Rng is inherent aan Hearthstone.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:30 schreef TwyLight het volgende:
Beetje jammer dat de tweede kaart die ze lieten zien gelijk weer een RNG kaart is
Niet per se te sterk (~46% winrate), maar gewoon niet leuk om tegen te spelen. Is meer Patience dan wat anders.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 01:11 schreef Molurus het volgende:
Caverns Below is zojuist generfd... 5 ipv 4.
Die was ook gewoon te sterk. Aan de andere kant is dit mss ook weer de nekslag voor die kaart.
Zo sterk was het niet. Niemand speelde ermee zowatquote:Op dinsdag 11 juli 2017 01:11 schreef Molurus het volgende:
Caverns Below is zojuist generfd... 5 ipv 4.
Die was ook gewoon te sterk. Aan de andere kant is dit mss ook weer de nekslag voor die kaart.
Overdrijven is een kunst, kwam het nog vrij regelmatig tegen. Maar goed, zoals gezegd: we weten allemaal wel dat de kaart niet generfed is voor zijn kracht, maar voor de speelstijl.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 11:56 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Zo sterk was het niet. Niemand speelde ermee zowat
Ja, alles wat kans maakt om te winnen kom je tegen, maar lang niet zoveel als de mage's/paladin's/shamans etc.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 11:57 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Overdrijven is een kunst, kwam het nog vrij regelmatig tegen. Maar goed, zoals gezegd: we weten allemaal wel dat de kaart niet generfed is voor zijn kracht, maar voor de speelstijl.
Nee juist wel.. het deck werdt voor zijn winrate bovenmatig veel gespeeld. Dat was een van de redenen van de nerf. Niet omdat het te sterk was, maar omdat het teveel werdt gespeeld en daarmee de gehele meta beïnvloede.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 11:56 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Zo sterk was het niet. Niemand speelde ermee zowat
Heb ook 7k en 25k dust. Maar ik ben weer een beetje begonnen met het spelen van Wild. Alleen ik was zo dom om die eerste kaarten allemaal te DE'en dus zit nog in dubio of ik het leuk genoeg vindquote:Op woensdag 19 juli 2017 09:49 schreef Noppie2000 het volgende:
Nu 7K gold, laat die expansion maar komen Double Gold
De beperkte mate waarin je andermans beurt kunt beinvloeden is wel een grote rem op een meer strategische game. Eigenlijk hebben we alleen creatures en sorceries, dan kom je al gauw op die statbased basis. Ik zie dat binnen HS niet gauw veranderen,quote:Op maandag 3 juli 2017 09:24 schreef Flammie het volgende:
[..]
Wat meer strategie. Het spel is voornamelijk statbased en er is maar zoveel wat je kunt doen met alleen nummers. We hebben zo ong alle variaties wel gehad met attack/touchness. Dan is het gewoon een matter of best in slot omdat de nummertjes beter zijn. Het is een geweldige game maar ook erg vlak vind ik. Ze kunnen alle richtingne uit maar kiezen telkens voor een statbased metagame.
Er komt vast ooit nog een update waar ze enchantments in gaan verwerken.quote:Op vrijdag 21 juli 2017 20:34 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
De beperkte mate waarin je andermans beurt kunt beinvloeden is wel een grote rem op een meer strategische game. Eigenlijk hebben we alleen creatures en sorceries, dan kom je al gauw op die statbased basis. Ik zie dat binnen HS niet gauw veranderen,
Die hebben ze natuurlijk al half. Creature enchantment bestaat al. Alleen de globale board enchantment niet, behalve bij iets als Caverns of sommige brawls.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 10:50 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Er komt vast ooit nog een update waar ze enchantments in gaan verwerken.
Helemaal mee eens. Je cast een secret en dan moet je maar hopen dat je tegenstander als eerste de killing spell cast... bah.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 11:21 schreef Abby79 het volgende:
[..]
Die hebben ze natuurlijk al half. Creature enchantment bestaat al. Alleen de globale board enchantment niet, behalve bij iets als Caverns of sommige brawls.
Persoonlijk mis ik meer de interrupts, Counter Spell als secret voelt voor mij als ex-Magic speler heel vreemd, niet meer kunnen kiezen of je iets wilt counteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |