteerd met het feit dat je tante wordt! Ik heb geen broers of zussen en het lijkt me zo leuk, zo'n frutje die je helemaal kunt "verzieken" O+.

Donna, wat fijn dat jullie het er uiteindelijk gewoon over konden hebben! Zal je veel goed gedaan hebben :*.

OT, jammer dat het toch doorgebroken is :*.

iammen :* probeer je te beseffen dat die frustratie extra wordt aangesterkt door het feit dat het voor jou nog niet raak is.
pi_170757239
Bijleespost *O*

Bella, wat jammer dat het niet raak is, maar blijf met goede moed proberen h? Helaas ben je niet altijd in n wip zwanger. Sta je weer met twee beentjes op de grond? :P

Debsterr, wat een korte cyclus heb je gehad. Klote dat je weer ongesteld bent geworden. Hoe gaat het nu? :* Succes bij de gyn. Ik ben benieuwd wat ze te zeggen hebben.

OT, confronterend voor je hoor :* Hopelijk volgende maand meer geluk.

Donna hopelijk is het bij jullie snel weer raak. Zeker als je cyclus op orde is, is de kans toch wel vrij groot. Bij een vriendin van mij was de cyclus na de miskraam helemaal overhoop en heeft het nog weer 9 maanden geduurd, maar dat hoeft voor jullie niks te betekenen O+ Fijn dat jullie goed met jullie vrienden hebben kunnen praten. Dit soort dingen zijn en blijven confronterend.

Oh en een + 1 op Fuchsia. Ik merk dat ik verwerk door er over te praten. En soms is het fijn om tegen jullie aan te kunnen praten en je frustraties kwijt te kunnen (en hopelijk ook de blijdschap tegen de tijd dat het een keer raak mag zijn).

Kirb, wat tof! Tante O+ Dat lijkt me zo leuk!! Maar ik zal dat voorlopig niet worden denk ik, hihi. Denk je al na over volgende stappen Kirb? De huisarts of zo? Een kuurtje om je cyclus te 'resetten of zo'? Ik roep maar wat.

Iammen, het blijft inderdaad confronterend. En verdrietig zijn is heel logisch.

Philo, hoe is het bij jou??? :*
pi_170757549
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 08:13 schreef OliviaIsTaken het volgende:

[..]

Fijn dat je hier je verhaal kwijt kunt! Bizar eigenlijk dat je meer aankunt dan dat je van te voren zou verwachten h? Ik kan me goed voorstellen dat het wachten heel vervelend is. En het niet maken van plannen ook, heel herkenbaar.
Heb je in je omgeving veel vrienden of kennissen die kinderen hebben of zwanger zijn? En kun je goed met je partner hierover praten?

Met ons gaat het ok. Ik merk dat ik het deze dagen heel spannend vind. Zodra ik echt ongesteld ga worden (wat ik nog niet ben! Wel vanmorgen weer bruin bloed gespot) zal dat erg confronterend zijn, vermoed ik. En als het langer gaat duren, tja. Gelukkig weet ik dat niet van tevoren ;) Door wat we hebben meegemaakt besef ik wel extra wat een wonder het is dat we al een gezond lief jongetje hebben rondlopen. En dat haalt zeker de scherpe kantjes van het verdriet.
De halve wereld lijkt soms wel zwanger om mij heen. :') In realiteit valt dat best nog mee, maar we worden nu "ingehaald" door mensen die voor een 2e gaan en dat is best pijnlijk.
Ik heb wel een aantal lieve mensen waarmee ik kan praten en ook met mijn partner. Die heeft er ook steeds meer last van dat het lang duurt en zijn pijn zien, vind ik dan ook weer moeilijk.

Gelukkig weet je soms inderdaad niet van te voren wat de toekomst brengt. Fijn dat je lieve zoontje de scherpe randjes er vanaf kan halen. Inmiddels ongesteld las ik. Dikke :* voor jou!

quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 11:30 schreef Kirb het volgende:
Fuchsia ik blijf het zo heftig voor jullie vinden, fijn dat je in ieder geval je ei kwijt kunt hier :). Stom hoe je toch elke keer in clichs blijft vervallen als "buitenstaander", maar op een gegeven moment weet je gewoon niet meer wat je nog kunt zeggen behalve "ik duim voor je" en "ik hoop zo dat het gauw raak is".

Ik had zelf van de week toch wel een minimeltdown, ik word tante in september ( O+ ) en mijn beste vriendin is ook zwanger! En ondertussen ben ik al ruim een jaar gestopt met de pil en doe ik voor mijn gevoel nog steeds voor spek en bonen mee omdat ik nog geen regelmatige cyclus heb }:|. Een beetje jaloers ben ik wel, maar niet afgunstig gelukkig.
Met die clichs heb ik minder moeite, maar ik heb ook mensen die bij hoog & laag beweren dat het goed komt en daar kan ik gewoon niks mee. Niemand die mij dat kan beloven :{w ( en ik weet echt wel dat ze het allemaal goed en lief bedoelen, het is voor iedereen heel machteloos)

Ik kan mij je gevoel heel goed voorstellen Kirb! Hoe leuk het ook is om tante te worden, als je zelf ook zo graag wilt, heeft dat toch een zwart randje. Jaloezie hoort er helaas bij voor velen. Gefeliciteerd dat je tante wordt :* Dat je zo moet wachten en voor spel en bonen mee doet, lijkt mij ook echt rot.

DonnaRush, dat klinkt al een goede avond met goede gesprekken met liefdevolle mensen :*

iammen, confronterend he, overal die kinderen en zwangeren en je gezicht maar in de plooi houden. :*
pi_170768053
Oh thanks all! Ik vind het echt helemaal superfantastisch dat ik tante word O+ ik kijk er zo enorm naar uit! Ben volop mutsjes en sokjes/slofjes aan het haken dus ik kan mijn techniek mooi perfectioneren voor ik zelf aan de beurt ben :7.
Ik ga na de zomer weer naar de huisarts als ik dan nog steeds onregelmatig ben.

Donna wat fijn dat je er zo met je vrienden over hebt kunnen praten. Zijn er meer mensen op de hoogte van je miskra(a)m(en)? Mijn vriendin waarbij het wel gelijk raak was is op de hoogte bij ons, erg fijn om er ook "in het echt" over te kunnen babbelen.

Olivia jammer dat het toch echt is doorgebroken :*.
pi_170768098
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 09:56 schreef Kirb het volgende:

Donna wat fijn dat je er zo met je vrienden over hebt kunnen praten. Zijn er meer mensen op de hoogte van je miskra(a)m(en)? Mijn vriendin waarbij het wel gelijk raak was is op de hoogte bij ons, erg fijn om er ook "in het echt" over te kunnen babbelen.
Een paar van mijn eigen vriendinnen wel, maar van onze gezamenlijke vrienden niet. Mijn vriend kan heel goed met 1 jongen uit de vriendengroep en ik kan ook goed met zijn vriendin, maar zij is nogal een praatjesmaker, dus we hebben er geen behoefte aan om het met haar te delen. Wel sneu voor m`n vriend, want hij had het graag met hem gedeeld, maarja.
Als ik straks weer zwanger ben en alles gaat goed, dan zijn we wel van plan om er open over te zijn dat het eerder mis gegaan is.
En familie weet het wel, dus dat is ook fijn en dan praten we er ook open over.
pi_170768108
quote:
0s.gif Op zondag 7 mei 2017 12:04 schreef OliviaIsTaken het volgende:

Bij mijn is mijn menstruatie inmiddels echt doorgebroken. Gisteren een baaldag gehad met bijbehorend voedsel. Vandaag gaat het eigenlijk best prima :)
Bummer, maar op naar de vruchtbare dagen! *O*
pi_170768123
Leuk Kirb dat je tante wordt, gefeliciteerd! *O* Tante zijn is heel mooi!
pi_170770595
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 10:00 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Bummer, maar op naar de vruchtbare dagen! *O*
Absoluut *O* Het was ook wel bizar snel geweest als het direct in n keer was gelukt :)
pi_170774798
quote:
1s.gif Op zondag 7 mei 2017 21:00 schreef Fuchsia_roze het volgende:

[..]

De halve wereld lijkt soms wel zwanger om mij heen. :') In realiteit valt dat best nog mee, maar we worden nu "ingehaald" door mensen die voor een 2e gaan en dat is best pijnlijk.
Ik heb wel een aantal lieve mensen waarmee ik kan praten en ook met mijn partner. Die heeft er ook steeds meer last van dat het lang duurt en zijn pijn zien, vind ik dan ook weer moeilijk.

Ik kan mij je gevoel heel goed voorstellen Kirb! Hoe leuk het ook is om tante te worden, als je zelf ook zo graag wilt, heeft dat toch een zwart randje. Jaloezie hoort er helaas bij voor velen. Gefeliciteerd dat je tante wordt :* Dat je zo moet wachten en voor spel en bonen mee doet, lijkt mij ook echt rot.

DonnaRush, dat klinkt al een goede avond met goede gesprekken met liefdevolle mensen :*

iammen, confronterend he, overal die kinderen en zwangeren en je gezicht maar in de plooi houden. :*
+1 op alles :@

3 dagen geleden is mijn menstruatie gestopt. Nu heb ik sinds gister weer bruin spul (afscheiding) ? Niet heel veel, maar het is er wel. Iemand hier ervaring mee? Heb voor woensdag weer een afspraak bij de huisarts.
  maandag 8 mei 2017 @ 15:23:50 #291
56471 pinquit
oh my lama!
pi_170774943
Ja das heel normaal bij begin en eind menstruatie. Altijd
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_170775254
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 15:23 schreef pinquit het volgende:
Ja das heel normaal bij begin en eind menstruatie. Altijd
Oh, dat heb ik nog nooit gehad. Maar het is dus normaal :D
pi_170776973
quote:
1s.gif Op maandag 8 mei 2017 15:17 schreef BellaaElisa het volgende:

[..]

3 dagen geleden is mijn menstruatie gestopt. Nu heb ik sinds gister weer bruin spul (afscheiding) ? Niet heel veel, maar het is er wel. Iemand hier ervaring mee? Heb voor woensdag weer een afspraak bij de huisarts.
Heb jij altijd zo'n korte menstruatie Bella? Ik heb overigens ook altijd wat last van spotting voor en aan het einde van m'n menstruatie, is volgens mij inderdaad heel normaal.
pi_170777244
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 16:52 schreef Kirb het volgende:

[..]

Heb jij altijd zo'n korte menstruatie Bella? Ik heb overigens ook altijd wat last van spotting voor en aan het einde van m'n menstruatie, is volgens mij inderdaad heel normaal.
Mijn menstruatie duurt 4 tot 5 dagen (Is dat kort?)
Is mijn cyclus eigenlijk wel normaal dan, hoe ziet jouw cyclus eruit?
pi_170777296
quote:
1s.gif Op maandag 8 mei 2017 17:05 schreef BellaaElisa het volgende:

[..]

Oh dan dacht ik verkeerd, ik dacht dat je afgelopen dinsdag ongesteld was geworden en dat het 3 dagen geleden klaar was dus donderdag/vrijdag? Maar 4/5 dagen is heel normaal!
pi_170777356
quote:
1s.gif Op maandag 8 mei 2017 17:05 schreef BellaaElisa het volgende:

[..]

Heb je het daar weleens met je moeder of zussen over gehad? Je cyclus met vrouwelijke familie vergelijken heeft meer zin dan met vreemden. Grote kans dat jouw cyclus overeenkomsten vertoont met die van je familie.
crap in = crap out
pi_170777620
quote:
1s.gif Op maandag 8 mei 2017 15:17 schreef BellaaElisa het volgende:

[..]

Voor mij wel. Mijn menstruatie bestaat uit enkele dagen bloed, dan een dag of halve dag niks en daarna nog wat bruinverlies.
pi_170781747
Dit is toch echt om te huilen..

KLB / Zwangere zeugen die.. :'(
pi_170783408
KLB is om te huilen.
  maandag 8 mei 2017 @ 20:51:49 #300
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_170783774
Je hebt idd helemaal niks aan dat soort topics lezen.
pi_170784387
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')