abonnement Unibet Coolblue
pi_170331084
En hier zit ze nog dichterbij te staren, ik word er ongemakkelijk van elke keer :D
The rock candy's melted, only diamonds now remain
  woensdag 19 april 2017 @ 15:00:55 #102
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_170331112
Jezus dat Engels.. :') dat laatste filmpje is wel heel erg inderdaad.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_170331156
Ze heeft trouwens ook maar één shirtje volgens mij :P
The rock candy's melted, only diamonds now remain
  woensdag 19 april 2017 @ 15:03:03 #104
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_170331170
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 15:02 schreef LastRequest het volgende:
Ze heeft trouwens ook maar één shirtje volgens mij :P
Passen ze goed bij elkaar. :P
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
  woensdag 19 april 2017 @ 15:19:28 #105
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_170331507
quote:
10s.gif Op woensdag 19 april 2017 15:00 schreef MPC60 het volgende:
Jezus dat Engels.. :') dat laatste filmpje is wel heel erg inderdaad.
Hij zingt "wel ok", maar dat Engels maakt t niet ok.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_170332158
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 14:33 schreef LastRequest het volgende:

[..]

Hij heeft natuurlijk ook niet geheel ontoevallig vorige week z'n single uitgebracht :')
Wat denk je? :P dat ie haar heeft om publiciteit?
pi_170333908
Dit kan toch niet :+
SOONY
pi_170361980
TEMPTAAAAATION Final :9~
SOONY
  donderdag 20 april 2017 @ 20:37:55 #110
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_170362116
Er is op rtl4 ook nog een topshow bezig...
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
  Moderator donderdag 20 april 2017 @ 20:38:23 #111
446930 crew  ESF1Gamer
pi_170362136
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 20:37 schreef Zelfscanner het volgende:
Er is op rtl4 ook nog een topshow bezig...
ik kan niet kiezen
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_170363083
Jolien is volgens mij de enige vrouw met een beetje zelfkennis in deze programma.
pi_170363163
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 20:56 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Jolien is volgens mij de enige vrouw met een beetje zelfkennis in deze programma.
Zelfkennis? Dan zou ze weten dat ze veel beter kan krijgen. En dan had ze ook niet meegedaan.
pi_170363407
quote:
1s.gif Op donderdag 20 april 2017 20:57 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Zelfkennis? Dan zou ze weten dat ze veel beter kan krijgen. En dan had ze ook niet meegedaan.
Ze zelf dat ze een beetje naief en gesloten. Dit lijkt ook gwn te kloppen. Verder wordt Jolien duidelijk gemanipuleerd en dan kan je moeilijk uit een relatie stappen.
pi_170364236
TEMPTAAAAATION 2018 Genot *O*
SOONY
pi_170364577
quote:
1s.gif Op donderdag 20 april 2017 21:02 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:

[..]

Ze zelf dat ze een beetje naief en gesloten. Dit lijkt ook gwn te kloppen. Verder wordt Jolien duidelijk gemanipuleerd en dan kan je moeilijk uit een relatie stappen.
Met andere woorden: geen zelfkennis.
pi_170364646
quote:
1s.gif Op donderdag 20 april 2017 21:25 schreef Status het volgende:

[..]

Met andere woorden: geen zelfkennis.
Met andere woorden: slachtoffer.
pi_170372989
https://vrouw.nl/artikel/(...)s-ik-dit-had-geweten

Toch heb ik Lisa misschien ook wat te hard beoordeeld.

Ze heeft zeker gelijk dat de beelden op tv ook gemanipuleerd worden, en als puntje bij paaltje komt heeft ze ook niet veel gedaan.

Merijn daarentegen blijkt dus een keiharde leugenaar. "Ik heb alleen gevoelt maar ik ben niet in haar geweest en we hebben ook geen sex gehad".

Vervolgens blijkt dat hij haar gewoon keihard geneukt heeft :')

Nee ik ben alle respect verloren voor die jongen na de final. En geloof inderdaad ook dat Lisa het al langer zwaar te verduren heeft gehad met hem.

Zij is hem beter kwijt dan rijk.

Overigens was ik wel verrast dat hij en Pommeline echt een "relatie" met elkaar hebben gekregen. Dacht echt dat hij haar ook alleen gebruikt had voor wraak etc.
pi_170374555
Beelden worden gemanipuleerd en je wordt inderdaad op een bepaalde manier neergezet. Geloof ik ook zeker. Kijk, ik denk zeker dat ze niet helemaal 'eerlijk' was. Ze zocht toch die aandacht. Maar 't feit is dat ze zich van de meiden het minst erg heeft gedragen. Merijn is neergezet als een engeltje, maar feit is dat ie al een band aan het opbouwen was met Pom. Die opmerkingen bijv. -> 'maak het niet te laat he' als zij nog bleef zitten als hij al ging slapen (alsof ze een stel zijn), dat geroezemoes steeds met elkaar, constant elkaar opzoeken en dan was er nog niks aan de hand en zei hij steeds voor de camera: ik doe het rustig aan. Uhu! :') Maar die band werd wel opgebouwd.

Toen de slechte beelden kwamen (het zoenen met Jolien), rest is nog maar te raden wat het nou precies was, stapte hij zo over naar Pommeline. Wat krokodillentranen omdat ie zich in zn pik getrapt voelde. Dagje later meteen seks, twee weken later een relatie :'). En dan inderdaad zeggen dat het niet zo is, later toegeven dat het tóch zo is, ondertussen interviews geven over slechte Lisa en hoe goed hij was, blabla. Het is een soort van Lize-situatie, alleen is hij doortrapt en arrogant. Die houding ook van 'kijk mij eens voorbeeldig zijn en mijn ex zo sneaky' maar ondertussen dus gewoon een meid 'sneaky' penetreren in een badkamer vanwege de 'verschrikkelijke beelden' die je hebt gezien.

Was je relatie je wat waard, dan had je iig geluisterd naar de kant van je partner, want uiteindelijk had 'ie enkel een zoen gezien met een meid en wat beelden van iemand met alcohol op die wat losser was (wat ie zelf ook zei: ze lijkt haarzelf niet).

Heeft dus ook ergens 'n kind rondlopen, hele Insta vol met hoe tof ie wel niet is, denk dat we binnen nu en een jaar een interview met Pommeline zien die aangeeft dat het uit is omdat ie vreemd is gegaan of iets in die richting.
  vrijdag 21 april 2017 @ 08:03:41 #120
429367 DKUp
ON TOUR
pi_170375135
Ze heeft sneaky seks gehad in de douche...
Merijn dacht: Nu kun je het krijgen ook :D
SOONY
  vrijdag 21 april 2017 @ 13:30:49 #121
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_170381149
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 april 2017 03:43 schreef Status het volgende:
Beelden worden gemanipuleerd en je wordt inderdaad op een bepaalde manier neergezet. Geloof ik ook zeker. Kijk, ik denk zeker dat ze niet helemaal 'eerlijk' was. Ze zocht toch die aandacht. Maar 't feit is dat ze zich van de meiden het minst erg heeft gedragen.
Is dat zo ja? Bewust een camera afschermen met een petje en vervolgens weten we niet wat er in die douche is gebeurd met Karim. ;)

quote:
Merijn
Sure. Ook niet oprecht. Eens.
Maar kan z'n kop beter uitstaan dan die Lisa :D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  vrijdag 21 april 2017 @ 13:42:16 #122
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_170381439
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 april 2017 03:43 schreef Status het volgende:

Was je relatie je wat waard, dan had je iig geluisterd naar de kant van je partner, want uiteindelijk had 'ie enkel een zoen gezien met een meid en wat beelden van iemand met alcohol op die wat losser was (wat ie zelf ook zei: ze lijkt haarzelf niet).
''Enkel een zoen met een meid''. Nou ja, het was een vrij innige tongzoen, en hij had blijkbaar al van tevoren bij haar aangegeven dat hij zoenen met andere vrouwen ook ziet als vreemdgaan. Dat is iets waar ik het wel mee eens ben, vrouwen doen er vaak lacherig over, maar kom op, het is gewoon een scheve schaats rijden. Vrouwen vinden het meestal ook niet grappig als hun vriend zijn homoseksuele kant even gaat verkennen tijdens de relatie, dunkt mij.

