abonnement Unibet Coolblue
pi_170420810
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 april 2017 19:10 schreef TripleSec het volgende:

[..]

Wat voor traditionele zaken dan? Als mijn man niet verwacht dat ik alle voor alle zorgshit op draai verwacht ik niet van hem dat hij geld binnen brengt, mij als een prinses behandelt of zware klussen doet. Eerlijk oversteken.

Ik heb niks met dat zorgzame. De hele dag een beetje lichaamsvloeistoffen opdweilen van individuen die ze ofwel nog niet ofwel niet meer zelf onder controle kunnen houden, bah. :r

En verder, wat is er mis met manwijven? Of moeten alle vrouwen wandelende decoratie zijn om de mannen te plezieren?
De man betaald, in een onveilige situatie moet de man eerste, de man moet zware klussen doen.

Wat er mis mee is, op zich niks, maar ik hou er in ieder geval persoonlijk niet van. Maar als je je er fijn bij voelt doe vooral je ding. Ik heb persoonlijk liever een vrouw vrouw type ipv een manwijf. Die dus inderdaad wel haar best doet om er leuk uit te zien.
  zondag 23 april 2017 @ 10:26:05 #77
447352 Bluffertje00
Roken, Roken en Roken.
pi_170420955
Ik heb mijn vrouw nooit laten werken en vond het niet erg als ze het zelf wel wilde, maar dat wilde zij niet :)
[b]Op dinsdag 9 augustus 2016 20:43 schreef deadprez het volgende:[/b]
ahaha jij bent vet oud
pi_170458640
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 april 2017 19:42 schreef Grems het volgende:

[..]

Niets, alleen zo jammer dat ze zo vaak huilen dat mannen ze aantrekkelijk zouden moeten vinden.
Doe ik niet hoor
pi_170458672
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2017 10:18 schreef smeerpijp. het volgende:

[..]

De man betaald, in een onveilige situatie moet de man eerste, de man moet zware klussen doen.

Voor mij hoeft dat dan weer niet, dat de man al die dingen doet.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')