Aan de andere kant waren ze ook weer niet aan het vingeren ofzo, dus hij had zich inderdaad vergevingsgezinder kunnen opstellen. Nu leek hij het gewoon aan te grijpen als excuus om zelf lekker te gaan seksen. Dus uiteindelijk kan ik ook niet echt zijn kant kiezen in dit verhaal.
  vrijdag 21 april 2017 @ 14:12:14 #123
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_170382142
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 13:42 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

''Enkel een zoen met een meid''. Nou ja, het was een vrij innige tongzoen, en hij had blijkbaar al van tevoren bij haar aangegeven dat hij zoenen met andere vrouwen ook ziet als vreemdgaan. Dat is iets waar ik het wel mee eens ben, vrouwen doen er vaak lacherig over, maar kom op, het is gewoon een scheve schaats rijden. Vrouwen vinden het meestal ook niet grappig als hun vriend zijn homoseksuele kant even gaat verkennen tijdens de relatie, dunkt mij.
Twee vrouwen is altijd eerder toegestaan #superscheveschaats

En dat er hier dan laconiek gedaan wordt over die zoen, maar wel schande wordt gesproken dat Merijn en Pommelien zich gedragen als een relatie (zonder fysiek contact toen nog) is bijna net zo scheef als de relatie tussen Jolien en Herbert.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_170384927
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 13:30 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Is dat zo ja? Bewust een camera afschermen met een petje en vervolgens weten we niet wat er in die douche is gebeurd met Karim. ;)

[..]

Sure. Ook niet oprecht. Eens.
Maar kan z'n kop beter uitstaan dan die Lisa :D
Ze lijken als twee druppels water, vind ik om eerlijk te zijn. :')
pi_170388227
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 14:12 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Twee vrouwen is altijd eerder toegestaan #superscheveschaats

En dat er hier dan laconiek gedaan wordt over die zoen, maar wel schande wordt gesproken dat Merijn en Pommelien zich gedragen als een relatie (zonder fysiek contact toen nog) is bijna net zo scheef als de relatie tussen Jolien en Herbert.
Dat is ook gewoon anders bij heterostellen.

Als ik hetero was geweest en mijn vriendin zoende met een andere meid zou ik dat ook niet zo erg vinden.

Dat is gewoon meiden onder elkaar. Girls just wanna have fun.

Totaaaaal anders dan die vieze Herbert.
pi_170426801
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 april 2017 03:43 schreef Status het volgende:
Beelden worden gemanipuleerd en je wordt inderdaad op een bepaalde manier neergezet. Geloof ik ook zeker. Kijk, ik denk zeker dat ze niet helemaal 'eerlijk' was. Ze zocht toch die aandacht. Maar 't feit is dat ze zich van de meiden het minst erg heeft gedragen. Merijn is neergezet als een engeltje, maar feit is dat ie al een band aan het opbouwen was met Pom. Die opmerkingen bijv. -> 'maak het niet te laat he' als zij nog bleef zitten als hij al ging slapen (alsof ze een stel zijn), dat geroezemoes steeds met elkaar, constant elkaar opzoeken en dan was er nog niks aan de hand en zei hij steeds voor de camera: ik doe het rustig aan. Uhu! :') Maar die band werd wel opgebouwd.

Ik vind het onzin om te roepen dat de beelden gemanipuleerd worden want wij zien toch hetzelfde wat zij zien. En wat is daar aan gemanipuleerd dan? Alleen ze kiezen natuurlijk wel de momenten er uit die voor hun interessant zijn maar dat is logisch. Bovendien ze weten toch aan welk programma ze meedoen? Of verwachten ze alleen beelden te zien dat hun partner ligt te treuren de hele dag. Wees een beetje realistisch.

Ze zijn uiteindelijk allemaal voor de bijl gegaan hoewel sommige dat niet willen erkennen. (sneaky lisa, jolien die zegt alleen gezoend te hebben, Jefferson die zegt geen seks met Natascha gehad te hebben, Niels idem dito maar alleen Jefferson is niet echt vreemd gegaan aangezien zijn relatie al door Lize was beëindigd op dat moment.

En Lisa en Merijn is zo klaar als een klontje. Zij was super streng naar Merijn toe en al snel bleek dat ze niet haar eigen gezette standaarden kon naleven. Nou ja logisch dat die dan een middelvinger opsteekt. Dan kan ze wel zielig doen achteraf maar ze vind het imago van sneaky bitch stiekem best leuk.

Wat wel opvalt is dat wraak voor sommige een hoofdrol speelt. Onder het motto als jij iets fout doe ik het 10x erger terug en dan achteraf "zeggen" spijt te hebben maar het niet altijd menen of soms wel menen maar waar ze zichzelf eigenlijk nog niet zo goed kennen.

Verder zie ik niet in waarom je niet een band met iemand zou mogen opbouwen als je in een relatie zit. Is je partner dan zou onzeker dat ze dit liever niet willen, dat zijn al de eerste tekenen van een ongezonde relatie. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat je naief of dom hoeft te zijn. Maar ik ga me niet druk maken als mijn vriendin een mannelijke vrienden er op na houdt. Het gaat toch juist om het vertrouwen.
pi_170435659
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2017 14:41 schreef terrestrial het volgende:

[..]

Ik vind het onzin om te roepen dat de beelden gemanipuleerd worden want wij zien toch hetzelfde wat zij zien. En wat is daar aan gemanipuleerd dan? Alleen ze kiezen natuurlijk wel de momenten er uit die voor hun interessant zijn maar dat is logisch. Bovendien ze weten toch aan welk programma ze meedoen? Of verwachten ze alleen beelden te zien dat hun partner ligt te treuren de hele dag. Wees een beetje realistisch.
Deels mee eens. Wat je bijvoorbeeld wel zag is in een van de eerste afleveringen dat gesprek tussen Alex en Rosanna. Zij zegt dat áls Niels vreemdgaat en de relatie uitgaat, dat ze dan wel een keer met Alex wat wil gaan eten o.i.d. Maar dat eerste stukje over dat de relatie uit moet zijn laten ze dan weg op het kampvuur. Dat is wel manipulatie. Wat je ziet is natuurlijk wel gebeurd en gezegd, maar het lijkt zo iets heel anders dan het eigenlijk was.
The rock candy's melted, only diamonds now remain
pi_170446853
wat een primitieve apen hebben we te werk gezien weer. man man natuurlijk is het makkelijk vanaf de bank te zeggen van haa dat overkomt mij niet. maar eigenlijk is dit een afspiegeling van de verziekte moraal van de doorsnee jeugd vandaag de dag. trouw bestaat niet meer en t draait allemaal om aandacht en ego.

wat heb ik me kapotgeergerd aan die belgische slet lize. je hebt een jaar een relatie. je ziet onschuldige beelden en gaat dan als door een adder gebeten door t lint omdat ze in een dag verliefd geworden is op een leeghoofd, niet normaal.

niettemin heb me weer vermaakt met de naar primitieve geneugten snakkende medemens.
  maandag 24 april 2017 @ 08:45:16 #129
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_170447835
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2017 19:33 schreef LastRequest het volgende:

[..]

Deels mee eens. Wat je bijvoorbeeld wel zag is in een van de eerste afleveringen dat gesprek tussen Alex en Rosanna. Zij zegt dat áls Niels vreemdgaat en de relatie uitgaat, dat ze dan wel een keer met Alex wat wil gaan eten o.i.d. Maar dat eerste stukje over dat de relatie uit moet zijn laten ze dan weg op het kampvuur. Dat is wel manipulatie. Wat je ziet is natuurlijk wel gebeurd en gezegd, maar het lijkt zo iets heel anders dan het eigenlijk was.
Maar ook dat weet je van tevoren. Je moet sterk in je schoenen staan. Het probleem is,dat veel deelnemers hun partner al niet vertrouwen voor het begint. Ander probleem is dat iemand zich niet wil beheersen en dan veel te snel iets aanneemt (wat de ander verkeerd heeft gezegd of gedaan), om dan zelf een vrijbrief te hebben.

Maar waarom zou een stel dat hun partner voor 100% vertrouwt en ongeacht wat de ander mogelijk zou doen zichzelf wel zou beheersen mee doen? Als het goed zit hoef je niks te bewijzen.

De stellen die meedoen zijn sowieso kwetsbaar. Die hebben eigenlijk helemaal geen manipulatie nodig.
  maandag 24 april 2017 @ 22:21:42 #130
174940 W00fer
Maar echt
pi_170465615
Laten we eerlijk zijn dat het programma ook zo is opgezet om momenten te hebben. Als ze de hele dag een beetje lagen te zuipen bij het zwembad dan was het net Utopia (geen idee waarom zoveel mensen daarnaar kijken) waar nauwelijks wat te zien is. Er zit voor de deelnemers ook een groot commercieel gewin aan vast. De tijd dat mensen nietsvermoedend naar Oh Oh Cherso gingen of Zon Zuipen Ziekenhuis is voorbij. Iedereen weet de negatieve kanten van op tv komen maar ook de positieve. Kijk naar Roy Donders welke het nou niet echt windeieren heeft gelegd. In de korte tijd na het programma moet je gaan cashen. Dat is eigenlijk al sinds Idols aan de gang. Om te voorkomen dat je een eendagsvlieg blijft. Dus de deelnemers gaan erheen om hun bedrijf te promoten (Onbeschoft feesten van vorig jaar) of de DJ kunsten van Merijn of de tattoozaak van Pommeline. Zo werkt het in de commercie. Inmiddels zijn er vlogs van o.a. Alex, Lize en Ken en Lisa. Zij hebben dus wel degelijk door dat ze een groter publiek aan zich kunnen binden.

Laten we er vanuit gaan dat ze niet allemaal zo gewiekst zijn en gewoon kijken :Y)
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_170469907
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 01:17 schreef bechirti het volgende:
wat een primitieve apen hebben we te werk gezien weer. man man natuurlijk is het makkelijk vanaf de bank te zeggen van haa dat overkomt mij niet. maar eigenlijk is dit een afspiegeling van de verziekte moraal van de doorsnee jeugd vandaag de dag. trouw bestaat niet meer en t draait allemaal om aandacht en ego.

wat heb ik me kapotgeergerd aan die belgische slet lize. je hebt een jaar een relatie. je ziet onschuldige beelden en gaat dan als door een adder gebeten door t lint omdat ze in een dag verliefd geworden is op een leeghoofd, niet normaal.

niettemin heb me weer vermaakt met de naar primitieve geneugten snakkende medemens.
Waar ik me vooral aan erger is dat de beelden van Jeffy steeds als "onschuldig" worden betiteld. Ze waren helemaal niet onschuldig. En Lize heeft niets gedaan met Ken totdat hij uitgebreid lag te vrijen met boerin Natasja.
pi_170470135
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 april 2017 07:09 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Waar ik me vooral aan erger is dat de beelden van Jeffy steeds als "onschuldig" worden betiteld. Ze waren helemaal niet onschuldig. En Lize heeft niets gedaan met Ken totdat hij uitgebreid lag te vrijen met boerin Natasja.
Niets gedaan? Ze lag in zijn armen en was al een relatie met hem aan het opbouwen.

Dat ze zich fysiek heeft ingehouden verandert daar niks aan.
pi_170470595
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 april 2017 07:09 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Waar ik me vooral aan erger is dat de beelden van Jeffy steeds als "onschuldig" worden betiteld. Ze waren helemaal niet onschuldig. En Lize heeft niets gedaan met Ken totdat hij uitgebreid lag te vrijen met boerin Natasja.
Ze zoende met Jolien, daarna ging Jeff pas iets doen met Natasja
pi_170474105
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 april 2017 08:57 schreef Max23 het volgende:

[..]

Ze zoende met Jolien, daarna ging Jeff pas iets doen met Natasja
Oh come on!

Alsof die zoen met Jolien überhaupt ergens voor telt :')
  dinsdag 25 april 2017 @ 12:39:00 #135
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_170474479
quote:
13s.gif Op dinsdag 25 april 2017 12:18 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Oh come on!

Alsof die zoen met Jolien überhaupt ergens voor telt :')
Ongeacht wat jij zelf vindt van vrouwen die met elkaar zoenen en of dat wel of niet vreemdgaan is, iedereen mag daar anders over denken. Ik kan me voorstellen dat het voor hem weer een extra druppel was aangezien hij al meerdere kampvuren beelden te zien kreeg dat ze erg close werd met Ken. Maar de grootste druppel was mijns inziens niet het zoenen met Jolien maar het feit dat ze in dezelfde beelden in het zwembad verstrengeld in de armen van Ken lag.
pi_170476662
quote:
13s.gif Op dinsdag 25 april 2017 12:18 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Oh come on!

Alsof die zoen met Jolien überhaupt ergens voor telt :')
ik vind dat zo'n innige tongzoen wel meetelt. het was geen vluchtig BFF kusje. doel van temptation is om aan sexuele verleiding te weerstaan. dat geld voor iedereen. je word alleen maar geiler door z'n kus. en je zit de vrijgezelle mannen op te hitsen.

12 dagen zonder kissing en fucking moet toch niet zo moeilijk zijn neem ik aan.
pi_170484830
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 14:16 schreef redboyke het volgende:

[..]

ik vind dat zo'n innige tongzoen wel meetelt. het was geen vluchtig BFF kusje. doel van temptation is om aan sexuele verleiding te weerstaan. dat geld voor iedereen. je word alleen maar geiler door z'n kus. en je zit de vrijgezelle mannen op te hitsen.

12 dagen zonder kissing en fucking moet toch niet zo moeilijk zijn neem ik aan.
het blijkt keer op keer dat dat zeer moeilijk blijkt. relatie of geen relatie. overigens snap ik t ook niet. want 80 procent van die vrijgezellen op dat eiland lukt t (noodgedwongen) toch ook.. waarom die stellen die nota bene gebonden zijn niet.

nu worden er ook types gekozen die niet vooraan stonden bij het uitdelen van het iq.

en ze blijken toch na verloop van tijd over te gaan naar ongecontroleerd instinctgedrag. net dieren.
pi_170485393
quote:
13s.gif Op dinsdag 25 april 2017 12:18 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Oh come on!

Alsof die zoen met Jolien überhaupt ergens voor telt :')
Lust is lust. Waarom zou dat uitmaken? Omdat ze geen relatie wil met een vrouw?
pi_170485417
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 april 2017 08:57 schreef Max23 het volgende:

[..]

Ze zoende met Jolien, daarna ging Jeff pas iets doen met Natasja
Dat ging minder om die zoen en meer om bij wie ze in de armen lag denk ik...
pi_170496689
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 april 2017 20:55 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Lust is lust. Waarom zou dat uitmaken? Omdat ze geen relatie wil met een vrouw?
Vond de jongens gewoon hypocriet.

Normaliter juichen ze het toe, maar nu ze het als excuus konden gebruiken om zelf de beest te gaan uithangen, was het allemaal ineens heel erg.

Yeah right :')
pi_170508534
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 april 2017 07:09 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Waar ik me vooral aan erger is dat de beelden van Jeffy steeds als "onschuldig" worden betiteld. Ze waren helemaal niet onschuldig. En Lize heeft niets gedaan met Ken totdat hij uitgebreid lag te vrijen met boerin Natasja.
Boerin mja, echt een Hollandse vrouw vind ik. Maar dan met een moooooooi lichaam.
pi_170512156
quote:
1s.gif Op woensdag 26 april 2017 12:17 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Vond de jongens gewoon hypocriet.

Normaliter juichen ze het toe, maar nu ze het als excuus konden gebruiken om zelf de beest te gaan uithangen, was het allemaal ineens heel erg.

Yeah right :')
Je maakt toch zeker een grapje. De vrouwen zijn juist hypocriet Jij hebt wel een hele rare kijk op de wereld. Er hoeft nauwelijks wat te gebeuren en de vrouwen vliegen meteen in de armen van een ander. Besef je wel dat op Niels na de mannen niet als eerste de fout in zijn gegaan?

Als je heel eerlijk bent is Jefferson niet eens vreemd gegaan want Lize heeft de relatie op camera beëindigd bij de eerste beelden, hoe kun je vreemd gaan als je officieel geen relatie meer hebt maar goed hij heeft zich wel laten "verleiden"

Rosanna had reden met Alex te gaan zullen we maar zeggen. Maar toen ze goede beelden kreeg van Niels ging ze alsnog richting Alex met pijnlijke gevolgen als de nieuwsberichten mogen geloven whahaha.

Lisa heeft het allemaal zelf geïnitieerd en daarna is Merijn pas met Pommeline gegaan.

En Jolien ging als eerste met de vrouwtjes zoenen. Wat mij betreft niet echt een probleem maar Hertbert zag dat anders. Niet dat ik Herbert zo'n aardige jongen vindt maar ja actie reactie.

Verder ben ik het eens met degene die zei dat stellen met een goede relatie niet meedoen met dit programma. Zou ook een saaie boel worden.
pi_170515299
Neuh, Jefferson was gewoon kansloos door steeds elke vrouw als een soort van Godin op te hemelen. Logisch dat je dat als vriendin-zijnde niet pikt, vind ik. Dat zij alles meteen aangrijpt om met die andere loser te zijn is een ding, maar dat moet ze zelf weten. Jefferson is iig niet super netjes geweest. Ook die Merijn en Herbert trokken meteen naar bepaalde chicks toe. En Niels is gewoon een vies kereltje die eigenlijk geen spijt had, want toen de cameras in zijn beleving weg waren, zat ie weer met zn tong in de mond van Parastoo.

Er is maar een juiste verklaring: het zijn allemaal tokkies. Schorem. En dát is ook de reden dat ze hiervoor gecast zijn.
pi_170519286
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 23:58 schreef terrestrial het volgende:

[..]

Je maakt toch zeker een grapje. De vrouwen zijn juist hypocriet Jij hebt wel een hele rare kijk op de wereld. Er hoeft nauwelijks wat te gebeuren en de vrouwen vliegen meteen in de armen van een ander. Besef je wel dat op Niels na de mannen niet als eerste de fout in zijn gegaan?

Als je heel eerlijk bent is Jefferson niet eens vreemd gegaan want Lize heeft de relatie op camera beëindigd bij de eerste beelden, hoe kun je vreemd gaan als je officieel geen relatie meer hebt maar goed hij heeft zich wel laten "verleiden"
Ah! Dan is Lize dus ook niet vreemdgegaan.

Lize was ook fout bezig. In die laatste aflevering zei ze ook dat ze eigenlijk al bijna klaar was met de relatie toen ze aan Temptation begon. (Waarom doe je dan mee?)
quote:
Rosanna had reden met Alex te gaan zullen we maar zeggen. Maar toen ze goede beelden kreeg van Niels ging ze alsnog richting Alex met pijnlijke gevolgen als de nieuwsberichten mogen geloven whahaha.
Ja, dat ging echt nergens over. Dat ze juist na het zien van 'positieve beelden' van Niels (terwijl de andere vrouwen negatieve beelden te zien kregen), toch met Alex het bed in duikt. Ze was er bijna. 😩
Het zou misschien nog een klein beetje te begrijpen zijn als het een emotionele reactie was direct na het zien van de negatieve beelden van Niels (met Parastoo), maar dat was niet het geval. Die beelden waren van een aantal dagen eerder en inmiddels had ze zelfs positeve beelden gezien (huilende Niels die spijt heeft). Alsof ze daarna onbewust dacht: ah, Niels heeft spijt, Niels wil me terug, ik hoef er even geen moeite meer voor te doen.

quote:
Lisa heeft het allemaal zelf geïnitieerd en daarna is Merijn pas met Pommeline gegaan.
Ik vond wat Merijn deed niet echt in verhouding staan met wat hij van Lisa gezien heeft. Haar leugens (over haar acties) waren m.i. erger dan haar acties*. Merijn kreeg bijvoorbeeld die beelden te zien dat Lisa met een verleider haar badkamer in dook, maar op dat moment is het voor Merijn (hoewel zéér verdacht) nog onduidelijk wat er daar precies is gebeurd. Hij kreeg bijvoorbeeld geen onthullende geluidsopnames te horen ofzo (wij ook niet, bij Saartje en Herbert bijvoorbeeld wel). Als je er dan zelf voor kiest om (als reactie/wraak) met iemand het bed in te duiken, ben je ook gewoon fout bezig.

* Behalve dan die zoen met Jolien. Volgens Merijn zou Lisa heel goed weten dat hij zoenen met een vrouw ook vreemdgaan vindt. Lisa zegt van niets te weten, maar ik ben geneigd om Merijn te geloven.

quote:
En Jolien ging als eerste met de vrouwtjes zoenen. Wat mij betreft niet echt een probleem maar Hertbert zag dat anders. Niet dat ik Herbert zo'n aardige jongen vindt maar ja actie reactie.
Het was toch juist vooral Merijn die zoenen met een vrouw echt niet vond kunnen? De andere twee mannen vonden het ook vervelend, maar volgens mij lieten ze zich ook een beetje meeslepen door de reactie van Merijn.
pi_170519484
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 23:58 schreef terrestrial het volgende:

[..]

Je maakt toch zeker een grapje. De vrouwen zijn juist hypocriet Jij hebt wel een hele rare kijk op de wereld. Er hoeft nauwelijks wat te gebeuren en de vrouwen vliegen meteen in de armen van een ander. Besef je wel dat op Niels na de mannen niet als eerste de fout in zijn gegaan?
Je bedoeld op Merijn na zijn ze allemaal als eerste de fout in gegaan :')

quote:
Als je heel eerlijk bent is Jefferson niet eens vreemd gegaan want Lize heeft de relatie op camera beëindigd bij de eerste beelden, hoe kun je vreemd gaan als je officieel geen relatie meer hebt maar goed hij heeft zich wel laten "verleiden"
Leuk excuus hoor. Erg geloofwaardig ook :')

quote:
Rosanna had reden met Alex te gaan zullen we maar zeggen. Maar toen ze goede beelden kreeg van Niels ging ze alsnog richting Alex met pijnlijke gevolgen als de nieuwsberichten mogen geloven whahaha.
Rosanna greep inderdaad alles aan om Alex maar een keer te kunnen voelen. Ze was bijna blij toen Niels over de schreef ging.

quote:
En Jolien ging als eerste met de vrouwtjes zoenen. Wat mij betreft niet echt een probleem maar Hertbert zag dat anders. Niet dat ik Herbert zo'n aardige jongen vindt maar ja actie reactie.
Het interesseerde Herbert geen hol dat Jolien het lesbische pad verkende. Eerst moest hij erom lachen totdat de andere jongens er een punt van maakte. Hij had ook gewoon een excuus nodig om hoer Saartje een keer te kunnen flossen.
pi_170519625
quote:
0s.gif Op donderdag 27 april 2017 10:14 schreef Status het volgende:
Neuh, Jefferson was gewoon kansloos door steeds elke vrouw als een soort van Godin op te hemelen. Logisch dat je dat als vriendin-zijnde niet pikt, vind ik. Dat zij alles meteen aangrijpt om met die andere loser te zijn is een ding, maar dat moet ze zelf weten. Jefferson is iig niet super netjes geweest.
Eindelijk iemand die het begrijpt.

Hij hemelde een boerin op tot Godin. Zijn woorden zeiden alles. Zijn droogneukacties idem dito.
pi_170520569
quote:
1s.gif Op donderdag 27 april 2017 13:18 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Eindelijk iemand die het begrijpt.

Hij hemelde een boerin op tot Godin. Zijn woorden zeiden alles. Zijn droogneukacties idem dito.
Schei nou toch uit man. Het enige wat die anders had kunnen doen was Parashoer meteen wegduwen, toen ze hem besprong. Als je op basis daarvan al meteen in de armen van iemand anders vliegt is er echt wat mis.

Met die 'boerin' ging die echt pas nadat hij elke keer vervelende beelden te zien kreeg van Lise en Ken. Ook het ophemelen gebeurde daarna pas.
pi_170521348
quote:
1s.gif Op donderdag 27 april 2017 13:56 schreef Max23 het volgende:

[..]

Schei nou toch uit man. Het enige wat die anders had kunnen doen was Parashoer meteen wegduwen, toen ze hem besprong. Als je op basis daarvan al meteen in de armen van iemand anders vliegt is er echt wat mis.

Met die 'boerin' ging die echt pas nadat hij elke keer vervelende beelden te zien kreeg van Lise en Ken. Ook het ophemelen gebeurde daarna pas.
Het was de druppel he? Hij had na vreemdgaan wat te bewijzen, als hij dan het eerste kampvuur al niet eens zijn best doet om iemand op afstand te houden... zó moeilijk is dat niet. Hij genoot ervan.
pi_170521809
quote:
1s.gif Op donderdag 27 april 2017 13:56 schreef Max23 het volgende:

[..]

Schei nou toch uit man. Het enige wat die anders had kunnen doen was Parashoer meteen wegduwen, toen ze hem besprong. Als je op basis daarvan al meteen in de armen van iemand anders vliegt is er echt wat mis.

Met die 'boerin' ging die echt pas nadat hij elke keer vervelende beelden te zien kreeg van Lise en Ken. Ook het ophemelen gebeurde daarna pas.
Hij hemelde meteen al al die meisjes op. Dat is treurig.
pi_170523469
quote:
1s.gif Op donderdag 27 april 2017 15:18 schreef Status het volgende:

[..]

Hij hemelde meteen al al die meisjes op. Dat is treurig.
Dat ja... blijkbaar is hij flirterig, maar hou je een beetje in zeg.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')